kup silikom z 2 portami com wydatek do 200zł euroskan na tym chodzi jeśli masz kompa z 1 wyjściem com wystarczy karta z jednym wyjściem ale drugie zawsze może się przydać np po zmianie kompa
Vag-com 3.11, interfejs sobie sam zrobisz, raptem 3 tranzystory, a oprogramowanie można ściągnąć. Wadą jest konieczność posiadania portu com w komputerze
Oryginalny Delphi kosztuje ok 10 000 zł, Chyba z tabletem razem to tak :) Z tym, że droższe nie oznacza lepsze i niektóre do pełnej diagnostyki już przez online to po co i komu taki tester? Już lepiej Autel i to nie wiele też zrobi i wszystko się opiera na jakim programie i jaki to ma program, bo jeżeli odnosi się tylko do odczytu czy zrobienia kalibracji...
To do BMW k-dcan , a do vw najtańszy vag . Tymi fejsami w Twoich autkach ogarniesz wszystko. Jak chcesz coś do innych marek to chyba najlepszy w tej cenie jest DS150e i program delphi , autocom lub wurth wow , ale nie oczekuj od tego zbyt wiele . W jednych autach zrobisz jakieś tam adaptacje , skasujesz inspekcję , a w innych tylko idzie błędy skasować.
Delphi DS150E jest dość fajny pod względem uniwersalności i możliwości ustawień.
Delfajka sobie kup, trochę nim podziałasz w aucie
Witaj. Testerem do 5 tyś nie zrobisz wszystkiego, bo jest to tester uniwersalny. Ale to już pewnie wiesz. Ja widzę tylko dwie opcję do 5 tyś, a dokładnie to launch x431 v+ albo jakiś autel. Tylko autel nie z tych najtańszych za 2 tyś a około 4 tyś.Oba te chińskie wynalazki tego typu mają problem z tłumaczeniem na polski. Dlatego żeby ci nie pokazywał...
Na początek starczy Ci coś tańszego myśle że dużo tym zrobisz jak się znasz polecam ten sprzęt. http://moto.allegro.pl/item389638266_vag...
Jeśli w internecie znajdziesz opisy poszczególnych bitów, to można zrobić plik .lbl i wrzucić go w folder VCDSLabelsUser, i będziesz miał podpowiedzi.
Ja używam Autela, ogarnia wszystkie Azja i Japonia. (Ale zapomniałem jaki ma symbol, jak koniecznie chcesz wiedzieć to sprawdzę) Raz coś mu nie szlo tylko chyba ze starym Cherokee, ale mam jeszcze inne do skośnych i amerykanów np VDM.
Te najtańsze testery wiele razy nie odczytują błędów lub robią to błędnie. Co jakiś czas na forum ktoś diagnozuję Autocomem i ma własnie taki problem. Także wątpię zeby tester za 1500 zł z Chin dał sobie radę w 50 % Twoich oczekiwań. Ostatnio mój znajomy miał awarię sprzęgła w Dafie 106 we Francji i czekał 2 dni zanim ktoś przyjedzie z porządnym sprzętem...
Nie znajdziesz uniwersalnego, też kiedyś próbowałem. Trochę ogarnia Tactrix(Mitsubishi i Subaru), do Nissana jest Consult, Toyota ma jeszcze coś innego... Ale jeśli chodzi uniwersalne, to raczej ciężko o coś lepszego niż DS150E.
Najlepiej sprawdzić kabel na jakimś aucie VW używając programu "Polski VAG" : Skasowałem link do pirackiej wersji programu Polski VAG. Użytkownik otrzymuje ostrzeżenie. Ale również ten kabel będzie właśnie działał z programem DDT2000 i renówkami wyprodukowanymi do 2004 roku, w którym komunikacja jest po liniach KKL (czyli nie ma magistrali CAN) oraz...
Raczej na takich portalach nie ma orginalnych testerów u mnie w firmie E.A.SY jest online z automatyczną aktualizacją raz w tygodniu. Jak chcesz kolego to mogę ci podesłać na priv. firmę z której mój kolega kupił i działa bez problemu nie wiem jak jest z aktualizacjami co prawda. Druga rzecz to jakie auta chcesz podłączać bo E.A.SY jest do 2020 roku,...
Witam, dołączam się do pytania mojego przedmówcy. Posiadam interfejs VAG KKL+CAN zakupiony w internecie. Co trzeba zrobić aby połączyć się z Webasto AT 2000 D 24V i przeprowadzić diagnozę?
Soft to odis znajdziesz w internecie linki do pobrania.
Kup kabelek od VIAKENA a oprogramowanie znajdziesz tutaj
Delphi DS150 na przykład, albo Autocom.
Program startować, startuje ale gorzej z komunikacją. Powinien działać w czystym DOSie (czyli max. Windows 98SE, ale nie spod okna DOS) ale na nowszych laptopach nie załadują się DOSowe sterowniki od karty Silicoma. Na szybkich laptopach działa pod Windows XP i nowszych przy użyciu odpowiednio skonfigurowanego emulatora DOS-BOX. Karta Silicom może być...
To ta mala kostka czarna, wypiąc i podpiąc się zgodnie z zamieszczonym schematem. Najlepiej miernikiem znajdz gdzie jest +12v i masa a póżniej sygnał K i L. To tyle.
Chcesz mieć spokój kup HEX-CANa. Dobre chińczyki kosztują między 400 a 500zł (i działają, odpukać)
Ja pracuje na serwisówkach , wszystko diagnozuje Texa, Jeltest koszty 20000-25000 W diagnostyce są ważne nie same błędy boje je odczytasz każdym urządzeniem lecz opis błędu i instrukcja naprawy , miejsce montażowe , wygląd danego czujnika ,opis pinów instalacji i parametry prawidłowe jak na przykład balans cylindrów. Za te wiadomości trzeba więcej zapłacić
Launch X431 jest dosyć uniwersalny, może się nada.
Do wszystkiego to w sumie nic. Jakis launch kupisz za około 4 tysiące. A tak poniżej to jakieś chińskie klony na daną markę, w stylu forscan, vcds, lexia itp.
Kasujesz interfejsem przez złącze diagnostyczne ,nie zdarzyło się żeby nie było tych pinów.Przypatrz się dobrze rozpisce i swojemu zdjęciu,1i2 są obsadzone brakuje 3.
Hej Broker naucz się wklejać adresy potem sprawdź ceny programów na inreterfejsy a 500+ wydaj na ciuchy lub ELM327 ps.znowu mnie moder zbanuje Reg. 3.1.13. Dbaj o poprawność językową i zachowuj zasady netykiety. Nie wysyłaj wiadomości z których trudno wywnioskować co ich autor chciał przekazać. Reg. 3.1.9. Nie ironizuj i nie bądź złośliwy w stosunku...
Może temat już rozwiązany, ale napiszę dla innych, bo bardzo często ludzie to mylą. Złej pompy szukasz, w BMW TDS (czy silnik m41 czy m51) montowana była pompa VP-36 (rozdzielaczowa pompa wtryskowa BOSCH, Twój silnik ma mieszanie w komorze wstępnej!), a NIE VP-37 której instrukcji czyszczenia nastawnika do znudzenia wszędzie pełno (montowana w VAGach,...
Myślę, że to Ci może pomóc: http://sourceforge.net/projects/wbh-diag... (są do pobrania źródła w Delphi) http://www.hex.co.za/vaginfo/ ...ale z drugiej strony kilka minut w google i gotowe.
Schemat i rysunki płytek masz tu: http://obd2.pl/forum/viewtopic.php?t=121...
loteria ale robi robotę Pod kilkoma warunkami: - że chińczyk tym razem prawidłowo obsadził płytę, - że nic się nie dolepiło na skutek wstrząsów, - że oprogramowanie dało się zainstalować od razu tak jak powinno, bez błedów, - że typ danego pojazdu na liście nie jest pustym wpisem i zawiera chociaż kilka opcji diagnostycznych - że faza ksieżyca jest...
Musisz podjechać do kogoś, kto ma interfejs diagnostyczny, najlepiej Opcom i zrobić programowanie.
Jak nie możesz z żadnym ro szukaj w kabinie przy obd... Sprawdz czy pi y nie cofnely aie i czy sa prawidłowo podpiete.
Witam. Chcę kupić jakiś interfejs do diagnostyki Peugeota 208 1.6 bluehdi 2017r. Co polecacie ? Muszę skasować odliczanie km. do zatrzymania silnika. Pierwsze to trzeba zrobić serwis a później kasować km. Z drugiej strony to zastanów się czy będziesz umiał go używać i czy nie lepiej jechać do kogoś kto zna się na rzeczy bo kupisz i możesz nic nie zrobić.
Rozbieżność polega na tym że za 200 PLN zamawiają za ciebie paczkę w chinach i za miesiąc dwa przychodzi do ciebie i nie wiadomo czy działa plus masa problemów z instalacją bo trzeba go odblokować (CRACK) i laptop na którym jest zainstalowany nie może mieć połączenia do Internetu ani antywirusa . Niektórzy liczą sobie 400 PLN bo wysyłają szybciej już...
Układ pinów w Twoim aucie jest typowy tj: zawiera piny GND (masa), B+(zasilanie) oraz MEN (linia komunikacyjna).Na stronie http://reverseengineering.road2.me/diagn... znajdziesz więcej informacji na temat diagnostyki MAzdy.
http://www.nirsoft.net/utils/usb_devices...
Proponuję zapoznać się z tym linkiem http://www.axes.com.pl/index.php?page=cd... Ci którzy kupili ten sprzęt są bardzo zadowoleni. Ma wiele fajnych funkcji, naprzykład emulator czujników ale potrafi też sterować różnymi czujnikami. Pozatym produkt polski pozdrawiam mirek
Ciekawe dlaczego poruszasz jeden problem na wielu forach.... Dla tych ktorzy nie wiedza: http://www.maltchev.com/kiti/vag.zip http://www.obdprog.da.ru/ Sterowniki w gestii sprzedajacego.
Witam. U mnie VAG nie działał z adapterem USB/RS, pomogło dopiero założenie do laptopa interfeaceu COM/LPT na złącze PCMCIA.
VAC-com z programem subaru-tool.
Oryginalnego nie kupisz. Linde Ci nie sprzeda. Pozostaje AliExpress i "oryginalne" oprogramowanie i interfejsy diagnostyczne. Poza tym w chwili obecnej nowe oprogramowanie serwisowe Linde czy Jungheinrich łączy się online. Każde połączenie jest odnotowywane w centrali także bez odpowiedniej identyfikacji nic nie zrobisz. Słyszałem o oprogramowaniu JALTEST,...
Znając polskie realia to będzie to chiński klon w wyższej cenie. Wyjdzie po instalacji i pobraniu aktualizacji. Zapytaj jaka jest wersja programu. Najwyższa w chińczyku to chyba 2013 a oryginał ma już 2014.
Multiecucan
Obawiam się że będziesz musiał skorzystać z przejściówki USB/RS232 lub portu RS232 w postaci karty Express Card lub PCMCIA . RJ45 i RS232 działają w zupełnie innych standardach i nie da się tego tak po prostu połączyć .
Bez lapka się nie obejdzie raczej
program AIDA 32 ( obecnie chyba everset się to nazywa ) powie ci więcej o twojej przejściówce
http://www.ekolab.ig.pl/ http://www.tomcar.pl/
Witam.. Nie chce robić komuś reklamy ale będziesz potrzebował takiej karty tu masz link http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&k... jest to raczej solidna firma kupiłem tam kilka rzeczy wszystkie działają do dziś... pozdrawiam !
Jak chcesz to wyślij mi komplet to się zrobi :) Pozdrawiam
L16 to podwójne filtry (dławiki) ceramiczne - są w szynie danych D+ D- > mało prawdopodobne, że uszkodzone R68K - to raczej dławik NG7 05A >> kod SMD NG7 jest dla firmy Vishay a fizyczny element masz oznaczony firmą Texas Instruments - parametry trzeba sprawdzić MX GP014 - to są (?) Transile dwukierunkowe ; sugeruje ich położenie przy złączu
Działa ze Stag 50, złącze takie samo jak w Autronic.
A jaki o opel? Starsze modele (calibra, astra I, vectra A) mozna zdiagnozowac "drucikiem" i odczytac kod bledu liczac blyski kontrolki, nie jestem tylko pewnien czy taka diagnoza obejmuje wszystkie podzespoly. Prosze mnie poprawic jesli sie myle. Tak można odczytać błędy, ale nie wartości bieżące
Nawet jeśli podłączałbyś metodą prób i błędów - możesz uszkodzić auto, co drożej Cię wyniesie niż wizyta w pierwszym lepszym warsztacie gdzie zczytają Ci za 50 - 100zł błędy... Ewentualnie zapytaj kolegi co to jest, bo tych "fejsów i fejsików" jest kilka- nawet tych dedykowanych tylko do BMW.
Jaka masz wersję tego ELM-a? Możesz to sprawdzić programem "ELM327 iidentife" na androida. Dość popularny jest interfejs iCar ale nie wiem czy w twoim przypadku da radę coś więcej nim zrobić. Interfejs to jedna sprawa a oprogramowanie to druga. Do Renault/Dacia są programy dzięki którym za pomocą zwykłego ELM-a idzie na prawdę dużo zrobić. Jaki masz...
Zainwestuj w program będzie tańszy niż czas który będzie potrzebny żeby z arduino zrobić takie urządzenie ...
Euroscan robi tego IAW 16F EB aż miło ale z uwagi że obsługuje interfejs przez 2 RS232 to chyba ELZA nie obsłuży tego tacho. A może spróbować przez VAG i szukać sterowników zgodnych z obd2 http://obrazki.elektroda.pl/5589869300_1...
Mam opelscanner (od niedawna) i muszę powiedzeć że możliwości tego urządzenia są naprawdę niezłe (ale to subiektywna moja opinia) Z tanich a względnie skutecznych zabawek to polecam ABCOM. Można tym wyczytać parametry bierzące a to chyba cie interesuje najbardziej. Trochę paskudnawy w obsłudze ten program jest i gada troche po angielsku, trochę po węgiersku...
Ten silnik daje kody migowe i można sobie usterkę wymigać. Pozdrawiam.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... Tu jest dyskusja na ten temat.
A tu cos nie znajdziesz? http://elektroimport.pl/pl/c/Korekta-lic...
Jeżeli są dwa L9637D to zazwyczaj jeden podpięty jest pod Tx, Rx konwertera FT i ten odpowiada za komunikację po K. Drugi powinien być podpięty pod RTS układu FT. Czyli coś takiego Dla linii K 4 noga FT - 1 noga L9637D 20 noga FT - 4 noga L9637D Dla linii L 2 noga FT - 4 noga L9637D
To akurat nie są parametry najważniejsze. Lepiej to wozić w schowku niż taszczyć laptop z kablami.
co idzie zrobić upa?
Tez mnie to interesuje jak zrobić diagnostykę w hondzie civic ze złączem OBD Który rok auta?
Clip hula aż miło, nic lepszego nie ma.
A co do kodowania kluczy, wyciagania pinu i generalnie immo?
Ciężko doradzić jaki ma kupić fejs diagnostyczny taki żeby był prosty i obsługiwał w miarę wiele marek. Jednym interfejsem tanim nie zrobisz za dużo. Co niektórzy chwalą sobie CDIF-a ale to już większe pieniądze trzeba położyć za coś takiego.
Poszedłem sprawdzić żarówką i świeci bez problemu. Zatem stwierdziłem, że podłączę interfejs i nagle działa wszystko. Jeden i drugi. Contact spray zrobił robotę z opóźnieniem, czy jak? W poniedziałek kontrolnie odpalę i zobaczę, czy łączy się bez problemu i dam znać. Jakaś magia...
Nie rozumiem, co tu było za łatwo ? . Czy odpowietrzałeś kiedyś interfejsem diagnostycznym z Lexią ? Co według ciebie trzeba jeszcze zrobić aby całe powietrze zeszło ?
Zwróć tylko uwagę na to, by był to mechanik, który ma pojęcie o renówkach, oraz posiada interfejs diagnostyczny CLIP. Inaczej, to szukanie po omacku. Podstawa, to sprawny/czysty filtr paliwa, powietrza i niezapowietrzony układ zasilania. Więcej - bez diagnostyki - raczej nie da się zrobić. Pozdrawiam.
Witam kupiłem interfejs diagnostycznym podobno który współpracuje z vcds. Problem jest taki że po zainstalowaniu sterowników i podłączenia interfejsu do komputera wykonuje test i wszystko jest okej wykrywa go i wgl. Ale jak już podpinam sie pod samochód i chce zrobić test to wyskakuje komunikat nie podłączono do samochodu.
Tak Thermo 90ST jest widoczne w programie diagnostycznym, pamiętam że przy automatycznym wyszukiwaniu pieca były z tym jakieś kłopoty. Najlepiej je wskazać.
Jaki interfejks, co to jest ? i akurat do 1,7 isuzu. Jeśli do diagnostyki to "Tech 2" jest najlepszy :)
Co to znaczy działa dobrze? Co Ty możesz zrobić tą popierdółką w Renault?
Powiem Ci że najlepszym sposobem jest zaprosić przedstawicieli z różnych firm z różnymi sprzętami, podstawić ze 3 maszyny niech pokażą co potrafi ich sprzęt. Wszystkiego we wszystkim jednym sprzętem nie zrobisz. Dla kogoś będzie jeden lepszy dla kogoś innego drugi.
miałem euroscana żaden nie robiul rovera, podobno jakieś cudo z stabilizatorem 5V tam trza było zrobić.
Problem w tym, że te wszystkie Lexie, to chińczyki i piraty, no i to jest tylko do Citroena/Peugeota. Launch Golo CarCare czy Autel MaxiECU AP200 masz w pełni legalne i zrobisz tym każdy samochód (kodowania i testy w ograniczonym zakresie, ale diagnostyka pełna).
Do aut Euro 5 najlepszy będzie Vocom I i PTT 1.12. Vocom I współpracuje także z nowymi wydaniami PTT - 2.7 i 2.8. I także takim zestawem można diagnozować Euro 5. Można także diagnozować Euro 6 ale będą ograniczenia. Do Euro 6 trzeba Vocom II i PTT 2.7 lub 2.8. Ja używam klona Vocom z Ali. Programy w wersji 1.12 i 2.8.150 także posiadam.
Witam sprzedam interfejs diagnostyczny którego chyba nie trzeba przedstawiać. Mogę zorganizować zestaw z tabletem. Rozróżniamy dwa rodzaje głowic : Jeden rodzaj typu thinksafe,mucar radzi sobie z diagnostyką kodowaniem online,offline,odczytem błędów do 2018r powyżej jest szansa że sobie poradzi ale gwarancji nie ma tutaj aktywacja 350zl bez różnicy...
Podobny problem miałem w Astrze J 1.6 turbo. Od czasu do czasu wywalało trochę płynu ze zbiorniczka i co kilka, kilkanaście dni trzeba było go uzupełniać. Nowy termostat, płyn i na życzenie klienta nawet zbiornik wyrównawczy z korkiem. Tester obecności dwutlenku węgla w układzie nic nie pokazywał. Problemem okazała się uszczelka pod głowicą. Przy niskiej...
2x com ciężko będzie w laptopie a ten fejsik z Renado to nie wiem vag+opel+bmw jakos mi to nie leży ale może dziala ale euroscanem oprucz bmw po 96 to do 2001 prawie wszystko zrobisz
Ps. Czy ktoś wie gdzie i jaki interfejs diagnostyczny z oprogramowaniem można zakupić bądź są jakieś schematy i można by go wykonać samemu? Jestem niewtajemniczony ale tego cuda niewiele można samemu zrobić i jestem zdany na serwisy. http://cgi.ebay.pl/Original-Sonde-tester...
Co do spraw technicznych bo to najbardziej mnie interesuje jesteś mało pomocny. Ale co byś chciał usłyszeć? Jakiej pomocy oczekujesz? Nie masz wiedzy, nie masz narzędzi... Skoro samochód przed awarią skrzyni był sprawny, to jak wyjaśnisz, te pozamieniane przekaźniki? Zemsta mechanika? Może zrobił więcej psikusów. Nadal nie odpowiedziałeś, czy pozostałe...
Schemat jest to prosty układ do wykonania. Lata temu sam robiłem.
Jeżeli nie rozumiesz powyższego opisu No właśnie nie rozumiem powyższego opisu. Dużo słów, niestety mało treści. Co to znaczy naprawić programowo? Podłączyć się za pomocą interfejsu diagnostycznego, czy jest sposób, żeby to zrobić w menu serwisowym. Jak? Co to znaczy dołożyć równolegle obciążenie do młynka? Co podłączyć? Jakie obciążenie? Opornik,...
Od miesiąca mam do dyspozycji Autel MaxiPro MP808 i jestem mega zadowolony. Zdecydowanie polecam zakup w UK u dilera autela przez ebay i amazon. Jest możliwość pełnego menu po polsku a cena o połowę tańsza niż u polskich dilerów. Ja wyrwalem go w promocji z pełnym zestawem końcówek do starszych aut i uwaga z updatami na 2 lata za free za 600€....
Używam VCMa na co dzień i można nim zrobić niemal wszystko oprócz programowania kluczyków.
Nierealne jest zrobienie samemu.
jakiego użyć programu na laptopie z obsługą bluetooth. Najtaniej trzeba wyłożyć 3 stówki na ds150 ale trochę nim zrobisz.
Sprawdzenie zasilania - normalna sprawa. - woltomierzem sobie sprawdzę Tak ale... Samym woltomierzem możesz się oszukać. Dodaj obciążenie z żarówki. Wtedy nawet woltomierz nie potrzebny... trzeba by schemat wyprowadzeń komputera znać. Owszem. Jest w sieci, trzeba by poszukać. sprawdzę interfejsem diagnostycznym, jak naprawie sobie program. Tu spuszczę...
Dzięki wielkie za informacje, teraz właśnie zakupiłem interfejs diagnostyczny i postaram się tak zrobić. Pozdrawiam
Witam tak jak w temacie zastanawiam się nad zakupem interfejsu diagnostycznego do mojego audi( 2005r), a z tego co słyszałem to niektóre co niby pasują do audi to w efekcie i tak nimi nie da się nic zrobić bo nie wykrywają komputera w samochodowego. Doradźcie jakiś który w 100% będzie działał i w przystępnej cenie. pozdrawiam
Czy ktoś ma jakiś pomysł, aby tanim kosztem zrobić jakikolwiek interfejs / system diagnostyczny do Iveco Daily z 2004 roku? Wiem że to jest duży problem i sprzęt poniżej 5 tys zl nie czyta tego systemu, no a może się mylę.
Dziękuje za instrukcję ,czy może Pan podpowiedzieć jak w prosty sposób zrobić reset zablokowanego sterownika nie używając interfejsu diagnostycznego bo go nie posiadam .
No ale jak wymieni FTDI to musi go zaprogramować aby skaner się wykrywał prawidłowo więc najpierw przed wylutowaniem musi go odczytać (no i klops jak porty USB zwarte) Potrzebny będzie plik .ept z innego sprawnego urządzenia.
Witaj! Jeśli prąd jest znikomy to może wystarczy zastosować stabilizator 7812 na wejściu zasilania interfejsu ? Trzeba tylko by sprawdzić czy interfejs działa na ok 10V bo tyle będzie miał zasilania przy podłączeniu do 12V. Myslę że będzie działał bez problemu :) Dziekuje za odpowiedz. Spróbuje tak zrobić? Nie będzie to się zbytnio nagrzewać? I jeżeli...
Silnik krokowy sprawdzony? Podpinałeś auto pod interfejs diagnostyczny?
Witam, jaki interfejs diagnostyczny kupić do około 700 zł.
Kolega ma chyba jakiś problem ale nam nie powie bo myśli że interfejs mu powie co ma zrobić.
Może to kwestia adaptacji poprzez interfejs diagnostyczny. Skoro nie było podłączone to pewnie także pozostało na ustawieniach do poprzedniego pojazdu.
interfejs diagnostyczny diagnostyczny interfejs uszkodzony interfejs diagnostyczny
drzwi zmywarka candy wymiana pralka amica telewizor medion instrukcja
canon aparat zajęty canon aparat zajęty
Ekspres Jura S8 - komunikat "Zabierz paletkę z wyświetlacza" Obliczanie uzwojeń silnika 3-fazowego 36 żłobków 960 obr/min