Wtrysk jest? Jeżeli nie ma to kolega Strumień ma rację. Jeżeli jest to sprawdzić cewkę. Zabierz auto i poszukaj kogoś innego. Co to za elektromechanik który nie potrafi zdiagnozować 15 letniego auta bez schematu? Przecież to 15min by sprawdzić czy czujnik wału jest sprawny, czy ECU podaje sygnał na cewkę i wtryskiwacze. Chyba też zacznę prosić swoich...
1.4 nie ma mod. zaplonu. Komp steruje cewkami w 1.4.
Musi przelewać inaczej pompa siada.
To nie jest przycisk immo tylko bezwładnościowy wyłącznik pompy paliwa. Trzeba wyjąć ze starego silnika czujnik położenia wału i je podmienić. Powinno być ok.
Sterowanie cewki idzie z modułu zapłonu, który też jest pod kopułką a sygnał moduł dostaje ze sterownika silnika. Moduł i cewka jest zasilany 12V po drodze jest bezpiecznik.
Wciśnij włącznik bezwładnościowy.Znajdziesz pod maską.
Sprawdziłeś przekaźnik wedle tego opisu? Jak podałeś zasilanie na 7 pin to pompa pracowała, iskra była?
Czy w Roverze 620 jest wyłącznik uderzeniowy? Rozrusznik kręci ale nie ma iskry.
za kompem masz puszke w ktorej sa 4 przekazniki - jeden z nich steruje cewka i niraz robia sie na nim zimne luty
Prawdopodobnie czujnik położenia wału korbowego najczęstsza przyczyna
Jak sądzę sterownik na dwie wtyczki. Nie znam nikogo, kto preparuje tą pamięć w tej jasnej sprawie. I tam bym nie szukał, immo nie tnie iskry.
rover 620Si silnik F20Z1 u mnie jest to samo jak poradziliście sobie z immobiliserem POMOCY !!!!!
Witam mam podobny problem,tylko ze roverek jest z 99r, tez przerywal w czasie jazdy jakby odcinalo doplyw paliwa, dzialo sie tak przez dwa dni az w koncu zgasl i nie chce zapalic, iskra na swiecach jest, paliwo pompka pompuje, po wykreceniu swiec dwie byly mokre. Nie mam pojecia co sie stalo???
a może by tak najpierw sprawdzić cewke zapłonową :roll:
Bezpieczniki sprawdzane chyba już z 10 razy, przekazniki drugie założone, auto wcześniej paliło z benzyny jak i z gazu, jazda płynna i praca silnika bez zarzut. Masy wszystkie prawie sprawdzone i wyczyszczone
Jakie dwa plusy? Weź no dobrze to posprawdzaj, wygląda na uwalone sterowanie cewki.
Jeżeli świece są mokre to uszczelka pod głowicą uszkodzona.
Witam, jak w temacie. Samochód nie odpala nawet nie pyknie, sprawdziłem brak iskry, zmieniłem kopułkę świecew keble i palec, dalej echo, podłączyłem cewkę plusem bezpośrednio pod akumulator i też nie pali. Czy to jest cewka? Czy podanie napięcia na cewkę też jest uzaleznione od sprawnego czujnika położenia wału? Czujnik myślę jest chyba dobry bo capi...
a może zimny lut
Mam problem z ECU w roverze 414 - rover przywieziony z Anglii - przy zmianie deski na europejską został uszkodzony immobilizer. Po przeprogramowaniu ECU brak iskry - wszystkie napięcia i masy na ECU przychodzą,informacja z czujnika wału też(sprawdzona oscyloskopem),rozrusznik kręci pompa pracuje. Podobno w tych sterownikach często pada sterowanie cewką...
immobiliser blokuje
jakiś postęp już jest silnik odpala i zaraz gaśnie, immo blokuje wtryski da się to obejść w jakiś sposób ?
Z pamięci, przy braku iskry nawała tam palec (przebicie), cewka jak i kopułka. Ale sprawdź cewkę. Wepnij zamiast niej żarówkę 21W, czy będzie migać jak startujesz. Psiakrew, Brzesko, moje miasto!
To może być jakiś przepalający się bezpiecznik ? Ta i co jeszcze? Sprawdź wtyczki i końcówki się nie rozłączy i wiązki na przejęciach/ za krętach czy nigdzie nie pękły i mają zawarcie/ przerwę. jeszcze myślałem nad przekaźnikiem . bo zwarcie w sumie wykluczam, przy zwarciu dawno by coś poszło, a przynajmniej iskry
Witam mam problem z moim polonezem z silnikiem rovera nie chce odpalic po mimo tego ze jest iskra i świece są mokre jakis czas temu miałem podobny problem ale po wykręceniu świec i sprawdzeniu iskry okazało sie ze świce maja przebicie więc założyłem nowe i odpalił od pół obrotu na słabym aku z tym ze teraz iskra jest ok nie wiem co może byc myslałem...
Paliwa nie podaje, zmieniłem sterownik (mam trzy) I dla odmiany brak iskry na żadnym... :(
Witam Mam rover 620Si i nie chce mi odpalić powiedziano mi że nie ma iskry i winą tego może być czujnik wału korbowego. w swoim aucie mam silnik hondy accord 2,0i i nie wiem gdzie jest ten czujnik mam nadzieje ze mi pomożecie :D
Silnik z takiego samego Roverka, sprawdzilem jeszcze raz wszystkie podlaczenia czujnikow itd i kiedy okazalo sie ze mam zasilanie na wtryskach a iskry dalej bylo brak stalo sie jasne, ze problem nie tkwi w immo. Sciagnelem sobie z jakiejs strony pinouta do mojego sterownika i dopiero kabelek po kabelku jak rozpoznawalem poszczegolne obwody doszedlem...
To jak wtryski podają i nie pali to albo nie ma iskry albo rozrząd przeskoczył.
witam.rano ciężko go zapalić brak iskry jak zapali to na ciepłym też gubi iskrę widać to po obrotomierzu że leci w dół czujnik wału podmieniłem i dalej to samo czy czasami takiej roboty nie robi tranzystor buk856 w komputerze który wysyła impulsy do cewki.pozdrawiam
Kiedyś liczyłem, że jak będę miał problem z autem pomoże mi ktoś taki jak elektrik - Niestety dziś odpowiedź pytaniem niezrozumiałym na pytanie. Prosiłem tylko o wskazówki bo to szarpanie to dla mnie zanik iskry ALE nie na jednym przewodzie lecz raczej na cewce (sterowaniu cewki) więc pomyślałem o czujniku obrotu wału( miałem taki problem w Vectra B...
Czujnik polozenia walu do sprawdzenia jedyne co go moze bolec. Silnik prosty w budowie. Posprawdzac kolejno. Czy przy kreceniu jest iskra Czy podaje paliwo. Jak chyba kazdy wie do zaplonu mieszanki potrzebne sa 4 detale :) powietrze iskra paliwo kompresja Powiedzmy ze kompresja jest bo jakos tam czsami zapala. Jezeli jest paliwo wtryski podaja. POdpowiem...
to, ze nie bylo iskry to raczej nie wina swiec. Sprawdz układ zapłonowy. A jesli zalewa.. moze dlatego wlasnie ze wciaz nie ma iskry! 12l to nieco duzo, choc nie wiem ile te silniki palą przy zdrowej jezdzie. Radziłbym sprawdzic cisnienie paliwa, czujnik temp. itp.
Brak iskry , nie pracuje cewka zapłonowa (sprawna )zasilana dwoma przewodami bezpośrednio z komputera, czujnik indukcyjny - sprawdzony cewka sprawna po przyłożeniu metalu do czpienia magnetycznego zmienia się wartość rezystancji (zakładam , że czujnik sprawny) kable sprawdzone idą do komputera ( Mems 1.9 ). Czy jeszcze coś jest do sprawdzenia? czy ktoś...
Mam identyczny problem, może jakies rady jak to naprawic...?? Rover 214 96rok, pompka słychać że działa, nie działa rozrusznik i pewnie jeszcze iskry nie ma, tzn. odciete jest sterowanie cewka zapłonową?? Czy ma racje?? Poprosze o jakąś rade??
Witam problem z iskrą załączam film w trakcie braku iskry można zauważyć że auto przygasa czy to uszkodzona cewka ? https://youtu.be/4TR2gNaC908 Dodano po 2 Dodaje film pracy silnika https://youtu.be/WD3x80-G2Jo
Jeśli chodzi o brak iskry to proponuje sprawdzić kable WN, kopułke i palec rozdzielacza i cewkę zapłonową. Miałem podobny problem w swoim samochodzie Rover 214 si zgasł podczas jazdy i już nie odpalił. Winna była cewka zapłonowa.
No nie wiem jak jest w przypadku Rovera,ale często (wiedząc napewno że iskra "pojawia się na dwóch cylindrach jednocześnie"analogicznie jak było w fiatach 126 p,rozwiązanie dość często spotykane w 4 cylindrowych silnikach np:Lanosy,Mondeo )zamieniałem przewody wysokiego napięcia na odpowiednich cylindrach.Pozwalało mi to jednoznacznie określić czy wina...
może naprawa co dla niektórych jest prosta ale za 200 zł za naprawę to trochę dużo tym bardziej że to już drugi komputer pierwszy to brak iskry a drugi nie steruje silnikiem krokowym ale narazie jeżdzi
witam szukam opisu pinologi kompa od poloneza z silnikiem 1,4 16V lub wiadomości o tym co różni go od kompa do sam. Rover 214 Rover 214 MKC 104021 polonez MKC 101610 MKC 103610 podstawiałem dwa komputery od poloneza - i żaden nie odzywa się powgrywane wsady z orginalnego kompa od Rovera [immo] i nadal nic nie ma iskry nie ma wtrysku tak jak z walniętym...
rozrusznik byl podpinany na krotko - ale nic to nie dalo - a wiec to można wykluczyć, aparat zapłonowy palec i cewka - nowki sprawne sprawdzone juz kilkakrotnie. Tak myślę o tym czujniku wału - gdyby on byl uszkodzony to chyba iskry w ogóle by nie bylo a iskra jest tylko bardzo słaba prosto z cewki - wiec co? moduł zapłonowy? Nie mam juz pomysłu auto...
Panowie macie jakieś rozwiązanie tego tematu, ponieważ mojemu ojcu zdarzyło sie to samo. Nie było regóły kiedy odpali a kiedy nie. przez 2 tygodnie potrafił odpalac bez problemu, na drugi dzień rano kręci rozrusznik a odpalic nie chce. Ojciec idzie popołuniu i pali za pierwszym razem. Jednak kilka dni temu juz odpalic od 3 dni nie chce. 1. Pompa paliwa...
ROVER to HONDA,FORD PROBE to MAZDA,IGLE to MITSUBISHI, popytaj w lokalnych warsztatach o tego forda j/w fachowcy znają "słabe punkty " .W moim SUBARU LEGACY -3 miechy OK! stanął i koniec , poprawiona jedna wtyczka przy bezpiecznikach i hula 5 miesięcy bez problemu.
Cześć! Szkoda, że nie zrobiłem tego wcześniej, odkręciłem w nocy pokrywe a tam iskry i aż smażyły się przewody, wymieniłem bo doszły mi wczoraj i super, już wszystko wróciło do normy. W sumie tam przewody są tylko 2 a nie 4 bo bezpośrednio na dwóch świecach są cewki ale one są dobre. Dziękuję wszystkim za pomoc i poświęcony czas. Pozdrawiam.
OJ. Chyba właśnie iskry nie ma a przynajmiej kolega nie chwali się. Nic nie wiemy jak zachowuje się immobiliser, który jest uruchamiany pilotem CZ. Jak jest tutaj? Coś sobie kojarzę, że świeci się lub nie lampka. I wreszcie jazda na resztkach paliwa. Przecież można sprawdzić, czy pompa podaje paliwo w ogólności tj , czy na wtryskiwaczach jest ciśnienie...
Nareszcie sukces- auto dziala Jak dalej dochodzilem do usterki; po wymianie kabli iskry nie przeskakiwaly ale dalej po zapaleniu musialem grzać około minuty i dopiero jechal - wymieniłem regulator ciśnienia- bez zmian. DOPIERO PO WYMIANIE KOMPLETU WTRYSKIWACZY ZAPALA NORMALNIE.JAKA ULGA, PONIEWAŻ TRWALO TO TYLE CZASU I TYLE PROB. Dziękuję wszystkim...
A oglądałeś główny przekaźnik ? On uruchamia rozrusznik i pompę. witam dziś kolejny dzień w garażu :) znalazłem spalony bezpiecznik , tej chwili działa alarm i rozrusznik bez problemu ,natomiast nie ma iskry na świecach i nie chodzi pompka paliwowa.Dobrałem się do głównego przekaźnika ,w środku są cztery przekaźniki po włączeniu zapłonu żaden nie reaguje...
Czujnik położenia wału,tu jest usterka.
Czujnik walu korbowego prawdopodobnie przy osiagnieciu temp nawala. Sprawdzic jaka opornosc posiada czujnik temperatury silnika dla sterownika.
cpw? a co z iskrą?
rover iskry polonez rover iskry rover głowica rover
konwerter radio filtr bezpiecznik pralka sterowanie wycieraczek
samsung ue50au8002k sterownik hulajnoga elektryczna
Migająca dioda na dekoderze - przyczyny i rozwiązania Hotpoint LTF 11H132 O EU – nie pobiera wody po wypompowaniu, diagnostyka presostatu i elektrozaworu