Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
Witam pozwolę sobie mimo iż artykuł jest archiwalny dodać To co dzisiaj przeżyłem być może komuś się przyda. Otóż sytuacja u mnie była identyczna, co prawda wyciągnąłem wężownice czy też nagrzewnice powinno się na to mówić celem przeczyszczenia bo była już bardzo brudna z sadzy i towarzyszył temu charakterystyczny żółty ogień wyczyściłem wszystko zabrałem...
A gdy już musi być ten maleńki regulatorek 15TRb od Fiacika to: * odlutować przewód ze szczotkotrzymacza idący od szotki do masy (D-) i połączyć go z zielonym przewodem regulatora. * czarny przewód regulatora dać do masy. * żółty przewód regulatora, przewód z drugiej szczotki (DF) i zacisk D+ alternatora oraz przewód z lampki kontrolnej połączyć razem...
Ile cewek ma stator kisbee peugeot 2T 2013 rok? (at)ElektrodaBot AI: Chodzi Ci o oryginalny (fabryczny) stator czy o jakiś zamiennik? oryginalny AI: Masz już ten stator i chcesz go zidentyfikować, cz... Bezpośrednia odpowiedź Dla europejskiej wersji Peugeot Kisbee 50 2T z rocznika 2013 (silnik dwusuwowy AC, gaźnik) fabrycznie montowano stator z 6 uzwojonymi...
Odgrzeję temat. Mam problem z Zipp Quantum 2T. Motorower nie odpala i brak jest iskry. Sprawdziłem po kolei sygnały na module jak pisał wcześniej lemmak Nie ma co podmieniać tylko miernik w rękę i sprawdź jakie napięcie jest przy module na czarno - czerwonym przewodzie. Ustaw miernik na prąd ZMIENNY. Jeśli jest podczas rozruchu około 30v lub więcej...
Tak żółty impulsator a zielony masa Schemat jest super na poziomie, że do pływaka nie słyszałem, żeby podłączyć 12V+ chyba. że chcesz się zobaczyć z pradziadkiem. Do pływaka idzie masa i wychodzi stan paliwa + rezerwa. Obrotomierz podłączasz pod impulsator bo cewka w momencie puszczenia manetki gazu spowoduje, że obrotomierz wskaże zero obrotów. Nie...
Jeśli po wlaniu benzyny do cylindra skuterek zapala, to stawiałbym na gaźnik lub szczelność za gaźnikiem.
Poczyniłem obserwacje, włożyłem moduł z cewką do skutera innego 2t, iskra jest, z czego wynika ze coś nie tak z iskrownikiem (nowym) lub magnetem (nowym). Iskrownik ma 4 kable, żółty, biały, czerwony i niebieski. Podłączyłem probówkę pod masę i pod czerwony kabel z iskrownika, po kopaniu świeci się wiec jest +. Żółty i biały nie interesuje mnie bo to...
Witam, mam problem, skuter kymco agility 50, po wymianie cylindra i ustawieniu zaworów odpalił na chwilę zgasł. Po kilku nieudanych próbach odpalenia (elektrycznie/na kopa/wymiana świec na nowe pomimo że iskra była) poddałem się. Po pół roku wróciłem do zagadnienia. Próby odpalenia elektrycznie nie dawały sukcesu, po kilkunastu kopach się udało. Skuterek...
Zareklamowałem bez problemów trafo, wymieniłem i było ok. Ale mam następny problem - napięcie rozładowania spadło mocno (jak wcześniej iskra miała około 1 cm teraz ma max jakieś 2 mm). Z tego co szukałem po forum wywnioskowałem że pewnie to będzie ten żółty kondensator. Ktoś może potwierdzić moje przypuszczenia ? Edit: Uzupełnienie jednostki (2 mm)
Dzięki kolego za zainteresowanie. Punkty poleciały. Ten od xt kupiłem i zaraz oddałem, nie chciał nawet motor zapalić brak iskry. Kupiłem drugi i to samo. To sprowokowało mnie do głębszych poszukiwań i co się okazało? Ten żółty widocznie potrzebuje jedną masę i napięcie a ten oryginał dwie masy. Jedna stała z moto, a druga po stacyjce i tej właśnie...
Witam Od dłuższego czasu mam problem z poszarpywaniem auta na gazie. Przed wizytą, wraz z dokładną regulacją u gazownika zostały wymienione przewody na WN sentech i świece denso. Było to ok pół roku temu. Po regulacji było w miarę ok, natomiast po niedługim czasie Mazda znowu szarpie na gazie. Przykładowo jeśli przy niskiej prędkości puszczę gaz na...
Na stronie www.myzlab.pl było wyraźnie napisane, że zbyt duży prąd powoduje żółty kolor iskry, mój generator taką właśnie wytwarza, nie przynosi to jednak rezultatu. Powietrze nad łukiem jest bardzo gorące. Łukiem mogę do czerwoności zagrzać kroplę cyny co świadczy o dużym prądzie. Może napięcie jest zbyt niskie. Co powiecie na modyfikację uzwojenia...
Kupiłem używaną wiązkę do naprawy (nie było po prostu kostek - polutowane i w termokurczach), wszystko zgadza się z poprzednią starą wiązką, na której wszystko działało. Nadal nie mam ładowania. Dodatkowo zniknęła mi iskra ze świecy, napięcie bez aku skacze od 7v do max 14v, z aku ledwo 12,7v ładuje. Czyli do wymiany jeszcze aku, stator i regulator...
Fabrycznie powinieneś mieć połączenie na konektorach tulejkowych, widać pewnie się urwały i ktoś skręcił na kostkę instalacyjną. Na przewodzie czarno-czerwonym powinieneś wykrywać rezystancję cewki zasilającej CDI względem masy, ale przy wyłączonej stacyjce jeden ze styków zwiera przewód od cewki zasilającej do masy. Przewody żółty i biały są od uzwojeń...
Czarno żółty przewód pozostaw podłączony do cewki. Drugi przewoď zdejmij z cewki i podłącz do tego wolnego miejsca przy cewce mase za pomocą kawałka jakiegoś przewodu i sprawdź czy będzie iskra na przewodzie WN
Dzisiaj przyszedł cewkomoduł i iskra się pojawiła no i odpaliłem.Jednak padł cewkomoduł.Podlączyłem żółty kabelek od statora i stary impulsator.Dzięki za poradę.....
Ale chyba różnicy dużej to nie robi bo moduł i tak ma stałe zasilanie z aku a ja tym quadem jakiś czas jeździłem bez problemów dopóki nie zgasł na dobre. Dopiero teraz odkrywam jakie przeróbki tu były robione bo wcześniej miał go ktoś inny. Z statora wychodzą 2 kostki, jedna na 3 kable do regulatora napięcia i druga na 2 kable z czujnikiem położenia...
Posiadam wsk 175 kobuz ostatnio podczas jazdy wypadł mi akumulator i motor zgasł. po podpięciu iskry już nie było. wymieniłem mostek prostowniczy na nowy założyłem ale po zapaleniu dziwnie chodził i miał problem z wejściem na obroty. ujechałem kawałek i motor zgasł ponieważ spalił się bezpiecznik gdy założyłem nowy nie było iskry wiec podpiołem kable...
Witam Mam problem z moim ogarem 900, rocznik 2008. Na początku motor palił i zgasł. Po tym już nie mogłem go odpalić. Zdjąłem kapturek ze świecy i kręciłem rozrusznikiem na początku była iskra ale słaba później już nie było. Kupiłem nową cewkę zapłonową wymieniłem nadal nie ma iskry czytałem trochę na internecie że mogła paść cewka zasilająca albo impulsator...
Witam. Jak podłączyć obrotomierz? Cinquecento, 95 r., 899 cm3, 4 cylindry, gaźnik. Napięcie i podświetlenie jest podłączone (świeci się jak włącza się światła), chodzi o przewód do kontroli obrotów. Wydaje mi się, że tam gdzie jest ta centralka (czy jak się to nazywa), ale odcina iskrę, gdy wskakuje na ok.3000 obr. Tak jakby dzielił na dwa, ale pokazywał...
Podłączyłem żółty i pomarańczowy do plusa, a czarny do minusa i cisza, radio sie nie uruchamia, a jak podłączam minusa to tylko taka drobna iskra powstaje i nic. Podłączałem na krótko bezpośrednio do akumulatora.
Witam, mam pewien problem z moją motorynką. Iskra jest, zapłon ustawiony ale po odpaleniu i puszczeniu gazu gaśnie i nie chce zapalić. Dodatkowo dodam gazu na maksa, chwile po chodzi i gaśnie. Mam jeszcze drugi problem bo, nie wiem jak podłączyć w niej elektrykę. https://zapodaj.net/images/27e5d519ee38a... https://zapodaj.net/images/5d06462f38e04...
Witam . Piszę ponieważ mam mały problem . Tz. Problem polega nad tym że mam silnik od skutera 4t i chce go odpalić zobaczyć czy działa tylko nie wiem co gdzie podłączyć itp . Z iskrownika wychodzą 4 kabelki Czarny (z czerwonym małym paskiem) , Niebieski (z żółtym małym paskiem) , żółty i taki jak by biały i problem w tym nie wiem gdzie to i jak podłączyć...
Witamy ponownie . Niestety :cry: Ten film który wgrałeś pokazuje kiedy autko gaśnie i nie była to wina EGR. Czyściłeś EGR ale to nie była przyzyna pewnie zruszałeś wiązke i dlatego ci jakiś czas chodziło. Problem tkwi jak ci pisałem w poście 17... Ten klekot to też częsta przyczyna uszkodzenia wiązki skacze iskra wewnątrz kabla i sterownik głupieje,...
Witam. Mam problem z elektryką, w moim Peugeocie Zenith (skuter) Wydaję mi się, że padł regulator napięcia. Zaczęło się tak po remoncie silnika wsadziłem w ramę silnik, podpiąłem ładnie wszystkie kable iskra ok wszystko było w porządku, ale nie zauważyłem, że nie ma świateł. Posprawdzałem żarówki, kable wszystko wydawało się okej. Doszedłem w końcu...
Skuter Malaguti F12 2006r w wersji digital Witam ! Pomóżcie Mi Panowie ! Wyciągnąłem silnik z ramy, aby założyć StreetRace'a 70cc, założyłem Cylinder, zawór, króciec, gaźnik, stożek. Wszystko ładnie i dokładnie poskręcałem. Więc włożyłem silnik w ramę, wszystko założyłem i podłączyłem, jak wcześniej (nie robię tego od dziś). Wyprowadziłem skuter na...
Witam. Swego czasu zakupiłem do skutera zapłon Polini Electronic Ignition. Ostatnio chciałem go podłączyć lecz problem polega na tym, że ktoś wcześniej przerobił fabryczne kostki na wsuwki, zostawił tylko jedną fabryczną, która łączy iskrownik i impulsator z modułem zapłonowym i mam problem z podłączeniem. Próbowałem łączyć kable kolorami, oglądałem...
Może opiszę to inaczej. Płyta głowna daje oznaki życia bez podłączonego złącza atx 12v. Gry podłącze to złącze zasilania procka ( niezależnie czy jest włożony procesor, czy nie ), to przy rozruchu pojawia się iskra na złączu, może pół sekundy zakręci wiatraczek i koniec. Komp już nie reaguje, dopiero gdy odłączy się ATX 24pin i podłączy ponownie, to...
Oryginalnie nie było regulatora ale tak jak napisałem wyżej, założony jest zapłon CDI. Masę wyprowadzałem bezpośrednio z iskrownika do ramy i regulatora. Jeszcze obadam czy gdzieś nie ma babola. Ale skoro moduł zapłonowy działa, jest iskra i silnik ładnie chodzi to i chyba masa jest. Żarówki w skuterze mają z tego co pamiętam 35W plus tył jakieś 5/15W....
Jak juz wspomniałem zniknęło napięcie na 1E, ale już podprowadziłem. Iskra wróciła pompka pracuje ale nie odpala a podczas kręcenia rozrusznikiem zaczęły się kopcić dwa kabelki których nie ma schemacie są połączone z przekaźnikiem którego na schematach tez nie ma. Wymieniłem stopione kable ale nie wiem teraz jak podłączyć pod przekaźnik to: http://obrazki.elektroda.pl/3961475000_1...
Witam przepraszam za dłuższą nieobecność spowodowana była ona moją pracą. Wykonałem test z użyciem żarówki o to co zaobserwowałem na kostcce szerokiej http://obrazki.elektroda.pl/3075775200_1... Na pinie 1 od lewej strony na górze żarówka nie świeci kabel przychodzący do pinu po rozebraniu kostki ma kolor czarny Pin 2 od lewej pusty...
sprawdź czy moduł dostaje sterowanie, bodajże między 2 a 4 pin wtyczki.
Romet Kadet nie odpala, iskra jest słaba i żółta. Przestawiałem zapłon — nic nie dało. Miałem krzywe Magneto i przez to nie odpalał. Trochę go przyszlifowałem, czy jest możliwość, że to przez to? Dodano po 4 Iskra raz jest, raz nie ma. Przestawiam platynki — jest i zaś nie ma. Przez co to? Ktoś pomoże?
masz słabą iskrę sam pisałeś że jest biało niebieska powinna być koloru żółto-czerwonego pod kompresją będzie ginąć czy aby na pewno masz dobrą przerwę na platynkach ? i czy nie ma na nich przebicia ? Chyba kolega ma problem z kolorami, od kiedy to iskra na świecy powinna mieć kolor żółto-czerwony ? Właśnie taki kolor świadczy o problemach z kondensatorem....
Kolor iskry zależy od fazy wyładowania iskrowego, może być białobłękitny, może być żółty, może być krwistoczerwony.
Cewka 12V przy zasilaniu 6V będzie dawała słabszą iskrę. Przerywacz sprawdzony? Młoteczek nie ma luzów? Iskra ma niebieski kolor czy czerwono żółty? Mokra świeca świadczy o braku iskry i czyszczenie gaźnika w takim wypadku to strata czasu. Przy braku paliwa iskra jest a świeca jest sucha. Kolega sprawdzi czy przewód WN ma przejście od fajki do cewki....
W takim razie sprawdź czemu nie działa kontrolka immo, z jednej strony jest podłączona do stałego „+”, z drugiej strony przewodem żółtym do modułu.
To czarne co zaznaczyłeś to dioda prostownicza. Kondensator jest pod nią- kiedyś był żółty tak jak pod resztą tych diod.
Panowie po pierwsze na starym paliwie to w ogóle nie odpali ale to za nami. Jeśli chodzi o zapłon, często występuje problem z jego ustawieniem, bierze się to stąd, że poluźnia się mosiężna oś na której mocowany jest przerywacz. Całe ustawianie zapłonu proponowałbym zacząć właśnie od tego. Jeżeli występuje ten wspomniany luz osi, należy zdemontować stator...
Witam chciałabym powrócić do tematu, ogólnie iskry jak nie ma tak nie ma kompresja teraz jest(wymieniona została głowica) i chciałbym sprawdzić czy iskrownik jest sprawny bo może to być jego wina, czy ktoś wie jak go sprawdzić iskrownik jest na 3f czyli 3 żółte i 2 od iskry rezystancja od impulsatora wynosi około 145ohm a te 3 żółte mają poniżej 0.5ohm...
Dzisiaj rozebrałem cały iskrownik wyczyściłem i złożyłem iskra była bardzo mocna niebieska. Maszyna odpaliła bez problemu. Jeździłem po podwórku i normalnie chodził tylko że na jedynce później wyjechałem na drogę i przycisnąłem na jedynce później dwójka i zaczęły się schody zaczął szarpać i kopcić ledwo co do domu dojechałem. Sprawdzam iskrę a tu jest...
Górna cewka na zdjęciu to uzwojenie pierwotne, dołączasz do płytki. Dolna cewka to uzwojenie wtórne, nie pamiętam dokładnie ale chyba dwa żółte na wyjście WN. Jak podłączysz go do płytki to na wtórnym szukaj najdłuższej iskry między wyprowadzeniami i tam właśnie dołącz zaciski na ogrodzenie. Żółty z prawej strony to koniec uzwojenia więc jedno wyjście...
Tu masz zabezpieczenia na MOSFETy. C1=22nF/1000V, R1=47k/2W, D1=BUF5402. Na tym srodkowym obrazku(zolty). Ja stosowalem tranzystor IRFP460. Iskra 8cm. Tranzystor wytrzymuje z tym zabespieczeniem. http://danyk.cz/mosfety.html
Sprawdź czujnik położenia wału.Odepnij wtyczkę od modułu EDIS i zmierz rezystancję pomiędzy kablem niebieski zielony i niebieski żółty
Wczoraj zauważyłem, że gdy stykam 2 kable od ładowania, na sekundę pojawia się ładowanie 10 V, 12 V, 15 V, ale gdy je przytrzymam dłużej, ładowania nie ma. Tylko wtedy, gdy jest iskra po dotknięciu 2 kabli żółtych.
Niebiesko biały to impulsator, czarno-czerwony zasilanie układu zapłonowego. A dwa ostatnie zółty i biały to ładowanie i światła.
Wynika że zielono-niebieski to masa (punkt wspólny dla obu cewek), czarno-czerwony to standardowo zasilanie CDI, a zielono-biały to zasilanie dla części cyfrowej modułu. Aczkolwiek dziwnie wychodzą wartości rezystancji dla przewodów czarno-czerwony oraz zielono-biały jakby zostały zamienione rolami względem typowych rozwiązań. Skąd Ci się wzięło 24V...
Może być coś na rzeczy z tą iskrą.. Te "żółto niebieskie baty" mnie niepokoją, dobra iskra to właśnie cienka niebieskobiała "igiełka". Tylko pytanie czy słaba iskra na tych świecach jest po ich zalaniu z powodu gaźników, czy też zalewane są z powodu niedomagania układu zapłonowego..
To co trzymasz w ręce to oprawka bezpiecznika, raczej bez związku z brakiem iskry. Moduł cdi potrzebuje do działania: zasilania (+12V, jest, sprawdziłeś), masy, impulsów z cewki wyzwalającej (żółty-szary i żółty-niebieski, sprawdź miernikiem, cewka wyzwalająca zwykle ma ok 1kΩ) i połaczenia z cewką wysokiego napięcia (kabel biało-fioletowy, trzeba...
iskra kolor żółty żółty żółty monitor żółty żółty czarny biały
zapowietrzenie silnika mercedes ochronniki przepięć landi renzo instalacja gazowa
cyfrowy odczyt częstotliwości radia cyfrowy odczyt częstotliwości radia
NAC kosiarka – napęd nie wyłącza się, przyczyny i naprawa Problemy z regulacją głośności na pilocie - przyczyny i rozwiązania