Możliwe że problem w skrzynce bezpieczników, może złącze okrągłe z przodu silnika. Miernik w rękę i jazda. Jeżeli masz skrzynkę bezpiecznikowa tak jak w golfie 3 to gdzieś na forum jest rozpiska do skrzynki która ułatwi Ci pracę. Zobacz przewód czerwono-biały ze złącza białego G1/8 (8 pin) w skrzynce bezpiecznikowej. Złącze czarne M2 (2 pin), przewód...
Elektryk oglądał sterownik i niby wszystko ok. Połączenie między wtryskiwaczami, a kompem też ok. W konia cię zrobił a nie. Idź do kogoś innego kto ma pojęcie.
Sprawdź dwunasty bezpiecznik, Espero ma osobny bezpiecznik do wtryskiwaczy, do lampki MIL jest o ile pamiętam kolejny, trzynasty lub czternasty.Masy są trzy czarne, czarno-biała i chyba biało-brązowa.
Nie będzie działało.Kluczyki z centralką immo(na foto) i sterownik silnika wymagają synchronizacji ze sobą.Co z kontrolką immo na desce rozdzielczej. Ratuje cię kontakt z osobą specjalizującą się w immo.
Skoro piszecie że immo to mi powiedzcie co ten immobiliser odcina żeby samochód nie zapalił ? Skoro mam Ciśnienie na listwie CR, wtryskiwacze dostają impuls, rozrusznik kręci i świece żarowe grzeją to co on odcina ?
Dobrze rozumiesz.
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
Podmień cewkę ,bo często padają w tych silnikach. Jeśli sterownik nie wykryje zapłonu w cylindrze, to w celu ochrony katalizatora wyłącza wtryskiwacz.
Tak prosto to nie ma. Możesz mierzyć czas otwarcia jednego z wtryskiwaczy albo w niektórych sterownikach był sygnał zbiorczy czasu wtrysku na MID-a (komputer pokładowy - funkcja spalanie). Ilość paliwa dawkowana jest mniej więcej równa obciążeniu a to jest wprost proporcjonalne do czasu otwarcia wtryskiwacza (długość impulsu). Jak chcesz aktualną moc...
Co prawda nie wiem jaki tam jest układ zapłonu, ale myślę że może coś być nie tak z iskrą na tym cylindrze - trzeba by sprawdzić przebieg impulsu WN i porównać z pozostałymi - z reguły wtryskiwacz jest odcinany w celu zapobieżenia zatruciu katalizatora po stwierdzeniu wypadania zapłonów.
Kontrolka z diody led jedna strona do masy, druga do przewodu sterującego we wtyczce, zakręć rozrusznikiem i patrz czy kontrolka miga. Podobnie jak sprawdzasz wtryskiwacze.
IAW59F? Nie trać czasu na grzebanie w kablach. Standardowa usterka w tych sterownikach. ECU do naprawy.
ok wyp....ol instalacje od lpg i podejzewaz ze zapali.
Instalację masz sprawdzoną od sterownika do wtryskiwaczy?
Masz za duże ciśnienie dla tej średnicy dysz->mnożnik<1. Sterownik oblicza czas wtrysku gazu na podstawie poprzedniego impulsu, bo wtryskiwacz musi zamknąć się przed końcem bierzącego...niezbyt dobrze. Zmniejsz ciśnienie np. do 1,1 i zrób jeszcze raz autokalibrację i zbierz mapy. Mnożnik ma być >=1! Po zebraniu map w zakładce ręczna zmiana...
01 impuls zapłonu
Długość impulsu wtryskiwacza jest wykładnikiem obciążenia silnika. Wtryskiwacz jest połączony z + bezpośrednio a sterowany minusem. Nie mogę podłączyć zasilania wentylatora bezpośrednio do wtryskiwacza. A może by można wykorzystać impulsy z wtryskiwacza do sterowania jakimś tranzystorem, który by zastąpił PWM?
Czego brak, iskry, impulsu wtryskiwacza, sprężania w cylindrze? Sprawdziłeś cokolwiek?
Dokładnie to przeciąłem przewód od impulsu tego wtryskiwacza i probówka patrzyłem to na innych wtryskach probówka sobie miga od impulsu a na tym cały czas świeci, także jest coś nie tak, więc podejrzewam, że upaliło coś w ecu Dodano po 44 Jak możesz, to podaj do siebie jakieś namiary, to bym się odezwał
Nie, na wtryskiwacz nie ma dochodzić stałe napięcie tylko krótkie impulsy sterujące, po podaniu impulsu wtryskiwacz ma się otworzyć na tak długo jak trwa ten impuls.
Jak będziesz czyścił pojedynczo, wystarczy dwa ampery wydajności, jak wszystkie razem, pasuje mieć ze 12 amper. Czas impulsu nie powinien być krótszy niż 2-3 milisekundy. Poniżej tej wartości wtrysk może się nie otworzyć. No i musi być przystosowany do pracy z obciążeniem indukcyjnym.
Jutro rano podeśle,ja osobiście montowałem emulator do tego sterownika.
jak masz oscyloskop to wartobyłoby sprawdzić czy przy gwałtownym dodaniu gazu wzrasta współczynnik wypełnienia impulsu wtryskiwaczy. ...a to ciśnienie paliwa cały czas dobre nawet jak sie przymula??
sprawdzicz czy wtryskiwacz dostaje plusa ( mase zapina EEC IV) sprawdzić opornik szeregowy wtryskiwacza
Witam odpowiedzią na mój problem jest zawór zwrotny na przewodzie przelewowym po wymianie błąd p0200 znikł i samochód zaczął normalnie działać. Zawór jest przykręcony do góry po lewej stronie. Dzięki za porady. Pozdrawiam.
Może banalne ale zobacz co gość nalał bo może benzyna jest wlana ja tak ostatnio miałem a klient się kłócił w zaparte że nie nalał benzyny Kolega nie ma pojęcia co pisze i gdzie, może zmieni sobie forum? Pisownia skandaliczna! Ostrzeżenie.
Jeśli nie ma impulsów zapłonu, to nie ma i impulsów wtryskiwaczy - niby co ma je kluczować?
Civic 1.4 z 1998r. brakuje impulsu masy na wtryskiwaczach, instalacja sprawdzona nie ma wyjścia impulsów ze sterownika. Czy może być uszkodzony aparat zapłonowy?
Nope. Czujnik sprawdzony oscyloskopem. Dodatkowo jak go odepnę to brakuje już tego pojedynczego impulsu na wtrysku
Układy MPI jak i i SPI charakteryzują się zasadniczo podobnym czasem wypełnienia impulsu na wtryskiwaczu.
dwa są, bo jeden to czyjnik prędkości wału ( częste impulsy) drugi to znacznik zwrotu zewnętrznego ( mniej impulsów)
Czy może ktoś posuiada schemat Pióra diagnostycznegio ?? Jego zaletą jest możliwość sprawdzenia impulsu wtyskiwacza i jakości masy lub zasilania. http://www.shopgaz.pl/
Witam w ostatnim czasie szukam konwertera, przetwornika, aby za pomocą natężenia prądowego, który steruje cewką, wygenerować impuls czasu. Chciałbym to urządzenie zastosować do samochodu. Słynnego wtrysku ke-motronic w audi 80 quattro. W celu założenia instalacji wtrysku gazu IV generacji (w full group). Chciałbym pobrać sygnał z cewki regulatora ciśnienia,...
Według mnie sterownik reaguje poprawnie cut-off przy spadku obrotów a następnie próba korekcji skadu mieszanki. Pytanie czy w chwili dodania gazu sterownik natychmiast zwiększa współczynnik wypełnienia impulsu wtryskiwaczy,czy emulator wtr.nie robi jaj,czy ciśnienie paliwa wporządku i czy sterownik nie zgłasza usterek. Przecież to opel:-) Może być coś...
Proszę o pomoc w ustaleniu (zdiagnozowaniu) elementów odpowiedzialnych za przekazanie impulsu masy na wtryskiwacz główny w Aprilii SR 50 ditech. Problem polega na tym, że wtryskiwacz nie otwiera się. Sygnał 12V jest poprawny i stały natomiast masy podawany ze sterownika jest bardzo słaby (próbówka ledwie żarzy czasami mignie raz mocniej na początku)....
Rozumiem, że sytuacja występuje podczas jazdy na LPG, ale skróceniu ulega czas impulsu sterującego wtryskiwaczem benzynowym czy gazowym?
czyli jak wyzej .... tylko sprawdź czy napięcie na wtryskiwaczu jest podawane impulsowo czy stale??? jesli masz widoczne impulsy to dobrze ale i tak zostaje kwestia długosci impulsu jeśli jest za długi impuls to też bądzie zalewał.... mozesz jeszcze na krótko podac mase na wtryskiwacz i zobaczyć czy działa prawidłowo....
Witam. Sprawdzić sterownik gazowy, okablowanie, złącza i wtyki układu zasilania gazem, emulator wtryskiwaczy (jeśli jest osobny). Jaka to instalacja, nic nie piszesz.
Za nic nie mogę zrozumieć jak mierzysz charakterystyki przepływowe wtryskiwaczy. Z Twojego opisu wynika, że mierzysz ciśnienie za wtryskiwaczem z upustem przez kalibrowaną dyszę. A nie prościej zrobić układ z komorą o określonej objętości z elektrozaworem wyrównującym ciśnienie z atmosferą i czujnikiem ciśnienia? Wtryskiwacz zasilasz powietrzem po reduktorze...
Nie wiem, nie mam programu swojego jeszcze, żeby się podpjac Może impulsu nie dostaje na wtryskiwacz ? Tylko dlaczego ? Bo mechanicznie to chyba cały czas by usterka występowała ? Dodano po 15 Może tak zrobić jak zacznie mi silnik chodzić na 2 cylindry to mogę ściągnąć kostki od wtryskow i zobaczę na które Gary nie chodzi Tylko co dalej ? Jak już będę...
Merce to bardzo dziwne auta, a szczególnie gdy mają instalkę gazową. Kiedyś zmontowałem do jednego wtrysk gazu i po kilku miesiącach przestał jeżdzić na benzynie, okazało się że od czasu do czasu nie ma sygnału impulsu na wtryskiwaczu benzynowym, raz na pierwszym innym razem na którymś z kolejnych (wskazania z kompa do gazu), miał niestabilne obroty...
Witam,mam problem z immobiliserem w mojej Alfie.Auto stało 6 miesięcy pod chmurką nie używane, wstawiłem akumulator i okazało się,że lampka code nie gaśnie i i nie da się zapalić silnika.Brak jest iskry,impulsu wtryskiwaczy i zasilania pompki paliwa.Proszę o pomoc w tej sprawie,od czego mam zacząć,jakieś sugestie naprawy,czy jest możliwość obejścia...
Pomysł z turbinką to przeszłość, teraz robi się to za pomocą pomiaru długości wtrysku wachający się w granicach 1-15ms. Do obliczenia potrzebna jest tylko prędkość jazdy (oczywiście pomyliłem się na początku, nie miało być prędkośc obrotowa) i czas impulsu wtryskiwacza. Reszta to matematyka z której jestem noga :( W Praktycznym Elektroniku opisu jest...
I gdzie odłączysz tą sondę w II generacji Od sterownika silnika geniuszu. Żadnej emulacji nie robisz 0 wypinasz wtyczkę i tyle, sterownik przestaje widziec jej idiotyczne wskazania i uznaje jej awarię. Dla pracy na LPG praca w otwartej pętli jest bez znaczenia, a nie głupieje usiłując robić cuda z KWZ i szerokością impulsu wtryskiwacza żeby uzyskać...
kolego jeszcze raz brakuje ci impulsu sterowania wtryskiwaczami czy zasilania 12v , zasilanie jest na pinie nr 1 wtryskiwacza z przekażnika głównego
trzeba zrobić to na przekaźnikach a sterowanie z impulsu na wtryskiwacz lpg jutro jak narysuje schemat to prześle
Chrysler stratus podaje paliwo na gazie chdzi ale nie ma impulsu na wtryskiwaczach i nie zamyka i nie otwiera sie z pilota jak odlaczyc imobilajzer lub zaprogramowac go
Witam, czy może mi ktoś pomóc jak sprawdzić układ Bosch 30403, który odpowiada za sterowanie wtryskiwaczami w sterowniku Bosch 0261208782, problem taki że nie podaje impulsu na 3 wtryskiwacz - śledząc ścieżkę to sygnał wychodzi z tego układu. Czy podpowie mi ktoś jak go sprawdzić?
Możesz użyć takiego rozwiązania tylko dla cewki zapłonowej. Dla wtryskiwacza potrzebujesz rozwiązanie, które nie różniczkuje sygnału, ponieważ dla cewki mierzysz odstęp czasu między impulsami (okres), a dla wtryskiwacza czas trwania wtrysku (impulsu sterującego). Musisz wiedzieć kiedy następuje włączenie i wyłączenie, a układ różniczkujący (z kondensatorem...
pomoże mi ktoś?? czy impulsy z orginalnej szafy od mazdy 626 ge mogą być podpięte do tego komputera? Co to znaczy z oryginalnej szafy - nie kumam czaczy. Komputerek potrzebuje tylko impulsu z wtryskiwacza i niema znaczenia z jakiego auta to impuls będzie (impuls to impuls, trza znać tylko stalą wtryskiwacza), acha no i impulsy drogi (prędkości) też...
Podłączam sie, ponieważ mam taki sam problem...Może ktos coś pomoże... Już raczej napewno uszkodzony jest komputer ECU. Pewnie wylały ci się kondensatory(w najlepszym przypadku) i nie dostaje na zimno impulsu do wtryskiwaczy.
Check świeci zapewne od wypadania zapłonów. Zmierz kompresję, bo może zawór się upalił albo inna dolegliwość. Wtryskiwacz i instalację do nich nie ma co ruszać skoro na gazie jest to samo. Przy wypadaniu zapłonów iskra na świecę idzie ale sterownik nie daje impulsu na wtryskiwacz.
Witam Zgadzam się z przedmówcą. W zmiennej "Impw" zliczane są impulsy wtryskiwacza w czasie trwania jego cyklu. Wartość 15067 to nastawa timera zależna od częstotliwości taktowania uK (zastosowanego kwarcu): 1/4000000 = 0,25us 0,25us * 15067 = 0,00376675ms Wartość ta (jak widać z programu) odpowiada w przybliżeniu stałej wtryskiwacza: 'stała wtrysku:...
To ważne bo od czegoś muśisz zacząć musi mu brakować impulsu do sterowania wtryskiwaczami
ruskie ale w Polsce w Mińsku stoi a tak po znajomości to jak najlepiej dokopać się do tego sterownika?
ynchronizacja czujnik wału z czujnikiem wałka.. Nie bardzo rozumiem. To jest common rail, pompa CR pompuje do szyny CR, wałek pompy czołowo do korupsu silnika tylko na dwa sposoby (180 deg różnicy), nie chce mi się wierzyć że faza pompy przy CR ma wpływ jakikolwiek. Do pompy CR nie dochodzi żaden czujnik, jest czujnik w CR. Jesteś pewny że jakaś synchronizacja...
Jest jeszcze jedna rzecz, przy pompie jest elektrozawór który zmniejsza ciśnienie. po zdjęciu z niego wtyczki na listwie CR mam ciśnienie ok 100 barów, ale dalej nie ma impulsu na wtryskiwaczach i dalej nie chce odpalić. Po kilku, kilkunastu próbach dalej pojawia się błąd 4A63 EWS tampering Czy to to może być problem z synchronizacją między modułem...
Z prawej strony
nie musi być CLIP wystarczy nawet odczyt błędów na pewno o coś woła, moze czujnik wału wtedy nie będzie impulsu dla wtryskiwaczy i czujnika. Dodano po 16 musisz mniec zasilanie tego regulatora wraz z zasilaniem czujnika wałka rozrządu pin nr3 biały kabelek
Witam wszystkich mających ten problem, a mianowicie brak impulsu na wtryskiwaczach które powinno generowa ecu.nie mówie tu oczywiście o braku zasilania wtryskiwaczy od strony przekażnika czyli katody po przekręceniu kluczyka. Przyczyny takiego zjawiska są następujące: 1.immo odcieło programowo pompe paliwa i wtryskiwacze 2.instalacja między ecu a wtryskami...
A do wtryskiwacza nic nie dochodzi. 0.00 ... . Napisz jasniej: Na wtryskiwaczu nie ma napiecia, a mimo to jest otwarty? Czy na jednym z kabelkow jest cały czas masa (0,00), a na drugim 12V? Jaki kod silnika? KDX ? Tak, czy inaczej jazeli okablowanie ok, to ubiłeś driver'a wtryskiwacza w sterowniku
Troche nie milem czasu grzebac przy tym ale po sprawdzeniu emulatora okazało sie że jest to samo musze sprawdzic wtryski tylko jak to zrobić ?? Dodano po 2 No wiec dzis sie do tego sie przybrałem po sprawdzeniu pompki i wtryskiwaczy.Doszedłem że nie daje impulsu na wtryskiwacze przeczytalem kolejne forum i wpadłęm na trop imobilajzera, po małym sprawdzeniu...
Przecież pisze, że wiem jak wygląda kolektor silnika CE 1.6 MPI. Zamiana pompki paliwa nic nie dała. Mam podejrzenie że silnik przy próbie startu jest zalewany benzyną. Czy wie ktoś może czy na ssaniu (zimny silnik ) następuje wydłużenie impulsu otwarcia wtryskiwaczy ? Czy tylko silnik krokowy bardziej otwiera dopływ powietrza.
Hej był bym bardzo wdzięczny jakby ktoś pomógł mi w zbudowaniu sterownika do pojedyńczego układu wtryskowego. Założenia: -ma być wyzwalany z przewodu wysokiego nap. (najlepiej jak by była regulacja opóźnienia, ale nie wymagane) -ma mieć regulowane wypełnienie impulsu na wtryskiwacz. (było by extra jak by czas wtrysku wydłużał się z obrotami, ale wiem...
Tak jeszcze poza tematem - wtrysk nie posiada czegos takiego jak ssanie. A jak by kolega nazwał stan, kiedy na zimnym silniku przy rozruchu, komputer zwiększa dawkę paliwa poprzez wydłużenie impulsu na wtryskiwacz oraz zwięsza ilość powietrza poprzez uchylenie przepustnicy silnikiem krokowym?
jakie napięcie jest na wtryskiwaczu gazu lpg w Lanzi Renzo instalacji ? Dodano po 3 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Napięcie zasilające wtryskiwacz gazu LPG w instalacji Landi Renzo wynosi zazwyczaj około 12 V (pochodzące z instalacji elektrycznej pojazdu). Jednak faktyczny sygnał otwierający i zamykający wtryskiwacz jest sygnałem impulsowym (PWM),...
Jest to cewka we wtryskiwaczu generująca impuls w czasie podnoszenia sie iglicy. Oporność - ok. 110 omów. Jeżeli nie ma przejścia - to do wymiany. Jednak błąd może pojawić sie również w przypadku zapowietrzenia układu. Mniejszy skok iglicy powoduje zmniejszenie amplitudy impulsu poniżej granicy wykrywania sterownika. Ale to tak - na marginesie.
B.N.U , Nie ma takiej potrzeby by łapać sygnał z cewki. W piggybackach też ustawia się stałą częstotliwość i steruje stopniem wypełnienia impulsu ;)
Najprostsza wersja to regulator PWM ze stopniem mocy wysterowanym jakimś driverem. Jeden potencjometr do wypełnienia impulsu, drugi do częstotliwości. Można zbudować jakąś prymitywną wersję na bazie NE555 nawet.
Wątpię, żeby to były zawory, musiały by być ostro wypalone, żeby nie było spalania w cylindrze. Co do wtryskiwacza, wyślałem, że jest jeden do obu paliw, ale jeśli są dwa to może sterownik nie podaje impulsu do otwarcia wtryskiwaczy. Skoro iskra jest to pozostaje brak paliwa w cylindrze i tu moim zdaniem trzeba szukać usterki.
Witam ! Mam jeden "temacik" związany z instalowanymi komputerami gazowymi w samochodach. :idea: Temat dotyczy pojazdów wyposażonych w układy wtryskowe benzyny. Czy nie można byłoby zamiast sterownika gazu (często dosyć drogiego) stworzyć układ, który na podstawie szerokości impulsu wyzwalającego wtryskiwacze benzyny sterowałby zaworkiem regulacyjnym...
Witam serdecznie, potrzebuję schemat ideowy oraz najlepiej schemat płytki drukowanej układu do którego będę mógł podpiąć wtryskiwacze gazowe i fizycznie zasymulować ich pracę z różnym czasem wtrysku. Wystarczy regulacja częstotliwości i czasu impulsu na zwykłych potencjometrach. Pacjent to EG2000 1.9 Ohm. Może być zestaw do samodzielnego montażu, gotowy...
Gwoli ścisłości to pewnie chodzi o wtryskiwacz, a nie elektozawór, i jeszcze jedno, jeżeli brak impulsu z układu zapłonowego to wtryskiwacz się nie ma prawa otworzyć bo sterownik nie wie że silnik się kręci.
Ok już uzupełniłem pomoże ktoś ? Dodano po 6 Jak zacznie mi silnik chodzić na 2 cylindry to mogę ściągnąć kostki od wtryskow i zobaczę na które Gary nie chodzi Tylko co dalej ? Jak już będę wiedział ? Dodam że mam stare wtryski może by tak podpiąć je na zewnątrz na próbę i zobaczyć czy będą wogóle rozpylaly ? Czy impulsu na wtryskiwacz nie ma ? A Czy...
Rys.3 Już samo to że licznik może ci wskoczyć na liczenie, gdy jesteś na przykład w połowie impulsu ujemnego wtryskiwacza, stan niski będzie już trwał, więc zliczy tylko połowę tego co powinien. A licznik pracuje w pętli, więc nie wiadomo w jakim czasie trwania impulsu ujemnego wskoczy na niego. A stan niski będzie, więc będzie incrasował, ale mniej...
Uszkodzona byla skrzynka bezpiecznikow.
Witam. Szczeże powiedziawszy nie rozgryzłem tego problemu, klient strasznie się śpieszył z uruchomieniem tego silniczka, więc "poszedł" inny kolektor ssący gażnik i oczywiście aparat zapł. i autko śmiga aż miło. Jest na download schemat tego autka więc z odtworzeniem wiązki nie powinno być problemu. Ja miałem silnik przywieziony solo i dorabiałem do...
Wtryskiwacze są sterowane impulsem masowym.
To że pompa pracuje to nie znaczy, że wytwarza należyte ciśnienie. W takich sytuacjach przeprowadza się kompleksowe badanie silnika. Poprawność ustawienia rozrządu. Badanie ciśnienia sprężania. Występowanie impulsów zapłonu. Ciśnienie paliwa poprawność impulsów sterujących wtryskiwaczami. Osobiście stawiam na moduł zapłonowy w aparacie lubi taki totolotek.
Dziękuje za podpowiedzi. Moze nie do końca precyzyjnie okreslilem o co mi chodzi. Wszystko dotyczy odczytywania sygnałów, które sterownik samochodu podaje do wtryskiwaczy wiec odpowiedz na pytanie czy z wszystkich kanałów sygnały muszą być odczytywane jednocześnie brzmi TAK. Co do częstotliwości to 20kHz to troszkę przesadziłem. Ta częstotliwość to...
Krótkie pytanie. Czy miganie kontrolki check świadczy o jakimś uszkodzeniu komputera. Silnik X14SZ po włączeniu zapłonu check zaświeca sie na ok 5 sek, po czym zaczyna mrugać z częstotliwością ok 1 Hz. Komputer nie podaje masy na przekaźnik pompy paliwa i impulsu na wtryskiwacz, podaje na moduł cewki, więc fura jeszcze jeździ bo jest zagazowana. Nie...
sprawdź czy na pb jest podobny objaw, jeśli tak to powinno ci pokazać wypadanie zapłonu na kilka cylindrach, a to jest efekt odcinania wtryskiwaczy benzyny przez komp wtrysku, jednoczeście odetnie ci gaz bo nie będzie impulsu z orginalnych wtryskiwaczy. a to wszystko jest wynikiem złej emisji spalin( za dużo powietrza przypuszczam), częstym problemem...
Instalacja sekwencyjna pobiera impulsy z ECU.ECU podczas hamowania albo nie podaje żadnego impulsu odnośnie otwarcia wtryskiwacza, albo znikome otwarci ( u mnie wg kompa KME DIEGO otwarcie 1% podczas hamowania silnikiem.Tak więc sterownik od gazu zachowuje się jak ECU( ponieważ z ECU bierze impuls z ECU)
Test przelewowy nie wykazał niczego odbiegającego od normy. Jak na złość dzisiaj grat palił cały dzień bez problemu.
Ok zmieniłem świece i może jest trochę lepiej ale ciągle muszę długo kręcić rozrusznikiem. Mam do porównania audi 2.5 TDI które pali "za raz" a tu muszę chwilę pokręcić. Czy to normalne w HDi W HDi potrzebne jest dużo wyższe ciśnienie (200-1200) niż w zwykłych TDi, nim nie osiągnie się dolnej granicy ciśnienia nie dostaniesz impulsu na wtryskiwacze...
Problem rozwiązany, używałem nowego softu esgi 3.02 i wtedy właśnie pojawił się problem Ecu nie wysyłało impulsu do wtryskiwaczy. Użyłem softu 2.03 zrobiłem reset i ECU powróciło do życia. Musze zrobić mały upgrade instalacji w tej chwili siedzi zavoli zeta S i valteki czerwone. Auto Lancia 2.0 Turbo 181 km fullgrupa Myślałem nad reduktorem BRC Genius...
W każdej instalacji gazowej są 3 podstawowe kable do zasilania instalacji,przeważnie takie same kolory ,czyli czarny (-)masa do bieguna (-) na aku,czerwony z bezpiecznikiem -zasilanie 12V do bieguna (+) na aku,i przeważnie czerwony z czarnym paskiem 12V po kluczyku ,czyli włączający prąd z chwilą włączenia zapłonu (przeważnie też na nim jest bezpiecznik...
Chodzi o C14nz ? Tam jest jednopunkt. Wtryskiwacz sterowany masą,zasilanie 12v Czas wtrysku to szerokość impulsu. Zmień oscyloskop
Witam i proszę o pomoc kupiłem paska 91r 2.E MFA Automat auto po spaleniu inst.elektr.Wymieniłem instalację auto pali a po paru sekundach gaśnie objawy są takie jakby brakowało impulsu sterowania listwą wtryskiwaczy [podłączyłem przewód do + kostki na listwie i kiedy przerywając dotykam + na akumulatoże to silnik pracuje].Jak można zdiagnozować usterkę
Po prostu ten motor nie zapala. Czyli jak wyżej: bak ciśnienia szyny, imobilajzer, albo wtryskiwacze padły, lub może masz wodę a nie paliwo. Można sparawdzić - czy są impulsy na wtryskiwaczach, ale to trzeba mieć kontrolkę z diod LED wytrzymującą napięcie przynajmniej 30V. Możesz sobie zrobić (dioda LED i opornik 10k). Tylko trzeba patrzeć w obu kierunkach,...
Witam serdecznie Pacjent to peugeot expert 2.0 HDi 2012r układem paliwowym Delphi Silnik nie odpala po chwili kręcenia rozrusznikiem wykrywa błąd P050BDziałanie w odniesieniu do czasu zapłonu przy rozruchu zimnego silnika Następnie później pojawia się błąd P2291Ciśnienie sterowania wtryskiwacza zbyt niskie, rozruch silnika Silnik po remoncie turbo się...
- sprawdziłem paliwo odkręcając wężyk - leci mocno aż nie idzie zatkać wężyka - sprawdziłem diodą sterowanie jednego z wtryskiwaczy - na początku jak chwilę odpala to miga a po chwili gaśnie dioda i silnik gaśnie, także brak impulsów wtryskiwaczy wskazuje jednoznacznie na IMMO i teraz pytanie: jest tu ktoś kto by umiał wykasować immo z tego komputera?...
szymtro wtryskiwacze benzynowe to zwykłe elektrozawory zasilane 12V.plus po stacyjce minus to impuls z komputera. czas tego impulsu to 3,2milisekundy.Jaki elektrozawór gazowy wysteruje się w tak krótkim czasie? Askoro już mowa o zaworach regulujących ilość doprowadzanego gazu to nie spotkałem się zinnymi jak tylko aktuatorem.Co innego instalacje 4 generacji...
ten drugi sterownik jest od np audi 80 b3 więc na pewno nie do silnika 1.3 tylko od 1.8 Dodano po 5 takich szukaj Reference numbers: VW (VOLKSWAGEN) 030 906 021, 030906021 030 906 021 A, 030906021 A, 030906021A 030 906 021 J, 030906021 J, 030906021J 030 906 021 K, 030906021 K, 030906021K 030 997 021 X, 030997021 X, 030997021X SIEMENS 5WP 6 002, 5WP6...
Jakie TDI ? Chyba CDTI.Przedzwoń kable do sterownika od wtryskiwaczy. Sprawdź czy brakuje plusa czy impulsu.
Witam. W lanosie jest półsekwencyjny wtrysk benzyny tzn. wtryskiwacz 1 i 4 dostaje jednoczesnie impuls z komputera jeżeli silnik pracuje na czwartym cylindrze to z kompem jest wszystko ok.Weż kontrolkę zrobioną z diody led i sprawdż impuls na pierwszym wtryskiwaczu jeżeli go brak to świadczyło by o uszkodzeniu emulatora w instalacji gazowej.
No to fakt. Nie wiadomo na który element sygnału reaguje ECU. . Tak czujnik jest indukcyjny. Silnik jest 6cio cylindrowy i do zapłonu potrzebuje 3 impulsy na obrót wału plus impuls z magnesu który ustala 1 cylinder. W układzie zapłonowym są 3 cewki podwojne, każda steowana masą, więc to by sugerowało że wystarczą tylko połówki z tych impulsów. Ale...
wtryskiwacz to pikuś, nie podaje impulsu na pompke paliwa no i jest popalony w śroku, widać gołym okiem, kiedyś już jakaś złota rączka wymieniała driver od wtryskiwacza
Podaj mi, jeśli możesz, dokładne oznaczenie swojego sterownika silnika. Skoro silnik pracował tak samo a wskazania się różniły to ewidentnie cos z nim jest nie tak Nie zupełnie w tym rzecz - chodzi o to, że oprogramowania STAGa podaje o 0,8ms dłuższy czas wtrysku niż moje. Mój program podaje oczekiwany czas wtrysku odczytany ze sterownika wtrysku, oprogramowanie...
ja kiedyś uruchomiłem wtryskiwacz od Tigry przez podanie ciśnienia ze sprężarki od drugiej strony i podawaniu impulsów z akumulatora a jednego musiałem poddać kuracji wstrząsowej podczas podawania impulsu elektrycznego KURACJA SIĘĘ UDAŁA
impulsu wtrysk szerokosc impulsu skrócić impulsu
pompa wtryskowa czujnik obrotów schemat zasilania klimatyzacji rezystor xsara
ładowarka 18650 schemat ładowarka 18650 schemat
Kody serwisowe Kostrzewa – piec na pellet, ecomax, PIN, dostęp do menu serwisowego Renault Midlum 270 dCi – moment dokręcania wtryskiwaczy DXi7 Delphi