Rezystor jest po to aby cewki nie obciążało podczas włączonego zapłony przy nie uruchomionym silniku.Zazwyczaj jest instalowany w układzie gdy jest w aparacie zaplonowym mloteczek i zwiera.Piszesz że jest moduł zapłonowy?Sprawdz czy masz taki ruchomy młoteczek który jest podnoszony krzywką wałka aparatu zapł.Jeśli jest moduł zapłonowy to powinien być...
http://obrazki.elektroda.pl/8810661800_1... Przedstawiam kolejny projekt HV mojego autorstwa jakim jest ogromna cewka Tesli. Po dotychczasowych sukcesach postanowiłem zbudować coś naprawdę dużego. Oczywiście miało to być DRSSTC. Do sprawy podszedłem kompleksowo wzorując się na poprzednich własnych konstrukcjach a także innych znalezionych...
Witam, uszkodzenie jest w aparacie zapłonowym, bo miałem dostęp do drugiego i autko po podstawieniu odpaliło z dotyku. Czy moduł da się naprawić bp ciężko do colta dostać ?
U mnie problem leżał w przepustnicy. Ale dał mi popalić ;)
A czemu np. nie ma iskry na 2 i 3 i nie chce palić palić wogóle.
wymieniłem cały aparat i jest ok. winny był moduł w aparacie, jak coś to mam do sprzedania cewkę zapłonową Colt 1.3 12V 95r. pozdro i dzięki za odpowiedzi
Może po dokręceniu kopółki robi się jakaś szczelina,iskra nie przeskakuje. Tak zwane naprężenie.
Sterownik, wylane k. i pewnie przy okazji poszedł czyścić nogi procek MH6111
Miernik do ręki i przemierzyć a najlepiej pod obciążeniem a nie kombinacje z zamianą przewodów. Sterowanie cewką 1-4 pin23, 2-3 pin10.
check engine sie swieci , nie slychac pompy ani nie ma iskry
Obydwa czujniki wału i wałka to hallotrony. Sprawdz czy masz zasilanie, mase i sygnał. Zrobisz to nawet kontrolką LED.
Jak widzę kolega już zna wszystkie odpowiedzi, zamykam gdyż dyskusja zeszła na tematy szkolno-oświatowe, a te nie są bliskie temu forum.
mam to samo 1.8gdi
Witam! Napisz kolego jaki masz dokładnie silnik, 6G72 czy 6G72 DOHC i który rocznik auta. Pozdrawiam
Gdzie sygnał zanika, bo tam idą trzy sygnały.
Zdecydowanie oddać na gwarancji, lub zamienic na inny. (symptomy moga doprowadzic do powaznej i drogiej usterki)
Mam taki sam problem , brak jest zasilania na przekazniku . Auto zgaslo i brak jest iskry i zasilania pompy. Za pomoc dziekuje.
Autko podczas jazdy zgasło zaczęło coś pukać jak by przekaźnik strasznie szybko pracował zapaliła się lampka czek i już nie odpalił brak iskry
Obecnie silnik wydycha niebieskie spaliny jak pracuje na EasyStart (eter) wtryskiwanym do wlotu powietrza za filtrem powietrza. Jak przerywam wtryskiwanie to silnik staje. Teraz sie zastanawiam czy ten proces "oczyszcza" system czy brac sie za rozkrecanie wtryskow. Po wyjeciu wtrysku chcialbym zobaczyc ze wtryski dzialaja. Czy diagnostyka OBD moze...
Tam akurat tak, zdarzają się awarie tej cewki, zresztą bliżnacza z Mazdą, bo aparat zapłonowy Mitsubishi (ot taka japońska kombinacja). Ale ja to bym chciał wiedzieć co to za Primera, czy P11 czy P11 144. Inaczej- szeroka wtyczka aparatu ma 5 czy 6 kabli? Bo ten drugi model miał pewien sekret- obroty widzi, bo w czasie kręcenia starterem podskakuje...
Pewnie Mitsubishi Sigma.
Proszę.
Witam Mitsubishi Pajero V6 brak iskry pierwsze poszukiwania doprowadziły do uszkodzonego kompa /diody na zwarciu, upalona ścieżka masy etc../ jest komp na podmianę - dalej brak iskry, nie ma sterowania masą na cewke wymontowałem aparat żeby sprawdzić halla a tu zonk, nie opisane 4 piny. moduł to opto J913 może ktoś podpowie gdzie co przychodzi i czy...
Dzięki za info. Wybłyskałem kod 22 rpm sensor.Skasowałem błędy a teraz komputer błyska z krótkim odstępem non stop.Czy to może być uwalony sterownik? Rozrusznik kręci kontrolka check gaśnie po chwili jak się wyjdzie z ,,trybu diagnostyki '', lecz wtryski nie leją i iskry brak.
Jak wtryskiwacze podają a iskry nie ma i nie kluczuje cewki to moduł zapłonu wyjechał zapewne na wczasy.
w momencie jak nie pali, co mu brakuje? Iskry czy wtrysku? Błedy? Wartosci?
Witam, mam identyczny problem z Pajero 3.0 12V (SOHC). Lampka check control nie zawieca się, brak iskry i wtrysku. U mnie komputer nie ma zasilania. Podejrzewam, że problem tkwi w przekaźniku lub bezpieczniku.
Dziś zajrzał do auta mechanik i się okazało że nie ma iskry więc może to być moduł Chyba że też coś z alarmem i odcięcie zapłonu się nie wyłączyło????
Witaj kolego. Wymieniając uszczelkę pod głowicą prawdopodobnie albo zdemontowałeś kolektor ssący wraz z aparatem zapłonowym albo przy zdjętym pasku obkreciłes przynajmniej jeden obrót wałkiem rozrządu. Aparat zapłonowy jest napędzany z wałka rozrządu skośnym zębem. Niestety niema tam żadnych znaków i jak wsadzisz tak będzie pasował ... Czyli bardzo...
Przerabiałem podobny temat w starym accordzie, japonce sa dosyc napchane elektronika juz z tamtych lat czujnik pierwszego cylindra czujnik obrotow walka moduł i cewka w jednym aparacie, najszybciej na szrot kupic cały zestaw za jakies 150 i spokoj. W moim przypadku padła cewka też zapłon by mitsubishi
auto nie odpalało wiec spróbowałem rozłączyć akumulator auto odpaliło, ale wciąż ciągle gasło np. odpaliłem przejechałem 1 km zgasł, 30 km gasł itd. gasł jak mu się podobało Opisałem kilka lat temu taki sam przypadek, co prawda w innym aucie, ale objawy identyczne. Jak będzie padał deszcz, nie ujedziesz nawet kilometra. Przeskok iskry na przewodach...
Ty jesteś poważny? Powiedz, jesteś poważny? Bo chyba nie. Napisałem, że wzmacniacz jest na tej podstawie co są na niej hallotrony. Tak napisałem czy nie? Dostałeś nawet fotke, czy nie? Masz kolejne: Tu jest wzmacniacz, jedno rozwiązanie jakie spotkałem, układ grubowarstwowy: http://obrazki.elektroda.pl/5150706300_1... i cienkowarstwowy:...
Witam. Nie mam iskry sądzę, że jeden z czujników jest uszkodzony ale nie wiem jak sprawdzić, czujnik jest namagnesowany wygląda tak jak ten http://www.allegro.pl/item762468621_mits...
Miałem podobnie w lancerku :)Sprawdź iskrę,kable palec i kopułkę:) u mnie nie było iskry na jednej świecy, przebicie było na kablu, zalewało jeden gar ,auto więcej pali dusi się szarpie i zrywa.Delikatny gaz = mniej paliwa a to = mniej zalany silnik:)
Elektronika 6 - tam jest chyba sterownik Mitsubishi MPI E2T... i jest chyba moduł zapłonu. ps. przy okazji powitać po Kanarach i Obfitego Nowego Roku...
Według mnie mogą być dwie przyczyny: - za mało lotne paliwo, - za mała energia iskry i przez to jej brak w warunkach panujących w cylindrze przy sprężonej mieszance. Dla sprawdzenia (będą gromy) zmniejsz przerwy na świecach, jak to pomoże to masz diagnozę.
Witam mam dziwny przypadek w carismie 1,8 gdi z 2001r Polega on na tym , że auto pracuje normalnie ale gdy wchodzi na wysokie obroty , to jest 4000 zaczyna przerywać . Tak jakby paliwa nieotrzymywało albo był zanik iskry . To są jego maksymalne obroty. Po podłączeniu do komputera nie było żadnych błędów. Jaka może być przyczyna takiej sytuacji .
Temat rozwiązany, elektrit miałeś 100% racji, padł moduł zapłonowy. Nawet jego numer się zgadzał z tym co podałeś :). Dziwne, że części Mitsubishi w aucie Mazdy, ale jednak. Trochę mi to zabrało czasu, bo zapętliłem się w działaniu, jednak po konsultacji naprawa zakończona sukcesem. Pozdrawiam
Wczoraj znalazłem chwilę czasu i zmierzyłem ciśnienie sprężania które było : 1-17 2-14,5 3-14 4-14 Żeby nie było paliwo odłączone podczas pomiaru . Dodam iż pomiaru mogłem dokonać tylko na zimnym silniku gdyż ,auto wczoraj już przestało palić. zalewa świece i tyle. Najbardziej mokre to 1 i 2 cylinder. Jak by na pierwszym cylindrze zawory były do regulacji....
Witam Mam problem z odpaleniem Suzuki Baleno 1.3 GS 1999. Na samym poczatku auto nie miało mocy kompletnie (gaz w podłogę powolne rozpędzanie), zostały wyregulowane zawory auto ożyło,potem auto miało kompletnego zonka miało ogromne problemy z zapaleniem, ale po kilku min (5min) cheblowania auto zapaliło ale na dwóch garach po dodaniu gazu chodziło ale...
witam również schemacik by się przydał w autku nie ma iskry , nie widać liczby obrotów na wale korbowym odczyt auto boss aparat wyjęty na zewnątrz. czyż by czujnik położenia wału padł czy sterownik?? posiadam aparat od almery z podobną wtyczką czy mogę go podłożyć na spróbowanie?
Witam wszystkich! Problem zaczynał się już w tamtym roku lecz występował bardzo sporadycznie, a przez zimę wogóle... zaczęło się lato i jest tragedia. Moje auto PROTON 415GLSi 1.5 12V z 1999r, silnik mitsubishi 4G15, rama C97L gdy jest zimne pali na dotyk, a gdy się nagrzeje to niestety ale nie - trzeba odczekać od kilku do kilkunastu minut i dopiero...
W aparacie zapłonowym jest możliwość ustawienia krzywki do czujnika wału korbowego w 4 różnych pozycjach.Co jest grane bo mi już brak pomysłów co z tym fantem zrobić. Tam jest rozdzielacz i wtrysk sekwencyjny kolejność musi byś odpowiednia szczególnie dla zapłonu. Jest paliwo, jest sprężanie to brakuje iskry we właściwym momencie - innej opcji nie...
Problem polega na tym że auto podczas jazdy zgasło i już nie zapalilo pierwsza wersja była ze pompa paliwa siadla bądź przekaźnik ale doszedłem do tego że dzialaja jednak znalazłem problem na cewkach zapłonowych nie dają prądu na swiece nie wiem czy jest jakiś przekaźnik czy inne ustrojstwo pytanie polega na tym czy wystarczy wymienić cewki kture sporo...
schemacik http://obrazki.elektroda.net/94_12588850...
Pewnie moduł uszkodzony.
Niekoniecznie - rozdzielić i przełączać możesz zasilanie, a impulsy zapłonowe podawać równolegle. Niezasilane cewki i tak nie podadzą iskry.
Paliwo jest tylko w baku, czy jest w baku i na wtryskach. czy jest iskra ?
Zazwyczaj była to wina kluczowania wtryskiwacza. Sprawdzić czego brakuje, bo równei dobrze może ginąc iskra.
Masz opcję odcięcia zapłonu?? Może cewka zapłonowa padła - sprawdź czy jest iskra
iskry mitsubishi mitsubishi carisma iskry mitsubishi mitsubishi instrukcja
pomiar impedancja transformator orcad cadence budowa samochodziku
nawigacja nissan moment dokręcania korbowodów
Buczenie w głośnikach wzmacniacza WS 432 mimo wymiany kondensatorów Oleo Mac 937: Bezpieczne połączenie przewodu zapłonowego