Witam, wymieniłem tzw gruszkę w turbosprężarce w Mascocie 2.8 dti - silnik ten sam co w iveco master na zwykłej pompie rotacyjnej. Założyłem wskaźnik ciśnienia aby wyregulować ciśnienie. Jakie powinno być ciśnienie doładowania?? - bo mi podczas jazdy na 4 - 5 biegu pokazuje 1 bar i nie wiem czy to...
Po właczeniu zapłonu napięcia nie ma. Mogą to być czujniki? np temp czy ciśnienia? to od ich pracy zależy sprawność zaworu regulującego pracą turbo? jeśli nie działaja to nie ma tam napięcia? czy nie ma napięcia z jakiegoś innego powodu?
Niestety kolego założenie nowego zaworu nic nie dało. Usterka występuje dalej . W czasie jazdy jest ok dopiero jak kilka minut na wolnych obrotach się zapala . Zawór oryginał iveco . Instalacja plus po stacyjce sprawdzony żarówka i masa z komputera sprawdzona nie ma przerw
Witam mam problem z Iveco Daily 4 (3.0 146km) mianowicie gdy auto pochodzi chwilę na wolnych obrotach (przykładowo na światłach) to zafalują obroty i zaświeca się błąd - na desce rozdzielczej 148 i zaczyna migać kontrolka EDC (po zgaszeniu auta i zapaleniu błąd gaśnie). - Wpiąłem auto w komputer i...
Podaj nr. podwozia na początek. Wpiąłem auto w komputer i wychodzi na komputerze błąd 194 - ciśnienie doładowania. Raczej nie diagnozujesz tego EASY skoro podałeś błąd 194. Ale jeśli błąd mówi o niskim ciśnieniu doładowania to musisz sprawdzić turbo, po pierwsze to podciśnienie a po drugie kable...
Witam serdecznie. Oczytałem się zanim napisałem, ale niestety nie znalazłem odpowiedzi, stąd mój kolejny post.. Mianowicie.. podczas jazdy nagle poczułem spadek mocy. Stanąłem gasząc silnik, odczekawszy chwilę odpalił jak zawsze, bez problemów natomiast problem braku mocy nie zniknął.. 2,3,4 bieg to...
Witam,mam problem z iveco daily 3.0 hpi 146 KM 2007 r. blaszak max.Mruga kontrolka EDC i świeci kontrolka silnika na żółto brak mocy jest objawem,bylem na diagnostyce komputerowej i pokazuje błąd: 134 -czujnik ciśnienia powietrza -Poniżej progu maksymalnego -obecny taki mam opis,problem...
Witam w Iveco trakker 2006 wywala mi EDC i ma brak mocy...po podłączeniu kompa jest blad za duże lub zamale ciśnienie doładowania...może ktoś coś podpowie
Witam pojawił się nowy błąd 194 niskie ciśnienie w kolektorze ...coś komuś dzwoni ? EGR nowy , czujnik ciśnienia doładowania nowy , błąd zapala się przy 1200-1800 obrotów przy stałej prędkości , jeśli jeżdzimy dynamicznie brak błędów ....
Filtry paliwa zmieniane na oyginał co 50 tyśkm. Właśnie słychać jak powietrze ucieka z takiego zaworu między silnikiem a wiatrakiem. Resztę muszę posprawdzać i dam znać. Edit: Sprawdziłem co nieco: Pompka po odpaleniu jest miękka i można normalnie pompować. Texą sprawdziłem ciśnienia...
Witam. Pacjent to Renault Master I z roku 94' silnik to 2,5 TURBO DIESEL o mocy 95 KM. Używam go jako lawety, lecz ze względu na to, ze ktoś zrobił platformę o szerokości ponad 2,5m nie mam możliwości wjechania nim do garażu i wszelkie prace wykonuje tylko w słoneczne dni. Na początku były 2 problemy...
Przed wymianą turbosprężarki komputer pokazywał brak ciśnienia doładowania, wymieniłem turbo, elektrozawór i przewody są ok, ciśnienie na wolnych obrotach wynosi 300, natomiast jadąc pod obciążeniem maxymalnie 750.
witam-mam problem z iveco stralisem 450 km-2008r.Silnik po osiągnięciu temperatury 90* traci moc.W servisie stwierdzili awarię turbiny,po wymianie turbiny dzieje się to samo na komputerze wyskakuj niskie ciśnienie doładowania.Prosiłbym o fachową poradę
Zakładając wątek podawaj pełne dane , a tak ogólnie to możesz sprawdzić w parametrach takie rzeczy jak ciśnienie doładowania , przepływomierz, może być problem po stronie geometrii turbiny. Proponuję skorzystać z wyszukiwarki tam jest takich tematów bardzo wiele.
Może dziurawy dolot. Najlepiej zmierzyć ciśnienie doładowania.
Niskie ciśnienie doładowania,na 99% uszkodzony czujnik map
Witam Mam problem ze Stralisem, euro5, przebieg 320000km. Od pewnego czasu auto stało się słabsze i zaczął palić więcej paliwa. Kierowca mówi że dostaje pełną moc dopiero na ok.1400 obrotów. Wyświetla się na żółto błąd ECM DTC E7, FMI 04, oc 126 i drugi na zielono ECM DTC 3C, FMI 04, OC 081. Dodam że...
Wyczyściłem wszystkie kostki w okolicach głowicy silnika i termostatu, wymieniłem wszystkie filtry, czujnik ciśnienia doładowania , wcześniej wspomniany hebel i wszystkie usterki ustały. Serdeczne dzięki za podpowiedzi. Autko śmiga bez zarzutu.
Witam Doszedł tester edc, wybłyskałem błędy i jest: 2.7 czyli problem z czujnikiem ciśnienia doładowania, może ktoś powiedzieć gdzie go znajdę, tak się składa, że mam używkę na podmiankę albo jako inna kwestia tego błędu, problem z zaworem west gate, który w tej turbinie zastępują chyba kierowniczki...
Polecam podpiąć pod komputer, więcej się dowiemy :) daj znać co i jak Podpiąć pod komputer Eurocargo z 95 roku... Stara 1142 też pod komputer podpiąć bo to mniej więcej ta sama generacja... Co do problemu to pierwsze co do sprawdzenia to turbo, szczelność dolotu czyli pomiędzy turbosprężarką...
Taka trasa ba pewno nie pomoże, zwłaszcza jak w dolocie jest olej i trafi on do silnika. Przyjedź się z kompem i zobacz jak się zachowuje ciśnienie doładowania.
Błąd EDC przy niskich obrotach ok 1700 i wysokim biegu. Proszę o porade...wszystkie tematy powoli się wyczerpuje...wtryski czujniki turbina egr wszystko wymienione lub sprawdzone A błąd jest nadal...teraz mam wysokie ciśnienie doładowania w kolektorze kolorowym...p0234...pozdrawiam
Witam. Stralis stracił moc brak jakichkolwiek bęłdów ciśnienie doładowania dochodzi do 2.7 bar tylko zastanawia mnie otwarcie mprop texa pokazuje 20% według mnie za dużo. Ile powinno być?
Szukam dalej. Możecie powiedzieć mi czy uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania może powodować takie anomalia jak u mnie mają miejsce ? W sensie brak mocy to wiadomo ale czy kopcenie na zimnym i ciężkie palenie też ?
Dalej nie wiemy jakie masz tam błędy. Też dopiero co robiłem takie Iveco i EDC zapalal się bo DPF za duże ciśnienie różnicowe było. Kolega Megawe dobrze podpowiada, poluzuj DPF i zobacz czy różnica, a najlepiej 1. Kody błędów 2. Ciśnienie doładowania, ciśnienie paliwa, ciśnienie różnicowe, MAF i zrzut...
ok. czyli ten pedał gazu do wymiany? nie da sie go naprawić? czujnik ciśnienia doładowania jeśli jest zintegrowany z cz. temperatury to ile ma kabelków? Po mojemu 4.Wiesz gdzie szukać- w kolektorze.Ale brak pewności czy on padł.:|
Jak to jest sterowane analogowo czy też cyfrowo po CAN. Nastawnik turbiny jest bezpośrednio połączony z niewielkim modułem sterującym. Moduł umieszczony jest zależnie od rodzaju kabiny. W małych kabinach jest zdaje się na bocznej ścianie, pod deską rozdzielczą, jakby "nad pedałem gazu" Przynajmniej...
Wystarczy że ma luż i przy wyższych prędkościach obrtowych wirnik hamuje o obudowę. Że zawór wastegate jest nieszczelny. Sprawdzałeś to ciśnienie przy 100 km/h? W poniedziałek sprawdzę ciśnienie. Właśnie go odpaliłem. Jak zawsze po chwili zaczął kuleć... Odłączyłem przepustnice i ......
Dzień Dobry. Podepnę się pod temat, bo widzę, że podobny mam problem. W moim przypadku chodzi o silnik 3.0 w IVECO 2008r. (z turbiną bez zmiennej geometrii). Po odpaleniu (na biegu jałowym) przepustnica się zamyka i powstaje podciśnienie w kolektorze ssącym. Po paru sekundach sterownik...
Może sie okazać, ze tłoki, korbowody musisz wymienić na kute, a to spory koszt, dochodzi do tego inny kolektor, cały wydech, dolot powietrza, zawór upustowy, komputer do wysterowania całej instalacji, więc według mnie gra nie warta świeczki To czy zakucie motoru bedzie konieczne zależy od ciśnienia...
Case z silnikiem 4-cyl 3,9L, 72KM/2200rpm. Pompa rotacyjna Boscha. Na KKK K24 (z jakiegoś golfa chyba) ciśnienie na biegu jałowym 0,3 bara (przy 2200rpm). Wirniki 35/52mm Garrett T3 (z Vovlo 2,5TD) 0,2bara na biegu jałowym (2200rpm) Garrett TB0259 (podobno z Escorta 1,8TD) na biegu jałowym jakieś...
Są trzy drogi tuningu silnika: - modyfikacja silnika wolnossącego (wałki, zawory, gniazda, dolot, wydech), - montaż urządzenia doładowującego, - jedno i drugie Najlepsze efekty (w rozsądnych kosztach) zyskasz przez zastosowania doładowania (turbosprężarki), zakładając że sam wszystko zrobisz i...
Samo ciśnienie i temperatura to za mało dla silnika turbo doładowanego. może nie tak do końca bo silniki Iveco Tector w kwestii pomiaru ilości powietrza mają tylko czujnik temp i ciśnienia i jakoś pracują (euro 3 jeśli się nie mylę) mało tego one są Common Rail tyle że może nie są już tak współczesne