Z Pinu B7 wychodzi stygnał prędkości i raczej nie wysteruje przekaźnika pewnie potrzebny będzie jakiś prosty układ ale z tego co pamiętam to w wiekszości do solanki podpina się sygnał prędkości aby ją wysterować. Sprawdz schemat
Może impulsator się kończy ???
Nie wiem jak jest konkretnie w tym Volvo, ale wczoraj robiłem S40, sprawdzałem łożyska z przodu i szybkościomierz czyta impulsy z prawej piasty, przy podniesionym i napędzanym lewym kole wskazówka leżała
Impulsy są brane z ABS. Moduł trakcji razem z układem ABS na pompie ABS'u
mam problem z volo xc90, auto rozpedza sie do około 140-150km/h turbo ma wartosc 2200 juz od 1500obr i pozniej trzyma równo cisnienie. wtryski ok tzn sprawdzane na przelewach cisnienie na listwie 240 przy odpalaniu i pozniej płynnie rosnie wraz ze wzrostem obr. dodam, że żadnych błędów w sterowniku niema jedyne co mi sie nie podoba to wskazania przepływki....
Co to może być samochodowi brak mocy max prędkość jaką osiąga to 140 km/godz Na luzie osiąga obroty 5000 a w trakcie jazdy na 4 max 3000
mam z nim maly problem. jadac samochodem ze stala predkoscia 80 km/h (wg wskazan licznika) wszystko jest OK. po wcisnieciu ostro gazu wskazowka bardzo szybko zmienia polozenie na 120km/h i tam zaczyna powolutku rosnac w gore.(wartosc przyblizona). licznik jest polaczony linka ze skrzynia biegow. jakis pomysl co moglo by sie stac? co z nim zrobic.
Witam, Mam takie pytanie czy ktokolwiek orientuje się jak można zwiększyć częstotliwość impulsu prędkościomierza?? Do tej pory posiadałem licznik mechaniczny który postanowiłem zamienić na elektroniczny! Wszystko było by fajnie gdyby nie fakt że w Volvo sygnał do licznika pociągnięty jest bezpośrednio z ABS ( u mnie w kostce wyprowadzenia na impuls...
Cześć V50 1.6D 2005 W skrócie turbo się nie uruchamia przy wyższych prędkościach dymi przy 3k obrotów oraz trzęsie się i nie nabiera prędkości. Gruszka pracuje. Opuszcza się po uruchomieniu auta. Błędów brak jakichkolwiek. Egr wypialem i nic. Auto od 4 i 5 biegu nie rozpędza się ledwo Dpf brak fabrycznie Olej w dolocie od odmy wymieniłem pokrywę zaworów...
No właśnie wyjąłem część elektroniczną ogranicznika prędkości ze swojego samochodu. Problem jest taki, że na wyjściu, na którym podaje napięcie na część mechaniczną jest 0v gdy jadę i przekraczam wymagane 90km/h zaczyna wskakiwać 24v czyli normalka fajnie działa. Problem jest taki, że gdy podłącze tą część mechaniczną i zbliżam się do 90km/h to napięcia...
Witam serdecznie. W posiadanym przeze mnie samochodzie Volvo V70 pierwszej generacji z silnikiem 2.5 TDI VW pojawił się problem ze sterowaniem turbosprężarką. Podczas jazdy zaświeciła się kontrolka silnika i auto straciło zdolność przyspieszania. Po podłączeniu pod komputer pojawiły się dwa błędy, mianowicie - błąd elektrozaworu turbiny - błąd elektrozaworu...
Witam. W mojej srebrnej strzale volvo v70 z 99 obroty silnika na biehu jalowym lubia czasem podniesc sie do 1300 obr na min. Wtedy albo trzeba przydusic go na biegu lub po prostu wylaczyc nawiew...... Gdzie tkwi problem?
Witam mam problem z tachografem , był juz naprawiany z 4 razy , za pierwszym razem zatrzymywał sie na danej prędkości i sie nie wracał ... wymieniony zostal silniczek bo był przegrzany .Teraz jest taki problem iż auto gdy stoi ten taki kolo zegarka (nie wiem jak to nazwac) kreci sie w prawo... a gdy auto jedzie , rusza sie w lewo , auto przez to slabnie...
Witam. Tak jak w temacie, może jakaś mądra głowa pomoże z problemem. Samochód w trybie ręcznym czyli jak syn prowadzi, jeździ powoli do przodu. Nie mam pomysłu jak to "naprawić". Już swoje waży i to powoduje, że trochę większy kamyk powoduje, iż nie może przejechać przeszkody. Dodam że tylni bieg już jest szybszy. Samochód ma jeden bieg w przód i w...
Witam. Mam pewien problem z Volvo V50 2.0d 100kW, a mianowicie taki, że wygląda tak, że turbina się załącza. A według komputera wszystko jest ok. Miałem wymieniony EGR, czujnik wału rozrządu, czujnik od przepływomierza, czujnik doładowania, DPF wycięty, oprogramowanie wgrane, wtryski po 3 regeneracji zostały wymienione na inne, wyczyszczony kolektor....
autko jak w temacie a pytanie jakim momentem dokręcamy pokrywy panewek korbowodowych?
Witam Jestem posiadaczem volvo v40 rocznik 98 Mam ogromny problem z obrotami jalowymi silnika. Na luzie ma ok 3500tys obrotow po wypieciu wtyczki silnika krokowego spadaja one do 2000tys Wiem tyle ze po wypieciu tej wtyczki silnik powinien sie zadusic. Diagnostyka pokazuje wade czujnika polozenia przepustnicy,wypiecie tejze wtyczki nie wplywa jednak...
Strach wyprzedzać. Mam to auto od kilku dni. Na desce nie ma żadnych komunikatów. Nim oddam do warsztatu może czegoś się dowiem. Proszę o podpowiedzi. "budzi się" dopiero blisko 3 tysięcy obrotów. Krótko mówiąc nie ma "odejścia". Wolne obroty ok, 1,2,3 bieg nie mam zastrzeżeń. Przejechałem dzisiaj 50 km autostrada, średnio 140km/h nic się nie zmieniło....
Volvo v40 -chwilowa przerwa mocy podczas jazdy,głównie przy przyspieszaniu. Urwanie mocy sekundowe widoczny na wykresie przy podpietym komputerze.Przepustnica,egr,potencjometr gazu wymieniony a problem pozostaw Silnik 2.0 120km
Witam wszystkich Mam problem z prędkościomierzem w moim volvo a konkretnie pokazuje on za dużą prędkość do tego stopnia że po zapięciu 2giego biegu (automat. skrzynia) prędkościomierz zamyka zegar. Kilometry działają ale też za szybko. Poprzedni właściciel powiedział mi że tak się stało po wymianie dyferencjału. Proszę o pomoc co z tym fantem zrobić?
Witam wszystkich W moim volvo jest zamontowany oryginalny fabryczny ogranicznik prędkości. Cały czas działał (niby bo tak mi powiedział poprzedni właściciel) tyle, że była odłączona linka. Ja ją podłączyłem i niestety nie działa on. Z części elektronicznej ogranicznika wychodzi 5 przewodów: czerwony - "+" zasilanie czarny - "-" zasilanie żółty - powiadomienie...
Witam, jestem właścicielem samochodu marki VOLVO S40 2.0 diesel 2005r. model KINETIC i mam mały problem z prędkościomierzem. Awaria zaczęła sie nagle w trakcie jazdy, licznik nagle zaczął pokazywać prędkość o 30km/h większą i tak już mu zostało, po zatrzymaniu samoochodu wskazówka opada na 30tke a nie na zero. Bardzo proszę kogokolwiek o jakąś pomoc...
kolego wina leży w impulsatorze na skrzyni, gdy stanie ci się jeszcze raz taki objaw poruszaj kostką która dochodzi do niego moze nie trzeba wymieniać całego impulsatora pozdro
Zastanawiam się nad tym co wcześniej napisałeś jest jedna ewentualność jak szybkościomierz skacze a jest na dolnej skrzyni to automatycznie przełancza na górną skrzynie aby powyżej 40 nie rozwalić skrzyni tylko czemu nie mogę znalesc dlaczego szybkościomierz skacze z szybkościomierza linka co idzie od skrzyni z impulsami wymieniona czujnik tez co może...
Nie wiem czy moduł nawigacji w telefonie htc wildfire s musi przejść jakieś badania homologacyjne oraz nie wiem czy też moduł gps w samochodzie volvo s80 ma takowe badania ale chodzi o jako takie potwierdzenie, który pomiar jest bardziej wiarygodny. Z tego co mi wiadomo ( proszę o poprawienie) nawigacja gps oblicza prędkość na podstawie wektora przemieszczenia...
Co oni tu piszą(szok).Jaki ABS bzdura.Podłaczałem takie radyjko w BMW E 30 zasada taka sama.Wsteczny weź od tylnego światła (cofania)ale do kalibracji możesz do + z zapalniczki.Prędkość musisz z wtyczki która wchodzi do licznika tego z prędkoscią.Z tym to problem bo on potrzebuje sygnał już przetworzony przez licznik a nie ten co wchodzi do licznika,nacinaj...
Komputer lub centralka są podpięte do plusa po zapłonie przy cewce. Przepnij je w inne miejsce. Tutaj może być również problem z impulsami (prędkość obrotowa), które są również podpięte pod cewkę - środkowa wtyczka. Ziobacz również to połączenie. Nie wiem jaką masz instalację - komputerek, centralkę ale może to również być uszkodzona centralka.
prawdopodobnie wine ma impulsator (na skrzyni biegów) ,lub przerwa na kablu od tacho do impulsatora (sprwadz wtyczke na impulsatorze)
Witam. Męcze się z przekładką zegarów tych na linkę na zegary elektroniczne. Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć na który pin podłaczony jest impuls z ABS na prędkościomierz ?
błąd 423 --> Błąd w komunikacji danych kodowanych (nadajnik kodowany) lub przerwa w sygnale (nadajnika 4PIN), lub odłączenie nadajnika wymiana takiego impulsatora jest dość kosztowna ale cena hurtowa tego impulsatora KITAS jest około 350zł a ile liczą serwisy sami się dowiecie :D hehe za darmo nikt tam nie będzie skakał a nie wspomnę już że trzeba potem...
No to ja mam łatwiej, mimo że wszystko się chwieje i trzeba stabilizować. Masz może jakieś namiary by szybko ogarnąć czujnik (impulsator) za normalne pieniądze? Dodano po 13 https://obrazki.elektroda.pl/1744898000_... https://obrazki.elektroda.pl/5882180400_... Dobra mam czujnik na rano za 169 zł. Podnośnik na paleciaku...
Pytanie, gdzie mierzyłeś, bo może problem jest już za wtyczką.. Mierz przy wejściu do sterownika/modułu. Poza tym może być problem z odległością czujnika od impulsatora- nie znam opisu tych MID.
Witam. Błędy dotyczą czujnika ABS prawy tył - niewłaściwe sygnały prędkości. Możliwe przyczyny: - niewłaściwy , krzywy , wyszczerbiony , skorodowany itp. pierścień impulsowy - nadmierny luz na łożysku (powoduje przesunięcie czujnika i nadmierne zwiększenie szczeliny) - nieprawidłowy styk na złączach czujnika - zbyt duża różnica w wymiarach opon
W tym sęk, że nowsze volva od bodajże 2007r rejestrują błędy według porównania danych z impulsatora, oraz abs-u. Błędy zapisują się na 400dni bez możliwości ich usunięcia nawet przez serwis; po upływie 400dni kasują się same. Generalnie jest tak, że kiedy impulsator padnie, należy go wymienić, zalegalizować tacho, a cyfrowe tacho zawiera informację...
Witam. Impuls można pobrać albo z licznika albo z ABS albo od sterownika komputera. Nie mam schematu więc nie mogę pomóc najprościej to bezpośrednio do silniczka prędkościomierza. Pozdrawiam
Witam. MID 144 PPID 75 FMI 4 Status elektrozaworu blokady zakresów.Nienormalnie wysokie napięcie lub zwarcie do niższego napięcia. MID 136 SID 3 FMI 7 Czujnik ABS prędkości obrotowej koła, lewy tył.Nieprawidłowa szczelina lub koło impulsowe. MID 128 PID 26 FMI 3 Prędkość wentylatora w procentach.Zwarcie do napięcia lub przerwa. Co do pozostałych musisz...
Jak napisałem: Masz najstarszą wersję sterownika, sterował tylko 7 biegami, fizycznie w skrzyni jest 8 biegów ( 4+4 ), twoja przeskakuje nad 3 biegiem w dolnej skrzyni, dlatego masz 7 biegów Pytasz: Jak myślisz problem z odcinaniem paliwa może się wiązać z awarią impulsatora ?? jeśli ma ogranicznik prędkości, to tak.
Błędnie to napisałem. Tacho bierze sygnał z impulsatora i jeszcze do tacha jest podłączona szyna d-can która jest sprzężona z autem i porównuje sobie wskazania prędkości.
W urządzeniu diagnostycznym wchodzisz w parametry bieżące i powinien być podgląd prędkości toczenia kół. Jeżeli impulsator któregoś czujnika jest uszkodzony system ABS interpretuje to jako poślizg i bez potrzeby się załącza.
Coś mi tu nie gra. Nie wyobrażam sobie przetarcia kabla czy coś, bo pewnie byś o tym powiedział. Otóż zdarza się niesamowicie rzadko (i po mojemu na pewno nie w Volvie), tj. przez dosyć duży opór czujnika plus instalację 24V (większa szansa, niż na 12V) zdarzają się zakłócenia typu impulsowego keidy zakłócające przewody znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie.....
Witam. MID136-SID4 FMI10 - czujnik prędkości koła, oś 2 ABS prawa, nadmiernie wysoka wartość zmiany Tu do sprawdzenia szczelina czujnika,luzy na łożyskach, pierścień impulsowy (korozja, krzywizny itp.). MID136-SID12 FMI14 - zawór regulacji ciśnienia oś 3 ABS prawa, Instrukcje specjalne MID136-SID11 FMI14 - zawór regulacji ciśnienia oś 3 ABS lewa, Instrukcje...
Masz po prostu przeciek powietrza, zanik migania lampki ( brak kluczowania szprycek) to nic innego jak procedura hamowania silnikiem, kiedy ECU impulsy z wtryskiwaczy zdejmuje powyżej pewnej prędkosci obrotowej, kiedy widzi zamknietą przepustnicę. Więc zrobisz tak-znajdziesz sobie jakieś dprowadzenie podciśnienia na kolektorze dolotowym od przepustnicy...
ACS: 7: komunikacja miedzy jednostkami sterujacymi ACS, brak komunikacji wzdloz rozowej szyny CAN, zwarcie lub przerwa, sprawdz wiazke i zlacza 18: komunikacja z jednostka BMS, brak sygnalu z BMS, nieprawidlowe dzialanie BMS lub usterka w komunikacji w czerwonej szynie CAN APS: 341: sterowanie praca sprezarki, otwarty obwod 647: regulacja ciśnienia,...
Moduł od cienkiego 700 tam ci nic nie da. Nie da, bo ten moduł generuje iskrę tylko dla tych cylindrów gdzie tłoki wznoszą się i opadają razem. Jak już chcesz kombinować, to zwymiaruj koło od cienkiego 900 i zastosuj moduł digiplex 2 plus dwie cewki. Ale ja bym zrobił inaczej, koło o poloneza GLI na abimexie i moduł z niego. Moduł od poloneza na abimexie...
Najpierw oblała mnie fala gorąca i znieruchomiałem, jednak natychmiast w mojej głowie zadźwięczały dzwonki alarmowe, które zagłuszyły dudniącą, dyskotekową muzykę i adrenalina szerokim strumieniem wlała mi się do krwi. Rzuciłem szklankę na bar, po czym zdecydowanym krokiem przedarłem się do stolika w rogu. - Idziemy do auta! – wrzasnąłem, widząc...
W tuningowanym samochodzodzie znalazły się licznik od Saxo i czujnik prędkości od Volvo 240. Niestety, nie mogą ,,dogadać się''. Licznik rusza przy około 30 km/h, ale robi to bardzo gwałtownie, bowiem, przy około 40 kończy się skala. Żaden warsztat nie jest w stanie tego ogarnąć. Czy jest jakiś sposób na pogodzenie tych dwóch podzespołów? Impulsator...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
impuls prędkości impuls prędkości vectra impuls prędkości omega
kabel cabletech przedwzmacniacz charczy zespół zaparzający
immergas opentherm immergas opentherm
Regulator napięcia MOSFET do stojana 35A 85,4V – dobór, modele Shindengen FH020AA, SH847, DZE Toyota ProAce – zaniki sygnału radiowego, antena, wzmacniacz, naprawa odbioru FM/DAB