Wg. schematu ma być hall. Starsze X20XEV miały indukcyjny.
A gdzie jest napisane że chodzi o C20NE Gdyby to był C20XE to by się pochwalił tym 16V, z resztą ten też by miał iskrę nawet z zerwanym paskiem.
Masa i impulsy masy czyli żaróweczka ci będzie mrugać szybko.
jak immo to mruga kontrolka check na desce, sprawdź to
Gdybyś wcześniej sprawdził kluczowanie cewek z "kompa" , to byś już dawno jeździł swoją viką i nie wymieniał niepotrzebnie jakieś czujniki!
o czujnik halla lub jego znaki Nie opowiadaj bzdur lamerze. Jak cewka ok to albo okablowanie, albo końcówka mocy w sterowniku silnika.
patrząc z góry na moduł zaczynajac od lewej podwójna kostka zielony i zółty potem pojedyńcza kolor zółty po drugiej stronie osi potrójna kostka kolor różowy albo czerwony nie wiem bo kble wyblakły potem czarny i czerwono biały
Z rozpiętym czujnikiem położenia wałka samochód odpala ale pracuje w trybie awaryjnym. W przypadku rozpięcia czujnika położenia wału nie ma iskry samochód wogóle nie odpala.
Szarpanie w tym zakresie najczęściej oznacza usterkę w układzie zapłonowym. Skoro wymieniłeś świece, to zostaje zasadniczo cewka. Najlepiej sprawdzić lekko pod górkę V bieg, około 1500 obr i wcisnąć do spodu, jak szarpie to przeważnie układ zapłonowy. Na gazie szarpie bardziej, bo na gazie jest wyższe napięcie przeskoku iskry o około 20%.
Odpowiedź już padła, czujnik położenia wału do sprawdzenia, a jak tylko iskry brak a reszta jest to sterownik.
Więc , na czujniku wałka nie generuje wogóle iskry podczas kręcenia. Przecież to auto odpala bez tego czujnika.Czujnik ok?Ząbka nie wyłamali na kole(jednego z sygnałowych)- częsta "usterka" :)
Jak nie ma iskry na 2 i 3 to może być uszkodzony sterownik lub uszkodzony przewód między cewką a sterownikiem. Dioda LED z rezystorem 1k i będziesz wiedział czy sygnał z ECU wychodzi.
Kostka stacyjki, na popych spróbuj . Jakby to była wina stacyjki to i iskry by nie miał, ale na pych nie zdziwił bym się gdyby odpalił. Nie masz takiego przekaźnika, jest tylko pojedynczy od pompy paliwa a reszta prosto ze stacyjki.
Gdybyś sobie zdał sprawę z głupoty jaką napisałeś to byś sie zapadł pod ziemię. OK TYLKO CZEMU AUTOR POSTU PISZE ŻE : szczelność serwa i przewodu dochodzącego sprawdzona Podyskutuj jeszcze trochę. Tam jest jeden moduł wzmacniacza iskry dla wszystkich cylindrów - czemu miały nie działać tylko dla 4-go? Vectra b (x16sz) to nie to samo co Astra c18nz....
Witam. Jeśli masz silnik mocy 55kW to świece NGK BPR5PS w zestawie V-Line6, a jesli 60kW to powinny być BPR6ES w zestawie V-Line2. Co do oleju zapewne usłyszysz wiele opini. Ja osobiście zmienił bym przynajmniej na 15W40 czyli na mineralny albo nawet na półsyntetyk bym sie pewnie pokusił 10W40. No chyba że oleju ubywa dużo w silniku to trzeba znaleźć...
Ten silnik wygląda mi na C20NE stosowany w Vectra A, w pierwszej kolejności sprawdź to co radzi Kol. elektrit nr. tego przekaźnika 90 225 811 - zasila on wtryski i pompę paliwa (lubi mieć wewnątrz zimne lyty). Cewkę możesz sprawdzić omomierzem, ale muszę wiedzieć jaki to typ cewki - chodzi mi o jej kształt. Nr. tego sterownika to ten 90.... i do podstawienia...
przekazniki sprawdzalem sa dobre, dochodzi do nich prad .w puszce nad pompa hamulcowa mam trzy przekazniki dwa fioletowe wiem ze jeden z nich jest od pompki paliwa i jeden brazowy. od czego jest ten brazowy i ten drugi fioletowy? Dodano po 1 przekazniki sprawdzalem sa dobre, dochodzi do nich prad .w puszce nad pompa hamulcowa mam trzy przekazniki dwa...
Z którego roku ta Vectra i jaki to silnik, bo 2.0 to trochę mało.
hej jestem posiadaczem v a mialem juz trzy w swojej histori to niekoniecznie modul albo sterownik sprawdz cewke zaplonowa i czy dochodzi do niej zasilanie moze ona jest walnienta jezeli to nie to to sprawa faktycznie moze tkwic w sterowniku pzepraszam za pisownie cos mi sie dzieje z klawiaturka albo system
Dzięki za pomoc ale to jednak było odcięcie zapłonu przez alarm o którym nawet właściciel nie wiedział że go posiada jeżdżąc nią ponad pół roku. Prawdopodobnie zadziałał po odłączeniu akumulatora.
A możesz bardziej mi przybliżyć lokalizacje np którędy biegnie, gdzie wchodzi oraz jaki kolor najlepiej .
mi też mój samochod nie chodzi i dociekam co jest Dodano po 9 vectra a 1,6 z gazem 89r, nie odpala brak iskry
Prawdopodobnie uszkodzony sterownik
Ja bym szukał w kości połączeniowej przy aku, są tam też przekażniki i bezpieczniki.
To nie może przekaźnik tylko na pewno przekaźnik. Załacza on dwie rzeczy zapłon oraz pompę wtrysku. Powinien się on znajdować w skrzynce bezpieczników na samej górze po lewej stronie.
Witam. Mam problem z vectra b x18xe1. Brak iskry. Napięcie we wtyczce czujnika położenia wału 1.87v i brak impulsu przy kręceniu. Napięcie we wtyczce cewki 12v I jest impuls. Świeżo po regeneracji simteca 70.
Witam Wiem że było juz sporo takich tematów, ale większość rad już wykorzystałem i niestety nie pomogło. Vectra od pewnego czasu nie chcę czasami zapalić. Raz zapala po całej nocy a raz nie i można kręcić do woli. A czasami staje przy kiosku na 2 minuty i tez raz zapali raz nie. Zostały wymienione: świece, kable, moduł zapłonowy, cewka, kostka pod stacyjką....
Witam.Mam problem z moja vectra1.8 16v 97r,mianowicie nie ma napiecia na pompie paliwa.Przekaznik fioletowy jest dobry i bezpieczniki też diagnostyka komputerowa nic nie wykazała.Brak też iskry.Co może być ?
luźne masy, lub luźne przewody prądowe na zaciskach - posprawdzaj. przeczyść klemy na akumulatorze, podmień tez akumulator - może być uszkodzona cela. Powodzenia
tylko kompik siedział, autko śmiga
witam imo sprawdzone działa kostka sprawdzona jest ok. jest parę błędów ale one nie mają nic wspólnego z brakiem iskry i pracą pompki paliwowej może jakaś zwara na instalacji już sam nie wiem
Mam problem z vetrą B 1,8 16V.Zginela iskra.Wymienilem cewke, czujnik polozenia walu i czujnik polozenia walkow rozrzadu oraz sprawdzilem wszystkie bezpieczniki i nadal nie ma iskry.Czy ktos wie co moze byc przyczyna tego problemu?
Nie trzeba.
na trzech przewodach to tylko można sterować cewką dwusekcyjną
Opisany przez Ciebie przypadek może sugerować uszkodzony immobiliser Sprawdź rezerwowym kluczykiemczy nie odpali
Mam problem, auto zgasło mi podczas jazdy.Brak iskry na świecach, cewka zapłonowa jest sprawna, kopułka też(przekładałem do innej vectry).Silnik 1.8 benzyna monowtrysk.Co może być.
Immo
Jak "elektryk" sobie nie poradził co ci to forum pomoże?
A sprawdzałeś wyłacznik uderzeniowy.
chyba łopatą może sobie poszukać na tej stronie!!!!!!!!!!!
Silnik był przegrzany. Koszt naprawy około 400-500 zł
Stacyjka jest winna, w pozycji Rozruch , odcina ci zasick 15 .
Pewnie tak, założyć Hella i będzie po bólu
Każdemu sie może zdarzyć :D:D
brak iskry
Musisz być pewny że czujniki wału /wałka "nadają" poprawne. Zapnij oscyloskop jak masz. Cewka też do kontroli ,puść w test wszystkie gary i sprawdź jakość iskry.
To brakuje iskry czy paliwa?
nie ma iskry
Brak iskry na 1-szym cylindrze. P0351.
ok moze byc z instalacjia gazowa, ale moim skromnym zdaniem silnik by gasl poniewaz w momecie wylaczenia zaplonu komputer przestal by kluczowac cewke i niebylo by iskry
vectra iskry vectra iskry pompa vaillant iskry
rozrządu napięcia paska częstotliwości białystok przygasać światła focus
Odpowiedniki i zamienniki lampy elektronowej EM80 Radmor 5102 – przeskakiwanie stacji UKF podczas strojenia, niestabilne napięcie warikapów