Może ktoś podpowiedzieć coś w temacie samochodu jak w tytule, cewka podmieniana,czujnik wału też, obroty widzi bo uruchamia pompę, wtryski kilka razy klikają potem sterownik je wyłącza jak nie ma iskry, zasilanie i masa na cewkę są , impulsy kluczujące bardzo słabe (poniżej 1V, ma być ok.4V), masa na silniku jest, błędy w sterowniku: P0351 "Obwód pierwotny/wtórny...
Tak jest podobny, tylko że ten układ powiela napięcie do ok 620V i tym samym znacznie wzrasta energia impulsu i zastosowanie tu cewki zapłonowej mija się z celem - ponieważ trafo od mikrofali ma znacznie większą moc i mniej rozproszeń niż w cewce zapłonowej. Na tym układzie można teoretycznie wyzwalać impulsy o energii 10J, a cewka tego nie przeniesie...
Zasadniczym elementem tego modułu jest "cewka", czyli transformator z wysokoprądowym uzwojeniem pierwotnym i wysokonapięciowym wtórnym. Podajesz impuls prądowy i dostajesz iskrę. Są też cewki zapłonowe niewymagające zasilania z zewnątrz, np. w piłach spalinowych, gdzie wystarczy zmienne pole magnetyczne.
P0126 P007E Niewystarczająca temp. czynnika chłodzącego dla stabilnej pracy P0130 P0082 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka P0131 P0083 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - niskie napięcie P0132 P0084 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - wysokie napięcie P0133 P0085 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - powolna reakcja /odpowiedź/ P0134 P0086 Czujnik O2 (Bank 1...
Schematy sugeruję wstawić w normalnej rozdzielczości a nie zrzuty ekranu z telefonu. Co do zasady działania CDI Hondy z tych czasów krąży po sieci taki obrazek: https://obrazki.elektroda.pl/9189683800_... Z następującym opisem przewodów: Zielony - masa Jasnoniebieski i brązowy - impulsator główny Różowy impulsator pomocniczy wyprzedzenia...
http://obrazki.elektroda.net/42_12504455... Witam Dziś mam wam do przedstawienia mój pierwszy projekt, który wykonałem na podstawie opisu znajdującego się na stronie c4r0. A jest nim Generator wysokiego napięcia. Zasada działania tego generatora jest prosta : Timmer NE555 steruje tranzystorem BD135 wysyłając mu sygnał prostokątny a on z kolei...
Zastanawia mnie dlaczego nie ma iskry skoro uzwojenie pierwotne cewki jest niepodłączone do niczego. Bo jak nic nie jest podłączone, to nie ma przepływu prądu, i nie może powstać pole magnetyczne. Nagłe przerwanie przerwanie przepływu prądu, powoduje nagły zanik pola magnetycznego i w efekcie indukcję impulsu wysokiego napięcia we wtórnym uzwojeniu...
W takim razie cała idea opisana tutaj też nie zadziała: Aby cewki zapłonowe mogły poprawnie funkcjonować, musi pojawić się szybki zanik napięcia na uzwojeniu pierwotnym, dzięki któremu w uzwojeniu wtórnym indukuje się impuls wysokiego napięcia. Z tego wynika, że cewki zapłonowe tutaj pracują bardziej jako zwykły transformator. To, że sterowany fazowo...
moduł jest razem z cewką, jeżeli telefunken to duża szansa że siedzi. Wystarcza podłożyć inny na próbe, lub stwiedzić obecnoć impulsów zapłonowych na środkowym pinie wtyczki modułu. Często-gęsto pada sama cewka, przebicie na wtórnym, wtedy wystarcza zamontować cewkę od poloneza i kablami połączyć z modułem....
Witam Podłączenie jest bez dodatkowych elementów - typowa cewka zapłonowa (nie niskoomowa), podłączona z jednej strony do napięcia +12V (po załączeniu zapłonu), a z drugiej do wyprowadzenia 'cewka zapłonowa' 1-GREEN. W układzie klasycznym jest stosowany kondensator o pojemności 220nF równolegle do styków przerywacza. Bez niego, łuk ciągnący się po stykach,...
W typowych rozwiązaniach napięcie jest bardzo wysokie, rzędu kilka kilkanaście kV. Kluczowe znaczenie ma natężenie prądu które jest niewielkie. Typowe rozwiązania zamykają obwód ziemia-zwierze-siatka, twoje elektroda-zwierze-elektroda. Należy zapewnić ograniczenie prądu impulsu. Po stronie wn można dodać rezystor zwiększający impedancję układu. Transformator...
Odpowiem na to tak; zastosowanie trafa TVL do starych monochromatycznych telewizorów(B&W TV)wydaje się pozornie sensowne lecz w tym zastosowaniu ma swoje słabe punkty. Po pierwsze elektryzator ma wytwarzać jedynie krótkie impulsy wysokiego napięcia a nie ma mieć charakteru pracy ciągłej. W elektryzatorach stosuje się najczęściej zasadę dwustopniowego...
Peugeot 206 2.0 16V potrzebny schemat wtrysku Marelli IAW 4.8 P /brak iskry na swiecach jest impuls ale bardzo slaby ledwo dioda swieci usterki ; P0351, P0352 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej ... zasilanie i masy Ok . cewka OK . czy ktos sie z tym spokał ? jest usterka po otwarciu centralki wtrysku . "znajomy" zapach i widoczne 2 przepalone...
Bardzo proszę wybierz sobie: B0100 "Poduszka powietrzna kierowcy - usterka" B0101 "Poduszka powietrzna kierowcy - sygnał poza zakresem/wydajność" B0102 "Poduszka powietrzna kierowcy - niski sygnał wejściowy" B0103 "Poduszka powietrzna kierowcy - wysoki sygnał wejściowy" B0105 "Poduszka powietrzna pasażera - usterka" B0106 "Poduszka powietrzna pasażera...
Chyba za dużo fatygi z tym hall'em, magnesami itp. Skoro to stary motor to zapewne "kowadełko" jako przerywacz do cewki. Jeżeli dwa cylindry to pewnie dwa "kowadełka". Cewka zapłonowa ma pierwotne i wtórne uzwojenie. Podłącz się na pierwotnym uzwojeniu, na przerywaczu. Przy rozwarciu pierwotnego uzwojenia cewki, wystąpi duży impuls napięciowy i przed...
żeby normalnie zdjąć przewód wysokiego napięcia i tam podłożyć przewód. a i jeszcze jedno pytanie czy to musi iść prosto z cewki czy z świecy Przecież już dostałeś na to pytanie odpowiedź: źródłem sygnału jest impuls wysokiego napięcia, pobierany z przerywacza lub uzwojenia pierwotnego cewki zapłonowej W żadnym przypadku nie może to być ze świecy ani...
potrzeba tranzystora na 400 V Chyba kondensatora Co się stanie jeśli do cewki samochodowej do jej wejścia podłączę napięcie stałe 12 Volt? Spali się, a nawet może wybuchnąć. Impuls wysokiego napięcia ( ok. 15 kV) na wtórnym, uzyskasz jedynie podając impuls 12 V na pierwotne. Będzie działała jak trafo. Kondensator chroni styki przerywacza. (w starych...
Witam. Mam taki problem z hondą , brak iskry , palec i kopułka czysta , cewka na pierowtnym ok 1 Ω na wtórnym 9kΩ ( katalog EPS podaje 18kΩ) napięcie wejsciowe się pojawia ( impulsy 12V) natomiast na wyjściu tylko ok 50V . I teraz mam pytanie czy poszła cewka czy moduł zapłonowy sterujący cewką który jest w aparacie ?
Jak już komuś zależy na sprawności i skuteczności, powinien zastosować np. taki układ: http://ep.com.pl/files/7584.pdf Układ przedstawiony w pierwszym poście to prymitywny flyback i będzie marnował sporo energii. Ten podlinkowany powoli ładuje kondensator do napięcia ~200V a potem gwałtownie rozładowuje go przez cewkę. W ten sposób dzieli pompowaną...
Witam.Patrząc na schemat podłączenia rozdzielacza do cewki wydaje mi się że na konektorku 2 powinno być cały czas napięcie(oczywiście po włączeniu zapłonu).Może styki w złączkach są słabe i obciązenie rozdzielacza powoduje zanik napięcia. Pozdrawiam Waldec Sprawdz rezystancję generatora impulsów czyli między konektorkiem 1 i 2. Powinna być 425-505 Ohm...
Typując która cewka jest niesprawna opierałem się na wynikach próby z akumulatorem. Wydawało mi się, że skoro jest iskra / przy 12V /, to oba uzwojenia są sprawne. Dlatego zabrałem się za impulsator. Chyba coraz bliżej decyzji o przymiarkach do wykorzystania 'cudzego' zapłonu. Może masz jakiś konkretny przykład. Mam jeszcze prośbę natury teoretycznej....
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Witam Panowie opisze moze moj problem od poczatku robilem swapa silnika na 2.5 i kompletnej instalacji elektrycznej problem tkwi w tym iz komputer nie podaje sygnalu na pompe paliwa przekaznik sprawdzony pompa rowniez na krotko działa jedyne co sie dzieje to w momencie krecenia rozrusznikiem napiecie podskakuje na 0.2V po zwariu przekaznika dalej lipa...
impulsy cewki zapłonowe wysokie cewki zapłonowe cewki zapłonowe mercedes
schemat zasilacz antenowy gniazdo wzmacniacz gitarowy przetwornica 200hz
Skuteczność mieszania środków ochrony agrestu Podłączenie czujnika MAP w Mercedesie W211