moduł sterujący zamkami i wymienie go na taki sam Jeżeli "na taki sam" , to będzie 'Plug&Play'. Każdy inny może ale nie musi mieć inny rozkład wyprowadzeń i będzie konieczne przerobienie instalacji.
Obecność napięcia sprawdź żarówka a nie miernikiem. Te 9V to zły pomiar. Miedzy CANem a masą powinno być 2,5V. Tam gnije wiązka na podłużnicy. Najlepiej podpiąć inną pompę - wtedy wiadomo czy pompa czy instalacja.
Sprawdzić stan instalacji w takim razie.
Kolego komfort 5J0959433A jest ścisłym zamiennikiem 5J0959433, więc wszystko musi działać. Kwestia tylko prawidłowego zakodowania tego modułu do twojego wyposażenia samochodu i dodaniu pilota. Nie przejmuj się że ty masz dwa złącza a nowy ma trzy, w niczym to nie przeszkadza.
poprostu jest w zamku i trzeba tapicerkę oraz blachę ściągnąć często też mają winę styki na słupku i trzeba zdjąć gumę aby sprawdzić instalacje i wtyczki
W blokach pomiarowych odczytaj przy jezdzie prędkości poszczególnych kół to bedzie wiadomo jak się zachowuja czujniki. Może byc czujnik, może byc instalacja elektryczna, sterownik.
Jakimi programami się łączyłeś ? VAG-COM 311.2-N - napewno się łączy i VAG polski też.Może masz coś z instalacją nie tak.
Ok. Przekaźniki zostawić w spokoju? Jak można znaleźć przerwaną masę ? Multimetr coś mi da ? Czy muszę sprawdzić po kolei kable i szukać uszkodzeń instalacji?
skoro instalacja na gwarancji, to nie ma się co zastanawiać tylko jechać do nich aby poprawnie ustawili instalacje
Zaopatrz sie w ElsaWin ;)
https://forum.vectraklub.pl/topic/190990... Piszą, że instalacja gazowa domaga się przeglądu.
Instalacji?
Podtopiony fragment instalacji jeszcze nie został wymieniony. Od tego trzeba zacząć, całkiem możliwe że jest zwarcie w instalacji.
Więcej szczegółów prosimy. Co to za instalacja?
Mam juz laptop kolegi , od czego zacząć diagnostykę? Mógłby mi Pan pomóc w którym bloku pomiarowym będzie temperatura paliwa ? Dodano po 1 (at)grala1 bardzo dziękuję za podpowiedź jutro postaram się sprawdzić całą instalacje
to ten schemat odpowie ci na wszystkie pytania pozdrawiam
Sprawdz bezpiecznik nr.10 na tablicy bezpieczników po lewej stronie kierowcy.
Tak, no chyba że zdarzały się przypadki jednoczesnego wtryskiwania paliwa jak i gazu. Byłeś na przeglądzie instalacji bo to też jest ważne.
Bo jej tam nie ma, masz instalację bez sygnalizacji zużycia klocków. Jak byś chciał ją mieć to musisz dorobić instalację.
Czy problem jest w złej mieszance? Coś za duży czas wtrysku jak na rozgrzany silnik, prawdopodobnie mapy masz LPG rozjechane i ubogo to one robią problem możliwe. Napisał byś więcej coś o instalacji LPG.
Jak piszą to wszystko orientacyjnie podane, jak masz to montuj jak nie masz to poprawiaj pozostałe rzeczy.
Poszukuje schematu instalacji elektrycznej
Mógłbyś zamieścić filmik z pracy silnika bez i z włączoną instalacją. Oraz pokazać jak samochód przyspiesza z wyłączoną jak i z włączoną instalacją?
Masz schemat połączenia z instalacją na obudowie
Przecież masz na białym że padła wiazka.... Albo wymienisz ja albo z jadzie pukt w którym jet padnięta. Jest ti miernika do szukania przerwy w instalacji duda na tvn turbo to pokazywał.
Witam Schemat jest w programie Autodata 2004. Przynajmniej kilka w zaleznosci od wersji autka. Powodzenia
Zacząłbym od wymiany świec - profilaktycznie . Jeżeli na benzynie jest ok to zostaje instalacja gazowa .
Zwykła instalacja gazowa.
Skode kupiłem z gazem. Zrobiła na instalacji 60tys.
Denso IK16TT irydowe, ~30zł/szt.
Co do instalacji audio masz tutaj http://www.studio24.prv.pl/ POZDRAWIAM
Trzeba prawidłowo wyregulowac instalację LPG
nie autko nie ma instalacji gazowej
instalacja bliźniaczo podobna do fabii i polo 6N, wszystko na forum
ogólnie to tragedia, sorry za wykop :) musiałem jaki drut, nie instalacja lpg
czyli do sprawdzenia tak jak napisałem w poście powyżej A czy może to być wina LPG? Problem w tym że mechanik od LPG nie mogl sie podlaczyc bo nie wie co to za cudo mam ... Kupilem z LPG, niby Zavoli, ale jednak coś poskładane i gosc sie nie mogl podlaczyc ... problem taki teraz ze sam nie wiem jaka mam instalacje. :| :|
Konieczny reset parametrów adaptacji, następnie sprawdzenie parametrów na benzynie i poprawna regulacja instalacji LPG.
Kolego Ireneo zapomniałem napisać, że wentylator przesmarowany, kupiony inny używany, a problem wciążjest. Jutro będę testował jeszcze pobór prądu wentulatora poza instalacją w samochodzie.
W żadnym przypadku komputer nie mówi tutaj o uszkodzonej sondzie itp. Błąd dotyczący sondy to problem w jej obwodzie. Należy sprawdzić instalację pomiędzy pierwszą sondą a ECU. EGR - niewystarczający przepływ. Przyczyną może być przytkany układ EGR. Włącznik hamulca - niewiarygodny sygnał, tutaj również należy sprawdzić najpierw instalacje pomiędzy...
Tak wygląda ten panel: http://obrazki.elektroda.pl/6744999900_1... Co do stacyjki to masz pewnie rację. I tu pojawia się moje pytanie: czy da się to przepiąć przed stacyjkę? Czyli włączenie radia byłoby niezależne od kluczyka w stacyjce, czy też jego przekręcenia. Co do bezpiecznika to również była pierwsza rzecz o której pomyślałem,...
Mam problem z radiem, podłączyłem nowe głośniki i radio działa, ale nie ma głosu nic nie idzie zero dźwięku, raz na ruski rok zaskoczy, ale to cudem. No i druga sprawa jak najprościej podłączyć głośniki z tyłu w drzwiach i jak pociągnąć tam instalację elektryczną?
Sonda chyba masz jedną skoro w VCDS tylko jedna pozycja a nie dwie jak w tym poradniku od LPG. Nie wiem czy dobre ale skoro oba paliwa wywalają ubogo to coś nie tak - może sonda może coś innego.
A może sprawdz wiązke instalacji pod sterownikiem silnika
Jaki instalacja gazowa jest zamontowana i ile na niej przejechane?
Nie jest to takie pewne i proste. U mnie komputer pokazuje faktycznie spalaną ilośc gazu. Jak wiadoma komputer oblicza to z położenia przepustnicy i prędkości pojazdu w danej chwili. Wszyscy wiedżą że gaz ma mniejszą kaloryczność od benzyny wiec by osiągnąć tę samą moc i prędkośc musisz bardziej wcisnąć gaz. Gdy na benzynie schodziłem do 5 - 5,2 /100...
Cześć, potrzebuję pomocy z sprawdzeniem/przerobieniem alarmu DEST DOG 5E - niestety jest to alarm analogowy w Skodzie Fabii I z 2006roku. Obecnie otwarcie tylnych drzwi ponownie uzbraja alarm po 30sek, wygląda jakby drzwi nie były podłączone pod centralkę gdyż krańcówki działają prawidłowo i VCDS widzi otwieranie drzwi tak samo jak oświetlenie wnętrza....
Mam problem z robiłem w Fabii 1.4 MPI. Co to jest robił? Jak słysze fabia 1 to stawiam na zgniliznę w instalacji. Będzie potrzebny dobry elektromechanik.
czarno zóółty lewa kostka jak patrzysz przez zaslepke od halogenu, tam razem w jednej kostce sa cany, jesli stara fabia czyli cos koło 2000-2003 to sprawdz instalacje pod filtrem powietrza.
to sprawdzileś instalacje z czujnika do świateł?
Sprawa pierwsza - (...) otwieranie/zamykanie drzwi Każda centralka to potrafi. Sprawa pierwsza - (...) otwieranie klapy z pilota / wzbudzanie klaksonu Te dwie opcje zazwyczaj programuje się "zamiennie" czyli centralki nie realizują obu tych funkcji jednocześnie. Sprawa druga - czy któraś centralka umożliwia obsługę mikrostyku w klamce klapy? Nie znam...
Mechanik/elektryk naprawiający moje auto stwierdził, że przyczyną awarii był skorodowany przewód w wiązce, łączący pedał gazu z przepustnicą. Podobno Fabia II "słynie" z łatwo korodującej instalacji elektrycznej. Pozdrawiam.
Zakręć butlę w bagazniku wypal resztki gazu z instalacji i polataj na benzynie. Zobacz wtedy czy będa usterki.
W instalacji elektrycznej raczej tylnych lamp.
no ale jak wyciągne bezpiecznik to instalacja nie pracuje .
Wedle błędu to zbyt bogata mieszanka co tłumaczyło by większe spalanie i zapach paliwa ale może błąd pochodzić od źle wyregulowanej instalacji gazowej.
Tak Instalacja fabryczna Landi Renzo Sterownik Omegas
Przed remontem ubywało oleju. Jest za wcześnie aby stwierdzić jak jest teraz. Problem dotyczy jazdy na LPG. Samochód posiada instalacje sekwencyjną.
Usterka usunięta przerwa w instalacji zamykam temat
Jam ma zrobic adaptacje skoro masz błąd zaworu EGR. To tak jakbyś chciał światło zapalić a masz żarówki spalone. Usuniesz przyczynę pojawienia się błędu to i adaptacja ruszy. Na tą chwile nie wiadomo czy problemem jest zawór, uszkodzona instalacja czy EDC.
buzerek jest w zegarach, a jakis inny gong słychac np niezapiete pasy?? jesli było tak wczesniej albo niski poziom plynu spryskiwaczy albo plynu chlodzacego (wyjąc wtyczke od dolu zbiorniczka ) a w zamku jest jeden styk i jak zapala sie lampka wnetrza to jest OK. i jeszcze jedno czy przypadkiem ktos ostatnio radia nie montował albo cos w instalacji...
Rocznik i silnik podaj :P
Moze wtrysk gazowy noe trzyma i chodzi na 2 paliwach jednoczesnie. Zakrec butle w bagazniku, wypal gaz z instalacji i wtedy sprobuj.
Potrzebny schemat instalacji elektrycznej tego pojazdu.
Maksymalny pobór prądu dopuszczalny przez skodę to 25mA. Pobór należy mierzyć dopiero po 30 min. od zamknięcia samochodu. Czas ten można skrócić przez zmianę wartości dopasowania w centralnym sterowniku instalacji elektrycznej.
Mam tylko taki ogólny do fabi.
Ma instalacje fabryczną pod Blaupunkta?
Co lepsze, II generacja czy sekwencja ? Można mieć jeszcze taki dylemat? Przecież sekwencja to 4 generacja, to może być gorsza od 2 generacji? Najlepsza relacja ceny do jakości, zestaw: Stag 4, wtryskiwacze MagicJet, reduktor prawie każdy. Średnia cena montażu Pl - 2500 zł. Najważniejszy jest dobry "gazownik" bo spaprać się da nawet najbardziej "idioto-odporną"...
Sprawdzić napięcie na akumulatorze w monencie kręcenia. Oraz spadek napięcia na przewodzie od akumulatora do rozrusznika. Następnym krokiem będzie podłączenie interfejsu i sprawdzenie obrotów silnika podczas pracy rozrusznika. Nie chce odpalić po dłuższym postoju czy za każdym razem? Jest instalacja gazowa?
Witam zwracam się z kłopotem następującym . Brak podświetlenia tablicy rejestracyjnej wszystkie bezpieczniki są całe po rozebraniu lewej strony w bagażniku były trzy przewody przerwane to zostało z powrotem przywrócone lecz dalej nie plusa ani masy oraz w dwóch kostkach które są wiosce kabli potrzebny schemat instalacji połączenia przewodów ?
do nowej fabii instalacja gazowa okolo 4 tys, po gwarancji dobra instalacja okolo 2 tys,
Akumulator pozostawiony w samochodzie na miesiąc w temperaturze np. ok 0* C nie powinien się samoczynnie rozładować do takiego stopnia, by nie można było uruchomić samochodu. Przy dużych mrozach rozładowanie nastąpi znacznie wcześniej. Jednorazowe rozładowanie i ponowne naładowanie powinno nie skutkować żadnymi niedobrymi objawami, chyba że akumulator...
Bo próbujemy ci doradzić metodę rozwiązania problemu, a nie posypanie syfa pudrem. Założenie wyłącznika masy nic nie da, to tylko dość bzdurne zamaskowanie problemu. Metoda na zlokalizowanie obwodu pobierającego prąd jest prosta i była wielokrotnie opisywana na forum. Z wyłącznikiem prądu w dość nowoczesnym aucie wcale nie jest tak różowo. To nie traktor....
Miałem fabię tylko 2005 r. i też miałem taki dylemat. Da się owszem ale moim zdaniem się nie opłaca chyba że naprawdę okazyjnie wydłubana instalacja, bo za 2,8 tys. to bezsens, lepiej sprzedać obecne auto i kupić takie z klimą, niekoniecznie fabię.
Ahaa:) dziękuje bardzo, nawet nie wiedzialem ze takie cos jest, myslalem ze ktosc sie pomylil w instalacji elektrycznej. pozdrawiam
Ostatnio kupiłem interface do włoskiej instalacji i nie działał. Ostatecznie podłączyłem i działa mi to najlepiej, zwykły konwerter USB-RS232 TTL PL2303HX.
był to błąd zapalnika poduszki od strony kierowcy Więc pytanie moje czy ktoś z forumowiczów spotkał się z podobnym problemem i jak już, jak został rozwiązany Spotkałem się nie raz. Uszkodzona taśma, uszkodzona poduszka, uszkodzona instalacja, uszkodzony sterownik.
Witam! Niedawno przerabiałem ten temat zakładałem przednie halogeny przeciw mgielne , pytanie czy masz orginalny włącznik świateł z uwzględnieniem przednich halogenów? Jeśli tak to sprawa jest prosta . Podano mi schemat w ASO i nie ma tam podłączenia przez przekaźnik tylko bezpośrednio od zasilania (musisz je znaleźć ) do odpowiedniego pinu włącznika,...
Nieszczelności? Instalacja LPG II czy IV generacji?
Sprawdź czy zasilanie +12V nie jest zamienione z podtrzymaniem BAT. Co do słabego odbioru - instalacja antenowa do przejrzenia.
Sprawdź w fazie wstępnego rozgrzewania czy czasem chłodnica nie robi się ciepła. MOżliwe że i termostat. Chyba że problem w instalacji. Trzeba by podłączyć tester i sprawdzić czy nie ma błędów czujnika temp i poobserwować parametry.
Witam, mam skodę fabię combi z silnikiem 1200 HTP i instalacją prinsa. Od jakiegos czasu mam z nią problemy. Gdy kupiłem autko silnik przełączał się przy 45stopniach, ale jeden gazownik powiedział że trochę dużo i zmienił mi na 30stopni. W momencie gdy silnik sie przełącza na gaz, następuje jakby gwałtowne hamowanie silnikiem, tak jakby nie dostawał...
do sprawdzenia w skodzie w pierwszej kolejności czujnik ciśnienia na instalacji, przy chłodnicy z prawej, gniją piny w kostce itp.
Witam Skoda fabia 1,2 htp z instalacją gazową i 240k przebiegu. Problem z CO którego ma 1,253 przy normie max 0,2. Wymieniłem przed badaniem sondy, czy problem jest w kat. czy w przepływomierzu? Bierze ok. 1l oleju na 1000 km przy jeżdzie autostradowej w ruchu miejskim znacznie mniej.
Instalacja na lewej podłużnicy do zrobienia.
witam. miałem taki sam problem i w zbiorniczku było zanieczyszczenie wypłukałem i problem z głowy. A co do przewodów elektrycznych jak nie którzy opisują to wystarczy zewrzeć kostkę przy zbiorniczku aby się upewnić czy czujnik jest nawalony czy instalacja. po zwarciu pinów jak zgaśnie kontrolka to czujnik jest do wymiany
Temat zamykam! Przegniła instalacja na podłóznicy autko zrobione
przepustnica dokladnie tak jak piszesz...samouczaca :/ 2001 r , instalacja STAG 200 + Valtek czerwone
Jaka instalacja dokładnie producent i model sterownika.
Witam Skoda fabia 1,2 htp z instalacją gazową i 240k przebiegu. Problem z CO którego ma 1,253 przy normie max 0,2. Wymieniłem przed badaniem sondy, czy problem jest w kat. czy w przepływomierzu? Bierze ok. 1l oleju na 1000 km przy jeżdzie autostradowej w ruchu miejskim znacznie mniej. (at)ElektrodaBot
Już wszystko jasne filtr fazy lotnej do wymiany a teraz żadnych helikopterów po prostu super wielkie dzięki .
Wypialem go zupelnie z instalacji poorzez wyciagniecie dwóch wtyczek
Witam Jeżeli chcesz sam załatwiać proste sprawy z autem to zrób sobie sam taki fejs: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... Mam i potwierdzam, że działa ze Skodą, Oplem, VV. Ponadto można podłączyć się również pod instalację gazową. Pozdrawiam
Błędy odczytuj gdy tylko zauważysz usterkę nie wyłączając silnika (mogą znikać) Sprawdzić zamrożone ramki w błędach. Sprawdzić poprawne ładowanie i stan instalacji do wspomagania . Kontrola silnika wspomagania.
Człowieku, Ameryka już dawno odkryta. Idziesz do serwisu (ASO) VW i kupisz konektorki już z kablami (nie są tanie). Taniej jest na aledrogo kupić cały zestaw. Ale skoro masz skłonności masochistyczno-elektroniczne to kombinuj.
Nie zmierzyłem przed wymianą. Kupiłem oryginalną NGK używkę z Allegro sprzedawca zapewniał ze jest sprawna . Jak silnik jest gorący to żadnego check Silnika nie ma . Może jest to wina instalacji LPG źle jest ustawiona ?
Czyli problem z instalacją gazową. Niesprawna lub źle wyregulowana.
sprawdziłem bezpiecznik od sondy lambda nawet wymieniłem go na nowy i dalej to samo, sonda jest jedna i teraz po wykasowaniu i przejechaniu występują te dwa błędy: 17604 - Zespół 1; sonda 1; obwód grzejny P1196 - 35-10 - usterka elektryczna - Sporadyczny 17589 - Liniowa sonda lambda / napięcie odniesienia P1181 - 35-10 - przerwa - Sporadyczny pytam...
lukasz921 Sprawdź najpierw sprawność instalacji napięcie ładowania, pobór prądu.
Ma ktoś może link do zaworów do klimatyzacji do skody fabii 2003?
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
skoda fabia instalacja instalacja gazowa skoda fabia schemat instalacja skoda fabia
toyota corolla verso sygnał delonghi komunikat napełnij obwód akumulator fotowoltaika
pralka samsung zawiesza pralka samsung zawiesza
Podgrzewacz Kospel 380V nie włącza się - przyczyny i rozwiązania Agregat Webber - problem z odpaleniem i szarpakiem