Witam serdecznie. Mam problem w Iveco Daily 3.0 2014 rok zbyt niskie ciśnienie oleju. Wymieniona pompa oleju na nową, filtry oleju, czujnik ciśnienia oleju, pedał gazu i dalej to samo.
Auto nie było odpalane trzy miesiące. Teraz pompka elektryczna na ramie wydaje inny odgłos i cały czas taki sam. Pompka, po zatkaniu powrotu, momentalnie skacze ciśnienie na 8 bar i wydaje inny głos.
194 =Zwiększona wydajność (moc) turbosprężarki to opis błędu dla Iveco daily czyli przeładowanie.
Kolejno:szczelnośći drożność przewodów podciśnieniowych Wymiana elektrozaworu sterowania EGR, ze starego mogło się oderwać kawałek membramy i zatyka przewód podciśnienia.Ten kawałek 1-2mm może tkwić przy trójniku pod serwem.Jezeli tam masz też elektrozawór VGT do sterowania turbiny to i on może być wadliwy.Zatkana chłodnica lub kanały EGR w głowicy(jeżeli...
Pytanko mam znalazłem taki diagram przykręcania głowicy Diagram sekwencji dokręcania głowicy Śruby mocujące: - Etap 1: wstępne dokręcanie kluczem dynamometrycznym śruby 1-2-3-4-5-6 momentem 100 ± 5 nm; śruby 7-8-9-10 momentem 50 ± 2,5 Nm. - 2. etap: zamykanie kąta śruby 1-2-3-4-5-6 90 ° ± 5 °; śruby 7-8-9-10 60 ° ± 3 °. -...
Auto po zatankowaniu paliwa do pełna ujechało 500 m i momentalnie zgasło. Paliwo zostało zmienione i nic to nie dało. W czasie kręcenia rozrusznikiem nie wydobywa się dym z rury. Po odkręceniu przewodu wysokiego ciśnienia od wtryskiwacza paliwo ledwo kapie, pompa nie wytwarza ciśnienia. Podłączając żarówkę do wtyczki od zaworu dawki, zaświeca się w...
W tym przypadku wtryskiwacze nie mają tu nic do rzeczy. Od razu po odpaleniu jakie masz ciśnienie na listwie? Po odpaleniu rośnie aż do 1800 bar?
Czujnik masz w okolicy alternatora , bardzo zły dostęp . Ciśnienie na rozgrzanym 0.8 / 750 obr 3.5 / 4200 obr
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Po pierwsze nie bar a mbar (1000mbar= 1 bar). Dwa które turbo tam siedzi? Bo w 3.0 były ze zmienną geometrią i by pass. Spaliny napędzają turbo i jak ich nie ma lub uciekły bokiem to turbo nie robi ciśnienia. Podobnie jak ciśnienie doładowania ucieka bo np rura za turbo pękła ,czy rozszczelniony jest intercooler.
Witajcie Iveco Daily 3 2005 rok 3.0 100KW Od wczoraj mam problem z gaśnięciem auta w losowych momentach, raz na wolnych a raz pod małym obciązeniem , auto przytargałem do domu i po podłączeniu kompa mam błąd 62 Ciśnienie szyny - sygnał poza zakresem (odchyłka dodatnia) - przekroczenie normalnego zakresu Parametry widać zadane ciśnienie paliwa i rzeczywiste,...
Nie wiem czy możliwe ale wygląda jakbyś zamienił wężyki od i do filtra.
Panowie, brak ciśnienia paliwa z pompy wysokiego ciśnienia, nadmieniam że wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia, wymieniłem pompę paliwa w zbiorniku i nie idzie ciśnienie na listwę, co może być powodem?
Jest jeden parametr nieodpowiedni ,"za wysokie ciśnienie na listwie",mechanik mówi ,że jeżeli to nie ten drugi regulator to musi być zajechania pompa i wtryski
Regulator na pompie to że wywala błąd czujnika to może być wina za dużego ciśnienia. Jakie ma ciśnienie na listwie zmierzone podczas kręcenia ?
Klapa gdyby była to by na plaku nie palił chyba, nie zassało by. Kurczę zostaje jedynie synchronizacja i wysterowanie wtryskiwaczy czy jest ?. Jeśli inne parametry życiowe są dobre czyli ciśnienie CR ssanie na przepływce, i obroty wału widzi. Paliwo jest pewne tak?.
U mnie na Delpi komunikacja ok choć przekłamuje kody do odczytu używam diagnostyki migowej a do podglądu parametrów i kasowania Delpi.Co do błędu 81-monitorowane ciśnienie paliwa ,Ciśnienie zadane nie odpowiada ciśnieniu uzyskanemu,wymień regulator ciśnienia na pompie CR.Siateczka lubi się zapychać przy kiepskim paliwie.
auto uderzone? uklad paliwowy nie byl zapowietrzony? synchronizacja jest?
Nie działa elektryczny wentylator na silniku lub masz zabrudzoną chłodnicę od zanotti.
Jaki ciśnienie doładowania zadane i rzeczywiste?
Ciśnienie oleju masz, ale czy jest właściwe na głowicy?
W Iveco spotkałem się że komputer liczy ciśnienie zadane jako ciśnienie względne, a rzeczywiste jako bezwzględne. Odejmij od rzeczywistego, ciśnienie atmosferyczne czyli jakieś 970-990 i wtedy się mniej więcej zgadzają ze sobą.
Iveco Daily 2.8TD 2002 r 125 KM Auto ma problem z porannym rozruchem Podczas kręcenia często pojawia się kontrolka z wtryskiwaczem- migająca i wtedy auto nie chce odpalić. Gdy rano pomogę mu plakiem to potem na ciepłym pali raz za razem. Sterownik silnika to ms 6.3 Błąd czytany Delpi to 81- układ odpowietrzenia zbiornika. Ciśnienie za niskie Gdy bład...
Znowu zabrałem się za ten samochód i nadal brak diagnozy, otóż sterownik edc16c39 poszedł na immo off, jednakże oprócz pozbycia się kontrolki od immo nic to nie dało, nadal nie otwiera wtryskiwaczy, czujnik na listwie zamieniony, czujnik położenia wału i wałka również, zamieniona pompa wraz z wtryskami, sprawdzone obie skrzynki bezpieczników i przekaźników...
Sprawdziłem, czyściłem z wyciągniętą pompą i tragedii nie było. Zainstalowałem też manometr, który mierzy ciśnienie paliwa (wstępne), kierowca jeździ z tym i sprawdza, czy ciśnienie nie spada, gdy samochód wywala check i okazało się, że ciśnienie stabilne, około 4,5-5 bar. Więc pompa i zasilanie też odpada.
Wisko działa na krótko działa że stałą prędkością wcześniej jak kupiłem iveco to odpiołem wtyczkę od czujnika wiskozy i włączało elektromagnes teraz się coś podziało auto jest bez klimy wisko jest z w układzie ciśnienie jest odkręcam korek robi psyk i tyle węże mają ciśnienie jak normalnie nie za twarde ogrzewanie jest wisko włączało mi się okolice...
Potrzebuje schemat od czujnika ciśnienia oleju aż do licznika ..... świeci ciśnienie oleju czy czujnik wpięty czy wypięty iveco daily 35c18 po 2006 rok sterownik silnika EDC16C39 BOSCH
Na początek zrób diagnostykę komputerową, odczytaj błędy. Podejrzewam że będzie za niskie ciśnienie w listwie paliwowej, wymień filtr paliwa, a jak nie pomoże to sprawdź wtryskiwacze- zrób próbę przelewową.
Sprawdź ciśnienie przed pompą wysokiego ciśnienia po filtrze. Zrób zdjęcia parametrów paliwowych przy próbie rozruchu silnika.
Wystarczy że ma luż i przy wyższych prędkościach obrtowych wirnik hamuje o obudowę. Że zawór wastegate jest nieszczelny. Sprawdzałeś to ciśnienie przy 100 km/h?
Przed wymianą turbosprężarki komputer pokazywał brak ciśnienia doładowania, wymieniłem turbo, elektrozawór i przewody są ok, ciśnienie na wolnych obrotach wynosi 300, natomiast jadąc pod obciążeniem maxymalnie 750.
Taka trasa ba pewno nie pomoże, zwłaszcza jak w dolocie jest olej i trafi on do silnika. Przyjedź się z kompem i zobacz jak się zachowuje ciśnienie doładowania.
Witam mam problem z iveco daily 3.0 hpi 2006 rok 35c18 świeci ciśnienie oleju na stałe i błąd przepustnicy stały / po podłozeniu nowej przepustnicy bez zmian. Sterownik EDC16C39 0281012193 vin Iveco ZCFC35D1005629325: 35C18 M.Y.2006 ktoś podrzuci schemat lub rady ??
Koledzy pomocy, mam iveco daily 2.3 2006r, samochód na zimnym działa w porządku, gdy się nagrzeje zaczyna gasnąć przy gwałtownym dodaniu gazu, nawet na biegu jałowym. Można się nim rozpędzić do 100km/h ale łagodnie dodając gazu, gdy da się but w podłogę, zaświeci się EDC i gaśnie. Na 4 biegu powyżej przy ok 3000 obrotów, można dać pedał w podłogę i...
Mierzyłeś ciśnienie na cylindrach ? Odkręć korek wlewu oleju i sprawdź czy ten smród też jest w oparach wydostających się z silnika.
WITAM. Mam problem z ciśnieniem oleju w iveco daily 35-8 silnik 2,5 zwykły diesel. Mianowicie na zimnym silniku ciśnienie na zegarze ma ok 5 a jak się rozgrzeje to spada na 1,5 i zapala się kontrolna od ciśnienia oleju na wolnych obrotach jak dodaje trochę gazu to ciśnienie gaśnie. Wiecie może co go boli?
Musisz podglądnąć jak nabija ciśnienie na cr.
IVECO DAILY 2015r. Brak czynnika chłodniczego w układzie klimatyzacji. Maszyna nie jest w stanie nabić zalecanaj ilości czynnika zamiast 475gram dobija tylko około 200gram. Po zrobieniu próżni i podłączeniu azotu pod złącze HP oraz puszczeniu azotu od razu ciśnienie pokazuje się na LP. Po odłączeniu szybkozłączy i naciśnięciu zaworku LP w celu spuszczeniu...
A diagnostyka co mówi? Ciśnienie paliwa, doładowania?
U mnie problem już w dwóch samochodach 3.0. Jeden 145 KM drugi 177KM Na 5 biegu przy około 2500 wywala EDC i błąd zbyt duże ciśnienie doładowania. Mechanika zaproponował sprawdzenie szczelności dolotu ale brak czasu na to jak narazie. Wymieniłem już EGR, zawór regulujący, przepływomierz i przepustnicę.
witam iveca są tanie w kupnie ale ceny części już nie.a jeśli chodzi o twoje pytanie co to może być najlepiej jechać z kompem oprogramowanie ausy czyli izi typowe do iveca możesz sprawdzić turbinę,ciśnienie na pompie,pojedyncze w tryski dosłownie cały silnik.Albo texa troche mniej dokładna,wyświetlany wtrysk może oznaczać wszystko ciśnienie paliwa turbina.Powodzenia.
Na komputerze pokazuje ciśnie 710 bar wymieniłem czujnik i jest tak samo sprawdziłem cała wiązkę od czujnika jest wszystko dobrze.Czy może być uszkodzony sterownik silnika
Podaj nr. podwozia na początek. Wpiąłem auto w komputer i wychodzi na komputerze błąd 194 - ciśnienie doładowania. Raczej nie diagnozujesz tego EASY skoro podałeś błąd 194. Ale jeśli błąd mówi o niskim ciśnieniu doładowania to musisz sprawdzić turbo, po pierwsze to podciśnienie a po drugie kable do zaworka turbo sprężarki. bo wymieniłem już chłodnice,...
Witam Może ktoś ma parametry czujnika różnicy ciśnienia przed i za katalizatorem. Jaki sygnał wychodzi z czujnika do kasety? Jaki zakres? Pozdrawiam
Przy dieslu chyba jednak masz rację. Dawno temu czytałem o jakimś tam chipie, który obniżał temp., przez co ECU podawał więcej paliwa - auto jeździło jakby na "ssaniu" - ale to dotyczyło bęzyniaka. Niemniej jednak można kupić "powerbox-a" do diesla, który ingeruje głownie w ciśnienie doładowania i dawkę paliwa.
Witam Ma ktoś wiedzę gdzie idzie przewód od ciśnienia oleju w 35C18 2006 rok 3.0 HPI ? Czujnik jedno pinowy kolor przewodu na czujniku zielony. Mój problem polega na świecącej kontrolce ciśnienia oleju pomimo że ciśnienie jest ok . pozdrawiam
Witam wszystkich Mam problem ze swoim iveco 2,8 diesel 2001 rok common rail nie chce palić jak jest zimno na dworze. Wtryski wymienione, filtr paliwa też, pompka na ramie i filtr.Kontrolka świecy płomieniowej świeci, elektrozawór podłączałem na krótko i chyba się załącza. Mechanik che mi pompę wymieniać, ale nie wiem czy to ma sens. Czy luzy zaworowe...
Iveco Daily 35/12 1993r 2.5td 120km pompa podaje na wolnych obrotach po odpaleniu ponad 6atm wystarczy lekko przegazować i ciśnienie skacze jeszcze wyżej . Dekiel pompy oleju w którym znajduje się zawór nadmiarowy zdjęty , tłoczek z minimalnymi ryskami przesuwa sie pod naciskiem bez zacięć . Jaka może być przyczyna utrzymywania tak wysokiego ciśnienia...
Dziwna skala 0.2 gdy przy naciśnięciu na hamulec jest 60-100bar. Generalnie z czym problem? No właśnie tak pokazuje gdy pedał nie jest naciskany. Na postoju lub podczas jazdy bez wciskania pedału hamulca ciśnienie samo wskakuje na 0.25 bara i puszcza. Przy wciskanym pedale normalnie skacze nawet do 150 bar, zależnie od siły wciśnięcia. Problem zaczął...
Witam. Auto jak w temacie rok 2004 poj.2.8 Nie ma napięcia na czujniku ciśnienia paliwa który jest na szynie paliwowej. przewody sprawdzone do Ecu. Wywala cały czas błąd nr.85 "czujnik ciśnienia paliwa" mruga czerwona kontrolka wtryskiwacza. Auta odpala na wolnych chodzi dobrze ale jak chcesz ruszyć to gasnie ,a przy odrobinie szczęścia idzie jechać...
Jak wygłądają tarcze, jak wygłada płyn?, czy jeżdziłeś autem po wymianie?. Zrób parę kilometrów i sprawdź ponownie. Dlaczego odpowietrzałeś po wymianie klocków?. Jak by Ci uciekało ciśnienie to pedał byłby twardy cały czas.
Jakie ciśnienie uzyskuje na listwie w czasie kręcenia rozrusznikiem ?
Widzi obroty wału? Jakie ciśnienie na listwie CR?
Jaką turbinę zastosowałeś? Niech mechanik sprawdzi '' na kompie '' ciśnienie turbo podczas jazdy.
Moje iveco jest tylko zasilane CNG. Wydaje mi się że może być za słabe ciśnienie cng przy zapalaniu ale nie wiem czy to możliwe.
Jest to układ common rail więc ważne jest tutaj ciśnienie uzyskane podczas odpalania oraz stan wszystkich wtryskiwaczy.
iveco daily czujnik ciśnienie iveco daily ciśnienie listwie iveco daily wysokie ciśnienie
ciśnienia oleju słabe danfoss rozruchowy wskaźnik płynu chłodniczego
pamięć ferrytowa koralik pamięć ferrytowa
Volkswagen Golf 4 ESP – odpowietrzanie tylnych hamulców, odblokowanie pompy VCDS Grzałka z termostatem bimetalicznym do bojlera CWU 75°C – Galmet, Kospel, Selfa, Eliko