jezeli bys miał uszkodzony przekaznik swiec to wywali kontrolke a ładowanie 14.1 jest ok a tak pozatym to często padaja tam alternatory
Więc... Połączyłem kostkę L z alternatora z L na wtyczce i zrobiłem Mostek. Jak jest mostek to zanim odpalę auto kontrolka ładowania nie świeci. Połączyłeś nie te przewody co trzeba.P
Regulacja napięcia jest tam raczej minusem, więc bez przeróbek niewiele zdziałasz. Należy wnioskować, że maszyna słabo wzbudza się. Powody to zwarcia w uzwojeniach (z racji nowego regulatora nie ma mowy o zanieczyszczeniu) lub na prostowniku. Może uszkodzona dioda wzbudzenia (jedna z trzech). Może zbyt mały prąd wzbudzenia pierwotnego, czyli za słaba...
Dodatkowo napisze że w tym samochodzie jest wspomaganie hydroelektryczne, które ma też duzy pobór pradu zaraz po starcie... i się nadłada pobór świec żarowych i wspomagania... A ilu amperwoy masz ten alternator???
Więć był lużny i po upalaniu codziennym w końcu strzelił. Jako że świece rano dogrzewają zapewe jak to w Isuzu.
A czy ten 120A będzie pasował w miejsce 100A w isuzu astra?
Być może spaliło cewkę przekaźnika lampki ładowania, tak się zazwyczaj kończy usterka ładowanie w tym Isuzu. Druga kwestia to taka, że ten alternator wymaga myślenia, tam się nie da go zrobić na zasadzie "powymieniam to co na forum kazali"
Mi to wygląda na uszkodzony regulator napięcia.
Pompa jest dobra, tylko jest na osi alternatora...
Ciekawe jest też to, że podczas postoju akumulator się rozładowywuje... gdzieś musi być zwarcie... A pewnie jest. Walnęła dioda plusowa i przez pomocnicze i regulator prąd leci na wirnik.
Alternator na stół do sprawdzenia i będzie wiadomo.
Szukam schematu podłączenia alternatora w oplu astrze 1,5 (isuzu 4 styki).Pozdrawiam
A ja owszem. Uszkodzony elektrycznie, zwarty regulator go cały czas zasilał.
To nie wina pompy tylko alternatora. Zmieniałeś regulator i zapewne założyłeś od nowszego modelu albo alternator ma ukrytą wadę. Kup alternator z wyprowadzeniami L oraz W. Nr alternatora JA1521.
Do alternatora , on winien jest , Mości Pikolini!
Jakie macie zdanie na temat części zamiennych ASCOM do alternatorów HITACHI?
Jak niema zegarów to może nie wzbudzać się alternator, bo nie podłączona kontrolka ładowania, a jak się nie wzbudzi alternator to niema ładowania i wspomaganie może nie ruszyć
Alternator do sprawdzenia, nie ma innej rady. Kturaś dioda jest uszkodzona. Pozdrawiam.
w najlepszym przypadku diody i regulator
ptrzebuje schemat instalacji alternatora dwu pinowego do silnika 1.7 tds isuzu
A ile czasu robiles taki alternator?
hej jestem 1 raz na tym forum niestety nieznam sie na autach , mam problem posiadam opel astra92 rok wczoraj mi nieodpalił wszystko pokazało się na czerwono , sąsiad podpowiedział mi zebym wzieła go na pych tak tez zrobiłam odpalił ale gdy go znow wylaczylam to znow sam nie odpalił tylko na pych mam wiec pytanie (akumulator jest ok podłaczyłam i naładowałam...
Dosyć przechwałek kto lepszy. Podajcie w końcu faciowi najbardziej prawdopodobne rozwiązanie jego problemu, i skończcie licytację, oraz dwuznaczności. Ja ze swej strony przekazałem swoje doświadczenia w tym zakresie i nie mam zamiaru czytać wymądrzania się innych, może lepszych fachowców w tej dziedzinie. Jak chcesz pomóc to pisz jasno i wyraźnie co...
Brak ładowania z alternatora, gaśnie kontrolka ładowania przy zapalaniu. Auto pobiera prąd tylko z akumulatora napięcie na zaciskach akumulatora. Po naładowaniu obniża się w czasie pracy silnika i silnik gaśnie. Opel Astra II Diesel r2002 silnik Isuzu, alternator z pompą. Bezpieczniki sprawdzone.
Wymiana alternatora
Jeśli napięcie jest za duże to tylko regulator. Jeśli będziesz miał alternator na wierzchu to przemierz też diody. W alternatorach jaki masz często padało też uzwojenie.. ale raczej objawy inne ;)
Dokładnie, niech naprawią kabelki, Ty za to dopłać. Gwarancja ma być. Dogrzewanie też bym odłączył. Poza tym powinni zobaczyć przekaźnik w słupku, uwielbia się wypalać po uszkodzeniu alternatora.
ciekawe co to za astra z silnikiem Isuzu i altkiem Delco.
Poszukuje diód do mostka z alternatora hitachi LR170-420B. Jaki typ diód tam jest. Alternator mam z opla astry 1,7TD z silnikiem isuzu. Proszę o poradę.
Mozecie mi pomóc jak mam sprawdzic stojan i wirnik w domowych warunkach czy nie jest walniety.Czy jest to wogule mozliwe.Chodzi mi akurat w tym momencie o alternator do opla astry 1 ,1.7 td(silnik nie isuzu).Pozdrawiam
Alternator ładuje.
fotka 2
http://obrazki.elektroda.pl/1419615500_1... http://obrazki.elektroda.pl/1419615500_1...
Jeśli stan naładowania twojego akumulatora jest wystarczający , masz dobre połączenia i masy to zobacz czy masz plus po stacyjce?
silnik1.7 td isuzu
USB ,wywsuwasz bardzo dziwne teorie. Co do tej astry,to jeżeli z silnikiem isuzu,na 100% do roboty alternator,padły diody prostownika glównego.
Tak będzie w wiekowym aucie - świece przeciążają alternator. Stąd, szczególnie przy silnikach Isuzu i alternatorach Hitachi dość spore wydatki.
tak on jest elektroniczny przy alternatorze...
wyglada na to ze alternator albo regulator napiecia
Zatem zbadaj co dzieje się na przewodzie od alternatora.
Wymień przekaźnik ,na pewno przygrzany i się wiesza ponieważ świecenie kontrolki nie ma nic wspólnego z alternatorem/ oczywiście chodzi o przekręcenie zapłonu/.P
Witam serdecznie, po wymianie czujnika temperatury wody na nowy, wskaźnik temperatury nic nie pokazuje (opel astra 1.7 z silnikiem isuzu rok prod 2000 ) czy potrzeba kalibrować nowy włącznik !? Wcześniej wymieniana była chłodnica wody i naprawiany alternator.
Mam problem z alternatorem w Oplu astrze 17D silnik ISUZU 1993r. zapala sie lampka od ładowania, zanikają wskazania obrotomierza, wyciek oleju.Co z tym zrobić?
Jaki to auto ma silnik?Jeśli diesel, to Opel czy Isuzu.
audi 2.5 tdi v6 głowica fiat siena palio 1.6 16v miejsce montowania alternatora( jazda po niewielkiej kałuży może skończyć się smiercią alternatora) opel astra f kombi silniczek tylnej wycieraczki bmw e39 2.5d pompa wtryskowa fiat cinquecento 700 gaźnik aisan jakość kół dwumasowych przyprawia o mdłość - nie wiem z jakich podzespołów są pradukowane ale...
|No to jeśli pasek nie ma uślizgu alternator do poprawki. Sprawdz jeszcze bezpośrednio napięcie + i - na alternatorze.
Pompa na alternatorze.
Żenada. Zamykam.
To jest sterownik świec żarowych,pruj alternator
Czyli alternator do regeneracji
A może być też tak że kontrolka się świeci bo alternator ładuje ale nie tak na 100%, ale wystarczająco żeby jeździć? I może jeszcze pochodzi cały sezon? Dodano po 36 To nie Isuzu to ten niemiecki Dodano po 1 To nie Isuzu to ten niemiecki
Więc czemu nie sprawdzisz tego alternatora powinien dawać 14 V
Cały czas w alternatorze.
Bo jest "napędzany" z alternatora.
witam wymienilem ostatnio w alternatorze stojan w oplu astrze 1,7td z silnikiem isuzu,alternator jest z pompka oleju do wspomagania serwa,stojan byl kupiony nowy,i teraz ladnie pieknie wszystko chodzi tylko wskazowka od obrozomierza zawyza o 2000obr.moze ktos spotkal sie z tym problemem?i cos poradzi na to.
Niestety japońce często tak mają. Lepiej byłoby zastosować przekaźnik świec od astry 1.7 isuzu no i oczywiście mocny alternator.
1. Sprawdź lampkę czy nie spalona. Możesz to zrobić podłączając pod zacisk L we wtyczce plus z baterii przez opornik / żarówkę Jest przekaźnik lampki. 2. Nawet jeśli spalona to przy wyższych obrotach powinien zaskoczyć (funkcja auto-start regulatora). Bzdura,żadna fukcja autostart, to po prostu pozostałość magnetyczna, i lampka nie ma nic do wzbudzenia...
Witam. Jakiś czas temu naprawiłem alternator dwa miesiące było ok dziś znów brak ładowania alternator do elektryka spalony mostek i przegrzania uzwojenie. Doradzał abym kupił alternator od astry F silnik 1.7 isuzu. Zamówiłem nowy dziś zamontowany i przy włączonych światłach ładuję 13.7 v . Dodam iż wymieniłem kabel od alternatora do akumulatora na nowy....
Przez te 3 minuty silnik osiągnie 60 stopni:)
To podpowiem że jest przekaźnik w słupku kierowcy sterowany z alternatora i to on gasi kontrolkę.
Rozłącz ten czarodziejski kabelek od alternatora do wspomagania (jak dobrze pamiętam po lewej stronie komory silnikowej przy podszybiu jest kostka) jak mimo to będzie działało wspomaganie to zespół pompy. Jak definitywnie przestanie to alternator.
sprawdż ładowanie,regulator i szczotki w alternatorze
Alternator samowzbudny valeo czy hitachi?
Sterowanie świec w oplu isuzu jest takim komputerkiem o ile pamiętam z prawej obok nug pasażera, Co do pobierania napięcia to nie będzie nic ze świecami W tych modelach alternatory lubiały kraść prąd.
Alternator hitachi to najgorszy alternator jaki znam.pada w nim wszystko uzwijenia diody regulator.trzeba uważać przy zakupie części czy są właśnie do tego modelu.Bardzo często sprzedają do alternatora 50A a w Astrze jest 70A i to njczęściej jest przyczyna wszystkich awarji.Poza tym woda bardzo psuje te alternatory Trzeba robić osłonki i to pomaga.
albo cos dzieje sie z alternatorem lub stacyjką
mam pytanie.wpadłem w kałużę i padł mi alternator.Kontrolka od ładowania gaśnie po odpaleniu autka,ale nie ładuje.Rozkręciłem go (hitachi) i odrazu było widać że padły 3 diody prostownicze 30A. Te 25A są dobre.Oporność na wirniku jest ok.30 ochm.Na uzwojeniach stojana ok.25 ochm.Czy to są prawidłowe wartości oporów?Alternator 70A.Pozdrawiam.
Dajcie spokój opornikowi który nie ma żadnego znaczenia.Po pierwsze coś tu nie gra z instalacją.Po wypięciu kostki z alternatora kontrolka musi świecić ponieważ z przekaźnika dostaje masę a przekaźnik jest dwuobwodowy i rozłącza styki po podaniu napięcia z wzbudzonego alternatora i wtedy gaśnie.Po drugie jeżeli z alternatora wychodzi na styku kontrolki...
Standard piszczenia w tym silniku to wyrobione koła pasowe. Isuzu ma ten problem że jest duże obciążenie alternatora po odpaleniu "grzeją świece żarowe"
cos z ładowaniem. Sprawdzic naciag paska, sprawdzic klemy, + na alternatorze, masy.
Masz problem z alternatorem. W dieslu sygnał obrotomierza jest brany z alternatora. To również tłumaczy zachowanie kontrolki ładowania.
Jeśli się nie mylę w tym modelu obrotomierz dostaje sygnał z alternatora. Sprawdź napięcie ładowania
Witam, w astrze zapaliła mi się kontrolka ładowania, a po chwili wspomaganie przestało działać. Obroty podniosły się do 1000-1100. Wcześniej około 850. Astra odpala bez problemu, pasek klinowy cały. Czy może to być wina akumulatora???? Czy też może alternator? Na jakie koszty się szykować ? i czy można bez obaw kupić alternetor z allegro nowy za około...
wygląda na to, że znów poszedł mostek. Możesz relamować, ale tego nikt nie uwzględni, wg mnie nierozważnie użytkujesz auto, isuzu ma to do siebie, że mostki mogą siadać co pół roku. Musisz wiedzieć, że po zapaleniu świece grzeją tu do kilku minut, co za tym idzie, nie powinno się włączać od razu świateł, dmuchawy na wysokie biegi lub co gorsza ogrzewanej...
Sprawdź alternator i akumulator oraz połączenia elektryczne.
Klinowy jak dasz szerszy to nie poradzi sobie z małą średnicą koła alternatora. Będzie jeszcze gorzej. W takim modzie montuje się koło pasowe z alternatora opla astry F isuzu o dużej średnicy. Sprawdzony patent. Można też dorobić u tokarza i pasek 10 tka uciągnie 150A pod pełną mocą.
Czasem jest to rzecz banalna jak zabrudzone klemy. Posprawdzaj dokładnie wszystkie przewody - te przy alternatorze szczególnie.
nie odcinaj dogrzewania silnika! bedzie przerywał jak bedzie zimny! zreszta swiece grzeja 6 min Tylko, ze w 1.7D Isuzu świece grzeją kilkanaście sekund,a dogrzewanie pod odpaleniu się odcina, bo właśnie bierze sygnał z alternatora, czy silnik pracuje i uwala alternator.
Jakbyś wiedział co to za alternator to chyba byś tak nie pisał.P
Przekaznika w benzynie chyba niema w prawym słupku,miały takowy ople ale diesle isuzu.Jak masz alternator Delco to dioda wywalona w mostku prostowniczym.
odpowiednik 561 Elmotu tylko czy jest tam orgyinalny alternator.....
Witam. Mam problem z alternatorem w astrze f 1.7 TD z silnikiem isuzu. Alternator nie doładowuje, napięcie wynosi 12.5V(pomiar przy wyłączonych wszystkich odbiornikach oraz po rozłączeniu świec). Cała instalacja została sprawdzona i wszystkie styki przeczyszczone.Akumulator jest nowy. Problem musi leżeć w alternatorze. W alternatorze wymieniłem regulator...
Vectra ma alt z wtyczką dwupinową, Astra i Corsa na silniku Isuzu z 4-ro pinową.
Czy z alternatora odłączałeś przewód z +B i wtyczkę?
mozliwe ze rozłancza podgrzewanie swiec po 5 minutach jakis przekaznik moze byc nadpalony lub alternator regulator i szczotki
To spróbyj pobudzić alternator do życia. Potrzebny jest taki maleńki defibrylatorek.
Sprawdź czy wszystkie kable dobrze podłączyłeś. ( te od alternatora, świec i czujnika ciśnienia oleju)
Alternator ładuje, ale nie wiadomo, czy odbiorniki nie ciągną z akumulatora więcej, niż akumulator jest w stanie "się ładować" z alternatora. A jest prawdopodobne, że na wolnych obrotach tak właśnie się dzieje, W takiej sytuacji spada napięcie. Jeśli napięcie utrzymuje się na właściwym poziomie a bateria jest rozładowana to istotny jest czas ładowania...
ale właśnie alternator był juz dwa razy rozbierany i wszystko bylo niby o.k.
Jeżeli będzie złą masa łącząca akumulator z silnikiem, to rozrusznik nie będzie kręcił ( diesel!) Zła masa alternatora z łapą mocującą jest tam niemozliwa-alt jest łapany na 3 uszy!
ja mam ten silnik isuzu i nie wiem jak rozpoznać który to altelnator możecie napisac jakieś wskazówki
Tak.Ten kabelek podaje plusa po rozruchu i sterownik świec wie że auto chodzi,ładuje i dogrzewa świece.Taki sam motyw jest w Astrach,Vectrach A i B,Combo itp.
Miałem ten sam problem w astrze 1,7TD isuzu gdzie obrotomierz jest elektroniczny i sterowany z alternatora, w alternatorze miałem zwarcie na uzwojeniu stojana najczęściej objawiało to się przy wjechaniu w wodę.
dzisiaj w warsztaciku stwierdzono ze ciśnienie ok, ale nadal ładowania nie ma i świece zarowe po uruchomieniu silnika sie nie wylaczaja!!!, tym chyba stwruje sterownik świec żarowych który odłącza alternator poki sie nie wyłącza czy to jest możliwe???????? dołączam schemat instalacji po prawej stronie jest sterowanie świec i alternator. prosze o odpowiedź...
Isuzu mają czerwony napis TURBO na deklu. Dostać się do niego to makabra. Tym pewnie wszystkich zmyliłeś i myśleli że masz Isuzu. W Oplowskim to alternator jest prakycznie na wierzchu.
Hmm silnik 1.7 td ISUZU pzrerabiałem temat alternatora w opel astra z takim samym silnikiem alternator HITACHI z wyjsciem na pompe podcisnienia wspomagania hamulcow . sprawdz polaczenia - wtyczki jesli to nie pomorze to niestety rozbiorka alternatora . sprawdz czy jest przejscie uzwojenie wirnika moze byc naderwany przewod przy pierscieniach slizgowych...
Albo serwo, albo wakupompa (w isuzu na alternatorze, w silniku opla na wałku rozrządu), trzeba sprawdzić czy wytwarza podciśnienie
Podczas regeneracji alternatora wyszło, że po prostu przejechał swoje :) wymienione zostały pierścienie, łożyska i szczotkotrzymacz.
Konkretnie to chodziło mi o schemat wewnętrzny alternatora Hitachi - nie miałem czasu dokonać sekcji zwłok, a bardzo interesuje mnie dlaczego regulator napięcia ma 6 wyprowadzeń, w dalszej kolejności interesuje mnie sposób włączenia do instalacji lampki kontrolnej ładowania. Konkretnie w przypadku Opla Corsy TD Isuzu, rocznik '91.
Ja mam podobny problem opel corsa 1.5d silnik isuzu alternator 2-pinowy.Wydaje mi się że wina tkwi w regulatorze napięcia gdyż z niego wychodzi przewód na lampkę kontrolną.
alternator astra isuzu astra isuzu alternator astra alternator isuzu
roboty edukacyjne sprężyna siłownika krups aparat trust
automat smoke robot humanoidalny
Zużycie gazu w piecu Termet Silver Pro bez czujników Ustawienia pieca Termet Silver Pro 25-55°C