To tak jakby gdzieś podlało przewody zapłonowe , albo wtyczkę czujnika położenia wału {chociaż ta jest hermetyczna , sprawdzić można } weź może na początek wysusz dobrze przewody zapłonowe idące do cewki WN , później sprawdź czy jest iskra.
Tam jest cewka z tylu za kolektorem sącym. obstawiam przewody zaplonowe ostanio mamy na zewnątrz dużą wilgotności. Można robić tak wziąść zaizolowane kąbinerki zapalić silnik i ściągać po koleii przewody ze świec i obserwować czy jest gorzej,sciagamy przewyd jezeli silnik chodzi gorzej to znaczy ze jest dobry i tak dalej aż na trafimy na cylinder na...
Cewka moze przewody.Sprawdz przewody,zamien z innym.
to jak jest sytuacja ze nie pali to weź inna swiece , zwieksz mocno przerwe miedzy elkektrodami i wtedy zobacz czy jest iskra
Nie uszkodziłem
Powróżmy,zamarzł wydech,padła pompa paliwa. A nawet gdyby tak było, to w ogóle zamierzasz coś z tym zrobić czy tylko piszesz by pisać? Masz zamiar otworzyć chociaż maskę i sprawdzić np czy jest iskra?
brak iskry Dodano po 11 brak iskry ?
Iskra jest?
Gdyby była wina PCM to iskry by nie było w dwu cylindrach
witam ja mam fiestę z takim silnikiem i mam taki sam problem sprawdziłem czujnik położenia wału jest cały ale dla pewności zmieniłem go od działającego silnika i co się okazało kabel od położenia walu był uszkodzony w 2 miejscach ale go zrobiłem a prąd do cewki dochodzi ale nie daje iskry na świece
Który to rocznik , kod silnika. Iskra jest?
Bezpieczniki sprawdzone, masy oraz zasilania do ECU również. Dodatkowo podmienione ECU na inne, czujnik wału i wałka rozrządu, cewka zapłonowa. Sprawdzone okablowanie do wtryskiwaczy, czujnika wału oraz cewki. Niestety dalej ECU nie widzi obrotów wału i nie ma iskry.
Twierdzi że nie ma iskry więc stan silnika nie ma tutaj znaczenia.
pewnie brak jej iskry, sprawdź instalacje
Dobrze myślisz, leży sterownik silnika, ale powinno się dać naprawić.
A iskra to jest?
Dostałem zamienniki, działa do dzisiaj.
W Polsce jest tak olej napędowy= olej napędowy+olej opałowy+dużo parafiny. Ta właśnie parafina odkłada się na ściankach węży paliwowych utrudniając dopływ paliwa. A jak się silnik rozgrzeje to się trochę wytopi. A poza tym wąż paliwowy jest umieszczony pod podwoziem i podczas jazdy jest ciągle chłodzony przez powietrze przez co równiez zatyka się on...
wtysk masz trafiony napewno tez z tym walczyłem i byłem pewien na 1000% ze jest sprawny ten co wymieniłem a wyszło inaczej , pin 58 masz bezposrednie wyjscie na zasilanie wtrysku masa , a sterownik silnika bierze syganł w obrotów wału korbowego ale jak by on był uszkodzony to niemiał bys iskry ;-)
a silnik w tej fieście to...? no i czego brak iskry czy paliwa-sprawdzić to, to podstawa
Witam. Potrzebuje pomocy, bo mechanicy z okolicy nie potrafią ustalić przyczyny...Co mechanik to inna diagnoza. Kilka dni po zakupie samochodu coś strzeliło pod maska i stracił moc zapaliła się kontrolka silnika i od tej pory zaczęły się schody! Wymieniłem świece kable i cewkę zapłonową okazało się że nie ma iskry na 2 i 3 cylindrze, jedni obstawiają...
Sprawdź moduł zapłonowy (nie centralkę tylko moduł od iskry )ostatnio miałem taki przypadek, można rozebrać i zobaczyć czy niema popalonych obwodów.
sprawdz mase silnika, karoserii oraz zasilania i masy sterownika wzgledem aku
no i skrzynka bezpieczników też gra wariata nieraz, jak zgaśnie musisz patryć czy jest iskra, zasilanie cewki,paliwo.
Immo sparowane???
Podejrzyj oscyloskopem wysterowanie tranzystorów...
Witam, Mam fiestę jak w temacie i pali ... Rozrusznik kręci, ale nie ma iskry na przewodach wys. nap. Co mogło paść? ------------------------ A dziś na holu normalnie zapalił. Ktokolwiek wie??
Witam Mam problem z Fordem Fiestą 1.4 rok 1995 mianowicie rozrusznik nie kręci i nawet jak zepne rozrusznik na krótko to niepodaje iskry na świece,kostka stacyjki,bezpieczniki i przekażniki ok,czy może to być wina immo??jak to sprawdzić??prosze o pomoc i z góry dzięki
jaka kompresja ?
Tak jest , brak masy lub plusa na sterowniku odcina rozruisznik , nie w tym pojeździe i nie z tego rocznika! Powiedz jeszcze jak sprawdziłeś ,że nie ma iskry , jak rozrusznik nie startuje?
Przecież w tych fiestach immo nie ma nic wspólnego ze sterownikiem silnika.
Sprawdź luzy zaworowe, iskrę czy jest i czy zapłon nie jest zamieniony o 180 stopni. Sprawdź czy przewody do kopułki są dobrze powtykane a i rozejrzyj się za jakimiś niedociśniętymi wtyczkami.
12v jest , iskra rowniez tylko nie wtym momencie
Witam. Mam taki oto problem z fiestą mk6 - brak iskry na świecach (uszkodzona cewka WN i tranzystory BTS 2140 wymienione). Brak wysterowania tych tranzystorów. Tester widzi przerwę w cewkach. Najlepiej byłoby kupić drugi komputer i przełożyć immo. Który element przelutować z jednego do drugiego aby to poszło ? Komputer to SIM 22.
Sprawdź chociaż czy iskra jest jak były błędy cewek.A kontrolka od immo gaśnie?Wyłącznik wstrząsowy jest?
Jeżeli iskra w ogóle jest, to może kable WN pozamieniałeś.
cewka i tak padnieta, wrzucic nowa i bedzie wiadome czy sterownik jeszcze dobry.
Kody mogły zostać wygenerowane przez słaby akumulator. Sprawdź cewkę, bo iskra to w nich często jest, ale cewka pada i iskra na tyle słaba że nie odpali.
cewkę wymień i już. Pasuje z każdego escorta, fiesty, mondeo mk I
Witam Problem rozwiązany, alternator nie ładował ponieważ było przebicie na kablach wysokiego napięcia, przeskakiwała iskra i alternator wariował kable przeczszczone i auto jak nowe
auto gwałtownie wyhamowało Przesadnie to określiłeś , auto Ci nie hamowało , lecz przestał pracować silnik , lub niektórzy mówią " zgasł silnik " .Można to określić jako hamowanie silnikiem i nie odbywa się gwałtownie . Przyczyna to zabrakło iskry lub paliwa . Jeżeli zdarzyło się raz to się prawdopodobnie i powtórzy .
Trzeba sprawdzić przewody WN i czy na świecach jest iskra, oraz dopływ paliwa do gażnika lub wtryskiwacza.To gażnikowy czy monowtrysk.
Nie trza czyścić styków. Zresztą zmierz omomierzem-będzie tam okolo 70 do 200 om. Taki niełącz, ale wystarczy, aby ruszyła cewka przekaźnika. A przy rozłączaniu obwodu cewka przeindukuje, pierdyknie parę razy iskrą i zaraz tam będą pojedyncze omy.
Proponuję sprawdzić rozdzielacz iskry. A w szczególności kompułkę. Ew. przed odpaleniem podgrzej np suszarką moduł zapłonowy może to mu pomoże.
Czujnik sprawdziłeś ,wiązkę też to to pozostaje ECM bo co innego? A czy sam ECM widzi obroty wału? Iczy ten błąd łapie od razu czy podczas kręcenia? Bo jak podczas kręcenia to możliwe że jest niezgodność z wałkiem. Wtedy można sprawdzać rozrząd. Zależy to też od konkretnego opisu tego błądu.Nie wiem czy jest sens sprawdzać co innego typu iskra ciśnienie...
tak jak w temacie szukam schematu samego zapłonu czyli żeby tylko była iskra. Instalacja w fieście dzieli się na dwie części jedna część jest przy silniku a druga w środku samochodu łączą się one jedną kostką z której wychodzi podajże 9 kabli i nie wiem jak je podłączyć bo podłączeniu tych kabli powinna byc iskra bo wszystkie kostki przy silniku są...
Nie pali na 4 świecę , neonówka zaczyna świecić po dotknięciu styku cewki, pozostałe walą łukiem solidnie z ok 2 cm. Proszę o poradę. Pozdrowienia. zbycho
1. popraw temat. Nie ma takiego auta jak mk4. moze byc np fiesta mk4.. ;) 2. Jezeli jest iskra a nie pali na 2 cylindry to: - zmierzyc kompresje. moze uszczelka pod glowica padla miedzy 1. a 2. garem - sprawdzic podawanie paliwa przez wtryskiwacze na niepracujace cylindry. Moze sie zasilanie odpielo, moze impulsow nie ma, moze sie wtryski zatkaly (watpliwe...
Witam, problem dotyczy Fiesty z 96r 1.3B, otóż ostatnio zaczął wyć alarm i pomaga jedynie zdjęcie klemy. Pomimo, że syrena wyła i migały kierunki dało się uruchomić silnik. Chcę pozbyć się całego alarmu, odnalazłem centralkę i czujnik wstrząsowy. Czujnik wstrząsowy odłączyłem, natomiast po odłączeniu wtyczki z alarmu samochód nie odpala. Na obudowie...
To nie jest przyczyna, ta Twoja wstrząsówka... Pompa działa i iskra jest, więc pewnie kluczowania na wtryskach niema... Podłącz pod kompa i się dowiesz co jest... Oczywiście zakładam, że z rozrusznikiem wsio ok.
panowie a ja podobny problem mam w fordzie fiesta mk3 1.8 16 v 130 km. wczoraj podczas jazdy zgasl juz niechcial odpalic i brak iskry...dzisiaj rano zmierzylem czujnik polozenia walu 370 ohm cewka tez sprawna zapalil rano chodzil przez chwile pozniej zgasl zapalil na 2 gary i znow z gasl a teraz raz pali na 1 gar a raz wogole juz nemam pojecia
Witam ! Problem polega na tym ze fiesta nie chce odpalić od rozrusznika na benzynie.(po dłuższym postoju) Pompka paliwa podaje paliwo, iskra jest, brak jest sterowania wtryskiem. Po zaciągnięciu autka na holu pali bez problemu. Odpalając na krótko na gazie też niema problemu. Przekaznik odcinający wtrysk działa poprawnie. Co może być przyczyną takiej...
sprawdź czy iskra jest dobra (gruba i pomarańczowa)i spróbuj ustawić zapłon. Pomoge ci w tym jak będe wiedział jaki to typ aparatu zapłonowego i układu zasilania
Fiesta Mk'3 1.1 1991r. - miałem problem ze świecami. Była słaba iskra. Dostałem od kolegi świece takie jak w linku NGK BUR6ET trójelektrodowe. Zmierzylem długość i były tylko odrobinę dłuższe od tych moich starych. Wkręciłem je w silnik i jeżdżę na nich. Nie słychać żadnego stukania. Mam pytanie - czy mogę używać w swoim aucie tego typu świec czy lepiej...
Do edis'a idą dwa kable masowe, grubszy i cieńszy, sprawdź czy oba mają 100% masę, grybszym jest masowany stopień końcowy cewek. Wogóle jakoś na opak się wziąłeś za tą naprawę, system jest prosty. Sprawdź czy jeżeli nie chce zapalić klika wtryskiwacz, czy jest iskra, no i mooocno zajmij się zielonym przekaźnikiem zamontowanym z tyłu skrzynki.
Byłbym bardzo wdzięczny z apomoc. Krótko opiszę mój problem. Fiesta 1993 silnik 1.3 benzyna , jednopunkt wtrysk. Jak przestygnie, całą noc, to rano nie chce palić. Iskra jest, pompka też daje ciśnienie. Jak popsikam mu w "gardziel" starterem, to pali jak złoto , i już chodzi. Czyli według mnie nie wtryskiwacz nie podaje paliwa na rozruchu. Wymieniłem...
Witam Problem z odpaleniem Forda Fiesty 1.1 z 94r.mono- na benzynie -nie pali w ogóle. Sprawdziłem pompe paliwa -ok, silniczek krokowy -ok , nowe swiece-iskra ok , na kablach WN nie ma dyskoteki , filtr paliwa wymieniłem , masa ok. Na gazie zajara ale po wielkich bólach , wolne obroty ok ale dasz gazu i gaśnie . Nie wiem czyzby CPP mi wysiadł - co sądzicie...
witam ok 3 tyg temu wystapił mi dziwny problem,gdy sie fiesta zagrzeje to gaśnie a jak nie zgaśnie sama to po zgaszeniu silnika jej juz nie odpale ,dopiero jak ostygnie,rozrusznik kręci normalnie ale nie ma iskry na świecy ,wymieniłem cewke cewke ale problem dalej ten sam może jakis czujnik?? jak to sprawdzic ja już nie mam pojęcia co to moze byc:(...
Ja też miałem takie poszarpywanie co kilka sekund na luzie i okazało się że to faktycznie problemy z zapłonem - na porcelance pojawiło się takie maluśkie nadpęknięcie w czym zbirał się brud i zaczynało przewodzić - iskra zamiast między elektrodami przeskakiwała co parę sekund z kabla po izolatorze na masę silnika. Po wymianie świec wsio ok.
Witam.Problem dotyczy fiesty 1.3l 2002r z instalacja gazowa.Usterka jest losowa i ma rożne objawy.Raz jest tak że:auto cieżko zapala jak zalapie to na poczatku chodzi na 2 tłoki pomeczy sie chwile i chodzi na 4.Kiedy indziej że jak juz ma zapalic to gaśnie.No i czasami jest że pali od strzała.W kompie zero błedów,wymienione swiece przewody ,cewka.Sprawdzałem...
Mam problem z autkiem Ford Fiesta 1.1i. Jeden dzień jeździł czasami na 3 garach, na drugi zdechł. Już nie odpala. Iskra jest cieniutka jak włosek i ciemnoniebieska, a chyba powinna być gruba i jasna? Spr. już wszystko (moduł, kable, masę, zasilanie, impulsy kluczujące) i wydłubałem w końcu cewkę. Jest tam cewka DIS z 4 wyjściami WN. Pytanie jak ją sprawdzić....
Ale właśnie chodzi o to że zapalałem na założonych aku i na rozruchu (mam taki prostownik) a i tak nie za każdym razem kręcił tylko tak jak by go coś blokowało... Jak odpalałem auto (forda fieste 1.8 d) na całkowicie rozwalonym aku (nawet kontrolki nie świeciły) to poszły iskry spod przewodów ale kręcił tak że myślałem że ją rozerwie:)
Witam, mam problem z Fiestą przed wczoraj odpaliła na strzała przejechałem jakieś +/- 20KM. Natomiast wczoraj rano tylko mi odpaliła pochodziła chwile, wrzuciłem 1ke, dodałem lekko gazu i silnik udusił się i od tamtej pory nie chce zapalić. Sprawdziłem kompresję silnika 1cylinder-6.5, 2cylinder-8, 3cylinder-7.5, 4cylinder-7.5. Nowy Filtr paliwa, nowa...
- brak iskry na świecach (po wymianie modułu na nowy bez różnicy) - rozrusznik nie kręci ( jest sprawny bo kreci na krótko ) - był podłączony alarm pod instalacje ( ale poprzedni właściciel coś musiał namieszać bo wiele kabelków jest rozłączonych ) nie wiem czy jedno może mieć powiązanie jedno z drugim czy może wina komputera
Może ,może , może silnik benzynowy ma mieć: -paliwo -iskrę -ciśnienie na cylindrach 1 i 2 realizowane za pomocą elektryki i elektroniki w twoim aucie. I tak już od ponad 100lat nic nowego. Jak nie mogą tego sprawdzić to co ty sama zrobisz?? No nie da rady.... Podjedź do polecanego w twojej okolicy zakładu..
Może to być problem z regulacją LPG na biegu jałowym, bo jeśli niskie napięcie to i niska częstotliwość iskry cewki i centralka gazu może zacząć sobie taktować cewkami gazu. Może byś próbował wyregulować gaz na NAGRZANYM dobrze silniku... Wyjaśnienie: przy włączonych światłach mijania silnik obciążony jest alternatorem, więc na źle wyregulowanym gazie...
Dzień dobry, więc do rzeczy. Pacjent: Ford Fiesta Mk4, rok 1999, silnik Endura 1.3 60KM. zasilanie LPG 3 tygodnie temu posiadałem przewody WN oznaczone jedynie 8mm double silicone rfi suppressed iso 3808 class f zostały wymienione ponieważ po ciemku, przy obciążeniu LPG zaobserwowałem przeskakiwanie iskier na blok silnika. w tej chwili posiadam przewody...
Witam. Mam fiestę z silnikiem 1,25 (zetec),otatnio padł w niej komputer -okazało się że po wymianie szyby (około rok temu), nie było szczelności i woda dostała się do komputera wypalając kawałek płytki, a konkretnie wyjście sterowania cewką pin 26 i 52. Próba naprawy nie przyniosła pozytywnych efektów, brak w dalszym ciągu iskry ( nie wychodzi też żaden...
sprawddz czy jest iskra czesto immo blokuje prąd na cewke lub moduł zasilania musisz troche dluzej krecic rozrusznikiem bo przez 2 cykle iskra jest a auto i tak nie zapali jesli by nie było to poszukaj kabli od cewki i mozliwe ze jak kabelek z aku plusowy podłączysz to auto bedzie chodziło tylko musisz znalezc ten na którym pojawia sie plus tylko na...
Witam Pozstanowiłem napisać tutaj bo to chyba moja ostatnia deska ratunku :) czyli Wy "elektrodowe mózgi ":D Już mówie w czym rzecz :) Kolega przywiózł mi fieste mk3 z 93r z motorkiem 1.3 na mono-wtrysku(zajechany :( oraz silnik na wymiane z osprzetem z Escorta 96r jest to silnik 1.4 na wielopunkcie: Fotka silnika juz w fiescie czyli sprawa przekładki...
Witam.Mam jak w/w samochód problem polega na tym ze auto nie chce odpalic rozrusznik kreci iskra jest paliwo dochodzi wtrysk działa a mimo tego nie pali.To samo jest na gazie.Po podlaniu go bezposrednio do kolektora odpala odrazu i "chodzi"ale trzeba ruszac gazem strasznie kuleje i wkoncu gasnie zaznaczam ze na gazie jest tak samo.Sprawdzilem kody i...
Pewnie nie masz schematu tego obrotomierza, ale na wejściu na pewno jest kondensator który sprzęga obrotomierz z cewką. N tym kondensatorze, przy normalnym podłączeniu do cewki pojawia się na przemian masa i + poprzez cewkę i impulsy o wysokim w chwili generowania iskry. Po włączeniu diod na kondensator przedostaje sie tylko - lub + zależnie od tego...
Auto czy zimne czy ciepłe chodzi tak samo,pali pięknie na dotyk,na biegu jałowym chodzi idealnie,jak dodasz gazu czy ruszasz to czuć słabość (bo jeden garek 4 nie pali jak powinien świeca jest nawet czarna),podczas jazdy jak się rozpędzasz to jest szarpanie i od czasu do czasu strzela jakby coś zapłonem było nie tak.Jak sćiagne przewód WN na 4 świecy...
mam taki problem zmieniłem prądnice na alternator "iskra" 33A i pojawił sie problem ładowania przy niskich i średnich obrotach swieci kontrolka ładowania:(- na masę) czy może miec wpływ brak kondesatora przeciw zakuceniowego czy może być to spowodowanie wielkością akumulatorów 2x 6V 195Ah kontrola ładowania 3W napięcie na zacisku alternatora 13V napięcie...
Czujnik halla ma pewną określoną rezystancje jak padnie to zazwyczaj jest przerwa sam tak miałem, ja stawiał bym na cewke zapłonową w przypadku jak jest słaba iskra. Czujnik hala ma za zadanie podania impulsu. i albo jest albo niema. Ja na swoim halu z Fiacie Tipo prawie połamałem zęby bo jak był zimny było ok jak się silnik zagrzał do 80 auto stawało...
Stawiam bardziej na sterownik . Miałem fiestę do roboty i ginęła iskra na 1 i 4 cylindrze . Winny sterownik silnika - brak kluczowania . W sterowniku wymieniony element i autko hula .
kupiłem fiestę z 95 roku z silnikiem 1.3l na jednopuktowym wtrysku z automatyczną skrzynią biegów. Auto miało "mały" defekt silnika...korbowód wyskoczył z bloku. Wymieniłem silnik i odpalił, następnie zalałem płynem i już nie mogłem zapalić sprawdziłem jest iskra, dochodzi paliwo (świece mokre) kompresja 9 - 9,5 a motor nie pali tylko strzela w filtr...
Dokładnie sprawdź czy silnik nie łapie lewego powietrza, potem sprawdź stan filtra powietrza może jest zasyfiony. I dalej lecimy:) najlepiej wymień filtr paliwa on jest tani a może pomóc, dalej posprawdzaj iskrę na świecach zapłonowych. I możesz spróbować na innych świecach o ile nie były wymieniane wcześniej. (świece, które powoli kończą swoją żywotność...
Witam. Sam się nie znam na samochodach, piszę w imieniu teścia. Dotyczy to Scorpia 86-91r z instalacją LPG, silnik 2.0 z wtryskiem, 115KM. K8M05 "EEC-IV" Na gazie silnik pracuje dobrze, są wszystkie iskry itp. Przy przełączeniu na benzynę komputer nie daje impulsów otwierających wtryskiwacze, iskra jest jak należy. Gdy się odłączy przewody od wtryskiwaczy...
cosik nie dodalo mojej odpowiedzi.. mysle ze kazdy ma ciekawa przeszlosc zwiazana z maluchami ja mialem maluszka nad ktorym pracowalem rok od podstaw,kosztowalo mnie wszystko ok 7 tys zl na tuningowisku w 2005 roku wykrecilem nim 3 miejsce w pelnej grupie od maluszka po nawet oktawie rs fieste 1.1 wciagal nosem nie miala najmniejszych szans,tak zdziwil...
Miałem ten zielony pstryczek pare razy i wtedy chyba EDIS nie ma też zasilania, a tu iskra jest, w tym aucie nie było wtrysku w rozruchu. Przekażnik sprawdzałem zaraz na początku. Aut pali jeździ nie gaśnie, nie ma problemu z rozruchem, myśle że przyczyną było standardowe uszkodznie kabelków i TPS plus źle podłączone przewody do TPS. A niech zostanie...
Podlaczylem IDSa, przeszedlem cala procedure od usuniecia kluczykow, po adaptacje PCM, kalkulator tez udalo sie znalezc. No i immo znow mamy sprawne. Takze tutaj bardzo dziekuje za potwierdzenie moich podejrzen. Poki co programowalem ten PCM o innych oznaczeniach, bez przelutowania FLASHa. Nie zrobilem tego jeszcze, bo pojawil sie problem z wypadaniem...
Witam. Mam problem z radiem a właściwie z zakłóceniami, które się pojawiają. Gdy silnik jest wyłączony, radio gra ok natomiast gdy go włączę pojawiają się trzaski. Kiedy wrzucam bieg i dodaję gazu, nasilają się. Jest to dość nieznośne. Byłem dzisiaj u znajomego elektryka i powiedział mi, że jest to wina świec albo przewodów, że coś z tych rzeczy nie...
Witam wszystkich!! Mam problem z scorpio *pomimo wymiany części wiązki i naprawy reszty) po poł roku znow problemy. Auto od czasu do czas zaczelo przerywac jakby uciekała iskra. nagle obrotomierz gwałtownie w w dół i znow do gory wiec widac ze gdzies sygnal ginie(mysle o sterowaniu cewka). Sprawdziłem duzo plusy masy niby ok. Ale moje pytanie sie skupia...
Dostałem takie auto do odpalenia... Zeznania klienta: auto samo wjechało na lawetę....uderzone w lewy tył...poduszki całe...pojechało do "blacharza"...potem samo odjechało...po zgaszeniu już nie odpaliło... Paliwo cały czas to samo, kręci, pompa działa, działa też w czasie kręcenia, bezpieczniki całe, jest diagnoza, widać obroty, iskra jest, na podlanym...
Witam :) Odgrzebię temat i mam nadzieję, że ktoś - mimo takiego upływu czasu - tu zagląda... Podobna awaria: gary 1 i 4 nie pracują, a dwa wewnętrzne i owszem. Silnik 2,3 litra, Pontiac Trans Sport. Wcześniej była wymieniana uszczelka pod głowicą - przepaliło mi miedzy garami. Co ciekawe... Awaria nastąpiła dość ciekawie - podczas jazdy auto zaczęło...
Cześć. Otóż może to być źle ustawiony rozrząd, lub uszkodzony układ wydechowy tzw. przedmuchy. Sprawdziłeś wszystkie świece, ale tak porządnie ?? Najlepiej niech ktoś Ci pomoże, i sprawdź czy wszystkie świece dają iskrę. No, ciężko powiedzieć bez "odsłuchu". Być może także, że jest zła kompresja. Najlepiej sprawdzić ją Spójrz w mój avatar i ciesz się,...
hm , lgy1 to powiedz mi dlaczego starsze auta maja problemy na 3 elektrodowych świecach z zapalaniem jak jest zimno . Zawsze myślałem ze to wina preskakiwania kilku iskier na raz. Hm a moze by zastosować inne cewki zapłonowe , moze to by coś zmieniło . Z tego co wiem to w 900 sa dwie cewki , w fiestach mk3 po 91 roku pojawił sie ukł zapłonowy DIS i...
Witam. A. Co określają poszczególne znaczniki na kole pasowym wału korbowego (ten piąty to chyba wykruszenie ale na wszelki wypadek zaznaczyłem ) ? B. Czy we Fieście 1.3 ( starszy model - trzy wejścia i cztery wyjścia WN ) naraz powstają cztery iskry ? C. Czy w jakichkolwiek cewkach ( jako integralna część ) są stosowane jakieś elementy elektroniczne...
Witam. Mam problem z moją fieściną. Wczoraj w czasie wycofywania usłyszałem dość głośne metaliczne uderzenie w silniku. Z początku myślałem że coś zahaczyłem bo silnik normalnie chodził. Jednak po gaszeniu miał duże trudności z odpaleniem. Dzisiaj już wogóle nie odpala a jak już się uda( po podkręceniu silniczka krokowego) to chodzi ledwo na wolnych...
Witam Mam następujący problem z Fordem Fiestą. Trafiła do mnie na holu, posprawdzałem wszystkie kable, bezpieczniki, instalacje. Objaw jest taki że rozrusznik kręci, iskra jest ale brak napięcia na wtryskach. Wymieniłem świece i czujnik położenia wału. Klient twierdzi że przełożył całą instalacje wraz z kompletnym sterownikiem, zakupił nawet drugi sterownik...
fiesta iskry vaillant iskry iskry przedłużacz
kabel ethernet przerywa tranzystor a1266 odczytać matrycy
swiatlo pozycyjne punto obciążalność prądowa przewodów
T.Amp TA 2400 MK-X: Dane techniczne i realna moc T.Amp TA 1050 MK-X: Dane techniczne i realna moc