Proszę.
Autko podczas jazdy zgasło zaczęło coś pukać jak by przekaźnik strasznie szybko pracował zapaliła się lampka czek i już nie odpalił brak iskry
Ty jesteś poważny? Powiedz, jesteś poważny? Bo chyba nie. Napisałem, że wzmacniacz jest na tej podstawie co są na niej hallotrony. Tak napisałem czy nie? Dostałeś nawet fotke, czy nie? Masz kolejne: Tu jest wzmacniacz, jedno rozwiązanie jakie spotkałem, układ grubowarstwowy: http://obrazki.elektroda.pl/5150706300_1... i cienkowarstwowy:...
Jak iskra jest ale czerwona to wymień cewke w pierwszej kolejności. Dużo nie kosztuje. A yakuza dobrze robi.
Paliwo jest tylko w baku, czy jest w baku i na wtryskach. czy jest iskra ?
check engine sie swieci , nie slychac pompy ani nie ma iskry
Zazwyczaj była to wina kluczowania wtryskiwacza. Sprawdzić czego brakuje, bo równei dobrze może ginąc iskra.
Witam .Zbyt mało danych żeby coś powiedzieć.Testowany był na komputerze?Katalizator nie zapchany?Podciśnienie w zbiorniku się nie wytwarza?Przekażniki sprawne?Pompa podaje paliwo na gorącym silniku i czy jest iskra?
Przepal auto żeby wydmuchało wodę, po koleji odłączaj kable ze świec i sprawdzaj czy na wszystkich cylindrach jest iskra.
Niekoniecznie - rozdzielić i przełączać możesz zasilanie, a impulsy zapłonowe podawać równolegle. Niezasilane cewki i tak nie podadzą iskry.
Masz opcję odcięcia zapłonu?? Może cewka zapłonowa padła - sprawdź czy jest iskra
schemacik http://obrazki.elektroda.net/94_12588850...
Witam! Napisz kolego jaki masz dokładnie silnik, 6G72 czy 6G72 DOHC i który rocznik auta. Pozdrawiam
W GDI jest komputer /ecu/ i osobny sterownik do wtrysków, trzeba zlokalizować usterkę dokładnie... Trzeba sprawdzić, czy sygnał wychodzi z ecu i czy nie zanika w sterowniku wtrysków itp... Jeśli jest u mechanika, to rozumiem, że wyciągał czujniki Halla i czyścił je? Czasami nazbiera się tam opiłków i potrafi wariować, ale wtedy wariowałaby też iskra!
Mam taki sam problem , brak jest zasilania na przekazniku . Auto zgaslo i brak jest iskry i zasilania pompy. Za pomoc dziekuje.
Witam! Myślę, że objawy wskazują na słabą iskrę (czarna świeca, ciężki rozruch). Jeśli w tym modelu jest dostęp do pierwotnego uzwojenia cewki (lub cewek) zapłonowych, to można podłączyć oscyloskop i sprawdzić przebieg, oraz długość trwania iskry. Cześć!
Może po dokręceniu kopółki robi się jakaś szczelina,iskra nie przeskakuje. Tak zwane naprężenie.
Co mu brakuje iskry, wysterowania wtryskiwaczy.
Dzięki za info. Wybłyskałem kod 22 rpm sensor.Skasowałem błędy a teraz komputer błyska z krótkim odstępem non stop.Czy to może być uwalony sterownik? Rozrusznik kręci kontrolka check gaśnie po chwili jak się wyjdzie z ,,trybu diagnostyki '', lecz wtryski nie leją i iskry brak.
Rezystor jest po to aby cewki nie obciążało podczas włączonego zapłony przy nie uruchomionym silniku.Zazwyczaj jest instalowany w układzie gdy jest w aparacie zaplonowym mloteczek i zwiera.Piszesz że jest moduł zapłonowy?Sprawdz czy masz taki ruchomy młoteczek który jest podnoszony krzywką wałka aparatu zapł.Jeśli jest moduł zapłonowy to powinien być...
A czemu np. nie ma iskry na 2 i 3 i nie chce palić palić wogóle.
Ja jak mam czy nie mam blokad ustawiam gmp i suw ssania zawsze to dziala Paliwo jest iskra jest? Dolot szczelny?
Obydwa czujniki wału i wałka to hallotrony. Sprawdz czy masz zasilanie, mase i sygnał. Zrobisz to nawet kontrolką LED.
Jest w aparacie.
w momencie jak nie pali, co mu brakuje? Iskry czy wtrysku? Błedy? Wartosci?
U mnie problem leżał w przepustnicy. Ale dał mi popalić ;)
Witam, uszkodzenie jest w aparacie zapłonowym, bo miałem dostęp do drugiego i autko po podstawieniu odpaliło z dotyku. Czy moduł da się naprawić bp ciężko do colta dostać ?
Sprawdź bezpieczniki. Pozdrawiam
Nie wiązki nie sprawdzałem, to prędzej uszkodzone ECU bo najpierw chodził na tej cewce (iskra na 2 i 3 cylindrze) brak iskry na 1 i 4 cylindrze a po podmianie cewek odwrotnie - to jest dla mnie ciekawostka. A czy jest możliwość podmiany kabli sterujących iskrą na cewce przy ECU??
Nie ma iskry. Sprawdź moduł, wysterowanie cewki.
Pewnie Mitsubishi Sigma.
Komp podmieniony a immo?
Mam mitubishi carisma 1.8 16v nie odpala, brak iskry i komunikacji z komputerem. Czy ktoś wie ,co może być przyczyną takiego problemu?
Czego nie ma wtrysku(zasilania, sygnału), iskry, do jakich doszli wniosków? A prozaiczny czujnik udarowy sprawdzony? A zailanie na ECU jest?
Gdzie sygnał zanika, bo tam idą trzy sygnały.
Napisałem co widziałem naprawiając czasami te sterowniki.
Przekaźniki u mnie są OK, bezpieczniki również OK, pompka w baku startuje, zasilanie na komputerze jest. Check nie świecił ze względu uszkodzenia czujnika położenia wału... Pozdrawiam :)
dzieki za odpowiedz a jak moge sprawdzic czy wszystkie swiece grzeja dobrze bo ja zalozylem nowe firmy iskra a jakie by byly lepsze ?
A mógłbyś podać kod silnika.
Iskra napewno jest. Brak będzie sterowania pompką paliwa.
Potrzebuje schemat układu wtryskowego wraz z układem zapłonowym do Mitsubishi Lancer-a z 1990 roku. Silnik 1.5 na wielopunktowym wtrysku. Symbol silnika 4G15. Na marginesie dodam ze zginęła iskra.
Zdecydowanie oddać na gwarancji, lub zamienic na inny. (symptomy moga doprowadzic do powaznej i drogiej usterki)
A czego brak jak nie chce odpalić? (iskra,paliwo,sterowanie wtryskiem,itp,itd)
Sprawa jest prosta, usterka w aparacie zapłonowym. Przed podłączeniem nowego wykonać należy pomiar oporności cewki.
Witam wymieniłem wszystkie uszczelki przewody cewka główkę na aparat zapłonowy iskra jest co jeszcze może być
No dobrze, cewkę zmieniłeś, a wiesz czy jest iskra? Mo równie dobrze cewka może nie byc kluczowana.
iskra jest? cisnienie paliwa jest? swiece mokre? błędy w sterowniku sa?
Panie mechanik, skoro Ci nie pali za pierwszym razem to albo nie ma iskry, paliwa albo sprężania. Sprawdź czego brakuje przy pierwszym uruchomieniu...
czego nie ma jak nie pali ? paliwa czy iskry ? ten samochód da się naprawić bez komputera.
Jeszcze raz na spokojnie sprawdziłem, jest iskra i plus na zasilaniu wtryskiwaczy, zastanawiam się czy immo nie blokuje ale brak błędów
pisalem, ze ciezko zapala ale na "popych" palil az do momentu gdy go zgasilem juz nie zapalil. jak przekrece zaplon pompka caly czas chodzi... myslalem ze sie spalila i ofkrecilem listwe wtryskow i jak zaplon przekrece to paliwo dochodzi a colt zero odzewu. jutro sprawdze czy jest iskra moze aparat zaplonowy???
auto nie odpalało wiec spróbowałem rozłączyć akumulator auto odpaliło, ale wciąż ciągle gasło np. odpaliłem przejechałem 1 km zgasł, 30 km gasł itd. gasł jak mu się podobało Opisałem kilka lat temu taki sam przypadek, co prawda w innym aucie, ale objawy identyczne. Jak będzie padał deszcz, nie ujedziesz nawet kilometra. Przeskok iskry na przewodach...
Mitsubishi Eclipse 2.0 DOHC 150KM model silnika 4G63. ten sam problem czy ktoś go rozwiązał /??? (po pierwszym odpaleniu normalnie zapala -ciśnienie paliwa ,iskra przepływka , czujnik temperatury sprawdzone ,komp sprwdzony ) pierwsze odpalenie dopiero po napryskaniu samostartu
Mitsubishi Sigma z instalacją gazową OMVL XXI-N. Nie odpla na benzynie i na gazie. Sprawdzone zostało prawie wszystko, pompa paliwowa, iskra. Jest jeden mankament, podczas rozruchu znika napięcie na wtryskiwacze. Nie wiem co może być tego przyczyną?
raczej nie widze zwiazku pomiedzy temperatura a iskra, aczkolwiek takie rzeczy jak przewody i siwece to zaleca sie sprawdzic zawsze.\
Przerabiałem podobny temat w starym accordzie, japonce sa dosyc napchane elektronika juz z tamtych lat czujnik pierwszego cylindra czujnik obrotow walka moduł i cewka w jednym aparacie, najszybciej na szrot kupic cały zestaw za jakies 150 i spokoj. W moim przypadku padła cewka też zapłon by mitsubishi
Nie spotkałem się jeszcze zeby wtryskiwacze miały wspólny sygnał z iskrą, bo tak to zrozumiałem z interpretacji sodziora... Pozdrawiam.
czasowe- termiczne wyłączanie cewki wys.napięcia jest wynikiem uszkodzenia modułu zapłonowego- k.mocy(aparat Mitsubishi) - przed wymianą sprawdż dokładnie cewkę wys.nap.
Witam,silnik 1,3 98 rok świeci chek po włączeniu zapłonu, i nie chodzą wtryskiwacze, więc nie odpala, iskra jest, plus na wtryskiwaczu jest,silnik z aparatem zapłonowym. Pozdrawiam.
Witam. Mam taki problem z mitsubishi eclipse gs 2.0 16V z LPG, po kilku sekundach pracy gaśnie ma iskrę ale nie podaje napięć na wtryskiwacze benzyny. Po kilkunastu minutach znowu daje się uruchomić czy to może być wina komputera czy raczej jakiś czujnik nawalił?
Tak chodzi mi właśnie o brak iskry, jeszcze gdybyś mógł mi powiedzieć mniej więcej gdzie znajduje się ta cewka i czujnik położenia wału był bym wdzięczny z góry dziękuje.
Czy tranzystor BU914ZP będzie nieodpowiedni cały czas mnie zastanawia to że na LPG sterowanie iskrą jest ok a co do regulacji zapłonu to jeśli go przyspieszę to wydaje się że się poprawia ale w pewnym momencie "iskra " jest źle i wtedy juz jest gorzej. czy w aparacie jest jeszcze coś ???
Witam. Nie mam iskry sądzę, że jeden z czujników jest uszkodzony ale nie wiem jak sprawdzić, czujnik jest namagnesowany wygląda tak jak ten http://www.allegro.pl/item762468621_mits...
Sprawdź czy iskra występuje w odpowiednim czasie. Jeżeli tak to jak masz kompresje iskrę i paliwo to musi palić. Jak chcesz mu pomóc ruszyć możesz dodać startera albo plaka.
Problem polega na tym że auto podczas jazdy zgasło i już nie zapalilo pierwsza wersja była ze pompa paliwa siadla bądź przekaźnik ale doszedłem do tego że dzialaja jednak znalazłem problem na cewkach zapłonowych nie dają prądu na swiece nie wiem czy jest jakiś przekaźnik czy inne ustrojstwo pytanie polega na tym czy wystarczy wymienić cewki kture sporo...
Witam, jak w temacie, pacjent Mitsubishi 1.8 GDI. Auto zalewa na 1 i 2 cylindrze, kopci na biało, lecz to z powodu nie spalonego paliwa. Kolektor ssący cały czarny i mokry, przepustnica również raka była, lecz została wyczyszczona. Auto na wolnych obrotach potrafi chodzić, lecz po przekroczeniu 3 tysięcy obrotów auto przestaje chodzić na wszystkie gary...
Elektronika 6 - tam jest chyba sterownik Mitsubishi MPI E2T... i jest chyba moduł zapłonu. ps. przy okazji powitać po Kanarach i Obfitego Nowego Roku...
Nie znam tego silnika, ale tak myśle iskra jest tylko nie wiadomo czy w dobrym momencie, paliwo gdy zapala na te dwa cylindry to zalewa pozostałe benzyna , zobacz na czujnik wału może się oblepił opiłkami i źle czyta , a wypinij inne czujniki czy też błędów nie wyrzuci
Miałem podobnie w lancerku :)Sprawdź iskrę,kable palec i kopułkę:) u mnie nie było iskry na jednej świecy, przebicie było na kablu, zalewało jeden gar ,auto więcej pali dusi się szarpie i zrywa.Delikatny gaz = mniej paliwa a to = mniej zalany silnik:)
Jeszcze jedno, nie wiem czym odczytywałeś błędy, jak to się sprawuje z tym samochodem, co tam widać w programie? Przydałoby się podłączyć pod dedykowany do tego interfejs diagnostyczny i nim sprawdzić co pokaże. Popularne elm327 mogą źle interpretować odczyty - dobrze interfejs do tego samochodu. Mnie tu "siedzi" w głowie immobiliser, trzeba by być...
Ten 1.5 pochodzi od Mitsubishi. Często w starszych rocznikach Mitsubishi 1.5 padały sterowniki.Znajomy miał identyczny problem .Wymiana sterownika(500zł) rozwiązała problem.Ale dla pewności lepiej podpiąć się pod komputer.Pozdrawiam
Tam akurat tak, zdarzają się awarie tej cewki, zresztą bliżnacza z Mazdą, bo aparat zapłonowy Mitsubishi (ot taka japońska kombinacja). Ale ja to bym chciał wiedzieć co to za Primera, czy P11 czy P11 144. Inaczej- szeroka wtyczka aparatu ma 5 czy 6 kabli? Bo ten drugi model miał pewien sekret- obroty widzi, bo w czasie kręcenia starterem podskakuje...
To na pewno nie ten kondensator, bo na luzie i na ssaniu działa dobrze. Twój problem jest gdy dodasz gazu? Do podanych przeze mnie możliwych przyczyn dorzucił bym jeszcze np. pompę paliwa. Ponawiam pytanie, jak tam się mają iskry, czy to nie pali na jeden cylinder? Zobacz na postoju, dodawaj gazu przekręcając ręką dźwignię gazu i po kolei świece.
Witam. Mam podobny problem z miśkiem z 97 r. 2000. Podczas jazdy powyżej 120km/h odcina mi iskrę na środkowe gary. Zgaszę silnik i po chwili odpala i znów od nowa. Dziwne stuki w silniku.Jakaś masakra. Sprawdziłem wszystko o czym tu piszecie. Wymieniłem czujnik spalania stukowego. Jakąś chwilę było lepiej. Obecnie wymieniłem wymieniłem sterownik silnika...
Witam mam dziwny przypadek w carismie 1,8 gdi z 2001r Polega on na tym , że auto pracuje normalnie ale gdy wchodzi na wysokie obroty , to jest 4000 zaczyna przerywać . Tak jakby paliwa nieotrzymywało albo był zanik iskry . To są jego maksymalne obroty. Po podłączeniu do komputera nie było żadnych błędów. Jaka może być przyczyna takiej sytuacji .
Wlaśnie stoi u elektryka 2 tygodnie auto jest kolegi, a ja jestem elektronikem hobbystą wiec pomyślałem że może pomogę niestety nieznam budowy takiego aparatu. Dzięki i pozdrawiam. Dostałem kiedyś taki samochód od elektryka bez iskry, że uszkodzony aparat - więc zrobiłem z marszu co należy( iskrę) iskra jest a auto dalej nie zapala - okazało sie, że...
Witam mam wielki problem z Mitsubishi Galant 1997r 2,0 Benzyna+LPG byl przelozony silnik samochod palil jezdzil wszystko bylo ok ale postal 2 dni i mu sie odwidzialo nie chce odpalic... iskra jest wszystko przykrecone tylko czy moze byc cos z wtryskami jak paliwo dochodzi a nie puszcza go dalej?? czy co by jeszcze moglo byc prosze o pomoc...
Tak we wszystkich sa te rozwiazania w modelu II. Wtrysk bezpośredni swieca iskra z cweki wywolana przez czujnikpolozenia walu przez ecu jakies podcisnienie do listwy wtryskowej najprawdopodobniej do wywolania przelania paliwa do zbiornika
Witam .posiadam pajero 1 gen 2.6 ben+ gaz . W aucie został wymieniony rozrząd zrobiona głowica nowe wszystkie zawory nowy rozrusznik , świece i przewody. Po założeniu wszystkiego na nowo auto strasznie ciężko kręci i nie chce odpalić nawet na wzbudzeniu aku .proszę o konkretną podpowiedź. Ps auto ma ustawiony zapłon iskra na każdym cylindrze jest fioletowa...
Witam mam problem z Mitsubishi Carisma 1.6 16v gaśnie w czasie jazdy i co stwierdzam po kilku minutach pale i znów jeździ jak zegarek , ale po nagrzaniu i po paru kilometrach gaśnie zaczyna przerywać szarpać i gaśnie ciśnienia paliwa sprawdzone jest ok filtr paliwa wymieniłem i jest ok wygląda mi to na problem z wtryskiwaczami tak jak by zanikał mi...
Temat rozwiązany, elektrit miałeś 100% racji, padł moduł zapłonowy. Nawet jego numer się zgadzał z tym co podałeś :). Dziwne, że części Mitsubishi w aucie Mazdy, ale jednak. Trochę mi to zabrało czasu, bo zapętliłem się w działaniu, jednak po konsultacji naprawa zakończona sukcesem. Pozdrawiam
Temat ciekawy. Skoro już rozmowa na temat aparatów. To spytam. Mazda 323F. 2.0V6.(nowa buda,bez otwieranych świateł) Aparat z wbudowaną cewką.Dzisiaj na koniec dnia mi taki wpadł. Za wiele nie sprawdziłem. Aparat wystawia sygnał,przekaźnik pompy załącza się,pompa także. Ale iskry brak... Co tam pada najczęściej?? Cewka główna? Też są tam dwa hallotrony??...
Witam, problem polega na tym ze po odpaleniu pochodzi chwile w miarę normalnie ,następnie tak jak by się cylindry wyłączały ,czyli pali na 3,2 i gaśnie ,jak zgaśnie to już trudno odpalić. ciśnienie paliwa, sprężania jest dobre , wtryskiwacze działają iskra jest .jak zgaśnie świece są suche ,tak jak by paliwo nie było podawane,i zastanawiające jest to...
Powinienem mieć gdzieś taki sterownik do tego samochodu. Był co prawda naprawiany ale na pewno sprawny. Samochód już musiałem zezłomować i co nieco z niego sobie zostawiłem. W moim sterowniku był naprawiany układ stabilizacji 5V. Napięcie to zasila wszelkie czujniki w samochodzie. U mnie układ ten poszedł, ponieważ przycięli mi kable od przepływomierza...
Dowcip polega na tym że iskra jest we właściwym momencie. Jeszcze jedna rzecz. Na kopułce rozdzielacza są opisane cylindry. Jeżeli założę przewody od świec w/g opisów to iskra jest na 3 a nie na 1. Po włożeniu w otwór rozdzielacza od 3 cylindra i przestawiając resztę świec wg kolejności 1342 iskra jest we właściwym położeniu w stosunku do wału.Silniki...
Ach, żeby to było takie proste. Cewki są nowe, więc oczywiście, że są czyste. Kable zresztą też. Przebicia nie ma, sprawdzałem kilka razy wieczorem czy nie iskrzy, nawet dotykałem dla pewności kabli i cewek, oraz metalowym kluczem z gumową rączką przeciągnąłem po całej długości żeby w razie czego móc zobaczyć przeskok iskry. Nie ma przebicia. Poza tym...
witam również schemacik by się przydał w autku nie ma iskry , nie widać liczby obrotów na wale korbowym odczyt auto boss aparat wyjęty na zewnątrz. czyż by czujnik położenia wału padł czy sterownik?? posiadam aparat od almery z podobną wtyczką czy mogę go podłożyć na spróbowanie?
Powtarzam. Gdyby to był problem z czujnikiem położenia wału (impulsatorem) to by nie było wcale iskry. Brak zapłonu na dwóch cylindrach to np. uszkodzona cewka WN (po nagrzaniu dostaje przerwy lub zwarcia międzyzwojowego), brak zasilania na cewkę WN (zapłon TCI) lub uszkodzenie modułu zapłonowego (jednego z wyjść). Ale jak masz problem z pompą paliwa,...
Moduł CDI mitsubishi do DR 750s z 1988r. na 11 kabli. Nie wiem czy jest różnica czy nie ma, ale jak podłączyłem odwrotnie impulsator magneto-indukcyjny to iskra nie była w punkcie, a jak podłączyłem prawidłowo to było dobrze. Kupiłem drugi taki sam moduł facet twierdził że jest sprawny na jednej sekcji, a tu to samo co z moim, wymieniłem w nim diodę...
ROVER to HONDA,FORD PROBE to MAZDA,IGLE to MITSUBISHI, popytaj w lokalnych warsztatach o tego forda j/w fachowcy znają "słabe punkty " .W moim SUBARU LEGACY -3 miechy OK! stanął i koniec , poprawiona jedna wtyczka przy bezpiecznikach i hula 5 miesięcy bez problemu.
jesli na zlaczu diagnostycznym jest ciagle 5V zamiast mrugania bledami, to komputer kaput (dopoki procek nie jest wybrzuszony czy ewidentnie spalony, to jeszcze mozna probowac ECU reanimowac) moze nie odpalac z jeszcze jednej przyczyny - czujnik temperatury padl - jak jest zimno na dworzu, to ciezko odpalic (sam czujnik to termistor przy termostacie...
Auto odpaliło rano przełączyło sie na gaz i po kilku minutach zgasło. Sprawdzałem brak zasilania na pompce paliwa jak równiez brak iskry. Po włożeniu kluczyka i przekreceniu stacyjki kontrolki zapalaja się prawidłowo. Rozrusznik kreci prawidłowo. Zauwazyłem, że gdy kręce rozrusznikiem to pod radiem słychać pykający przekaźnik. Rozebrałem troszkę i znalazłem...
Witam wszystkich! Problem zaczynał się już w tamtym roku lecz występował bardzo sporadycznie, a przez zimę wogóle... zaczęło się lato i jest tragedia. Moje auto PROTON 415GLSi 1.5 12V z 1999r, silnik mitsubishi 4G15, rama C97L gdy jest zimne pali na dotyk, a gdy się nagrzeje to niestety ale nie - trzeba odczekać od kilku do kilkunastu minut i dopiero...
Dla przypomnienia silnik nie zapala (1,5l MPI 92 r. Mitsubishi): Wymieniłem komputer który napewno był zepsuty na inny dobry. Złącze diag. pokazało że jest ok i czujniki podpięte do niego też są OK. Silnik dalej nie palił. Iskra była, zalewało świece. Po wymianie pompy paliwa (stara też pracowała po wyjęciu ale nie wiem czy pompowała jak trzeba) silnik...
Naładuj akumulator i wyczyść klemy. To zrobiłem już wczoraj - cały dzień aku się ładował klemy wyczyściłem i jak go potem zapiąłem to nic się nie zmieniło. Akumulator pojechał do wymiany i mam nadzieję że jak go za 2-3h dostanę to problem się rozwiąże. Z drugiej strony wczoraj podpiąłem samochód do aku od mitsubishi pajero na kablach i to też nic dało....
Dziękuję Ireneo - zaoszczędzono szukania :). Jeszcze jedno zagadnienie : myślałem że jest fizycznie uszkodzony sterownik- ale nie. Napięcia zasilania zgadzają się.Problem polega na tym , że iskra jest ale sterownik nie załącza pompy paliwa ani wtrysku.Zasilanie pompy "na krótko" nic nie zmienia.Brak błędów.Jedno co irytuje to brak zapalania się kontrolki...
Witam. Problem dotyczy mitsubishi eclipse 2 silnik 4G63 + lpg. Podczas jazdy coś strzeliło i od tej pory silnik pracuje w trybie awaryjnym. Cały czas pali się kontrolka check engine. Silnik pracuje jednak całkowicie brakuje mu mocy. Z rury wydobywa się mocny zapach PB lub LPG w zależności na czym pracuje. Po odpaleniu od razu stratuje wiatrak chłodnicy....
Witam. Mam następujący problem: mój samochód "taki jak w temacie" zwiedził już kilka warsztatów i nigdzie nie mogą zaleźć usterki. Mianowicie pompa pompuje paliwo, w szynie zbiorczej również jest, ale już na wtryskiwaczach nie ma go. Świeca daje iskrę. Są przypuszczenia, że to coś z komputerem, ale nikt nie wie nic więcej co mogę zrobić? Tak jak mówiłem,...
witam mam podobny problem carisma 97-98 r 1,6 16v nie chce palic. Iskra jest , jak dam jej plaka to probuje lapac , ale strzela w dolot. Podczas wlaczenia zaplonu nie dzilal pompa paliwa , oraz nie wysterowuje wtryskiwaczy .Bledów brak. Pomke mozna wlaczyc recznie podajac na 22pin wsterowniku mase. Komputer w srodku wyglada ok , ale jak go mozna dokladniej...
Nie wiem co jest zgrane, a mianowicie przy załączeniu monitora, pokazuje się, ale nie zawsze, panel sterowania monitorem i się szybko rozszerza i kineskop ciemny. Lampa na kineskopie się świeci, lecz ekran ciemny, jakby nie działał, tyle co przy załączeniu (pyk i nic nie ma... jakby chciał zaskoczyć a nie mógł). Elementy na płycie są jak nowe, nie widać...
mitsubishi iskry mitsubishi carisma iskry mitsubishi mitsubishi instrukcja
korek odpływu zmywarki numer karty sieciowej excel wynik szuka
kyocera m2035 mediatek firmware
Nissan M9R 2.0 dCi 2007 – moment dokręcania panewek wału, sekwencja, śruby TTY Tracer Roadster M9i nie działa w Windows 11 – zielona dioda, brak reakcji kierownicy