ELV 63? Gaszenie jest realizowane przez przekaźnik na płytce modułu sterującego. Potrzebujesz mieć naładowany i sprawny akumulator (przy słabszym iskra będzie ginęła przy kręceniu rozrusznikiem, na szarpak odpali pięknie). Poza tym są zabezpieczenia m.in. czujnik na fotelu operatora i chyba czujnik na zamontowany kosz do trawy. W kosiarce którą robiłem...
Iskry = zakłócenia + kabel klawiatury jako antena.
Figurant-nie pisz głupot. Przeciez rocznik 91 miał zewnętrznego EDIS 4, i mimo awarii EEC IV iskra była. Poza tym EEC IV to chyba jeden z najmniej awaryjnych sterowników świata. Ja to bym szukał awarii przy nim, zainteresował bym sie grubszym brązowym kablem, a tą drogą pewnym kabeloczkiem na podłuznicy :lol:
Zapewne moduł cdi do wymiany.
Stacyjkę, wiązkę, poszukać czy nie ma gdzieś alarmu. Jeśli instalacja była robiona, to właśnie obwód gaszenia skopany. Jak kolega wyżej napisał, gaszenie jest realizowane poprzez połączenie pinu z CDI do masy. Miernik w ręce, przełączyć na test przejścia i szukasz. Jedna końcówka do masy, druga do pinu gaszenia i wypinasz po kolei aż przestanie piszczeć
Konieczne jest sprawdzenie statora miernikiem pod kątem przerwania lub zwarcia do masy przewodów - głównie zielonego i czerwonego. Zesztukowanie przewodu mogło nie przynieść oczekiwanego skutku.
Zmieniłem stacyjkę na nową, nie montowałem żarówki i kabelki były na wierzchu. Odpaliłem i pojechałem. Po 10 minutach zorientowałem się, że od kabelków z żarówki idą iskry (haczyły o śrubkę lub o coś innego). Pojechałem do garażu, zgasiłem, żeby założyć lampę. Po założeniu nie odpalał oraz brak iskry w świecy??? Zapomniałem dodać, że gdy paliłem na...
Podłączałem moduł od Yamahy PW80. Wszystko udało mi się ogarnąć. Wszystko działa. Odpala, jeździ :)
Na początek sprawdź bezpieczniki - szczególnie te w komorze silnika. Kabel naprawiony i aku naładowany?
Podając stałe +12V na wejście zasilania modułu AC-CDI, zrobiłeś zwarcie i spaliłeś moduł. Przy okazji mogły się uszkodzić przewody w instalacji elektrycznej, w szczególności przewód masowy modułu zapłonowego, ponieważ masa w instalacji elektrycznej Peugeotów ma jeden wspólny punkt masowy. Przy okazji sprawdź masę silnika (masa rozrusznika) oraz przewody...
No to wymień cewkę.
też mi się wydaje że wina w kablu
Sprawa jest prosta. Zwarcie w obwodzie przerywacza. Prąd w cewce i jej temperatura świadczy o tym, że przerywacz jest zwarty/uszkodzony/zużyty - np. starty popychać, który się ślizga po krzywce. Sprawdź czy przerywacz ma prawidłową przerwę, tj. około 0,6 mm i czy przy obracaniu wałem i załączonym zapłonie na przerywaczu się nieco iskrzy. Może też mieć...
u mnie jest silnik 1.8 112 konny Czyli masz założony silnik na digifancie z golfa II. Sprawdź iskrę na kablu królewskim (tym środkowym, idącym z cewki), jak będzie ok to do wymiany palec i kopułka
Witam. Mam problem z skuterem Router 50 City Line, a mianowicie nie chce palić za każdym razem albo gaśnie po dodaniu gazu. Wjechałem jak zwykle do garażu i następnego razu chciałem wyjechac, ale skuter nie pali. Wymieniłem świece na nową dalej nic, nie ma iskry. Na innym forum przeczytałem że w tym modelu mogą byc problemy z wyłączaniem automatycznym...
Sprawdź iskrę na samym kablu, czyli 8mm od masy (cylinder, głowica ...) ma skakać niebieska mocna iskra, musi być słyszalna.
Zdarza się uszkodzenie, przebicie palca rozdzielacza do jego ośki, iskra jest na kablu królewskim, na świecach już nie ma
Witam. Zweryfikuj czy na pewno dobre są świece i kable WN - nawet nowe się psują szybko a i trafiają się uwalone już w pudełku. Wypadający zapłon też może siać w odczyty sondy. Jakie zastosowałeś kable i świece? Ostatnio NGK nie ma dobrej renomy. Piszesz ze na jednym ze starych elementów WN było przebicie - czasem sama faja na cewce lubi strzelać. Zobacz...
Bo ten czarno-biały kabel podaje masę na moduł, co powoduje brak iskry i gaszenie silnika. Identycznie działa jedna z sekcji stacyjki. Po przekręceniu na OFF ma zewrzeć ten kabel do masy, po przekręceniu na ON ma go rozewrzeć. Sprawdź dokąd biegnie ten czarno-biały kabel.
jak słaba iskra to lezy cewka albo masz uszkodzony kabel królewski, pod waruniem że iskrę sprawdzasz na nim.
Aktualnie nie mam dostępu do niej, zaś posiadacz może na wymiane ją da do serwisu odda, jak będę miał dostęp to spróbuje to jakoś rozebrać, z tego co słyszałem to jak najbardziej oryginał
witam Auto jak w temacie, silnik nie odpala. Sprawdzone: rozrząd, cewki, świece, ciśnienie paliwa, komputer widzi jedynie błąd czujnika faz rozrządu - ale to raczej nie powinno mieć wpływu na rozruch (chyba, że się mylę...), Powinno. Czujnik na prawym kole rozrządu do wymiany.
Jak magnesy dobre to wielce nie masz polotu. A mierzyles opornosci na kablach?
tak to jest ten mikrowyłącznik z tymi kablekami, a koszty to kilka złotych (dosłownie)
Witam na tej stronie masz kompletny schemat do simsona,troszke inwencji i w google szykajka dziala.Pozdrawiam http://www.a-k-f.de/moser/s51-s70.pdf
G/BK - masa Analizując schemat wnioskuję, że podanie masy na ten styk modułu/ kabel powoduje właśnie brak iskry (poprzez diody w junction box stopka boczna, neutral switch) Sprawdź czy iskra się pojawi gdy nie podłączysz tego kabla
Jak wyżej musisz po prostu zobaczyć gdzie ta iskra przeskakuje. Najprawdopodobniej kabel od powielacza jest blisko jakiegoś elementu i nastąpiło przebicie chociaż te kable są bardzo wytrzymałe, albo po obudowie trafopowielacza.
Iskra z kabla do głowicy przeskakuje?
Tutaj znajdziesz wszystko co ci trzeba będzie do motoru. Nie wiem czym jeździsz ale myśle ze to Jawka http://jawa50.cba.pl/
Czyli nie sprawdzałeś! Sprawdź iskrę na samym kablu. To tylko chwilka, a tak będziesz pewien zapłonu i ... możesz spokojnie szukać dalej. Dziwne, że jeszcze nic nie sprawdziłeś. Chyba czekasz na cud.
Witam. Jakiś czas temu zakupiłem nową cewkę do swojej już leciwej pilarki MS180, gdyż przewód od starej cewki się rozpadał i ogólnie jakość iskry była dość słaba. Wymieniając cewkę zobaczyłem poprawę iskry, lecz ostatnio gdy chciałem zakończyć pracę nie mogłem wyłączyć pilarki. Ściągnąłem pokrywę, gdyż myślałem, że kabel z miejsc wysunął się i blaszka...
Kurcze już 5 rok jeżdźe Komarem i miałem takie problemy na początku. Najlepiej kupić tłoczek+pierścienie+tulejka na wał i sworzeń, zrobić szlif i pozamiatane! Chula jak złoto! A może poprostu masz za dużo podkładek w skrzyni biegów i się ciężko kręci? Może masz łożyska do wymiany? Ale najlepiej REMONCIK! Zrobisz raz,dobrze dotrzesz i masz spokój (no...
W VW zawsze padają cewki to standard! Iskra w "powietrzu" powinna dawać na 1cm jeśli nie to możliwe że cewka
witam mam problem z iskrom jak ocieram samym kablem to jakaś iskra jest, a jak założę świece to nic niema( wymieniłem kabel na nowy, fajka jest dobra)
jak mnie denerwuj☺a takie typy z tekstami sprawdz swiece i fajke kurde nie ma prądu na kablu WN takiego jakiego potrzeba. co do cewki w stojanie jest założona nówka sztuka bo udało mi sie kupić. ostatnio wpadłem na pomysł rozebrania tego modułu i kupienia czesci jakie tam sa i zrobienia takowego układu tylko niewiem jak go wybebeszyć jest zalany...
Witam, mam problem odnośnie skutera 50 2T (Honda Beta Quadra 50cc BS3). Skuter nie odpala, ponieważ kable z iskrownika zostały zerwane i zostały one naprawione, a skuter dalej nie ma iskry. Patrzyłem kable, cewkomoduł został wymieniony na nowy i dalej nie ma iskry, jakie to mogą być przyczyny? https://obrazki.elektroda.pl/9767517200_...
Sprawdziłeś czujnik czy sprawny czy już moduł zapłonu do wymiany?
Witam mam problem z skuterem chińskim kupiłem nowy silbik bo tamten był walnięty dużo palił bardzo kopcia na biało więc kupiłem silnik wymieniłem i skuter nie odpala. I tu jest pytanie dlaczego iskra jest po kręceniu rozrusznikiem świecą jest suchutka, nawet trochę mu za podałem paliwa prosto przez świecę i nawet nie zagadał. W starym silniku przy kole...
Tak jak napisałem w pierwszej odpowiedzi do tematu - wymień kopułkę i palec - to wygląda na mocno wyeksploatowane. Kopułka ma wystep który pasuje do aparatu tylko w jednym położeniu. Żeby nie narażać się na koszty kable na razie zostaw. Po założeniu wszystkiego sprawdź efekt swojej pracy. Jak zapłony będą dalej wypadać, w ciemnym miejscu zobacz czy...
Ztobilem tak ale wtedy po dotknieciu kabla nasowego do masy pojawia sie iskra, przy szybkim pulsowsniu kablem iskra skacze. Zostawiajac kabel stykniety do masy modul sie grzeje...
Pin na kole zamachowym był ułamany
Pachnie wypadającym zapłonem. Koniecznie do sprawdzenia układ zapłonowy: świece (jakość iskry), kable (czy nie ma przebić), moduł (w ostateczności). wyciągniętą świecę na kablu przykładasz do masy, kolor iskry dużo powie, iskra wpadające w czerwone odcienie to już słaba iskra. Kable. stanąć gdzieś super ciemnym miejscu (brak latarni, etc), jeśli widoczne...
Dzień dobry, mój problem polega na tym gdyz nie działa wyłącznik iskry, kabel z cewki mogę zewrzeć z masą. Ale nic to nie zmienia...
Jaki był powód?, kurde mam ten sam problem. Tylko, że ja w ogóle nie mam prądu od impulsatora (kabel niebieski i zielony). Wszystko od iskry miałem zmieniane, kable też są chyba ok.
Witam, nalot jest suchy i czarny. Dysza w nowym gaźniku 1,0, o ile dobrze pamiętam, zapłon ustawiony zegarem i stroboskopem. Kompresja jest, iskra na kablu ok. 1 cm, ale na świecy wydaje się mała.
Sprawdż po kolei czy jest iskra na wszystkich cylindrach , kable wysokiego napiecia z poszczegolnych cylindrow podepnij do rezerwowej swiecy i zbliz ja do bloku / masy/ , nich druga osoba przekreci Ci kluczyk . Moze nie daje iskry na wszystkie swiece?
Zdejm kable zapłonowe ze świec na których nie pali,przybliż do metalowych części karoserii lub silnika,i sprawdź czy będzie niebieściutka iskra. Pewnie nastąpiła pradoksalna sprawa-zamienione kable pomiędzy oboma cylindrami,widziałem takie kwiatki
Odepnij z modułu kabelek czarny z białym paskiem i zobacz czy pojawi się iskra. Ten kabel jest odpowiedzialny za gaszenie silnika, jeżeli jest zwarty do masy nie będzie iskry.
Hejka Jeśli brakuje iskry na cylindrach, to istnieje kilka możliwych przyczyn: Uszkodzona cewka zapłonowa - sprawdź czy cewka zapłonowa działa poprawnie. Możesz to zrobić przy użyciu multimetru, który pokaże Ci, czy cewka ma odpowiedni opór. Jeśli opór jest poza zakresem, to może to oznaczać uszkodzenie cewki. Uszkodzony moduł zapłonowy - moduł zapłonowy...
Najprawdopodobniej padł kondensator, ale sprawdź przerwę na platynkach jeszcze. Chyba, że to któryś z tych nowych rometów.
A jakie napięcie powinny wychodzić z cewki?
Tak, problem z tym czunikiem objawia się brakiem iskry, ja miałem przetarty jeden z tych kabli przy złączce - gdzieś koło gaźnika była ta złączka. Efektem były niestabilne obroty. Skróciłem kable, polutowałem do wtyczki ale przez przypadek zamieniłem kable miejscami, efekt był taki że iskra zgineła. Dwa dni straciłem by odkryć pomyłkę.
Tu masz sposób podłączenia GL133, niestety, nie mam nic lepszego do rysowania. Wewnątrz GL133 jest tylko tyrystor, trzy diody, dwa kondensatory i dwa rezystory; jak będziesz potrzebował to narysuję Ci schemat (też w Wordzie).
Wymień kable WN.
Moze cewka. Sprawdz w nocy czy nie ma przebicia na przewodach WN. A w dzien popatrz po silniku czy gdzies nie oderwal sie kabel. P.S. Iskra jest slaba czy cylinder nie pracuje? Bo to dwie inne zeczy i nie moga razem wystepowac.
Jeżeli nie ma iskry, sprawdź ją na samym kablu. Czyli przybliżasz sam kabel do np. cylindra i ciągniesz jak będzie iskra to znaczy ,ze świeca padła.
Witam, podepne się pod temat. U mnie również brak iskry na świecy, sam kabel wn nie iskrzy do masy, natomiast jak kręcę kołem magnesowym i trzymam za kabel wn to kopie i to solidnie. Powie mi ktoś o co chodzi?
No całkiem możliwe:D Mi podobnie poszarpywał przy delikatnym przyśpieszaniu i zwalnianiu, dziwny miał apetyt i: -wymieniłem kompa-troszkę lepiej i odcięcie doszło do 6400-tak jak powinno(bylo 6000) -potencjometr przepustnicy-no coś , coś dało -mieszałem 3-ema czujnikami temp silnika i 2 czujnikami zasysanego powietrza -świecami:NGK, BOSCH, Champion,...
Nanoplex liczy zęby koła fonicznego (czas pomiędzy impulsami) i na tej podstawie generuje iskrę, czyli machanie czymś metalowym przed czujnikiem nie spowoduje powstania iskry, musi być oryginalne koło. Podłączenie czujnika jest istotne, zamiana kabli sprawi, że iskra będzie "w krzakach" i silnik nie zapali Złącze diagnostyczne i czujnik podciśnieniowy...
Stawiam na brak izolacji między kowadełkiem a młoteczkiem przerywacza. Kondensator jak nie ma zwarcia nie ma istotnego wpływu na iskrę na małych obrotach, a szczególnie na jej brak. Iskrę sprawdzaj na samym kablu WN. Czy przy zmontowanym układzie włączanie i wyłączanie stacyjki powoduje iskrę? PS. Poczytaj troszkę na temat układów zapłonowych. Na pewno...
A dlaczego odłączasz masę silnika? Prosisz się o kłopoty?
to wartość orientacyjna u ciebie jest napewno nieskończoność.nawet od zera do 40 kΩ jest ok.
czy nie lepiej sprawdzić czy pojawia się iskra na 2 cylindrze w takim przypadku będzie lepszy dostęp do świec niż do cewki aby przełożyć kable? Czy szybciej będzie sprawdzić czy jest iskra na tej świecy kręcąc rozrusznikiem? Czy dobrze myślę? Nie za bardzo. Co innego iskra na powietrzu a co innego wewnątrz cylindra. Co masz za problem przełożyć kable...
jeśli na kablach jest tak jak piszesz to: 1) odłącz całkiem biały i zobacz czy jest iskra, jak sie pojawi to usterki szukaj między końcówka białego kabla i stacyjką- podanie masy na biały powoduje gaszenie iskry(i silnika..) 2)jeśli 1 nie pomoże kup drugi moduł
Owszem zmieniałem. Dzisiaj przyjechał do mnie dziadek który ma takie same clio jak moje i sprawdziłem podłączenie kabli i moje są tak samo. Sprawdzając iskrę zdjąłem kabel z cewki zapłonowej.
probowka przez minusa dokladaj do srodkowego pina w kostce co przychodzi do czujnika polezenia walu czy tez halla powinna byc istra slychac pompke w baki i klikanie wtryskiwacza jesli nie ma iskry a jest reszto to albo kable albo cewka
Witam,musiałem zmodyfikować instalacje w quadzie,tzn pozbyć sie nie potrzebnych kabli teraz quad nie ma iskry:(Kable podłączałem według schematu nie wiem czy wszystko dobrze zrobiłęm,dwa przewody mam jeszcze lużne tzn przewód nr5 z modułu i czerwony z bezpiecznikiem który idzie od regulatora.Jestem początkujący w tych sprawach więc prosze o wyrozumiałosć:)
Nie wiem już co robic, nowy iskrownik, moduł, wiązka, cewka i dalej brak iskry. Mierzyłem kable miernikiem i prąd jest, tylko nie ma na impulsatorze mimo że jest nowy, co mam robić ?
No i dobrze, że nie rozbierałeś odkurzacza do wirnika. Błędnie założyłeś zwarcie. Przy zwarciu kabla zasilającego będą się sypać iskry, będzie huk i będą spalone bezpieczniki. Jak sobie napięcie przysiada za kablem, to znak że opory są zbyt duże od sprawnego gniazda zasilania do obciążenia. Należało omomierzem sprawdzić czy są przejścia poszczególnych...
Witam, mam starego Simsona, dawno nikt nim nie jeździł, próbowałem go odpalać na pych ale świeca nie dawała iskry, kabel idący do cewki (nowa) dawał iskrę ale myślę że jest za słaba co może być przyczyną?
Moc iskry można sprawdzić tak: wykręć fajkę i przytrzymaj kabel wysokiego napięcia do cylindra w odległości mniej więcej od 0,5 do 1 cm. Jeżeli cewka jest sprawna to iskra powinna przeskakiwać przy pokręceniu magneta ręką.
Moje pytanie jest takie, czy są nowe świece zapłonowe z dobrze ustawioną przerwą, bo zbyt duża przerwa prowadzi do uszkodzenia kabli i cewki wysokiego napięcia.
Jak do tego doszło? Spróbuj odpiąć kabel z alternatora.
Tez uważam, że przyczyna tkwi w układzie zapłonowym. Cofanie się paliwa w 2T jest normalne, a nasila się jak wypadają zapłony. Sprawdź długość iskry skaczącej od kabla WN (bez fajki) do masy. Musi być więcej niż 8 mm. W sprawnym CDI jest to kilkanaście mm a nawet więcej. Sprawdź simmeringi na wale i ssanie czy się zamyka.
Każda iskra powinna uderzać w czarną okrągłą pokrywę palnika. Jeśli uderza niżej, to są problemy z zapalaniem. Ewentualnie może być przebicie na kablu iskrownika (pod płytą) i część iskry idzie na obudowę. https://obrazki.elektroda.pl/2077586700_...
Może to już naprawiłeś, ale widać przyciśnięty niebieski kabel. Jak będzie dotykał masy to iskry nie będzie.
Witam. Mam problem z pilarką Stihl 180 2 mix brak iskry. Nasapiła wymiana cylindra. Przed wymontowaniem iskra była, po demontażu już nie. Świeca sprawdzona w innej pilarce - iskra jest .odległość cewki od koła -grubość kartki papieru. Przy sprawdzaniu iskry kable od wyłącznika odpięte. Co jeszcze można sprawdzić? Może trzeba ustawic jakoś koło względem...
Kondensator ktoś wcześniej zmieniał bo widac że jest całkiem nowy nic nikt wcześniej nie grzebał prawie koleś się nic nie znal o rozregulował zapłon zmienił kondensa a winna była cewka ja wymieniłem cewkę ale dalej dupa Jeszcze jedno, trzeba sprawdzić jaki to model dokładnie jest. Niektóre samochody miały kabel oporowy do cewki. I teraz czy jest dobrana...
Sprawdź luzy zaworowe. Sprawdź iskrę gdy zgaśnie ale na SAMYM KABLU bez fajki. Czy ssanie jest zamknięte?
Wyciągasz kabel WN z kopułki jeśli masz centymetrową iskrę w powietrzu do masy to znaczy że albo kopułka albo palec....
Sprawdź kabel, ja już kiedyś opisywałem moja przygodę z modułem.Często jest tak ze kabel nie ma dobrego połączenia z fajka i stad problemy z iskra .odkręć fajkę od kabla i kabel od modułu sprawdź łączenia.Spróbuj połączyć kabel ze świecą bez fajki .
Moźe puścił simmering na wale. Zdejmij pokrywę magneta i zobacz czy nie cieknie benzyna. Kompresja ok? Świeaca sucha po nieudanej próibie odpalenia? Jakiej długości masz iskrę między kablem WN a masą?
A błąd to nie wszystko. Widzi obroty w czasie kręcenia??
jakbys mi w myslach czytal... opcje mam taka ze nie dziala mi 2 i 3 cylinder bo nie dostaje iskry, kable sprawdzilem i z cewki nie wychodzi WN. Ale najciekawsze jest to ze 2 razy odpalil mi normalnie ale po krotkiej przejazdzce znowu iskra zanikla... stad chce sie upewnic ze to cewka a nie np komputer wariuje... :?:
Od 2 dni auto szarpie jak doda sie gazu strasznie zamula na benzynie jest duzo lepiej na gazie to nawet autem telepie. Wczoraj patrzę na wieczór a tam na paru kablach iskra sie nie raz pokazuje.Kupiłem kable nowe BERU,czyszczony przepływomierz,przepustnica,kopułka dobra,palec dobry,filtry gazu powietrza no wszystkie wymienione i co lepsze dalej iskrzy...
Może być np. przeskok iskry z kabla zapłonowego na obudowę. Założyć dodatkową koszulę, wymienić elektrodę zapłonową ewentualnie też palnik.
Ja jednak sprawdził bym dokładnie układ zapłonowy. W 1990 raczej nie stosowali procesorów w modułach zapłonowych, więc zmiana wyprzedzenia jest realizowana elektronicznie. Opisz ten układ a najlepiej daj schemat. Sprawdź też iskry na wszystkich cylindrach pod kątem max długości generowanego wyładowania iskrowego. Brzmi naukowo, a robi się to banalnie...
na zadnym garze nie ma iskry??? posprawdzaj kable jeszcze dla pewnosci ale ja stawiam na opto.
Sprawdź czy masz iskrę na świecach. Dla mnie wygląda jak uszkodzona cewka zapłonowa.
podpisuje się pod tematem. Wymieniłem kable WN i świece i to samo iskra skacze miedzy cewka a kablem. Co wymienić kolejne cewke? kopułke? palec?
Zacznij od regulacji później będziemy myśleć dalej. Dokładnie o tą "wielką śrubę" mi chodzi, po jej odkręceniu w gwincie powinno być wycięcie. Widzę, że podstawy mechaniki znasz i mając zdjętą pokrywę zaworów będziesz widział kiedy żaden z zaworów nie wykonuje pracy. Jeżeli chodzi o samą iskrę - zapłon, to tu niestety regulacji wyprzedzenia - opóźnienia...
Wszystko zależy od tego czy masz iskrę.
Ściągnij świecę z kabla i sprawdź czy jest iskra z kabla. Jak jest iskra to świeca do bani - wymiń. UWAGA: Musisz do kabelka od świecy włożyć kawałek drucika. Przewód w kablu WN może być dość głeboko i z testu wyjdą nici Jak nie ma iskry na kablu to: żle zamontowałeś kondesator albo nowy kondensator jest popsuty - to się zdarza. zamontuj poprawnie lub...
Miałem podobnie w lancerku :)Sprawdź iskrę,kable palec i kopułkę:) u mnie nie było iskry na jednej świecy, przebicie było na kablu, zalewało jeden gar ,auto więcej pali dusi się szarpie i zrywa.Delikatny gaz = mniej paliwa a to = mniej zalany silnik:)
Mam trochę czasu, mogłem się znowu zająć autkiem. Wygląda to tak, że nie ma iskry. Kable są ok, świece są ok. Czyli może faktycznie cewka. Ale żeby nie pchać się od razu w koszta (dobra cewka oscyluje w granicach 250-280zł), chciałbym sprawdzić, czy dochodzi do niej napięcie. Da się to jakoś sprawdzić miernikiem? Kostka w cewce jest 4-pinowa. Ewentualnie...
Kabel wn między cewką i kopułką do sprawdzenia tu jest sedno tematu każdy problem z odbiorem iskry (kabel srodkowy,palec,pozostałe kable wn) spali nawet orginalna cewkę po stronie wtórnego
Czyli jednak masz zapłon jak w kosiarce. :D To co nazywasz cewką, z resztą handlowcy też tak to nazywają, jest kompletnym układem zapłonowym. Nierozbieralnym, a przez to nie do ew. naprawy. Tylko wymiana. Na razie odłącz kabel od gaszenia i od czujnika obeności oleju i zaizoluj. Potem sprawdź iskrę na samym kablu, bez fajki o ile jest odłaączalna, zbliżając...
Jeżeli nie spalił się bezpiecznik na kablu zasilającym ( o ile taki był) , to masz na 99% upalone ścieżki wewnątrz wzmacniacza.
Jeśli problem (wypadanie zapłonów) występuje pod obciążeniem, to może być znak słabej iskry: cewka, kable, świeca.
Osłonę dolną silnika posiadasz? Masz gdzieś ewidentnie "Zawilgocenie" instalacji...
immergas iskra iskra zanika pilarek iskra
pralka whirlpool słabo wiruje tranzystor citroen zamiennik onkyo podłączyć bluetooth
dezamet żelazko schemat centralny zamek kangoo
Szarpanie silnika Passat B5 1.9 TDI na gorąco Scion xB: Błędy P0171 i P0130 - Czy można jeździć?