To nie wina regulatora przebija główną diodę lub jest wylutowana z mostka.P
Ciśnienie paliwa (regulator), iskra, czujnik temperatury i komin do sprawdzenia. Pozdrawiam.
Zastosowanie w tym alternatorze regulatora od "malucha" powinno być możliwe, tylko daj jakąś fotkę przy zdjętym regulatorze.
Stary regulator 4 czy 5-cio przewodowy?
Pewnie spawanie uszkodziło regulator napięcia.
Cewka zapłonowa! Tylko przed zamówieniem nowej upewnij siẹ że to napewno jest wina cewki zapłonowej a nie świec zapłonowych przewodu wysokiego napięcia,fajki albo ze strony instalacji elektrycznej. Możesz na przykład zamienić je miejscami i zobaczyć czy problem przejdzie na drugi cylinder. Poniżej dodaję schemat. https://www.google.com/url?sa=t&source=w...
Znalazlem drugi alternator z własnym regulatorem, iskra 65a, d+ podlaczone pod akumulator, a b+ przez kontrolke pod stacyjke, kontrolka swieci, ładowania brak, co moze byc nie tak?
witam mam problem z iskra suzuki gn 250 kupiłem nowa wiazke oraz moduł, regulator.. czy brak iskry moze nie byc przez nie podłączone masy?
Brak zapotrzebowania na ciepło. Sprawdź regulator pokojowy -baterie.
A świecę sprawdziłeś? :P . To najczęściej nawalający element. Regulator napięcia nie ma nic do zapłonu. On odpowiada za ładowanie akumulatora. Prędzej zdechły akumulator może nie dać iskry niż rozwalony regulator napięcia.
Sprawdź zasilanie modułu z cewek statara (magneta). W wersji AC regulator nie ma wpływu na iskrę (tylko ładowanie i światła)
Lub odwrotnie podłączyłeś i zabiłeś regulator napięcia.
Najlepiej wymienić na nowy, 6zł to nie majątek.
Witam w w.w. Ciągniku ogrzewanie jest elektryczne .Dodatkowy alternator zasila nagrzewnicę .Uszkodzeniu uległ alternator i został oddany do naprawy i naprawiony .Po naprawie ogrzewanie nie działa .Upłynęło sporo czasu i właściciel chce to naprawić .Po sprawdzeniu układu wygląda na to że w tym alternatorze "chyba" powinien być inny regulator niż jest...
Regulator napięcia sprawdzałeś?? kapturek od świecy i przewód.
Odpisałem Ci w innym temacie, że odłączenie czujnika poziomu oleju w dozowniku odcina zasilanie na obwody 12V DC. Światła w Piaggio są zasilane z alternatora (pracującego silnika), więc ktoś je przerobił na zasilane z akumulatora. Instalacja jest zbudowana tak, że przy odłączonym regulatorze nie ma zasilania na światła. Brak iskry nie ma nic wspólnego...
Po co wymieniac regulator napięcie przy braku iskry? A co z modułem zapłonowym?
Tam nie ma iskrownika, tylko alternator trójfazowy. Zapłon jest typu DC-CDI, więc zasilany z akumulatora. W statorze masz jedynie impulsator.
Modyfikacja od samochodu lub kiedys wziolem + po zaplonie z cewki zaplonowej mies pozniej regulator padl jak by iskra przeszczelila .
Tylko on może też mieć problem z przelewaniem i uszkodzonym TPS.... Czyli iskra jest paliwo jest a nie pali bo przelany... Ja bym zobaczył jeszcze czy nie uszkodziła się membrana regulatora paliwa jak dostanie dziurki to leje paliwem w kolektor i to jest bardzo częsta usterka już na te lata...
Czujnik do wymiany, odczytuje ponad 100°C przy temperaturze pokojowej powinien wykazać ok. 12kΩ. Oczywiście automat wodny należałoby również przejrzeć (przesmarować i wymienić regulator przepływu wody).
wzbudzenie do regulatora
Też myślałem o tym żeby na popych spróbować.Może to pomoże.Silnik na pewno złożyłem dobrze.Bo robiłem to już wcześniej.Ustawiacie przerywacze od punktu Gmp czy od maxymalnego rozwarcia.Myślałem jeszcze o tym że może coś zepsute prostownik czy regulator,ale iskra jest bardzo mocna.Próbowałem też na samostart pryskając w gaźnik ale nie chce odpalić.Kurcze...
Bezpieczniki sprawdzone, są tylko dwa na plusie i minusie na akumulatorze, a schematu niestety nie mam. Dodano po 4 Wymieniliśmy wszystko, oprócz regulatora napięcia, ale facet powiedział że iskrę powinien dać i bez regulatora, tak nie wiem.
Przy okazji zbadaj dlaczego "kipi" elektrolit w akumulatorze, może masz uszkodzony regulator.
Cewka WN raczej jest poza wpływem regulatora napięcia,czarny nalot może być spowodowany małą energią iskry na świecy[przez te przebicie na kablu WN]lub zbyt bogatą mieszankę.Trzeba pamiętać że-iskra to nie jest pojedyncze wyładowanie,tylko seria coraz słabszych.Czas trwania tych wyładowań i ich energia ma duże znaczenie dla poprawnej pracy silnika.
Skuterów z silnikiem 4T jest wiele modeli. W Twoim przypadku sprawdź na początek, czy masz w skuterze pewną "masę". Sprawdź przewód od akumulatora do ramy i dodatkową do bloku silnika, przy czym przewody te muszą być o właściwym przekroju a połączenia czyste, bez korozji. Czy sprawdziłeś bezpieczniki ( zwykle są koło akumulatora ) oraz styki modułu...
No właśnie wszystko jest ok, tylko czy to może być wina regulatora napięcia, że quad może nie mieć iskry? Ponieważ u mnie regulator ma 2 kostki. Pierwsza jest od cewek ładowania, a druga kostka nie wiem za bardzo od czego jest. Wiem tylko, że 1 masy nie ma, ale są kolory: czerwony, czarny i zielony. Nie ma czarnego kabla podłączonego, jakby to nie...
Sprawa jest taka iz mam zrobioną instalacje na krotko aby tylko iskra byla - do masy. +leci do regulatora. Podajcie schemat na krotko.
Regulator "dwufazowy", ponieważ uzwojenie ładowania jest jednofazowe, ale bez połączenia z masą. Tak więc z alternatora wychodzą dwa przewody "fazowe", dlatego też nazwę "dwufazowy" biorę w cudzysłów. Przy takich pojazdach regulator jest stratny - wewnątrz jest mostek Graetza i dwa tyrystory zwierające nadmiar napięcia na masę. Światła według tego nieczytelnego...
Koniecznie, Twoja jazda bez akumulatora mogła spowodować uszkodzenia modułu i regulatora
Ok, rozumiem, czyli tego iskrownika nie da się podłączyć? Regulator znalazłem z przodu na ramieniu między przednimi lampami a licznikiem, już sam nie wiem. Wymieniłem wszystko, cały czas normalnie kręci itp., ale iskry brak. Moduł kosztował 115 zł, cała nowa cewka, świeca, iskrownik, którego nie umiem podłączyć, bo stary, jak mierzyłem, to wygodziło...
Fakt, z uszkodzonym czujnika wału by iskry nie było... Może regulator ciśnienia paliwa, skoro zawsze iskrę ma, to zostaje tylko jedno wyjście: zasilanie paliwem...
No też właśnie tak myślę, że skoro ładowanie za wysokie to regulator, a brak ładowania sugerowałby pozostałe elementy alternatora. Wymontowałem stary regulator i jutro będzie nowy. Wszystkie masy i pozostałe kabelki mam posprawdzane z innego powodu już kilka miesięcy temu. Tylko dwa pytania: 1. Co z tym szalejącym wskaźnikiem? 2. Po wymontowaniu regulatora(altek...
Potrzebuję żeby było ładowanie 6V bo jawa ma taką instalację, może trzeba odłączyć jedna cewkę? bo dwie dają około 15v. To potrzebujesz regulatora 6V... To że cewki dają 15V to nie przeszkadza, tylko regulator będzie bardzo obciążony, ponieważ naddatek energii elektrycznej będzie musiał zewrzeć do masy... Więc potrzebujesz mocnego regulatora 6V...
Mam pytanie bo chciałbym kupić bezstykowy zapłon CDI ale nie mam w motorze instalacji i chce żeby była tylko iskra. Czy wystarczy magneto, iskrownik i przewód wysokiego napięcia żeby była ta iskra, trzeba regulator napięcia itp podłączac?
Więc jeśli są 2 przewody i jeden zmasuję to powinna się pojawić iskra? Do tej pory sądziłem, że jej brak spowodowany jest typem impulsatora.... Czy wg ciebie moduł aw0037 może tutaj zadziałać?
Puszka- to cewka jest.. Idą do niej impulsy, cewka "wzmacnia" impuls aby mogła przeskoczyć iskra.. Najpierw bym wymienił regulator ale.. Weź zmierz napięcie bez regulatora ale po przygazowaniu..
Ja nic nie ustawiałam, odrazu po podłączeniu tak było. Niestety nie posiadam miernika, ale jak podłączam akumulator to nie ma iskry a najpierw podłączałm minis a potem plus i była zawsze iskra.
W tym odbiorniku 3 lata temu wymieniany był trafopowielacz ( na HR 6403). Obecnie po włączeniu lecą potężne iskry w regulatorze ostrości o oznaczeniu 1-228-544-12. Problem w tym ,że w Aswo podana jest cena prawie 300 zł. A może to jednak trafopowielacz generuje za wysokie napięcie ?.On jest znacznie tańszy. Proszę kolegów o opinie . Pozdrawiam.
Z tego co widzę, przewody szary i niebieski to cewka zasilająca CDI (bezmasowa). Przewód żółty to uzwojenie alternatora do świateł i ładowania, początek uzwojenia musi być połączony z masą. Cewki zasilające CDI też nieciekawie wyglądają. Nie wiem czy opłaca się przewijać uzwojenie świateł, jak za jakiś czas stator padnie z objawem braku iskry.
Pierścień nie jest jeszcze taki zły ale po przetoczeniu niewiele go zostanie bo i tak trzeba będzie go stoczyć do najmniejszego wymiaru. Co do pierścieni ślizgowych to są dostępne na popularnym serwisie aukcyjnym jako pierścień ślizgowy do Bosch/Iskra. Mają tam dwa wymiary, większe (32 mm) do alternatorów starego typu z zewnętrznym regulatorem napięcia...
Jeżeli nie ma żadnej oporności względem masy, to są uszkodzone cewki zasilające zapłon . 12 V tam nie podawaj nic to nie da, musisz wymienić zespół cewek. Czasami zdarza się przełamany kabel, ściągnij koło magnesowe i posprawdzaj wszystko. Regulator napięcia jak dobrze pamiętam jest pod czaszą z przodu, ale do iskry nic on nie ma, tylko ładowanie i...
Zasilanie modułu z cewki powinno mieć od 40 V zwyż przewód czerwono-czarny zazwyczaj jest osobno prowadzony oporność cewki od 150 do 450 ohm Jaki masz regulator foto?
dla alternatora - brakuje Mi jednakowych porównań -czyżby Google przestał działać? Ja mam np. to: http://iskra-poland.pl/alternatory.asp . Regulator w alternatorze pracuje na 1/100 generowanej mocy, a wszelkie prądnice na neodymach wymagają regulatorów pracujących na pełnej mocy - czyli często 100 razy większej. Generatory na neodymach dają moc i napięcie...
Wa-wa to dziwne miasto.
Zrobiłem tak jak na tym filmie i nic tyle że nie przeciąłem tego przewodu. Po odłączeniu regulatora i tak nie ma iskry. https://youtube.com/watch?v=8l2jh6V8BXI
Witaj kolego !!! Z tego co przeczytałem moim zdaniem muszisz jeszcze wykluczyć uszkodzenie regulatora napięcia który jak to zwykle bywa w iskrach (producent alternatora) jest częstą usterką . Jeżeli tto nie pomoże to zostaje tylko uszkodzenie stojana lub wirnika ale to żadko w tym przypadku najlepiej jak podjedziesz do jakiegoś elektryka samochodowego...
Przecież to jest 0.33 kΩ, a więc 330 omów, czyli w porządku. Czemu tylko przewody obcięte? Przewody cewki zasilającej są wyprowadzone ze statora i zakończone dwupinową wtyczką. Kolory czarno-czerwony oraz zielono-biały. Na drugim zdjęciu widnieje regulator napięcia.
Iskra wygląda na normalną. Czytałem że bez ssania też powinien zapalić. Już nie mam pojęcia co może być. Czy może mieć iskrę przy uszkodzonym module, a może regulator napięcia?
Niezauważyłem w żadnym miejscu impulsatora o jakim czytałem na necie - czy po prostu w tym skuterze nie jest on wymagany? A nie chodzi o ten skuter, ale o wybrane przez projektantów rozwiązanie układu zapłonowego. W tym silniku zastosowano bezimpulsatorowy układ zapłonowy. tzw. MAGNET. Cewka zasilająca jest równocześnie impulsatorem. Tak w przybliżeniu....
Witam. Od spodu masz czarną plastikową obudowę mikro wyłącznika. U dołu tej obudowy jest zatyczka, trzeba ją zdjąć. Pod tą zatyczką jest mała śruba na płaski śrubokręt. Należy włożyć w nacięcie tej śruby mały dopasowany płaski śrubokręt, i nie wciskając śruby (śrubokręt ma być tyle że włożony bez dociskania). Obracać w lewo aż zacznie strzelać iskra...
Derbi z silnikiem Piaggio? Zapłon fabrycznie miałeś Ducati Energia czy Langfang Kokusan? Elektryk zamienił zapłon od rieju One mają silnik AM6 - stator pomimo pewnych różnic w wykonaniu elektrycznie pasuje, ale koło magnesowe fizycznie nie pasuje. Możliwe scenariusze: 1. Zapłon daje zbyt słabą iskrę przy obciążeniu alternatora. Należałoby sprawdzić...
Sprawdzę to ale chciałbym się dowidzieć czy jeśli ta przegroda będzie nieszczelnie umieszczona to będzie jawa dobrze chodziła i jeśli ktoś wie czy można ją uszczelnić bez rozbierania silnika Moja jawa to silnik ts 350 w wzmocnionej ramie z wski przerobiona na "crosa" ma elektrykę tylko na iskrę (akumulator, prostownik, regulator oraz cewki ) czy to...
Witam w quadzie brak ładowania, wymieniłem już regulator napięcia,sprawdziłem kable(wszystkie idą w odpowiednie miejsca), nowy stator, zmierzyłem napięcie na kablach że statora: czarno-czerwony(ładowanie cewki)45-52v, pomiędzy różowym i żółtym(kable idące do regulatora) pokazuje mi 0,12-0,3v. Silnik ma iskrę. Czy to wina statora? Czy mogę go jakoś sprawdzić?
Myślę że regulator jest źle podłączony. A jak go podłączyłeś? Kompresja jest iskra też i paliwo również. Gaźnik był grzebany?
Staszek49 z całym szacunkiem nie jest to składak kupiłem go w salonie niemieckim w Hannoverze. Dzięki za pomysł z organizacją schematu. Sprawdzę jeszcze raz elektrykę... Wcześniej nic takiego się nie działo i nie było potrzeby ingerowania w elektrykę. Jakieś 2 tygodnie temu zaczęło mi przepalać regulator potem brak iskry, a teraz przepalający się bezpiecznik....
Raczej błąd termostatu kotła, pokręć na wyłączonym kotle w lewo, w prawo , w lewo...kilka razy aby przetrzeć potencjometr (możesz go równiż zakonserwować od wewnątrz, myślę że wiesz o co chodzi...nie dla amatorów) albo wyłącz go w tryb lato regulatorem ściennym....Z uwagi że jesteś elektrotechnikiem przeczyść profilaktycznie styki mikroprzełącznika,...
a spalony regulator napięcia może być przyczyną braku iskry bo mam popalone żarówki
czy powodem tej awarii moze byc regulator napiecia?????????
Wydawało mi się że na wyjściu mają kondensatory wygładzające. Musiałaby być cewka przed kondensatorem. Nie ma cewki, to podłączenie kondensatora na wyjściu byłoby głupie. Podłączasz kondensator do zasilania, powstaje iskra, płynie bardzo duży prąd, ten sam prąd w regulatorze będzie katował tranzystor i kondensator kilka tysięcy razy na sekundę, grzejąc...
Sprawdziłem prądnice i każda z cewek ma po 450 omów,wygląda na dobrą podczas kręcenia na rozruszniku daje napięcie 17,5 v na regulator. zmieniłem moduł i iskra się poprawiła skacze na centymetr jak ją od masy oddalam .powiedzcie mi może od zalewania świecy nie palić skuter ,na wtorek zamówiłem regulator napięcia to zamelduje wam czy coś się zmieniło,Dzięki...
Z regulatorem, czy bez?
nie sprawdzałem. Jakie napięcie powinno wychodzić z cewek wytwarzających prąd które idzie do regulatora?
Nie chcę zakładać nowego tematu - może ktoś z Was pomoże mi z innym(standardowym) alternatorem, który postanowiłem naprawić podczas oczekiwaniu na części do bohatera tematu. A więc: alternator standardowy (pracujący w ciągniku rolniczym): Iskra letrika 14V 65A AAK1333 11.201.470 alternator wzbudzał się po odpaleniu dopiero po przegazówce - powyżej 2k...
Ta złączka spokojnie spełnia zadanie, tylko regulator zmieniłeś ?, magneto sprawdziłeś ?. Nie jestem znawcą skuterów, ale w prostych konstrukcjach iskrownik odpowiada za iskrę, a nie za napięć które przychodzi przez regulator.
Cewka ładująca CDI do wymiany. ... Obwody są powiązane, bo są zasilane z akumulatora. ... Nie masz racji. Obwody nie są powiązane. Aku nie ma nic do zapłonu. Można zapalić na kopkę bez aku. Ale lepiej tego nie robić ze względu na regulator napięcia. NIe wiemy jaki jest. Czasem wystarcza kondensator + włączone światła.
Mamy pyta do rysunku tadkli9743 Czy element na rysunku o numerze 501A jest to regulator napięcia? Czy ma on wpływ na pojawienie się iskry na świecy? W jaki sposób powinien on działać?
Ja bym zaczął od sprawdzenia przewodów wysokiego napięcia , późnej sprawdził czy jest napięcia za i przed regulatorem (modułem )
ja bym obstawiał regulator cinienia paliwa rano jak odpalasz to paliwo zdarzy odparowac i dlatego łapie spróbuj odpalac z gazem jak zatrybi w taki sposób to bedzie regulator
Witam, mam problem kupilem skuter i nie ma iskry. Myslalem ze to modul ale nie bo kupilem nowy i dalej iskry nie bylo. Potem u mechanika okazalo sie ze to regulator napiecia ale tez nie bo kupilem nowy i wstawialem, więc mam pytanie co mogloby sie zepsuc jeszcze?
Motocykl oryginalnie posiada tylko instalacje do iskry. Oryginalne regulatory zabiorą dość sporo napięcia a mi właśnie na tym zależy by było ono jak największe na niskich i nie paliło diód w tylnej lampie.
Witam.Wysokie napięcie coś ugotowało.Podmieniłeś wszystko tylko niepiszesz nic o module zapłonowym.Sprawdzałeś go?
w zasadzie ten akumulator nie ma wiekszego obciążenia, tylko kilka strzałów iskrą na zapłonie, potem już prąd idzie z prądnicy, wiec nie ma problemu z jego ładowaniem Dodano po 10 fajnie jak byś regulator miał impulsowy, ja niestety takiego nie mam i cześć energii idzie w ciepło. u mnie po odpaleniu energia na zapłon już nie idzie z regulatora lub akumulatora...
Automat, wariator i pasek ok, problem jest ogólnie z obrotami nawet na stopce nie wchodzi na obroty tylko się dusi przy wyższych obrotach. Świeca czarna jak smoła i mokra, czasami strzeli w tłumik, także problem jest z iskrą. Regulator jest na 5 pinów. Nie wiem czy w ciemno go wymieniać, czekam na ściągacz do magneto żeby tam przeczyścić. Po zmianie...
Witam, mam pewien problem dotyczący Quada 400. Mniej więcej chodzi o iskrę - raz jest, następnie jej nie ma. Quad od czasu do czasu odpali na chwilę, pochodzi, zagrzeje się i gaśnie. Nie wiem, w czym problem. Wymieniona została kompletnie cała elektronika, regulator, itp. Ktoś wie o co może chodzić?
kosiarka traktorek briggsa typ: 0122Ei Model:407777 Code:980722yg najpierw był brak ładowania akumulatora. z koła zamachowego wychodziło 15 v ac wymieniłem regulator bo za regulatorem nie było napiecia. po wymianie brak iskry. czy to oznacza spalenie cewek ?? jak rozwiazac problem z ładowaniem i z brakiem iskry , na kapturkach od świec a masa jest ok...
Dzień dobry. Mam następujący problem z Yamaha MT03 660 z 2006 roku. Był usmażony komputer /błąd 19/ Wymieniłem na drugi. Założyłem emulator Fenix. Pompa startuje. Brak iskry. Sprawdzone wszystko: impulsator, świeca, cewka, zmieniony wcześniej regulator, żeby nie uwalić drugiego modułu. Na innym module też nie ma iskry. Sprawdzone przewody, przejścia,...
Witam mam problem z Piaggio Typhoon ponieważ nie chce odpalić. Iskra jest ale słaba Wymienione zostało: -regulator napięcia -cewko/moduł -iskrownik -klin na wale -świeca -fajka -kabel wysokiego napięcia I problem nie znika co to może być. Odpaliłem go, pracował z 2 minuty i sam zgasł proszę o pomoc
W Komarze nie ma żadnego regulatora. 4,5 mm to stanowczo za dużo. Oczywiście przerwa 0,7 - 0,8 mm na Iskrze F70. No i kondensator. O ile pamięć mnie nie myli, to wkręcasz dyszę z boku gaźnika to oporu i wykręcadsz ją 1,5 obrotu. Następnie po odpaleniu wykręcasz ją w celu uzyskania najwyższych obrotów tak, by nie zaczął gasnąć. No i ciekawe, jak uszczelnienie...
Więc cóż ten "Vag" jeszcze mówi, oprócz wskazywania ilości benzyny? Iskra w ogóle jest? Regulator ciśnienia cały? Nie zalewa?
Witam. Aparat zapłonowy musi być taki jak przewidział producent. Możesz ew. założyć z silnika 1.8, ale z Golfa III ten co masz jest z czasów golfa I, od II też się nie nadaje. Swoją drogą to niezły patent do samochodu z wtryskiem i elektronicznie prowadzonym punktem zapłonu zamontować aparat z przerywaczem i kompletem regulatorów mechanicznych:-)
Jaka była przyczyna naprawy cbc ,brak iskry czy umarł moduł.?
Czemu sądzisz że coś robi zwarcie? Dodano po 3 Odłączenie regulatora nic nie zmienia
Nie KE tylko K :), w pelni mechaniczny. A ostrzezenie za co? :) Hmm chodzi Ci o regulator termiczny?
tylko że ja nie mam aparatu zapłonowego , a jest jakiś sposób na sprawdzenie modułu zapłonowego i jeśli ktoś wie co to jest to na zdjęciu jak coś to mam multimetr może sprawdzić czy jest przejście na regulatorze
Witam !!!! Regulator juz odlaczylem i bez zmian ,iskrownik dziala iskra strzela tylko niestety niezapala sie palnik ,piec w takim stanie pracowal przed awaria ok 5lat bezproblenowo i nic niebylo w tym czasie zmieniane ,tylko teraz nagle mu odbilo?
Zatem spróbuj śrubokrętem ustawić zawór 3-drogowy na cele c.o i daj znać czy to coś zmieniło - będzie to dla mnie co najmniej zaskoczenie. Do zaworu 3-drogowego jest tylko wejście (kocioł wysyła napięcie aby zmienić położenie ale już nie "widzi" w jakiej jest faktycznie jest pozycji). jeżeli ciśnienie jest poprawne... kocioł podaje zapotrzebowanie na...
Witam , chcę uruchomić jawe ts 350 ,brak w niej regulatora napięcia , posiadam regulator napięcia z chińskiego skutera (zipp quantum) 4 wyjścia , czy da się go połączyć ,aby w motocyklu była iskra ? akumulator jest instalacja fabryczna
Do odpalania i użytkowania skutera należało by podpiąć akumulator ( choćby nie fabryczny byle 12V) ma on wpływ na zapłon ,a brak jego może spowodować uszkodzenie regulatora i modułu zapłonowego Tak tak, grozi śmiercią lub kalectwem. Jak nie wiesz to nie pisz.... bzdur. kamilterebun. Jaką szczelinę (??? mm) przebija jeszcze iskra skacząca z samego kabla...
Witam mam problem w bashanie 250,ponieważ niema iskry został wymieniony iskrownik,cewka,moduł i regulator napięcia.Wszystkie kable są ok.Proszę o pomoc co to może być.Z góry dziękuję.
Witam . Mam problem z iskrą, jej brakiem! Po zgaszeniu skutera już nie odpalił - wymieniłem cdi + generator z impulsatorem i dalej to samo, brak iskry, czy może to być regulator? Jeszcze jedno, po zdjęciu koła magnesowego, magnesy umieszczone na plastkiu były ruchome i mogły się przesunąć, mogło to wpłynąć na ustawienie zapłonu? Pozdrawiam i dziękuję...
Rozrząd na znakach paliwo jest iskra jest regulator ciśnienia na listwie wymieniłem pompę paliwa tez i juz zdurnialem pomocy Dodano po 6 Dodam że wtryskiwacze pracują i jest na nich prąd na wtrysku rozruchuwym też podcisnienia tez sprawdziłem
Do sprawdzenia regulatora wystarczy woltomierz:przy w pełni naładowanym akumulatorze napięcie na jego zaciskach podczas pracy silnika powinno mieć wartość 14 do 14,5V niezależnie od obrotów silnika i mocy obciązenia (światła). Możliwy jest spadek napięcia ładowania na wolnych obrotach przy włączonych światłach (lekko przygasają).
Witam mam problem z moim quadem 110 kupiłem go wczoraj z uszkodzoną iskrą wymieniłem cewkę moduł regulator napięcia w iskrowniku mam 2 cewki i czujnik wału powiedzcie co jeszcze wymienić by była iskra i proszę o jakiś schemat instalacji i opis do niego pozdrawiam i proszę o szybką odp
Ten powinien byc dobry. Do regulatora nie powinien byc podpiety przewod od cewki zasilajacej cdi bo moze uszkodzic regulator i instalacje. Cewka ta wytwarza ok400v. Jesli chodzi o to czy mozesz podlaczyc modul ac cdi to nie poniewaz dla modulu dc cdi jest dluzsza krzywka na kole magnetycznym niz dla modulu ac cdi dlatego prosilam żebys zmierzyl dlugosc...
Żarówka 21W to prawie 2A, ale ile idzie na stator to zależy od spadku napięcia między masami. Aby zadziałała funkcja elektromagnesu, nie trzeba przecież dużych prądów. Uszkodzony regulator puszczałby stały prąd przez cały czas - to byłoby widoczne przy podłączaniu akumulatora. Nie spotkałem się aby cofał się prąd rzędu miliamperów przez taki regulator...
Spróbuj rozrysować co do czego idzie bo z opisu niewiele można zrozumieć. Patrząc po kolorach przewodów, może być tak, że moduł jest zasilany po przez regulator napięcia. Jeśli regulator jest strzelony, to nie zasila modułu, więc nie ma iskry.
Witam. Miałem problem z iskrą w quadzie 110cm, ale po kolei. Quad jeździł parę minut, ale potem gasł, sprawdziłem czy jest iskra na świecy i tu zaskoczenie. Iskra bardzo słaba i po paru obrotach silnika rozrusznikiem znikała. Wymieniłem święcę, cewkę zapłonową, potem moduł CDI, na koniec regulator napięcia. Quad zapalił, ale pochodził parę minut i znów...
Witam. Borykałem się z elektryką w motorowerze Junak 902. Nie działało kompletnie nic, żadne światła, rozrusznik czy kontrolki, uporałem się z problemem, winny okazała się regulator napięcia, na wolnych obrotach dawał 17 Volt na instalację. Przez swoją głupotę, zanim podpiąłem miernik, dostał pewnie wyższe napięcia i spustoszył instalację. Popalił kilka...
iskra regulator napięcia regulator napiąć iskra regulator napięcia iskra
prostownik mostek alternator smarowanie siodło airbag kasowanie
schematy elektryczne autobusów schematy elektryczne autobusów
Renowacja wanny żeliwnej emalią poliuretanową a zdrowie Słabe ogrzewanie w Daewoo Matiz 1999 - przyczyny i rozwiązania