Witam jak w temacie co to jest jest to po lewej stronie pod filtrem powietrza ,wychodzą tam dwa przewody chyba jakieś ciśnieniowe jeden wychodzi gdzieś w ramę pojazdu a drugi chyba do elektrozaworu? http://obrazki.elektroda.pl/8530253800_1... moje pytanie tak z czystej ciekawości co to jest i do czego to służy i za co to odpowiada....
rozwiązaliście problem. Mam to samo
Jest tylko jeden przy filtrze.
Witam dołączę się do tematu mam problem z iveco daily 50c14 które nie pali jak jest zimno, lecz gdy postawie go w garazu temp ok 8 stopni pali na dotyk. Sprawdziłem świece wypalają sią ładnie i przekaźnik świec podaje na prąd ok 20 s. Wymieniłem filtr wstępny , sprawdziłem wtryski na przelewach i równo podawały, Komputer texa jedynie pokazał błąd wału...
A w którym miejscu są te filtry ?
oryginalny Tester Delphi daje rade ogólnie ale niestety z Iveco sobie nie radzi. Dodam że Wtryski po regeneracji pompa ciśnieniowa sprawdzona, turbina zregenerowana. Zastanawia mnie jeszcze pompka wstępna bo jest dość sporo opiłków w filtrze.
Może być jeszcze dziura w dolocie. Wyjmij filtr jak pomoże to jest dziura. Dwa może sam przepływomierz jest walnięty / nie od tego silnika. Przepływka nowa, .org.. dobrana po Vin + adaptacja . Szukałem nieszczelności.. nic nie widać. Sprawdzę z tym filtrem
Sprawdż układ zasilania z filtrem paliwa włącznie.
Filtr im droższy tym lepiej. Faktycznie najlepiej orginalne. Przy ilość oleju w tym silniku ok 8l jak pamiętam i wymiana co 15tys km można zastosować mniejszy filtr choć w Iveco spotykałem tylko duża wersję.
Zrobisz wtryski to lepiej zlać paliwo nalać świeżego i przepompowac przez układ, no i filtr obowiązkowo.
Blisko filtra oleju powinien być. Patrzyłeś tam?
Układ paliwowy sprawdzony? Filtry czyste? Niezapowietrzone ?
Wez strzykawke 500ml i wtlocz olej przez filtr do magistrali zanim zatrzesz silnik.
Woda w filtrze paliwa i włączony tempomat.
Witam, w niektórych silnikach są filtry ODMY co ile km się je wymienia ? https://obrazki.elektroda.pl/3496402000_... Na zdjęciu filtr do: IVECO DAILY silnik: 3.0 FIAT DUCATO silnik: 3.0 CITROEN JUMPER silnik: 3.0 PEUGEOT BOXER silnik: 3.0 OPEL MOVANO silnik: 3.0 RENAULT MASTER silnik: 3.0 RENAULT MASCOTT silnik: 3.0 Co ile km ten...
Zmierz jakoś to ciśnienie w obwodzie filtra. Winny jest zapewne regulator niskiego ciśnienia.
Nie wiem czy możliwe ale wygląda jakbyś zamienił wężyki od i do filtra.
Taki komunikat wyskakuje na wyświetlaczu... Np jak wyświetlało edc 81 to chodziło o filtr paliwa...,
Witam. Iveco Daily 65C18 3.0 176 KM 2009 Jazda pod górę, zaladowany- zapala się EDC kod błędu 062. Zjazd na parking, zgaszenie silnika, ponowne odpalenie- błędu brak aż do następnego sporego wzniesienia. Itd.. Ktoś zna temat i podpowie mi co jest do wymiany? Dodano po 1 Dodam, że filtr paliwa ma 8 tys.km. Ale zacznę od niego.
Sprawdź ciśnienie przed pompą wysokiego ciśnienia po filtrze. Zrób zdjęcia parametrów paliwowych przy próbie rozruchu silnika.
Czesto w tych autach zapycha się filtr siatkowy na końcu regulatora w pompie. Sprawdz pod lupą . Problem załatwia wymiana filtra paliwa na filtr UFI który ma wewnąrz siatke platikową wyłapującą wszytkie zanieczyszczenia
Przyczyna był zapychający się filtr paliwa parafiną. Wystarczyło zmienić filtr i stację benzynową.
Na początek zrób diagnostykę komputerową, odczytaj błędy. Podejrzewam że będzie za niskie ciśnienie w listwie paliwowej, wymień filtr paliwa, a jak nie pomoże to sprawdź wtryskiwacze- zrób próbę przelewową.
Witam iveco daily 4 bus 2,3 35s14 pompa paliwa nie dostaje napiecia bak wyjety przepłukany filtr wymieniony pompka podłaczona na krotko działa po ponownym złozeniu niedziała juz białej goraczki dostaje bezpiczniki sprawdzone jeszcze przekaznik tylko ktory
Na logikę zapchany filtr cząstek stałych . Trzeba pozbyć się z niego popiołu , wypalić sadze .
Witam wszystkich mam problem z Iveco 2,3D 2007r odpala normalnie ale nie może wejść na obroty, obroty zatrzymują się na 2600-3000 i bardzo kopci, nie bardzo wiem czego szukać . Sprawdziłem filtr powietrza jest czysty.
Kolejno:szczelnośći drożność przewodów podciśnieniowych Wymiana elektrozaworu sterowania EGR, ze starego mogło się oderwać kawałek membramy i zatyka przewód podciśnienia.Ten kawałek 1-2mm może tkwić przy trójniku pod serwem.Jezeli tam masz też elektrozawór VGT do sterowania turbiny to i on może być wadliwy.Zatkana chłodnica lub kanały EGR w głowicy(jeżeli...
Witam, Iveco Daily III 3,0 2005, manometr włączony pomiędzy elektryczną pompkę na ramie a filtrem paliwa pokazuje 0,4 bara. Jak zablokuję przepływ paliwa za manometrem to ciśnienie paliwa skoczy na 8 barów. Prawidłowa wartość ciśnienia 3,5 - 5 barów. Za filtrem oleju jest coś, do czego dochodzą przewody paliwowe. Może tam być regulator ciśnienia. Wygląda...
Wymiana filtrów płukanko baku i wszystko powróciło do normy
Zaglądnij na zawory, hydro popychacze. Pod autem na ramie jest pompka paliwa elektryczna a przed nią filterek paliwa, wymień ten filterek, drugi filtr paliwa jest pod maską.
Witam, Iveco Daily silnik 3,0, 2006 r. Włączyłem manometr pomiędzy filtr paliwa a pompę wysokiego ciśnienia, ciśnienie po włączeniu zapłonu 1 atm., jak pompka elektryczna przestanie pracować momentalnie spada do zera. Zatkałem powrót paliwa i wskazówka manometru skoczyła na 9 atm. Pompka ma możliwość wytworzyć dużo wyższe ciśnienie. W czasie rozruchu...
na plaka też nie zapala. gdzie mogę szukać przyczyny ? Plaka zapodaj jak najbliżej kolektora ssącego. Jeden psika drugi kręci. Ropę dobrze żeby była ciepła, z kanistra podstaw. Nowy filtr paliwa, albo obecny osuszyć ze starej ropy i zalać nowej. Dodano po 1 Do sprawdzenia przewód do gaszenia silnika(na pompie) lubi się ułamać. Cenna porada.
dzieki filtr nowy zbiornik i reszta też czyszczona i dalej nic
jak w każdym coomon rall cisnienie wtrysk punkt i pójdzie,szukaj spokojnie najpiierw małych rzeczy filtry itp,w zawory scv i głębiej,coś znajdziesz?
Witam. Iveco Daily 2.8, 2003 rok. Auto na zimnym odpalało od strzała, a po rozgrzaniu przerywało oraz gasło. Teraz już na zimnym jest problem z rozruchem, odpala z plaka i chodzi bez problemu, dopóki się nie rozgrzeje, wtedy znowu zaczyna wariować, świeci się kontrolka wtrysku oraz obrotomierz przestaje działać. Wtryski stosunkowo niedawno robione,...
zmień filtr paliwa, ten na ramie pod kierowcą obok pompki elektrycznej, taki jak do starego poloneza i wyczyść regulator paliwa na pompie cp, problem zniknie
Filtr oleju tylko oryginał A sprawdź czy miska olejowa nie jest zagięta, drożność smoka pompy oleju Do czego zamierzam: zimny olej trudno zaciągnąć przez nie drożny smok co za tym idzie napinacz łańcucha jest bez oleju nie ma tłumienia i łańcuch trzepocze na prowadnicy Sprawdź ciśnienie na zimnum silniku jak szybko narasta
Witam wszystkich Mam problem ze swoim iveco 2,8 diesel 2001 rok common rail nie chce palić jak jest zimno na dworze. Wtryski wymienione, filtr paliwa też, pompka na ramie i filtr.Kontrolka świecy płomieniowej świeci, elektrozawór podłączałem na krótko i chyba się załącza. Mechanik che mi pompę wymieniać, ale nie wiem czy to ma sens. Czy luzy zaworowe...
zacznij od sprawdzenia filtra dpf, czujnika i jego wezykow, wskazan czujnika itp
Witam. Mam problem z iveco daily 2016r 3.0. Sporadycznie wywala błąd cisnienia paliwa za niskie poza progiem i pojazd gasnie albo nie reaguje na pedał gazu. Wtryski sprawdzone w boschu są ok, zawor regulacyjny na listwie wymieniony, pompa cr bez śladów opilkowania i zawor regulcyjny wymieniony oraz zawor mechaniczny przelewowy, filtr paliwa wymieniony....
Witam wszystkich. Ostatnio kopiłem silnik do Iveco Daily 2,5D i założyłem go do mojego busa, ładnie odpalił ale kontrolka oleju sie świeci. Odkręciłem filtr oleju a tam się okazuje ze pompa nie podaje oleju w ogóle.Co może być przyczyna? Słyszałem ze jak silnik długo stoi to trzeba pompę zalać olejem bo sobie nie poradzi. Może wie ktoś jak to zrobić....
Wiesz co wyjelem filtr powietrza i psiknalem samo startem ale nie zagrał. Ale dziwne jest to że po wyjęciu bezpiecznika auto zgasło A po włożeniu na miejs e już nie zapala
Błędów nie ma, żadnych żółtych silników. To auto ma juz amputowany filtr cząstek stalych , mam pojejrzenie, że może i ktoś coś namieszał, że i kontrolki się nie wyświetlają.
Witam. Mam problem z Iveco Daily silnik 2.8 rok 2002. Gdy go odpalę i dodam gazu gaśnie. Czasami nawet nie chce odpalić albo jak odpali to po 5 sekundach zgaśnie. Bąk wyczyszczony, pompka wymieniona ta na ramie, filtr wymieniony, zawór wysokiego ciśnienia wymieniony na nowy, wtryski sprawdzone są dobre. Komputer się nie połączy ze sterownikiem silnika....
ten czujnik już miałem na wierzchu bo gdzieś wyczytałem że tam jest jakieś sitko i żeby go wyczyścić dla mnie dziwne było że ten bolec co wystaje z tego "czujnika" w ogóle nie pracował -nie szło go poruszyć ?? a jutro sprawdzę jeszcze ten zawór wysokiego ciśnienia pod filtrem i stan tych wężyków. Dzięki Chycel1 :D pozdrawiam
Witam. Dawno nie pisałem ale widzę że są zainteresowani wiedz odpowiem jak to piszecie dla (Potomnych) u mnie błąd znikną gdy wymieniłem filterek paliwowy na ramie (miedzy bakiem a pompa wstępna) , filtr paliwa i regulator Ciśnienia na pompie CR (drogie to ustrojstwo) ale pomogło. Pozdawiam.
Koledzy pomocy, mam iveco daily 2.3 2006r, samochód na zimnym działa w porządku, gdy się nagrzeje zaczyna gasnąć przy gwałtownym dodaniu gazu, nawet na biegu jałowym. Można się nim rozpędzić do 100km/h ale łagodnie dodając gazu, gdy da się but w podłogę, zaświeci się EDC i gaśnie. Na 4 biegu powyżej przy ok 3000 obrotów, można dać pedał w podłogę i...
Witam, Pacjent Iveco Daily 2.3 2007r. Problemem jest brak mocy i mrugająca kontrolka EDC. Błąd 194 - Niskie Ciśnienie Turbodoładowania, powyżej maksymalnej wartości progowej, błąd niestały. Po wyłączeniu zapłonu "resecie" wszystko wraca normalnie na trasie da się pojechać na dłużej bez odcięcia mocy w mieście krócej bo co chwilę przechodzi w tryb awaryjny...
Na początek wymiana filtra paliwa.
Witam,mam problem z iveco daily 3.0 hpi 146 KM 2007 r. blaszak max.Mruga kontrolka EDC i świeci kontrolka silnika na żółto brak mocy jest objawem,bylem na diagnostyce komputerowej i pokazuje błąd: 134 -czujnik ciśnienia powietrza -Poniżej progu maksymalnego -obecny taki mam opis,problem w tym że żaden z czujników od powietrza nie jest uszkodzony i...
Dzien dobry:) prosze o pomoc, mam problem z iveco daily 3.0 170km 2010r bi-turbo, wiec tak -turbina dobrze ładuje -map sensor ok -przeplywomierz ( na biegu jałowym przeplyw 735ml) -dpf ok -sonda lambda ok -dolot cały sprawdzony ok -egr nowy -chłodnica spalin szczelna i czysta -wtryski nowe -kolektor ssący czysty -klapa gasząca nowa -filtr paliwa i grzałaka/...
Witam, mam problem z iveco daily 35S14 2.3 HPI, otoz zazwyczaj po odpaleniu silnika, ale takze czasem podczas jazdy przez 5 sek nie podaje paliwa w sensie naciskam gaz lekko faluje obrotomierz ale paliwo nie idzie i auto nie jedzie po okolo 5 sek przestaje sie zacinac wchodzi na obroty i puszcza duzo niebieskiego dymy, normalnie nie kopci w ogole. Doszlo...
Witam, jestem posiadaczem pojazdu Iveco 35-10 1994r, który nie chce odpalić po mrozach jakie były. Samochód przed mrozami odpalał na dotyk. Wymieniłem filtr paliwa, pozakładałem nowe rurki, paliwo na pompę i wtryski jest podawane, układ odpowietrzony, pompa była wymieniana jakieś 5 miesięcy temu. Na plaku odpala ale bez niego gaśnie. Co może być tego...
MechAM według tego co się orientuję to pompa w zbiorniku paliwa tłoczy od 4,4-5,8 przed filtrem a za filtrem 3,5-5 W tym układzie wtryskowym regulator ciśnienia, umieszczony przed pompą wysokiego ciśnienia, reguluje przepływ paliwa konieczny dla układu niskiego ciśnienia. Następnie pompa wysokiego ciśnienia zasila prawidłowo szynę paliwową. Takie rozwiązanie,...
Witam wszystkich serdecznie. Daily 35s18 z 2018 roku. Problem z iveco pojawił się na powrocie z ostatniej trasy. Najpierw zapalił się check ale auto chodziło normalnie. Po postoju 9h odpalił na strzała ale po dodaniu gazu i próbie ruszenia nie umiał się zebrać. Nie chodził na wszystkie gary i szarpał. Po "przegazowaniu" pare razy ,doszedł do siebie...
Witam ja mialem tak.Kontrllka mruga tylko jak puszcze gaz powyżej 2 tyś obrotów.A problem był opiłki metalu w całym układzie wymiana filtr na ramie flitra pod maska, pompa paliwowa do regeneracji I z tyłu do wymiany regulator całe sitko było zasyfione płukanie zbiornika 2000 zł koszt.teraz śmiga jak nowy.Iveco daily 2.8 2002 camonn rail a I jeszcze...
Tylko że przeważnie problem jest za zapchaną nagrzewnica nie kamieniem a innym drobnym syfem (kawałki plastiku ,gumy, nikt raczej na wodzie nie jeździ). Wystarczy płukanie i czyszczenie bo filtr kabinowy przeważnie jest tylko na dopływie świeżego powietrza i wymiennik potrafi być zabity kurzem amen plus gąbki do uszczelniania które się zdegradowały...
Witajcie Iveco Daily 3 2005 rok 3.0 100KW Od wczoraj mam problem z gaśnięciem auta w losowych momentach, raz na wolnych a raz pod małym obciązeniem , auto przytargałem do domu i po podłączeniu kompa mam błąd 62 Ciśnienie szyny - sygnał poza zakresem (odchyłka dodatnia) - przekroczenie normalnego zakresu Parametry widać zadane ciśnienie paliwa i rzeczywiste,...
Witam szanowne forum. Mam dziwny problem z Iveco Daily 35C13 2.8 z 2002 roku. Miga mi kontrolka wtrysku, diagnoza sterownika silnika pokazuje problem z czujnikami temperatury płynu chłodniczego oraz paliwa. Czy zimny czy ciepły wskazanie jest identyczne, odpinałem czujnik podstawiając rezystancje dalej ten sam pomiar.57 stopni ciecz i 42 paliwo. Ponadto...
Witam ponownie. Do objawów doszła jeszcze marchewka i napis żeby wymienić filtr paliwa. Po wymianie dzieje się to znacznie mniej razy tzn wcześniej raz dziennie nieraz dwa a po wymianie dwa razy na miesiąc. Błędy oczywiście sprawdzę znowu jak będę w domu. Dodam co wyskoczy.
Dodam jeszcze że wymieniłem filtr paliwa. A dziś odkręciłem tę śrubę na klucz 6 z naciętym łebkiem na płaski śrubokręt "co widać na zdjęciu" i okazało się ze jest to hmmm ???, taki bolec z gumowym ringiem na końcu i było na nim kilka drobnych opiłków metalu. Wyczyściłem i dalej to samo Może trzeba będzie to bardziej jakoś wyczyść tylko jak ?
Witam, podobny problem z silnikiem 2.3 auto podczas jazdy wkręca się na max 2000-2500tyś obr po.czym albo gaśnie albo po prostu muli strasznie ciężko pod górę podjechać.Co ciekawe na postoju pedał w podłogę i biję do opisu ile fabryka dała choć od czasu do czasu potrafi zgasnąć wymienione filtry wyczyszczona przepustnica zaworek w pompie wtryskowej...
Do tej pory to wyglądało tak: po przekręceniu kluczyka w poz.2 zapalały się wszystkie kontrolki i po okołu 2 sekundach wszystkie gasły z wyjątkiem ciśnienia oleju i jeszcze jakieś obok ciśnienia oleju. w poz 3 rozrusznik kręcił. Obecnie wygląda to tak: po przekręceniu kluczyka w poz 2 przez moment błyśnie żółta kontrolka chyba filtru i nie zapala się...
Witam Posiadam Iveco Daily 35C15 z 2002r., autko pali bez problemu, niestety po osiągnięciu 2500- 3000 obrotów lub pod większym obciążeniem traci moc, maxymalna prędkość to 110km/h, przy czym zapala sie kontrolka wtrysków. Po puszczeniu pedału gazu kontrolka gaśnie, jednakże mocy brak. Samochód jest po wymianie filtrów, wyczyszczeniu zbiornika, sprawdzeniu...
witam Jak w tytule IVECO daily 35S12v 116 km 2007 r.wyświetla mi się EDC samochód traci moc ostatnio miałem to samo paliły się wszystkie kontrolki żaden mechanik nie wiedział co mu dolega robiłem wszystko aż nagle wymieniłem filtr paliwa i wszystko było ok przejechałem około 5000 km i wsiadł inny kierowca i w trasie zapaliła się kontrolka EDC i ponownie...
Witam. Mam następujący problem z dwoma identycznymi samochodami. Iveco Daily 3,0 2010r Jedno i drugie auto zgasło w ten sam sposób, relacja kierowcy w czasie jazdy samochód raz zgasł ale odpalił nie zatrzymując się ale jak już stanął i zgasił silnik więcej już nie udało się ani jednego ani drugiego odpalić podkreślam obydwa w ten sam sposób.Na plaka...
Iveco daily 2009r. 2.3 Problem z nim polega, że po nagrzaniu silnika przy większym obciążeniu gasnie np. 4 bieg, niskie obroty i gaz w podłodze. Szczególnie dotkliwe przy wyprzedzaniu. W sterowniku błędy 150 i 151. Wymienione oba zawory na pompie, filtr paliwa, elektryczna pompa pompuje 5.3 bar. Wtryski regenerowane, pompa była na sprawdzeniu. Zimny...
Witam, moje Iveco 2,8 td 1999r, kuleje z mocą. Obiawy, max prędkość to 80KM/h. Z ładunkiem widzi górkę i już się prosi o drugi bieg. Wymieniłem filtr paliwa, powietrza, rozebralem turbina, klapa działa, nie zacina się, gruszka sprawna, przewód ciśnienia szczelny . Odpala normalnie, chwile przykopci na jasno, i po chwili jest już normalnie. Proszę o...
Witam serdecznie. Mam kłopot z Iveco, przy rozpędzaniu się na zimnym silniku jest w stanie osiągnąć 70km/h, wraz ze wzrostem temperatury prędkość ta maleje, auto gaśnie uprzednio lekko się dławiąc coś jakby paliwa brakowało. Kiedyś te usterkę usunąłem w dość nietypowy sposób bo wystarczyło wymienić pompkę paliwa. Mechanik powiedział, że to może być...
mozesz powiedziec o jaki zawór dokladnie chodzi? ten w podstawie filtra paliwa? mam ten sam problem ze auto gaśnie Dodano po 2 (at)djdark93
Witam forumowiczów!Przeszukałem chyba wszystko co jest na necie na temat iveco daily...głowa pęka od nadmiaru informacji.Walcze dzielnie z moim iveciem,z elektryką,niestety poprzedni właściciel daleki był od trzymania instalacji w oryginale... Auto mam juz 3 lata,kontrolka wtrysku(błędu)świeciła od początku,niemiej jednak tydzień temu samochód przechodził...
Dzis odebrałem pompe z regeneracji , zapewniano mnie ze pompa jest 100% sprawna , sprawdzana itp. Zamontowałem pompe , nowy filtr paliwa i czas na uruchomnienie i dupa. Zero poprawy , absolutnie nic sie nie zmieniło. Na kompie brak błędow , jak z placzka odpale chodzi jak marzenie, bez plaka nie odpali , ręce mi opadają. Możliwe ze człwoiek ktory robi...
Witam. Mam problem ze starym iveco silnik 2.5 td 100km kupiłem były wycieki z pompki wstępnej paliwa ale nie ropy a oleju spod wajchy co pompuje się paliwo. Wycieka a raczej wywala olej góra odma czysta olej filtry powymieniane 3 sztuki pompek zmienione i problem taki sam czy oryginał czy zamiennik dziej popracuje i problem wraca
Jesli silnik tak się zachowuje w pierwszej kolejności należy sprawdzić ciśnienie zasilania pompy paliwa przed filtrem paliwa Ciśnienie to wytwarzania. Jest przez elektryczną pompę paliwa umieszczoną pod samochodem na podłużnicy. Ciśnienie którego wartość to 3.5-5.5 bara jest ograniczane na zaworze umieszczonym na filtrze paliwa. Następną czynnością...
Przypadkiem trafiłem na ten temat miałem założoną turbinę 3p w MF-255 Olej weź z czujnika ciśnienia oleju dajesz trójnik przepływ jest wystarczający powrót dałem do powrotu sprężarki powietrza. Nie wiem jaki masz filtr powietrza ale jeśli taki jak w MF-255 ma on za mała przepustowość Turbina od iveco daily 2,8l dmucha 0,3 bar od 1000rpm chłodnica oleju...
Czesc, zakupiłem latem Iveco Daily z 89roku 2,5 TD, to kamper choć to nie istotne. Troche dziwilo mnie iż jako diesel nie ma żadnej kontrolki na zapłonie z grzaniem silnika, ale ze pali na strzała to zaniechałem temat. teraz jestem w podrózy w uk i ostatnie 2dni bylo po 2stopni w nocy i próbowałem odpalić a tu dupa nie załapał tylko kopcił na biało,...
Dzięki za podpowiedzi.. niektóre z nich okazały się pomocne. W rozwiązaniu problemu pomogło : Wymiana zaworu sterującego EGR (wielkością... jak kieliszek dołączany do żołądkowej :D czarny! - u mnie umiejscowiony pod filtrem powietrza - dochodzą do niego dwa cienkie wężyki+ kostka ) .. do tego czyszczenie EGR oraz.. wymiana jednego z katalizatorów (mniejszego)...
witam mam od 4 lat iveco daily 35 s 13 2000 rok 2,8 tdi i ostanio po wymianie skrzyni biegow zapalila sie ta nieszczesna czerwona lapka w zasadzie to mruga . auto mniej wiecej do 18 tys obrotow muli pozniej kontrolka znika i samochod dostaje nowego ducha. wymienilem filtr powietrza ale w nim czysto bylo ,elektorzawor od cisnienia paliwa ma dopiero 5...
Witam! Mam w naprawie Iveco Daily 2.5TD (pompa mechaniczna, rocznik 96). Klient przyprowadził auto bo "coś cieknie" i nie ma mocy, a ostatecznie gaśnie. Jak wygląda sytuacja: Auto odpala na zimnym super, lekko kopci na niebiesko, ma moc i nic złego sie nie dzieje, póki się nie nagrzeje. Do mniej wiecej 70-80 stopni auto jedzie normalnie, po mocniejszym...
Witam Opisze w skrócie mój problem. Auto 2.3hpi 85 kw f1a, kupione dwa tygodnie temu z padniętym akumulatorem na którym bardzo dobrze odpalał po mimo że bardzo słabo trzymał i złamanym kluczykiem w stacyjce. Kluczyk dorobiony(złamany kluczyk wsi obok) aku wymienione, jeździł bez problemu dodatkowo wymieniony nowy filtr paliwa. Auto po 3 dniowym postoju...
Witam. Mam taki problem z moim iveco. Samochód odpala, ale po przejechaniu ok 1 km gaśnie. Im krócej stoi bez odpalania tym krótszy dystans można przejechać. Zmiana filtra paliwa nie pomogła. Czy ktoś miał taki problem? Dodam jeszcze, że jak zgaśnie to kontrolka wtrysku mruga
Dziękuję za schemat. Zastanawiam się czy brak w układzie przekaźników nie wpływa na trwałość tej manetki od ustawiania lusterek i czy włącznik grzania luster też długo wytrzyma, bądź co bądź silniczki i grzałki troszkę prądu szarpią a styki w przełącznikach są delikatne. no ale cóż tak to zrobione to trzeba poszukać przyczyny dlaczego nie działa. Czy...
Na ramie jest wstępny filterek paliwa a za nim pompka elektryczna, która tłoczy paliwo do filtra pod maską. Wymień ten mały filterek i sprawdź czy pompka chodzi po włączeniu zapłonu.
Cześć, czy udało Ci się naprawić ten problem? Czy było jedno źródło problemu, czy więcej? Mam to samo w nowo zakupionym Iveco Daily 2006 2.8 125 km. Odpala bez problemów, ale siły nie ma na drogach szybkiego ruchu (też 100 km ciężko przekroczyć, a jazda pod lekką górkę kończy się redukcją do 5. biegu i jazdą 70 km/h). Tak jakby paliwa mu brakowało....
kolego wopor - bzdury wypisujesz! Cisnienie paliwa w ukladzie jest ZMIENNE! Wynosi od ok 250 bar do ok 1500bar (przyklad iveco daily) i zmienia sie zaleznie od obrotow, obciazenia cisnienia doladowania, temperatur itd Jest regulowane przez zawor na pompie CR. W pierwszej generacji ukladow zawor jest po stronie wysokiego cisnienia, w 2 generacji sterowana...
Dodano po 3 Jak zimny silnik to nie chce odpalić, podgrzewałem filtr paliwa, pompę paliwową to nie raz odpali ale nie zawsze, jak już zatrrybi to cały dzień jest ok, nie raz też załapie jak go na kable odpalam
Znajomy poprosił mnie o wymianę wtyczek 13 pinowych w 3 przyczepach(oświetlenie w nich jest tradycyjne żarówkowe) i gniazd 13 pinowych w 2x IVECO III Daily C35-17 (polift). Podobno od początku były problemy z tymi instalacjami ,,dyskoteka" w przyczepach. W obu samochodach zmieniono oryginalne lampy żarówkowe na LED no-name (na zegarach komunikaty o...
Witam. Pacjent to iveco daily 2005 3.0 166 KM na EDC16 Kupiłem uszkodzone auto, bez pewności czy pali czy nie Naprawiłem od strony mechanicznej i elektrycznej co się da, tzn wszystkie kostki i przewody naprawione/ na swoim miejscu Sprawdzone wszystkie bezpieczniki i przekaźniki Nie można auta uruchomić Kręci, idzie prąd na pompkę, pompka pompuje paliwo...
Witam. Mam problem z daily 2003 rok. Nie odpala, z plaka odpali ale po odstawieniu gaśnie. Pompa sprawdzona, regulator pompiarz też sprawdzal i jest ok. Dałem nowe czujniki walu i rozrządu i bez zmian. Paliwo na wtryski dochodzi. Bezpieczniki z edc dobre. Kiedys inny mechanik zdemontowal wstepna pompke z ramy i dal zaworek zwrotny zeby sie paliwo niecofalo....
Witam wszystkich, moze moje doswiadczenie ulatwi komus zycie, a wiec moj kolega posiada iveco daily 2.8 2001 rok problem byl w tym ze po puszczeniu pedalu gazu zaczynala migac kontrolka wtrysku auto tracilo moc wiec trzeba bylo wcisnac sprzeglo lub puscic na luz odczekac 5 sekund i mozna bylo dalej jechac az do nastepnego puszczenia gazu, jezdzil z...
filtr paliwa iveco daily iveco daily filtr paliwa filtr paliwo iveco daily
klonowania dysków mikrotik firewall filter wyciek prądu
Balun do anteny magnetic loop z transformatorem gamma Czy wentylator nagrzewnicy wodnej pracuje nonstop?