Jeśli po wlaniu benzyny do cylindra skuterek zapala, to stawiałbym na gaźnik lub szczelność za gaźnikiem.
sprawdź czy moduł dostaje sterowanie, bodajże między 2 a 4 pin wtyczki.
Kolor iskry zależy od fazy wyładowania iskrowego, może być białobłękitny, może być żółty, może być krwistoczerwony.
masz słabą iskrę sam pisałeś że jest biało niebieska powinna być koloru żółto-czerwonego pod kompresją będzie ginąć czy aby na pewno masz dobrą przerwę na platynkach ? i czy nie ma na nich przebicia ? Chyba kolega ma problem z kolorami, od kiedy to iskra na świecy powinna mieć kolor żółto-czerwony ? Właśnie taki kolor świadczy o problemach z kondensatorem....
Zamontuj ją i podłącz do niej żółto czarny przewód
Cewka 12V przy zasilaniu 6V będzie dawała słabszą iskrę. Przerywacz sprawdzony? Młoteczek nie ma luzów? Iskra ma niebieski kolor czy czerwono żółty? Mokra świeca świadczy o braku iskry i czyszczenie gaźnika w takim wypadku to strata czasu. Przy braku paliwa iskra jest a świeca jest sucha. Kolega sprawdzi czy przewód WN ma przejście od fajki do cewki....
Panowie po pierwsze na starym paliwie to w ogóle nie odpali ale to za nami. Jeśli chodzi o zapłon, często występuje problem z jego ustawieniem, bierze się to stąd, że poluźnia się mosiężna oś na której mocowany jest przerywacz. Całe ustawianie zapłonu proponowałbym zacząć właśnie od tego. Jeżeli występuje ten wspomniany luz osi, należy zdemontować stator...
Dzisiaj rozebrałem cały iskrownik wyczyściłem i złożyłem iskra była bardzo mocna niebieska. Maszyna odpaliła bez problemu. Jeździłem po podwórku i normalnie chodził tylko że na jedynce później wyjechałem na drogę i przycisnąłem na jedynce później dwójka i zaczęły się schody zaczął szarpać i kopcić ledwo co do domu dojechałem. Sprawdzam iskrę a tu jest...
Witam chciałabym powrócić do tematu, ogólnie iskry jak nie ma tak nie ma kompresja teraz jest(wymieniona została głowica) i chciałbym sprawdzić czy iskrownik jest sprawny bo może to być jego wina, czy ktoś wie jak go sprawdzić iskrownik jest na 3f czyli 3 żółte i 2 od iskry rezystancja od impulsatora wynosi około 145ohm a te 3 żółte mają poniżej 0.5ohm...
W takim razie sprawdź czemu nie działa kontrolka immo, z jednej strony jest podłączona do stałego „+”, z drugiej strony przewodem żółtym do modułu.
Może być coś na rzeczy z tą iskrą.. Te "żółto niebieskie baty" mnie niepokoją, dobra iskra to właśnie cienka niebieskobiała "igiełka". Tylko pytanie czy słaba iskra na tych świecach jest po ich zalaniu z powodu gaźników, czy też zalewane są z powodu niedomagania układu zapłonowego..
To czarne co zaznaczyłeś to dioda prostownicza. Kondensator jest pod nią- kiedyś był żółty tak jak pod resztą tych diod.
Wczoraj zauważyłem, że gdy stykam 2 kable od ładowania, na sekundę pojawia się ładowanie 10 V, 12 V, 15 V, ale gdy je przytrzymam dłużej, ładowania nie ma. Tylko wtedy, gdy jest iskra po dotknięciu 2 kabli żółtych.
Górna cewka na zdjęciu to uzwojenie pierwotne, dołączasz do płytki. Dolna cewka to uzwojenie wtórne, nie pamiętam dokładnie ale chyba dwa żółte na wyjście WN. Jak podłączysz go do płytki to na wtórnym szukaj najdłuższej iskry między wyprowadzeniami i tam właśnie dołącz zaciski na ogrodzenie. Żółty z prawej strony to koniec uzwojenia więc jedno wyjście...
Sprawdź czujnik położenia wału.Odepnij wtyczkę od modułu EDIS i zmierz rezystancję pomiędzy kablem niebieski zielony i niebieski żółty
Witam mam zipa pro i wsadziłem silnik daelim125 i nie mam iskry od silnika wychodzą 3 żółte zielony i niebieski a od instalacji z motoru są 2 żółte zielony niebieski i czerwono czarny i jak ich podłączyć proszę o pomoc
Rozłącz kabelki, niebieski i żółty, sprawdź czy jest iskra. Sprawdź też miernikiem, diodę, tą w metalowym pudełeczku (kabelki żółty i czarny)
Ten kabel czarny służy tylko do gaszenia, dołączając go do masy gasisz silnik, masę masz widziałem pod piętą pod moduł żółtą chyba, bez masy nie miałbyś iskry. Dodano po 1 Nie żółtą tylko zieloną, przepraszam za pomyłkę.
Nie koniecznie immo, dostań się tam gdzie jest wilgoć i wysusz, jeśli jest yam jakieś złącze rozepnij oczyść i też wysusz. Potem sprawdź czego brakuje jeśli nie odpali, sprawdź iskra i czy jest paliwo jeśli to benzyna.
Faktycznie montowany pewnie w serwisie. AMX1-AMX2 taki chyba model , AMERVOX producent. Pod kierownicą(pewnie trzeba będzie odkręcić osłonę nad pedałami) bliżej bezpieczników znajdziesz czarną centralkę. Będą z niej wychodzić 2 grube czarne przewody (oraz oczywiście wtyczka z kilkudziesięcioma przewodami) odłącz ( przetnij ) i złącz czarne ze sobą....
Wiem które kable idą z magneta 3 żółte ładowania i zasilania świateł i jeden czarny z żółtym paskiem odloczone oba
Miałeś rację po dotarciu niebieskie iskry są minimalne, trochę te żółte jeszcze skaczą . https://youtu.be/7uT_IJisSl4
iskra jest ale jaka niebieska czy żółta, zobacz czy wtryskiwacz jest dobry czy nie leje do oporu
To co trzymasz w ręce to oprawka bezpiecznika, raczej bez związku z brakiem iskry. Moduł cdi potrzebuje do działania: zasilania (+12V, jest, sprawdziłeś), masy, impulsów z cewki wyzwalającej (żółty-szary i żółty-niebieski, sprawdź miernikiem, cewka wyzwalająca zwykle ma ok 1kΩ) i połaczenia z cewką wysokiego napięcia (kabel biało-fioletowy, trzeba...
wykręć świecę, załącz kabel wysokiego napięcia przyłóż do pokrywy klawiatury i startuj, sprawdź jaka jest iskra, niebieska czy żółta i czy jest. sprawdz kopułkę oraz palec, i kable.
Wynika że zielono-niebieski to masa (punkt wspólny dla obu cewek), czarno-czerwony to standardowo zasilanie CDI, a zielono-biały to zasilanie dla części cyfrowej modułu. Aczkolwiek dziwnie wychodzą wartości rezystancji dla przewodów czarno-czerwony oraz zielono-biały jakby zostały zamienione rolami względem typowych rozwiązań. Skąd Ci się wzięło 24V...
Rezystancja na przewodach żółtych 0Ω
A ja twierdzę, że radio i rzucenie palenia są ściśle powiązane, a bezpieczniki źle sprawdzone. Ewidentnie brakuje zasilania. Zobacz w czarnej kostce, PO WŁĄCZENIU ZAPŁONU zasilanie ma być na żółtym i na czerwonym przewodzie. Sprawdzaj próbówką.
jak tam ustawić luzy? nie ma regulacji jak się nie mylę, za krzywką wałka jest popychacz który jak wiadomo oddziaływuje na zawór - nie widzę regulacji. gaźnik ok, trocę przesadziłem z tym zalewaniem tam po prostu nie chce się mieszanka odpalić świecaa daje żółtą iskrę, wydaje mi się że to jest przyczyną po wlaniu samostartu do cylindra również nie odpala....
Witam, problem z yamaha dt 125 na rozruszniku. Podczas kręcenia rozrusznikiem brak iskry, natomiast gdy puszczę przycisk pojawia się iskra kilka razy. Czytałem o tym, doszedłem do tego aby zmasować żółto-niebieski przewód od modułu. Po tym iskra jest super, motocykl odpala, lecz nie da się go zgasić stacyjką ani kill switchem.
Tak jest, jest iskra jest wtrysk, nie ma iskry nie ma wtrysku.
Zielony - zasilanie CDI. Żółty - cewka ładowania akumulatora - strona regulatora (niebieski - połączony z "+" akumulatora) W wyniku zwarcia na 99% będzie spalony moduł zapłonowy. Sprawdź czy jest iskra.
Daj foto , żółte mają immobilizer.
No witam, trochę odkopałeś temat ale postaram się odpowiedzieć. Kolor iskry-niebieski, można też zastosować np. wodę z solą, wtedy łuk(bo to właściwie nie jest iskra) robi się żółto-pomarańczowy. Częstotliwość- bardzo wysoka-nie widać żeby migał czy coś takiego. Odsunięcie od siebie prętów-albo rozciągniecie iskry, albo jej zgaszenie przy zbyt małym...
Witam. Istnieje również coś takiego jak tarcza (dla wtajemniczonych słoneczko), które reguluje ilość przepływu powietrza wewnątrz tarczy ( obok dyszy) i przez zwężkę. Mała szczelina na zwężce powoduje zdmuchiwanie iskry i utrudniony zapłon. Dariusz nie podał typu palnika. Czy to zwykły "żółty" czy niebieski " rakieta". Pozdrawiam.
To ile jest na czarnym z czerwonym paskiem? Ten kabel jest od zasilania zapłonu , biały od ładowania ,żółty od świateł a zielony to masa. Z CDI wypinałeś czarny z białym paskiem? On jest od gaszenia skutera , jeśli jest zwarty gdzieś do masy to nie będzie iskry.
A gdyby impulsator był uszkodzony , jakie by były objawy z napięciem na czarno-żółtym kablu?
Paliwo miałem dolewane w tym tygodniu prawie 25 litrów.Nie wiem czy to ma znaczenie ale iskra jest duża i żółta. Sprawdzę dzisiaj ten kolektor. Dodam że jak już odpali na gazie i ledwo chodzi bo ma tak niskie obroty strasznie śmierdzi aż w oczy szczypie.
Zakładałem i nic. Może to jednak magneto? Dodano po 5 Dodam, że prąd jest wszędzie oprócz kabla niebieskiego od iskry i gdy złącze czarno żółty kabel od cewki z takim samym kolorem od modułu to prąd znika z tego kabla. Zatem niebieski w ogóle nie ma prądu, a czarno żółty od cewki gubi się na złączeniu, tak w wszystkich kablach prąd jest.
"Przy ustawianiu zapłonu na której kresce na obudowie rozrządu ma zacząć świecić żarówka? " - według instrukcji na pierwszej licząc od góry. Zaś dolna kreska oznacza 0 stopni - brak wyprzedzenia. "ale zmiana pozycji aparatu nawet sporo poza zakres nie robi różnicy i silnik chodzi tak samo czyli prawie wcale... " - przy wolnych obrotach faktycznie tak...
no ja wiem ze powinny delikatnie iskrzyc ale nie takie wielkie żółte iskry. niewiem co to moze byc. wojtekryba napisał ze to kondesator tez tak slyszalem ale ne jestem pewien. ale skoro mówisz ze to kondonek to sie zmieni z góry dzieki Dodano po 2 jak cos to piszcie na gg 10540089
To w tym celu odłączasz przewód od zacisku "stop" cewkomodułu, lub w drugim wykonaniu wtyczkę z dwoma przewodami (zielony, żółty) między statorem a instalacją elektryczną.
Nie mam narazie bezyny bez mixola, ale najwyżej kupie. Iskra niebieska wpadająca w żółty. Simeringi są suchutkie. Macie jakieś jeszcze pomysły:?::?: Teraz zauważyłem, że jak jade na połowie gazu jest wszystko ok, a jak już dodam pełen gaz zaczyna go dusić i gaśnie. Może jakieś pomysły macie;/?
Witam. Mam problem z odpalaniem mojego peugeota z rozrusznika (słaba iskra). Rozrusznik kręci jak szalony. Z kopniaka pali od pierwszego (iskra bardzo dobra). Przekaźnik rozrusznika (żółta kostka) mam dobry bo sprawdzałem w peugeocie u kolegi, moduł także sprawny. Proszę o pomoc, bo nie wiem co mam robić.
Żółty przekaźnik
Witam. Jako, że auto służy mi na ryby wczoraj mocno mnie przewiózł po duzych kałużach i błocie. Efekt: podczas jazdy zaczął szarpać gdy redukowałem bieg i wkrecałem go na wyższe obroty jechał równo lecz przy zwalnianiu problem się powtarzał. gdy dojechałem do domu na biegu jałowym auto zgasło. Do dzis nie moge go odpalić. Myślałem, że go zalałem woda...
Weź tam zrób porządek z tymi kablami bo tak to w życiu się nie połapiesz zrób mi zdjęcie impulsatora. gdzie dałeś czerwony kabelek i czarno-żółty z kostki
Na stronie www.myzlab.pl było wyraźnie napisane, że zbyt duży prąd powoduje żółty kolor iskry, mój generator taką właśnie wytwarza, nie przynosi to jednak rezultatu. Powietrze nad łukiem jest bardzo gorące. Łukiem mogę do czerwoności zagrzać kroplę cyny co świadczy o dużym prądzie. Może napięcie jest zbyt niskie. Co powiecie na modyfikację uzwojenia...
Witam pozwolę sobie mimo iż artykuł jest archiwalny dodać To co dzisiaj przeżyłem być może komuś się przyda. Otóż sytuacja u mnie była identyczna, co prawda wyciągnąłem wężownice czy też nagrzewnice powinno się na to mówić celem przeczyszczenia bo była już bardzo brudna z sadzy i towarzyszył temu charakterystyczny żółty ogień wyczyściłem wszystko zabrałem...
Tak jak napisał Kolega, rozregulowany zapłon i pewnie do tego złe proporcje mieszanki... Jutro jak przyjde ze szkoły to pokombinuje z zapłonem. Ale gdyby był gaźnik rozregulowany to powinien pracować tak jakoś na biede.. A on nic ;/ A iskra jest taka niebieskawa czasami tak jakby taka pół niebieska pół żółta.
Miałem też podobny problem . Rozwiązałem go w taki sam sposób . Kosiarka STIGA -żółta . Silnik Briggs Stratton . :|
Spróbuję tak zrobić. Jednak zanim to uczynie to muszę powiedzieć, że iskra jest słaba, taka trochę czerwona, ni to żółta. Wiesz co jest na rzeczy? Próbowałem też odpalić, ale na 90% jest źle ustawiona i muszę to poprawić przy pomocy lampy stroboskopowej. ..
na płytce pojawiła się iskra w okolicy rezystora zaznaczonego na żółto. - obwód detekcji soli. Masz uszkodzoną wiązkę przewodów - najprawdopodobniej brak N na zasilaniu płytki. Ciekawe, czy procesor przeżył.
Witam Mam problem z pilarką, pojawiło się iskrzenie na komutatorze. Dotarłem szczotki i wyczyściłem dobrze wirnik i nadal pojawia się iskrzenie. Sprawdziłem więc wirnik na zwarcie na elektromagnesie i blaszka nie zadrżała. Sprawdziłem jeszcze dobrym miernikiem rezystancję blaszek komutatora i wynosiły one za każdym razem prawie 0,53 Ohma tylko na 1...
Witam kolegów. Proszę o pomoc w podłączeniu instalacji w skuterze jak wyżej. Problem dotyczy urwanego przewodu koloru niebiesko-żółtego. Jak znalazłem w sieci oznaczenia wyprowadzenia pinów modułu, przewód podpięty jest w lewym górnym rogu(impulsator) Proszę pomóżcie gdzie go mam podpiąć. Z impulsatora wychodzą 4 przewody 1)biało-niebieski(podłączony...
A przy montażu, wymianie. Nie doszło przypadkiem do zwarcia zetknięcia się? I to nie koniecznie między niebieskim, a brązowym, gdzie było by wtedy wiele huku, i iskier. Bo przy prawidłowo wykonanej instalacji wystarczy też zewrzeć, dotknąć niebieski z zielono żółtym. A wtedy wywali wyłącznik różnico prądowy. Wywali, i to bez "fajerwerków" A tak po cichu....
Jest mozliwe, że w uzwojeniu prądnicy jest zabezpieczenie termiczne, wyłączające silnik. Ten kabelek, jest właśnie od niego, tłumaczyło by to też wyłączanie się agregatu. Zrób tak, odłącz ten długi kabel, złącze gdzie był podłączony żółty kabel z ess podłącz tam gdzie był czarny kabel od ess (pomijasz to ustrojstwo). Jeżeli silnik odpali, to ess jest...
Witam, mam problem z motocyklem ponieważ robiłem remont silnika (wymiana uszczelek, simering ów, sprzęgła itp) i nie chce odpalić, stawiam na problemy z elektryka, ponieważ paliwa dostaje a nawet gdy dałem mała dawkę paliwa na tłok to nie odpalił. Gdy kręcę rozrusznik iem słychać że chce zagadać ale nie może zlapac ciągu pracy. Iskrownik podaję iskre...
Zareklamowałem bez problemów trafo, wymieniłem i było ok. Ale mam następny problem - napięcie rozładowania spadło mocno (jak wcześniej iskra miała około 1 cm teraz ma max jakieś 2 mm). Z tego co szukałem po forum wywnioskowałem że pewnie to będzie ten żółty kondensator. Ktoś może potwierdzić moje przypuszczenia ? Edit: Uzupełnienie jednostki (2 mm)
Witam, potrzebuje przerobić instalacje elektryczną Wsk 175 6v by nie było akumulatora. Nie potrzebuje świateł tylko samą iskrę. Z silnika wychodzi mi 5 przewodów niebieski, żółty, czarny, czerwony i brązowy.
Dzisiaj przyszedł cewkomoduł i iskra się pojawiła no i odpaliłem.Jednak padł cewkomoduł.Podlączyłem żółty kabelek od statora i stary impulsator.Dzięki za poradę.....
WItam, mam ten sam problem co autor tematu. Cewka CDI ma 384Ω , impulsator 160Ω, z cewki CDI wychodzi iskra z modułu nie. Czarno biały przewód wypięty i to samo. Cewka zapłonowa sprawdzona na innym skutrze i jest ok. Czyżby moduł?
dwa cieńsze żółto zielony i fioletowy Interesują nas te dwa.
tak jak kolega wypisał powyżej: nie zapala się sam pilot, pstryka, pstryka i nie zapala, co do nieszczelności instalacji, chyba tego nie napisałem w opisie: jak tak sobie pstryka to biorę zapalacz do gazu (taki ala zapalniczka) i wtedy pilot odpala od razu, także widać, że gaz leci przez cały czas tylko albo ucieka w komin (tak sugeruje serwisant) albo...
poprawne mierzenie niema tu nic do rzeczy ja ustawiam potencjometry na taką pozycję na jakiej wychyli się najmocniej wskazówka miernika teraz w mojej lampie siedzą 3 bdp285 na napięciu 35V ze 100w toroida trochę mi prostownik siada bo jak dam moc na max to wytrzymuje parę sekund i się przegrzewa na powietrzu mam teraz 3cm-owe żółto-zielone iskry, a...
Nie pytaj jakie skutki wody w paliwie bo takie efekty dawało by paliwo 50 na 50 z wodą. Według mnie masz nieszczelny pływak w gażniku i w pewnym momencie przelewa ci silnik. Możesz mieć uszkodzony kondensaror tak jak piszą koledzy wyżej, czasem objawem uszkodzonego kondensatora jest żółto-czerwona iskra na świecy. Możesz mieć uszkodzoną świece zapłonową...
W załączniku masz wszystko o co pytałeś. Przyznam, że kilka cewek na stojanie wygląda na przypalone.. po odpaleniu musisz sprawdzić napięcia międzyfazowe między wszystkimi żółtymi przewodami ze stojana, powinny być równe. Ze schematu zapłonu wynika, że potrzebny jest akumulator, ale zastanawiam się, czy sam układ ładowania nie wystarczy, żeby zasilić...
juz napisalem ze trafopowielacz od samsunga o symbolu: fcg-2045bl czy takie cos wyjdzie sam nie testowałem, ale też jakoś sterują takimi trafami. Pewnie sterowanie podobne, na wyjściu będzie kilkadziesiąt kV stałego, czyli bardziej niebezpieczne niż ze starego trafa bez powielacza! Wole sie w to nie bawić jak narazie ;) Na starym trafie już robiłem,...
Kostka jest dwuczęściowa-4 i 3-pinowa, ze wszystkich kabli wychodzi prąd oprócz białego i żółtego, nawet po zmianie kostki.
Witam, wiem że jest już sporo postów na ten temat ale nie otrzymałem jednoznacznej odpowiedzi dlatego piszę: Nissan Micra 1.0 16V 1999r. auto Nissan Micra 1.0 16V 1999r. Auto nie odpala, po włączeniu zapłonu gaśnie po prawej stronie na desce rozdzielczej czerwona dioda chyba od układu IMMO ale miga żółta Check Engine. Iskra jest, pompa paliwa włącza...
Na kolumnie masz puszkę sprawdź co masz na żółtym i pomarańczowym
Tak , po wykręceniu świec czuć paliwo - takie sprawdzenie to o kant .... rozbić. W czasie kręcenia silnikiem sprawdz , czy masz impulsy na tym "zielono żółtym kabelku".
Witam. Iskrzenie na komutatorze może mieć kilka przyczyn: 1. cienka niebieska iskra (lub wiele iskier) zataczających koła po komutatorze -> przerwa w uzwojeniu , krótkie szczotki , nierówny komutator. Moc lekko spada silnik pracuje . Długotrwała praca prowadzi do uszkodzenia komutatora nieodwracalnego (przepalenie ,zwęglenie przekładek między działkami)...
A oto uproszczony schemat jak taka iskra powstaje , właśnie w takim układzie jak Fiat 125p https://obrazki.elektroda.pl/2893450200_... A elementy ruchome, kręcące się zaznaczyłem żółtą strzałką. https://obrazki.elektroda.pl/8983782800_...
Czarno - czerwony. Niebiesko - żółty, to wyzwalanie.
http://obrazki.elektroda.pl/1489658200_1... Czarny- przewód od przerywacza Czerwony, niebieski- prąd do świateł Żółty, brązowy- ładowanie Taki układ będzie działał ?
Problem polega na tym ze moduł jest nówka sztuka nie śmigany kiedy kręcę silnikiem lampka wskazuje ze impuls ze statora dociera do niego a po odłączeniu kabla od impulsatora moduł nie daje oznak życia wiec sadze ze działa cewka została przełożona z sprawnego odpalającego skutera i nadal brak iskry dodam ze przy sprawdzaniu kabli zauważyłem ze kabel...
Co oznacza określenie "sporadycznie"? Iskra napięcia stałego powinna mieć barwę białą (żółtą) i wydawać dżwięk suchy strzał a iskra prądu zmiennego niebieską , syczącą i ciągnący się, wyginający kształt. Napięcie stałe powinno być na smoczku a zmienne na kapturku cewki WN. Nie działaj na oślep! Nie wymieniaj wszystkich elementów! Działaj spokojnie i...
ale nadal nie wiadomo jaki to silnik.. Najlpeij kod literowy, np X16SZ A iskrę masz?
A gdy już musi być ten maleńki regulatorek 15TRb od Fiacika to: * odlutować przewód ze szczotkotrzymacza idący od szotki do masy (D-) i połączyć go z zielonym przewodem regulatora. * czarny przewód regulatora dać do masy. * żółty przewód regulatora, przewód z drugiej szczotki (DF) i zacisk D+ alternatora oraz przewód z lampki kontrolnej połączyć razem...
Posiadam agregat Kipor IG2000 problem polega na braku iskry ,przełącznik sprawdziłem,jest sprawny w pozycji OF i ON ostatnia rzecz która mi zostaje jest prawdopodobnie cewka , do cewki wchodzą 2 przewody niebieski i żółty ,jest jakaś możliwość sprawdzenia cewki ?
Witam. Mam quada Jianshe 250 z silnikiem jak poniżej na zdjęciu z napędem na kardanie. https://obrazki.elektroda.pl/7393364800_... Problem polega na tym, że jak odpalam z rozrusznika to iskra jest bardzo słaba i quad nie odpali, jak odpalam szarpakiem to odpala za pierwszym razem. Z silnika wychodzi 3 kabelki żółte (jedna kostka), druga...
Zasilanie na czerwonym. Masa czarno żółty i zielono czarny. Prawidłowy impuls i musi chodzić.
Opóźnia, jak miałby te napięcie podnieść? Tak jak to robił w samochodach i wielu motocyklach. Moduł działa na wewnętrznie obniżonym napięciu,a w momencie kręcenia rozrusznikiem przechodzi na pełne dostępne. tranzystor wewnątrz modułu zwiera je do masy krótkim impulsami co generuje iskrę. Pisałem właśnie o tym wcześniej,że zależnie od rozwiązania napięcie...
...Muszę machać ręką w stronę otworu - wtedy jakoś się zapala ewentualnie odczekać dłuższą chwilę zanim wszystko powróci do normy... To może sugerować słaby doplyw powietrza do palników. Czy Kolega nie ma przypadkiem zbyt "doszczelnionego" mieszkania? Czy podczas palenia płomień jest niebieski, czy żółty? Jeśli żółty, to za mało powietrza.
Witam w quadzie brak ładowania, wymieniłem już regulator napięcia,sprawdziłem kable(wszystkie idą w odpowiednie miejsca), nowy stator, zmierzyłem napięcie na kablach że statora: czarno-czerwony(ładowanie cewki)45-52v, pomiędzy różowym i żółtym(kable idące do regulatora) pokazuje mi 0,12-0,3v. Silnik ma iskrę. Czy to wina statora? Czy mogę go jakoś sprawdzić?
Witam. Mam forda mondeo mk2 rocznik 1998, 1,8 benzyna. Niestety autko nie odpaliło. Rozrusznik nie kreci i nie ma iskry na świecach. Na przekaźniku rozrusznika nie ma masy na cewkę, żółto-czarny przewód. Po podaniu na niego masy na krótko rozrusznik kręci, ale nie ma dalej iskry. Immo wydaje się działać prawidłowo- dioda zapala się po przekręceniu kluczyka...
Post #3 pierwsze zdjęcie - z czego wychodzą te przewody czerwone i żółty - idą przepustami ceramicznymi więc jakby od zapalarki ale po co 3 i ten trzeci w takiej odległości? Niektóre układy zapłonowe maja taki czujnik ognia na dwóch elektrodach używanych także to zapłonu - między iskrami mierzy się prąd tych elektrod zasilanych jakimś napięciem - zjonizowane...
Nie mam opcji by podmienić moduł . W ciągu najbliższych dni go wymienie . Kondensatora tam nie ma . Jest coś takiego żółtego i 3 cewki w magnecie .
Tak czujnik wału sprawdzałem ze trzy razy czy się nie wypiął . To jest prędkościomierz . Trzy kabelki żółty , niebieski i brązowy .
Przewód masowy to przewód koloru żółtego z czarnym paseczkiem. Przymocowałem go sobie do mocowania klaksonu .
bo jeżeli dochodzi prąd to znaczy że cewka zapłonu jest walnięta. Bzdura. Może być cewka walnięta ale tak się tego nie sprawdza. Po pierwsze żarówką nie miernikiem, a po drugie trzeba sprawdzić czy jest "sterowanie " na pierwotnym. To znaczy na jednym kabelku ma świecić stale a na dwóch lekko migać. Jak miga a nie ma iskry to wtedy cewka szrot.
Na każdym loa masz schemat, prościej się nie da. Chyba, że wolisz wersję słowną: 1-faza, 2 zero, 3 motor, 4 zawór, 5zawór 2 stopień czyli nic, 6 trafo iskry, 7 nic, 8do3 zwora (lub styki gotowości podgrzewacza ale nie mogą być podłączone do niczego innego), 9 nic, 10out awarii, 11 , 12 fotokomórka. niebieskie kable do zera , żółte do PE End.
Witajcie zatarłem niedawno zwoje na starym oryginalnym alternatorze, problemy z odkręceniem koła zamachowego ;C (2 Przewody od ładowania różowy, żółty) i niebieski do iskry Znalazłem tani chiński alternator (3 Przewody żółty, biały i czerwony i dodatkowo niebieski iskra) Zamontowałem lecz ładowania niestety brak. Napięcie na akumulatorze po odpaleniu...
A więc tak w moim skuterze nie ma iskry został wymieniony moduł CDI i dalej nie ma kiedy załączę czarny kabel z białym paskiem (chyba od gaszenia) to mi pali bezpiecznik i kabel się grzeje na załączonym zapłonie na nim jest 11V rezystancja na niebieskim kablu z żółtym paskiem jest 149 omów od iskrownika Pomóżcie mi !!!
Chyba aż takiego ciśnienia nie ma co ? 3bary. Zruszysz stare spróchniałe przewody, pęknie, pocieknie na gorący wydech i może być nie miło. A tak żebym nie płakał to jak sprawdzić iskrę w takim razie ? wg Ciebie np. skoro mój opis jest mało bezpieczny ? Każdy sposób jest bezpieczny jak wiesz co robisz. Masz tam wysokie napięcie więc po prostu łapki...
Weź pod uwagę działanie układu interlock zabezpieczającego przed ruszeniem na otwartej stopce bocznej. W starych modelach mógł być to przekaźnik odcinający zasilanie, w nowszych modelach (Diverson) moduł zapłonowy ma osobne wejście (przewód niebiesko-żółty) które musi mieć połączenie z masą aby była iskra.
Sprawdziłeś, czy kolejności przewodów w złączach się zgadzają? Mogą być wpięte na odwrót. Natomiast brak świateł może być spowodowany tym, że zakładasz stator przeznaczony do świateł z akumulatora (uzwojenie bezmasowe, dwa przewody żółte) do instalacji w której światła są zasilane z alternatora (żółty+biały). Przy zastosowaniu statora o innej ilości...
Witam, właśnie pojawił się w moim traktorku podobny problem. Nie mogę go odpalić przez stacyjkę, jak przekręcę kluczyk nawet nie drgnie. Jak bezpośrednio podłączę pod rozrusznik to kreci ale nie ma iskry na świecy. Metodą prób i błędów znalazłem obejście jak go odpalić ale wolałbym aby działał jak trzeba. Jeżeli odłączę kabel (żółty) od zabezpieczeń...
Z magneta wychodzi 5 przewodów: niebieski łączy się ze stykiem 3 modułu zapłonowego, czerwony ze stykiem 14 modułu; zacisk 31 modułu brązowym przewodem do masy skutera, styk 15 modułu ze stykiem 15 cewki zapłonowej, a drugi zacisk cewki do masy. Styk 2 modułu przewodem brązowo-białym do stacyjki. Masz już iskrę i gaszenie silnika. Teraz czerwono-biały...
iskra kolor żółty żółty żółty monitor żółty żółty czarny biały
kontrolka ładowania oleju obliczyć wartość rezystor pralka indesit wgd934tx
motorola gm350 kangoo dmuchawa
Jak zdalnie zresetować router ZTE MF971R? Czy wyciąganie wtryskiwaczy grozi pęknięciem głowicy?