Wkręcaj śrubę powoli po 1/4 obrotu, za każdym razem odczekaj chwilę do momentu aż silnik przestanie równo pracować (zaczną mu spadać obroty). Wykręcaj do momentu ustabilizowania obrotów. Wykręć jeszcze 1/4 obrotu. Sprawdź czy dobrze wkręca się na obroty. Powinno być dobrze, o ile poziom paliwa na pływaku jest właściwy i iglica jest dobrze ustawiona.
zbyt bogata mieszanka, jak masz mozliwosc zmniejsz na iglicy ustawienie.
Jak ustawić iglicę w gaźniku skutera 4T 80cc GY6? Który rowek klipsa wybrać, jak wpływa to na mieszankę i jakie są objawy złej regulacji? Praktyczne wskazówki i testy.
Jest w pełni odblokowany, na starym cylindrze i głowicy 50cc leciał 60km/h, wydaje mi się że jest problem z dawką paliwa, Jest duży filtr stożkowy gąbkowy, dysza prawdopodobnie 85, ale nie mam pewności bo nic na niej nie ma, i iglica ustawioną na 3 ząbek od dołu, świeca na elektrodzie ma brązowy kolor, a na gwincie lekko zakopcona. Posprawdzam dysze...
Kolego Rocketboy94 ! Tą gumę można całkiem zdjąć i nie będzie żadnej, poza zmianą "głosu", reakcji. Nic przed gaźnikiem nie wpłynie w tak opisany sposób na pracę silnika. Ustawienie (iglica) i regulacja doświadczalna gaźnika śrubką składu mieszanki - może nawet się nieco wykręciła sama; przedmuchanie dysz; uszczelka pod gaźnikiem na styku z cylindrem;...
Po jednym ręcznie obrocie igła łapie nitkę od dołu? Łapie za każdym razem, górny ścieg jest ok. Dodano po 3 A było coś modyfikowane przed tym plątaniem? Tylko ustawienie iglicy. Przed ustawieniem iglicy plątało od dołu i na dodatek nie łapało dobrze dolnej nitki. Iglica ustawiona na znakach tak jak powinno być, tylko właśnie te plątanie od spodu. Nie...
Niby powinno się ustawiać iglice na pierwszym ząbku od góry, ale musisz to zrobić niestety doświadczalnie, przejedziesz się i wybadasz czy dobrze przyśpiesza, nie dymi, nie zalewa, itp. Swoją drogą to iglica dyszy głównej nie będzie powodem przelewania się gaźnika, może tylko zawiesił Ci się ten pływak, lub coś wpadło w zaworek, pływak na 100% ok? może...
Kolega AAnnddrrzzeejj ma 100% racji, choć nie wytłumaczył Ci o co chodzi. Ja też nie będę tłumaczył, bo zajęło by to dużo miejsca, a i tak przy Twojej wiedzy, Ci nie pomoże. Uwierz na słowo! Wcześniejszych doradców odeślij! Nie zmieniaj położenia zapinki iglicy! Najpierw pojeździj trochę i potem na podstawie koloru izolatora świecy możesz podejmować...
Albo skrzywiona igła, jeśli prosta, to do ustawienie igielnica i ponownie chwytak. Pokaż na zdjęciu w którym miejscu ociera igła. Jeśli o dolny ząb chwytacza, to igielnica do góry i ponownie ustawić chwytacz.
A czy te cyfry były naprzeciw tej wybitej kropki na korpusie zaworu? Dziwne, by na "N" grzejnik słabiej grzał niż w położeniu 3. To, że głowica nie zamyka przepływu a w innym grzejniku (ta sama głowica) zamyka, może oznaczać, że tam pod grzybek zaworu dostał się jakiś paproch i powoduje to, że grzybek nie jest dokładnie dociskany do gniazda, albo coś...
Dzień dobry Mam pytanie mianowicie z quadem 110 Wymieniłem głowice i po odpaleniu wchodzi na max obroty iglica chodzi linka chodzi .Rozżąd ustawiłem w okienku na T i z punktem na kole zębatym Ktoś pomoże z góry Dziękuję...
A iglice w przepustnicy masz ustawioną na którym wycięciu?Miałem też problemy z wolnymi obrotami i okazało się że iglica była ustawiona za nisko.Podniosłem ją o jedno wycięcie wyżej i standartowo wyregulowałem obroty śrubkami na paliwie i powietrzu.
kubusdow - Jaki silnik - 48ccm ,czy 66ccm? Jaki gaźnik? Iglica ustawiona na którym rowku? Ile km przejechane?
gaźnik jak tam u ciebie? Dysze w normie, ustawienie pływaków, iglica, ??lewego powietrza nigdzie nie zasysa?
Gaz jak odpalam mam zamknięty. Iglica jest ustawiona w połowie. Gaźnika nie regulowałem. A jak sprawdzić czy powietrze dociera do gaźnika ? Filtra powietrza nie mam założonego. Ale jak kopie już trochę to wylatuje paliwo do wylotu do gaźnika.
(bota oznaczam bo może coś powie) Marka chinol asix muddy 125 4t Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik napisał: > "(bota oznaczam bo może coś powie) > > Marka chinol Asix Muddy 125 4T" Analiza podanych danych: - Marka: Asix - Model: Muddy - Pojemność silnika: 125 cm³ - Typ silnika: 4-suwowy (4T) - Określenie "chinol":...
Witam mam taki problem że Tzr fajnie wkręca się na obroty na 1 i 2 biegu, łapie rezo, ale jak na 3 biegu wejdzie na rezo to zaczyna przerywać tak jakby była odcina, albo jej czegoś brakowało. Power force 70 Wydech tuningowy Filtr orginalny porobione dziury Gaźnik orginalny ( dysza główną 110, iglica ustawiona na środek) Przyczyną wydaje mi się że będzie...
Ustawiłem luz zaworowy zaczął odpalać, ale za nic nie szło ustawić gaźnik, miałem się tym zając, przyszedł właściciel odpalił go i zgasł i od tamtej pory nie odpala :D A jak ustawiłem luz zaworowy prze dwa dni odpalał bez problemu, bez różnicy czy iglica ustawiona na rowku od na samej górze, czy na przedostatnim rowku. Teraz jak go odpalę będę kombinował...
Stojan stary. Moduł, cewka nowe. Iglica jest ustawiona na samym dole bo po środku już prawie w ogóle nie jedzie.
Witam Iglice nie trafiają w aparat? Powinno się to dać ustawić na regulacji. Możesz zamieścić fotki (mocowania iglic, w którym miejscu nie pasują) Ps. Co się stało ze starymi iglicami? tłok je dogonił? Same pęknąć nie mogły. Zastanawiałeś się co może być przyczyną?
A ty uważasz że skład mieszanki reguluje się wyłącznie śrubkami? To niestety się mylisz :) Do regulacji też masz iglicę na przepustnicy (im jest ona wyżej tym bogatsza mieszanka), oraz po przez poziom paliwa w komorze pływakowej. Ta śrubka od niby składu mieszanki, to reguluje skład mieszanki wyłącznie na obrotach jałowych. Wtedy dysza główna prawie...
No to pozostaje gaźnik.Na ktorym wycieciu masz ustawioną iglice?Zdejmij też rurke paliwową z gaźnika i zobacz czy paliwo leci jak należy(czasami zatyka się kranik - sprawdz odstojnik).I sprawdz jeszcze filtr powietrza.
Za średnie obroty odpowiada ustawienie iglicy. Naturalnie gaźnik musi byc idealnie czysty z prawidłowym poziomem paliwa w komorze pływakowej. Membrana nie moze miec zadnych dziur ani pęknięć. Sprężynę na membranie dobrze założyłeś?
Sprawdź w gaźniku membranę, może już jest dziurawa , lub iglica czy się nie zawiesiła. Sprawa króćca gaźnika szczelność i zawory ustawienie czyli podciśnienie jest na gaźnik .
Witam , ja miałem też problem z wysokimi obrotami , u mnie była delikatnie uszkodzona uszczelka pomiędzy cylindrem a silnikiem , kiedyś też miałem przypadek , że wyskoczył mi simering od strony sprzęgła i też szalały obroty , mocno dymił i nie miał siły. Co do ustawień iglicy to ustawienie jej na którymkolwiek zatrzasku nie powinno powodować znaczącego...
Dziękuję za te dwie rady: 1) Kaloryfer nie jest zapowietrzony (sprawdziłem) 2) Iglica moim zdaniem mało wystaje, bo "nastawa wstępna" jest tak ustawiona (sądzę, że jak ją ustawię w domyślne położenie - zgrane nacięcia - to iglica wysunie się bardziej. Więc powracam do mojego pytania: Jak w tym typie zaworu przesunąć nastawę ? (który element jest ruchomy...
Po pierwsze sprawdzić zawory potem serwisówka w reke sprawdzić jakie powinny być dysze i iglice ustawic dawke na fabryczne nastawy i wtedy zobaczyć jak bedzie jeżdził i ewentualne poprawki w nastawach
Sprawdź kolor świecy, czy jest biała, czy okopcona. Dla 50ccm ten gaźnik może podawać trochę za duzo paliwa, spróbuj ustawić iglice na najwyższym podcięciu - tak, żeby iglica wystawała maksymalnie z przepustnicy. Jak filtr powietrza byłby mocno zanieczyszczony to silnik też może zaciągać za duzo paliwa z gaźnika.
Dziękuję wszystkim za pomoc. (tak na stopce też tak było) przesunąłem rowek na iglicy, ustawiłem dokładnie gaźnik i wszystko śmiga teraz, ale już miałem dość bo robiłem to z 3h ciężki typ się trafił :D
Wszystko ustawiałem od zera. Zapłon klasyczny. Gaźnik także ustawiałem iglica ustawiona w najniższym położeniu stan paliwa troszkę poniżej wskaźnika.
Witam, posiadam skuter Router Metro City, Włożony cylinder i głowica 90cc, Dysze miałem w zestawie prawdopodobnie 85, nie jestem pewny bo nic na niej nie jest napisane. Gdy miałem iglice ustawioną na sam dół, to skuter fajnie chodził, strzelał po schodzeniu z obrotów i równo chodził, ale świeca była bardzo czarna, zakopcona, regulowałem śrubą od mieszanki...
Musisz zatankować verve lub dolac rozpuszczalnika do benzyny, następnie na wyżej rzeczonym podwórku znajdź wjazd , tak z 300-400 metrów prostej drogi. Z całą maksymalną prędkością wjedź na owo podwórko . Celuj w jakiś betonowy element lub najlepiej murowaną ścianę . Wtedy powinieneś usłyszeć konkretny strzał . Jeśli wyżej wymieniona instrukcja nie...
Ustawienie iglicy, rozwiązało problem.
Witam. Wczoraj złożyłem mój skuter Barton Firefox 50 2T po remoncie. Cylinderek Airsal 70 aluminium, oraz kupiłem gaźnik chyba Mikuni 17,5 mm. Podczas składania sprawdziłem wszystko: stan korby oraz wału, uszczelniaczy, membrany. I problem jest taki, że kiedy go odpalam, to na wolnych chodzi bardzo ładnie, ale po próbie odjechania dławi go i gaśnie,...
Pływak jest w dobrym stanie, nie tonie problem w tym, że jak masz dziurkę w pływaku to on nie będzie ci tonął tylko nabierze trochę paliwa i będzie cięższy i trochę głębiej pływał niż powinien - ty będziesz miał odstęp iglicy ustawiony taki jak powinien być, ale poziom paliwa w komorze będzie wyższy a to będzie się wylewało. Podstawę gaźnika i sam...
Witam, normalnie ten skuter nie powinien przekraczać 2.5l na 100km, winna jest głównie zbyt bogata mieszanka. Początkowo skuter palił mi ok 3,6l, tez trochę z tym walczyłem, okazało się ze jak zdjąłem dekielek z przodu filtra powietrza (ten z 4 dziurkami) to spalanie spadło do 2,3- 2,4 i się nie zmienia. Jak się jedzie to wymuszane powietrze powoduje...
Iglice ustawiłem na 2 ząbek licząc od szpica iglicy. Ale teraz tylko go zalewa próbowałem zmiejszyc poziom paliwa ale już niżej się nie da. Powietrzem też się bawiłem wykreciłem 7 obrotów tą srube i simson zgasł. Potem dałem na 1,2,3 obrót simson dalej chodzi jak chodził Wersia gaźnika to BVF 16N18
Witam.Przeczyściłem silnik krokowy,sprawdziłem przewód podciśnieniowy i dlaej jest ten sam efekt.Kupiłem nowy silniczek,miał bardziej wsuniętą iglicę i założyłem.Obroty ustawiły się na 4 tysiącach.Zdjąłem wtyczkę zasilającą i podłąćzyłem do starego silnika.Po włączeniu zapłonu iglica ani drgnęła.Po demontażu nowego stwierdziłem ,że i w nim iglica się...
Możliwe że błąd montażu iglicy bądź ustawiona zbyt duża ilość paliwa w komorze gaźnika
A platynki mogą być przyczyną? Iglica ustawiona na środkowy rowek. Zauważyłem jeszcze, że paliwo dostaje się do gumowego łącznika pomiędzy gaźnikiem a filtrem paliwa. Nim przestał odpalać regulowałem gaźnik śrubami i zrobiłem 33 km. Odstawiłem motor na tydzień i brak iskry. Wymieniłem cewkę, przewód WN. świecę, a na końcu cewkę. Po tych zabiegach iskra...
Ok. mniejsza z kołkiem. Na podstawie pewnego zachodniego forum przedstawiam inny sposób na ustawienie cisnień. Potrzebujemy przerobić/dorobić nazwijmy to „przekładkę” ( zaznaczona na rysunku )która oryginalnie popycha główną spręzynę dopiero w momencie gdy ciśnienie osiągnie cisnienie otwarcia wstepnego i iglica uniesie się na tyle wysoko...
Sądzę w takim wypadku sama igła w iglicy nie jest właściwie do oporu włożona, wątpię że przestawiła się sama iglica chociaż i to trzeba by było sprawdzić jeśli (jak podajesz, że wchodzi tak nisko do samej osi bębenka) i w takim przypadku trzeba iglicę ustawić właściwie. (podnieść ją wyżej i przykręcić)
Oryginalnie w ES 250/2 miała dysze 120 i tak jak piszesz, zmieniając zawleczkę coraz niżej iglica idzie do góry. Ja mam ustawienie oryginalne tak ja było od początku czyli zawleczka na iglicy jest na drugim rowku od góry, wiec chyba tak zostawię bo tak najlepiej moto na takim ustawieniu idzie. Pokombinuje dzisiaj z tymi świecami lecz nie wiem czy moto...
Zbyt uboga mieszanka. Świeca zapewne koloru rdzawo-siwego(ogólnie jasna)(możliwe że została już uszkodzona przez przegrzanie). Możliwe powody to: Nieszczelny układ dolotowy do silnika z gaźnika(fałszywe powietrze łapie) Źle ustawione powietrze dla niskich obrotów(zbyt mocno wykręcona śróbka) Zapchana dysza. Złe ustawienie iglicy w gaźniku. - Spróbować...
Witam mam taki problem że kupiłem crossa i nie odpalał wymieniłem tłok pierścienie i świece lecz nie odpala dalej gaznik dostaje paliw lecz nic nie leci do cylindra świeca sucha w czym może być problem? Na który ząbek ustawić iglice w gazniku?
Ja a Twoim miejscu wziąłbym jakąś czystą miseczke wlał do niej troche wahy albo rozpuszczalnika (troszeczke) włozył gaźnik i go rozebrał na części. Przedmuchał wszystkie dysze umył go ładnie i złożył z powrotem. Ale najpierw to mi powiedz na którym ząbku masz iglice ustawioną???
Obejrzyj dokładnie pod światło membranę, drożność i ustawienie venturiego i regulator ze sprężynkę pod zaślepką boczną. Iglica powinna być wyposażona w mini metalowy talerzyk a plastykowa podstawa na membranie nie przedziurawiona.
Skoro zapłonu się nie ustawia, a gaźnik wyczyszczony posiada filierek paliw, to proszę napisać jak powinien być ustawiony gaźnik tj. na której kresce iglica i jak odkręcona ma być śruba od regulacji mieszanki (co do mieszanki proszę opisać co dzieje się gdy jest mocno dokręcona a co gdy jest za dużo odkręcona. jakie czego objawy?) i co skutkowałoby...
Uszczelki papierowe dobrze jest nasączyć olejem ale raczej teraz już takich nie robią i powinny być wulkanizowane. Jest jeszcze opcja że przerobiłeś dolot przed gaźnikiem i membrana w gaźniku nie podnosi iglicy bo podciśnienie jest za małe. Na zimnym idzie jak rakieta bo ssanie działa. Spróbuj na włączonym silniku lekko zakryć dolot ręką i ruszać manetką...
Nie jestem pewien,ostatni taki gażnik miałem ponad 25 lqt temu,ale chyba było tak-wkręcasz paliwowo-powietrzną do oporu[delikatnie z tym oporem],odkręcasz dwa pełne obroty i robisz próby przejazdowe.Następne regulacje robisz o 1/3 obrotu przód/tył.oczywiście spoczynkowe położenie przepustnicy +wysokość iglicy też trzeba ustawić.Stare fachury wkręcały...
Wiesz co kolego. Miałem rozebrać gaźnik żeby przeczyścić może bo jak kupiłem nowego to nie czyściłem. Noi pokorcilo mnie sprawdzić iglice i okazało się że iglica była ustawiona na 2 zębie od dołu a nie na środku. Przestawiłem na środek i jak jadę jest wszystko okej już. Tylko przy wkręcaniu takie coś jest ale jak jadę już wogóle nie dławi. Motorower...
Zapłonu elektroniczy cdi gaźnik 16. 1 Simson z CDI i Gaźnikiem 16N1 - Strzelanie w Tłumik i Problemy z Obrotami (ID: 4060080) Witam serdecznie. Skoro mamy do czynienia z Simsonem wyposażonym w elektroniczny zapłon CDI i gaźnik 16N1, możemy zawęzić zakres poszukiwań przyczyn problemów. Poniżej przedstawiam szczegółową analizę oraz kroki diagnostyczne,...
Odpalasz na ssaniu ? Jak uruchomisz silnik i będziesz dojeżdżał do celu to zakręć kranik paliwa i niech wypali całe paliwo z gaźnika, potem o postoju próbuj odpalić tylko nie zalewaj go całkiem zatapiaczem pływaka. Na którym rowku masz zapinkę iglicy ustawioną ? niewyłączające się ssanie Ssanie w tym gaźniku jest ręczne, podnosi się taką dźwigienkę...
Witam. Jeśli świeca ''łapie nagar'' to masz za małą przerwe ustawioną na elektrodach.Powodem nadmiernego grzania się silnika może być wiele przyczyn: uboga mieszanka,regulacja gaźnika składu mieszanki paliwowo-powietrznej,położenie iglicy w gażniku, ustawienie zapłonu,zła świeca zapłonowa...Nie wiem w jakim stanie masz silnik bo jeśli bedzie nadmiernie...
Witam, jesli nie wchodzi na wyzsze obroty - to przede wszystkim sprawdz moment zaplonu, zeby poczatek rozwarcia przerywacza byl 'wg instrukcji', bo ona raczej byla fabrycznie przystosowana do benzyny '94 - 95 Oktan'. Sprawdz dokladnie to ustawienie zaplonu i regulacje gaznika do tego, moze ma 'cos zatkane'..? Lub za nisko iglice ustawiona [ przy przepustnicy...
Korek jest ok tak samo filtr jest czysty. Co do tej iglicy to nie wiem jak to ustawić bo aż tak to się nie znam na tym mam poprawić coś z iglicą czy ustawić mieszankę (paliwo+powietrze) na gaźniku.
Witam, Mam problem z Rometem Trial City. Silnik odpala bez ssania (zimny), gdy włączę ssanie silnik gaśnie. Ogólnie silnik jest słabszy. Problem zaistniał nagle. Przy prędkości około 65km/h przy lekkim włączeniu ssania silnik przyśpiesza. Gaźnik czyszczony oraz regulowany. Wychodzi na to ,że dostaje za mało paliwa. Iglica ustawiona na drugi rowek od...
Witam, mam problem z moja dt 80 lc2, otóż na zimnym silniku na wolnych obrotach gaśnie, na ciepłym jest wszystko ok. Iglica ustawiona o jeden rowek niżej niż środek ( drugi rowek od dołu ) śruba składa mieszanki wykręcona o jeden obrót, a wolne obroty ustawione na około 1500. Jak myślicie co może być problemem? W najbliższym czasie dodam zdjęcie z kolorem...
Witam. Jestem tutaj nowy wiec z góry przepraszam jeśli popełnię jakąś gafę. Poszukuje porady w ustawieniu gaźnika w chińskim spalinowym silniku rowerowym 80cc3. Ten gaźnik ma tylko jedna śrubkę do regulacji obrotów i przy pierwszej próbie odpalenia paliwo aż wylało mi się z tłumika. Okazało się ze iglica była ustawiona maksymalnie w gore czyli na ostatnim...
Iglice mam ustawioną na ostatnim rowku od dołu.
A iglica na którym wcięciu jest ustawiona?
Witam, posiadam motorower Romet Ogar 200 3 biegowy i głównym jego problemem jest że nie chcę odpalić, sprawdzałem świecę i jest dobrze, zapłon, gaźnik i platynki ustawiałem około 3 tygodnie temu, a teraz nie chcę odpalać. Jak już odpali (4 razy odpalił na "popych") to jedzie, jedzie i jakaś minimalna górka to gaśnie nie wyjedzie i jeszcze gdy daję cały...
Siemka mam simsona ale niewiem jak ustawić mu gażnik bo maam ten gażnik nowy i nie umiem go ustawić. Jeszcze mam kłopot z iglicą niewien na którą dziure mam ustawić jak by ktoś umiał to niech pisze. Pozdro
Naprawa dość skomplikowana na odległość trudno doradzić. Czy ciśnienie jest właściwe 1÷2bar ? Czy manometr pokazuje prawdę a może się zapchał ? Czy iglica dolna i górna były przetarte i nasmarowane smarem do wody pitnej ? Czy nagrzewnica jest czysta bez sadzy ? Czy wymiennik płytowy jest bez kamienia ? ...Tego typu urządzenie potrzebuje doświadczonego...
a na której zapince masz ustawioną iglice ?? może zbyt wysoki poziom paliwa w gaźniku
Duże znaczenie ma położenie pływaka(poziom paliwa w komorze pływakowej),ustawienie iglicy,oraz ustawienie powietrza,czyli to o czym pisałeś,nastawa o której napisałeś odnosi się zapewne do nowego gaźnika,gaźnik z czasem się zużywa i musi być kalibrowany.Spróbuj pokręcić tą śrubą od powietrza,jeżeli nie pomorze podnieś troszeczkę pływak.
Przepływ reguluje kryzowanie (nastawa wstępna). Na zdjęciu widać, że jest na 4, czyli ustawienie średnie (zawór trochę przydławiony). Obracając (np. kombinerkami - powinno się też dać palcami, o ile nie jest zapieczone) ten ceramiczny (czy plastikowy element) można ją zmienić (i tak pewnie na zawór będize glowica, więc lepiej dać nieco większa nastawę...
Kolego chyba nie czytałeś wszystkiego na temat Prins'a, co było napisane na tym forum i kombinujesz jak koń pod górę. Inna sprawa, że problem przedstawiasz trochę chaotycznie. Cały problem jest w reduktorze i tylko w nim. Po prostu nie trzyma stabilnego ciśnienia, a to dlatego, że iglica w tulei prowadzącej i zawór gazowy (grzybek) w gnieździe nie mają...
Witaj! 1.to korek wlewu paliwa, wstaw stary, 2.pływak powinien zamykać dopływ paliwa./jeśli to mechaniczny to na iglicy powinny być nacięcia i spinka regulująca ustawiona na iglicy drugi zacięcie która reguluje dopływ paliwa.3 to dokładnie oczyść,zmień uszczelki. Pozdrawiam MiroNasz
Witam. Mam bardzo denerwujący problem z Simsonem. Simek bardzo mocno kopci i leje się mu olej z końcówki tłumika i kolanka. Jakoś w październiku wymieniłem simmer od strony sprzęgła bo simek kopcił, ale nie leciał mu olej z tłumika, tylko z kolanka. A teraz gdy odpaliłem go po zimie zaczął lecieć olej z tłumika i simek bardzo mocno kopci... Próbowałem...
Zmieniłem tłok w skuterze router bassa i wyregulowałem zawory na ssący 0.05 i wydechowy najpierw na 0.05 potem na 0.07 i na 0.10 i ciągle to samo iglica ustawiona na największej dawce paliwa a on nie ma chyba dość paliwa skuter rozpędza się do 30 km/h i jak się go zatrzyma nogą to nie ma siły ruszyć co jest z nim nie tak??? Dodam że nigdzie nie dostaje...
W moim ogarku został wymieniony gaźnik i jest ustawiony, odpala ładnie i wkręca się od razu na obroty. Gdy dam cały gaz i gdy puszcze to schodzi na wolne obroty, ale gdy jadę to cieknie paliwo z przelewu i co by tutaj z tym zrobić? Iglica jest ustawiona na środku.
To mam podnieść iglice jak dobrze zrozumiałem. prosze o odpowiedz Ustawienie iglicy nie wpływa na skład mieszanki wolnych obrotów. Trzeba sprawdzić drożność dysz i ustawienie śrub regulacyjnych oraz szczelność układu.
Może gaźnik nie ustawiony iglica za wysoko albo zapłon złe ustawiony i nie spala albo świeca zepsuta spróbuj gaźnik wyregulować
Dzisiaj po powrocie do domu wziąłem się za rozebranie gaźnika, tak jak mówiłeś. Rozebrałem do samego korpusu praktycznie i przedmuchałem wszystko. Sprawdziłem dysze i myślałem, że będą dwie: jedną od wolnych obrotów i drugą większą, a jest tylko jedna dysza. No, ale zobaczyłem, czy nie są zapchane i jest dobrze. Złożyłem gaźnik, podłączyłem paliwko...
Może zaworek iglicowy nie domyka i poziom paliwa w tym gaźniku jest zbyt wysoki Sprawdzę poziom wężykiem . Raczej trzyma ,nie leje z gaźnika no ala Może być. Stawiam jeszcze że iglica nie domyka i może tam sączy palio Bo wygląda najwyraźniej że za dużo dostaje pilaw tym gaźnikiem .
Gaźnik oryginalny Keihin czy podróba chińska? Sprawdź ustawienie wysokości pływaka - z pamięci 5.1 mm. Sprawdź czy automat ssania nie jest uszkodzony (zamknięta iglica), bo w nich częsta usterka. Elektrozawór ssania Keihin na alle 28 zł. Te skutery były dość mocno poblokowane. Mała dysza główna, iglica blokowana, musi mieć oryginalny filtr powietrza...
Cześć. Wymieniłem cylinder w moim Piaggio nrg z 50ccm na 70 ccm . Wszystko naprawdę fajnie chodzi. Ale przy przykręceniu manetki troszkę więcej, dławi się i przerywa... Dodam, że filtr powietrza jest czyszczony regularnie. Filtr paliwa miałem nowy, wiec wymieniłem na inny ale nie przyniosło to rezultatów ( myślałem, że ma jakąś blokadę). Fajka nowa...
Iglice mam ustawiona na najwięcej paliwa bo na innych ustawieniach nie chciał chodzic a na tym zawsze motor pali natychmiast od strzała. Może byc jeszcze coś innego. Mocy brakuje mu w całym zakresie pracy gdy jade bo gdy motocykl stoi to normalne ma obroty.
A co z gaźnikiem, oryginalny, sprawny? Jaki poziom paliwa? Jakie dysze, właściwe? Iglica dobrze ustawiona? Gaźnik ma rozpylać odpowiednią ilość paliwa, a nie wlewać go do cylindra.
Cześć. Na który rowek ustawić iglicę podczas docierania silnika? Jak mam na samym dole to leje mi się paliwo do filtra. 2 od góry może być?
Zgłoś do serwisanta który zaczął naprawą - problem może być złożony. Przyczyn wiele : wysterowanie mikroprzełącznika, ustawienie elektrod (wybuchowy zapłon i cykanie w trakcie pracy), prowadzenie przewodów, zakamieniona iglica gazowa itp. Kocioł nie posiada czujnika ciśnienie dlatego samo ciśnienie jest drugoplanowe...Działaj bo kocioł nie powinien...
pływak jest cały, iglica jest ustawiona na drugi od góry. dymu duzo jest jak mam na ssaniu ale normalnie tez jest bialy, wcześniej byl bardziej brudno szary.
Ciężko będzie to teraz ustawić. Znając zasady nie powinno być ciężko - ale ... trzeba znać te zasady (jak te znaczniki i sposób ustawiania) Zawsze jak trzasła igła to najpierw sprawdzaliśmy czy chwytacz się nie przestawił. Ok, od tego zacząłem (od tego są wspomniane przeze mnie znaczniki). Tak jak wspomniałem: ustawiłem na środkowym znaczniku najniższy...
A zrób sobie wykres z bloku 11 i wtedy zrób sobie loga jak rzeczywste ciśnienie ma się do żądanego. Wg mnie dłuższa jazda z gazem w podłodze i masz not lufa. Może lekkie wydłużenie sztangi? Jak masz skąd podmienić N75 to warto sprawdzić czy iglica w nim się nie zaciera. Dodano po 7 No skok i ustawienie w gnieździe wymaga pomiarów czujnikiem zegarowym...
To jest nowszy typ piecyka i zamiast tej iglicy jest dźwigienka. Nie grzebać przy niej, by źle nie ustawić. Wymienić tylko membranę, wyczyścić filtr, wymienić wszystkie uszczelki i wyregulować zawór powolnego zapalania. W innych typach piecyków (także Junkersach) taka iglica jest.
Gaźnik ruszył pomogło ustawienie dźwigni iglicy mimo że było ustawiane na przyrząd to należało to skorygować dokładniej. Po ustawieniu obrotów tachometrem pilarka ładnie odpala i pracuje.
Nie masz możliwości reg. zapłonu, iglica fabrycznie 3 ząbek od góry. jeśli Twój silnik to 196 cm. Dodano po 2 Ja zalałem olej mineralny, do silników benzynowych. Działa.
Jeśli założyłeś filtr stożkowy a wcześnie było ok , to gaźnik do pełnej przebudowy, wymiana dysz , ustawienie iglicy itd
Ustawiłem źle iglice
Zakładanie takiego gaźnika nie ma sensu. Po pierwsze on niespecjalnie tutaj pasuje. Musisz mieć w króćcu ssącym połączenie z komorą korbową aby pracowała membranowa pompka paliwa, chyba że zadziała grawitacja ale z oporami przepływu. Gaźnik ma zbyt mały przelot aby uzyskać podobną moc silnika. Po drugie regulacja składu mieszanki tego gaźnika jest praktycznie...
Już działa :) iglica była źle ustawiona i zalewała świece ale dzięki :)
Interesują mnie informacje na temat ustawienia iglicy względem aparatu wiążącego w presie MF 15/8. Może ktoś mógłby udostepnić instrukcję obsługi, schematy itd.
Winne było złe ustawienie zapłonu. Teraz ogar pali od 1, nawet jak jest porządnie nagrzany. Jest jeden problem: pochodzi około 15-20 minut i gaśnie, mocno kopci, a świeca jest czarna :cry: Używam półsyntetycznego oleju do pił spalinowych w stosunku około 1:28. Co może być winne? 1. za dużo paliwa dostaje 2. źle ustawiona iglica( moja ma 4 rowki, blaszkę...
Jak dodaję gazu to dymi na bardzo czarno, a jeśli wejdzie na obroty jest ok. Ciągnik mam około 22 lata i nie kopcił (przy dodawaniu gazu był błękitny dymek). Czarny dym pojawił się około 3 lata temu,a remont robiłem 2 lata temu i nie wiem co jest przyczyną tego czarnego diabła:cry: Z instrukcji serwisowej na temat czarnego dymu - jeśli pojawia się...
Rycho T to, to ? Odkręcając tą mosiężną śrubkę znajduje się następnie łeb iglicy z wycięciem na śrubokręt i tam ją się reguluje ?, znalazłem jakiś stary gaźnik i zobaczę jak z nim będzie się zachowywać kosa. Ref: Zrobiłem tak, ustawiłem zaworek iglicowy na równi i podkręciłem iglice przepustnicy delikatnie do góry, nie mówiąc o zabrudzonym otworku tam...
Raczej jak wykręciłem świece to była czarna. Sprawdzałem jak jest ustawiona iglica i jest najuboższa mieszanka
Witam.Mam pytanie na który rowek ustawić iglice w skuterze 2t Yamaha bo teraz mało mocy ma i nie może uciagnac.Gaźnik czyszczony był i rurki były nowe.
Cześć. Mam problem z odpaleniem BMW f650, 98 r. 2 świece na gaźniku mikuni bst 33 Gaźnik wymyty w myjce ultradźwiękowej, przedmuchany, drożny. Iskra jest na obu świecach solidna. Świece irydowe, nowe. Poziom paliwa jest równo z łączeniem komór pływakowych (14,6 mm wysokość). Ustawienie mieszanki na 3,5 obrotu (zgodnie z serwisówką). Iglica na 4 rowku...
Paliwo się przelewa. Jak ustawić tą iglice ?
Gaźnik wyczyszczony dokładnie, założona iglica srebrna, ustawiona na drugi rowek od góry, ustawione pływaki poziom paliwa. Po odpaleniu były duże zmiany na lepsze, niestety nie miałem okazji tego sprawdzić w ruchu ale obroty na biegu jałowym można było uzyskać o 2 tysiące większe niż wcześniej, świeca koloru kawy z mlekiem.
iglica simson iglica dellorto iglica wtryskiwacza
polar kuchenka licznik energii optyczne sonda lambda uniwersalny
elzab prima włącznik bezdotykowy
Odzyskiwanie usuniętych nagrań z dyktafonu Naprawa zwarcia światła w domku holenderskim