iveco daily hi matic zrzuca biegi przy zjezdzie z gory za mocno i wchodzi na wysokie obroty co moze byc przyczyna? (at)ElektrodaBot
to zmierz teraz napięcie na zasilaniu i masie komputera, tu masz serwisówki, schematy https://autoinfo24.ru/rukovodstva-po-rem...
Iveco 35-10 utrzymuje wysokie obroty. Możliwe przyczyny to zablokowana przepustnica, uszkodzony czujnik TPS, nieszczelności w układzie dolotowym lub problemy z układem paliwowym.
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Z tym czujnikiem to prawda ,a ponadto iveko ma wredny komputer i większośc rzeczy on robi i mół wypadek zakwalifikować jako awarie i potrzebne będzie podłączenie go do firmowego kompai skasowanie błędów gdyż może blokować pracą wtryskiwaczy -kolega ma iveko i strasznie klnie na diagnostyke bo po prostu wszystko komp zapisuje (za wysokie obroty i hamowanie...
warunki sa niezalezne czy to wysokie czy niskie obroty czy postoj czy jazda nie ma regule gasnie kiedy chce a co do wtryskow to jak moge sprawdzic czy to sa CR (nie napisalem ale koncowki wtryskiwaczy tez byly wymieniane)
Tzn nie rosło ponad miarę? Jeśli tak to daj obrotów i zakręć korek - zobacz czy ciśnienie nie wzrośnie.
Witam tak jak w temacie mam problem z Iveco Daily 2.3 HPI 2006r a mianowicie od czasu do czasu gaśnie i nie odpala po 10 min odpala ale gasnie nawet na wysokich obrotach po kolejnych 10 min odpala i działa tylko na wysokich obrotach inaczej gasnie a po upływie godziny czy 2 jezdzi i pali bez zazutu co to może być proszę o pomoc. pozdrawiam
Tak się dzieje jak zalejesz paliwo zawodnione (wtedy gasisz i po kilku dniach już nie odpalasz) lub poszły syfy (opiłki) na wtryskiwacze np z pompy wysokiego ciśnienia albo paliwo dziadowskie, ale musiał by być naprawdę nie palne bo przeważnie chodzi kulowo lub nie wkręca się na obroty.
Witam ma problem z Iveco daily 2.3 hpi 2007, wracając z trasy najpierw zgasł przy gwałtownym hamoniu, odpaliłem pojechałem dalej kolejny raz zgasł gdy zmieniałem pas ruchu bujnelo mocno autem. Dodam jeszcze że mam problem z autem gdy odpal obroty delikatnie falują i po kilku sekundach robią się na 1200 po przegazowaniu wracają poniżej 1000 kontrolka...
Błąd EDC przy niskich obrotach ok 1700 i wysokim biegu. Proszę o porade...wszystkie tematy powoli się wyczerpuje...wtryski czujniki turbina egr wszystko wymienione lub sprawdzone A błąd jest nadal...teraz mam wysokie ciśnienie doładowania w kolektorze kolorowym...p0234...pozdrawiam
Tak jak myślałem komputer się uszkodził. Kupiłem drugi zawiozłem do elektronika który wyłączył immo podpiełem i na szczęście działa tylko obroty ma za wysokie. Pojadę na komputer to może to ustawią. Z tego co wyczytałem w necie to komputerki w Iveco tak mają dostanie zwarcie obudowa i wszystko staje. Nie ja pierwszy mam taki problem ponieważ odkręcając...
No to powiem tak. Ten element na klucz 6mm o którym pisałem wcześniej wykręciłem jeszcze raz i za pomocą magnesu wydobyte wszystkie opiłki które się tam znajdowały, wkręciłem go z powrotem ale za mocno bo obroty były bardzo wysokie. Więc popuściłem o 2 obroty i silnik już ładnie pracuje. Nie gaśnie, a mało tego, dostał więcej mocy. Nie wiem czy to było...
Koledzy pomocy, mam iveco daily 2.3 2006r, samochód na zimnym działa w porządku, gdy się nagrzeje zaczyna gasnąć przy gwałtownym dodaniu gazu, nawet na biegu jałowym. Można się nim rozpędzić do 100km/h ale łagodnie dodając gazu, gdy da się but w podłogę, zaświeci się EDC i gaśnie. Na 4 biegu powyżej przy ok 3000 obrotów, można dać pedał w podłogę i...
Witam wszystkich mam problem z iveco daily 2.3 hpi. Auto zostało kupione jako uszkodzone silnik nie odpalał, po podłączeniu pod komputer sprawdzeniu błedów itp wyszło że uszkodzony jest komputer silnika więc został oddany do speca który tym się zajmuje potwierdził usterkę komputera i sprzedał mi sprawny po podłączeniu do samochodu auto dalej nie odpala...
Czytam ST-6000 Wtryskiwacze sprawne na 100% z obrotami dziś sprawdzę. Własnie sprawdziłem obroty podczas odpalania , ponad 300obr/min i w końcu pojawił się jakiś błąd , kod 85 , niestety nie mam opisu. Dodano po 3 Podmnieniłem czujnik cisnienia na listwie i pompkę elektryczną , nic nie pomogło. Jak jak sie poluzuje przewód paliwowy idący od pompy do...
Witam wszystkich, po raz kolejny liczę na pomoc forumowiczów. Auto IVECO DAILY 3.0 150 KM 2007r. przebieg 650 tys. km Iveco ma "wycięty" EGR, 3 miesiące temu założono nowe wtryski i regenerowano głowicę. Problem jest następujący. Po odpaleniu, auto na zimnym silniku mocno dymi na biało śmierdzącym dymem, a po przygazowaniu silnik się dławi. Sytuacja...
Witam forumowiczów!Przeszukałem chyba wszystko co jest na necie na temat iveco daily...głowa pęka od nadmiaru informacji.Walcze dzielnie z moim iveciem,z elektryką,niestety poprzedni właściciel daleki był od trzymania instalacji w oryginale... Auto mam juz 3 lata,kontrolka wtrysku(błędu)świeciła od początku,niemiej jednak tydzień temu samochód przechodził...
Witajcie. Trafiło mi się u kolegi Iveco Daily, jak kupował to sprzedawca twierdził, że silnik to 2.8 diesel. ECu jakie siedzi w budzie to EDC16 0281011228. Problem jest taki, że w trakcie jazdy sterowanie turbo zachowuje się co najmniej dziwnie, ponieważ regularnie faluje. Wiązka przy zaworkach podciśnienia jest pocięta, połatana i śmiem twierdzić,...
dpf wypalałem , kolektorów nie ruszałem i egr tez nie ruszałem , jutro puszczam auto w trase około 300 km taka trasa może pomóc czy zaszkodzić ? Dodano po 20 dodam że jak się wkreci juz powyżej 2000 obrotów to leci jak strzała najgorzej jest jak zwolnie i chcę przyśpieszać ze zbyt wysokiego biegu jak np zwolnie i chcę przyśpieszyć od 1500 obrotów to...
witam Iveco Daily 2008 rok 2.3 Auto pod obciążeniem sprawiało momentami wrażenie ślizgania sprzęgła na wyższych biegach 4 i wyżej. Rosły obroty np. 2200 - 2500/2600 bez przyśpieszenia pod górkę. Zgłosiłem się do mechanika. Zaproponowano mi sprzęgło. Ze względu, że mam dostęp do dużej hurtowni udało mi się to sprzęgło kupić sporo taniej. Sprzęgło, dwu-mas,...
Nie będę wróżył z fusów,ale przypuszczam że masz problem z ciśnieniem paliwa w szynie paliwowej(bez odczytania tego parametru podczas rozruchu, na kompie niczego się nie dowiesz)Do odpalenia silnik potrzebuje min 100-120 bar.Na wolnych obrotach pracuje w okolicach 300 bar.Przyczyną może być jeden lub więcej wtryskiwaczy,lub pompa wysokiego ciśnienia,które...
jeśli chodzi o ekonomię to fakt czym mniejsze obroty i najwyższy bieg na zdrowy rozum ale pomyślcie co przyżywa turbina jak się auto muli do obrotów zaczym ona zaczyna prawidlowo pracować do ~2k rpm, przez silnik jest niedostateczny przepływ powietrza, spaliny przez to mają o wiele większą temperature a turbina się gotuje, silnik turbodiesla powinien...
Witam serdecznie. Kolejny niespotykany dotąd przypadek z życia mojego Daily mianowicie.. Pojechałem do mechaników na wymianę przeplywomierza oraz nierówna pracę silnika (problem zawarty w innym temacie na forum) Wymienili przeplywkę i wpadli na pomysł że w ustabilizowaniu pracy silnika pomoże kodowanie wtryskiwaczy, które kilka tygodni wcześniej wymienili....
Jak w temacie, autko ma spadki mocy, na wyższych obrotach tzn 2500 tys (przy rozpędzaniu lub jeździe pod górkę) bardziej objawia się to 1-2 sekundowymi szarpnięciemi, w czasie takiego szarpnięcia puszcza siwego dyma.Zauważyłem że gdy jadę ze stałą prędkością to te przerwy są regularne (choć nie zawsze) ok. co 6 sekund. Czasami te objawy znikają ale...
Witam mam problem z iveco daily 3.0 euro 5 bi turbo 170 koni , mianowicie problem zaczął się od teoretycznie uszkodzonej turbiny , samochód kopcił jak diabli pił olej litrami , zregenerował turbo auto nadal kopciło piło olej i rzucało olej na wydech , wymieniłem odmę wszystko wróciło do normy ale teraz borykam się z wpadaniem auta w tryb awaryjny ,...
Witam! Mam w naprawie Iveco Daily 2.5TD (pompa mechaniczna, rocznik 96). Klient przyprowadził auto bo "coś cieknie" i nie ma mocy, a ostatecznie gaśnie. Jak wygląda sytuacja: Auto odpala na zimnym super, lekko kopci na niebiesko, ma moc i nic złego sie nie dzieje, póki się nie nagrzeje. Do mniej wiecej 70-80 stopni auto jedzie normalnie, po mocniejszym...
Przypadkiem trafiłem na ten temat miałem założoną turbinę 3p w MF-255 Olej weź z czujnika ciśnienia oleju dajesz trójnik przepływ jest wystarczający powrót dałem do powrotu sprężarki powietrza. Nie wiem jaki masz filtr powietrza ale jeśli taki jak w MF-255 ma on za mała przepustowość Turbina od iveco daily 2,8l dmucha 0,3 bar od 1000rpm chłodnica oleju...
kolego wopor - bzdury wypisujesz! Cisnienie paliwa w ukladzie jest ZMIENNE! Wynosi od ok 250 bar do ok 1500bar (przyklad iveco daily) i zmienia sie zaleznie od obrotow, obciazenia cisnienia doladowania, temperatur itd Jest regulowane przez zawor na pompie CR. W pierwszej generacji ukladow zawor jest po stronie wysokiego cisnienia, w 2 generacji sterowana...
iveco daily wysokie iveco daily obroty iveco daily wysokie ciśnienie
samsung pralka kalibracja komputer wolno stojący rejestrator point
philips gc7011 arduino sterownik kalendarz
XEROX WorkCentre 6605DN - skanowanie nie działa, drukowanie OK Wymiary blokad rozrządu Ford Mondeo 2.0 TDCi