Sprawdziłeś poziom oleju w silniku ?
Niestety nie mam dostępu do tej strony - blokada. Sprawdź czy jest ciśnienie paliwa przed wtryskiwaczami. W sumie to nie wiem ile ich jest? Można tez próbować je wyzwolić "ręcznie". Po zdjęciu wtyczki z wtryskiwacza podłączyć się kabelkami do niego. Następnie na ułamek sekundy (!) podać mu napięcie. Powinien wtrysnąć dawkę paliwa.
Iskra jest losowa czy w rytm cewki zasilającej co by oznaczało zwarcie w instalacji lub magnecie. Przy zwartej cewce impulsatora też jest iskra?
przeczyść wszystkie styki przy przewodach przy cewce i sprawdź świece
sprawdź czy jest iskra
Dlaczego kolega sądzi że przyczyną jest iskra? Objawy wskazują na zubożenie mieszanki czyli problem z gaźnikiem.
Sprawdź czy na przewodzie czarno czerwonym na module w czasie kopania jest napięcie.
Jedyne co można przypuszczać to zgnita instalacja elektryczna. Zwróciłbym na połączenia masowe między silnikiem, modułem, akumulatorem i resztą instalacji. Dobrze jakbyś podał kod ramy lub ew. kod silnika. Niektóre Hondy miały nietypowe rozwiązania modułów, inne np. nietypowe akumulatory a w pobliżu moduł i wiązka instalacji. Pamiętam jak w jednym egzemplarzu...
Natomiast gdy stoi pod chmurką to odmawia posłuszeństwa. Czy traci iskrę?
Kurde, nie jestem wielkim znawcą w tej dziedzinie. Oddam auto do elektro mechanika, w ostateczności na złom . Nie poddawaj się HONDA cierpiała na blacharkę a jeżeli tu jest w miarę w porządku to powalczył bym przy niej , tam były dwa rodzaje złączek , fotka drugiego złącza kolory kompatybilne , https://obrazki.elektroda.pl/4837512800_...
Sprawdź i przelutuj przekaźnik "pompy paliwa".
Miernikiem cewki nie sprawdzisz. Co z tego, że ma ciągłość, jak 100% przypadków w hondach to przebicie na wtórnym. To przebicie nigdy, przenigdy nie wyjdzie pod miernikiem, tylko na testerze cewek.
Do sprawdzenia regulatora wystarczy woltomierz:przy w pełni naładowanym akumulatorze napięcie na jego zaciskach podczas pracy silnika powinno mieć wartość 14 do 14,5V niezależnie od obrotów silnika i mocy obciązenia (światła). Możliwy jest spadek napięcia ładowania na wolnych obrotach przy włączonych światłach (lekko przygasają).
Rezystancja między fajkami 38.8M om 39 megaomów? Masz gdzieś przerwę w fajce WN zapewne. między przewodami po zdjęciu fajek 7.65k om Raczej OK.
sprawdz dokładnie czy mase przykreciłes do silnika o ile sie nie myle jest cienki kabel masowy przykrecany do głowicy
Doszedłeś coś z tą iskrą? Mam to samo.
Mógł, gdyż jest to główny przekaźnik zasilający, dający napięcie na wtryskiwacze, ECU (sterownik silnika), czujnik tlenu, pompę paliwa, i jeszcze kilka elementów, ale jeśli na ECU nie da napięcia to moduł zapłonowy połączony z ECU nie wygeneruje iskry na cewce zapłonowej.
Od wczoraj też z tym walczę http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... czy wcześniej gasł po nagrzaniu się? Tu popatrz: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19...
Kosiarka zapewne też posiada wyłącznik do gaszenia. Może to on pozostał w pozycji "wyłącz" I może tam należy szukać usterki.
Stary , sam juz wiele sprawdziłeś , co sie bedziemy powtarzać. Brak prawidłowego kluczowania cewek - zapytaj sie siebie co kluczuje cewkami i bedziesz miał odpowiedź .
*Cewka może padła **Może pozamieniałeś przewody na kopułce *** Jak wygląda stan świec?
Witam, jak problem został rozwiązany? Mam identyczny problem.
Cewki się sparawdza testerem cewek, awarię cewki ( i modulu) wykluczysz zapinając żarówkę 21W zamiast cewki. Dodatkowo diodą świecącą stwierdzisz fakt, czy są impulsy wyzwalające moduł. Masz już komplet informacji które wystarczą ci, aby zlokalizowac usterkę.
Zamień miejscami cewki , wyeliminujesz jej niesprawność .
Miałem też podobny problem iskra była a nie palił.Przyczyna odkręć kopułkę i zerknij na nią u siebie miałem wodę,wytarłem i po problemie.:idea:
Z tego co widzę, przewody szary i niebieski to cewka zasilająca CDI (bezmasowa). Przewód żółty to uzwojenie alternatora do świateł i ładowania, początek uzwojenia musi być połączony z masą. Cewki zasilające CDI też nieciekawie wyglądają. Nie wiem czy opłaca się przewijać uzwojenie świateł, jak za jakiś czas stator padnie z objawem braku iskry.
Hello friend, I came across your post while looking for images of the spark unit 2PU6098-4107P1 4 by OKI that came with my 2002 Honda Deauville. While my spark unit is in fine working order as I managed to start the motor on the bench without the bike and all of its systems attached I wanted to share a bit how I did it which may help you do the same....
Jest na forum wyszukiwarka, przecież ona nie gryzie. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Dokładnie do tego modelu.
mam pytanie !!!! mam honde civic 1.5 16v na jednym walku !!!! ostatnio pekł mi pasek rozrzadu :( ale wszystko jest ok ;) oprócz tego ze iskra zgineła ? czego to moze byc przyczyna ?????prosze o pomoc !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nie da się tak, zmień magneto na CDI i będzie git... Albo podłącz moduł oryginalny hondy iskra powinna być.
Sprzedany motor
Zobacz czy jest wtrysk i iskra.
Motocykl posiada układ zapłonu AC-CDI, więc nie ma możliwości aby cewka WN spaliła się z powodu przepływu niewielkiego prądu z cewki zasilającej CDI. Na 100% masz teraz rozgrzebaną instalację elektryczną, w której na moduł idzie zasilanie +12V. Ponadto przyczyna nie zawsze musi tkwić w module zapłonowym który uszkadza się bez przyczyny. Proponuję przejrzeć...
Nie gaśnie to immo nie odblokowuje . Użyj drugiego kluczyka, jeżeli i to nie pomoże to potrzebny czerwony i plastikowa karta kodowa= procedura dopisania kluczy. Dalej w kolejności trzeba sprawdzić obwody pętelki i centralki immo,oraz kabel łączący centralkę ze sterownikiem silnika. Jak wszystko zawiedzie immo of w sterowniku.
Kolega sprawdzał biegunowość wklejanych magnesów?.
Jest mozliwe, że w uzwojeniu prądnicy jest zabezpieczenie termiczne, wyłączające silnik. Ten kabelek, jest właśnie od niego, tłumaczyło by to też wyłączanie się agregatu. Zrób tak, odłącz ten długi kabel, złącze gdzie był podłączony żółty kabel z ess podłącz tam gdzie był czarny kabel od ess (pomijasz to ustrojstwo). Jeżeli silnik odpali, to ess jest...
www.nsr.prv.pl
Niektórzy diagnozują rozmagnesowanie się magnesów trwałych i dlatego kłopoty z iskrą? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Włącznik ma być rozwarty. Zwarty=gaszenie. Na przerywaczu ustaw ok 0,5mm przerwy na max wzniosu krzywki. Pewnie jeszcze kąt wyprzedzenia zapłonu trzeba ustawić ale może zagada bez tego. Będzie dobrze jak się pojawi iskra.
Ale w czym problem? W momencie załączania stacyjki pojawia się jedna iskra? W czym to przeszkadza?
To trzeba cewkę impulsatora dołożyć, bez niej nie będzie iskry. Coś musi dać impuls do modułu aby ten wygenerował iskrę
Sprawdź czy brakuje mu paliwa czy iskry
Jak sprawdzałeś jakość iskry?
A co ma wstrząsówka do braku iskry?
Rozumiem że wykręconą świece obudową lub gwintem dotknąłeś do głowicy albo innego elementu obudowy i przy kreceniu nie przeskakiwała iskra pomiędzy elektrodami. Może być uszkodzona świeca ale na początek dobrze ja wyczyść. Elektrody i ile się da w środku. Jeżeli dalej nie będzie iskry to spróbuj wymienić.
Witam, moja Honda CBR 125 JC39 nie odpala. Sprawdziłem świece, iskra jest. Filtr powietrza sprawdzony. Wtrysk też działa. Nie wiem, co mam robić. Proszę o pomoc.
Iskra jest nie wtedy co trzeba.
Moja Honda ożyła Kupiłem cewkę dwubiegunową z motocykla Yamaha celem przeróbki zapłonu. Jak ją przymierzyłem to się okazało, że idealnie pasuje zamiast starej. Podłączyłem ją bez żadnych przeróbek, jedynie dałem jedną stronę strony pierwotnej na masę. Po podłączeniu i sprawdzeniu pokazała się iskra nieco wątpliwa ale postanowiłem spróbować. Po kilku...
Czy zachowałeś właściwą odległość cewki od koła magnesowego, najlepiej np. około 0,3 mm (nie może ocierać). Ma to wpływ na "moc" iskry.
jakie napiecie wchodzi do modulu?
Czy możecie mi pomóc? Dokonałem zakupu (pewnie też chińczyk) EMCT 7000 i nie mogę go wcale uruchomić (mój posiada starter, więc nie muszę szarpać za linkę Very HappyVery Happy) wykręciłem świecę, zalana,jednak po przeczyszczeniu stwierdziłem iż brak jest iskry natomiast po odkręceniu fajki i przystawieniu przewodu wysokiego napięcia do masy jest niewielka...
Witam wszystkich. Mam problem z moją Hondą Accord. Otóż po wymianie pompy paliwa nie ma iskry i wtryskiwacze nie podają paliwa do cylindrów, w czym może być problem??
Jeśli iskra w odpowiednim momencie jest i kompresja i zawory ok to na plaka musi zaskoczyć
Witam Sprawdż wyłącznik uderzeniowy który znajduje się nad pedałem gazu, odcina on iskrę.
To dlaczego jak silnik ostygnięciu to wszystko.jest dobrze? Myślisz że jak wymienię tłok będzie dobrze?Jeszcze słyszałem że cewka ma opornik który jest odpowiedzialny za to żeby silnika nie przegźać i nie daje iskry
Mam nowy agregat prądotwórczy z silnikiem Honda GX160 i nie odpala, ginie iskra na świecy, raz czy dwa odpalił na sekundę i dalej cisza. Czy może miał ktoś taki przypadek?
Witam mam problem kupiłem nowy silnik do Hondy 2216 założyłem i nie chce odpalić iskrę ma paliwo dostaje do gaźnika kręci i nie chce odpalić
https://obrazki.elektroda.pl/4922862100_... Taki moduł ? ilo pinowy ?
Witam. Mam problem z agregatem Honda EM 5500CX. Po wypaleniu paliwa agregat wyłączył się. Po ponownym zalaniu go nie chciał odpalić. Wykręciłem świecę i okazało się, że nie ma iskry. Czytałem gdzieś na forum, że winę może mieć czujnik poziomu oleju. Jak go sprawdzić bądź może ktoś ma jakieś inne pomysły, gdzie szukać przyczyny i od czego zacząć? Z...
Witam, silnik 4 suwowy jest to Honda GX 160 - silnik nie odpala, iskra jest, paliwo do cylindra dochodzi świeca mokra, silnik zalany olejem, co mógłbym jeszcze sprawdzić?
Sprawdzałem iskrę i jest bardzo mała ledwo widoczna. Co powoduje mała iskrę.
Witam, mam problem odnośnie skutera 50 2T (Honda Beta Quadra 50cc BS3). Skuter nie odpala, ponieważ kable z iskrownika zostały zerwane i zostały one naprawione, a skuter dalej nie ma iskry. Patrzyłem kable, cewkomoduł został wymieniony na nowy i dalej nie ma iskry, jakie to mogą być przyczyny? https://obrazki.elektroda.pl/9767517200_...
Podmień lub sprawdź aparat zapłonowy, tylko proszę nie pisz, po co skoro jest iskra...
jak napisz dokładnie bo zielony jestem
jak nie miał iskry to ruszałem instalacja z przodu cewkami i iskra była, Zgodnie z logiką, jeśli po "ruszaniu" instalacją iskra się pojawia, to należałoby sprawdzić połączenia tejże instalacji - luźne styki, "przegniłe" konektory itd. itp.
Witam, mam taki problem, moja Honda straciła iskrę jest to Accord z 95r 2.0 116 KM, zajechałem pod sklep zgasiłem silnik po wyjściu ze sklepu odpaliłem samochód zaczął nierówno pracować na jednym cylindrze straciła moc po zajechaniu do domu gdy silnik wystygł stracił iskrę pompę słychać jaka może być przyczyna?
Posprawdzałem kable przy module i impulsatorze. I iskra sie pojawiła :D Już wszystko w porządku. Dzięki. Temat zamykam
Zanik iskry może być spowodowany słabym stanem akumulatora. Pod obciążeniem rozrusznikiem jest tak duży spadek napięcia w instalacji, że napięcie wtórne cewki HV jest za niskie do przeskoku iskry na świecy. powoduje to znaczne problemy z rozruchem. Inna przyczyna to stan gaźnika (ów). Podstawowe rzeczy to sprawdzenie zaworka iglicowego , poziomu paliwa...
Zapytaj wójka google "Honda CR250R service manual chomikuj". chyba 5 od góry serwisówka.
Jest iskra?
zakupilem honde barosse smc 250 bez iskry wymienilem iskrownik,modul,2fajki,2cefki,2swiece, i iskry nie ma dalej prosze o pomoc z gory dzieki
zagazowana ta Honda ? jak by Ci jeszcze raz nie odpaliła po zgaszeniu to zobacz czy jest iskra
Jeżeli masz pojęcie o prądach i wiesz co robisz, to tak. Jak nie masz, przeróbki nie rozpoczynaj. Co to znaczy słaba iskra?
Witam wszystkich. Mam problem z moją hondą silnik PD04. Otóż. Silnik pali i chodzi bez problemu i z kopki i z po pychu. Problem polega na tym, że z rozrusznika nie ma w ogóle iskry. Sprawdzałem na drugim akumulatorze podłączonym i nic, dalej nie ma iskry. Może ma ktoś pomysł co jest nie tak?
Witam. Mam problem jak w temacie. Poprosił mnie znajomy o pomoc w uruchomieniu skutera Honda Lead 50. Skuter ma problem z instalacją elektryczną, podobno już kilku fachowców go naprawiało i wszyscy polegli. Zostawili przy tym straszny bałagan w przewodach. Skuter gdy ma podłączony obwód rozrusznika gubi iskrę (rozrusznik i kopniak), po odpięciu kostki...
Honda Prelude 2.2 93r.Nie ma iskry na świecach.Świece sprawdzone,kable wysokiego napięcia też sprawdzone.Bezpieczniki również sprawdzone.Co może być przyczyna?
Najlepiej poposimy zdjecia modułow a także kabli wychodzacych z zapłonu coś wiecej będzie mozna powiedzieć. Nie wiadomo czy od tego 90 roku ktos czegos nie zmieniał :)
Ale jakby hall byl walniety to iskry by nie bylo a iskra jest.:)
Pompka działa ? Iskra?
Witam. Mam taki problem z hondą , brak iskry , palec i kopułka czysta , cewka na pierowtnym ok 1 Ω na wtórnym 9kΩ ( katalog EPS podaje 18kΩ) napięcie wejsciowe się pojawia ( impulsy 12V) natomiast na wyjściu tylko ok 50V . I teraz mam pytanie czy poszła cewka czy moduł zapłonowy sterujący cewką który jest w aparacie ?
Problemem bylo uszkodzone ECU.
witam problem taki brak iskry prawdopodobnie padł moduł aparatu zaplonowego najgorsze ze niemozna go nigdzie kupic jest to honda civik 1.3 czy mozna zalozyc jakis inny z innego modelu jak tak to bym prosil o jakies wskazowki jakto przerobic jak pomierzyc dzieki za rady
no i co z tym Hodanem (Hondą) chodzi czy nie, jest ta iskra czy nie...
Witam mam problem z odpaleniem motocykla XR400 96r. Jest to singiel 4T dwa układy zasilania AC i DC osobno. W motocyklu nie ma rozrusznika i akumulatora jedynie kopniak. Udało mi sie zrobić pomiary i nieco odbiegają od wartości z serwisówki. Wszystko wskazuje ze uszkodzony stator ale nie mam doświadczenia i prosiłbym o interpretację moich pomiarów....
skoro ma iskrę i paliwo ma dobre ciśnienie to zostaje tylko motyw że wtryski stoją..... zobacz czy jest poprawna komunikacja między immo a sterem..... sprawdź też czy pętli immo nie uszkodzono
Jak czytałeś to wiesz co, jak i gdzie mierzyć... Nie ściemniaj tylko wymień co może być do zmierzenia. A wariantów CDI jest kilka. Napisz jak cie nakierować nie mając schematu? Nie każdy ma taką NSR "pod ręką" aby napisać przykładowo: Rozepnij wtyczkę tą a tą i zmierz rezystancję między pinami tym a tym.
Może poprostu jest za słaba iskra. Przerwa na przewodzie zapłonowym wzmacnia iskrę. Kiedyś się jeździło na tak zwany guzik,rozcinalo się przewód zapłonowy w dogodnym miejscu,obieralo jego końcówki i zaczepialo do dziurek w guziku tak żeby była stała przerwa na przewodzie. To zwiększało iskrę .
2-dodatkowe przewody to odcięcie paliwa podczas gaszenia. Stacyjka zwiera je w pozycji STOP, tak samo jak przewody od wyłączenia iskry. Temat zamykam.
na początek sprawdź pasek rozrządu i iskrę
Miałem taki problem z Honda. Chwytała i gasła. Zmierzyłem, zasilanie i tez było ok, ale tylko przez chwile. Wymieniłem aparat i dalej to samo. Przyczyna było brak zasilania na aparat i kostka stacyjki.
Skontroluj fajkę . powinna mieć około 5k , prawdopodobnie masz uszkodzoną a deszcz sprzyjał uciekaniu iskry
świeca daje iskrę tak jak powinna być
Padł steorwnik.
i cewkę zapłonowa Rozumiem, że to cewka wewnątrz aparatu zapłonowego? W nim masz jeszcze moduł zapłonowy i czujnik położenia wałka rozrządu. Sprawdź, czy dochodzi napięcie na cewkę zapłonową. Sprawdź bezpiecznik F44. Sprawdź kody błędu - diagnostyka komputerowa lub poprzez zwarcie pinów (nie wiem jaką masz dokładnie wersję). Podaj dokładnie kod silnika.
Trzy rzeczy - paliwo, kompresja, iskra. Co z kompresją i iskrą?
może banalne pytanie ale pomocne, jak sprawdzić aparat zapłonowy?
Silnik może mieć czujnik poziomu oleju, jeżeli jest zbyt niski poziom wtedy niema iskry. Jaki jest model silnika w tym agregacie? Ten agregat to jakaś podróba. Honda nie produkuje sprzętu o takim oznaczeniu.
Iskra jest jak najbardziej.
A jak silnik nie chce odpalić ma iskrę ??
Witam. Mam pytanie odnośnie iskry w hondzie rebel 125 z 96roku. W moim motocyklu jest ona slabo widoczna i jest grubosci wlosa. Rano po przejechaniu okolo kilometra motocykl gasl. Wymienilem świece na nowe. Narazie pierwszy poranek motor odpalil i dojechalem normalnie. Martwi mnie tylko czy taka cienka musi byc ta iskra. Jesli ktos obraca sie w tym...
iskry honda moduł iskry honda honda civic iskry
deska rozdzielczy iveco zacięcie stacji serwisowej arduino kasowanie eeprom
ft232rl openocd smartfon samsung
Buczenie w głośnikach Behringer - przyczyny i rozwiązania Saeco GranAroma: Problemy i Konserwacja Ekspresu