Podstawa wygląda nieco inaczej. Nie posiada zaworu ograniczająco ciśnienia. Są dodatkowo dwie wtyczki elektryczne. Jedna zapewnie od grzałki, druga nie wiem. Na odlaczonych, czy podłączonych wtyczkach auto bije ciśnienie tak samo. http://obrazki.elektroda.pl/8466276700_1...
0,9 v do 3,40 v
Albo zatkane w baku albo ta przeróbka (bo to chyba nie ori) jakaś mało skuteczna. Ogólnie co się dzieje że było mierzone ciśnienie?
Ch ...autodiagnoza systemu AL ...niskie ciśnienie instalacji powietrza
Pytanko mam znalazłem taki diagram przykręcania głowicy Diagram sekwencji dokręcania głowicy Śruby mocujące: - Etap 1: wstępne dokręcanie kluczem dynamometrycznym śruby 1-2-3-4-5-6 momentem 100 ± 5 nm; śruby 7-8-9-10 momentem 50 ± 2,5 Nm. - 2. etap: zamykanie kąta śruby 1-2-3-4-5-6 90 ° ± 5 °; śruby 7-8-9-10 60 ° ± 3 °. -...
Może zablokowny zawór elap, hamulca silnikowego. Zablokowane cięgno na wylocie spalin.
Witam serdecznie. Mam problem w Iveco Daily 3.0 2014 rok zbyt niskie ciśnienie oleju. Wymieniona pompa oleju na nową, filtry oleju, czujnik ciśnienia oleju, pedał gazu i dalej to samo.
Kolejno:szczelnośći drożność przewodów podciśnieniowych Wymiana elektrozaworu sterowania EGR, ze starego mogło się oderwać kawałek membramy i zatyka przewód podciśnienia.Ten kawałek 1-2mm może tkwić przy trójniku pod serwem.Jezeli tam masz też elektrozawór VGT do sterowania turbiny to i on może być wadliwy.Zatkana chłodnica lub kanały EGR w głowicy(jeżeli...
Witam jaka była przyczyna!??
Nie wiem czy możliwe ale wygląda jakbyś zamienił wężyki od i do filtra.
194 =Zwiększona wydajność (moc) turbosprężarki to opis błędu dla Iveco daily czyli przeładowanie.
Witam. Czy problem rozwiązany. Od tygodnia siedzę nad tym samym.
Małe pytanko :) Jakie ciśnienie powinny mieć wtryskiwacze w Iveco 150e23
W tym przypadku wtryskiwacze nie mają tu nic do rzeczy. Od razu po odpaleniu jakie masz ciśnienie na listwie? Po odpaleniu rośnie aż do 1800 bar?
Czym mierzysz ciśnienie?
Zapytaj na hurtownie o przewód do podnoszenia kabiny i na nim powinno pisać jakie ciśnienie wytrzymuje.
Jaki ciśnienie doładowania zadane i rzeczywiste?
Koledzy zero uwag ? Pomysłów ? Wisko sprawdzone, po zjezdzie z autostrady można je ręką ruszać , nie trzyma. Jak sprawdzić pompowtryski, co w nich sprawdzić ? tylko końcówki pod kątek rozpylania czy tez jego wydajność / ciśnienie ?
Najprościej będzie odkręcić przewody od złącz z 2 na początku (21 22 itp.) to są wyjścia. I sprawdzić po naciśnięciu pedału hamulca w którym momencie pojawi się ciśnienie. Zanim jednak zaczniesz sprawdź co napisał darfur5. Powodzenia!
Taka trasa ba pewno nie pomoże, zwłaszcza jak w dolocie jest olej i trafi on do silnika. Przyjedź się z kompem i zobacz jak się zachowuje ciśnienie doładowania.
Musisz podglądnąć jak nabija ciśnienie na cr.
Trzeba podgląd parametrów tego co widzi sterownik na zimnym gdy nie chce odpalić. Temperatura płynu, powietrza oraz ciśnienie paliwa.
Witam, Potrzebne mi dane silnika Iveco EuroTech 190E26 CNG typ silnika 8469.41. Potrzebna mi kolejność zapłonu, ciśnienie sprężania i luzy zaworowe. Pozdrawiam
Ciśnienie oleju masz, ale czy jest właściwe na głowicy?
A jakie parametry czujnika ciśnienia rail ?
Klapa gdyby była to by na plaku nie palił chyba, nie zassało by. Kurczę zostaje jedynie synchronizacja i wysterowanie wtryskiwaczy czy jest ?. Jeśli inne parametry życiowe są dobre czyli ciśnienie CR ssanie na przepływce, i obroty wału widzi. Paliwo jest pewne tak?.
A diagnostyka co mówi? Ciśnienie paliwa, doładowania?
Niskie ciśnienie doładowania,na 99% uszkodzony czujnik map
Pisałem że dobrze jak byś podał numer podwozia wtedy można sprawdzić go w systemie. Jeśli jest błąd dotyczący ciśnienia w skrzyni korbowej to może to być też przyczyną sterownik wchodzi w safe mode i ogranicza obroty, do tego jeszcze sprawdził bym turbo czyli wykonał pełny test silnik i turbosprężarki (zwróć uwagę na prędkość turbosprężarki) i moim...
temperatura dochodzi do 102c zaczyna gotować płyn wiskoza nie rusza Elektromagnes, po podpięciu potencjometru zamiast czujnika wisko, złącza się przy temperaturze 106c Wlej płyn zamiast wody, usuń dziurę w układzie chłodzenia (prawdopodobnie uszkodzony korek) i będzie działać. W układzie musi być ciśnienie.
Przemyślałem trochę całą sytuację ,powiem szczerze jednak zaczął bym od miski olejowej i po zdjęciu jej zrobiłbym próbę ciśnieniową, bo czasem ( chodzi mi o diagnozę szczelności obsady wtryskiwaczy) po takiej szybkiej diagnozie można tylko niepotrzebnie pół silnika rozebrać. Możliwe że coś wypatrzysz ,olej i tak do wymiany ,a miskę zdjąć to nie jest...
U mnie na Delpi komunikacja ok choć przekłamuje kody do odczytu używam diagnostyki migowej a do podglądu parametrów i kasowania Delpi.Co do błędu 81-monitorowane ciśnienie paliwa ,Ciśnienie zadane nie odpowiada ciśnieniu uzyskanemu,wymień regulator ciśnienia na pompie CR.Siateczka lubi się zapychać przy kiepskim paliwie.
Silnik zapewne 2.8 tylko czy na pompie czy na common. Z drugiej strony mamy na plusie te auta pala bez płomieniowej w zimie ja bym szukał problemu nie palenia gdzieś indziej jak na common to nie robi ciśnienia w układzie i dla tego nie pali tylko się kręci aż uzyska ciśnienie.
Witam, Iveco Daily silnik 3,0, 2006 r. Włączyłem manometr pomiędzy filtr paliwa a pompę wysokiego ciśnienia, ciśnienie po włączeniu zapłonu 1 atm., jak pompka elektryczna przestanie pracować momentalnie spada do zera. Zatkałem powrót paliwa i wskazówka manometru skoczyła na 9 atm. Pompka ma możliwość wytworzyć dużo wyższe ciśnienie. W czasie rozruchu...
" już doszłem" "dafka" ludzie dlaczego tak kaleczycie ten nasz piękny polski język.
Kolego naprawiłeś tego Stralisa?
Witam, sprawdź jakie masz ciśnienie powietrza to które dochodzi do skrzyni biegów, może być uszkodzony zawór czterodrożny ten przy osuszaczu i na obwód skrzyni podaje za niskie ciśnienie powietrza.
dzięki koledzy okazało się że pompa paliwowa padła i dawała za niskie ciśnienie pozdrawiam
auto uderzone? uklad paliwowy nie byl zapowietrzony? synchronizacja jest?
Może dziurawy dolot. Najlepiej zmierzyć ciśnienie doładowania.
Wystarczy że ma luż i przy wyższych prędkościach obrtowych wirnik hamuje o obudowę. Że zawór wastegate jest nieszczelny. Sprawdzałeś to ciśnienie przy 100 km/h?
Witam.Mam zamiar kupić takie iveco rocznik 96 ,po odpaleniu jest ciśnienie około 3bar,ale w miare jak samochód się rozgrzewa ciśnienie spada poniżej 1 Bar na czerwone pole,musze przygazować żeby było około 4.W koparce po odpaleniu ciśnienie cały czas na poziomie 4bar,więc nie wiem czy w Iveco jest inaczej
Sprawdziłem, czyściłem z wyciągniętą pompą i tragedii nie było. Zainstalowałem też manometr, który mierzy ciśnienie paliwa (wstępne), kierowca jeździ z tym i sprawdza, czy ciśnienie nie spada, gdy samochód wywala check i okazało się, że ciśnienie stabilne, około 4,5-5 bar. Więc pompa i zasilanie też odpada.
Witam mam problem z iveco daily 3.0 hpi 2006 rok 35c18 świeci ciśnienie oleju na stałe i błąd przepustnicy stały / po podłozeniu nowej przepustnicy bez zmian. Sterownik EDC16C39 0281012193 vin Iveco ZCFC35D1005629325: 35C18 M.Y.2006 ktoś podrzuci schemat lub rady ??
AL znaczy Air Low czyli niskie ciśnienie powietrza, to że nie ma wycieku to nie znaczy że jest ciśnienie. Podłącz manometr bezpośrednio na skrzynie i zobacz albo prościej jeśli masz komputer podłącz i zobacz w parametrach jakie jest ciśnienie zasilania skrzyni.
Tak to ten przy osuszaczu. Możesz wpiąć się w układ 24 z manometrem i zobaczysz jakie daje ciśnienie. Dodano po 13 Kolego, po odpaleniu samochodu do jakiego ciśnienia ci nabija? Pompuje normalnie i zawór zbija ciśnienie? Może Ty masz sprężarkę niewydajną albo jakieś wycieki i zawór zabezpieczający nie zdążył się jeszcze otworzyć .
Potrzebuje schemat od czujnika ciśnienia oleju aż do licznika ..... świeci ciśnienie oleju czy czujnik wpięty czy wypięty iveco daily 35c18 po 2006 rok sterownik silnika EDC16C39 BOSCH
Panowie, brak ciśnienia paliwa z pompy wysokiego ciśnienia, nadmieniam że wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia, wymieniłem pompę paliwa w zbiorniku i nie idzie ciśnienie na listwę, co może być powodem?
Twoja turbina jest sterowana elektrozaworem czy został sprawdzony? Przewody podciśnieniowe również trzeba sprawdzić , jak masz błąd ciśnienia na cr to zobacz skontroluj sygnał napięcia z regulatora oraz czujnika na cr. Co do samej pompy to jakie masz ciśnienie na listwie?
Regulator na pompie to że wywala błąd czujnika to może być wina za dużego ciśnienia. Jakie ma ciśnienie na listwie zmierzone podczas kręcenia ?
Po pierwsze nie bar a mbar (1000mbar= 1 bar). Dwa które turbo tam siedzi? Bo w 3.0 były ze zmienną geometrią i by pass. Spaliny napędzają turbo i jak ich nie ma lub uciekły bokiem to turbo nie robi ciśnienia. Podobnie jak ciśnienie doładowania ucieka bo np rura za turbo pękła ,czy rozszczelniony jest intercooler.
Moje iveco jest tylko zasilane CNG. Wydaje mi się że może być za słabe ciśnienie cng przy zapalaniu ale nie wiem czy to możliwe.
Jaką turbinę zastosowałeś? Niech mechanik sprawdzi '' na kompie '' ciśnienie turbo podczas jazdy.
Czujnik masz w okolicy alternatora , bardzo zły dostęp . Ciśnienie na rozgrzanym 0.8 / 750 obr 3.5 / 4200 obr
Witam w Iveco trakker 2006 wywala mi EDC i ma brak mocy...po podłączeniu kompa jest blad za duże lub zamale ciśnienie doładowania...może ktoś coś podpowie
Nie działa elektryczny wentylator na silniku lub masz zabrudzoną chłodnicę od zanotti.
Witam Ma ktoś wiedzę gdzie idzie przewód od ciśnienia oleju w 35C18 2006 rok 3.0 HPI ? Czujnik jedno pinowy kolor przewodu na czujniku zielony. Mój problem polega na świecącej kontrolce ciśnienia oleju pomimo że ciśnienie jest ok . pozdrawiam
Pierwsze błędy. Dwa ciśnienie na listwie CR w momencie odpalania.
witam iveca są tanie w kupnie ale ceny części już nie.a jeśli chodzi o twoje pytanie co to może być najlepiej jechać z kompem oprogramowanie ausy czyli izi typowe do iveca możesz sprawdzić turbinę,ciśnienie na pompie,pojedyncze w tryski dosłownie cały silnik.Albo texa troche mniej dokładna,wyświetlany wtrysk może oznaczać wszystko ciśnienie paliwa turbina.Powodzenia.
Zmierz jakoś to ciśnienie w obwodzie filtra. Winny jest zapewne regulator niskiego ciśnienia.
Nie wiem, czy to takie proste. Dzwoniłem do firmy, która zajmuje się czyszczeniem DPF, a oni twierdzą, że mocznik utwardza się w temperaturze powyżej 160 stopni i staje się skałą. Twierdzą, że mają swój patent na rozwiązanie tego problemu, ale za czyszczenie żądają 2000 zł, podczas gdy standardowa cena to 600 zł... Czy używając myjki z dyszą rotacyjną...
Ciśnienie nie ma nic do rzeczy bo dozujesz je podałem. Daj fotkę tych hamulców. Co z bębnami? Nie wytarte za dużo?
Jakie ciśnienie na szynie ? Reg też nie zaszkodzi sprawdzić.
Jakie ciśnienie uzyskuje na listwie w czasie kręcenia rozrusznikiem ?
73tyś.obrotów na minutę to za dużo??? Turbiny się kręcą do 200-300tyś. Kto to zmierzył i czym? Jakie ciśnienie pompuje turbo?
Mechanik che mi pompę wymieniać, ale nie wiem czy to ma sens. Jakie ciśnienie na ''szynie CR''?
Tak dokładnie bosch , tylko ciśnienie na powrocie znalazłem w opisie bosch i też jest podane do max 1 bar.
Jakie ciśnienie tłoczy pompa na rozruchu?
Nie, odepnij złącze przewodu żółte, przewód abs i sprawdź czy blokuje. Dodano po 1 Ciśnienie zasilania przyczepy do 8,5bar.
Sprawdź ciśnienie przed pompą wysokiego ciśnienia po filtrze. Zrób zdjęcia parametrów paliwowych przy próbie rozruchu silnika.
Dokładny numer błędu podaj.
Dane w formie wykresu. Prąd i PWM dla regulatora,ciśnienie zadane i rzeczywiste,rpm ,APP, but w podłogę na trzecim biegu.Patrz co" robi" wtedy ECM. Wątpię by bez oscyloskopu tego nie dało by się wyłapać.
To było poprostu szybciej sprawdzić i tyle. Chciałem też sprawdzić informacje, które ktoś mi kiedyś przekazał. Teraz sprawdzę ciśnienie na sterowaniu naczepy.
Witam witam Mam problem z masterem 2.8 dti 2000 rok nie mogę znaleźć nigdzie jakie powinno być ciśnienie oleju silnikowego na rozgrzanym i na biegu jałowym. Auto data podaje podaje tylko 3.5bar/ 4100rpm nie ma nic o wolnych obrotach. Może ktoś wie więcej. Dzięki za podpowiedzi. Dodam ze te silniki były w ducato, iveco
Jest jeden parametr nieodpowiedni ,"za wysokie ciśnienie na listwie",mechanik mówi ,że jeżeli to nie ten drugi regulator to musi być zajechania pompa i wtryski
Wyjmiesz jeden tłok i tez będzie ładnie chodził. A jedną z przyczyn padania turbin jest zbyt duże ciśnienie w skrzyni korbowej.
Przy dieslu chyba jednak masz rację. Dawno temu czytałem o jakimś tam chipie, który obniżał temp., przez co ECU podawał więcej paliwa - auto jeździło jakby na "ssaniu" - ale to dotyczyło bęzyniaka. Niemniej jednak można kupić "powerbox-a" do diesla, który ingeruje głownie w ciśnienie doładowania i dawkę paliwa.
Wtryskiwaczy kupione nowe w serwisie iveco pompa sprawdzona w serwisie Boscha i nadal problem ten sam
Sprawdź wtryski na przelewy, jakie masz ciśnienie przy kręceniu rozrusznikiem? podaj wartość
Widzi obroty wału? Jakie ciśnienie na listwie CR?
Jest to układ common rail więc ważne jest tutaj ciśnienie uzyskane podczas odpalania oraz stan wszystkich wtryskiwaczy.
Na początek zrób diagnostykę komputerową, odczytaj błędy. Podejrzewam że będzie za niskie ciśnienie w listwie paliwowej, wymień filtr paliwa, a jak nie pomoże to sprawdź wtryskiwacze- zrób próbę przelewową.
Jak wygłądają tarcze, jak wygłada płyn?, czy jeżdziłeś autem po wymianie?. Zrób parę kilometrów i sprawdź ponownie. Dlaczego odpowietrzałeś po wymianie klocków?. Jak by Ci uciekało ciśnienie to pedał byłby twardy cały czas.
Witam pisałem wcześniej bez względu na okoliczności ciśnienie paliwa w jeździe 5 barów.
Nie, kolego. Nie ma potrzeby demontażu rozrządu.
Dalej nie wiemy jakie masz tam błędy. Też dopiero co robiłem takie Iveco i EDC zapalal się bo DPF za duże ciśnienie różnicowe było. Kolega Megawe dobrze podpowiada, poluzuj DPF i zobacz czy różnica, a najlepiej 1. Kody błędów 2. Ciśnienie doładowania, ciśnienie paliwa, ciśnienie różnicowe, MAF i zrzut ekranu tych parametrów przy pełnym gazie przy ok...
Witam, Potrzebne mi dane silnika Iveco 8149.03 CNG (gaz ziemny). Chodzi mi głównie o ciśnienie sprężania, luzy zaworowe, kolejność zapłonów, itp. Jak by ktoś miał coś w stylu Serwis manual to było by świetnie. Pozdrawiam
Witam mam problem z Iveco daily 2008r. 2.3 hpi otóż oryginalny motor wywalił korbę bokiem więc kupilem drugi motor po przełożeniu silnika nie chce odpalić, brak ciśnienia na listwie popuszczając nakrętki przy wtryskach i kręceniu tylko delikatnie skapuje ropa w przelewach od wtrysków jest sucho, po sprawdzeniu komputerem diagnostycznym okazuje się że...
A taki błąd co może dokładnie oznaczać? Błąd mówi o tym że zawór nadmiarowy ciśnienia (PRV) został otwarty. Przeważnie jest to problem z czujnikiem ciśnienia na szynie który widzi za dużą wartość i sterownik próbuje wyrównać ciśnienie więc na początek zdejmij pokrywę i zobacz czy w wtyczce czujnika nie jest olej.
Autobus Irisbus Ares- brak mocy. Silnik Iveco. Błąd 16 https://obrazki.elektroda.pl/5898802000_... https://obrazki.elektroda.pl/3782782100_... Na wyświetlaczu ("błąd ciśnienia hamulca edc") Mikroprzełaczniki w zaworze pedału hamulca sprawne. Co jeszcze szukać?
Przepraszam, że dopiero teraz piszę ale nie dało rady wcześniej (awaria sprzętu). Iveco się pięknie odezwało, trzyma ciśnienie oleju, nie dmucha nic w odmę nie słychać też żadnych niepokojących dżwięków. Znowu wasza pomoc sprawiła sukces, bardzo wam dziękuję. Szczególnie za okazaną pomoc i zainteresowanie dzięki wielkie dla oporniczka. Po sprawdzeniu...
Podłącz manometr w dolot i porównaj ciśnienie turbo pokazywane przez czujnik i rzeczywiste
Proszę opis bł J.ang
WITAM. Mam problem z ciśnieniem oleju w iveco daily 35-8 silnik 2,5 zwykły diesel. Mianowicie na zimnym silniku ciśnienie na zegarze ma ok 5 a jak się rozgrzeje to spada na 1,5 i zapala się kontrolna od ciśnienia oleju na wolnych obrotach jak dodaje trochę gazu to ciśnienie gaśnie. Wiecie może co go boli?
Mierzyłeś ciśnienie na cylindrach ? Odkręć korek wlewu oleju i sprawdź czy ten smród też jest w oparach wydostających się z silnika.
Błąd EDC przy niskich obrotach ok 1700 i wysokim biegu. Proszę o porade...wszystkie tematy powoli się wyczerpuje...wtryski czujniki turbina egr wszystko wymienione lub sprawdzone A błąd jest nadal...teraz mam wysokie ciśnienie doładowania w kolektorze kolorowym...p0234...pozdrawiam
Czyli wszystkie czujniki praktycznie masz uszkodzone +alternator. Chyba że po części masz zakwizytowane przebiegi zdarzeń, które wystąpiły i nie zostały skasowane. Jeśli o takie rzeczy pytasz, to raczej sam nie poradzisz. Wszystko jest do naprawienia, ale warunek-trzeba określić kondycję mechaniczną motoru, choćby ciśnienie w cylindrach,rozrząd cisnienie...
Musisz określić co to jest. Może sprawdź w jakim tempie ubywa oleju na bagnecie. Całkiem możliwe, że jest przyczyna w zasilaniu paliwem- totalnie późny kąt wtrysku , lub inny problem wtryskiwacza itp. Przyłóż rękę do wydechu, czy nie czuć jakiegoś asymetrycznego pulsowania. Cudów nie ma, na koniec zmierz ciśnienie w cylindrach.
swiece żarowe- wyskoczyła by sprężynka czujnik temperatury-może zapowietrzenie-podałby nieprawidłowe ciśnienie na szynie plus check no chyba, że się mylę..
Raczej do sprawdzenia poziom oleju w silniku oraz czujnik ciśnienia.
ciśnienie iveco ciśnienie paliwa iveco iveco iveco regulator ciśnienie
seicento klema medion internetowy pw3015 unitra
wiązka pedału przyspieszenia wiązka pedału przyspieszenia
Kod odblokowujący Radio Navigation System MFD VW Radio odłączone w Audi A6 C6 2004 - diagnostyka i naprawa