Problem rozwiązany istotą wyświetlania błędu był zły wsad w sterowniku i układzie immo sterownika - tu był pies pogrzebany Mruganiem EDC był również problem nie synchronizowanego numeru VIN w body liczniku, sterowniku poduszek itp Mruganiem przebiegu był problem złego modelu sterownika niefabrycznego...
Najpierw popraw(podoginaj) , oczyść i posmaruj (smar do elektryki) piny na wtyczkach czujników.Pasek nie musi być przestawiony wystarczy że poluzował się napinacz, wtedy błąd się pojawia najczęściej przy hamowaniu silnikiem.Łańcuch wałków zaworowych też ma znaczenie,tam też jest napinacz olejowy.No i...
Nie to nie ten silnik. Stralis to Cursor a tu jest tector czyli eurocargo. Czujnik czyta bezpośrednio z koła wałka, jest umieszczony na obudowie rozrządu pod sprężarką.
Witam IVECO DAILY 2008R. 2.3 HPI Błąd: P0016 oraz 144 oraz mrugająca kontrolka EDC jeżeli odpali to wkręca się tylko do 1500 obrotów Diagnostyka: "Wiarygodność wskazań pomiędzy czujnikiem koła zamachowego i wałka rozrządu" Powyżej maksymalnej wartości progowej. błąd obecny. Błąd można usunąć...
Wtryski, pompa ciśnienia, pompa w baku paliwa, czujnik wału, czujnik wałka.
Witam. Borykam się z problemem jak w tytule. Auto odpala prawie jak TDI, ale po dodaniu gazu zapala się kontrolka wtrysku. Stało się nagłe, w jednej chwili, przy cofaniu na placu.Jak się dodaje gazu bardzo, ale to bardzo powoli to nawet się wkręci do 1500 obr. Po przekroczeniu tej bariery zapala się...
Witam, Iveco Daily 2.3 HPI 2006r. Rzucił palenie. Podczas kręcenia wyskakuje błąd: P002A "B" Camshaft Profile Control Circuit/Open Bank 1 (otwarty obwód czujnika wałka rozrządu). Czujnik podmieniony z jeżdżącego Ducato nie rozwiązał problemu. Ktoś coś?
P0025 to czujnik wałka. Sprawdz rozrzad, oscyloskopem 2 kanałowym synchronizacje.
Napisałeś że wtryski okej ale kto je sprawdzał miałem podobny problem na plaka odpalał i okazało się że wtryski zacierały się paliwo do du.....py.Był też drugi przypadek wymienione czujniki wałka wtryski okej a padło oprogramowanie kompa.
Po polsku to raczej nie ma. Instrukcja z euro 4 ale oznaczenie silnika się zgadza. Głowica 1 - 60Nm 2 - 120Nm 3 - 120st 4 - 60st Korbowody 60Nm + 60st Wtryskiwacze 30 - 35Nm Tłoczki hamulca JAKE BRAKE 19Nm Wałek rozrządu 80Nm + 60st Luz międzyzębny koła wałka/pośrednie 0.074 —...
Witam, samochód Iveco DAILY z 2011 roku, silnik 3.0 HP, rozrząd na łańcuszku. Podczas jazdy zapaliło się EDC i mruga, samochód w trybie awaryjnym (1500 obrotów max). Błąd (TEXA błąd 144) "Wiarygodność między czujnikiem OBROTÓW (wał napędowy) a czujnikiem fazy (wałek rozrządu). Wymieniłem czujnik...
Witam mam problem z odpalaniem IVECO 2,8-125km 2004rok.Auto nie pali z kluczyka a z po pychu pali od strzału a co jest ciekawe to używając samostartu auto jak się silnik pracuje na samostarcie to trzeba wyłączyć zapłon i włączyć i zaczyna wtedy chodzić normalnie czyli jakby nic mu nie było. Zaznaczę...
Witam . Mój problem dla wielu może wydawać sie prosty do rozwiązania ale założe się jednak że tak nie jest. Jak wiadomo problem utraty mocy i świecąca się kontrolka wtrysku jest powszechny w tym modelu samochodu. Tak więc u mnie ten problem powtarzał się wielokrotnie i powtarza sie niestety nadal. Ja...
Wiem, że to nie łatwe bo wszyscy mi to powtażają. Podczas demontażu koło z wałka rozrządu odkręciłem razem z tą płytką do czujnika więc to powinno pasować. Ja myślę że dam radę to trafić w odpowiednie położenie kół między sobą ale martwi mnie ta regulacja na śróbach koła wałka rozrządu. Czy jeżeli na...
W przyszłym tygodniu sprawdzę immo , jak będzie działać to obstawiam na uwaloną kasetę . Otworzę ją i pozmieniam luty może coś pomoże - naj gorsze jest to że jak odpali to wszystko działa normalnie i nie ma się za bardzo do czego przyczepić . Jest sobota wieczór więc pora iść na piwko :) , może jakiś...
Ustawienia zaworów i pompowtryskiwaczy dla 8 10 i 13 są takie same wg.powyższego schematu. Jednak przed regulacją zaworów należy ustawić lub przynajmniej sprawdzić czujnikiem zegarowym fazę wałka rozrządu i fazę koła impulsowego. Faza wałka rozrządu w zależności od silnika wynosi CURSOR 8 2,43+-0,05...
Tak biegi były. Skrzynia myślę że jest dobrze złożona bo nie rozbieraliśmy trybów tylko jako całość z wałkiem wyciągnięte i włożone. Wybierak regulujemy praktycznie na wszystkie możliwe kombinacje i nic. Możliwe by było, że czujnik wstecznego bądź czujnik przebitki jest za głęboko wkręcony i blokuje?...
Błąd 8.1 jeśli występuje razem z 8.2 i 8.3 jest groźny. Samo występowanie 8.1 nie jest niczym szczególnym bo potrafi wskoczyć podczas kręcenia rozrusznikiem. Jeśli jest wiecznie powracający to może być problem z paliwem lub brudny regulator w pompie wysokiego ciśnienia. Na razie bym się nim nie przejmował. 1.7...
Witam. Trafiło mi sia Iveco Daily, nie zapala. Objaw jest taki że raz zapali a raz nie, bez znaczenia czy jest zimny czy gorący. Jak zapali to odrazu z półobrotu, gdy niechce zapalić to z pychu zapala z półobrotu. Jak zapali to silnik chodzi prawidłowo, jeździ, ma moc. Udało mi sie podłączyc pod...
Witam Auto z silnikiem F1AE0481B. Trzeba kręcić długo auto zapali pochodzi 3 sekundy i zgaśnie po kręceniu rozrusznikiem wyskakuje błąd: P005F - Czujnik ciśnienia paliwa nieprawidłowy sygnał. Ciśnienie zadane i rzeczywiste na listwie zgadzają się. Choć badam to CDIF więc wszystko możliwe. Podmieniony...
Witam naprawiam Iveco Daily 2007r 2.3HPI samochód ma problem z odpalaniem dłużej musi pokręcić po czym jak odpali wkręca się tylko na 1500 obrotów. Świeci się także kontrolka EDC . Zapewne samochód wchodzi w tryb awaryjny .. Po podpięciu do komputera pokazuje błąd 144 który brzmi tak "Wiarygodność...
Witam! Mam problem z Iveco daily. Auto zostało zakupione z uszkodzonymi wtryskiwaczami(uruchamiało z plaka). Ktoś grzebał wcześniej gdyż dwa wtryskiwacze były od 2.3 i dwa orginalne od 3.0. Wymontowałem i zawiozłem do naprawy wraz z pompą cr. Dwa wtryskiwacze zostały zakupione kompletnie nowe. Po zmontowaniu...
Zimny silnik po nocy nie pali, cały dzień odpala bez problemu nawet po długim postoju. Jak zimny to klekocze, przy obrotach między 1500 a 2000 jakoś się trzęsie. Fachowiec powiedział, że prawdopodobnie uszkodzony czujnik obrotów wałka rozrządu. Wtryski sprawdzone są dobre. Jaka może być przyczyna.
To jest tylko ustawienie fazy koła impulsowego.Ustawienie rozrządu to wyższa szkoła jazdy.Potrzebne są narzędzia specjalistyczne do ustawienia luzu kół zębatych rozrządu i czujnik zegarowy do ustawienia fazy wałka rozrządu.tadeo.sz(małpa)vp.pl
Znaleziona przyczyna, podpiąłem pod inny komputer i wskazał czujnik położenia wałka rozrządu i kupiłem używany i od razu odpalił. Narazie wszystko działa zobaczymy jak po trasie będzie
Wiec udało się odpalić silnik,okazał się uszkodzony czujnik położenia wału ale po odpaleniu kontrolka wtrysku dalej miga podłączyłem komputer wyszło czujnik położenia wałka rozrządu, sprawdziłem wiązkę od czujnika do wtyczki komputera jest ok czujnik podmieniłem dalej to samo więc co może być przyczyną...
Napisz co było już robione/sprawdzane, jakie błędy EDC. Jeszcze czujnik wału i wałka rozrządu do sprawdzenia.
Nie mam pojęcia czym diagnozować I co robił mechanik i tak stwierdził nie powiedział mi jaki kod tylko stwierdził że trzeba wymienić czujnik położenia wałka
Ja tez już swój problem rozwiązalem, u mnie po wymianie czujnika położenia walka rozrządu na Boscha nadal auto gasło po zapłonie i wywalało błąd czujnika położenia walka rozrządu, mechanik nie wiedział co zrobić, sprawdzał już wszystko i nadal nie było odpowiedzi. Pojechałem wiec do sklepu i kupiłem...
52 wtryskiwacz 2 cyl 53 wtryskiwacz 3 cyl 62 czujnik wałka rozrządu Co to jest te 7 mrugnięć - nie wiem, nie ma czegoś takiego w spisie. Silnik normalnie chodzi? Klawisza nie trzeba trzymać kilka sekund, wystarczy pół sekundy. Procedura kasowania jw po puszczeniu klawisza odpalić silnik.
Brak sygnału z czujnika wałka rozrządu , więc nie zapali co tu myśleć , sprawdź zasilanie czujnika i sygnał , oscyloskop w dłoń i będziesz wiedział . Czujnik zmieniony. Wtyczka ok. Oscyloskopu nieposiadam.
Hej, może czujnik obrotów wałka rozrządu jest uszkodzony? Podłącz kompa i zrób diag. Może problemy z utrzymaniem ciśnienia paliwa. Zacznij od najprostszych rzeczy.
Tak się prezentuje mój rozrząd. Wygląda na to że przeskoczył o jakiś ząbek. Tylko nie wiem czy dobrze ustawiłem wał na znak, ta dziurka w kole zębatym wału ma się pokrywać z tym wycięciem w plastikowej osłonie? tak jak na zdjęciu? Szukałem jeszcze na łączeniu silnika ze skrzynią tego...
rozrząd zobaczyć trzeba rozebrać pół silnika , Podjechać i zrobić? Większość takich problemów miałem z VW i Iveco, brak synchronizacji z czujnika wału i wałka rozrządu wprowadzała silnik w stan awaryjny. Przyczyna zawsze ta sama. 95% przeskoczony rozrząd, 5% badziewne, często oryginalne, czujniki.
Witam ponownie! Po sklonowaniu sterownika wywala błąd synchronizacji czujnika wałka rozrządu. Czujnik na wale korbowym nowy. Na walku rozrządu również. Przy okazji zakładania czujnika wyszło na jaw, że ktoś wymienił silnik i założył od iveco 2.3. Założyłem więc czujnik od iveco ale silnik odpala i gaśnie....
Ducato 2,3JTD silnik IVECO po strzelonym pasku, remont silnika, nowy rozrząd, wszystko złożone na tip-top, wtryski po regeneracji, nowe filtry i płyny. Pierwsza próba 3 błędy: czujnik położenia wałka wadliwe działanie czujnik położenia wału korbowego wadliwe działanie niska wartość ciśnienia paliwa czyli...
To już wiem bo zdejmowałem głowicę. Jak ustawi się wałki rozrządu szerszym sfazowaniem do przodu auta to wychodzi, że koniec suwu sprężania i początek suwu pracy jest na cylindrze 4 od rozrządu. Jak to powiedziałem w serwisie to odpowiedział mi facio, że Francuzi liczą od tyłu i tak mam zapamiętać.czyli...