sprawdź czy jest iskra
Iskra jest losowa czy w rytm cewki zasilającej co by oznaczało zwarcie w instalacji lub magnecie. Przy zwartej cewce impulsatora też jest iskra?
Natomiast gdy stoi pod chmurką to odmawia posłuszeństwa. Czy traci iskrę?
Kurde, nie jestem wielkim znawcą w tej dziedzinie. Oddam auto do elektro mechanika, w ostateczności na złom . Nie poddawaj się HONDA cierpiała na blacharkę a jeżeli tu jest w miarę w porządku to powalczył bym przy niej , tam były dwa rodzaje złączek , fotka drugiego złącza kolory kompatybilne , https://obrazki.elektroda.pl/4837512800_...
Z tego co widzę, przewody szary i niebieski to cewka zasilająca CDI (bezmasowa). Przewód żółty to uzwojenie alternatora do świateł i ładowania, początek uzwojenia musi być połączony z masą. Cewki zasilające CDI też nieciekawie wyglądają. Nie wiem czy opłaca się przewijać uzwojenie świateł, jak za jakiś czas stator padnie z objawem braku iskry.
Witam, jak problem został rozwiązany? Mam identyczny problem.
Sprawdziłeś poziom oleju w silniku ?
jakie napiecie wchodzi do modulu?
Dlaczego kolega sądzi że przyczyną jest iskra? Objawy wskazują na zubożenie mieszanki czyli problem z gaźnikiem.
Niestety nie mam dostępu do tej strony - blokada. Sprawdź czy jest ciśnienie paliwa przed wtryskiwaczami. W sumie to nie wiem ile ich jest? Można tez próbować je wyzwolić "ręcznie". Po zdjęciu wtyczki z wtryskiwacza podłączyć się kabelkami do niego. Następnie na ułamek sekundy (!) podać mu napięcie. Powinien wtrysnąć dawkę paliwa.
Jak sprawdzałeś jakość iskry?
Sprawdź czy brakuje mu paliwa czy iskry
Miałem też podobny problem iskra była a nie palił.Przyczyna odkręć kopułkę i zerknij na nią u siebie miałem wodę,wytarłem i po problemie.:idea:
Zamień miejscami cewki , wyeliminujesz jej niesprawność .
Mógł, gdyż jest to główny przekaźnik zasilający, dający napięcie na wtryskiwacze, ECU (sterownik silnika), czujnik tlenu, pompę paliwa, i jeszcze kilka elementów, ale jeśli na ECU nie da napięcia to moduł zapłonowy połączony z ECU nie wygeneruje iskry na cewce zapłonowej.
przeczyść wszystkie styki przy przewodach przy cewce i sprawdź świece
Zobacz czy jest wtrysk i iskra.
To dlaczego jak silnik ostygnięciu to wszystko.jest dobrze? Myślisz że jak wymienię tłok będzie dobrze?Jeszcze słyszałem że cewka ma opornik który jest odpowiedzialny za to żeby silnika nie przegźać i nie daje iskry
Sprawdź czy na przewodzie czarno czerwonym na module w czasie kopania jest napięcie.
Włącznik ma być rozwarty. Zwarty=gaszenie. Na przerywaczu ustaw ok 0,5mm przerwy na max wzniosu krzywki. Pewnie jeszcze kąt wyprzedzenia zapłonu trzeba ustawić ale może zagada bez tego. Będzie dobrze jak się pojawi iskra.
Doszedłeś coś z tą iskrą? Mam to samo.
Podmień lub sprawdź aparat zapłonowy, tylko proszę nie pisz, po co skoro jest iskra...
Witam. Mam problem z agregatem Honda EM 5500CX. Po wypaleniu paliwa agregat wyłączył się. Po ponownym zalaniu go nie chciał odpalić. Wykręciłem świecę i okazało się, że nie ma iskry. Czytałem gdzieś na forum, że winę może mieć czujnik poziomu oleju. Jak go sprawdzić bądź może ktoś ma jakieś inne pomysły, gdzie szukać przyczyny i od czego zacząć? Z...
A co ma wstrząsówka do braku iskry?
Jedyne co można przypuszczać to zgnita instalacja elektryczna. Zwróciłbym na połączenia masowe między silnikiem, modułem, akumulatorem i resztą instalacji. Dobrze jakbyś podał kod ramy lub ew. kod silnika. Niektóre Hondy miały nietypowe rozwiązania modułów, inne np. nietypowe akumulatory a w pobliżu moduł i wiązka instalacji. Pamiętam jak w jednym egzemplarzu...
Sprawdź i przelutuj przekaźnik "pompy paliwa".
To trzeba cewkę impulsatora dołożyć, bez niej nie będzie iskry. Coś musi dać impuls do modułu aby ten wygenerował iskrę
Może poprostu jest za słaba iskra. Przerwa na przewodzie zapłonowym wzmacnia iskrę. Kiedyś się jeździło na tak zwany guzik,rozcinalo się przewód zapłonowy w dogodnym miejscu,obieralo jego końcówki i zaczepialo do dziurek w guziku tak żeby była stała przerwa na przewodzie. To zwiększało iskrę .
Motronic, zgadzam sie w 99,9 ale i głupio dodać tak jest. brałem na stół pykała iskra była włożyłem brak iskry , druga cewka zadziałało , gdzie problem, nieraz tak było w jednym chodzi w drugim nie i właśnie gdzie problem
Rezystancja między fajkami 38.8M om 39 megaomów? Masz gdzieś przerwę w fajce WN zapewne. między przewodami po zdjęciu fajek 7.65k om Raczej OK.
Czy zachowałeś właściwą odległość cewki od koła magnesowego, najlepiej np. około 0,3 mm (nie może ocierać). Ma to wpływ na "moc" iskry.
Jest iskra?
Witam Sprawdż wyłącznik uderzeniowy który znajduje się nad pedałem gazu, odcina on iskrę.
Pompka działa ? Iskra?
sprawdz dokładnie czy mase przykreciłes do silnika o ile sie nie myle jest cienki kabel masowy przykrecany do głowicy
Skontroluj fajkę . powinna mieć około 5k , prawdopodobnie masz uszkodzoną a deszcz sprzyjał uciekaniu iskry
na początek sprawdź pasek rozrządu i iskrę
zagazowana ta Honda ? jak by Ci jeszcze raz nie odpaliła po zgaszeniu to zobacz czy jest iskra
Trzy rzeczy - paliwo, kompresja, iskra. Co z kompresją i iskrą?
Rozumiem że wykręconą świece obudową lub gwintem dotknąłeś do głowicy albo innego elementu obudowy i przy kreceniu nie przeskakiwała iskra pomiędzy elektrodami. Może być uszkodzona świeca ale na początek dobrze ja wyczyść. Elektrody i ile się da w środku. Jeżeli dalej nie będzie iskry to spróbuj wymienić.
Od wczoraj też z tym walczę http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... czy wcześniej gasł po nagrzaniu się? Tu popatrz: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19...
Jeżeli masz pojęcie o prądach i wiesz co robisz, to tak. Jak nie masz, przeróbki nie rozpoczynaj. Co to znaczy słaba iskra?
A jak silnik nie chce odpalić ma iskrę ??
Jest kompresja bo odpala po kilku takich cyklach jak wyżej opisałem, jest świeże paliwo i nowy olej, czujnik oleju jest zanurzony w oleju, dobra iskra.
witam problem taki brak iskry prawdopodobnie padł moduł aparatu zaplonowego najgorsze ze niemozna go nigdzie kupic jest to honda civik 1.3 czy mozna zalozyc jakis inny z innego modelu jak tak to bym prosil o jakies wskazowki jakto przerobic jak pomierzyc dzieki za rady
nie bardzo rozumiem po co chcesz sprawdzać cewki i moduł jeżeli jest iskra
Witam mam problem z odpaleniem motocykla XR400 96r. Jest to singiel 4T dwa układy zasilania AC i DC osobno. W motocyklu nie ma rozrusznika i akumulatora jedynie kopniak. Udało mi sie zrobić pomiary i nieco odbiegają od wartości z serwisówki. Wszystko wskazuje ze uszkodzony stator ale nie mam doświadczenia i prosiłbym o interpretację moich pomiarów....
*Cewka może padła **Może pozamieniałeś przewody na kopułce *** Jak wygląda stan świec?
Iskra jest nie wtedy co trzeba.
Do sprawdzenia regulatora wystarczy woltomierz:przy w pełni naładowanym akumulatorze napięcie na jego zaciskach podczas pracy silnika powinno mieć wartość 14 do 14,5V niezależnie od obrotów silnika i mocy obciązenia (światła). Możliwy jest spadek napięcia ładowania na wolnych obrotach przy włączonych światłach (lekko przygasają).
i cewkę zapłonowa Rozumiem, że to cewka wewnątrz aparatu zapłonowego? W nim masz jeszcze moduł zapłonowy i czujnik położenia wałka rozrządu. Sprawdź, czy dochodzi napięcie na cewkę zapłonową. Sprawdź bezpiecznik F44. Sprawdź kody błędu - diagnostyka komputerowa lub poprzez zwarcie pinów (nie wiem jaką masz dokładnie wersję). Podaj dokładnie kod silnika.
Cewki się sparawdza testerem cewek, awarię cewki ( i modulu) wykluczysz zapinając żarówkę 21W zamiast cewki. Dodatkowo diodą świecącą stwierdzisz fakt, czy są impulsy wyzwalające moduł. Masz już komplet informacji które wystarczą ci, aby zlokalizowac usterkę.
Przewód albo świeca albo cewka się odkręciła, chyba że koło magnesowe stoi. To trzeba dobrze pociągnąć żeby zobaczyć iskrę.
Jest na forum wyszukiwarka, przecież ona nie gryzie. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Dokładnie do tego modelu.
Stary , sam juz wiele sprawdziłeś , co sie bedziemy powtarzać. Brak prawidłowego kluczowania cewek - zapytaj sie siebie co kluczuje cewkami i bedziesz miał odpowiedź .
Niektórzy diagnozują rozmagnesowanie się magnesów trwałych i dlatego kłopoty z iskrą? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Silnik to 2.0 wcześniej był ten 116 km ,teraz jest też 2.0 ils 135 km bo ten stary padł ,co do aparatu tego nowego to on tez nie daje iskry.
Dzięki za podpowiedź, stało się to właśnie po podpięciu tego modułu, który nawet nie dawał iskry. Dzięki za pomoc.
Sprawdzałem iskrę i jest bardzo mała ledwo widoczna. Co powoduje mała iskrę.
Motocykl posiada układ zapłonu AC-CDI, więc nie ma możliwości aby cewka WN spaliła się z powodu przepływu niewielkiego prądu z cewki zasilającej CDI. Na 100% masz teraz rozgrzebaną instalację elektryczną, w której na moduł idzie zasilanie +12V. Ponadto przyczyna nie zawsze musi tkwić w module zapłonowym który uszkadza się bez przyczyny. Proponuję przejrzeć...
Nie gaśnie to immo nie odblokowuje . Użyj drugiego kluczyka, jeżeli i to nie pomoże to potrzebny czerwony i plastikowa karta kodowa= procedura dopisania kluczy. Dalej w kolejności trzeba sprawdzić obwody pętelki i centralki immo,oraz kabel łączący centralkę ze sterownikiem silnika. Jak wszystko zawiedzie immo of w sterowniku.
Tak dzisiaj na spokojnie się zastanowiłem i obstawiam, iż przyczyną może być pasek rozrządu. Ponieważ auto stało na mrozie aż zapiekł się alternator, a pasek był tak naciągnięty że rozrusznik ledwo kręcił. Tylko zastanawia mnie czy czujnik położenia wału był by wstanie odłączyć pompę paliwa i iskrę?
łoch.. a masz tam silnik krokwy? sprawdź ciśnienie w cylindrach, cisnienie paliwa i "czystość paliwa" odczytaj błedy, sprawdź iskrę.
Miałem taki problem z Honda. Chwytała i gasła. Zmierzyłem, zasilanie i tez było ok, ale tylko przez chwile. Wymieniłem aparat i dalej to samo. Przyczyna było brak zasilania na aparat i kostka stacyjki.
Iskra jest?
Nie da się tak, zmień magneto na CDI i będzie git... Albo podłącz moduł oryginalny hondy iskra powinna być.
Ale jakby hall byl walniety to iskry by nie bylo a iskra jest.:)
Agregaty są zalane olejem półsyntetycznym. Sprawdź czujnik poziomu oleju, wyłącznik zapłonu, oraz kabelek idący z cewki do wyłącznika zapłonu. Wibracje powodują że często przeciera się na nim izolacja i zwiera do masy, efektem jest brak iskry.
A jaki tam sterownik siedzi? Chyba w tych starszych to z okienkiem i diodą był. Teraz nie pamiętam. Możliwe, że jest kostka dwupinowa robisz zworkę i miga kontrolka silnika. A czemu nie pali na jednym cylindrze? Kompresje sprawdź, iskrę.
2-dodatkowe przewody to odcięcie paliwa podczas gaszenia. Stacyjka zwiera je w pozycji STOP, tak samo jak przewody od wyłączenia iskry. Temat zamykam.
Jeśli iskra w odpowiednim momencie jest i kompresja i zawory ok to na plaka musi zaskoczyć
Wyłącznik wstrząsowy wbij.
Sprzedany motor
Sprawdz naped (palca)rozdzielacza iskry elektrycznej
nie moduł jest bez regulatora wmontowany bo wcześniej fabrycznie go nie było a cewki nie obracałem bo montuje ja tak samo jak była fabrycznie zamontowana. Postanowiłem zrobić dzisiaj mały test z cewką - a mianowicie owinąłem ja około 10 razy dookoła przewodem 1x1,5 mm i podałem napięcie stałe przy podłączeniu na jednej i drugiej cewce pojawia sie iskra...
Pilnie poszukuję schematu do tej NSR-ki, najlepiej serwisówki jakiejś. Wszystko niby sprawne a iskry nie ma.
Zmierz ciśnienie sprężania jeszcze. Pompa się załącza? Iskra jest?
mam pytanie !!!! mam honde civic 1.5 16v na jednym walku !!!! ostatnio pekł mi pasek rozrzadu :( ale wszystko jest ok ;) oprócz tego ze iskra zgineła ? czego to moze byc przyczyna ?????prosze o pomoc !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Witam ponownie Odnośnie mojego eu 30is nowy wirnik, nowa cewka, nowa świeca i nadal brak iskry. Czujnik oleju odłączony i dalej nic. POMOCY
no i co z tym Hodanem (Hondą) chodzi czy nie, jest ta iskra czy nie...
Iskra jest jak najbardziej.
świeca daje iskrę tak jak powinna być
Witam mam problem kupiłem nowy silnik do Hondy 2216 założyłem i nie chce odpalić iskrę ma paliwo dostaje do gaźnika kręci i nie chce odpalić
Witam, moja Honda CBR 125 JC39 nie odpala. Sprawdziłem świece, iskra jest. Filtr powietrza sprawdzony. Wtrysk też działa. Nie wiem, co mam robić. Proszę o pomoc.
Rzadko, ale zdarza się że elektroniczny przerywacz w module zapłonowym ulega uszkodzeniu, powodując przyspieszenie momentu powstawania iskry.
Witam Moim problemem jest brak iskry w Honda Civic 92r 1.5. Cewka na sprawna, na przemiennikach magnetycznych wałku rozrządu które znajdują sie w aparacie jest 300 Ω czyli sprawne. Jak sprawdzić moduł?? Co jeszcze może być przyczyną??
Ale w czym problem? W momencie załączania stacyjki pojawia się jedna iskra? W czym to przeszkadza?
....magnesy tracą swoje własności,ale dopiero w wysokiej temperaturze,chyba ok.1200°C.... Ta temperatura zależna jest od materiału z jakiego zrobiony jest dany magnes . Nazywa się to Temperaturą Curie . Ale to akurat nie Maria tylko Piotr . A wracając do zapłonu . Piszesz że iskra staje się coraz słabsza od jakiegoś czasu . Jeżeli jakieś zmiany zachodzą...
Moja Honda ożyła Kupiłem cewkę dwubiegunową z motocykla Yamaha celem przeróbki zapłonu. Jak ją przymierzyłem to się okazało, że idealnie pasuje zamiast starej. Podłączyłem ją bez żadnych przeróbek, jedynie dałem jedną stronę strony pierwotnej na masę. Po podłączeniu i sprawdzeniu pokazała się iskra nieco wątpliwa ale postanowiłem spróbować. Po kilku...
Mam nowy agregat prądotwórczy z silnikiem Honda GX160 i nie odpala, ginie iskra na świecy, raz czy dwa odpalił na sekundę i dalej cisza. Czy może miał ktoś taki przypadek?
Witam wszystkich. Mam problem z moją Hondą Accord. Otóż po wymianie pompy paliwa nie ma iskry i wtryskiwacze nie podają paliwa do cylindrów, w czym może być problem??
Zanik iskry może być spowodowany słabym stanem akumulatora. Pod obciążeniem rozrusznikiem jest tak duży spadek napięcia w instalacji, że napięcie wtórne cewki HV jest za niskie do przeskoku iskry na świecy. powoduje to znaczne problemy z rozruchem. Inna przyczyna to stan gaźnika (ów). Podstawowe rzeczy to sprawdzenie zaworka iglicowego , poziomu paliwa...
Hello friend, I came across your post while looking for images of the spark unit 2PU6098-4107P1 4 by OKI that came with my 2002 Honda Deauville. While my spark unit is in fine working order as I managed to start the motor on the bench without the bike and all of its systems attached I wanted to share a bit how I did it which may help you do the same....
Witam, silnik 4 suwowy jest to Honda GX 160 - silnik nie odpala, iskra jest, paliwo do cylindra dochodzi świeca mokra, silnik zalany olejem, co mógłbym jeszcze sprawdzić?
Okazało się że koło magnetyczne i iskrownik były zbyt bardzo zardzewiałe . Już jest ok
Czy możecie mi pomóc? Dokonałem zakupu (pewnie też chińczyk) EMCT 7000 i nie mogę go wcale uruchomić (mój posiada starter, więc nie muszę szarpać za linkę Very HappyVery Happy) wykręciłem świecę, zalana,jednak po przeczyszczeniu stwierdziłem iż brak jest iskry natomiast po odkręceniu fajki i przystawieniu przewodu wysokiego napięcia do masy jest niewielka...
Rozwiązanie jest banalnie proste. Zła cewka nie do tego typu silnika pomimo iż sprzedawca zapewniał że jest kompatybilna. Zwrot i zakup takiej jak oryginał dał natychmiastowy efekt w postaci wspaniałej iskry. Zamykam temat
Witam, Sprawdź iskrę, jak nie chce odpalić.
zakupilem honde barosse smc 250 bez iskry wymienilem iskrownik,modul,2fajki,2cefki,2swiece, i iskry nie ma dalej prosze o pomoc z gory dzieki
Witam, mam problem odnośnie skutera 50 2T (Honda Beta Quadra 50cc BS3). Skuter nie odpala, ponieważ kable z iskrownika zostały zerwane i zostały one naprawione, a skuter dalej nie ma iskry. Patrzyłem kable, cewkomoduł został wymieniony na nowy i dalej nie ma iskry, jakie to mogą być przyczyny? https://obrazki.elektroda.pl/9767517200_...
honda iskry moduł iskry honda honda civic iskry
poziom płyn hamulcowy guard system volvo silnika
ch341 programator ch341 oprogramowanie
Renault Premium: Dostępne tylko 3. i 7. bieg Schemat podłączenia przewodów podciśnienia w Renault Laguna 2.2 dCi 150 KM