Dziękujemy,takiej amatorszczyzny to nie tolerujemy.
Cewka jedna zespolona, wyjmij ją, wsadź w gumki 4 świece i sprawdź iskrę.
A może tu stacyjka w kulki leci ponieważ dmuchawa i wycieraczki mają możliwość włączania się we wcześniejszej pozycji niż zapłon. Kiedyś konałem nad peugeot'em aż wkońcu na krótko zwarłem styki stacyjki i o dziwo odpalił. A jak z iskrą??
Co zrobiłeś, że pojawiła się iskra? Bo ja mam to samo, po wymianie czujników wału i wałka nadal jest problem z iskrą. Dwa błyski i dalej nie ma iskry.
do modułu
A może masz uszkodzony rozrusznik i przy rozruchu pochłania bardzo dużo prądu , pozostała część jest zbyt słaba aby wytworzyć iskrę .Pozd.
Witam, jechałem sobie Peugeotem 207, nagle tracił moc, a obroty spadały w dół, zgasł i już nie chce zapalić. Sprawdziłem iskrę, ale iskra była słaba, więc podpiąłem komputer. Na komputerze pokazał błąd czujnika położenia wałka rozrządu i czujnika wału korbowego. Wymieniłem to, ale dalej brak iskry. Czy ktoś może wiedzieć, dlaczego dalej nie ma iskry.
Cewka się nie spali!!!! Nie ważne czy jest na 6, 12 czy ileś tam woltów. Ile razy można powtarzać że to napięcie jest nieistotne??? Z reszta jak się ma spalić jak dostaje króciutkie (ok ms) impulsy rzędu 100-300V. Poczytaj.... Tak o ten schemat mi chodzi. Ciebie interesuje tylko cewka zapłonu i cewka zapłonowa (taka subtelna różnica), czyli butelkowa,...
Kolego i jak zakończyła się przygoda z brakiem iskry? Mam ten sam problem.
Witam posiadam skuter peugeot streetzone 2t 2019. Iskra zrobiła się bardzo słaba. Wymieniłem świece skuter odpalił na 2 minuty i zgasł. Znów na nowej swiecy jest słaba iskra. Pomocy
No to stawiam, że to immo zablokowało odpalanie.
A gdybyś tak cewkę ze świecą na zewnątrz podłączył to byś widział czy iskra ginie.
Peugeot kisbee 50 2T. Skuter nie chce odpalić. Iskra jest, paliwo dochodzi. Co jeszcze można sprawdzić??
rozrusznik kręci,paliwo pompka podaje,niema iskry
Sprawdź czy jest iskra
Nie. Diodą led czerwoną. Powinna mrugać przy próbie odpalania. Moduł od 4T teoretycznie powinien dać iskrę pod warunkiem że rozkład wyprowadzeń jest taki sam i sam zapłon jest też typu CDI.
tu1
skuter peugeot speedfight 100cc nie ma iskry
Sprawdziłeś czy jest iskra?
Podając stałe +12V na wejście zasilania modułu AC-CDI, zrobiłeś zwarcie i spaliłeś moduł. Przy okazji mogły się uszkodzić przewody w instalacji elektrycznej, w szczególności przewód masowy modułu zapłonowego, ponieważ masa w instalacji elektrycznej Peugeotów ma jeden wspólny punkt masowy. Przy okazji sprawdź masę silnika (masa rozrusznika) oraz przewody...
Jaki był stary moduł i jak wyrzuciłeś immobilizer ? Prawdopoodobnie nowy moduł nie zadziała ( nie pasuje do Twojego modelu skutera)
Tak zrobię tylko że dzisiaj wymieniłem linkę od gazu bo tamta była troszkę za kurtka i nie wiem co się stało ale nie mam iskry
To nie chodziło o krencenie tylko, że nie zawsze jest iskra.
Jak ci zgaśnie to sprawdz czy jest iskra .
Witam, nie dawno wyciągnąłem że stodoły po 5 latach stania skutera Peugeot zenith, problem jest taki że nie ma iskry badałem miernikiem z iskrownika wychodzi prąd lecz z modułu już nie, dziś wymieniłem moduł i cewkę zapłonowa i dalej nie ma iskry. Wie ktoś może co zrobić żeby ta iskra się pojawiła?
CZyli pyk rozrusznik kręci , paliwo tryska, jest + na cewce a ta dopiero po chwili wali iskrą?
Musisz sprawdzić czego brakuje jak zgaśnie paliwa czy iskry?
A jakie wartości kompresja, paliwa czy iskry?
Witam tak jak najbardziej może być wina akumulatora ja tak też miałem , do kręcenia wystarczało lecz brakowało na iskrę
Iskra jest?
Obstawiam czujnik wału odpowiada za sygnał do cewki w ktorym momencie ma byc podana iskra.
Przy takich objawach tylko wymiana.
To instalacja zapłonowa DC-CDI tak jak przypuszczałeś .W pinoutach patrz na Kymco Agility, także Giantco Sprint (4T): lecz nie gwarantuje, że to dokładnie to. Trzeba by sprawdzić po przewodach gdzie który prowadzi. Powiny być 12v po stacyjce, masa, impulsator i cewka wysokiego napięcia.
Te błędy nie mają nic wspólnego z odpalaniem. Czego mu brakuje iskry czy paliwa?
Ja obstawiam że immo już jest off dlatego widać że sterownik jest zablokowany a usterka jest gdzie indziej, jeżeli to prawda że wtryski podają paliwo a nie ma iskry. Jest to wszystko do sprawdzenia ale chyba nie przez właściciela ani tego mechanika.
Może to ci się przyda jest to peugeot od 2000R---
Dopisz jeszcze jak sprawdzałeś iskrę.
Pompa dziala po wlaczeniu zaplonu, cisnienie na listwie tez jest, jedynie brak iskry.
A to nie jest do diesla? Tak BTW pompke słychać że pracuje. Aktualnie ciśnienie benzyny jest tylko nie ma iskry
a czy czujnik obrotu wału ma coś wspólnego z iskrą?
moj ma 475 ohm...czy musi miec 550 ? jaka jest granica ? ogolnie auto nie odpala (nie ma iskry)
Sprawdzana była iskra za pomocą swiec, oraz innej cewki i nic Dodano po 11 Jak się odpina sondę lambda to trzeba ją zakodować od nowa chyba. sonda lambda tzn jej błąd odcinał by iskrę??
miałem to samo gasł -u mnie to był moduł wzmocnienia iskry
Stał 3 lata na dworze Też bym tak powiedział :)a znajomi mnie poprawiają :) a 3 lata to nie tak długo:). Jak się uporasz z pompą to czy na świecach będzie paliwo no i to że świece dają iskrę nie oznacza że zapalą mieszankę . Sprawdź instalację WN a szczególnie przewody bo może jakiś zwierz nagryzł albo wilgotne , brudne to sieją iskrami ( zobacz po...
Witam problem lezy moim zdaniem w aparacie zaplonowym typowy brak iskry
To może zmierz czy prąd dochodzi (raczej tak bo rozrusznik) i wychodzi ze stacyjki? Sprawdziłem już bezpieczniki i przekaźnik że bezpieczniki mają ciągłość, czy mierzyłeś że przed i za jest zasilanie, najlepiej żarówką? To samo z przekaźnikiem, sprawdź czy styk ma zasilanie i sprawdź którego sygnału brakuje na cewce.
Moduł,to g*wno na aparacie do wymiany. Pdróba z Helli około 140 zeta.
To świece wykręci i sprawdzi po kolorze . A później czy jest iskra i myślę że jak przy wykręconych pokręci silnikiem i wyczyści świece to odpali pod warunkiem że jest iskra.
No komputer pokazuje wysłanie sygnału w [ms]. A sprawdzalismy miernikiem czy jest przejście po kablu. W BSM nie ma prądu stałego +12V, po pociągnięciu bezpośrednio z akumulatora do cewek również brak iskry.
Gaznik czyszczony i sprawdzony po wyczyszczeniu nadal to samo jak siadam gasnie niekiedy przejdę z 300 m i to samo sam gasnie jakby tracił iskrę
nie ma iskry wysokiego napięcia w kostce do aparatu napięcie jest czy to wina modułu cewki jak to sprawdzić
Wykręć cewkę, powkładaj sprawne świece w fajki, podłącz cewkę i trzymaj ją tak żeby wszystkie świece miały masę, poproś kogoś o zakręcenie rozrusznikiem, obserwuj czy są iskry.
No ok rozumiem tylko kolego czy jak straci synchronizację immo to wtryski działają a tylko iskra ginie ?
nie ma jak jej sprawdzić. Dlaczego ? Wykręcasz 4 świece, wtykasz do cewki, kładziesz ją tak, by dotykały do masy i patrzysz czy jest iskra
Co może być uszkodzone?Wymieniałam komputer, bsi i bsm z identycznego peugeota o identycznych numerach, a pompa dalej nie działa nadal brak iskry.
Będzie.
Witam na początku odpowiem ,wszystko idzie przez sterownik, na początku sprawdź czy jest iskra i czy po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłon pracuje pompa , powinna pracować przez około 5 sekund, jeśli nie pracuje to może być walnięty przekaźnik czasowy a w najgorszym wypadku sterownik ,co się rzadko zdarza .Jeśli masz iskrę to jest ok ,jeśli niema...
Mogły zawory lekko dostać i nie ma szczelności. Sprawdź ciśnienie w cylindrach.
Chesz robic glupstwa - wolno ci. Twoje auto, twoje pieniadze. Brak iskry + brak zasilania pompy = nie dziala przekaznik podwojny (na 95%). Trzeba tylko ustalic, dlaczego. Zrobisz, jak zechcesz. Weolych Swiat!
Fajka odpada , sprawdzałem , właśnie ta masa popróbuje coś ale za bardzo nie znam się na tym ;/
Wypożycz gdzieś ciepłe miejsce na jedną noc
Wywal ten czujnik.
Mam pytanie, czy udało się rozwiązać problem z odpalaniem? Jak tak to co było przyczyną, bo u mnie są podobne objawy, tylko że u mnie słychać pompę paliwa, a i tak nie odpala. Jeżeli słychać pompę paliwa to znaczy że immo puściło. Sprawdź czy jest iskra.
Stawiam 100 na czujnik położenia wału.
Ile to sprawdzić cewkę i sprawdzić, czy jest sterowana?
Ale gdyby nie widział immo, to by raczej pompę i iskrę odciął, czy się mylę?
Brak kodu klucza nie pododuje kodu błedu . Wejdz w parametry i zobacz .
nie ma odcinki , iskra jest
Moduł jest wielkości pudełka zapałek wpisz w allegro moduł vivacity i będziesz widział. Możesz też mieć uszkodzoną stacyjkę, wyciągnij wtyczkę z stacyjki i sprawdz.
ale gdzie do cewki?
Witam Problem rozwiązany.Przyczyną był brak stałego zasilania kalkulatora wtrysku. Jak sprawdzałem zasilanie (z 3 razy) to naciągałem wiązke i zasilanie było a jak wpiełem złącza zpowrotem to znikało , przeszczepiłem przewód i chodzi jak należy. Porobiłem się z tą wiązką nieźle byłem pewny co do zasilania bo sprawdzałem żarówką i to mnie włąściwie zgubiło.Jak...
Żle się wyraziłem, kontrolka zapala się i gaśnie prawidłowo. Co do iskry to po co mam sprawdzać jak ze schematu wtrysku widze że jak nie załącza przekaźnik to nie będzie zasilania na module zapłonu i na pewno nie będzie iskry.
wystarczy zmierzyć rezystancje uzwojenia pierwotnego i wtórnego ale wartości ci nie powiem jakie powinny być bo są zależne od producenta- musisz poszukać Bzdury pomiar rezystancji nic Ci nie da trzeba sprawdzić długość i jakość iskry.
Spróbuj ominąć stacyjkę (dwa przewody trzeba złączyć razem), przy czym zainstaluj gdzieś w dostępnym miejscu (np. na kierownicy) wyłącznik zapłonu, zwierający te przewody ze stacyjki do masy.
Prad.na wtryski prad dochodzi bo smierdzi paliwem podczas krecenia. Iskry brak.
Może immo nie działa? Masz drugi kluczyk?
a iskra jest?
Sprawdż wszystkie wtyczki okablowania silnika (na głównej wiązce taka duża okrągła przede wszystkim) i napewno usterkę znajdziesz. Ewentualnie zostaje metoda prześwietlenia przewodu z czujnika położenia wału korbowego, bo skoro komp czyta, że tam jest problem a czujnik wymieniłeś to pozostają tylko przewody. Jeszcze ewentualnie dla pewności immo spróbuj...
swieci kontrolka silnika na desce rozdzielczej po włączeniu zapłonu?
uszkodzony SL96
a inpulsator musi sie stykac z tym wyżłobieniem co jest w pewnym punkcie na magnecie wyżłobiony?
Witam, BM34 to wlasnie ta "puszka elektryczna" kolo akumulatora. Obejrzyj dobrze schemat "zasilania ECU", wszystko tam jest. Masz moze przerwa na przewodzie 1203 lub uszkodzony przekaznik w BM34. Powodzenia, Georges
http://obrazki.elektroda.pl/3285010300_1... http://obrazki.elektroda.pl/3285010300_1...
Raczej sam sterownik i kluczyk Ci nic nie pomoże. Chyba ze przerzucisz immo. Jezeli masz zasilanie na sterowniku a wywala Ci brak komunikacji to wymontuj sterownik i daj go komus kto to ogarnie .. Jaki symbol sterownika ?
Tyle tylko, że powyższe objawy zaczęły pojawiać się tuż po podłączeniu akumulatora po tygodniowej przerwie w zasilaniu. Czy aby napewno to mogło podczas tego braku zasilania się zepsuć? Dziwny zbieg okoliczności? Czujnik halla blokuje jednocześnie pracę pompy i powoduje brak iskry?
Tutaj masz tutorial, ale po francusku: http://only-peugeot.forumpro.fr/moteur-f... Fajny moduł zastępczy, ale cena porażająca (chyba 20 razy taniej można go zrobić samemu): http://www.racing-planet.pl/tuning-skute...
na benzynie pracują wszystkie cylindry jeżeli chodzi o iskrę na tym niedziałającym cylindrze to iskra jest
Pewnie jakiś kabelek przerwany w wiązce komory silnika. Też sprawdzaliśmy - ale pompa pal i brak zapłonu? W tych modelach daje popalić łącze koło przedniego lewego nadkola - wiem - było zawalone na maxa. Oczyszczenie - sprawdzenie - nic! Ale co ciekawe - poruszenie w "mocniejszy" sposób powoduje przełączanie przekaźnika 15-stykowego, ale i tak nie...
Rozrząd idealnie na znaki pasuje iskra jest cały czas
iskry na żadnej świecy i pewnie wtryski przestają działać. Mógłbyś już więcej się nie wypowiadać? Gdzie Ty widziałeś iskrę na świecach w 1.4hdi?
napisz dokładniej sprawdzałes czy jest iskra lub czy paliwo dochodzi do silnika czy masz jakis alarm lub immo
Gaźnik sprawdzony, tak wygląda jakby iskra gineła
iskra jest? Dodano po 1 Iskry brak sterownik silnika
przy zablokowanym sterowniku kts się nie łączy na pewno w iaw 1ap
Ah no to wymieniłem stacyjke i nie mam napięcia na listwie (cewce zaplonowej) świec. Nie ma iskry. A nic się nie stanie jak bym dał napięcie bezpośrednio z akumulatora żeby sprawdzić czy ta iskra wgl jest ?
zacznij od czujnika - od niego się wszystko zaczyna tzn jeśli by był sprawny to podczas kręcenia rozrusznikiem włączałaby się pompka paliwa i wtryskiwacz podawałby paliwo. Sterownik wtrysku "widząc" obroty silnika włącza pompkę i "włącza" iskrę - u ciebie nie włącza pompki. Istnieje druga możliwość że instalacja padła tzn jest przerwa na drodze czujnik-ecu....
A to już różnie bywa to zależy
modo eco - wlacza sie tryb oszczedzania akumulatora, powinno sie samo wylaczyc radio, went i takie tak, raczej nie zwiazane z usterka. Za malo danych podales. Pompe slychac? iskra jest?
Tak to ten moduł nie został wtedy rozwiązany i wymieniłem przez to wiązkę czarny kabel czyli 5ty którego nie ma w wiązce to kill switch
przed chwilą sprawdzałem stacyjkę, wygląda na ok. między kablami jest przejście. Czy to oznacza, że do wymiany jest stator? W jaki sposób się upewnić na 100% przed zakupem. od ostatniego czasu iskra nie pojawiła się ani razu.
peugeot iskra iskra cylinder peugeot słaby iskra peugeot
twingo kontrolka silnik czytać schemat elektryczny pamięć eeprom radio
utrzymanie ruchu utrzymanie ruchu
Regulowany ogranicznik prądu 50V 30A - projekt i komponenty Cisco Mediabox - legalne alternatywy i ryzyka