www.amt-alarmy.pl tam znajdziesz potrzebne ci sterowniki.
nie pamiętam jaką ale prostą, może BX10 http://obrazki.elektroda.pl/8891697600_1...
To wylacz zasilanie alarmu, zaloz zwore ACTL i wlacz ponownie zasilanie. Alarm automatycznie przestawi sie na 1sek impuls.
trzeda wydłużyć impuls zamykania, jest to do zaprogramowania w centralce seo
Ja tym bardziej nie wiem czy dasz radę.Musisz wydłużyć impuls zamykania,użyj wyszukiwarki,było o tym pisane.
To raczej tak to się nie da...
Wtyczki nie będą pasować. Zazwyczaj tego typu sterowniki wpina się w oryginalne wiązki samochodu wlutowując przewody. Podłączasz się tylko czterema przewodami: zasilanie +12V, masa, impuls otwieranie, impuls zamykanie. Jak już kupisz sterownik radiowy, to napisz - pomogę podłączyć do samochodu.
Jeśli auto posiada funkcję komfort i domyka szyby z kluczyka, to przy prawidłowym podłączeniu do centralnego zamka, powinien domykać szyby, oczywiście trzeba ustawić tą opcję w alarmie, (wydłużyć impuls zamykania). czy zamek centralny zamyka i otwiera?
Trzeba aby system miał "wiedzę" w jakim położeniu jest brama, "podglądał" fotokomórki i pilota. Najlepiej chyba całe sterowanie przenieść do CA64. Myślę, że można byłoby też między 18:00 a 7:00 cyklicznie podawać impuls zamykania np. co 2 minuty. Wówczas gdy brama zacznie się otwierać, bo fotokomórka została naruszona w trakcie zamykania, to i tak po...
Sterowanie impulsami masy. Zamykanie - błękitny (pin6) Otwieranie - biały (pin5) Białe 24pinowe złącze.
Sterowanie impulsami masy. Zamykanie - czerwono/biały Otwieranie - błękitny Czarne, 40-pinowe złącze skrzynki bezpiecznikowej.
muszę każde drzwi rozbierać? Musisz dostać się do wiązki przewodów wychodzących z drzwi kierowcy. Sterowanie impulsami masy. Zamykanie - niebiesko/czerwony Otwieranie - niebieski
W sumie najprostsze rozwiązanie na jakie teraz wpadłem to wyłącznik zmierzchowy w szeregu z przekaźnikiem czasowym. Przekaźnik czasowy po otrzymaniu impulsu otwierania odlicza czas do podania impulsu do zamknięcia. I podaje go niezależnie od pory dnia z tym, że impuls idzie przez przekaźnik od wyłącznika zmierzchowego i działa jedynie kiedy jego styki...
Chciałbym w samochodzie który ma domykanie szyb uaktywnić je z alarmu. Problem polega na tym że alarm ma impuls zamykania jednosekundowy, a do domykania szyb trzeba conjmniej 10 s. Jak mogę wydłuzyć ten impuls z alarmu.
To ja wiem,że ta wersja Skorpiona ma sterowanie CZ przez masę.Pomiar "zamknięte":napięcie na pinie wynosi ok. 0,9 v,dodam że zamknięcie nastąpiło ręcznie.W tym układzie na pinie "otwarcie" w stanie spoczynku powinno być podobne napięcie,ale tam się nie pojawia.Chodzi o to jak trzeba zdiagnozować czy jest to wina centralki,czy obwodu,a to po to,aby aby...
Witam. Zamontowałem alarm w tym aucie i po podpięciu się pod centralny zamek wydłużyłem czas impulsu zamykania z alarmu do 20s.(tak żeby zdążyły zamknąć się wszystkie szyby). Mam jednak pytanie czy podczas codziennego użytkowania bez otwarcia szyb ten impuls 20s. nie zaszkodzi jakimś podzespołom w aucie. Pozdr.
Impuls poniżej 0.5s na zamknij, powinien tylko zamknąć zamki. Dłuższy impuls zamyka zamki i domyka elektryczne szyby. Podobnie z otwieraniem. Twój sterownik może podawać zbyt długi impuls na "zamknij"
Golf III ma sterowanie centralnym zamim dwuprzewodowe +, przewód szary zamykanie, przewód zielony otwieranie.Jeżeli masz magicara to nie trzeba dodatkowych przekaźników ponieważ ma on wbudowane. Należy tylko zaprogramować impuls do zamykania na 3,5 s. Przewody wychodzą w wiązce z drzwi kierowcy.
Tam gdzie krańcówka zamka\wkładki drzwi podaje impuls na zamykanie i domykanie okien kluczykiem , dorobić dodatkowy przycisk\słicz w drzwiach gdzieś na tapicerce boczku...problem tylko że centralny będzie chciał się zamknąć....chociaż być może, można by to odseparować nawet diodą...
Elpro lodz
Na słupku drzwi kierowcy biała wtyczka przewód żółto-niebieski (przedostatni). Zamykanie impuls masy, otwieranie impuls masy szeregowo przez opornik 180om.
Fiat Doblo, modele od 2003 do 2007 Sterowanie centralnym zamkiem impulsami masy. Zamykanie - biało/brązowy pin: 34 Otwieranie - błękitno/niebieski pin: 24 Kable znajdziesz w czarnym 40'pinowym złączu skrzynki bezpiecznikowej
Tak, dzwonkowy, impuls.
Bardzo dziękuję za zdjęcie. Wszystko pięknie widoczne. Zrobiłem połączenie bez przekaźnika jedynie wlutowałem rezystor przed impuls zamykania.
Będzie działać, jednak kiedy podczas otwierania wygeneruje się drugi impuls to zacznie się zamykać. Musisz zadbać o to by tego uniknąć.
W zasadzie mógłbyś zamontować pod deską. Wtedy ciągniesz dwa przewody do silnika szyby lewych przednich drzwi, a resztę wyłapujesz w wiązce z nich idącej. Moduł najlepiej sterować ze sterownika centralnego zamka. Zamykanie - impuls masy przy ze sterownika przy zamykaniu zamka, blokowanie - impuls masy ze sterownika zamka przy otwieraniu. Nawet producent...
Można zrobić,z tego co kojarzę to brazowy z czarnym lub drugi impuls na zamykaniu czyli brązowy z czerwonym albo czerwony z niebieskim.Sterowanie masą. Dodano po 1 Wiązka w lewym progu idąca w dół pod fotelem na prawa stronę.
da sie bez problemu, tylko dokładnie ci tego nie opisze, ale robiłem to w Mondeo. Tak jak pisałem- nie podłączasz żadnych mas do tego sterownika. W kablach zielonych lub niebieskich( zalezy jak sobie wybierzesz) podajesz +12V tam gdzie według schematu ma być masa, a później tylko sprawdź na którym wyjśćiowym jest impuls przy zamykaniu a na którym przy...
Miałem podobny problem z passatem ( ale mój klient był bardzo wyrozumiały ) myślę że problem tkwi w działaniu modułu komfortu tzn. podanie impulsu powoduje przejście modułu w stan gotowości i oczekiwanie na impuls otwarcia lub zamknięcia ( niezależnie czy to będzie zamknięcie czy otwarcie ) . Jeżeli otworzymy zamek w czasie gdy komfort będzie w stanie...
kombinujesz jak koń po górę podłącz siłownik jak na schemacie B http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... cewkę przekaźnika od zamknij podłącz pod zamknij z alarmu a cewkę przekaźnika otwórz z 2 kanału
tak ale zestaw centralnego zamka który pokazałeś z aukcji alleggo zawiera już sterownik który po odebraniu impulsu - z siłownika master (tego w drzwiach kierowcy) podaje sygnał prądowy otwierając lub zamykając resztę zamków. Tak więc jedyne cop trzeba zrobić to połączyć przewody sterujące z alarmu z przewodami którymi siłownik w drzwiach kierowcy podaje...
zaraz bo cos nie czaje: jak masz na czerwonym staly plus , na brazaowym staly minus a na żółtym i białym następuje zmiana (rewersja) potencjałów to w czym problem? piszesz że z cntralki alarmowej wychodzi impuls "-" dla zamykania i otwierania to pow. schemat jest zgodny z opisem: czerwony +12V, brązowy -12V , żółty + i - , biały - i +. Mam nadzieje...
Na razie wystarczyło dodawanie impulsów... zamykam :)
Seryjna centralka nie daje impulsu otwarcia daje jedynie impuls zamykania Nawet na słuch nic w niej nie klika tak jak przy zamykaniu PS Zamek od strony kierownicy wcześniej otwierał wszystkie drzwi i bagażnik teraz otwiera tylko rzeczone kierowcy
Ciekawe czy masz sterowanie CAN? Ja na twoim miejscu pomierzył bym sygnały na kablach ze siłownika i sprawdził ktoryś może daje sygnał zamkniecia otwarcia dalej . W starych vagach bez CAN bywało tak że podajac impuls z zamka zamykały sie szyby a potem szyberdach. Zycze ci powodzenia w działaniu.
Źle myślisz. Sekwencja jest taka (str.51 instrukcji [url=https://mik-tor.pl/instrukcje/instr... 1. impuls: brama porusza się w kierunku położenia krańcowego. 2. impuls: brama zatrzyma się. 3. impuls: brama porusza się w kierunku przeciwnym. 4. impuls: brama zatrzyma się. 5. impuls: brama porusza się w kierunku położenia krańcowego...
Witam! Predator plus nie posiada sterowania bezpośrednio siłownikami. Musisz zastosować dodatkowo centralkę sterującą siłownikami (koszt ok. 20zł). Z Predatora na pinach 1 i 2 wychodzi impuls otwierania i zamykania ale do modułu sterującego siłownikami a nie bezpośrednio do siłownika! Pozdrawiam!
Szukam układu lub czegoś co będzie: otwierać obwód i podtrzymywać jego otwarcie po wystąpieniu impulsu + zamykać obwód i podtrzymywać jego zamknięcie po wystąpieniu innego +
Załóż bezpiecznik 15A. Centralny zamek w impulsie (zamykanie lub otwieranie) pobiera nawet kilkanaście amperów. Pozdrawiam.
i na impuls zamykania trzba podac dluzszy czas
Centralny zamek jest sterowany impulsami masy. Zamykanie - zielony Otwieranie - brązowo/czerwony Przewody znajdziesz w wiązce centralnego zamka drzwi kierowcy w słupku "A".
Sterowanie przez podanie impulsów masy. Zamykanie: czerwono/niebieski Otwieranie: czerwono/biały Wiązka przewodów drzwi kierowcy.
Będę robił alarm do golfa 3 i mam pytanie co do wpinania się do przewodów (kierunki, c. zamek itp). Jak to robicie? Przecinacie je? Dajecie do kostek? lutujecie? I jeszcze jedno pytanie: Chce wydłużyć impuls zamykania z centralki alarmowej. Fabrycznie jest ok 3 sek, centralka podaje masę. Chce ją podać na przekaźnik połączony z kondensatorem ok 1000uF...
sprawdz czy wychodzi impuls zamykania z drzwi kierowcy czesto to jest przyczyna takiego zachowania
Przetnij ten kabel którym podawany jest impuls +12V wstaw przekaźnik i wysteruj go z alarmu ( tzn impulsem zamykania) .
Albo wydłużyć impuls zamykania dodatkowym układem czasowym.
albo pusc impuls zamykania przez przekaznik i podaj tak czystą mase
Jeżeli stary model, to w szarym złączu 39pinowym na lewym słupku: Otwieranie (impuls masy) - żółty Pin1 Zamykanie (impuls masy) - zielony Pin 15 W nowej wersji i30 (po 2012r) nie sterujesz dwoma masami - dosyć trudny temat dla początkującego. Wszystko w złączu C "skrzynki bezpieczników".
Zrobione! Sterowanie otwarcia w drzwiach kierowcy było podanie masy na przewód zielony, zamknięcia podanie masy na przewód różowy. Za złączką miedzy drzwiami przewody zmieniają kolory na pomarańczowy i niebieski, także trzeba miernikiem poszukać. Układ trzeba wykonać na dwóch przekaźnikach jak u góry, ponieważ samo podawanie masy na przewód zamykania...
poprostu masz za krotki impuls zamykania zeby domykalo szyby to musi byc impuls okolo 5 sek
czyli (do norbert.s.)na zamykanie jak podam impuls 30s z dodatkowego kanału to będzie ok.nie będzie wariował centralny jeśli będzie dostawał taki długi sygnał? pozdro
Spróbuj kluczykiem przekręć i przytrzymaj - otwieranie i zamykanie też. Jeżeli po zamknięciu/otwarciu po sekundzie zaczną zamykać/otwierać się okna, to masz za długi ustawiony impuls centralnego zamka. Niektóre samochody mają tylko zamykanie, co się wykorzystuje do domykania okien. A niektóre mają też i otwieranie - tu już różnie. Czasem centralka ma...
Podstawa to próbnikiem sprawdzić poprawność występowania impulsów zamykania/otwierania z alarmu,pytanie też czy działa z kluczyka?
Mam czujnik od alarmu samochodowego, nawet dwa. W sumie pomysł świetny, ale jaka elektronika do tego? Przypuszczam, że nie będzie to proste. Do silnika podnoszenia idą 4 piny kolejno masa, 12v, impuls zamykania, impuls otwierania. Jak to zrobić hmm?
Obrotomierz z benzyniaka nie będzie działał poprawnie w dieslu i proszę nie dyskutować - inna częstotliwość impulsów. Zamykam.
Najprościej w białej wtyczce na słupku drzwi kierowcy niebiesko-żółty przewód (przedostatni) impuls masy zamykanie, a otwieranie impuls masy podany szeregowo przez opornik 180om na ten sam kabel. (zakładając że centralny jest oryginalny)
Normalnie w nowszych rozwiązaniach podaję się dłuższy impuls na przewód zamykający. To właśnie robi ten zielony kabelek. Musisz sprawdzić czy pojawia się minus tam na tych kabelkach pompki przy zamykaniu ręcznym zamka.
Przełącznik na pilocie najczęściej służy do blokowania pracy przycisków, a zworka na płytce centralki do zmiany czasu impulsów zamykania i otwierania (0,8 - 3,5s). Może od strony ścieżek są na płytce pola, które zwiera się zamiast przycisku.
Pozycjonownie wydaje mi się niepotrzebne gdyż sterujesz ten silnik cyfrowo za pomocą impulsów. Więc zamykasz tyloma impulsami i za pomocą tylu samych zamykasz.
Kolega Adasku podpowie jakie kolory idą do centrali(chodzi o impuls zamykania i otwierania) i gdzie ich szukać, może w progu od kierowcy?
aby np o 20.30 wysłała na wyjście, poprzez przekaźnik i jego styki NO impuls do sterownika centrali bramy na zaciski P.P. Też jest to jakieś wyjście, ale tych impulsów powinno być kilka aż do momentu gdy kontaktron nie zarejestruje zamknięcia bramy na stałe , ponieważ brama może być otwarta do połowy, następnym impulsem będzie otwieranie lub zadziała...
Jeżeli z przy zamykaniu ręcznym idzie domykać szyby w tym Polo to wystarczy wydłużyć impuls zamykania na ok minimum 10s , przewody wychodzą z drzwi kierowcy.
W pierwszej kolejności ustal, który z brązowych z paskiem załącza fabryczny alarm, a który rozłącza. Wtedy załączenie i rozłączenie alarmu będziesz miał impulsami masowymi. Powinny wtedy zamykać się i otwierać zamki. (Oczywiście wyłączniki krańcowe drzwi muszą być wciśnięte.) Jeśli alarm załączłby się i rozłączał bez zamykania zamków trzeba wrócić do...
To kontrolka w rękę i zobacz czy wychodzi impuls plusowy przy zamykaniu
A jakie czasy sterowania zaprogramowałeś w SF? Może omyłkowo wystawiłeś długi impuls zamykania (do komfotu tj. około 45 sec. )- wówczas spalisz siłowniki
Za cztery dyszki mozna wyrwać kompletny moduł domykania dwóch szyb(allegro) Podłączasz w szereg silniczka moduł. Sterowanie masą (może być impuls zamykania centralnego zamka).
Potrzebujesz sterownik , który ma wyprowadzone wyjścia styków roboczych przekaźników. Jeżeli Twój sterownik ma dwa wyjścia sterujące impulsami "masy", to konieczne są dwa dodatkowe przekaźniki. Zamykasz podając masę przez styk NO a otwierasz przecinając przewód stykami NC.
Jeżeli masz zamki pneumatyczne to impuls zamykania musi być dłuższy (ok 3 s.) W niektórych alarmach jest możliwość ustawienia impulsu na 1 lub 3 sekundowy, czy w tym też tak jest to musisz sprawdzić w instrukcji.
Witam ostatnio programowałem pilota na podczerwień do mondeo i wszystko OK ale impuls zamykania jest za krótki i nie zdąży zamknąć drzwi. Z kluczyka centralny działa dobrze i moje pytanie. Czy można wydłużyć czas zamykania i otwierania?
potrzebował bym jeszcze kierunki Zielony - pin13 Pomarańczowo/czarny - pin3 Pomarańczowo/niebieski - pin 2 Czerwono/zielony - pin12 w czarnym 40-pinowym złączu "skrzynki bezpieczników" Biało/czarny - pin39 Pomarańczowo/biały - pin38 w niebieskim 40-pinowym złączu "skrzynki bezpieczników" Wszystkie przewody odseparować diodami. sterowanie drzwiami i...
Najprościej będzie jak kupisz bardzo tani i dostepny na rynky sterownik ST1000 i zmienisz w nim kondensator odpowiedzialny za impuls zamykania na 10-22uF i masz gototowe zamykanie zamka i domykanie szybek.
Musisz wydłużyć impuls zamykania,jeśli sie dobrze podpiełeś to wystarczy tylko wydłużyć impuls.Sprawdź czy na kabelku z zamykania jak przytrzymierz dłużej plus czy zaczną zamykać sie szyby,jeśli nie to musisz znaleść kabelek który zamyka i po przytrzymaniu domyka też szyby.Ja zawsze szukam w drzwiach,dla mnie jest to najszybciej i pewniej że znajde.
ja chcę wydłużyć impuls zamykania więc domex32 ma racje a balonika3 jest w błędzie gdyż trzymając kluczyk w zamku w pozycji zamykanie nawet dłużej niż 30 sekund nic się nie dzieje ale czy niema nic prostszego?
Docelowo rozwiązałem w inny sposób cały system - działa harmonigram z polita i za aplikacji (podkarpackie WiFi) i oczywiście sterowanie WiFi. Dokupiłem pilot DC920 Aluprof i działa harmonogram z pilota, aby działało WiFi (sterowanie z dowolnego miejsca o dowolnym czasie - zamykanie i otwieranie) tym sprzętem - https://www.komputronik.pl/product/68960...
Sprawdż podanie masy przez rezystor na przewód idący z zamka(bębenka) Przewód wewnątrz drzwi kierowcy - niebiesko/biały w czarnym, 20 pinowym złączu modułu silnika elektrycznych szyb. Musi działać! Inaczej, np. po "godzinnym postoju" nie otwarłbyś kluczykiem samochodu. Sprawdź czy się da po dłuższym postoju otworzyć "cały" samochód kluczykiem w drzwiach...
A nie ma nic takiego żeby zamontować do tego co da impuls na zamykanie??
Przecież napisałem wyraźnie, na zamykanie jeden impuls, na otwieranie dwa impulsy. Kolory bez zmian szary i zielony. Ja akurat wkładałem legendforda f-14, a on ma możliwość takiej konfiguracji. Ma ją też np. seo dolphine. Proxima chyba nie ma możliwości zaprogramowania takiej funkcji. Możesz spróbować rozebrać pompę i tam sprawdzić, czy nie da się wysterować...
Nie ma w module specjalnego przewodu do domykania Nie napisałeś jaki to sterownik. Większość dostępnych na rynku posiada wyjście "domykania" lub wydłużenia impulsu "zamykania".
Impulsem "zamykania" zamka wysteruj dodatkowy generator monostabilny zbudowany np. na 555 , potem inwerter sygnału +/- i do "komfortu" w aucie. http://obrazki.elektroda.pl/5812606400_1...
kierunki się przydaja,widać że włączył.Możesz tak podłączyć tylko linie drzwi musisz podłączyć pod impuls otwierania aby ponownie się nie zamykał,chyba ze ten alarm tego nie ma lub ewentualnie jest w opcji wyprogramowanie ponownego uzbrajania.
mi się nie udało i stwierdziłem że to najprostszy sposób. Dolutowujesz 2 kabelki do nóżek przekaźników od otwierania i zamykania i podpinasz do alarmu Masz sterowanie - i wystarczy wydłużyć impuls zamykania na 3 s. Sprawdzony i działający patent.
Prawdopodobnie jest to samochód wyposażony w fabryczny alarm który jest włączany poprzez przekręcenie i przytrzymanie kluczyka w zamku. Pilot zostal dołozony pózniej i jego impuls zamykania jest zbyt krótki aby właczyc jeszcze fabryczne zabezpieczenie sygnalizowane czerwona diodka.
Ja wiem że można tak zrobić rozważałem tą opcje ale wybrałem opcje z nową centralką i moje pytanie jest tylko i wyłącznie jaki impuls + czy - idzie na otwieranie, zamykanie drzwi z centralki. Za większość porad dziękuje. Przecież wszystko masz w pdf, który wysłałem.
aby funkcja ryglowania działała musisz sygnał do zamykania podać przez diodę w kierunku centralki oryginalnej a zaraz za diodą musi być druga dioda od tej lini w kierunku do przewodu otwierania tak aby impuls zamykania poszedł jednocześnie na zamykanie i otwieranie i wtedy zamek zostaje zaryglowany.... ktoś podłączył tylko zamknięcie zamka bez ryglowania....
Honda Jazz 2001 - 2004 Centralny zamek jest sterowany impulsami masy. Zamykanie - biało/zielony Otwieranie - biało/granatowy Przewody znajdziesz w szarym 14-pinowym złączu sterownika zamka po stronie kierowcy. Honda Jazz 2004 - 2008 Centralny zamek jest sterowany impulsami masy. Zamykanie - biało/czarny Otwieranie - żółty Przewody znajdziesz w zielonym...
Możesz jeszcze częściowo -przy zamykaniu- ominąć temat ustawiając logikę na E zamiast EP. Brama wtedy przy zamykaniu na impuls z pilota nie staje a natychmiast zaczyna się otwierać. Przy otwieraniu jest dalej jak w EP ale zawsze coś... Możesz jeszcze spróbować innego triku-jeśli masz w napędach wersję oprogramowania która pozwala ustawić zwolnienia...
Wystarczy sprawdzić czy masz impuls masy lub podać na czerwono-zielony zamykanie i czerwono-niebieski otwieranie, zamek powinien być zatrzaśnięty. Możesz mieć walnięty moduł przy napędzie szyby.
Wszystkie AUDI z tą pompką mają funkcję domykania szyb, po prostu trzeba dłużej podać impuls zamykania do centralnego zamka. Nie wiem jak podłączyłeś sterowanie centralnym ale jeżeli sterujesz zamkiem tak jak pisałem tzn. Naprzemiennie plusem i masą to wystarczy przylutować przewód zamykania szyb w odpowiednie miejsce. W Twoim nowym alarmie jest przewód...
sprawdz połączenie między alarmem a sterownikiem centralnego zamka. prawdopodobnie połączenie kabla wychodzącego z alarmu (impuls zamykania) do sterownika oderwał się lub zaśniedział. sterownika szukaj na słupku drzwi pasażera a alarm też gdzieś tam zapewne się znajduje.
Wiązka fabrycznego przycisku zamknij/otwórz. Błękitne 12-pinowe złącze, pin 3, brązowy przewód. Otwieranie i Zamykanie na tym samym przewodzie. Sterowanie impulsami masy.
Witam posiadam Suzuki Ignis 2002 rok. Problem prost ale nie radzę sobie z nim. Posiadam fabryczny centralny zamek lecz bez pilota. Kupiłem uniwersalny zestaw na 6 kabelkow. Schematy w zdjęciach. Próbowałem juz na wszystkie sposoby to podłączyć i nie idzie. Działa tylko otwieranie nie potrafię zlokalizować kabla z impulsem zamykania. Na forach UK wyczytałem...
Czy na pewno jest pojawienie się masy i zanik ? Czy może jest masa przełączana na dwa wejścia sterowania ?
no tak zgadzam się ale ja to właśnie chcem podłącyć do fiata uno mam nadzieje że tam są takie same kolorki i pujdzie łatwo,,,w alfie podłączylem z waszą pomocą i działa pięknie wielkie dzięki za to...a wracając do tematu to poco podłączać do switchuw nie wystarczy impuls zamykania i otwierania
Moduł ma po 3 przewody do otwierania i zamykania "Skonfigurowałeś" do sterowania impulsami masy ?
Zakładam, że pilot nie jest oryginalny VW tylko od dołożonego alarmu. Przeprogramuj alarm na dłuższy impuls zamykania i po sprawie. Jeśli masz oryginalne sterowanie central zamkiem, to musisz zainstalować dodatkowy moduł wydłużający czas impulsu zamknij np: MD-2, lub skleć coś prostrzego, tańszego.
Może komuś się przyda. Ostatnio zakładałem taki sterownik i faktycznie nie jest łatwo. Co do sterowania steruje się masami. Ja osobiście darowałem sobie bsi i wpinałem się bezpośrednio w drzwiach kierowcy. Problem który napotkałem był tylko taki ze faktycznie jak się poda masę na otwieranie to otwiera ale już nie zamyka. Po odcięciu przewodów sterujących...
Czyli podłączając pod 20-21 podając impuls na otwarcie brama się otwiera i podając kolejny impuls w trakcie otwarcia brama się nie zatrzyma tylko dojdzie do końca i wtedy będzie dopiero można kolejnym impulsem zamknąć? Powinno być, Otwiera-Stop-Zamyka-Otwiera itd. A podając impuls na 20-23 będzie to tak samo działać tylko w połowie otwarcia podając...
https://obrazki.elektroda.pl/8311066000_... https://obrazki.elektroda.pl/5506531900_... https://obrazki.elektroda.pl/4338659700_... Podczas kombinacji z ustawieniem zworki czasu trwania impulsu 0,8s-3,5s zwiesiło mi się ustawienie w pozycji 0,8s. Nie reaguje na zmianę pozycji zworki. na 99,9% zrobiłem...
Witam. mam podobny problem z podłączeniem autoalarmu do centralnego zamka w Mazdzie MPV 2000r, znalazłem przekażniki w prawym słupku przy nogach kierowcy oraz matodą prób i błędów przewód niebieski do otwierania, ale za nic nie mogę znaleźć przewodu na którym podaje sie impuls zamykania. Podaję czystą masę, czy może trzeba przez jakiś rezystor. Będę...
Sterowanie zamkniem jest plusami, a kabelki to szary i zielony (z drzwi kierowcy). Robisz prosty układ na dwóch przekaźnikach. Sterowanie zapewni Ci dowolny alarm. Wystarczy nawet sterowanie impusami jednosekundowymi. Jeśli masz elektryczne szyby i np: w super fortecy możesz wydłużyć impuls zamykania - wówczas masz automatyczne domykanie szyb przy zamykaniu...
wydłużenie impuls zamykać impuls impuls czasowy impuls impuls nadajnik
naprawa pioneer sterowniki compaq 6720s zamek kabina
satel uszkodzone wyjście automatyka przemyslowa
Błąd E1 i ciemny ekran w chińskim Webasto Wpływ prądu bramki na działanie triaka