Czujnik wytwarza impulsy do modułu bo rozumiem że iskry nie ma w dalszym ciągu?
Natomiast gdy stoi pod chmurką to odmawia posłuszeństwa. Czy traci iskrę?
Swieca na zlom albo modul zaplonowy
A czy jak sie zatrzyma to mozna zakrecic silnikiem czy stawia wiekszy opor niz zwykle na zimno, moze sie zapackala syfem z trawy i ma problemy z oddawaniem ciepla i jak sie silnik zagrzeje to go "lapie" Sprwdz tez czy jak jest nagrzana to nie traci iskry
Skuter odpala dobrze, dobrze się wkręca, ale po zagrzaniu zaczyna tak jakby gubić iskrę i momentami pojawia się iskra na silniku.
J.w. albo zapłon źle ustawiony, ewentualnie daj sprawdzoną świecę, być może pod ciśnieniem się gdzieś ta iskra traci.
to jak z tą iskrą, traci się po paru obrotach wału ? zasilanie na cewce stabilne ? sprawdź żarówką 21W, a nie miernikiem. a jeżeli iskrę masz, paliwo masz, a nie pali - to może mało oleju i hydrauliki puste?
Witam, jechałem sobie Peugeotem 207, nagle tracił moc, a obroty spadały w dół, zgasł i już nie chce zapalić. Sprawdziłem iskrę, ale iskra była słaba, więc podpiąłem komputer. Na komputerze pokazał błąd czujnika położenia wałka rozrządu i czujnika wału korbowego. Wymieniłem to, ale dalej brak iskry. Czy ktoś może wiedzieć, dlaczego dalej nie ma iskry.
Szukaj na Forum. Jest mnóstwo podobnych tematów. Np. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
to moze byc pewnie wina przewodu i fajki;]
Zapewne pada cewkomoduł, albo traci iskrę albo robi się tak słaba że ledwo na 1 mm przeskakuje. Jak miałeś kosę u mechanika to oddaj z powrotem na reklamację.
Moduł ma 4 piny. Kable były tak pomieszane przez poprzednika, ale udało się podłączyć do modułu tak, że ma iskrę. Jednakże, przy próbie podpięcia impulsatora tam, gdzie powinien być, czyli w lewym górnym pinie modułu, traci iskrę.
Witam, mam następujący problem którym jest quad o nazwie beyond a konkretnie jego układ zapłonowy. Quad stracił iskrę. Sprawdziłem czy wszystkie napięcia dochodzące do modułu po czym przełożyłem moduł z innego quada był ciut mniejszy ale wtyczki pasowały. Jak się pózniej okazało moduł się spalił. Zakupiłem kolejny moduł jeszcze raz sprawdziłem wszystkie...
Pomoże ktoś???
To problemy z iskrą. Chodzi jakby świeca 'bobel' złapała, albo ma przebicie. Może ten kondensator już padł, albo nie ma połączenia z masą. Nie iskrzy na przerywaczu? Musisz szukać, bo gdzieś ta iskra ginie.
Witam Problem polega na tym, że po kilku minutach pracy silnika QMB139 na module zapłonowym PROGCDI nagle traci iskrę i tym samym nie da się go odpalić. Jednak po podłączeniu starego, fabrycznego modułu wszystko działa, silnik się kręci. I kiedy znowu podłączam moduł PROGCDI silnik chodzi chwilkę, potem traci iskrę i tak w koło Macieju... Jestem otwarty...
jak katalizator to dlaczego iskra sie traci ????
bankowo brak iskry . swieca nowka zawory wyregulowane paliwo dochodzi skuter odpali i takjakby ktos kluczyc przekrecil i gasnie. wlasnie robie zamowienie kupuje nowy zaplon moduł i cewke. bo niemam nikogo na podmiane ;/ Dodano po 17 jest jeszcze jedna rzecz którą zauważyłem . ktoś odpiął blokade bocznej stopki i sa 2 kable złączone i jeden luzem . ale...
Mam Rometa Ogar 200 z silnikiem Jawy. Na zimno pali bez problemu, jednak gdy się rozgrzeje znika iskra i trzeba czekać aż ostygnie. Co z tym zrobić?
Jak traci moc to simmeringi na wale. Innej opcji nie ma.
Może nie ma w instrukcji, ale opisane zachowanie wskazuje na takie zabezpieczenie, przed przegrzaniem ? Co by tam mogło jeszcze robić takie zachowanie ? nic mi nie przychodzi do głowy.... no może termika świecy zapłonowej i jak rozgrzeje się to traci iskrę ?
Silnik raczej iskry nie traci, ponieważ działa do momentu jego wyłączenia.
To jest układ zapłonowy z tzw. iskrą traconą, jedna cewka obsługuje cylindry 1-4, druga 2-3, w momencie gdy przykładowo w 1 cylindrze następuje zapłon mieszanki, iskra skacze również w 4, gdzie kończy się suw wydechu
Nie ma z tym kłopotu, jest to system z tzw. iskrą traconą. Iskra zawsze pada w tych cylindrach w których tłoki wznoszą się i opadają razem, tak jak wykorbiony jest wał, a więc 1-4 oraz 2-3, jak w jednym padnie w suwie pracy to w drugim w suwie wydechu. Ważne, abyś sobie znalazł tylko parę, dwa skrajne idą na jeden bank tłoków czyli 1 i 4, nie ważne...
zmieniałeś świece może traci iskrę pod ciśnieniem
Jak zgaśnie i nie będzie chciał odpalić to po pierwsze musisz sprawdzić czy jest iskra, stawiam że nie a winny będzie hall.
Tutaj nie ma żadnego rozdzielacza, to jest elektroniczny, bezrozdzielaczowy zapłon z podwójnymi cewkami pracującymi w układzie z iskrą traconą. Tego typu układ zapłonowy nie wymaga regulacji ani nie zawierz żadnych ruchomych elementów stykowych. Wtryskiwacze stukają bo taką mają konstrukcję, stuka tłoczek zaworu.
Witam, Zacznę od tego tego, że zmienione są świece, kable, kopułka, palec, a mój galant dalej traci iskrę na 1 cylindrze (stojąc od przodu to 1 od prawej na przedniej głowicy). Wygląda to tak, że świecąc lampą na 10 mrugnięć od 1 do 5 nie ma. Na pozostały cylindrach wszystko jest a na tym się gubi. Czy w galancie jest jakiś czujnik położenia wału, zewnętrzny...
Proszę o pomoc!!! Moja WSK 125 po nagrzaniu silnika traci iskrę choć kopie prądem. Nic się nie zmieniło po wymianie cewki i kondensatora. Po odczekaniu ok 10 min znowu ma iskrę. AI: Czy sprawdzałeś stan świecy zapłonowej i innych elementów układu zapłonowego, takich jak przełącznik zapłonu? w miarę tak AI: W jakich warunkach środowiskowych (temperatura,...
Witam, mam problem z zapłonem, a raczej z kowadełkiem nie wiem co się dzieje nie potrafię go ustawić, problem tkwi w tym że jak kowadełko jest zwarte to iskra jest ale jak już rozewrze kowadełko na 0,1mm to iskra się traci. Co jest przyczyną tego problemu? Pozdrawiam.
Ciśnienie po regeneracji równe na wszystkich cylindrach ? . Sprawdzone czy jest iskra na wszystkich cylindrach .Miałem przypadek że sterownik nie sterował iskrą na wszystkie cylindry . Poza tym wałek sprawdzony rozrząd ustawiony poprawnie ?
No to się wysiliłeś na temat silnika do tego auta. Pewnie K7J. Więc cewka zespolona podwójna z iskrą traconą.
Nie chodzi o błędy a czas sterowania cewki. Cewka traci iskrę?
Jak już jest elektroniczny to nie ma czego tam poprawiać... można go najwyżej naprawić ;) Swoją drogą to elektronicznych układów zapłonowych też kilka różnych rodzajów - rozdzielaczowy, bezrozdzielaczowy z iskrą traconą (cewkami dwubiegunowymi), bezrozdzielaczowy z indywidualnymi cewkami. http://warsztaty.samochodowka.internetds...
Zostały mi już tylko do sprawdzenia łożyska i moduł zapłonu. O ile łożyska wiem jak stwierdzić czy się "kręcą" tak do modułu zapłonu nie wiem jak go zdiagnozować - nie mam przyrządu jakiegoś do sprawdzenia "siły" iskry, bo może być tak, że na ciepłym silniku traci iskrę i kicha wtedy. Ale dzięki za odpowiedź :)
Moje typy to: Odpowietrznik. Zużyte pierścienie. Cewka zapł. po rozgrzaniu traci iskrę. Świeca (ale ta została już wymieniona) Uszkodzony wężyk paliwowy.
Witam posiadaczy pechowego piecyka Ariston i odpowiednika Regent produkowanego dla Castoramy. Jestem posiadaczem Regenta i mam z nim dwa opisywane problemy czyli brak iskry /iskry nie ma kiedy jest potrzebna, przy zimnym piecyku iskra jest ale po około 15 minutach jego grzania iskra sie traci/ i drugi problem to iskra jest ale mimo parukrotnym zapalaniu...
A próbowałeś odłączyć przewody z wsuwek przy karterze?Może w tej gumie zwiera do masy po nagrzaniu.Ogólnie rzecz biorąc, to po nagrzaniu ,jeżeli traci iskrę to wychodzi na cewkę WN.Ale ty piszesz że wymieniałeś.Przewód WN z palcem mierzyłeś omomierzem,jest przejście, jaki opór w Ω.
Zaobserwowałem,że traci iskrę jak gaśnie. Jak?
Traci iskrę, więc do wymiany czujnik obrotów na wale albo wiązka do prześwietlenia.
Witam, jak w temacie, xt 600 2kf traci iskrę jak się zagrzeje. Świeca wymieniona, co może być jeszcze?
Witam.Posprawdzałem dzisiaj wszystko po kolei i okazało się ze kolejność zapłonu jest w porządku.Odkręciłem świece i podpiąłem pod przewody wysokiego napięcia,kręcąc rozrusznikiem iskra była na wszystkich świecach.Wydawało by się że silnik powinien normalnie odpalać,było inaczej po odpaleniu silnik mocno szarpało i nie reagował na dodanie gazu.Sprawdziłem...
To silnik z iskrą traconą więc opcja 1.
Gaźnik był czyszczony? Może cewka zapłonowa po zagrzaniu traci iskrę, lub nieszczelność w komorze korbowej ( uszczelniacze na wale)
W gaźniku, razem z wężykiem, na pewno nie było paliwa na godzinę koszenia. W tych silnikach świeca zawsze jest okopcona na czarno. Istnieje możliwość uszkodzenia cewki zapłonowej, która po rozgrzaniu traci iskrę lub ulega przesunięciu moment jej powstawania. Sprawdzałeś czy zaraz po zgaśnięciu silnika jest iskra?
Nie wiem co dokładnie kombinujesz, ale jest tak, http://obrazki.elektroda.pl/2368679900_1... Uzwojwnia pierwotne cewek pierwszego i czwartego cylinra pracują w szereg (praca z iskrą traconą). Pierwsza dostaje stały plus, czwarta kluczowaną mase ze sterownika. A więc nic tam nie zwieraj do masy!
Zawory kolego zawory pierwsza rzecz
Witaj ,jeśli masz filtr paliwa to podepnij go pod zapinkę filtra co by był wyżej żeby nie spływało paliwo do zbiornika ,bo schodzi ci paliwo i wysychają ci płytki zaworków i wówczas pompa traci szczelność i ma problem zassać paliwo.
Witam problem mam następujący: Auto nie pali... Doszedłem do tego że brakuje mu iskry! Ale najbardziej co mnie zaskoczyło to to iż gdy przekręce kluczyć (wtedy sie wszystkie kontroli święcą) iskra jest i to bardzo mocna, w tym czasie cos w gaźniku lekko stuka!! leczy gdy przekręce kluczyk dalej (na odpalanie auta) iskra się traci :/ tak jakby było na...
Witam. Mam problem z moim Simsonem tego typu iż po rozgrzaniu silnika (jeździe min. 15 minutowej), gdy go zgaszę postoi chwilkę, to traci iskrę na kilka godzin. Podczas jazdy wszystko jest ok. Wystarczy, że go zgaszę i koniec nie ma iskry. Jest to Simson Elektronik.
Witam Chciałbym przedstawić mój problem , mianowicie Skuter zakręci , załapie i traci iskrę ... Wymienione zostały : Iskrownik gaźnik moduł cewka tłok oraz cylinder Proszę o pomoc :|
A jak to otwieranie kanału jest zrobione geometrycznie? Tak, jak w silniku dwusuwowym, że przez kanał dopływa mieszanka? Jeśli tak, to pewnie przy dużej częstotliwości iskry mieszanka zapala się, kiedy kanał jest jeszcze otwarty, a to jest za wcześnie. Idealnie byłoby zrobić układ, w którym paliwo byłoby wtryskiwane (a nie podawane w postaci mieszanki)...
Silnik, elektryka jest na ogół założona do buggy Dokładnie jaki silnik - kod silnika? Od czego polecicie zacząć ? Od sprawdzenia, czy traci iskrę, paliwo, czy może ciśnienie.
Tak mokra wygląda na to ze traci iskrę może być to wina wyrobionej tulejki przy przykrecebiu silnika do ramy ? Bo przewody sprawdzałem nie są przetarte każdy dodtykalem i nie gasnie tylko przy wsiadaniu lub po chwili jazdy
"zalewa świece" czyli traci iskrę pod ciśnieniem. czujnik położenia wału na pewno "spuchł" i wysyła błędne impulsy.daj znać jak to sprawdzisz jak to nie to to pomyślimy dalej.
No niby tak, ale czy takie by były objawy padającego modułu? Silnik niezależnie czy jest ciepły zimny, czy jest to przyśpieszanie czy spokojna jazda - traci iskrę. Np, raz przejadę 50km, i nie zgaśnie w ogóle, a raz zgaśnie 5 razy. Może coś z impulsatorem? W tym silniku jest on też czujnikiem położenia wału
Traci iskrę, reszta wiadomo, silnik 2.0! Dodano po 27 odpuść sobie ten czujnik!
Witam.Mam mały problem z moja wsk'ą : 1Po odpaleniu pochodzi kilka minut i traci iskrę 2Wylatuje mi 2 po przy gazowaniu na twardym podłożu a na piasku nie.
Zapłon w tym silniku jest całkowicie odrębnym obwodem i nie ma nic wspólnego z alternatorem i regulatorem napięcia. Wymień świecę na początek, istnieje możliwość uszkodzenia cewki zapłonowej, która po nagrzaniu traci iskrę, ewentualnie przewód gaszenia zwiera sie gdzieś do masy..
Chyba jednak coś z zapłonem, traci iskrę a gdy się ona pojawi to zapala paliwo w tłumiku, stąd te strzały i ogień. Świecę wymieniałeś? Druga możliwość to zerwany klin koła zamachowego.
Panowie po pierwsze na starym paliwie to w ogóle nie odpali ale to za nami. Jeśli chodzi o zapłon, często występuje problem z jego ustawieniem, bierze się to stąd, że poluźnia się mosiężna oś na której mocowany jest przerywacz. Całe ustawianie zapłonu proponowałbym zacząć właśnie od tego. Jeżeli występuje ten wspomniany luz osi, należy zdemontować stator...
Nie pozostaje nic innego jak poczekać na nowe cdi. Dzisiaj przetestowałem 4 rodzaje świec. nawet z kosiarki wykręciłem bo wiem że działa. Nawet opaliłem świecę palnikiem żeby była ciepła i nic. Świeca daje iskre ale sprawdzałem na sucho po wykręceniu z silnika i przytnięciu do cylindra. Może faktycznie prąd jest za mały i jak dojdzie paliwo to traci...
A czemu tylko gruntownie ?? Nie wiesz jak ustawić miernik, żeby sprawdzić cewkę zapłonową i piszesz takie posty? Wskazówka od obr głupieje jakby masy brakowało. Iskra jest ale traci ją na dwie sekundy Sprawdź dlaczego.
Dodaję jeszcze jeden link http://users.rcn.com/kochc/moto/spark/ig... Podstawiałem BU 806 ale nie działa.... Dodam że u mnie jak zapłaon się nagrzeje to traci iskrę na dwa cylindry a na BU... nic....
Motocykl naprawiony przebicie na fajce było i gubił iskrę
Jest iskra, gdy nie chce odpalić?
Witam. Mam problem z nagrzewnica olejowa master b70 ced a mianowicie odpala grzeje jakiś czas nie raz nawet i długo a nie raz parę minut i gaśnie i mocno się dymi i po paru sekundach odpali i tak w kółko się dzieje ,rozkręciłem i przcisciłem dysze i odpaliłem na rozkreconej odpaliła i po chwili zgasła widać było że ropę wydmuchuje bo dość mocno leciało...
Witam. Kupiłem KTM-85 SX w 2022 roku. Motor według VIN-u jest z 2020 roku. Od początku mam problem ze świecami.Po prostu po przejechaniu parunastu kilometrów w normalnych warunkach (po drodze, bez szaleństw) świeca traci iskrę i jest do wyrzucenia.Po zmianie na nową -motor pali od kopa, ale historia się powtarza. Próbowałem różnych świec-kupiłem takie...
Witam serdecznie. Od jakiegoś czasu mam problem ze skuterkiem Keeway Focus. Mianowicie po rozgrzaniu silnika traci on iskrę. Wymieniona jest świeca. Co innego może być przyczyną? Dziękuję z góry za pomoc:)
Daj dwubiegunową cewkę. Będziesz miał iskrę traconą.
we wszystki hundaiach czy mitshubishi problem jest ten sam. nie pal auta bo uszkodzisz do reszty sterownik silnikowy. sprawdz mi tylko czy na wtrysku masz impulsy jak nie chce zapalić czy iskra się traci. Na 90 procent to masz uszkodzny sterownik silnikowy i jakbyś mi go wysłał pocztą to ci go może dam radę naprawić jak jeszcze pali czasami. Wieć sprawdz...
Napisz jaka masz swiece zapłonowa , dokładnie typ. Powinna byc iskra F80 lub zamiennik o tej samej wartosci cieplnej. Objawy wskazuja na swiece zbyt gorącą np F75 lub F70 ktora sie przegrzewa i traci iskrę. Po wstawieniu F80 wyreguluj skład mieszanki tak by elektrody swiecy po dłuzszej jezdzie miały kolor kawy z mlekiem. Jak bedzie biała to podnies...
Witam;) Jestem pierwszy raz na tym forum wiec proszę o wyrozumiałość;) mam otóż taki problem, skuter Tanco-Xray na bazie Keewaya 2T i mam problem od jakiegoś czasu z iskrą. Wymieniłem świecę na nowa i cewkę, lecz iskra jest, ale bardzo słaba (koloru białego) a czasami nawet w ogóle jej nie ma. Rozebrałem iskrownik, cały, i wymyłem go w benzynie z tych...
Musiałbyś mieć stroboskop do regulacji zapłonu aby zobaczyć co się dzieje z zapłonem, że silnik odcina. Czy to traci iskrę, czy następuje przesunięcie kąta wyprzedzenia zapłonu. Nie jest wykluczone, że te zamienniki nie nadają się do tej pilarki, albo ktoś dopuścił się oszustwa i to są moduły przeznaczone do nożyc do żywopłotu (ogranicznik obrotów)....
Spróbuj, nic nie tracisz
Na zimnym tzn. gdy chodzi na ssaniu, czy po jego wyłączeniu chodzi nadal i po mocniejszym zagrzaniu dopiero przestaje? Nie traci wtedy może iskry? Jak z kompresją?
Witam wszystkich. Mam taki problem z wyżej wymienionym samochodem. VW Sharan 2.0. 1998 rok produkcji. Problem polega na tym, że gdy auto się nagrzeje, traci iskrę na 2 i 4 cylindrze. Wymieniłem już cewkę, kable świece kopułkę palec oraz czujnik Halla i dalej to samo. Prosiłbym o jakąś poradę, wskazówkę bo nie mam już pomysłu. Pozdrawiam.
Witam. Wiem że może to być trudne, ale spróbuj sprawdzić czy w czasie, kiedy nie można odpalić silnika jest iskra.
Witam. Mam podobny problem z miśkiem z 97 r. 2000. Podczas jazdy powyżej 120km/h odcina mi iskrę na środkowe gary. Zgaszę silnik i po chwili odpala i znów od nowa. Dziwne stuki w silniku.Jakaś masakra. Sprawdziłem wszystko o czym tu piszecie. Wymieniłem czujnik spalania stukowego. Jakąś chwilę było lepiej. Obecnie wymieniłem wymieniłem sterownik silnika...
Teoretycznie każda bez tranzystora w środku. Z bezpośrednim sterowaniem pierwotnego. Dwa kanały iskra "tracona"
Świeca nowa, fajka też, co do wyłącznika zapłonu to jak sprawdzić go czy dobry? Dodano po 5 Wyłącznik zapłonu po rozłoczeniu kabla, dalej tak samo. Iskra sie pojawia tylko za słaba jest i sie traci.
Często taki objaw daje daje: -cewka z przebiciem lub zanikaniem iskry z innych powodów -kable zapłonowe z przebiciem -świeca z przebiciem Ogólnie to wygląda to tak, że w silniku masz zazwyczaj 2 cewki sterujące 4-ma świecami, więc jedna cewka daję iskrę w tym samym momencie na dwa cylindry, choć w jednym nie następuje zapłon. Koledzy z Elektrody kiedyś...
Sprawdź filtr powietrza, regulację gaźnika i/lub ekran osłony od iskier.
Koledzy Motronic i gromleon z całym szacunkiem do was powiem, że Wasza dyskusja w tym temacie nie ma sensu. Szczególnie jeżeli nie padła definicja punktu odniesienia. Co jest "zerem"? Czyli do czego odnosimy aktualne wyprzedzenie zapłonu? Czy punktem odniesienia jest GMP ? Czy może moment zapłonu najlepszy do uzyskania max mocy? A może do uzyskania...
Witam. Mam ten sam problem z silnikiem Briggs&Stratton 17,5 kpa. Po około 30 minutach koszenia silnik zaczyna lekko przerywać, tak jakby tracił pojedyncze iskry. Potem coraz bardziej przerywa i traci na mocy. Jeśli go zgaszę i ostygnie dalej pracuje normalnie i po nagrzaniu się problem powraca. Zaznaczam że jest to nowy silnik na gwarancji i dwa razy...
To są 2 cewki z iskrą traconą, jedna dla cylindrów 1 i 4, druga dla 2 i 3. Jakbyś pozamieniał między 1,4 lub 2,3 to nie zrobi żadnej różnicy. Jakbyś pozamieniał np między 1 i 2 to by w ogóle nie pojechał. Także szukasz nie tam gdzie trzeba.
Obroty silnika są utrzymywane na stałym poziomie, ale przecież obciążenie stałe nie jest i musi być jakiś mechanizm odpowiedzialny za utrzymywanie stałych obrotów niezależnie od obciążenia. Podobne rozwiązanie jak proponujesz masz w silnikach z zapłonem Digiplex, tyle, że to układ rozdzielaczowy. W swoim poprzednim poście dodałem schemat podłączenia...
Ale przecież to układ z iskrą traconą...
witam Mam taki problem i nie mogę sobie z nim poradzić. Motorynka dokładnie a nie romet ( chodziło mi o silnik) odpala od kopa jak jest zimna. Po krótkiej jeździe gaśnie i nie można jej zapalić. Po wymianie świecy na inna czasami zapala i jedzie jeszcze przez chwilę. Po tym jak zgaśnie iskra jest. Paliwo jest, kranik bardzo już jest drożny. Nowy aparat...
Witam Mam problem z zapłonem w skuterze aprilia sr50. Mianowicie skuter traci iskrę. Dzieje się to tak: Odpalę zimny silnik i pracuje do momentu zagrzania. Następnie "kicha" z wydechu i już po tym nie ma iskry. Czego to jest wina?? Modułu zapłonowego cz też czujnika położenia wału?? Cewka jest nowa. Proszę nie usuwać tego tematu. To naprawdę pilne i...
No witam, po włączeniu zapłonu kontrolka się zapala lecz po uruchomieniu silnika gaśnie,więc kontrolka chyba jest ok.Teraz gdy odłączam na noc akumulator, odpala i pracuje bez zastrzeżeń(trochę wariują mu wolne obroty).lecz po przejechaniu ok20km ,zaczyna szarpać,a na wolnych obrotach gasnąć(no i po odłączeniu zapłonu dalej pracuje wtrysk).Dlaczego...
Iskra jest,ale nie w odpowiednim momencie,na apracie zaplonowym jest bolec ktory wchodzi w walek rozrzadu,on dosc czesto peka i takie sa pozniej objawy. Pozdrawiam
Jeśli po bezpośrednim podaniu paliwa przez otwór świecy nie odpala to z pewnością masz coś z kompresją. Jeżeli używasz nke markowych olejów i jeszcze dajesz jej ostro w palnik, to możesz się rozglądać za inną piłą ale tym razem używaj markowych olejów a nie podróbek. Radziłbym jeszcze sprawdzić w jakim stanie masz przewody NN i przewód WN, może gdzieś...
A dlaczego nie odpali? No chyba, że ma jeszcze malca z kopułką. Przecież w każdym, od roku 1984 masz układ zapłonowy bezrozdzielaczowy ( z iskrą traconą)
Również mam podejrzenie, że świeca jest zalewana ale paliwem, a nie olejem. Też tak miałem, okazało się, że brakowało zapinki na jednym z przewodów zapłonowych i się zsuwał z rozdzielacza w czasie jazdy, w wyniku czego traciła się iskra na jednym cylindrze.
Witam. Mam taki problem, ponieważ w moim fiacie 126 elx 97r czasem nie ma iskry. Rano, gdy jest zimny, pali na dotyk i chodzi na każdych obrotach. Gdy się zagrzeje, można jechać tylko do polowy zakresu obrotów; a gdy już złapie swoja optymalna temperaturę, traci całkowicie iskrę. Wymieniłem moduł i cewkę i dalej nic. Proszę dbać o pisownię. Poprawiłem....
To nie jest kopułka, tylko cewka zespolona DIS - dwa bliźniacze układy z iskrą traconą w jednej obudowie. Skoro zasilanie dochodzi, to brakuje jeszcze kluczowania masą.
Jaśli miga to traci kluczyk.
co do kranika to paliwo leci jak powinno na 100% A co do kondensatora to iskra jest, jeśli o to chodzi
Jest jeden zespół cewek który zasila moduł zapłonowy (bezpośrednio) i reszte instalacji (przez regulator napięcia). Nie moge dać zwykłego regulatora ponieważ on ogranicza napięcie w calej instalacji i motocykl traci iskrę. Potrzebuje zaslić tylko wentylator chłodnicy a oryginalny regler kosztuje 950zł dlatego próbuje coś wykombinować. http://obrazki.elektroda.pl/1109494800_1...
telewizor traci traci kompresja traci route
kodowanie drzwi edc15 peugeot swiadectwo kwalifikacji
Amica kuchnia - kod 18702: interpretacja i rozwiązania Pin w wiązce elektrycznej kostki - definicja i zastosowanie