Peugeot 607 3.0 v6 nie pali na jeden cylinder kompresja jest iskra jest paliwo podaje co to może być? Uszkodzony komputer?
Dzień dobry szanowni forumowicze W przypływie ułańskiej fantazji zakupiłem Peugeota 307 cc... Staram się go teraz uruchomić. Auto NIE posiada i nigdy nie posiadało LPG o ile to pomoże... Dane pojazdu: Peugeot 307 cc 2004r Silnik 2.0 16V 100 KW 137KM oznaczenie RFN EW10J4? Przepraszam z góry za długi post, ale staram się wszystko możliwie dokładnie...
Czesc, mam identyczny problem w skuterze chisnkim. Tylko u mnie stał ponad rok czasu nieuzywany. na biegu jałowym chodzi równiutko a po dodaniu gazu wchodzi troche na obroty i zaczyna się dławić, Myślałem, że to gaźnik, wyczyściłem a pózniej założyłem nowy gaźnik ale to nic nie zmieniło. Iskra na swiecy jest, na rozruszniku ani razu jej nie zgubiła....
Kolego Motronic w opisie jest podane że dzieję się tak na benzynie. Przez jeden cylinder raczej by aż tak nie bujało. Najprościej wykręcić świece i zobaczyć czy jest iskra na wszystkich. Skoro zapala się kontrolka silnika, najpierw trzeba by podjechać i podłączyć pod kompa
Panowie móżcie, iskra jest, zalewa świece, nie chce odpalić :cry:jak wtryskiwacz będzie spalony to będzie cały czas lał? Bo chwila zakręce rozrusznikiem i świece pływają zwłaszcza 1 i 4 cylinder
Świece wymieniłeś a kable jak rozumiem nie... Szkoda. Po domowemu możesz sprawdzić czy jest iskra na każdej świeczce następnie sprawdzić ciśnienie na garach. Rozrząd też możesz sprawdzić przy użyciu lekko rozbudowanych domowych narzędzi, wytrzymałości i tężyźnie fizycznej ;) Ale jakby ci rozrząd przeskoczył to często coś zaczyna stukać w silniku ;)
Cześć, kupiłem Peugeota 205 1.6 GTI 113 KM z uszkodzonym silnikiem, silnik pracuje na cylindrze 1 i 4, a 2 i 3 zupełnie nie spalają. Iskra występuje na wszystkich cylindrach, zasilanie jest na każdym wtryskiwaczu, każdy ma identyczną oporność. Zmierzyłem ciśnienie sprężania i wynosi odpowiednio: 1 cylinder 14 kg/cm2 2 cylinder 14 kg/cm2 3 cylinder 13.5...
Witam, opisze najdokładniej jak mogę, mianowicie w lato odpalilem skuter przejechałem 30m i zgasł, zaprowadzilem go do domu na drugi dzień spróbowałem odpalić, odpalil ale nie wkrecal sie na obroty i zgasł i pozniej juz nie chcial zlapac, stwierdzilem ze cos jest z gaznikiem wiec go zdemontowalem i rozebralem, zostawilem skuter az do dzisiaj bo stwierdzilem...
Witam. Jak w temacie. Ale opiszę wszystko po kolei aby nakreślić temat. Na warsztat otrzymałem Peugeota Speedfight-a LC, który kupił znajomy za grosze. Skuter stał 3 lata z rozebranym silnikiem tzn. cylindrem głowicą. Poprzedni właściciel twierdził że się zatarł i już tak został, ale kupił wał z łożyskami i zestaw cylinder-tłok-pierścienie (zamiennik...
Witam peugeot 206 1l sterownik gazu zavoli aeb 2001 Podczas jazdy nagle auto zgasło , nie można go uruchomić na benzynie ani na gazie , nie świeci nić na stacyjce od gazu , wszystkie bezpieczniki sprawdzone są dobre nawet od sterownika sekwencji gazowej . Pompę w zbiorniku słychać , wyłącznik wstrząsowy sprawdzony włączony , rozrusznik kręci , wskazówka...
Mogły zawory lekko dostać i nie ma szczelności. Sprawdź ciśnienie w cylindrach.
Wypożycz gdzieś ciepłe miejsce na jedną noc
na benzynie pracują wszystkie cylindry jeżeli chodzi o iskrę na tym niedziałającym cylindrze to iskra jest
Sprawdz na początek ciśnienie na tym cylindrze
Wykonaj oscylogramy, przebiegu iskry w momencie, gdy nie może zapalić, na wszystkich czterech cylindrach!
A gdybyś tak cewkę ze świecą na zewnątrz podłączył to byś widział czy iskra ginie.
.Diagnoza komputerem nie wykazała żadnych błędów.Co jeszcze należy sprawdzić? Czy nie ma u ciebie w mieście jakiegoś myślącego. Bo myślący zrobi test iskry cylindrów 1-4 i 2-3. I inny test który dużo powie, ale jaki, to niech zostanie tajemnicą.
Sprawdziłem probówką Jeżeli silnik nie pracuje na jeden cylinder, to podstawą jest sprawdzenie ciśnienia sprężania! Następnie sprawdzamy, czy jest odpowiednia iskra? Na końcu sprawdzamy, czy dostaje paliwo? Tutaj nie trzeba wybitnego znawcy!
Nie znam dokładnie peugeota, ale w zależności od sposobu rozdziału iskry na poszczególne cylindry to położenie 1 cylindra ma znaczenie kol. georgesgr.
Jeśli nie pali na dwa cylindry wskazania będą poza zakresem . Przede wszystkim zaczął bym od sprawdzenia czy na tych cylindrach jest iskra , w jakim stanie są świece .
Iskry są tylko na wewnętrznych cylindrach na zewnętrznych brak. Na cewce dalej brak iskry na środkowych cylindrach. Warto się zdecydować. W tej sytuacji pokusiłbym się o zasymulowanie impulsu masy na problematycznej cewce.
witam brak iskry na trzech cylindrach cewka zespolona jako jedna listwa kostka na 6 pinów jak to sprawdzić czy cewka czy okablowanie może mnie ktoś oświeci
Temat dalej aktualny ale naprawiłem jedną usterkę pracy na dwóch cylindrach wymieniłem całą listwę wtryskową a słyszałem że Peugeot Citroen jakieś tam zwarcia się robiły w tych wtryskach na rozgrzanym silniku i odcinał komputer iskrę na 2 cylindry i u mnie też chyba tak było bo po ponad rok i usterka nie wróciła po wymianie wtryskowaczy benzynowych ...
Cewka oryginał ?
nieprawidłowo
nie ma jak jej sprawdzić. Dlaczego ? Wykręcasz 4 świece, wtykasz do cewki, kładziesz ją tak, by dotykały do masy i patrzysz czy jest iskra
http://www.youtube.com/watch?v=txSbOHe9t... Dodano po 13 a wtryskiwacz działa ?pompa podaje paliwo?jest iskra?jest ciśnienie w cylindrach?
Tak iskra jest ,nowe swiece ,rozrzad sprawdzony na blokatorach ,nawet cisnienie w cylindrach sprawdziłem auto kreci ale tylko czasami kichnie i to wszystko
Rozrząd był robiony przy 180tyś , teraz auto ma 210tyś , niewiem czy mógł się sam przestawić ? , ale to chyba było by źle też na pozostałych cylindrach ? . Czyli te przerwy w zapłonie mogą być powodowane nie przez brak iskry tylko przez zalewanie świec przez źle dobraną mieszankę , jak dobrze rozumię ?
Witam koledzy mam pewien problem z peugeotem, powiem tak nie pali na wszystkich cylindrach (1i2) kompresję ma wtryski chodzą i dawkują i iskrę tez ma, błędów zero. Może jakieś pomysły co z tym zrobić?
Być może cewka miałem to u siebie z tym że mi zdechły wszystkie cały układ jednej cewki nie zmienisz chyba że będziesz rozbierał. Jeśli masz możliwość skocz na jakiś szrot powiedz ze chcesz sprawdzić czy część jest dobra zmień przy gościu i w razie czego wiesz co jest.
Problem z peugeot partner 1.4 nie równo pracuje, tak jakby nie zawsze chodził na wszystkie cylindry, podczas jazdy szarpie, sprawdziłem iskrę, wszędzie jest ciśnienie sprężania, to 1 cylinder 15 bar, 2 cylinder 12 bar, 3 cylinder 15 bar, 4 cylinder 15 bar, co jeszcze może być tego przyczyną?
Na podstawie czego komputer ma wiedzieć że akurat w tym cylindrze ma pojawić się iskra? To nie aparat zapłonowy, że palec ma swoje jedyne miejsce.
Szanuję Cię, że w sumie nikt Ci praktycznie nie pomógł, a i tak przez tyle czasu walczysz z tym samochodem... W sumie mam podobny problem ale w Peugeot 206+ 1.4i, ten sam sterownik, lecz błędów nie ma, tylko problem z zbyt bogatą mieszanką. Obstawiam właśnie tak samo na uszkodzony sterownik silnika. Komputer odczytuje złe parametry, m.in. temperaturę...
Mogą być wtryski, ale może być również brak iskry w którymś cylindrze. Jak sprawdzałeś na komputerze, to powinien zdradzić jeszcze na którym(ch) cylindrach ma to miejsce. Sprawdzenie który cylinder nie pracuje, można sprawdzić przez odłączanie zasilania na wtryskiwacz na danym cylindrze, jeżeli nie ma reakcji (pogorszenia pracy silnika) to ten cylinder...
jest juz wszystko ustawione na przyrzadach, cisnienie jest ustawione, auto odpala, ale pracuje tylko na 2 cylindrach (drugi i trzeci), natomiast na pierwszym i czwartym nie ma iskry na swiecach. Cewki zostaly wykluczone, byly juz zamieniane. co moze byc przyczyna braku iksry na tych cylindrach, moze przczyna byc komputer?
Witam ma problem ze swoim samochodem Peugeot 307 1.6 16V benzyna + gaz. Samochód nie chodzi na jednym z cylindrów, wypadanie zapłonu na 3 cylindrze tak wykazał komputer. Wymieniłem cewkę na Valeo i Delphi, lecz nic to nie dało, z elektryką jest wszystko w porządku, podmieniałem komputer silnika, lecz dalej to nie to. Kompresja jest na ciepłym, zimnym...
Po wymianie gaźnika odpaliłeś, pojeździłeś i już więcej nie odpalił? Jaka mieszanka była zrobiona? Gaźnik był wyregulowany po wymianie? Jak wygląda iskra? Dobrze by było zmierzyć ciśnienie sprężania i zerknąć do cylindra - na razie - kamerą inspekcyjną.
1. Może być problem cewce; tam pełni ona też rolę czujnika wałka rozrządu, czyli na podstawie napięcia przeskoku iskry identyfikuje fazę silnika. 2. Zdarzało się że w niektórych silnikach montowanych w 206 padały wtryski. Daje się to stwierdzić po oporności cewki wtryskiwacza, w chwili gdy błąd się powtarza. Jeżeli wywala ci błąd na 1 i 3 to zamień...
Mi się zdarzyło w Peugeocie że też cewke tak sprawdzałem i iskra była na każdym cylindrze ale była za słaba niż powinna i auto nie chodziło równo.
Świece stare? To ze dają iskre poza cylindrem nie znaczy ze dają w cylindrze starsze świece maja taka przypadłość. Przy odpalaniu łapał coś czy tylko rozrusznik kręcił?
Witam. Proszę o pomoc. Samochód to peugeot 206 z silnikiem 1.1 (TU1JP). Zaczął chodzić na trzy cylindry czego powodem jest uszkodzony wtrysk. Wyciąglem listwę i kręcąc rozrusznikiem sprawdziłem który nie podaje paliwa. Czekam na wtrysk ale problem jest innego typu. To że to jest moje jedyne auto do pracy zamontowałem listwę z powrotem i po złożeniu...
Ciśnienie około 12-13 na wszystkich cylindrach. Dzieje się to po nagrzaniu auta. Zimny chodzi idealnie, w czasie wystąpienia błędu wystarczy wyłączyć silnik na światłach i potem chodzi idealnie przez około 20 sek, i dostaje telepki. W pp2000 pokazuje na wolnych obrotach kąt wyprzedzenia zapłonu skacze od -5 do 18, czas ładowania cewki 15.4 ms. Podejrzewam...
Dodam ze było mokro i skuter nieźle się zachlapał I potrzebujesz potwierdzenia tutaj na elektrodzie że masz mokre kable wysokiego napięcia i powoduje to przeskok iskry nie w cylindrze silnika a wszedzie przed świecą . Osusz kable świece i co tam jeszcze uległo zalaniu/zamoczeniu .
Na początek sprawdz nocą czy nie przeskakuje iskra miedzy przewodami WN (kiedy się rozgrzeje), następnie kolejno odłączaj przewody WN i obserwuj pracę silnika, Jak odłączysz i nie będzie różnicy to będziesz wiedział który to cylinder. Na tym cylindrze do sprawdzenia: świeca, wtryskiwacz, ciśnienie sprężania.
Stary , na dwóch cylindrach jest iskra / jedna cewka/ , to test tak samo pokaże , a immo źle usunięte nie odetnie jednego przedwzmacniacz dreivera. Widze ,że Fazi ma o tym pojęcie!
Ok zlutowałem bez tej części zwojów 530 Ohm (napięcia przy kopaniu 50v), impulsator ma 120 Ohm(reszta kabli co idą z magneto ok 5v) . Iskra jest przy próbie odpalenia strzał w tłumik i zero odzewu, zauważyłem że pod cylindrem przy uszczelce przy kopaniu sączy się jak by benzyna , dziś już dałem sobie spokój jutro muszę zdemontować cylinder. Dodano po...
Mam problem z Peugeotem 206, rok prod. 2000, 1100 benzyna na pelnym wtrysku (Mareli). Silnik pracuje jakby 2 cylindry nie dzialaly (m. in. brak mocy). Cisnienie paliwa, wtryski, swiece, iskra - ok. Komputer diagnostyczny nie podaje zadnych uszkodzen. Czy moze ktos mial podobny przypadek ewentualnie jakas podpowiedz? Z gory dziekuje za zainteresowanie.
Kupiłem używany skuter peugeot zenith z przebiegiem 6.000 km. Miał słabe ciśnienie więc dostał nowy cylinder, tłok pierścienie i głowice 70 cm 2 . Ale nadal mam problem z zapłonem. Nie wychodzi nawet na połowę obrotów. Wymieniłem cewkę i dalej to samo. Świeca nowa i to samo. Ledwo osiąga 30 km/ h. Raz trochę przyspieszy raz zwolni. Iskra jest ale tak...
A jesteś pewien że nie ma iskry ? Wtryskami steruje ci kiedy nie chce palić na te dwa cylindry. Mi w pamięci się utarło że kiedyś coś grzebałem w peugeocie z komputerem magneti marelli. I tam był efekt taki że najczęściej na zimno nie chciał sterować nastawnikiem biegu jałowego. Żeby zapalił trzeba było delikatnie nacisnąć na gaz i trzymać. Sprawdź...
iskra cylinder peugeot cylinder cylinder peugeot
uszkodzony pentagram lodówka amica naprawa mapamap karcie
domofony cyfrowe reason instrukcja
Wzmacniacz WS432: Zamiana rezystorów 820Ω 1W Kompatybilność piły spalinowej Oleo-Mac 937 z innymi modelami