To nie wina regulatora przebija główną diodę lub jest wylutowana z mostka.P
Pewnie spawanie uszkodziło regulator napięcia.
A świecę sprawdziłeś? :P . To najczęściej nawalający element. Regulator napięcia nie ma nic do zapłonu. On odpowiada za ładowanie akumulatora. Prędzej zdechły akumulator może nie dać iskry niż rozwalony regulator napięcia.
Mam pytanie bo chciałbym kupić bezstykowy zapłon CDI ale nie mam w motorze instalacji i chce żeby była tylko iskra. Czy wystarczy magneto, iskrownik i przewód wysokiego napięcia żeby była ta iskra, trzeba regulator napięcia itp podłączac?
Witam, mam problem z moja cz 175. Nie mogę znaleźć iskry. Motor ten stał w garażu 15 lat. Wcześniej silnik był nowy, przejechano na nim około 200-300km. Niestety gdy go chciałem uruchomić okazało się że nie ma iskry. Regulator napięcia jest elektroniczny, źle połączony, jednak bez regulatora tez nie ma efektów. Wyczyściłem przerywacz, ale to nic nie...
Regulator napięcia sprawdzałeś?? kapturek od świecy i przewód.
Derbi z silnikiem Piaggio? Zapłon fabrycznie miałeś Ducati Energia czy Langfang Kokusan? Elektryk zamienił zapłon od rieju One mają silnik AM6 - stator pomimo pewnych różnic w wykonaniu elektrycznie pasuje, ale koło magnesowe fizycznie nie pasuje. Możliwe scenariusze: 1. Zapłon daje zbyt słabą iskrę przy obciążeniu alternatora. Należałoby sprawdzić...
Regulator "dwufazowy", ponieważ uzwojenie ładowania jest jednofazowe, ale bez połączenia z masą. Tak więc z alternatora wychodzą dwa przewody "fazowe", dlatego też nazwę "dwufazowy" biorę w cudzysłów. Przy takich pojazdach regulator jest stratny - wewnątrz jest mostek Graetza i dwa tyrystory zwierające nadmiar napięcia na masę. Światła według tego nieczytelnego...
Lub odwrotnie podłączyłeś i zabiłeś regulator napięcia.
Po co wymieniac regulator napięcie przy braku iskry? A co z modułem zapłonowym?
Tak na marginesie przed podłączeniem jakiegokolwiek alternatora do C330 trzeba najpierw sprawdzić czy nie jest to wersja z + na masie bo takowe też były. + z akumulatora powinien iść na górną śrubę rozrusznika. A tak w temacie moim zdaniem nie warto kombinować z jakimiś egzotycznymi alternatorami bo potem są kłopoty z częściami (wiadomo nic nie jest...
Cewka WN raczej jest poza wpływem regulatora napięcia,czarny nalot może być spowodowany małą energią iskry na świecy[przez te przebicie na kablu WN]lub zbyt bogatą mieszankę.Trzeba pamiętać że-iskra to nie jest pojedyncze wyładowanie,tylko seria coraz słabszych.Czas trwania tych wyładowań i ich energia ma duże znaczenie dla poprawnej pracy silnika.
Zasilnie CDIka masz z regulatora przewodem biało niebieskim, czyli zobacz napięcie na nim. Gaszenie do masy przewodem czarno czerwonym Uszkodzienie regulatora mogło utrupić CDI, zobacz jeszcze impulsator czy dobry
Modyfikacja od samochodu lub kiedys wziolem + po zaplonie z cewki zaplonowej mies pozniej regulator padl jak by iskra przeszczelila .
Gdzie czujnik Halla? Silnik chłodzony powietrzem, czy cieczą? Oba różniły się typem zapłonu.
Pierścień nie jest jeszcze taki zły ale po przetoczeniu niewiele go zostanie bo i tak trzeba będzie go stoczyć do najmniejszego wymiaru. Co do pierścieni ślizgowych to są dostępne na popularnym serwisie aukcyjnym jako pierścień ślizgowy do Bosch/Iskra. Mają tam dwa wymiary, większe (32 mm) do alternatorów starego typu z zewnętrznym regulatorem napięcia...
Witam , chcę uruchomić jawe ts 350 ,brak w niej regulatora napięcia , posiadam regulator napięcia z chińskiego skutera (zipp quantum) 4 wyjścia , czy da się go połączyć ,aby w motocyklu była iskra ? akumulator jest instalacja fabryczna
Iskra wygląda na normalną. Czytałem że bez ssania też powinien zapalić. Już nie mam pojęcia co może być. Czy może mieć iskrę przy uszkodzonym module, a może regulator napięcia?
Ok, rozumiem, czyli tego iskrownika nie da się podłączyć? Regulator znalazłem z przodu na ramieniu między przednimi lampami a licznikiem, już sam nie wiem. Wymieniłem wszystko, cały czas normalnie kręci itp., ale iskry brak. Moduł kosztował 115 zł, cała nowa cewka, świeca, iskrownik, którego nie umiem podłączyć, bo stary, jak mierzyłem, to wygodziło...
No właśnie wszystko jest ok, tylko czy to może być wina regulatora napięcia, że quad może nie mieć iskry? Ponieważ u mnie regulator ma 2 kostki. Pierwsza jest od cewek ładowania, a druga kostka nie wiem za bardzo od czego jest. Wiem tylko, że 1 masy nie ma, ale są kolory: czerwony, czarny i zielony. Nie ma czarnego kabla podłączonego, jakby to nie...
Niezauważyłem w żadnym miejscu impulsatora o jakim czytałem na necie - czy po prostu w tym skuterze nie jest on wymagany? A nie chodzi o ten skuter, ale o wybrane przez projektantów rozwiązanie układu zapłonowego. W tym silniku zastosowano bezimpulsatorowy układ zapłonowy. tzw. MAGNET. Cewka zasilająca jest równocześnie impulsatorem. Tak w przybliżeniu....
Witam mam problem z Piaggio Typhoon ponieważ nie chce odpalić. Iskra jest ale słaba Wymienione zostało: -regulator napięcia -cewko/moduł -iskrownik -klin na wale -świeca -fajka -kabel wysokiego napięcia I problem nie znika co to może być. Odpaliłem go, pracował z 2 minuty i sam zgasł proszę o pomoc
Puszka- to cewka jest.. Idą do niej impulsy, cewka "wzmacnia" impuls aby mogła przeskoczyć iskra.. Najpierw bym wymienił regulator ale.. Weź zmierz napięcie bez regulatora ale po przygazowaniu..
Jeżeli nie ma żadnej oporności względem masy, to są uszkodzone cewki zasilające zapłon . 12 V tam nie podawaj nic to nie da, musisz wymienić zespół cewek. Czasami zdarza się przełamany kabel, ściągnij koło magnesowe i posprawdzaj wszystko. Regulator napięcia jak dobrze pamiętam jest pod czaszą z przodu, ale do iskry nic on nie ma, tylko ładowanie i...
Witam mam problem z silnikiem mercury 2 suwowym 25pk z lat 90 bodajże.. nie mam iskry na jednym cylindrze.. wymieniłem ten regulator. Napięcia i nic się nie zmieniło… jeśli zmostkuje oba cylindry to iskra jest na obu.. jaka może być przyczyna? https://obrazki.elektroda.pl/7899059100_... https://obrazki.elektroda.pl/1302590500_...
Witaj kolego !!! Z tego co przeczytałem moim zdaniem muszisz jeszcze wykluczyć uszkodzenie regulatora napięcia który jak to zwykle bywa w iskrach (producent alternatora) jest częstą usterką . Jeżeli tto nie pomoże to zostaje tylko uszkodzenie stojana lub wirnika ale to żadko w tym przypadku najlepiej jak podjedziesz do jakiegoś elektryka samochodowego...
nie sprawdzałem. Jakie napięcie powinno wychodzić z cewek wytwarzających prąd które idzie do regulatora?
Witam mam problem z moim quadem 110 kupiłem go wczoraj z uszkodzoną iskrą wymieniłem cewkę moduł regulator napięcia w iskrowniku mam 2 cewki i czujnik wału powiedzcie co jeszcze wymienić by była iskra i proszę o jakiś schemat instalacji i opis do niego pozdrawiam i proszę o szybką odp
Jaka była przyczyna naprawy cbc ,brak iskry czy umarł moduł.?
Cewka ładująca CDI do wymiany. ... Obwody są powiązane, bo są zasilane z akumulatora. ... Nie masz racji. Obwody nie są powiązane. Aku nie ma nic do zapłonu. Można zapalić na kopkę bez aku. Ale lepiej tego nie robić ze względu na regulator napięcia. NIe wiemy jaki jest. Czasem wystarcza kondensator + włączone światła.
Przecież to jest 0.33 kΩ, a więc 330 omów, czyli w porządku. Czemu tylko przewody obcięte? Przewody cewki zasilającej są wyprowadzone ze statora i zakończone dwupinową wtyczką. Kolory czarno-czerwony oraz zielono-biały. Na drugim zdjęciu widnieje regulator napięcia.
Spróbuj rozrysować co do czego idzie bo z opisu niewiele można zrozumieć. Patrząc po kolorach przewodów, może być tak, że moduł jest zasilany po przez regulator napięcia. Jeśli regulator jest strzelony, to nie zasila modułu, więc nie ma iskry.
Witam panowie, nagle znikła iskra (podczas jazdy nagle zgasł), moduł zapłonowy, cewkę i regulator napięcia zamieniałem i nic z tego, świeca też nowa taka jaką zaleca producent. Nie wiem już gdzie szukać przyczyny, mam nadzieję że wspólnie jakoś uda się to rozwiązać.
Mamy pyta do rysunku tadkli9743 Czy element na rysunku o numerze 501A jest to regulator napięcia? Czy ma on wpływ na pojawienie się iskry na świecy? W jaki sposób powinien on działać?
Witam w quadzie brak ładowania, wymieniłem już regulator napięcia,sprawdziłem kable(wszystkie idą w odpowiednie miejsca), nowy stator, zmierzyłem napięcie na kablach że statora: czarno-czerwony(ładowanie cewki)45-52v, pomiędzy różowym i żółtym(kable idące do regulatora) pokazuje mi 0,12-0,3v. Silnik ma iskrę. Czy to wina statora? Czy mogę go jakoś sprawdzić?
Dzień dobry, chciałbym zamontować akumulator motocyklowy 12V do mojego Rometa Ogar 205. Nie zrozumcie mnie źle, ale po prostu chciałbym mieć w nim kierunkowskazy, diodę, która jak się zaświeci, to są uruchomione światła itp. Jednakże to tak po prostu nie zadziała, to proszę Was o pomoc. Nie wiem, jak podłączyć regulator napięcia, żeby to miało ręce...
Bezpieczniki sprawdzone, są tylko dwa na plusie i minusie na akumulatorze, a schematu niestety nie mam. Dodano po 4 Wymieniliśmy wszystko, oprócz regulatora napięcia, ale facet powiedział że iskrę powinien dać i bez regulatora, tak nie wiem.
Z regulatorem, czy bez?
Motocykl oryginalnie posiada tylko instalacje do iskry. Oryginalne regulatory zabiorą dość sporo napięcia a mi właśnie na tym zależy by było ono jak największe na niskich i nie paliło diód w tylnej lampie.
a spalony regulator napięcia może być przyczyną braku iskry bo mam popalone żarówki
Witam. Jestem w posiadaniu chińskiego skuterka Kingway Coliber Rex, mam dość duży problem, jak w temacie, skuterek nie pali. Paliwo dochodzi do cylindra, świeca mokra, iskra mocna (niebieska) Wymieniony regulator napięcia, z modułem wszystko okej. Filtr powietrza czysty, cewka nowa. Skuter kreci lecz nie ma ochoty odpalić. Próbowałem wszystkiego, jeszcze...
Do sprawdzenia regulatora wystarczy woltomierz:przy w pełni naładowanym akumulatorze napięcie na jego zaciskach podczas pracy silnika powinno mieć wartość 14 do 14,5V niezależnie od obrotów silnika i mocy obciązenia (światła). Możliwy jest spadek napięcia ładowania na wolnych obrotach przy włączonych światłach (lekko przygasają).
Mam problem z Suzuki Burgman 400 2003 rok, brak iskry, wymieniłem zapłon i regulator napięcia nadal nic.
Sprawdziłem prądnice i każda z cewek ma po 450 omów,wygląda na dobrą podczas kręcenia na rozruszniku daje napięcie 17,5 v na regulator. zmieniłem moduł i iskra się poprawiła skacze na centymetr jak ją od masy oddalam .powiedzcie mi może od zalewania świecy nie palić skuter ,na wtorek zamówiłem regulator napięcia to zamelduje wam czy coś się zmieniło,Dzięki...
Problem nie został jeszcze rozwiązany! Nie znam prawidłowej rezystancji impulsatora. Poszukaj w necie. Ma generować min 2-3V napięcia SZCZYTOWEGO. Pisałem o prostej sondzie. Nie wiadomo co z modułem zapłonowym, który jest zintegrowany z regulatorem napięcia. Po przezwojeniu/zakupie/itp cewki się okaże... Są duże szanse. :D Miło pomagać komuś, kto się...
Witam potrzebuje pomocy gdyż kupiłem silnik suzuki gn 250 i do tego silnika dokupiłem nowa instalacje, nowy moduł zapłonowy, regulator napięcia, i cewkę zapłonową, wszystko podłączyłem i nie ma iskry, cewkę sprawdzałem jest ok, mam 2 statory sprawdziłem je i one dają prad, proszę o pomoc.
Witam. Miałem problem z iskrą w quadzie 110cm, ale po kolei. Quad jeździł parę minut, ale potem gasł, sprawdziłem czy jest iskra na świecy i tu zaskoczenie. Iskra bardzo słaba i po paru obrotach silnika rozrusznikiem znikała. Wymieniłem święcę, cewkę zapłonową, potem moduł CDI, na koniec regulator napięcia. Quad zapalił, ale pochodził parę minut i znów...
w zasadzie ten akumulator nie ma wiekszego obciążenia, tylko kilka strzałów iskrą na zapłonie, potem już prąd idzie z prądnicy, wiec nie ma problemu z jego ładowaniem Dodano po 10 fajnie jak byś regulator miał impulsowy, ja niestety takiego nie mam i cześć energii idzie w ciepło. u mnie po odpaleniu energia na zapłon już nie idzie z regulatora lub akumulatora...
Jeżeli chodzi o automat rozruchowy, to myślę, że naprawa nie pomoże, bo on się w środku wyciera i zacina się, nie dociskając styków. Jeżeli chodzi o gaśnięcie, to miałem taki przypadek, że urwany był przewód w aparacie zapłonowym, który podłączony jest do ruchomej płytki przy regulatorze podciśnieniowym, i jak się dodawało lub ujmowało gazu, to przerywał....
Witaj! Sprawdź napięcia wychodzące z trafopowielacza (coś na pewno zasila oprócz kineskopu). Ja jednak stawiam na uszkodzenie regulatora ostrości. Nawet jeśli to trafopowielacz produkuje zbyt wysokie napięcia (a więc uszkodzony) to i tak mógł uszkodzić ten regulator. Sprawdź też czy nie są zawyżone napięcia z zasilacza. Pozdrawiam.
Na to wygląda, do rodziny Z250 mam service manual i nie zgadzały mi się do końca pewne fakty... Ten GPZ pasuje, po za tym powstał z rodziny Z250. Wrzuć więcej zdjęć silnika. Podaj kolory kabli idących do regulatora napięcia i alternatora, zobaczymy czy będzie pasował schemat. Reszta czyli zapłon na 90% jest na przerywaczach. Pomierz rezystancje uzwojeń...
Ktoś ma jakiś pomysł co się dzieje? Mój pomysł. To, że przy załączaniu, podłączaniu owego nowego układu ów okład generuje jakież zwarcie na linii zasilania wysokiego napięcia. A "zabicie" tego zasilania uniemożliwia wygenerowanie iskry. Może to opisałem zbyt skomplikowanie, ale inaczej, bardziej prosto, wytłumaczyć nie umiem.
Do czego służy regulatorowi napięcia czarny przewód? "Sense" kontrola napięcia regulatora, na podstawie tego sygnału jest regulowane napięcie. Można bezpośrednio do plusa Dzięki za podpowiedź. Zastanawiam się jeszcze, czy włożenie kluczyka do stacyjki nie powinno podawać plusa zasilania na moduł zapłonowy (z pinu10, kablem biało-czarnym). Obecnie ten...
witam jak w temacie podpiąłem na krótko i silnik kreci iskra jest tylko nie wiem jak podpiąć regulator napięcia oraz czy do sprzęgła elektromagnetycznego jest odpowiedni osobno włącznik to jedno drugie przy pedałach do jazdy p/t jest taki stycznik i wychodzą dwa kabelki gdzie je wpiąć
Masz na wyjściu z iskrownika 180 V ? jeśli masz zasilanie modułu po stacyjce 12 v to prawdopodobnie regulator napięcia padł lub połączenia przewodów
Witam. Należało by raczej sprawdzić bezpieczniki, sądząc po objawach być może padł regulator napięcia ładowania akumulatora.
Ta złączka spokojnie spełnia zadanie, tylko regulator zmieniłeś ?, magneto sprawdziłeś ?. Nie jestem znawcą skuterów, ale w prostych konstrukcjach iskrownik odpowiada za iskrę, a nie za napięć które przychodzi przez regulator.
Ja bym zaczął od sprawdzenia przewodów wysokiego napięcia , późnej sprawdził czy jest napięcia za i przed regulatorem (modułem )
czyszczona, próbowałem z większą oraz mniejszą przerwą, z inną także próbowałem na 100% dobra, bo od kolegi skutera wykręciłem. Myślę, że może to być regulator napięcia
Iskra byla widoczna tak jakby wyskakiwała z koła i wpadała z powrotem w koło
Regulacj prądu oczywiście jest w każdym regulatorze prądnicy prądu stalego ale jeżeli jest to regulator od MZ-ety, a nie od Trabanta (bo jak wiesz z inst. 6V też mial taki ) to nie musisz się zagłębiać w tym temacie - nawiasem mówiąc też nigdy tego tak daleko nie badałem. Ad 1) Zawsze prąd tak wędruje również w czasie pracy silnika, a nie tylko w momencie...
Połączyłem instalację według schematu. Nie wiem z jakiego powodu nie ma iskry. Cewka, kondensator i przerywacz nowe.
Nie kojarzę tego hujsunga, ale po kolei: Brak „prądu” — uszkodzony akumulator. Odpalenie na pych i zagotowanie akumulatora — nie wiadomo czy przez wysokie napięcie ładowania czy przez zwarcie wewnętrzne w akumulatorze. Fakt jest taki, że nie należy uruchamiać silnika bez podłączonego akumulatora lub z uszkodzonym akumulatorem, gdyż regulator może zwariować...
Hm... "elektryczny pastuch" zwykle jest zbudowany w taki sposób, że ładuje się w nim kondensator do 300V, a następnie rozładowuje poprzez uzwojenie pierwotne transformatora - na wtórnym uzyskuje się około 5kV. Kiedyś taki zrobiłem, wykorzystując transformator WN od TV - można było różne uzwojenia podłączać jako pierwotne, uzyskiwałem nawet iskrę ze...
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
Możliwe, że rozrusznik ciągnie tyle prądu, że układ zapłonowy nie jest w stanie wytworzyć iskry. Wiadomo, oryginalnie nie powinno tak być. Może uszkodzony jest regulator napięcia. Do samego odpalenia luz zaworów nie jest taki istotny, ważne by zawory domykały się do końca.
Witam. Posiadam motocykl yamaha xt 600 , model lc4 z 1984r. Potrzebuje uproszczony schemat instalacji elektrycznej :podpięcie przewodów do lamp-przód i tył oraz wyłącznik motocykla. Mam moduł, regulator napięcia oraz cewkę (od iskry). Chciałbym to podłączyć najlepiej bez akumulatora. Z góry dziękuje za odpowiedz.
Stator tutaj służy wyłącznie do ładowania, nie ma wpływu na brak iskry. Jedynie impulsator ma wpływ, ale jego da się wymienić, mimo że występuje jako jedna część ze statorem. Uszkodzony stator mógł spalić regulator napięcia. Należy sprawdzić miernikiem czy nie ma spalonych diod i tyrystorów.
Jest jeden zespół cewek który zasila moduł zapłonowy (bezpośrednio) i reszte instalacji (przez regulator napięcia). Nie moge dać zwykłego regulatora ponieważ on ogranicza napięcie w calej instalacji i motocykl traci iskrę. Potrzebuje zaslić tylko wentylator chłodnicy a oryginalny regler kosztuje 950zł dlatego próbuje coś wykombinować. http://obrazki.elektroda.pl/1109494800_1...
Znalazlem drugi alternator z własnym regulatorem, iskra 65a, d+ podlaczone pod akumulator, a b+ przez kontrolke pod stacyjke, kontrolka swieci, ładowania brak, co moze byc nie tak?
Witam mam problem z zippem.pro 50 Motor odpalał jeszcze przed zimą No ale stwierdziłem że popatrzę jak to tam jest Iskra ma Kręci na Starter i na kopke tez Kompresję ma ale bardzo ciężko go odpalić Ostatnio podlałem pod świece to odpalił i zgasnal a tak to kręci i do tej pory nie chce złapać ma ktoś jakieś pomysły a może miał ktoś podobny problem z...
witam. Mam JAWE TS 350 i brak mi w niej regulatora napięcia. Czy mozna go jakos pominąc albo czy da radę podłaczyc iskrę w inny sposób,pomijając akumlator???Prosze o pomoc.
Pomierzyłem ostanio trochę moją HondęB75 i okazało się że cewka wysokiego napięcia jest dobra.Przyczyna była gdzie indziej.Zrywka naprawiona i silniczek ładnie odpala i chodzi jak zegarek.Ten moduł elektroniczny zaznaczony właśnie odpowiada za wszystko.A ten z radiatorem to zwykły regulator napięcia do ładowania zewnętrznego akumulatora.
Gdzie masz przymocowany moduł, że zjadł go kwas z akumulatora? Fabrycznie to on jest wyżej i spory kawałek od akumulatora. Moduł zapłonowy nie ma związku z regulatorem napięcia ani akumulatorem. To jest zapłon CDI.
Jak na LPG szarpie i przerywa, to nie jest zestrojona, albo kable i świece do wymiany... Usterka powstała nagle, czy gazownik twierdzi, że to wina regulatora?
Dzień dobry, mam pewien problem założyłem nową instalacje iskrownik cewkę moduł zapłonowy i regulator napięcia akumulator 12V chciałem ją odpalić i sprawdzić iskrę, niestety 0 rezultatu wszystko podłączone wg schematu nie wiem czy coś pominąłem czy nie?? https://obrazki.elektroda.pl/7584319700_... nie wiem czy tu powinno się ustawiać...
regulator na czarnym przewodzie nie daje napięcia, Raczej prawidłowo. Podepnij CDI bezpośrednio do aku i sprawdź czy daje iskrę. Na CDI impulsator daje około 1V Nie jest to czasem bezwładność miernika?
Witam. Borykałem się z elektryką w motorowerze Junak 902. Nie działało kompletnie nic, żadne światła, rozrusznik czy kontrolki, uporałem się z problemem, winny okazała się regulator napięcia, na wolnych obrotach dawał 17 Volt na instalację. Przez swoją głupotę, zanim podpiąłem miernik, dostał pewnie wyższe napięcia i spustoszył instalację. Popalił kilka...
Witam mam problem z iskra w 110.Cewka z fajka nowa,Stator cewka nowa,świeca dobra,regulator napięcia nowy.Iskra pojawia się tylko wtedy jak odepnę szary kabelek od modułu który idzie na przekaźnik rozrusznika i chyba na wl przekaźnika.Quad wtedy odpala ale na wysokich obrotach i nie zgasi go tylko przez zdjęcie fajki.po zetknięciu szarego kabelka z...
Napisz coś więcej o podzespołach, jaki masz regulator napięcia, tzn. ile wychodzi z niego przewodów? 3 żółte, czerwony, czarny/zielony? czy coś jeszcze?? ile wychodzi kabli z "silnika" i mniej więcej jakich kolorów?? Wiązkę od świateł też ruszałeś? czy tylko samą od zapłonu?? Masz zabezpieczenie w postaci tzw. zrywki?? I co oznacza, że przestał działać?...
Dokonałem kilku pomiarów. Zacząłem od początku instalacji tj. od iskrownika. Z iskrownika wychodzą 3 kable schodzące się w kostkę. Na 2 jest napięcie rzędu 85v (oczywiście podczas kręcenia rozrusznikiem) 3 to masa. Na 4 kablu również jest napięcie ale akurat nie pamiętam jakie. Po podłączeniu w/w kostki napięcie gwałtownie spada do ok 2V. Kable od tej...
Witam. Mam pytanie. Posiadam małego Chopper 50 i nie ma iskry, jak go kupiłem to palił na dotyk po jakimś czasie iskra zginęła. Od razu mówię wymieniłem : moduł zapłonowy, cewkę, regulator napięcia,a iskrownik jest dobry bo światła są i jak podepnę miernik przekręcę starterem to kontrolka na mierniku miga czyli jest ok. Proszę was o pomoc bo już nie...
Na białym nie powinno być napięcia, bo to jest połączenie masy zapłonu. Sprawdź czy masa silnika jest prawidłowo podpięta (masa rozrusznika) - od śruby mocującej rozrusznik do śruby mocującej regulator napięcia na boku ramy. Sprawdź rezystancję cewki zasilającej CDI na przewodzie zielonym, w czasie kiedy iskra jest mocna i w czasie kiedy iskra zaginie.
Zrobiłem kiedyś takie cudo z regulatora napięcia od 125p i kondensatora od platynek od tegoż auta. Było takie fajne bzzzzzzzzzzzzzz iskra ze 2-3cm. ze sprawnej cewki.
Witam mam wyżej wymieniony skuter, pomieszana jest w nim elektryka nie wiem które kabelki idą do stacyjki jest ich 4, poprzedni mechanik pomieszał z elektryka i mówił ze brak iskry oraz ze nie odpala tez z kopa, czy za to jest odpowiedzialny regulator napięcia? Proszę o schemat elektryki głównie okolice stacyjki oraz gdzie szukać problemu ze nie ma...
Ten regulator jest przystosowany do układu 9-cio diodowego. Nie napisałeś jaki masz układ w swoim motorze i jak podłączony. Czy na 100% przyczyną przerywania jest układ ładowania? Przecież łatwo to sprawdzić odłączając zupełnie alternator i jeżdżąc na samym (ale dobrze naładowanym) aku. Najczęstszą przyczyną "gubienia" iskry (co za eufemizm!) jest utrata...
NA początek sprawdź połączenia elektryki od akumulatora zaczynając, włączeni ewentylatora to duży pobór prądu, może powodować spadki napięcia a rezultacie osłabienie iskry, głupienie elektryki. Sprwdź też jak się zachowuje napięcie na pokładzie w chwili włączenia wentylatora, może to problem regulatora w alternatorze. Pozdr.J.
Witam potrzebuję pomocy mianowicie jak podłączyć regulator z cewkami bym miał Iskrę(to już działa) i ładowanie akumulatora. Regulator napięcia nówka. Z góry dziękuję za pomoc. http://obrazki.elektroda.pl/1173239200_1... http://obrazki.elektroda.pl/7242194600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9272774400_1...
Pod regulator napięcia, wiesz co, wrzuć fotki, bo inaczej się nie dogadamy.
Próbowałeś odłączyć/podmienić regulator napięcia? Może on robi jakieś zwarcie po odwrotnym podłączeniu akumulatora. Jeśli moduł pewny to coś musi robić zwarcie.
Witam. Mam problem z elektryką, w moim Peugeocie Zenith (skuter) Wydaję mi się, że padł regulator napięcia. Zaczęło się tak po remoncie silnika wsadziłem w ramę silnik, podpiąłem ładnie wszystkie kable iskra ok wszystko było w porządku, ale nie zauważyłem, że nie ma świateł. Posprawdzałem żarówki, kable wszystko wydawało się okej. Doszedłem w końcu...
Jeśli podłączy się prawidłowo piny nie widzę przeszkód, tym bardziej, że regulator napięcia jest tutaj osobno, a nie scalony z modułem.
Witam, mam problem ze swoim CPI Oliver 50 2t a mianowicie, przyjechałem normalnie skuterem, odstawiłem do garażu, na drugi dzień chcąc go odpalić odpalił na chwileczkę i zgasł po czym nie dało się go już odpalić, sprawdzam iskrę a tu brak, wymieniłem świece dalej brak iskry więc postanowiłem wymienić cewkę, wymieniłem cewkę i iskra była ale po chwili...
zobacz tu: Dodano po 10 +leci do regulatora. Podajcie schemat na krotko. nie idź na łatwiznę,szukasz gotowego rozwiązania a wystarczy troszkę pomyśleć,np. do czego służy regulator napięcia?
Cześć jestem nowy na tym forum więc jak popełniłem jakiś błąd przy dodawaniu posta to przepraszam. Potrzebuję pomocy pacjent to skuter longljia 50cc 2t a mianowicie brak iskry Wymieniłem cały aparat zapłonowy, cewke zaplonowa, regulator napięcia moduł cdi, świeca nowa sprawdzałem miernikiem cewka ma prąd i prod dochodzi na kabel i na fajkę a na ilu...
Jutro jeszcze zrobię podmiankę regulatora. Tylko ten stary ma bardzo zjechane szczotki. Zastanawia mnie coś innego. Stary jugosłowiański miał jeden wtyk dłuższy i o pomyłce dzięki temu nie było mowy. Ten nowy ma oba styki takie same, więc czy zamiana styków dałaby taki objaw? I ja mam altek Iskra a regulator jest niby do marelli i do elmotu, sprzedawca...
Skutery 4T miały zapłony CDI lub bateryjne. To jest bardzo ważna kwestia. Jeżeli był podłączony na 24V na pewno regulator napięcia został uszkodzony. Dopóki nie napiszesz co to za skuter, jakiej on jest firmy, to nikt Tobie nie pomoże.
Z tymi zakłóceniami łatwo się pożegnać wpinając rezystor 1k-10k lub małą żaróweczkę między wejścia pomiarowe miernika cyfrowego. Wariowanie miernika świadczy też o złej masie lub braku opornika w fajce. Masa dla ELBA jest kluczowa. Nowa ELBA mogła się uszkodzić gdy robiłeś próby. NIE wolno zasilać ją cewką BEZ podłączenia aku. Jej konstrukcja jest taka,...
Ten "zestaw zakupowy" jak to określiłeś kupiłem od kolegi i dostałem go "do garści", bez pudełka, instrukcji czy innych udogodnień.Sprzedał mi go ponieważ sam nie potrafił go również podłączyć i nie chciało mu się z tym bawić, a ja sądziłem,że to tylko kwestia prawidłowego podłączenia. Teraz już właściwie nie wiem co jest przyczyną braku iskry. Jeśli...
Witam !!!! Regulator juz odlaczylem i bez zmian ,iskrownik dziala iskra strzela tylko niestety niezapala sie palnik ,piec w takim stanie pracowal przed awaria ok 5lat bezproblenowo i nic niebylo w tym czasie zmieniane ,tylko teraz nagle mu odbilo?
regulator napięcia iskra regulator iskra próbnik napięcia iskra
medion software połączenia kabli audio edc15 peugeot
ofiarowanie punktow ofiarowanie punktów
Mitsubishi Outlander 3 JF016E CVT – opinie warsztatów, awarie, koszty serwisu Chlorowodorek aniliny jako topnik – zastosowanie, bezpieczeństwo, alternatywy lutownicze