Proponuję zapoznać się z tym linkiem http://www.axes.com.pl/index.php?page=cd... Ci którzy kupili ten sprzęt są bardzo zadowoleni. Ma wiele fajnych funkcji, naprzykład emulator czujników ale potrafi też sterować różnymi czujnikami. Pozatym produkt polski pozdrawiam mirek
Ja mam vcds hex i jestem bardzo zadowolony większość rzeczy jak to się mówi przydomowych ogarnia. I nie warto wydawać kupę kasy na profesjonalne sprzęty jeśli itak większość roku będą leżeć w szufladzie. No chyba ze masz warsztat to inna sprawa ale wtedy cenowo to pare tysi w górę.
To lepiej podjedź do warsztat gdzie mają interfejs diagnostyczny tam będą wiedzieć co mają robić . Pozdrawiam Dodano po 7 Może Ci siadł któryś z czujników abs , ale to jak pisze jedź do warsztatu gdzie mają tester diagnostyczny tam wszystko wybadają. Pozdrawiam
Czasami nawet nie potrzeba żadnego arduino , bo wszystko można osiągnąć na tanim kablu za 25 PLN - kwestia tylko oprogramowania. Właśnie czytałem o tym, ale o ile z ELM sprawa jest prosta bo działa praktycznie zawsze (w ograniczonym zakresie), o tyle w przypadku czegoś konkretniejszego zaczynają się kombinacje w stylu "Działa z markami X, Y, Z wyprodukowanymi...
Mając kilka uniwersalnych i trochę oleju w głowie można naprawiać trafniej i więcej aut niż np warsztat z 4 mechanikami z oryginalnym sprzętem np. jeden z nich to SnapOn za 3.5k euro i prawie 1k euro za samą aktualizacje rocznie...
Żeby robić coś więcej (odczyt danych z wszystkich czujników, pozostałe systemy jak ABS, SRS, Audio, etc.) to minimum interfejs + oprogramowanie dedykowane dla danego producenta samochodu (kilkaset do kilku tys. zł), "full serwis" to diagnoskop za kilkanaście/kilkadziesiąt tysięcy zł. Sprzęt używany w warsztatach kosztuje krocie i taki warsztat musi...
www.allegro a diagnostyka samochodowa tyle ma sie do siebie jak czołg i komputer jesli powaznie myslisz o diagnostyce kupuj sprawdzone, markowe testery unikniesz bynajmniej dziwnych pytań : jak podłączyc,czemu sie nie komunikuje itd itd....a co do oficjalnego oprogramowania , miejcie sie na baczności policja węszy, niejeden warsztat ma juz napis: ZAMKNIĘTE
Witam wszystkich . Tak wiec zacznijmy od pacjenta : Volkswagen Touareg 2.5 TDI R5 2005 174KM Dzis jadąc drogą szybkiego ruchu cały czas z predkoscia ok 80 -110km/h auto straciło moc ( po dodaniu całego gazu strasznie powoli sie rozpędzał - ZAMULONY)4 dojechalismy na warsztat sprawdzilismy kody usterek ( Interfejs diagnostyczny CDIF/2 ) Kod Błędu - 16618...
To jest nakłanianie do popełnienia przestępstwa... Ciezko sie z tym zgodzic bo to jest opinia nie naklanianie do zakupu ;-) Wielu kolegow udziela wskazowek na temat Autocom'a , Carprog'a, Canclip'a ect lacznie z wskazowkami jak zainstalowac i skąd maja tę wiedze? Raczej mieli z tym do czynienia ;-) Ja sam kiedys kupilem ori Autocom od warsztatu i smigalem...
Z najtańszych alternatyw to DDT2000 (taki sobie sofcik + interfejs, coś ala vag-com/hex-can do vw). Jak chcesz coś lepszego to może CDIF/2, znajomi mają warsztat zajmujący się mechaniką w Renault i kiedyś oglądałem sobie u nich ten wytwór firmy AXES (jak wiadomo zdania na jego temat są bardzo podzielone) i jeśli chodzi o Renault to nawet ładnie ogarnia...
ten elm to pic 12c508 microchip i są knify by odczytać zaprotegowaną pamięć jednak co do tej operacji nie można być na 100% pewny że odczytana matryca epromu jest zgodna z oryginalem , czasmi jest na pierwszy rzut oko ok , ale urządzenie może zachowywać sie dziwnie , apropos interfejsu , ktos chyba go zmalpował i jest dostepny na Allegro za 350 PLN...
Witam, znajomy (mechanik posiadajacy maly warsztat) chcialby kupic sobie jakis "uniwersalny interface do diagnostyki samochodow". Najlepiej w cenie do 250 pln. Chcialby, aby mozna za jego pomoca diagnozowac popularne modele (oczywiscie jak najwiecej...), czytalismy, ze sa takie interfejsy ktore obsluguja modele do r. 2000 oraz nowsze. Nie wiemy, na...
Witam forumowiczów. Mam do Was pytanie, ile by kosztowało ewentualne wykonanie takiego interfejsu jak w załączniku i czy w ogóle ktoś by się podjął, albo chociaż samej PCB.? Załącznik strona 7. Pozdrawiam.
znalazłem taki interface , mam warsztat elektroniczny i chciiałbym zainwestować troszkę w takie rzeczy...mam już te badziewia, jak OBD II VAG i te rzezcy, ale chodzi mi o coś , co daje rady z autami, które nie mogę oblatać tradycyjnym VAg itp. Co to jest warte? tu jest ink: http://www.swistak.pl/aukcje/1161353.htm...
Witam.Posiadam kilka samochodów ciężarowych i dostawczych głównie to scania i renault.Chcialbym kupić sobie jakiś interfejs na własne potrzeby by móc odczytywać błędy i je kasowac. Czy ktoś mógłby mi doradzić co i gdzie można kupić a może ktoś posiada takie urządzenie na sprzedaż. Z góry dziękuję za pomoc.
Witam,poszukuje interfejsu do diagnostyki i programowania. Znalazłem Delphi DS150 i Multidiag Pro+. Jednak nie wiem czy te interfejsy nadają się do diagnostyki i programowania. Jakie wy polecanie interfejsy do diagnostyki i programowania ? Z góry dziękuję i pozdrawiam.
bmw skaner by pasoft 1.36 400zł zaprogramowana kosc 1.36 200zł tachopro 150zł tachopro+jaeger renault 200zł upa serial 280zł programator licznikow saxo/p106/p206 300zł programator licznikow renault jaeger hc08 150zł immo off cd airbag wsad cd licznik wsad cd i wiele innych Dodano po 19 !!!nowosc!!! pro-diag interfejs o wym 90x60x27mm laczy w sobie zalety...
Witam Tak jak w temacie , poszukuje interfejs (Tester) diagnostyczny w kwocie do 8000 zł , najlepszy w tej cenie , chciałbym aby obsługiwał jak największą liczbę aut Zastanawiam się nad tym nr.do aukcji (Al****) 6154139408
cześć!!!! kupiłem nie dawno interfejs diagnostyczny do BMW i poszukuje oprogramowania do niego, ale tylko pełnych wersji bo demo mam!!! Może mo ktoś cos takieg?????????
Witam, jaki interfejs diagnostyczny kupić do około 700 zł.
witam. mam zamiar zakupic do mojego warsztatu interfejs diadnostyczny. co sadzicie o DOMIMNATOR MAX? czy ma ktos go i jak sie sprawuje? a moze jakies inne polecacie w granicach do 2000 zł. pozdrawiam
Witam, Potrzebuję zakupić interfejs diagnostyczny. Jest ich tak wiele że sam nie wiem który jest dobry. Do wydania miałbym jakieś 4-5 tysięcy. Chciałbym zakupić jedno lub więcej urządzeń które bez problemów połączyłoby się z nowszymi modelami samochodów oraz busami typu Sprinter, LT, Daily, Crafter. Interfejs musi diagnozować silnik, skrzynię, wtryski...
Witam panowie. Potrzebuje zakupić interfejs diagnostyczny do warsztatu. Zastanawiam sie nad DAC SUPERSCAN 3 . Zależy mi na tym aby sprzęt był jak najbardziej uniwersalny i miał możliwość komunikacji z Japończykami.
Witam sprzedam interfejs diagnostyczny którego chyba nie trzeba przedstawiać. Mogę zorganizować zestaw z tabletem. Rozróżniamy dwa rodzaje głowic : Jeden rodzaj typu thinksafe,mucar radzi sobie z diagnostyką kodowaniem online,offline,odczytem błędów do 2018r powyżej jest szansa że sobie poradzi ale gwarancji nie ma tutaj aktywacja 350zl bez różnicy...
Podłącz interfejs diagnostyczny do samochodu (do zasilania), sparuj przez Bluetooth i sprawdź jaki przydzieliło port COM, ewentualnie sam mu ustaw jakiś inny. Dopiero po sparowaniu urządzeń uruchom Delphi i przejdź do opcji (Warsztat) - tam ustaw ten sam port COM - testuj.
Używam i mam FOXWELL NT500. Super do większości samochodów. OBD II i oczywiście VAG nawet najnowsze. Jak ktoś ma blisko zapraszam do testowania. Uniwersalny do warsztatu to co najmniej 3000zł. NT500 spisuje się nad wyraz dobrze. Poniżej tego nie ma co sobie zawracać głowy do warsztatu. Wiedza również jest przydatna, kanały, bloki, parametry.
Wg mnie uniwersalny interfejs nie nadaje się do dłuższej i poważniejszej pracy w wielu markach. Ja osobiście zakupiłem do warsztatu tester diagnostyczny (uniwersalny) marki Brain Bee ST-6000 i wybuliłem za niego 15 500zł. Po kilku miesiącach użytkowania stwierdziłem ogromne braki w możliwościach tego urządzenia. Teraz zakupiłem kilka interfejsów o wiele...
tak, http://www.motortest.net.pl/ tylko czy opłaca sie kupować? nie lepiej podjechać do warsztatu
Witam. Chciałem kupić interfejs do gazu jaki polecacie mam zamontowany gaz stag-200 przydało by sie do tego jakieś oprogramowanie w komplecie. Znudziło mnie jeżdżenie po warsztatach proszę o pilna odpowiedź.
Ja myślę,że najtańszym interfejsem będzie brama warsztatu,który właściwy sprzęt posiada.
Witajcie. W nabliższym czasie prawdopodobnie dostanę dotacje na otworzenie warsztatu samochodowego. Chciałbym się zająć w większym stopniu elektronika niż czystą mechaniką. Marki które mnie najbardziej interesują to BMW, Opel, grupa VAG, reszta samochodów jeżdżących po naszych drogach oczywiście też, ale może nie aż tak szczegółowo (kodowanie, doposażanie)....
Literki były naklejane w warsztatach do których kupowane było kilka sztuk pracujących na jednej licencji w obrębie jednej sieci.
Mam thermo top c z mazdy 6 i ten przewod 1 nie był podłączony , mam rozpiske pinów z której wynikło że aby zrobic diagnoze musiałem interfejs (mam obd2 z golfa) K podłączy pod właśnie 1 , program pokazuje u mnie brak usterek ale że jest wyłączone , i przez to nie wiem wiem jak je odpalic w innym aucie bo chodzi po CANie , mam dwa piloty t90 i t91 lecz...
Podjedź do warsztatu dysponującego sprzętem diagnostycznym Interfejs bluetooth za 4 dychy + telefon, to nie jest sprzęt diagnostyczny
Nawet jeśli podłączałbyś metodą prób i błędów - możesz uszkodzić auto, co drożej Cię wyniesie niż wizyta w pierwszym lepszym warsztacie gdzie zczytają Ci za 50 - 100zł błędy... Ewentualnie zapytaj kolegi co to jest, bo tych "fejsów i fejsików" jest kilka- nawet tych dedykowanych tylko do BMW.
Opel scanner daje większe możliwości w oplu od euroscana, ale zdecydowanie taniej wyjdzie jechać do warsztatu. Sam fejs za ciebie samochodu nie naprawi. Osobiście znam ludzi posiadających diagnoskopy po 25 tyś. zł. i jeżeli nie wyświetli mu kodu usterki to takiego samochodu naprawić się nie da.
Co ty chcesz auto naprawić na podstawie tych wykresów?? Jedź do warsztatu niech ci to ktoś ogarnie.
Nie sprawdzisz tej sondy w inny sposób jak stosownym interfejsem diagnostycznym w samochodzie. Koniec zabawy w fejsikarstwo, czas udać się do warsztatu
Dobry wieczór. Wujek pracuje jako mechanik i chciałby kupić laptopa do warsztatu samochodowego. Windows XP czy Windows 7? Czy port COM potrzebny? Chodzi o podłączanie interfejsów diagnostycznych które będą w przyszłości kupione? Programy jakie będą używane to autodata i może w przyszłości esitronic. Czytnik DVD czy bez napędu? Jakiś DELL czy IBM? Czy...
Gość ty chyba jesteś dilerem tego fiatscan'a, ile z tego masz? W każdym temacie masz tylko jedno do napisania : http://www.dte.com.pl/index.php?id=fs. Odpuść w końcu. Jak ktoś prowadzi warsztat to wie że taki program istnieje, inni nie kupią tego bo to koszt 1,5k zł.
Od miesiąca mam do dyspozycji Autel MaxiPro MP808 i jestem mega zadowolony. Zdecydowanie polecam zakup w UK u dilera autela przez ebay i amazon. Jest możliwość pełnego menu po polsku a cena o połowę tańsza niż u polskich dilerów. Ja wyrwalem go w promocji z pełnym zestawem końcówek do starszych aut i uwaga z updatami na 2 lata za free za 600€....
Kurcze myślałem że znajdę coś tańszego, nie prowadzę warsztatu to tylko na "domowe" sprawdzenie pod kątem ewentualnych błędów. Dzięki za odpowiedź, a mógłbyś mi podesłać link jaki dokładnie kupić?
jak się podłączyłeś do kompa tego samochodu ja też mam brava 14.12v i jestem ciekawy czy masz jakiś interfejs do diagnostyki i czy robiłeś to u siebie czy w warsztacie diagnostycznym gdzie się podpiołeś tym interfejsem , potrzebuje więcej informacji na ten temat, daj znać na maila:przemkrzych(at)op.pl :cry:
Kiedy się to skończy "jaki interfejs mam kupić do mojego..." Kolego, najlepszy interfejs to brama warsztatu, który odpowiedni sprzęt ma. Nie za stówkę, a za stówek 20. Co najmniej. Gniazdo diagnostyczne nie jest dla ciebie, ono jest dla mechanika. Jak by było dla ciebie, to przy zakupie samochodu dostał byś interfejs, jak klucz do kół albo zapasowe...
Witam serdecznie. Chciałbym się doradzić, bo mam zamiar kupić interfejs diagnostyczny do 15 tys. i zastanawiam się między Texą a Autelem. Czy mógłby mi ktoś doradzić? Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc. Z góry bardzo dziękuję 😀 AI: Do jakich pojazdów głównie będzie używany ten interfejs? Chodzi o samochody osobowe, ciężarowe, dostawcze, motocykle, a może...
Witam, własnie otworzyłem wulkanizacje i chcę ją poszerzyć o diagnostyke, głównie chodzi mi o (znane) samochody AUDI, VW, BMW, SEAT, MERCEDES, OPEL. Dlatego proszę was o doradzenie mi jakiegos sprzetu diagnostycznego (interfejsów), przeglądałem juz troszke i musze przyznac ze jest tego bardzo duzo na allegro, viaken.pl, zrobil mi sie metlik w głowie...
bardzo możliwe jest to ze masz problem z komputerem. zalecam udania się do warsztatu diagnostycznego. Bądź jak *chcesz sam się pobawić to kup interfejs diagnostyczny i sam spróbuj sprawdzić ten błąd. koszt kabla(interfejsu) waha się od 100 do 500zl. dla mnie wystarczył za 150 :)
Obecnie testuje Launch x-431 IV . Poprzednio miałem I i powiem szczerze ze zauważyłem duży skok jeśli chodzi o funkcjonalność . Moim zdaniem jest to najlepszy stosunek możliwości do ceny , a mam oryginały i jeśli chodzi o podstawy to niewiele im ustępuje . Uwagi do niektórych osób które sie tu wypowiedziały : 1. Jeśli ktoś chce sie zając diagnostyka...
We warsztacie mechanik próbował odczytać kody, ale żadnych błędów nie pokazał. Mimo to interfejsem diagnostycznym nie udało mu się nawet testy dmuchawy zrobić poprzez brak łączności z panelem. Tak mówił, zalecając wizytę w ASO. Ja się na tym nie znam, ale wasze cenne wskazówki przekażę jak wyjadę na serwis. Dzięki za podpowiedzi.
Na oko widzę że iskra jest za słaba a świecę wkładam wprost na kabel z cewki. Teraz nawet już nie przelatuje przez kopułkę. Efekt jakby ciągle był zalewany. Zamówiłem czujnik położenia wału oryginał. Analizując sprawę to wychodzi na uszkodzoną cewkę lub komputer. Muszę znaleźć sposób jakim impulsem wyzwalać iskrę z cewki na warsztacie. Mam interfejs...
A to powinni zrobić Ci w warsztacie skoro piszesz że byłeś na kompie. Test dynamiczny polega na tym że interfejs diagnostyczny jest podłączony do auta podczas jazdy. Masz wtedy podgląd i zapis parametrów silnika pod różnym obciążeniem. Na podstawie tych danych prościej jest zdiagnozować usterkę.
W wypadku tego silnika (jeśli to td.) vag. w niczym ci niestety nie pomoże gdyż nie posiada on sterowania elektronicznego,jeli chodzi oturbine to jedynie pomiar nadciśnienia ładowania pozwala na ocene jej stanu,co in. są to inspekcje pojazdu wynikające z jego przebiegu,w wypadku pojawienia się tego komunikatu powinineś udać się do warsztatu w celu kontroli...
Witam interesuje sie zakupem interfejsu KTS 500 Card do mojego warsztatu, cena uzywanego ok 4 000 zl. Czy jest wart zakupu?? czy sa z nim jakies problemy podczas uzytkowania?? czy obsluguje wystarczajaca ilosc samochodow?? Jaki jest w obsludze ?? prosil bym o wypowiedzi osob ktore mialy stycznosc z tym urzadzeniem. Z gory dziekuje i pozdrawiam
Jest i druga strona: 3 razy zrobi odczyt błędów ( po 50-70zł w warsztacie), porada w necie i ma interfejs zwrócony i w kieszeni minimum 150 za naprawę. Z tych najprostszych.
Ten program, który ma mój znajomy to jakiś "interfejs diagnostyczny", kupiony na allegro... przepraszam, ale nie wiedziałam o tym. Warsztat do którego jeżdżę jest jednym z lepszych w moim mieście. Ale jeżeli jutro znowu stwierdzą, że wszystko w mojej Corsie działa, pojadę do Łodzi do serwisu Opla, bo innego wyjścia nie widzę. Generalnie jest gorzej...
Czy mamy na forum kogoś, kto się zna na Renault? Chciałem zapytać, czy jestem w stanie, samodzielnie, jakimś narzędziem diagnostycznym, przeprowadzić wymianę filtra DPF? Sprawa wygląda tak, że oddałem filtr ze swojego renault mastera do prania dlatego że po wypaleni, pozostawało w nim zawsze w okolicach 20g sadzy. Prawdopodobnie był to popiół po wypalaniach....
A gdzi emożna kupić ten Evolution XS bo nigdzie cos nie moge znajść albo jest pod inna nazwą. Ile kosztuje? A planet tez da rade? Witam, Oczywiscie, ale czy jestes sklonny wydac 11 000 €? Jesli jestes amatorem, taniej ci wyjdzie podjechac, w razie potrzeby, do warsztatu, niz inwestowac w sprzet, nawat ten "generic". Pozdrawiam, Georges
Samo się to zrobiło, czy coś było kombinowane? Panie Kolego... Od siedmiu lat zajmuję się zawodowo programowaniem, debugowaniem i testami wszelkich urządzeń elektronicznych opartych o układy SoC w branży motoryzacyjnej. Doświadczenia "niezawodowego" nawet nie podam - od szkoły... To nauczyło człowieka, żeby nie poprawiać czegoś, co działa - to w kwestii...
Nie mam kabla. W przyszłym tygodniu kupię. Obecnie mam trochę innych zajęć. Chętnie skorzystam z pomocy. Będę zobowiązany. W warsztacie BMW specjalista powiedział mi, że przekładał piec z jednego auta do drugiego i też nie chciało uruchamiać się z nowym systemem. Pół dnia zmarnowałem na sprawdzaniu możliwości technicznych miejscowych specjalistów, bez...
palą się też kontrolki SERV oraz kontrolka świec żarowych To oznacza, że w sterowniku zapisany jest błąd i od tego trzeba zacząć, czyli diagnostyka komputerowa. chciałbym sam, o ile to możliwe nie posiadając warsztatu, wymienić ten potencjometr na nowy Nie wymieniaj niczego na pałę! Mało pomocny post biorąc pod uwagę jak się rozpisałem, więc do tej...
od razu pro zestaw dla zawodowego mechanika który ma firmę/warsztat i klientów. VCDS to jest dla Ciebie PRO ZESTAW ? Jeśli kosz VCDS jest dla Ciebie za duży, to bardzo dobrze. Ludzie grzebią kombinują sami a potem jak wszystko zgaśnie to do fachowca. Interfejs diagnostyczny jest dla osób z wiedzą.
interfejs warsztat interfejs diagnostyczny diagnostyczny interfejs
pikanie radia citroen skacze wskazówka intek polska
użytkownik mailo użytkownik mailo
Toyota Auris 2013 – blokada drzwi po włączeniu stacyjki, aktywacja autolock, Techstream, moduły CAN Kosiarka spalinowa Honda, Briggs & Stratton – strzały w tłumik, nie odpala, diagnostyka gaźnika i zapłonu