Najpierw to sprawdź czy jest ogólnie iskra. Nie potrzeba ci do tego świecy. Jak się da to zdejmin kapturek z przewody cewki i przybliż do cylindra tak z 1 cm. Ma iskra przeskoczyć.jak masz iskrę to świeca do wymiany. Proste a ty od razu do przełącznika które z resztą psują się rzadko.
Musiałbyś sprawdzić gaźnik, może się przypchał, albo masz problem z pompowaniem paliwa, wężyki nie są popękane? Chyba, że cewkomoduł jest wadliwy i odcina zapłon. Jakbyś miał tester iskry, to można by sprawdzić czy iskra nie zanika przy wyższych obrotach. Generalnie gdyby moduł był stałokątowy zamiast zmiennokątowego, to silnik powinien pracować.
Wypnij z kostki modułu przewód czarno biały. Albo odczep tak, by nie był od niczego podłączony. Bo rozumiem, że rozrusznik kręci, ale nie ma iskry, tak?
Wymieniłem tę całą skrzynkę i to samo - na krótko kręci, ale wtedy nie ma iskry, a jak zrobię zwarcie na tej płytce i guzik od palenia jest wciśnięty, wtedy kręci i ma iskrę.
Brak zasilania/słaba .masa modułu.
To ja dodam może to pomoże.
Witam. Mam problem z Kawasaki KX 1986. KX zgubił iskrę. Wymieniłem cewkę i iskra jest tylko wtedy, gdy naciskam co 1 sekundę killswitcha. Nie wiem, co może być tego powodem.
Na to wygląda, do rodziny Z250 mam service manual i nie zgadzały mi się do końca pewne fakty... Ten GPZ pasuje, po za tym powstał z rodziny Z250. Wrzuć więcej zdjęć silnika. Podaj kolory kabli idących do regulatora napięcia i alternatora, zobaczymy czy będzie pasował schemat. Reszta czyli zapłon na 90% jest na przerywaczach. Pomierz rezystancje uzwojeń...
Zdjąłeś fajki ze świec.. i jak dalej sprawdzasz iskrę?
Filtra nie wymienia się, trzeba tylko dokładnie wymyć go w benzynie. Zasada działanie pompki jest taka jak w Briggsach, inaczej jest rozwiązany jej napęd. Przy składaniu silnika musisz tak ustawić wałek pompki aby wszedł on w gniazdo wałka rozrządu.
Swieczki , Panie Dobrodzieju ,świeczki.
Ok juz wiem jaką wersję masz 1. Odepnij + amulatora 2.Wyjmij tą mniejszą wtyczkę ze sterownika 3. przekręć stacyjkę na on 4, Zmierz i podaj oporność pomiędzy przewodem + z odpiętego aku i przewodem szarym małej wtyczki
Sprawdź może jeszcze akumulator, może iskra jest słaba.
U znajomego w tym samym modelu było to samo. Uszkodzony był jeden z dwóch impulsatorów, po rozgrzaniu dostawał przerwy. Po wymianie na inny iskra wróciła i motocykl jeździł dalej.
W pierwszej kolejności świeca, dalej wyłącznik zapłonu, szczególnie kabelek idący z cewki do wyłącznika. Możliwe, że styka gdzieś do masy. Następnie, wszystkie wyłączniki bezpieczeństwa. Sprawdź poziom oleju w silniku, przy niskim poziomie nie będzie iskry. Rysunek przedstawia sposób sprawdzenia cewki zapłonowej. http://obrazki.elektroda.pl/4884077100_1...
Dlatego właśnie chce ją przewinąć, ale problemem nie są światła, tylko brak iskry.
kubaborys napisał: Czy kąt przykręcenia stojana ma znaczenie? Teoretycznie da się go obracać co 120 stopni... Oczywiście, że ma znaczenie. przecież zapłon musi być w odpowiednim punkcie chyba, że impulsator jest na zewnątrz koła magnesowego. A co z kablami, przecież ich droga określa położenie podstawy magneta. Czy mierzyłeś rezystancje cewki ładującej...
G/BK - masa Analizując schemat wnioskuję, że podanie masy na ten styk modułu/ kabel powoduje właśnie brak iskry (poprzez diody w junction box stopka boczna, neutral switch) Sprawdź czy iskra się pojawi gdy nie podłączysz tego kabla
Może na początek lakier V66.
W pierwszej kolejności sprawdź cewkę zapłonową i impulator. Kostki od impulsatora wsadź diodę LED i zakręć rozrusznikiem. Jeśli dioda będzie delikatnie migać to nie tutaj jest problem. Jeśli chodzi o cewkę zapłonową to wypnij kostkę od statora, i zmierz napięcie/zmierz opór cewki. Zależy co jest w manualu. Nie da się go otworzyć
Świeca i zawory sprawdzone ,strzela w tłumik i na zimnym na ssaniu ma wysokie obroty ,może to coś z gaźnikiem,a z tym wypadającym zapłonem to tak jest jakby na chwilę nie było iskry bo gasnie
Witam. Mam ten sam problem, jak jest zimny to iskry brak, jak już odpali za którymś razem to później pali normalnie, wystarczy,że postoi noc i znowu brak iskry. Macie pomysł?
Witam, potrzebuję schematu instalacji elektrycznej do mojego motocykla Kawasaki ER6N 2008. Mam problem z iskrą po zmianie złącza głównego.
Witam mam problem z Kawasaki klx 650 kupiłem nowy moduł bo nie było iskry po podłączeniu nowego modułu okazało się że iskry dalej brak. Lecz gdy kręce silnikiem i klikam guzik od gaszenia off on iskra się pojawia co jakiś czas Przycisk sprawdzałem działa prawidłowo
A czy przypadkiem nie ma tam immobilizera
Naładuj akumulator
Odległość modułu od koła magnesowego 0,2, brak śladów pęknięć, a bez fajki też jest brak iskry - wcześniej sprawdzałem
Jak by impulsator, moduł i cewki były dobre to iskra by musiała być, któryś z tych elementów jest uszkodzony.
Wg. internetu akumulator jest właściwy. Akumulator bezobsługowy można założyć, o ile będzie miał wymiary identyczne z akumulatorem obsługowym. Dla przykładu na Larssonie jest akumulator bezobsługowy marki JMT w cenie 199 zł. Parametry elektryczne są jednak identyczne. Sprawdź jeszcze co się będzie działo po przejażdżce i ewentualnie postaraj się wykonać...
To silnik na gaznikach
Ssanie chyba albo zalewa albo za mało moim zdaniem skromnym.
Jak ma sie kompresja? Sprawdz jakie sa iskry przy zimnym silniku.
Witam posiadam kosiarke John Deere z silnikiem kawasaki fc420v. Kosiarka nie ma iskry kupiłem nową cewkę ale to nie pomogło. Odłączenie kabelka od cewki też nie działa. Cewka generuję mały prąd . Ale jest za mały żeby wytworzyć iskrę na świecy. Jakieś pomysły co może być przyczyną ?
założyłem 2 moduły i na obu jest to samo. kabel do gaszenia musi pulsować do masy, bo jesli zetkne go na stałę do ramy lub jest nie podłączony to iskry nie ma w ogule. dopiero gdy pomiędzy tym kablem a ramą pojawi się iskra to i jednocześnie na świecy.
niestety to nie zbiornik Wydaje mi sie ze cos z iskrą jest nie tak
Posiadam Kawasaki ZX-10 Tomcat nie wiem ktory rok ale raczej 90. Składam elektrykę na nowo od podstaw i nie mogę złapać iskry . Nie mam czujnika stopki bocznej i licznika. Na krótko połączyłem kable od czujnika stopki bocznej i od sprzęgła oraz od czujnika luzu. I dalej brak iskry. Wymieniłem na nowo moduł,czujnik położenia wału , cewki, świece i dalej...
Czy robiłeś jakieś pomiary? Na wskazanej stronie jest sporo informacji ma temat prawidłowych parametrów. Np. napięcie szczytowe czujnika położenia wału - 3V. Nie wiadomo tylko na ile te informacje są adekwatne do twojego motocykla. Czy podłączałeś jakieś krańcówki wpływające na układ zapłonowy? Np. tą od stopki bocznej. Może trzeba coś zewrzeć aby była...
Obstawiam moduł dość często padają
Witam. Jestem tu nowy. Pisze ponieważ mam problem z moja Kawasaki Gpz500 przed lift. Gdy wciskam na starter, rozróżnik nie reaguje a obroty na liczniku idą do końca. Tylko wibruje coś w skrzynce bezpieczników. Nawet gdy kręcę rozrusznikiem bocznym sposobem. Nie pojawia się iskra. Kupiłem nowy moduł bo myślałem że będzie po sprawie. Niestety nic się...
świece są zalane? To to jest być może rozwiązanie problemu chyba że chodzi ci oto że po nich widać ze paliwo dochodzi :D pobaw się powietrzem jeśli jest iskra, paliwo to spróbuj pobawić się powietrzem. Regulacje gaźników.
Moto pali, winne było koło magnesowe.
Dziwne, bo ja znalazłem w 26 sekund. Może napisz, jak szukałeś...
A sprawdziłeś czy to na pewno zanik iskry? bo wg mnie nie
Zacznij od znalezienia i zamieszczenia schematu instalacji. A przynajmniej schematu układu zapłonowego. Można cię będzie nakierować po kolorach kabli.
Zbiornik się nie zapowietrza, ma odpowietrznik sprawny to juz sprawdziłem. Odpowietrzenie gaźników przedmuchane, chyba sprawne ale to sprawdzić ciężko. Nawet próbowałem jechać z otwartym zbiornikiem i otwartym kranikiem na przelew żeby nie było i nic to nie pomogło. Jednego czego nie jestem pewien to to czy jest iskra podczas awarii. Zanim dogrzebie...
Witam. Wie ktoś może który kabel w module jest od gaszenia? Motor Kawasaki GPZ500S 99r, nie ma iskry. Mam skuter i też miałem taki przypadek; odpiąłem biały kabel i okazało się że stacyjka do wymiany. Chciałbym wykluczyć w Kawasaki.
Witam mam taakie pytanie czy da sie wymienic generator bez wyjmowania siknika w Kawasaki ultra 150 poniewaz nie ma iskry ?
Filtr powietrza sprawdziłeś?
Wiatam mam pytanie jaka powinna być oporność cewki i jaki powinna być grubość drutu bo kupiłem drut 0,3mm i wyszła mi oporność 2,4 oma i iskry brak
Witam. Niedawno kupiłem Kawasaki KX 125 z 1994 r. Przy poprzednim właścicielu cross palil normalnie, nie było z nim problemów podczas oględzin. Na drugi dzień odpalił na drugiego kopa, po krótkiej przejażdżce zaczął przerywać i zgasł. Tak jakby iskra raz była raz nie. Oczywiście ściągnąłem świecę, sprawdziłem czy jest iskra. Okazało się że nie ma w...
Luzy zaworowe sprawdzone?Niestety nie mam pojęcia jak tam wygląda rozrząd.Grzebałeś tam cos?Iskra na tym cylindrze jest?
Posiadam miernik ale nie wiem jak mam sprawdzić kondensator, gdzie, co jak podłączyć, prosiłbym o wskazówki. Najpierw zewrzyj końcówki kondensatora, a potem sprawdź omomierzem, jeśli jest dobry to wskazania omów powinny Ci powoli rosnąć do ∞. Przy zwieraniu kondensatora może Ci przeskoczyć iskra, także uważaj. Pozdrawiam.
Witam w kawasaki klr 650 z 2004 roku zniknęła iskra. Pożyczyłem moduł od kolegi ale z kawasaki klr 600 rocznik coś koło 1994.. Pytanie moje czy moduł będzie pasował? Jeżeli go podepnę czy może coś się spalić? Różnicę widzę tylko w tym, że jeden kabel jest zółty, a drugi biał no i dodatkowo z tego z 2004 wychodzi żołto-czarny kabel który nie jest łączony...
Witam mam problem gdyż podczas jazdy motocyklem kawasaki kxf250 2008r doświadczyłem przerywania a jakieś 0,5km dalej całkowicie zgasł i już nie odpalił.Rozebrałem górę tłok ładny cylek bez rys dziwnie wyglądało jedno miejsce na głowicy jakby uszczelka puściła. Zrobiłem honowanie cylindra i głowicy motor poskładany iskra jest paliwo też a motor raz na...
https://www.banggood.com/pl/Ignition-Coi... Pasuje również do kawasaki.
Lekko za bogata mieszanka, nie jest idealnie. Raczej bym zaczął od sprawdzenia iskry, szczelności dolotu i wydechu, czyszczenia gaźnika i regulacji zaworów. W tej kolejności.
Witam mam taki sam traktor i mam pytanie czy sprawdzałeś przed rozebraniem czy jest iskra na świecy lub fajce , czy paliwo dociera do cylindra? A może już jest naprawiony? Jesli nie zacznij od iskry i paliwa to można coś wykluczyć
Witam Szukam schematu instalacji elektrycznej bo motor nie odpala i mechanik chce sprawdzić czy na sterownik idzie prąd i masa. model 2000r z jedną wtyczką . Motocykl kręci wszystkie liczniki i światła działają ale nie odpala i nie ma iskry na świecach .
Witam, mam Kawasaki kx450f 2007 rok i nie ma w nim iskry. Okazało się że stator nie działa prawidłowo. Teraz pytanie brzmi, ile stator powinien pokazywać volt lub Ohm w pomiarach czytnikiem? Z góry dzięki za odpowiedź. Mile widziany schemat pomiarów do statoru. 😁
Witam. Dzięki Ciz. Ale to jest moduł zapłonu do motoru Kawasaki i to oznaczenie jest na scalaku.
Witam mam problem z iskrą w moim motocyklu. Po remoncie i złozeniu kx niema iskry. Probowałem wszystkiego i nic nie pomaga. Kx stał przed remotem rozebrany przez pare miesiecy ( brak czasu na naprawe) wczesniej wszystko grało, a po zlozeniu niema iskry. Sprawdziłem zapłon cewke i wymieniłem moduł zapłonowy ale nadal nic prosze o pomoc bo sam juz niemam...
Setki japończyków regulowałem bez filtra i chodziły jak złoto. Rozrząd sprawdz pięćdziesiąt razy. Zapłon też. To gratuluję Rozrząd masz na zdjęciach powyżej Znaki się zgadzają W górnym położeniu tłoków zewnętrznych zawory zamknięte (krzywki poziomo ) znak na wale na T Więc jest ok no chyba że kwestia ząbka Kupiłem go do roboty i sprzedający dorzucił...
Niestety pomimo nazwy, że mamy do czynienia z cewką to przewinięcie nie wchodzi w grę. Takie cewki są zalane, czymś w rodzaju żywicy. A odtworzenie (przewinięcie) uzwojenia wtórnego jest prawie nie możliwe, nie do wykonania. Po pierwsze sama zalewa komplikuje, utrudnia wykonanie operacji. A po drugie uzwojenie takie (wtórne) nawinięte jest drutem grubości...
Chodzi o silnik Kawasaki FB460V, marka traktorka Westwood, model 5013. Instalacja elektryczna jest uszkodzona, bo nie ma reakcji ze stacyjki, nie kręci rozrusznikiem. Po sprawdzeniu rozrusznika chodzi tylko silnik, nie ma iskry. Czy da się ominąć instalację elektryczną?
No cóż. Picasso to ty nie jesteś. Napracowałeś się, ale nie narysowałeś najważniejszego! Które cewki (uzwojenia) są podłączone do których kabli??? Jak kable są podłączone do modułu? Jaki to w ogóle skuter? Czy nie ma do niego schematu? Czy cewka impulsatora nowej podstawy iskrownika jest jednym końcem gdzieś podłączona? Czy nie prościej byłoby znaleźć...
Ok, do tej pory - mamy to 🙂 robi test przepustnic, włącza kontrolke check, przy kręceniu wtryski podają paliwo i jest iskra. Dziękuję adamosa za wskazówki co do wypustu na wałku. W głowicy zephyra jest bardzo mało miejsca na taki obracający się element, ale dało radę. Przystępuję do wykonywania flanszy łączącej przepustnice z głowicą.
Witam, Mam problem z silnikiem w kawasaki zxi 900 prawdopodobnie z roku 1995. Numer na tabliczce znamionowej Jh900a-600095. Brak iskry, czy ktoś ma może schemat instalacji elektrycznej do tego modelu? Ewentualnie jakaś podpowiedź co sprawdzić? Pozdrawiam
Witam, wracam do tematu bo nie wiem co może być nie tak że na jeden świecy nie ma iskry ,cewka sprawna bo prąd wychodzi a jak połacze kabelki między cewka a przerywaczem do gubi napięcie i ,nie wiem może być zwarcie jakieś,czy wina czegoś innego gdzie szukać przyczyny ?
Witajcie mam problem jak w temacie z kawasaki kle 500 rok 1999 , mianowicie problem jest taki pewnego dnia odpalam moto i ono nie pali na jeden gar wiec wymieniłem świece nadal to samo pali na jeden cylinder. Motor odstawiłem na tydzień chce go odpalić a on nawet nie zaskoczył tylko w gaźniki dziwnie kicha. Powiedzieli mi ze koło magnesowe padło i je...
Cześć, mam problem z RMX 250, mianowicie nie ma iskry. Magneto i stator zostały wymienione na te z modelu Kawasaki KX 250, ponieważ stare magneto było rozsypane, a nie mogłem nigdzie dostać magneta od RMX (inna średnica na wał niż RM). Problem jest tego typu, że nie daje iskry, zmierzyłem prąd zmienny, który wychodzi ze statora i daje do 15V. Moduł...
Witam w moim Kawaski KX85/100 w 2t zablokowało koło dopuki nie zwolniłem do 0(motor oczywiście zgasł). Rozpędziłem się wtedy do 6 biegu około 80 km/h i jechałem tak ok. 5 sekund. Od tamtej pory nie odpala. Tłok cylinder pierścienie głowica jest z Wossnera. Możliwe że jest to od świecy? Bo iskra zrobiła się różowo-czerwona. Chłodzenie raczej było dobre...
Witam kolegów i proszę o radę. W traktorku John Dere XR75 silnik Kawasaki padła cewka zapłonowa, zapłon taki jak w kosiarkach, więc wsadziliśmy cewkę z jakiegoś Brigssa na próbę. Niestety iskry brak nadal. Ponieważ oryginalna cewka do tego silnika kosztuje w okolicach 500zł (sic!) padło na moduł od chińczyka zasilany z aku taki jak tu https://obrazki.elektroda.pl/4908871400_...
Witam , Kupilem wczoraj motor Kawasaki ZR 750f z 2003 roku od pierwszego wlasciciela z ksiazka obslug i pisemna gwarancja na zwrot pieniedzy jezeli silnik ,skrzynia biegow sa niesprawne ,aktualny przebieg 23300 km, motor przestal dwa lata w garazu u niego i od ostatniego przegladu zrobil 150 km. Po niemoznosci odpalenia u klienta na paliwie ktore mial...
Witam motocykl to Kawasaki kxf 250 4t z 2013 roku model na podwójnym wtrysku. Po wymianie tłoka i łańcucha rozrządu motocykl odpalamy parę razy i jeżdżony w sumie ok godziny. Wszystko było ok gdy pewnego razu po zgaszeniu nie chciał odpalić. Po sprawdzeniu różnych elementów wyszło na to, że uszkodzony został moduł zapłonowy. Moduł kupiony używany i...
Witam. Orientuje się ktoś jak sprawdzić cewkę, moduł i impulsator? Mam coś rąbnięte, bo nie daje iskry na świece i nie wiem jak sprawdzić. Motor: KX 125 1994 r. https://obrazki.elektroda.pl/6989001300_...
ze schematu wynika, że aby była iskra trzeba dać plus z akumulatora na zółto-czerwone kable od cewek zapłonowych, no i cewki muszą być podłączone do przerywaczy (zapewne pod bocznym deklem silnika) kable zielony i czarny na szybko można tak sprawdzić https://obrazki.elektroda.pl/3949828500_... jeśli po włączeniu stacyjki na kabli żółto-czerwonym...
Witam wszystkich ostatnio zakupiłem sobie motorek kawasaki kz 750 z 1983 oto link motorka nie wiem czy jest dobra nazwa tego oznaczenia kz. Oto link taki sam mam kolor na moim http://kz.mbsween.com/media/kz750euro.jp... . No wracajac do rzeczy nie chodzi mi 3 cylinder. Cewki były sprawdzane przez elektronika i SA ok i w komorze cylindra znajduje sie duzo...
Witam, nie chcę zakładać nowego tematu posiadan problem z KMX125. Brak w nim iskry. Motocykl jest zrobiony na full crossa czyli ładowania aku itp nie ma. Zmieniłem już stator bo poprzedni nie miał oporności na cewkach przy mierzeniu miernikiem. Ale obstawiam że coś źle podłączam. Czy jest ktoś kto by pomógł i rozrysował schemat dla samego układu zapłonowego?
Kawasaki GPZ EX 500S Spadało mu napięcie w instalacji do 8V, co powoduje brak iskry. Doszedłem już do etapu, że instalacja zdemontowana leży na ziemi. Podpięty jest moduł, stacyjka i zmostkowany włącznik zapłonu. Podmieniany akumulator i moduł. Dałem bezpośrednio plus z akumulatora na wiązkę, co przwróciło motor do życia - czyli ominąłem stacyjkę, która...
Witam serdecznie wszystkich użytkowników. Jednocześnie proszę o pomoc. Sprawa jest tego typu, posiadam motor kawe kz 550 ltd z 1982 znikła mi iskra, po sprawdzeniu całego zapłonu znalazłem przyczynę padł mi moduł zapłonowy,podaje typ 21119-1020 czy ktoś jest w stanie naprawić? Bądz udzielić jakichkolwiek informacji na ten temat co z tym zrobić? w serwisie...
silnik od el 250 Czyli od czego? Kawasaki EL 250? Porownywalem wszystko ze schematem instalacji który znalazłem na tym forum niby wszystko jest dobrze, później próbowałem zrobić uproszczony schemat byle tylko go odpalić Pokaż ten schemat. Stan cewek i impulsatora został sprawdzony?
Jeśli kosiarka nie ma już gwarancji. To można sprawdzić odległość cewki zapłonowej od koła magnesowego - jeśli będzie za duża to nie będzie iskry lub będzie przerywało. Druga sprawa do świeca zapłonowa - musi być wyczyszczona i wyregulowana przerwa na elektrodach (ewentualnie kupno nowej). Kolejna rzecz to paliwo - jeśli było kiepskiej jakości, to mogło...
W zimę jeździłem nim gdy nagle zaczął przerywać i w końcu zgasł i nie dało się go już odpalić, okazało się że świeca się "zgniotła", szpara była zbyt mała i nie było dlatego iskry Może jednak nie została zgnieciona :idea: Może tylko między elektrodami świecy odłożył się nagar, czyli mówiąc popularnie "świeca została zaspawana" Skoro pojazd poruszał...
Witam. Panowie i oczywiście Panie, jak tylko jakieś tutaj są, proszę o pomoc. Trafił w moje ręce moduł zapłonowy z Kawasaki Eliminator z 1994 roku. http://obrazki.elektroda.pl/1483838900_1... Motocykl stał długo nie jeżdżony. Znajomy go kupił i po rozgrzaniu silnik gasł, tracił sterowanie na cewki. "Mechanik" doprowadził do tego że w...
impulsator jest identyczny jak od ktm 250 pasuje <wygladem> od kawasaki 400 cc jeszcze od hondy cr 250 tylko jak dobrac impulsator czym sie sugerowac?? czesci do mojej husky sa identyczne jak do hondy cr 250 Dodano po 1 stator kosztuje 1000zł do huskyy a znalazłem komplet do hondy cr 250 za 350 uzywke ale stator magneto moduł cewke napiecia ,pytanie...
Cześć, mam Cagivę River 600. Kupiłem ją z uszkodzonym rozrusznikiem. To jednocylindrowy motocykl bez odprężnika Zamontowałem do niej rozrusznik Denso z Kawasaki Z 750 (cztery cylindry). Dorobiony został nowy zębnik i przedni dekiel rozrusznika. Stojan z magnesami trwałymi został obrócony o 90 stopni, aby uzyskać właściwy kierunek obrotów. Niestety,...
A mianowicie kosiarka jak wyżej w układzie cylindrów V2 silnik bęzynowy Kawasaki zmajstrowane oryginalnie chyba na dwóch hallach module zapłonowym i cewkach podobnych do motocyklowych . Jeden Cylinder nie pali... świeca cewka sprawdzone hall też poprzez podmiankę pinów na module od drugiego. Moduł to Denso 21119-2120 ogólnie niedostępny w Polsce. Macie...
Tak robiłem testy, iskra skacze nawet na 15mm tylko nie pamiętam przy jakich obrotach. No to bardzo ładnie. Też chciałem kiedyś zbudować taki zapłon. Najbardziej chodziło mi o jak najmniejszy pobór prądu przy obrotach jałowych, bo klasyczny zapłon z krzywką bierze wtedy stanowczo za dużo prądu. Dodam,że testowałem moduł bez przetwornicy (motocykl miał...
Witam Jeśli chodzi o pływaki, to najważniejsza kwestia, to ustalić wysokość paliwa w komorze pływakowej. Do tego akurat nie muszą pływaki być idealnie równo podniesione, bo dociskają zaworek - sprawdź go czy nie jest wyrobiona jego powierzchnia. Popatrz na stożek (on jest pokryty jakby gumą) czy jest równiutki, czy może ma zagłębienie. Jak zaworki są...
Witam serdecznie... Mam motocykl GK53C jako GSX400E padł moduł zapłonu przez regulator napięcia wraz z stabilizatorem napięcia. Przez niego poszło wszystko co było włączone w tym czasie. lampy, postojowe... nie wiem jak cewka i czujnik impulsowy w jakim stanie są... Ale cewka zapłonowa orygilnał wywaliłem i nie wracam już do niego bo się pogubiłem i...
Witajcie, borykam się z pewnym problemem w mojej kosiarce, rzuciła ona palenie. Znalazłem service manual do silnika KAWASAKI FC150V, kosiarka w wersji bez rozrusznika. Występuje brak iskry. Podejrzewam uszkodzenie cewki, którą mam w planach sprawdzić zgodnie z instrukcją, ale nurtuje mnie tzw. control unit (CU). układ sterowania, został podczas koszenie...
kawasaki iskra bezpiecznik kawasaki kawasaki obrót
scroll touchpad lexmark czarny wydruk czcionka chrome
technics overload instalacja offgrid
Wybicie bolca z drzwiczek pieca Amica, Bosch, Electrolux – demontaż zawiasu, usuwanie zapieczonego sworznia Passat B5 1.9 TDI 90KM – funkcja cienkiego przewodu na klemie plusowej akumulatora