instalacja programow

Znaleziono około 491 wyników dla: instalacja programow
Podstawowa forma zapytania: instalacja program
  • Problem z instalacja programow:( HELP!!

    A może masz dialera? Jeśli nie to wydaje mi się, że bez instalacji softu od nowa się nie obejdzie

    Software serwis   01 Maj 2004 16:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 693
  • Problem z instalacja programow

    "unable to install installshield scripting runtime"Taki komunikat mi wyskakuje przy instalacji niektorych programow czy to jakis blad w xp czy po prostu mam juz zamieszane w kompie

    Software serwis   08 Mar 2005 20:06 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1769
  • V220 Instalacja programow i kopiowanie zdjec

    Witam, podobne pytanie bylo juz kilkakrotnie zadane jednak nie widzialem nigdzie konkretnej odpowiedzi. Mam Motorola mobile Tools i odpowiedni kabelek. Jednak z tego co widze to wspomniane oprogramowanie nie umozliwia kopiowania zdjec na PC i instalacje nowych gier/programow. :( Zna ktos jakis...

    GSM Serwis   20 Wrz 2005 22:05 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1038
  • Instalacja programow na Linuxie uruchamianym z plyty...

    Witam, w jaki sposob mozna korzystac (o ile wogole mozna) z zewnetrznych (nie znajdujacych sie na plycie z dana dystrybucja programow). Skoro system jest uruchamiany z plyty, to gdzie mialyby byc instalowane te programy? Bo chyba nie w pamieci operacyjnej...? Pozdrawiam.

    Software serwis   18 Lut 2008 14:55 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1015
  • Deinstalatory (cleanery) monitorujace proces instalacji programow -czy istnieja?

    A jednak ludzie narzekaja, jak widze w komentarzach np. na dobreprogramy.pl, ze niektore programy pelno smieci zostawiaja po deinstalacji. Ludzie różnych programów różnych developerów używają. Ja pod windows mam zaisntalowane praktycznie tylko programy z SFN i te nie zostawiają po sobie śmieci. Nie...

    Software serwis   20 Wrz 2011 15:23 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1508
  • Win8 64b infekcja OTL brak mozliwosci instalacji programow,przegladania www

    Witam. Laptop z system Windows 8 zainfekowany. Infekcja polega na niemożliwości wejścia na strony z programami antywirusowymi, wlaczenia manadzera zadan czy instalacji programow z pod systemu. W trybie awaryjnym zainstalowalem ADWCleaner. Nic nie znalazl. Malware antymalware rowniez niz nie znalazl. Eset...

    Pogotowie Antywirusowe   08 Maj 2014 14:33 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 912
  • Problem z instalacją programow -

    Witajcie. Mam problem z instalacją programów w systemie win 7. Wszystko było dobrze dopóki nie zachciało mi się zmienić domyślnego miejsca instalacji... Zmieniłem to w ProgramFilesDir i CommonFilesDir. Gdy chciałem zainstalować antywirusa pokazał się komunikat "Nie udało się uzyskać dostępu do lokalizacji...

    Komputery Hardware   14 Paź 2014 17:34 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 396
  • Htc 510 - Instalacja programow besposrednio na karcie pamięci

    Witam Posiadam HTC 510 i instalując jakieś programy lub gry to domyślnie instaluje mi na telefonie a jak zmienić aby instalować bezpośrednio na karcie pamięci?

    GSM Użytkowy   11 Gru 2015 22:15 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 570
  • Tooshiba L750 16V - Dluga instalacja programow

    Nie wiem czemu, ale po instalacji na nowo <windows <7 Home Premium 64 nam problem z instalacja np. Office, aktualizacji poprzez WSUS Offline.

    Komputery Początkujący   13 Lis 2016 15:36 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 279
  • Laptop LG P1Pro Express Dual - po nowej instalacji blue screen

    Okazuje sie ze jednak niedokonca to wina aktualizacji. Ponownie sformatowalem Dysk , sterowniki , wszystko bylo ok , ale po paru instalacjach programow , problem sie pojawil ponownie... co moze byc przyczyna , skoro przed formatowaniem , laptop dzialal poprawnie ? I nie jest to wina instalacji programow...

    Software serwis   31 Sty 2012 21:43 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1198
  • Instalacja przez GPO z przełącznikiem cicha instalacja

    Proszę zacząć od tego: Byłbym, z oczywistej przyczyny, wdzięczny za brak uwag typu "ale to jest XP, a mi chodzi o Windows...".

    Software serwis   22 Maj 2020 09:27 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 150
  • Szukam Programow

    Witam Poszukuje nastepujacych programow bo nie moge nigdzie ich dostac i jak by ktos posiadal to prosilbym o kontakt na maila Pit_mm(at)wp.pl WSCAD - program do wspomagania projektowania w branzy - elektrycznej OBL 2002 - projektowanie instalacji SEE...

    Projektowanie PCB   28 Kwi 2004 22:29 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3047
  • Blad przy instalacji win xp na samsung n-130

    Witam Posiadam netbooka samsung N-130. Oryginalnie byl na nim zainstalowany win xp, znajomy zainstalowal mi win 7. W pewnym momencie windows zaczal strasznie zwalniac + nie dzialalo mi kilka programow. Stwierdzilem ze powroce do win xp. Przygotowalem bootowalnego pendrivea ( gdzyz nie posiadam czytnika...

    Naprawa HDD i odzysk danych   13 Sie 2011 21:18 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1769
  • calkowity brak programow na polsacie cyfrowym

    bardzo prosze o jakas porade... wlaczylem dzisiaj dekoder i wyskoczyl komunikat ze nie ma zaprogramowanych programow zadnych... dalem skanowanie transponderow na hot bird 1-6 czyli na takim co bylo wczesniej ale nic nie dalo,probowalem tez innch skanowan,ale jedyne programy jakie mi znalazlo to bylo...

    SAT Serwis   23 Kwi 2007 07:14 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 6241
  • Niebieski ekran przy kazdej instalacji.

    Witam. Moze na poczatek podam konfiguracje swojego komputera. plyta glowna: Gigabyte M61P-S3 procesor: AMD Athlon 64 X2 5600+ ram: 4x1GB DDR800 HDD: 2x WD5000AAKS (RAID - mirroring) grafika: GeForce 8800GTS 320 MB dzwiek: SoundBlaster X-Fi Extreme Audio cdrom: Plextor SATA Do tej pory uzywalem...

    Software serwis   20 Mar 2008 07:21 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1493
  • błedna instalacja avast na win 8.1

    Zainfekowales system dlatego antywirusy nie chca dzialac. Odinstaluj: 50CoUiPons (HKLM-x32\...\{CF987D06-1DCF-7B36-5B43-1... (Version: - "") <==== ATTENTION Bing Bar (HKLM-x32\...\{3611CA6C-5FCA-4900-A329-6... (Version: 7.1.355.0 - Microsoft Corporation) Browser Tab Search...

    Pogotowie Antywirusowe   16 Paź 2014 16:58 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1863
  • Ninite - Masowa instalacja oprogramowania dla każdego

    (at)safbot1st chyba nie wiesz po co ktos stworzyl ta strone. Wiekszosc programow z tego co podales jest bezuzyteczna, zbedna lub nie wymaga w ogole instalacji. To zbior popularnych i przydatnych programow, a nie osobista lista zyczen ;)

    Komputery Początkujący   12 Lut 2016 12:01 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 717
  • Instalacja programów w Linuxie

    Witam. Dodajmy, ze najlepiej aby 'instalcja' obywala sie spod root'a. Co do programow dolaczonych do dystrybycji to jak Kolega wspomnial - klikanie na tym i owym. Ewentualnie spod konsoli rpm -ivh nazwa_pakietu Co do zrodel programow, najprosciej: ./configure make make install Pozdrawiam

    Software serwis   29 Kwi 2005 19:17 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1419
  • Dlaczego nie odbieram z hot birda 13E polskich programow?

    Mam problem z instalacja satelity mieszkam we wrocławiu mam czasze anteny 60cm i cyfrowy tuner skymaster dx 24. Po zainstalowaniu anteny i tunera złapałem sygnał hotbirda (poziom sygnału 93%, jakośc sygnału 52%) tuner wyszukał 700 kilka programow jednak znaczna wiekszosc z nich nie działa odbieram...

    SAT Serwis   07 Lip 2007 20:01 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 4493
  • Problem z bootowaniem a nawet instalacja systemu

    Problem polega na tym ze system nie startuje w zaden sposob zawiesza sie w momencie czarnego okna Widows z chodzacym paskiem u dolu.Niemozna odpalic go rowniez z dysku instalacyjnego ,a co za tym idzie nie ma mozliwosci urochomienia konsoli odzyskiwania (probowalem dwoch roznych dyskow instalacyjnych...

    Software serwis   14 Lip 2009 09:37 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1964
  • instalacja programów na phillips 21pt1542/58

    Witam. Mam problem z zainstalowaniem programow na phillipsa 21pt1542/58 z kablowki upc. Dodam ze nie mam umowy z upc. Na innym telewizorze jvc jest okolo 40 programow. Na phillipsie znajduje mi 10 w tym wiekszosc tych ktorych nie ma na jvc. Da sie cos z tym zrobic?

    RTV Użytkowy   27 Paź 2012 18:11 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 486
  • Lenovo Y580 i5 GTX660M - Minimalizowanie sie programow, duzy spadek wydajnosci.

    Aby system pracował szybko i stabilnie trzeba o niego dbać. Czy robisz takie rzeczy (nic o tym nie wspomniałeś): 1) Defragmentacja dysku 2) Pilnowanie aby w autostarcie nie było zbędnych programów. Im więcej programów włącza się z systemem tym system wolniej się włącza, a poza tym one cały czas pracują...

    Software serwis   20 Gru 2012 13:17 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2211
  • Instalacja Windows XP na medal

    cos chyba masz nie tak ze swoim Windowsem, bo u mnie po instalacji programow, a nastepnie po odznaczeniu "kilku" niepotrzebnych rzeczy, sytuacja wyglada tak (juz przez kilka miesiecy... i zadne "V" nie wraca!):

    Software serwis   01 Paź 2005 00:32 Odpowiedzi: 69    Wyświetleń: 33343
  • Szukam programow astrologicznych . Astrolog ...

    Witam...nie wiem czy chodzi Ci o to co mam Ci do zaoferowania ale ostatnio się na to natchnąłem więc przekazuję to na forum...może się komuś przyda...komuś kto ma zainteresowania astrologiczne:] ...zostawiam link.... http://opensource.arc.nasa.gov:8... ....jeżeli...

    Software serwis   14 Lut 2005 18:59 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1415
  • Jak ściągnąć listę programow z satelity??

    Jak zwykle w takiej sytuacji radzę znależć miejsce które może powodować taki objaw.Na pierwszy ogień proponuję przenieść tuner do sąsiada i sprawdzić na jego instalacji-resztę już chyba wiesz! Powodzenia!

    SAT Serwis   29 Gru 2005 19:06 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2409
  • Problem z poprawna instalacja win xp a gigabite k8ns

    Siemka Od kilku dni walcze aby zainstalowac poprawnie system I nie daje rady Probowalem 98 2000 i xp z sp1 Chodzi o to ze w czasi instalacji win ,robie formata dysku -proby rozne, partycji, calego, szybki format ,na fat32 ,wszystko co moglem zrobic to zrobilem w czasie kopiowania plikow mam komunikaty...

    Komputery Hardware   09 Lut 2006 12:09 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1173
  • Prosze o pomoc . Spliter przepuszcza tylko kilka programow.

    Jak jest rozdział na 2 dekodery na jednym konwerterze to część programów na drugim dekoderze może nie działać. Jeśli instalacja jest poprawnie zbudowana to powinien pomóc nowy wsad do splitera.

    SAT Serwis   14 Wrz 2008 12:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3346
  • Ja zainstalowac na nowo system bez utraty programow

    Witam czy jest mozliwosc by zainstalowac na nowo system bez utraty wszystkich gier i programow ktore teraz mam zainstalowane(by było jak przed instalacja nowego)- System Vista Business staje sie coraz wolniejszy mam go juz 1,5 roku i chyba pora wgrac nowy. Czy jest taka mozliwosc?

    Software serwis   28 Sty 2010 14:46 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1394
  • problemy z uruchomieniem programow

    Eh, najpierw pytaj, potem rób! Czy zrobiłeś już formatowanie dysków? Jeśli nie to poszukaj jakiegokolwiek Windowsa XP z SP2 i z niego uruchom instalator. Gdy przejdzie już do sprawdzania dysków i znajdzie instalację XP wtedy wybierz naprawianie. Wszystkie ważne pliki są wtedy nadpisywane przez oryginały...

    Software serwis   14 Paź 2010 11:37 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 737
  • Telewizor Thomson 40fw3323- odbior programow

    Czy to wina jakiegoś podzespolu w Tv czy jak sprawa wygląda? A jakie to ma dla Ciebie znaczenie. Masz rachunek/fakturę zakupu, to reklamuj tv w sklepie. Nikt wróżką tutaj nie jest, zwłaszcza, że nie piszesz nic o instalacji antenowej, z czego się składa, jak wygląda, z jakiego...

    Połączenia urządzeń   22 Maj 2014 19:07 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1389
  • Bład RunDLL - Nie mozna odinstalowac programow

    Witam , mam problem z dyskiem C, dezinstalacja oprogramowania i instalacja, także albo czeka mnie rewindows albo wasza pomoc. Oto logi

    Pogotowie Antywirusowe   17 Gru 2015 13:49 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 927
  • Jaki laptop do 4500 zl do obrobki full hd i innych obciazajacych programow.

    Witam ponownie. Po teoretycznych porównaniach wracam jednak do Acera np. tylko,że jest bez systemu a nigdzie indziej nie znalazłem takiego modelu.A nie jestem pewien czy poradze sobie bezproblemowo z instalacja systemu,sterowników,biosu itd.? Czy mógłbyś mi wyłozyć w kilku punktach co po kolei instalować...

    Komputery Co kupić?   27 Maj 2016 19:20 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 795
  • Projekt instalacji domu z błędami

    Witam Jestem na etapie budowy domu. Projekt nie jest kupiona typowka, zlelecony zostal w biurze projektowym, osobie z doswiadczeniem i UB. Czyli wszystko powinno byc ok, jednak nie do konca. Przylacze w ZK, siec zasilajaca TN-C, zabezpieczenie 32A/3faz. Pierwsza rzecz jaka rzucila mi sie w oczy,...

    Elektryka Instalacje i Sieci   31 Mar 2019 20:13 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 540
  • Instalacja antenowa, połączenia w zwrotnicy, jaka zwrotnica?

    Witam Mam pare pytan zwiazanych z naziemna instalacja TV. Jakis czas temu postanowilem zrobic sobie taka instanacje do 3 odbiornikow: 2 x TV, 1 X karta w komputerze Zakupilem kabel, F- ki i: rozgaleznik - zwrotnica - antena 1 - antena 2 - ( niby do TVN ) do tej anteny dokupilem jeszcze...

    Radiotechnika Serwis   19 Cze 2007 22:04 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2296
  • Błąd podczas instalacji sterowników dźwięku w Windows XP

    Mam dosc nietypowy problem. Nie moge zainstalowac sterownikow do karty dzwiekowej na laptopie Dell 1525 (system windows XP). Sterowniki sciagnalem ze strony della (sterowniki pod XP). Gdy otwieram setup, pisze, ze system sprawdza konfiguracje i tak przez minute, nastepnie instalator sam sie wylacza... Na...

    Software serwis   29 Mar 2009 20:58 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3834
  • Błąd instalacji WinXP na laptopie z Vistą.

    Kolega kupil laptopa z Vista a poniewaz to jego pierwszy komputer, jest mu ciezko cokolwiek w tym systemie zrobic, juz nawet nie wspomne ze nie moge wgrac zadnych starszych gier czy programow. A wiec podzielilam na partycje juz dysk, zainstalowalam Viste na C, ale mam problem z instalacja XP na dysku...

    Software serwis   05 Kwi 2008 11:05 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1056
  • Instalacja Windows XP 64??

    Pytanie moze sie wydac lamerskie bo wygladac moze jak pytanei jak zainstalowac Windowsa 98........Ale sprawa neiejst taka prosta. Problem tkwi w instalacji windowsa xp 64(jak ktos niewie o czym mowa to prosze o nie pisanie zebednych postow..przepraszam ale czasem to neiweim po co niektorzy pisza....). Wiadomo...

    Software serwis   11 Gru 2004 20:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1236
  • Mt-box instalacja. Jak przeprowadzić instalację?

    Wszystkie z pierwszego linku. Tylko SonyEricsson to obszerny temat - sa rozne platformy. Odpal sobie z boxem kazdy program. Zobaczysz jakie modele obsluguje dany program. Masz tez programy do LG3G(wybrane modele), i Siemensa C62 - poniewaz PCB w tych telefonach jest oparte na technologii sonyericssona. Nie...

    GSM Serwis   05 Mar 2007 14:49 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 4750
  • Instalacja Windows XP, usuniecie Linuxa, problem w boot

    Witam, W weekend zachcialo mi sie przygody z linuxem. Zainstalowalem Ubuntu. Pobawilem sie z godzine i jednak zdecydowalem powrocic do XP. I teraz tak. Mam 2 partycje. Przed instalacja Linuxa na jednej byl Xp a na drugiej inne wazne rzeczy. Zdecydowalem sie zainstalowac XP ponownie. Plyta normalnie...

    Software serwis   22 Cze 2009 20:14 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3769
  • Po instalacji programu typu BitComet, Skype się rozłącza

    Witam.Niedawno pisałem posta w sprawie Skypa.I własnie ciag dalszy sprawy.Mam laptop Asus K70.Pewnego dnia zainstalowałem sobie Skypa aby sobie od czasu do czasu porozmawiac.Wszystko było pieknie do czasu instalacji programu Bitcomet do sciagania torentow bo czasami cos tam sobie sciagne z sieci-podkreslam...

    Software serwis   06 Gru 2009 14:07 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2589
  • FSC Amilo Pi 1505 restarty przy próbie instalacji XP i Linux

    Witam, udalo mi sie zainstalowac XP na tym laptopie, po wyjeciu napedu wewnetrznego i instalacji z usb cd. DVD wewnetrzne wykrywane w biosie poprawnie, moge bootowac z CD zaczac instalacje windowsa ale ta resetuje sie zaraz przed partycjonowaniem. Linux takze startuje tylko na chwile po czym zawiesza...

    Laptopy Hardware   03 Sty 2010 09:45 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1256
  • Pytranie o rozbudowe instalacji TV - dolozenie TV SAT cyfr

    Witam, kupilismy mieszkanie w kilkumieszkaniowym budynku. Nie ma kablowki, jest antena zbiorcza (doprowadzone jedno gniazdko TV do mieszkania). sygnal taki sobie w zaleznosci od kanalu. Chce zalozyc C+ i polaczyc to z TV naziemna + rozprowadzic na wszystkie pomieszczenia. Zebym mogl podpiac tuner...

    SAT Serwis   08 Lis 2005 20:54 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1889
  • Instalacja Windowsa XP Prof.

    Przepraszam ale jaki Ty masz komputer ze instalacja zajmuje Ci 2-3 godziny. Mnie na P3 500MHz instaluje sie 35 minut. I tez XP.Prof. I nawet z calym pakietem programow nie trwa wiecej jak godzine... Pozdrawiam Dobrze, juz Koledze wyjaśniam... Instalacja Windowsa + Office + Autocada 2006 Mechanicala...

    Software serwis   23 Mar 2006 13:36 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3130
  • Instalacja systemu + najlepsza ochrona antywirusowa pomysl .

    Witam, Zastanawiam sie jak postawic system i jak zrobic zeby byl on jak najbardziej zabezpiecozny przed roznym spyware, adware i innym syfem. Mam taki pomysl i prosze ewentualnie o jakies sugestie. Przed instalacja wyciagam wtyczke z netu od kompa, na dysku mam posciagane z netu najnowsze update...

    Software serwis   20 Sty 2007 23:06 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1716
  • Problem z instalacja albo z tuneram

    Witam POsadam instalacje antenowa skladajaca sie z anteny dachowej + antena satelitarna + sumator TV/SAT i tuner ferguson 7318. Mam taki problem od nowosci nie wiem od czego to jest: a mianowice jak wlacze tuner w stan czuwania i zalacze go znowu to nie mam programow w ustawieniach jest sila na...

    SAT Serwis   16 Gru 2007 10:30 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 2409
  • Wirus nie pozwala na instalacje systemu windows xp

    Mam problem z kompem, zlapalem wirusa, wredne bydle, najpierw zaczal rozwalac mi system, zniszczyl program antywirusowy, nie pozwalal na instalacje antywirusow, skanery on line powodowaly reset komputera. Zrobilem format dysku i probowalem zainstalowac system, za kazdym razem bledy przy kopiowaniu plikow...

    Software serwis   11 Sty 2008 23:59 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 3534
  • Błędy Instalatora windows przy instalacji aplikacji

    Problem dotyczy mojej osoby a wlasciwie mojego komputera. Przedstawie moze jak to wygladalo od poczatku. Z wlasnej glupoty sciagnalem do swojego komputera jakies ustrojstwo ktore uszkodzilo mi glowne pliki systemowe, postanowilem zrobic tgz. format ... Po reinstalacji systemu okazalo sie ze nie moge...

    Software serwis   14 Sty 2008 02:03 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2078
  • instalacja SAT/TV w pensjonacie

    witam mam problem z ktorym niemoge sobie poradzic ,otóż : musze podzielić sygnał z anteny sat oraz TV na 27 pokoi ,tak aby w kazdym z nich po podlaczeniu telewizora bez posiadania dekodera cyfrowego w pokoi mozna bylo ogladac telewizje co sądzicie o takim rozwiązaniu : lub lecz...

    SAT Serwis   21 Mar 2008 19:49 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 3932
  • decoder cyfry+ KENWOOD DTF-1 instalacja nowej karty?

    Witam ..czy ktos jest w stanie rozwiazac moj problem? instalacja nowej karty cyfry+ nie powiodla mi sie? zanioslem do sklepu w ktorym kupowalem i babeczka powiedziala ze cos zrobila i jest juz OK-TYLKO WLACZYC ..Niestety u mnie to nie dziala? blokuje sie obraz po kilku sekundach i dalej juz nic nie mozna...

    SAT Serwis   12 Sty 2009 16:58 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2855
  • Problem przy instalacji winXP - dziwne...

    Ale gdyby kość ramu była uszkodzona to by komp się nie uruchomił przecież Nie pisz bzdur. Do testowania pamieci sluzy Memtest -> www.memtest.org , pobierz z tej strony wersje dyskietkowa i uruchom z niej komputer. sphinx82 , nie podawaj linkow do starych wersji programow. Do autora....

    Software serwis   12 Sty 2009 02:57 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 1139
  • Instalacja TV SAT z sumatorem

    Panowie chcialbym zmodernizowac instalacje satelitarna w domu ktory obecnie najmuje. Chce skorzystac z sumatora i puscic po jednym kablu do kazdego z mieszkan. Pytanie moje brzmi, czy jest mozliwe rodzielenie tego sygnalu na SAT i TV (naziemna) w kazdym z mieszkan w inny tanszy sposob niz kupowanie...

    SAT Technika Satelitarna   19 Kwi 2009 07:49 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3703
  • Instalacja programów dla flatron L173ST

    Nie umiem poradzic sobie z instalacja programów tv w flatronie L173ST, choć postepuje zgodnie z instrukcja to podczas skanowania nie wykrywa zadnych programow, dodam ze mam tez kablowke z UPC i ta rowniez nie dziala, czy ktoś moze mi pomoc?

    RTV Użytkowy   28 Sie 2012 18:51 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 564
  • Instalacja drugiego systemu - kilka pytan

    No wiec tak: mam fizycznie 2 dyski podzielone po 2 parycje. Na 1 mam WinXP i pusta sformatowana partycje, na 2 dysku mam dane. I chcialbym wiedziec kilka rzeczy: -Win7 bede mogl po instalacji dodac bez problemu jako 3 opcje w boocie? -I czy jest mozliwosc zebym nie musial instalowac 2 raz tych samych...

    Software serwis   17 Lis 2012 17:03 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 687
  • Samsung m2022w podczas instalacji komunikat "brak miejsca na dysku"

    drukarka laserowa Samsung M2022W podczas instalacji pokazuje komunikat "brak miejsca na dysku. Wymagane przynajmniej 300MB..." System Win7, dysk 500GB, na kazdej partycji przynajmniej kilkadziesiat GB wolnego, pamiec wirtualna zalecana po ok. 5GB na wszystkich partycjach. Zwiekszanie jej nic nie daje....

    Drukarki, ksero Początkujący   28 Paź 2015 22:29 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 699
  • Instalacje elektryczne samochodów.

    Czy zna ktos grupe dyskusyjna do Vectry .. nejlepiej A ... Przeszukam cały internet i nic niemozna znalesc . Zadnych informacji , schematow , programow opisow ..czy nikto tego auta juz nie uzywa

    Samochody Elektryka i elektronika   23 Paź 2003 09:43 Odpowiedzi: 126    Wyświetleń: 82617
  • EPOX KP6-BS - problem z instalacja WIN

    Plyte przetestowalem na 2x P2-350 (IBM) , system sie instaluje ale potem czesto robi sie stopklatka przy uzywaniu wiekszej ilosci / bardziej wykozystujacych sprzet programow. Dzieje sie tak zarowno na 2000 jak i na XP. Na jednoprocesorowym sprzecie te programy smigaly dobrze wiec nie jest to wina softu.

    Komputery Hardware   23 Lip 2004 17:02 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1275
  • problem z instalacją

    co zrobiles do tej pory?? ze masz problem z zinstalacja?? dosa masz na dyskietce startowej windowsa... ew. na plycie bootowalnej win98, winme.. troche obciety, brak niektorych programow, ale powinienes dac rade... jak cos to pisz... jak moge to pomoge... :lol:

    Software serwis   12 Paź 2004 13:06 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1014
  • nokia 6600 problem z instalacja pomozcie

    wiatm mam nokie 6600 sciagalem wiele programow z netu z generatorem kluczy blz i gdy wpisuje klucz laczy mi sie z wapem zeby pobrac nowsza wersje i w tym momencie wyskakuje bład i program dalej pozostaje nie zarejestrowany co to moze byc?????

    GSM Serwis   03 Gru 2004 23:21 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 602
  • 4 obrazy na DVD? Czy to możliwe? Normalna instalacja.

    hmmmm to chyba mam problem bo ja ta dystrybucje sciagam w kilku tys. plikow :/ od cholery katalogow i plikow, ktorych rozszerzenia nic mi nie mowia, poza tym ze sa od programow, takich jak np openoffice

    Software serwis   10 Lut 2005 14:40 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 888
  • instalacja ehurtowni pod linuxem

    nie chcial bym instalowac windy ... i miec winde spod linuxa ... ale czy WINE umozliwia prace w tle kilku programow pod wina ?

    Software serwis   23 Mar 2005 09:49 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 2265
  • ECS N2U400-A + Barton + problem z instalacją XP

    Skoro procesor ma FSB 166Mhz to ustaw pamiec na 166Mhz, lepiej jest jak jest ustawione taktowanie na 1:1 z procesorem, tym badziej, ze chodzi u Ciebie dobrze i nie wystepuja bledy :-) Napiecia zasilacz mierz miernikiem, a nie programowo.Wiekszosc programow ma duze przeklamania to samo bios.

    Komputery Hardware   06 Mar 2005 13:11 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1436
  • Instalacja Nero5 czy 6?...

    Witam Tak jak napisal Luckskywalker. Program jak program ale wazniejsze od wersji jest to w jaki sposob i do czego go uzywasz. Programow do nagrywania jest mnostwo (takze darmowych) i warto sie wczesniej zastanowic do czego Ci bedzie potrzebny. pozdrawiam

    Software serwis   12 Mar 2005 21:26 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 732
  • mambo i kłopoty przy instalacji

    Witam! mam problem z poprawnym zainstalowaniem MAMBO PL. mam polska wersje mambo 4.5.2.3, do tego mam program EasyPHP dzieki ktoremu mam i php, i mysql'a i apacha i phpMyAdmin w jednym packu. W sumie probowalem nawet instalowac wg wzoru z jednego serwisu pojedynczo kazdy z programow ale efekt byl identyczny....

    Software serwis   10 Gru 2005 10:39 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1041
  • Automatyczna instalacja okienek

    Witam, Chcialbym stworzyc plytke bootowalna z Windowsem i dodatkowym oprogramowaniem, ale tak aby automatyczna instalacja przebiegala bez mojego udzialu i zeby wszystkie potrzebne sterowniki od sprzetu takze sie instalowaly. Chcialbym tez aby wraz z systemem instalowaly sie programy takie jak antywirus,...

    Software serwis   01 Mar 2006 12:56 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1176
  • nokia 7610 instalacja opr.

    witam mam problem z zainstalowaniem oprogramowania tzn po zainstalowaniu programow wykrywa nowy sprzet instaluje go i na tym koniec nie da sie zkonfig. mam kabel dku2 i 5

    GSM Serwis   28 Gru 2005 00:29 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 986
  • problem z instalacja Matlab 6.0

    NIe rob jaj, kogo stac na oryginalnego matlaba? Pomoze na to: 1. Reinstalacja systemu, bo cos gdzies ci kiedys usunal jakis plik systemowy, mam na mysli jakis program ktory tego pliku tez uzywal, a usunal jako swoj. Kumpel mial kiedys ten sam problem, ale niestety nie udalo nam sie ustalic ktory...

    Automatyka Przemysłowa   05 Mar 2006 10:35 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1689
  • HP 1010 - problem z instalacją !

    Jest online. Przelaczanie tegoz nie wplywa na drukarke w jakikolwiek sposob. A probowalem z wlaczaniem najpierw kompa, potem drukarki i na odwrot i nic:( Ciekawe, ze nie moge wejsc do okna konfiguracji portu - tego dot4:( Dodano po 4 Chyba mozna zamknac temat. Za po trzeciej instalce zaczela...

    Software serwis   06 Kwi 2006 14:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2147
  • instalacja cyfry w holandii

    jestem w holandii i nie moge odbierac praktycznie zadnych programow z cyfry.Co robic? czy musze ustawiac inne pasma ?progam Polonia jedyny odbieram az na 668 prosze o rady

    SAT Serwis   02 Maj 2006 19:12 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3204
  • kilka pytań na temat instalacji antenowych TV

    Witam Przesuwające się poziome pasy są oznaką tego że zasilacz się kończy i trzeba go wymienić. U siebie mam 2 telewizory działające na jednej "siatkówce" z jednym zasilaczem na wejściu "trójnika".Wszystko działa jak trzeba.Nie zauważylem żadnej zmiany w odbiorze programow po podłączeniu drugiego...

    TV Serwis   13 Lut 2007 19:12 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2165
  • Skaner Mustek 12000 P pod win Xp problem z instalacja

    Witam, Zalatwilem sobie skaner Mustek Scan Express 12000 P, jednak, bez plyty CD z oprogramowaniem. Sciagnalem z internetu ze strony producenta sterowniki do w2000 oraz latke - izdatniacz do wXp. Niby wszystko sie zainstalowalo, ale skanera nigdzie nie widac, ani w menu programow, ani menedzeze urzadzen......

    Software serwis   13 Lip 2006 09:19 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1908
  • Instalacja XP. Komunikat o zagrożonym komputerze.

    okazało sie ze za duzo programow w jednej chwili zostalo odinstalowanych,problem zostal rozwiązany w sposób nastepujący: sformatowanie wszystkiego i nowy XP :)

    Software serwis   18 Paź 2006 12:26 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 948
  • neostrada, windows 2000 i instalacja

    Nie instaluj programu dostępowego Neo. Zainstaluj same sterowniki, najlepiej najnowsze ściągnięte ze strony producenta. Ostatecznie mogą być te znajdujące się na płytce. Następnie ręcznie utwórz połączenie PPPoE. Na to niestety wpadlem dopiero pozniej i sterowniki (wzialem ze strony neostrada.info)...

    Software serwis   22 Paź 2006 20:47 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1229
  • skystar 2,6D problem z instalacja

    a czy ktos wie moze jak odkodowac kanaly?? ja niby nie mam zakodowanego polsatu a mi go nie wyswietla :( mam taki wkadracic na zielono i jak jest na czerwono to jest kodowany wiec nie wiem co jest... Znacie moze jakis programik zeby ogladac wiecej polskich programow?? Mam tutaj link na ktorym gosciu...

    SAT Serwis   27 Maj 2007 17:23 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 5513
  • Problem z instalacją systemu na dysk.

    Kicha150 ma dobry pomysl, podmien tasme z cd/dvd i zobacz co sie wtedy bedzie dzialo. Bycmoze tasma Ci sie popsula, a co do programow. HDDLife, HDDTune. Ale najpierw podmien tasmy bo bez tego nie bedzie mozna jednoznacznie ustalic zrodla problemu.

    Komputery Hardware   07 Mar 2007 18:08 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1835
  • instalacja win xp acer 5612 błąd pci

    w sumie mozliwe ze zawartosci sie roznia, poniewaz jak przywrocilem system z partycji d2d windows dzialal, delikatnie mowiac bardzo kiepsko, a gdy przywrocilem z dvd dzialalo wszystko luzo lepiej (choc i tak nie tak jak przy konfiguracji sprzetu powinien windows dzialac) komp raczej nie byl wczesniej...

    Software serwis   21 Mar 2007 11:39 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 8606
  • Windows Vista - Problemy z instalacją innych programów.

    Witam od niedawna jestem posiadaczem Visty chcialbym zasiegnac wiecej informacji na temat systemu i problemow z tym systemem .Ja mam wersje Niemiecka a czy jest juz wersja Polska.Mam problem z zainstalowaniem wielu innych programow.Prosze o szybka odpowiedz.

    Software serwis   02 Kwi 2007 10:57 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2045
  • problem z instalacja aplikacjii w N73

    o własnie i jeszcze to , jak sprawdzic czy aplikacje sa podpisane czy nie ?? a wersje symbiana mam nowego i chyba temu starsze wersje programow nie wchodza np. Ir remote. A macie moze linki do jakichs nowych aplikacjii ??

    GSM Serwis   03 Cze 2007 13:46 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 882
  • Instalacja Acer eSettings Management - problem

    Witam, jest to tak zwana baza żeby móc zainstalować reszte wszystkich programow od Acera trzeba najpierw zainstalowac Framework, a potem wszystkie inne od ustawien, sieci i zabezpieczen itp.pozdro

    Software serwis   03 Cze 2007 16:25 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1502
  • Winsock - po instalacji najnowszej wersji Cfosspeed-a nie ma Internetu.

    Start->Uruchom->netsh winsock reset Uzyj tez combofix oraz hijackthis, logi z obu programow umiesc w zalaczniku.

    Software serwis   31 Lip 2007 21:19 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1412
  • p[ytanie o instalacje antenowa

    Witam Wiec dwie anteny sa potrzebne poniewaz sa ustowione w rozne ze tak powiem strony z jednej sciagam czesc programow a z drugiej inne np. regionalne. co do odległości to nie wiem ok 20 m max. A jezeli chodzi o te elementy to nie mam pojecia co to jest bo nie ja to zakladalem :) anteny maja juz...

    Radiotechnika Serwis   14 Sie 2007 16:10 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1562
  • Dwa dyski HDD-instalacja systemu i aplikacji

    Dziekuje wszystkim za odpowiedzi.Jakie sa kozysci instalowania programow uzytkowych,gier itp na innej partycji lub dysku niz systemowa.Mam na mysli szybkosc dostepu do danych,defragmentacja itp.

    Komputery Hardware   02 Wrz 2007 19:02 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1455
  • Instalacja karty pcmcia pod dosem-jak?

    Jak zainstalować karte pcimcia firmy SILICON pod DOSEM jesli mam system XP. Zrobiłem też płyte startową MSDOS tego systemu i odpala kompa poprawnie po resecie. Jakich programow do tego uzyć i gdzie je mozna dostać?

    Software serwis   13 Mar 2008 22:00 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 786
  • Instalacja XP a format

    Akurat sie nie zgodze z kolega Killerem. Nieraz robilam "nakladke" czy "reinstalacje naprawcza" [drugie R] na maszynach klienckich po wymianie uszkodzonej plyty glownej na nowa. Klient jest zadowolony bo ma windowsa tak jak mial a ja oszczedzam troche czasu na backupowanie danych i ponowne wgrywanie...

    Software serwis   17 Sie 2008 06:43 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1915
  • TV SAT w komputerze - instalacja i kupno

    podepne sie pod temat... chcem ogladac tv sat na kompie... mam duzy talerz z odbiornikiem, jakis dekoder ale jaki to powiem dokladnie jutro bo musze sprawdzic... chodzi mi o sciagniecie jak najwiecej programow na kompa bo mam w pokoju obok tylko tv 14" a w duzym pokoju kompa i 22" monitor wiec chcialem...

    SAT Technika Satelitarna   05 Lut 2009 01:49 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 5048
  • kompletna instalacja kolektora slonecznego

    W kwesti giecia rurek to na Discovery jest seria programow "Jak to jest zrobione" i m. in. jeden z odcinkow dotyczyl budowy trabki - takiej orkierstrowej. Giecie rurki z ktorej jest wykonana odbywa sie poprzez wlanie do niej wody i zamrozenie, a nastepnie obrobke metalu do porzadanego ksztaltu. Dzieki...

    DIY Dom Ogród   19 Lip 2010 13:02 Odpowiedzi: 47    Wyświetleń: 27377
  • Problem podczas instalacji xp w HP 6730s

    Witam mam pewien problem . Mam w swoim laptopie system win7 seven a potrzebuje xp poniewaz w mojej specjalizajci uzywam programow wylacznie dzialajacych na xp. instaluje go przez BIOSA i po okolo 5 minutach gdy kopiuja sie sterowniki i rozne pliki wyskakuje komunikat: Instalowanie zostalo przerwane poniewaz...

    Software serwis   05 Lip 2010 21:54 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1697
  • problem z instalacją visty

    Mianowicie dzis postanowilem dokonac formatu dysku. Dokonalem tego za pomoca partition magic, pozbylem sie visty owszem ale nie dalo sie zainstalowac xp. Podczas uruchamiania kompa wybieralem zeby sie butowal z plyty pojawial mi sie komunikat ze nie ma systemu operacyjnego. Probowalem na rozne sposoby...

    Software serwis   17 Mar 2011 21:11 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 2676
  • Instalacja systemu na komputerze klienckim z serwera.

    Dzieki za porady. Jak stworzyc skonfigurowany plik obrazu dysku? potrzebuje na nim office i kilka programow. nagrodze pomogl za kazda porade. I jeszcze wybieram pierwszy sposob bo tak bylo dawniej na serwerze.

    Sieci Początkujący   19 Lis 2012 20:03 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1581
  • Blokowanie antywirusa i instalacji programów. Logi OTL, prośba o sprawdzenie

    Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej: :OTL DRV - File not found Kliknij Wykonaj skrypt.W OTL użyj opcji Sprzątanie. Zainstaluj aktualizacje do programow wskazanych przez Security Check jako out of date.

    Pogotowie Antywirusowe   24 Mar 2013 19:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1602
  • Setup is out of memory and cannot continue podczas instalacji xp

    Uwag typu "ale to jest zrzut z cmd" nie przyjmuję.

    Software serwis   31 Mar 2015 13:14 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 843
  • Instalacja win10 z boot pendriva zawiesza sie na poczatku

    Próbowalem roznych programow do bootowania A tego udostępnionego w kroku związanym z pobraniem i użyciem Media Creation Tool też? co to moze byc ? Brak postępu instalacji (zapewne). Jeżeli oczekujesz poważniejszej odpowiedzi, to dostarcz dane, które pozwolą jej udzielić.

    Software serwis   23 Lis 2015 17:09 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2169
  • Nie wyłapuje dysku flash przy instalacji windowsa

    Witam mam problem z przeinstalowaniem systemu mianowicie gdy system umarl smiercia naturalna postanowilem zainstalowac go z dysku flash.Przygotowalem pendriva i postawialem bootowanie w biosie.Po odpaleniu kompa bios mimo wszystko odpala stary system i mimo ze na rozne sposoby zmienialem ustawienia nie...

    Software serwis   22 Sty 2016 19:59 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 714
  • Laptop - - z Windows 7 Ultimate do Home bez instalacji da sie?

    Laptop ma licencje na win7 home, lecz zainstalowany jest na nim windows 7 ultimate - tak juz było. Dlatego nie przyjmuje klucza z naklejki bo jest od home. Czy da sie jakoś zamienić tego ultimate na home bezinwazyjnie? Bez formatowania, kasowania programow itp.. - czy jest to możliwe? Nie chce instalować...

    Software serwis   18 Mar 2016 22:33 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 705
  • BS przy instalacji systemu XP obok 10

    To juz zrobiłe a sys xp nie czyta portów usb a one sa mi potrzebne bo chce podłaczyc inpe do diagnozy auta a nie ma programow na 10 a najlepiej na xp ....

    Software serwis   23 Mar 2016 05:25 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 471
  • Brak pliku \$win_nt$.~bt\biosinfo.inf po instalacji Windows XP SP3.

    Ok, infekcji nie ma, zbenych programow tez nie. Raczej nic z tym nie zrobisz. Zeby W7 lepiej dzialal potrzebujesz wiecej ramu i najlepiej dwurdzeniowy procesor.

    Komputery Hardware   19 Cze 2016 22:03 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 2289
  • - Instalacja TV/SAT/Internet.

    Bardzo dziekuje za odpowiedz. Czyli jak rozumiem z dachu do domu powinny byc wpuszczone min. 3 kable koncentryczne tak? A jesli zamiast LTE bedzie WiMAX to cow takiej sytuacji? PS. Nie bedziemy korzystali z nagrywania programow na dysk.

    Instalacje antenowe archiwum   26 Sty 2017 21:52 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1002
  • Analiza logów FRST - auto-instalacja programów w tle

    Tak, nie sciagaj pirackich zainfekowanych programow, to nie bedziesz mial takich problemow. Zrob pelny skan przy pomocy Mbam i usun to co wykryje: oraz Wykonaj ponownie Fixlist.txt

    Pogotowie Antywirusowe   23 Mar 2017 22:02 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 462
  • Monitoring naszych instalacji OZE - www.PVmonitor.pl

    Witam zainteresowanych tematem. Nawiazujac do wczesniejszych postow w ktorych opisalem mozliwosc zrobienia konunikacji po WIFI do inwertera ES5000 ale moje plany poszluy dalej aby zrobic prosta srone www na ESP8266 a z podstawowymi danymi z inwertera. Ale aby to wykonac duzo poszukiwalem w sieci aby...

    Energia Odnawialna   14 Lis 2020 02:51 Odpowiedzi: 2167    Wyświetleń: 244263
  • Masowa instalacja programów i sterowników po formacie

    Lepszym rozwiazaniem jest utworzenie obrazu partycji z systemem, juz po zainstalowaniu wszystkich sterownikow i programow. Pozniej w pare minut mozna przywrocic obraz.

    Software serwis   04 Cze 2017 11:09 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1026
  • Windows 7 x64 - Problem z instalacja aplikacji na PC

    Podanych programow sie nie instaluje, cdi wystarczy rozpakowac, mozesz to zrobic na innym komputerze, ktory jest sprawny.

    Software serwis   08 Mar 2019 09:42 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 966