Masz pecha prawdopodobnie płyta do wymiany - nie czyta jonizacji (jeśli wyszedł Ci pomiar 5µA to kabel z elektrodą są sprawne).
Zapalacz na pewno piezoelektryczny? A nie elektroniczny z transformatorem WN ? Po wciśnięciu pokrętła generuje jedńą iskrę czy cały szereg iskier? Sprawdź kolego czy obydwa urządzenia są poprawnie wyzerowane .Być może bolec w gniazdku jest niepodłączony lub brak tego bolca w ogóle.
Sprawdź czy masz iskrę cały czas czy czasami zanika. Często pada ta " czarna kostka"- moduł zapłonowy.
Iskra ma być cały czas, nawet jeśli źle ustawiony. Jak ustawić, lamba stroboskopowa i do dzieła.
Czy iskra byłaby cały czas co umożliwiło by ciągły ogień w wydechu czy jak? Nie byłoby iskry cały czas. Temat o tym: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Mam loa 24, chyba jest uwalony sterownik bo iskra jest cały czas, 5 - 10 min.... Da się go jakoś naprawić?
że mam poluzowany magneto ( Zatem sprawdź czy klin jest cały i iskra we właściwym momencie.
Kurde na zamienniku mam iskrę cały czas ale strasznie słabą a na oryginalnym tak na 10 prób kręcąc rozrusznikiem jest 2 razy ale jak jest to jest cały czas (puki kręcę rozrusznikiem) duża ładna iskra. Może to coś z statorem? można to jakoś sprawdzić?
Próbowałem tak czy siak, ale jeżeli iskra jest cały czas, to znaczy, że motor powinien odpalić. No, ale jednak zalewa iskrę, więc według mnie problem z zapłonem, tylko nie mam pojęcia w którym miejscu.
Witam, Miałem taki sam problem z piecem tyle że Ariston Microsystem 10. Piec zapalał iskrownik podawał iskrę cały czas przez ok 6 sekund po czym wywalał błąd i wszystko gasło. Rozwiązanie problemu proste, tak jak napisał Janusz Adamek wystarczyło obrócić wtyczkę. 2 godziny zabawy i rozebranie połowy pieca.
W momencie podłączania tak. Ale nie "cały czas" - to nie spawarka.
Witam, mam podobny problem z Briggs 650, iskra jest cały czas, zimny zapala od pierwszego pociągnięcia, gdy się zagrzeje, nie chce zapalić. Czy udało się rozwiązać tamten problem??
Iskra jest cały czas. Ciśnienie na manometrze 0,2 bara, tak jak na tabliczce. Zamówiłem dyszę, bo już nie mam pomysłu (mam wrażenie, że stożek rozpylania jest za daleko od świecy, ale mogę być w błędzie).
ok jutro posprawdzam to co mówicie ,dis troszkę tym pojeździłem i dodam że na zimnym lepiej chodzi niż na ciepłym . Podczas tego szarpania odzywa się czujnik detonacji . Tak jak by nie było iskry cały czas albo za późno lub za wcześnie .
Cewka jest ok, sprawdzałem juz wczesniej i teraz, jest ok jest iskra... Cały czas zalewają sie 2 swiece auto trzesie i gasnie...
Nie zalezy mi na tym aby był przerywacz tylko żeby była iskra chodźby cały czas Jak iskra, to nie cały czas (nawet jeśli będzie to seria następujących bezpośrednio po sobie wyładowań). A jak cały czas, to łuk.
Tak tylko poradzę na razie, sprawdź jeszcze raz iskrę na przewodzie bez świecy, ale odstaw od masy na 1cm - ma być wyraźna trzaskająca mocna iskra cały czas jak kręcisz z 5sek.
Witam. Jak spawarka pomogły te kondensatory? Też kupiłem taką uszkodzona ale nie działało tylko bezdotykowe zajazenie łuku. Teraz już działa ale chyba, aż za bardzo. Po przełączeniu na MMA zajażenie działa cały czas tzn. iskra cały czas przeskakuje. Wydaje mi że tak nie powinno być. W TIGu po zajazeniu łuku też cały czas działa jonizator czy to normalne?...
Jeśli była by przytkana dysza to na pewno nie cała i odpalał by wybuchowo.
w środę przyjdzie nowe magneto i zobaczę czy po przełożeniu iskra wróci
Witam, mam problem z Vaillant atmoTEC pro VUWPL 240/3-3 M R1, a dokładnie z zespołem gazowym, z tego co udało mi się ustalić to dolny zawór i membrana otwiera się i puszcza gaz, ale górny zawór (elektromagnes czy silnik krokowy - nie wiem co to dokładnie jest) sie nie otwiera i nie puszcza dalej gazu tzn. do palnika. Efekt jest taki że iskra cały czas...
Kocioł 10-letni, nie było nic robione oprócz wymiany naczynia przeponowego. Piec podaje cały czas iskrę podczas otwarcia ciepłej wody, grzeje wodę cały czas podając iskrę, wyłącza się po zamknięciu wody kranem, i tak samo włączając ogrzewanie, ogrzewa mieszkanie ale iskrownik pracuje non stop podając iskrę, wyłącza się po wyłączeniu ogrzewania, wcześniej...
dziwne jest to że jak z nerwów puknąłem w te duże niebieskie coś na płytce to od razu odpalił ale i tak iskra jest cały czas
Witam mam problem z iskrą w crosie lifan 250ccm. Do pewnego czasu nie było problemu z iskra była cały czas. Od jakiegoś czasu raz iskra była raz nie było ra była mała a raz była okej aż w końcu iskry wgl nie ma. Świece zmieniałem nie pomogło co może być powodem żetak się działo aż w końcu brako całkiem nie wiem od czego zacząć
Rozrząd idealnie na znaki pasuje iskra jest cały czas
Jeśli masz w domu zapalniczkę taką ze wciskanym przyciskiem (a nie z kółkiem i kamykiem) to wymontuj ten kawałek z przyciskiem i podłącz do palnika, wciśnij przycisk (uważaj na palce) jeśli będzie iskra przez cały palnik to działa. Jeśli nie to palnik może być rozszczelniony itp.
Już wcześniej wyjaśniałem. Iskrownik sprawny iskra dobra. Cały czas problem w tym że ciśnienie gazu w płomyku jest tak duże że iskra nie daje rady go zapalić. Gaz zapala się dopiero jeżeli ogień jest oddalony ok. 5-8 cm. od dyszy.
Witam. Mam podobny problem kupiłem mieszkanie w którym piecyk zakładał właściciel i nie ma gwarancji. Piecyk był zakładany w tym roku. Iskra cały czas jest, a zapala się bardzo rzadko. Nie za bardzo znam się na takich sprawach. Podpowiedzcie przez co może nie działać.
Witam. Mam mieszadło Collomix. Wystrzeliła w nim szczotka i zniszczyła komutator. Został wymieniony cały wirnik wraz z łożyskami, dane są nowe szczotki, lecz po załączeniu zaczynają iskrzyć tak, że "oplatają" iskrami cały komutator, i zaczyna smierdzieć spalenizną. Czy może któraś z nowych części jest wadliwa?
No i znowu zaczął. Tylko teraz nie dało sie zapalić. Okazało sie ze to wina modułu zapłonowego. zmiana na używany i auto waliło iskrą cały czas a nie tak jak było wcześniej ze nie zawsze przeskakiwała iskra z kabla wys. nap. na blok.
A iskra jest cały czas?
ja myslę, że to sprawa brudnego krokowca i niezaślepionego EGR. Zrobił bym też reset kompa na czas wypalenia jednego fajurka. Reset w ten sposób, że zewrę ze sobą dwie klemy zdjęte z akumulatora. T5 teraz dobrze? Wqrwiłeś mnie, a ja wqrwiony jestem straszny: -żadne immo nie blokuje przekaźnika pompy. Żadne immo nie blokuje iskry. Jak nie chce zapalić...
To iskrzenie jest podejrzane... Co to oznacza ? Jeśli wirnik jest "padnięty", to powinno stale tak iskrzyć, cały czas powinno "ciągnąć smugę iskier", a tu jest tak co jakiś czas, tak jakby ktoś włączał i wyłączał napięcie zasilające. Wnioskuję z tego, że winna jest szczotka, albo obie-raz łączą raz nie...
dziś wyjąłem jeszcze raz skrzynie naprostowałem lekko pogiętą blache na kole zamachowym, złożyłem skrzynie- czas operacji 2,5 godziny... jest poprawa w postaci iskry cały czas. auto nie jest jeszcze poskładane i zapaliło na chwile na plaku, jak poskładam do kupy to okaże się czy wszystko bangla...
swiece wymieniłem na nowe iskra jest cały czas podczas kręcenia przy odpalaniu z gazem tak jakby go dusi delikatnie puszcza chmurke
Dlaczego kiedy wkładam do kontaktu w listwie zasilajacej wtyczke np. od telewizora to widze czerwona iskre prądu ? Jak włączasz inny odbiornik to zauważalnej iskry nie ma. Łuk występuje zawsze - bo przy każdym odbiorniku załączamy pod napięciem 230V. Kolego intensywna iskra bierze się z tego, że załączamy zasilacz impulsowy. Zasilacz impulsowy ma bezpośrednio...
Iskra jest cały czas?
Dzięki za szybki odzew ! Obie elektrody wyczyściłem. Baterie jak pisałem sa nowe. Zrobiłem jeszcze taka próbę - rozłączyłem na złączce te dwa czarne przewody i zwarłem śróbokrętem piny - dioda zielona sie nie zaświeciła a iskry cały czas przeskakiwały. No i nadal nic - zapała z 'wybuchem'
Ale skoro gaśnie i po chwili daje się normalnie odpalić, przy czym iskra cały czas jest, to wina paliwa. jak już koledzy wspomnieli sprawdź czy paliwo w ogóle jest w komorze pływakowej w sytuacji gaśnięcia. Podłącz lepiej też bez filtra paliwa i zobacz co będzie oraz podaj model gaźnika.
janosiksik : czyli proponujesz żeby wziąć po prostu diodę i sprawdzić jeszcze raz cała instalacje?
Poziom paliwa w gaźniku można regulować poprzez podginanie blaszki. Zalwwało ci silnik i cała usterka na tym polegała, iskra jakoś magicznie wróciła. Fajna maszyna :) teraz już takich nie robią :( Brakuje pewnego elementu który bardzo poprawia komfort pracy. Jeśli pomogłem kliknij "pomógł"
Sprawdź podwójny przekaźnik ( on zasila cewki wtrysków 12V). Przedtem , czy jest cały czas kluczowanie wtrysków. Iskra jest cały czas , czy tez ginie?
Pisanie na PW nie ma sensu. Większe moce urządzeń to większe iskrzenie. To cała tajemnica.
Wydech w porządku, iskra jest cały czas.
Czyli iskra jest cały czas, i nie znika kluczowanie wtryskiwacza. O ile świeca w porządku to zostaje mechanika, podstawia się zawór?
Po wymianie iskra jest ale tylko przy odpietym przewodzie czarno białym od modułu czyli iskra jest cały czas nie zależnie od stacyjki. Iskra/nadzieja jest ale jak go odpalę to nie zgasze(zgasze jak podam masę na przewód czarno-bialy z modułu) I tak ma być ,
To co innego powoduje, że wtryski są sterowane ok 2sek podczas odpalania a potem już nie? mimo, że +12V jest cały czas na wtryskach? iskra jest prawidłowa cały czas, jak się rozpyla benzynę nad dolotem to on sobie pracuje na tym normalnie ładnie równo, także na gazie 1gen też by pracował w tym stanie, ja tak Astrą F jeździłem pół roku jak zgubiłem immo,...
Witam wszystkich serdecznie. Posiadam do podgrzewania wody Juners WRP 275-1KB. Problem polega na nie wyłączaniu się iskrownika. Po puszczeniu ciepłej wody iskra cały czas przeskakuje, do momentu zakręcenia wody. Szukałem na forach informacji co może być przyczyną, ale nic nie znalazłem. Oprócz tej przypadłości w piecyku wszytko działa prawidłowo ( tylko...
Sprawdz czego brakuje. Czy iskry czy paliwa.To podstawa. Jak iskry to Hall w aparacie do sprawdzenia a także cewkomoduł który siada standardowo ww tym modelu i to bym obstawiał. Mam nadzieję że rozrząd cały?
No jak iskra jest cały czas to impulsy muszą być.
Daj foto , żółte mają immobilizer.
Witam, mam Accord VI 2.3 2001r, wymieniłem silnik na ten sam, silnik kręci bez problemu, pompa paliwa działa ale silnik nie odpala. Wykręciłem pierwszą świecę i nie ma iskry, wymieniłem cały aparat zapłonowy od starego silnika na pewno sprawny bo odpalał do samego końca i nadal brak iskry. Pomóżcie co zrobić, co sprawdzić
Paliwo dochodzi cały czas iskra też jest, nawet gdy zgaśnie i nie da rady go uruchomić to iskra jest, w poniedziałek wymienię cały układ zapłonowy żeby go wyeliminować, puzniej zostanie mi sprawdzić luzy zaworowe
Jak to ma moc 2kW a np. pobiera zaledwie 100W. Zasada jest prosta - silnik dla podtrzymania pracy wykonuje ciągłą pracę - czyli suwy sprężania, pracy, wydechu, ssania, generowanie iskry - a przy tym cały czas generuje spore ilości ciepła ze spalania. Gdy nie podłączasz nic, a silnik pracuje, to zużywa paliwo - tak jak w samochodzie podczas pracy na...
Ok, rozumiem, czyli tego iskrownika nie da się podłączyć? Regulator znalazłem z przodu na ramieniu między przednimi lampami a licznikiem, już sam nie wiem. Wymieniłem wszystko, cały czas normalnie kręci itp., ale iskry brak. Moduł kosztował 115 zł, cała nowa cewka, świeca, iskrownik, którego nie umiem podłączyć, bo stary, jak mierzyłem, to wygodziło...
A czy tam jest iskra? Przeleć układ zapłonowy. Nie doczytałem - iskra jest cały czas , pozostało sterowanie wtrysków.
Widziałem silnik na elektrodzie, który miał iskrę generowaną cały czas. Skok tłoka to 17mm, czyli iskrę musiałbym podać gdy tłok będzie w odstępie ilu mm od najwyższego położenia ? I jak wtedy podłaczyć tą cewkę ?
Brak iskry bo cały układ bezpieczeństwa może być uszkodzony, stąd brak świecenia kontrolek.
ale bezpiecznik sie nie przepalił..jest cały..
Ale jak to jest że niema przerywacza tylko iskra jest podawana cały czas? W jaki sposób on działa przecież zapłon morze być za szybko nie rozumie tego, tam nie ma żadnego przerywacza na wale a iskra podawana jest non stop z częstotliwością kilku kHz przecież nie ma synchronizacji iskry z wałem?
Tzn możesz przybliżyć trochę. Jak zlokalizować usterkę? Co zrobić żeby być pewnym że to właśnie to? Gdzie to mogę zrobić i za ile? Czy warto? Może lepiej kupić używkę - tylko trudno znaleźć. Na innym forum podpowiadają mi że to moduł zapłonowy i żeby ECU nie ruszać chyba że w ostateczności bo można łatwo uwalić. Jednak mechanicy twierdzą że nie jest...
Witam proszę o pomoc obiawy brak, masy skorodowała ukruszyła sie przy złączce od karoserii. Bylem 100km od domu postanowiłem jakoś to połaczyc i sie udało dojechałem PRAWIE do domu,przed domem autko zgasło aktualnie brak iskry pompka paliwa cały czas pompuje, rozrusznik kreci kontrolka od wtrysku gaśnie
Immo iskry nie odcina więc cały czas powinieneś mieć 4 iskry na 4 świecach.
Jeszcze sprawdź czy te kruciec (guma) łączący gaźnik z cylindrem jest cały czy nie jest nigdzie popękany. Jakby był to mógłby brać fałszywe powietrze i dlatego miałby trudności z odpaleniem. Oraz też sprawdź czy ta guma łącząca gaźnik z filtrem powietrza jest cała.
Trzeba przełożyć cały komplet - kluczyki, puszkę immo i sterownik silnika.
myslę że źle rozumiesz problem. Na rozuruszniku masz stosunkowo małą prędkość obrotową, więc iskra będzie cały czas, po odpaleniu prędkść się zwiększa i gubi iskrę. Być może kłopot w czujniku położenia wału....
Odłącz kabel gaszenia od modułu zapłonowego, w ten sposób iskra będzie cały czas, jak zagada, szukaj po kablach gdzie jest przebicie, lub stacyjka. Zalej świeże paliwo, ułatwi Ci to rozruch, spuść z gaźnika stare jeśli tam jest.
Witam. A jest mozliwe podłaczenie tych cewek tak aby iskra była cały czas na wszystki swiecach???A i czy silnik by wogole pracował??
Ponawiam pytanie-czy iskra WN jest cały czas czy tylko inicjuje łuk i później cięcie jest samym łukiem z prostownika?
Witam! Mam taki nietypowy problem z moją wsk125 rocznik 68. Otoż. Niedawno wyciągnąłem ja z garażu i chciałem zapalić. Nie udało się ponieważ nie ma iskry. Cały czas kombinowałem co moze byc nie tak. Sprawdzałem wszystko. Magneto, platynki, fajki swiece i nic. Dzisiaj rano sprobowałem jeszcze raz sprawdzic iskre, i nic. Naszło mnie zeby poruszac kluczykiem...
Witam Jak kręcę kluczykiem nie ma iskry. Przekładana była cała listwa. czujnik wału i czujnik wałka dodam że iskra jest jak sprawdzę komputerem jak kręcę kluczykiem nie ma i jak włączę zapłon i kręcę rozrusznikiem też nie ma. Żadnych błędów nawet w imo.
Moduł ma zasilanie ? Kabelek ze sterownika do modułu cały?
Witam. Mam taki problem. Otóż samochodzik nie chce odpalić, rozrusznik kręci pompa paliwa podaje paliwo jedank nie ma iskry. Cały czas pali się kontrolka silnika. Próbowałem też połączyć się z nim planetem jednak nie ma tam tego steorwnika. W moim jest zamontowany SAGEM SL96. Była także próba daignozy za pomocą CDIF-a ale tam się łączy lecz od razy...
Tak rozrząd cały-iskra tylko na I cylku.
Instalacja gazowa Stag. Iskra jest cały czas bardzo mocna. Wtyczek od wtryskowe raczej nie pomyliłem bo są różne długości. Dokładnie raz prysnie paliwo i tyle choćbym kręcił. Świece jak wyjme po próbie palenia to są mokre.
Ok, dzięki za info. Gaszenie raczej ok., bo iskrę sprawdzałem, jest cały czas, tylko nie sprawdziłem właśnie tego czy co obrót, czy 2. To wygląda na to że trzeba zerknąć do Magneto, może faktycznie się zerwało i przestawiło.
Ta ceramika jest bardzo jasna, gdy świece wyciągne i kręce rozrusznikiem to iskra jest cały czas więc chyba nie w tym problem choć jest mokra to niechce odpalić dopiero jak popryskam areozolem zaczyna odpalać.
to po co wymiana iskrownika ? Stary iskrownik miał przebicie i nie zawsze dawał iskrę, teraz po wymianie iskra jest cały czas gdy trzymam wciśnięty przycisk iskrownika. A sprawdziłeś zapałką, czy palnik odpala? Tak sprawdzałem zapałka odpala
Rozruszaj dźwignię pompy zmieniającą kierunek przepływu wody grzewczej. Prawdopodobnie przy "przenosinach", po spuszczeniu wody, kocioł nie pracował jakiś czas i syf złapał dźwignię. Pompa nie przestawia się i oto cała usterka.
Sprawdziłem już cały układ paliwowy i iskrę też i nic nie wiem co dalej mam zrobić
Do tego silnika w każdym sklepie motoryzacyjnym kupisz nową kopułke i palec i iskra będzie jak nowa :idea: nie wiem po co ci cały aparat czy coś się ułamało :?:
Dzięki serwisant73 za zainteresowanie tematem .. tak jak pisałeś odkręciłem jeden grzejnik na max żadnych zmian..zapala dobrze ale po zapaleniu iskra chodzi cały czas przez jakieś 6s następnie piec gaśnie i iskra też i wyskakuje błąd 70 80 ..wykręciłem elektrodę jonizującą co prawda nie wiem jak ją sprawdzić ale przy probie delikatnego czyszczenia...
Czy iskra skacze cały czas, aż do momentu wyłączenia?
Paliwo świeże.Membrany nie sprawdzone, lecz iskra powinna być chyba cały czas? Pozdrawiam.
Popieram wnioski Bartka , po sprawdzeniu przejścia pomiędzy pinem nr.B12 i wtryskiwacz dobrać się do sterownika. Jeszcze tylko jedno pytanie , czy dzieje się to / przestaje palić / , gdy jest zimny i tak samo zapala na czterech gdy jest ciepły - rozgrzany , a póżniej pali na trzech.? Zimny lub ciepły objaw taki sam, zapali i po 3 sec odcina mu kluczowanie...
O energii iskry decyduje sam moduł zapłonowy, O energii iskry decyduje CAŁY układ zapłonowy. Z resztą, to co autor tematu nazywa cewką, prawdopodobnie jest połączeniem modułu i samej cewki.
To jest tak proste ustrojstwo, że powinieneś to naprawić. Przyjrzyj się, temu dokładnie. Zasada działania jest taka, aby zgasić silnik trzeba dołączyć kabelek z kostki do masy. Samego wyłącznika nie kupisz, musiał byś kupić cały mechanizm hamulca.
Nie ma tam żadnego czujnika położenia wału. Czujnik (optyczny) znajduje się wewnątrz aparatu zapłonowego. Sygnał jest na przewodzie pierwszym i drugim, trzeci to +12V po kluczyku, czwarty to masa. Do sprawdzenia oscyloskop ewentualnie kontrolka z diodą świecącą, żarówka się nie nadaje. Napięcie na cewce sprawdź względem masy, czerwonożółty powinien...
Kosiarka w ostatnim sezonie trochę nierówno pracowała. W tym roku wymieniłem filtr powietrza, przedmuchałem gaźnik (nie ma membrany jest pływak), dysze i okazało się że kosiarka nie pali, trochę łapie, ale nie chce zapalić. Jak odpalam z linki to odbija, wyrywa mi z ręki i nic. Iskra jest, świeca jest mokra. Kręce na rozruszniku, troche załapie, ale...
Tylko że do rozrusznika idzie tylko jeden przewód +12, a kręcić to bardzo dobrze kręci wiec obstawiam że to raczej nie rozrusznik, moduł gdyby był uszkodzony to by w ogóle iskry nie było, czy tak ?. Dodam jeszcze, że gdzy się szybko przełącza kluczykiem w stacyjce z pozycji OFF na On i odwrotnie to czasem iskra się pojawia, ale gdy się go pcha to iskra...
A co do iskry to iskrzy cały czas po przekręceniu kluczyka nie ma iskry zapłonowej. Dawno temu jak kupiłem auto był problem z imo. Wtedy wystarczyło wyczyścić wtyczki. Ale objawy były inne. Po przekręceniu kluczyka w pompie było słychać przez sekundę brzęczenie. Teraz nie ma nawet tego.
Plak jest bardzo łatwopalnym produktem , spróbuj zgasić rozgrzany silnik i psiknij . Nie potrzebuje wysokiej kompresji jak olej napędowy do zapłonu. Po zgaszeniu w silniku masz wysoką temperaturę więc odpalisz bez problemu kolejny raz na ropie. Jak silnik ostygnie musisz mieć znowu do rozruchu wysoka temperaturę i odpowiednią kompresję aby nastąpił...
Dużo prawdopodobne jest, że tłok i cylinder, ale dlaczego z rozrusznika nie pali coś raczej przywiera (też), wtedy jest słaba iskra i cała mieszanka nie jest spalana i dlatego jest może słaba moc silnika. Oczywiście trzeba sprawdzić kompresję, tak jak mówisz, ale jak dojść porządku z tym, rozrusznikiem?
Rafik54321 z mojego modułu wychodzi 5 kabli szary gaszenie,czarny masa,czrwono czarny,biało czerwony i 2x pomarańczowy.Skąd wiem że szary ma być nie podłączony.Tak mi powiedział sprzedający do którego dzwoniłem.Gdy odepniemy szary iskra jest cały czas nie zależnie od stacyjki czy też przełącznika przy rolgazie.Skoro instalacja może działać bez aku to...
Witam, Mój piecyk łazienkowy (Termet Aqua Power) odpala dobrze tylko za pierwszym razem. Gdy na chwilę zakręcę wodę i po chwili włączę ponownie, muszę odczekać od 10 - 30 sekund na zapalenie się gazu. Oczywiście iskra cały czas pracuje. Tracę przez to temperaturę wody i niepotrzebnie ją marnuję czekając na ponowne zapalenie gazu i ogrzanie. Gdy piecyk...
Czyli jej podanie masy gasi silnik to znaczy ze ten 5pin jednak nie musi być podpiety. To dlaczego nie ma tej iskry ? JuZ cały zapłon nowy. Napięcie Konczy się na module. Z modułu na cewkę nie ma juz napięcia. Tak jest na nowym i na starym module.
Sprawdź czy iskra jest cały czas czy tylko po dwa trzy obroty, może po chwili coś blokować. Może cos nie tak z tą iskrą, miałem przypadek w innym aucie, że iskra jak dzwon a nie palił po wymianie cewki zapalił, stara miała ślad po przeiciu.
Zasilacz może mieć przebicie na obudowę, co daje iskrę, ponieważ cały prąd z fazy idzie na przewód PNE. Czy w takim przypadku bezpiecznik nie powinien zadziałać przy każdorazowym podłączeniu komputera do zasilania?
Pasek rozrządu cały? Iskra jest?-sprawdź! Pozdrawiam.
Spróbój odczytać kody migowe na złączu, czy iskra jest cały czas czy zanika ,występuje spadek napięcia na zasilaniu modułu zapłonu spróbój czy pali na pycha
cała iskra cała zasięg cała zamrażarka
whirlpool kontrolka pompa wspomagać renault laguna odblokować telefon samsung galaxy
spawarka inwertorowa spalony rezystor spawarka inwertorowa spalony rezystor
Jak odciąć dopływ wody do pieca Buderus? Jak rozebrać głośnik mini karaoke typu tuba?