Przy takich temperaturach jak teraz +10 to kontrolka świecy powinna zaświecić choć na sekundę w celu sprawdzenia sprawności układu.Może ktoś z posiadaczy iveco daily III potwierdzi że kontrolka powinna się zapalić na chwile Nie zapali się kontrolka, za wysoka temperatura.
iveco daily hi matic zrzuca biegi przy zjezdzie z gory za mocno i wchodzi na wysokie obroty co moze byc przyczyna? (at)ElektrodaBot
Nie wiem czy możliwe ale wygląda jakbyś zamienił wężyki od i do filtra.
Nie, kolego. Nie ma potrzeby demontażu rozrządu.
to zmierz teraz napięcie na zasilaniu i masie komputera, tu masz serwisówki, schematy https://autoinfo24.ru/rukovodstva-po-rem...
https://obrazki.elektroda.pl/7137438500_... Za zbiornia paliwa poprzez filterek paliwa (nowy) taka pompka pcha paliwo do filtra a z filtra poprzez plastikowe rurki do pompy wysokiego ciśnienia.
tak sprawdzilem wszystko wporzadku dalej to samo
17-tka,czyli z podwójną turbiną.Tam lubi się zacierać ciegno zaworu upustowego turbiny, sterowany podcisnieniem.Paskudny dostęp,ale wykonalne bez demontażu całej turbiny.Najlepiej wymontować siłownik, dobrze oczyścić połączenie mechaniczne i nasmarować smarem odpornym na wysokie temperatury np. z dodatkiem ceramiki.
Potwierdzam. Ja jakiś czas temu (około piętnaście lat temu) miałem do dyspozycji Iveco Daily. I gdy w zimie nadciągały wysokie mrozy, a ja miałem wyjazd w góry, to specjalnie dolewałem do zbiornika około pięć, sześć litrów benzyny na cały pełny zbiornik oleju napędowego. Benzyna zapobiegała wytrącaniu się parafiny z oleju napędowego w bardzo niskich...
Powodów może być 100, potrzebna diagnostyka i odczyt kodu usterki, inaczej nie da rady, najprawdopodobniej, zgłosi błędy związane z obwodem wysokiego ciśnienia paliwa.
Czym mierzysz ciśnienie?
To może rzeczywiście jej czas już minął.
jeżeli nie chodzi elektryczna pompka paliwa w zbiorniku to normalne że wyrzuci ci czujnik ciśnienia paliwa, bo sterownik silnika nie widzi ciśnienia na rampie. Zaczął bym od naprawy tej pompki, żeby podawała paliwo na pompę wysokiego ciśnienia.
Cześć, mam podobny problem ze spalaniem, z dnia nadzień średnie spalanie z 10,3-10,7 wskoczyło na 11,4 do nawet 12 l na 100km. Wystarczy lekko dodać gazu a chwilowe pokazuje po 20-25 l/100 km. Udało Ci się jakoś rozwiązać Twój problem?
Błąd EDC przy niskich obrotach ok 1700 i wysokim biegu. Proszę o porade...wszystkie tematy powoli się wyczerpuje...wtryski czujniki turbina egr wszystko wymienione lub sprawdzone A błąd jest nadal...teraz mam wysokie ciśnienie doładowania w kolektorze kolorowym...p0234...pozdrawiam
Nie działa elektryczny wentylator na silniku lub masz zabrudzoną chłodnicę od zanotti.
Sprawdź ciśnienie przed pompą wysokiego ciśnienia po filtrze. Zrób zdjęcia parametrów paliwowych przy próbie rozruchu silnika.
Ja bym szukał przyczyny w pompie wysokiego ciśnienia, to jest raczej problem mechaniczny, w pompie są zaworki ,które sterują ciśnieniem, mogą być zużyte.
Witam, Iveco Daily silnik 3,0, 2006 r. Włączyłem manometr pomiędzy filtr paliwa a pompę wysokiego ciśnienia, ciśnienie po włączeniu zapłonu 1 atm., jak pompka elektryczna przestanie pracować momentalnie spada do zera. Zatkałem powrót paliwa i wskazówka manometru skoczyła na 9 atm. Pompka ma możliwość wytworzyć dużo wyższe ciśnienie. W czasie rozruchu...
Ciśnienie zadane około 440 bar rzeczywiste dochodzi do 440. Ciśnienie na pompce wstępnej ok 1 bar. Po włączeniu zapłonu paliwo przelatuje przez powrót pompy wysokiego ciśnienia. Dodano po 3 Problem rozwiązany. Klient chciał zaoszczędzić na paliwie i przyznał się że tankował gdzieś w garażu. Padł regulator ciśnienia paliwa ciśnienie było zbyt wysokie.
w moim przypadku jak iveco "padło" to z powodu braku prądu na pompie paliwa tej przy zbiorniku paliwa a co do kontrolki wtrysku to wymienili jeden z czujników na pompie wysokiego ciśnienia pozdrawiam i życzę powodzenia
Ale brałeś pierwsze lepsze - LgY jakie były na sklepie (takie pod 230V), czy typowo samochodowe? Trochę się boję że zwykłe będą źle znosić niskie/wysokie temperatury ewentualnie sól drogową, kontakt z olejem etc i będzie kruszyć się izolacja.
Witam, problem jest z Iveco Daily 2.3 JTD 2000r, mianowicie: zimny odpala, po rozgrzaniu już nie. Auto świeżo zakupione, rozrząd sprawdzony i zmieniony, a przy okazji sprawdzona pompa wysokiego ciśnienia, ale jest bez zmian. Może ktoś miał podobny przypadek?
Jest jeden parametr nieodpowiedni ,"za wysokie ciśnienie na listwie",mechanik mówi ,że jeżeli to nie ten drugi regulator to musi być zajechania pompa i wtryski
Witam. Mam pytanie do użytkownika StanisławPiotr. Mianowicie posiadam Iveco Daily 2017 rok, pojemność 2.3 100 kW, skrzynia automat ZF8HP. Auto zostało zostawione na zimę, wszystko działało OK. Po zimie rozładował się aku, po naładowaniu i założeniu aku auto nie odpala. Po włączeniu zapłonu miga kontrolka świec żarowych i kontrolka od niskiego poziomu...
Miałem podobny przypadek ale w cargo. Poszła pompa wysokiego cisnienia. Głownie się to dzieje jak dodajesz mocno gazu czy tez sie powtarza to przy delikanej jezdzie?
Hej grupowicze, Mam problem z Iveco Daily, model rok 2006, 3.0. Po zimie samochód przestał odpalać, tzn. wywala błąd "za wysokie ciśnienie paliwa w listwie powyżej 1800 bar" i gaśnie po 30 sekundach. Po moich diagnozach i wymienionych częściach, problem nadal występuje. Wymieniłem: - pompę wysokiego ciśnienia, - regulator na pompie paliwa, - czujnik...
Sprawdź filtry odmy. Jeżeli masz je brudne, to kompresja w misce olejowej będzie tak duża, że może nawet wywalać olej przez turbinę. Ja tak kiedyś miałem. Wystarczy odkręcić korek wlewu oleju. Jak mocno dmucha to już wiadomo. U mnie ciśnienie było tak wysokie, że wypluwało olej przez wskaźnik bagnetowy.
tak sprawdzony, Dodano po 1 poprostu brak mi pomysłu co jeszcze moze powodowac tak wysokie spalanie jedyne co mi sie nie podoba to tak wysoki przepływ powietrza na biegu jałowym Dodano po 1 na liczniku delikatnie swieca "pozim plynu chłodniczego", "kontrolka wypalania dpf"
Czytam ST-6000 Wtryskiwacze sprawne na 100% z obrotami dziś sprawdzę. Własnie sprawdziłem obroty podczas odpalania , ponad 300obr/min i w końcu pojawił się jakiś błąd , kod 85 , niestety nie mam opisu. Dodano po 3 Podmnieniłem czujnik cisnienia na listwie i pompkę elektryczną , nic nie pomogło. Jak jak sie poluzuje przewód paliwowy idący od pompy do...
wymienilem czujnik wysokiego cisnienia,z tyłu pompy,jedyne 450zetka czujniczek,jezdzi do dzis aczkolwiek kontrolka swieci caly czas. zamykam temat słowami od iveca z daleka :-)
Bo na zimnym odpala na benzynie. Potem przełącza na gaz. Gdy jest cieplo pali od razu na gazie. Sprawdź czujnik temperatury reduktora moze kłamie jej odczyt, sprawdz dokładnie czy nie ma jednak filtra na wysokim ciśnieniu. Mam wrażenie że problemem będą wtryski.
Panowie a jak w takim silniku wygląda sprawa dostępu do pompy paliwa wysokiego ciśnienia , czy do jej demontażu trzeba rozpinać rozrząd czy wystarczy odkręcić i odsunąć (zaczyna u mnie tam dosyć mocno się pocić od dołu patrząc niby mokra jest pompa wspomagania ale raczej to z pompy CR - jest nad nią a tam słaba jest widocznosc)
Witam tak jak w temacie mam problem z Iveco Daily 2.3 HPI 2006r a mianowicie od czasu do czasu gaśnie i nie odpala po 10 min odpala ale gasnie nawet na wysokich obrotach po kolejnych 10 min odpala i działa tylko na wysokich obrotach inaczej gasnie a po upływie godziny czy 2 jezdzi i pali bez zazutu co to może być proszę o pomoc. pozdrawiam
Witam. Mam problem z Iveco Daily silnik 2.8 rok 2002. Gdy go odpalę i dodam gazu gaśnie. Czasami nawet nie chce odpalić albo jak odpali to po 5 sekundach zgaśnie. Bąk wyczyszczony, pompka wymieniona ta na ramie, filtr wymieniony, zawór wysokiego ciśnienia wymieniony na nowy, wtryski sprawdzone są dobre. Komputer się nie połączy ze sterownikiem silnika....
Witam. Mam pytanie czy przy iveco daily 2002 35s15 2.8 jtd jeżeli jest pompa wysokiego ciśnienia o symbolu 0445020002 to czy można ją podmienić na symbol 0445020006 ?. Jest taki sam silnik. Pozdrawiam
Jesli silnik tak się zachowuje w pierwszej kolejności należy sprawdzić ciśnienie zasilania pompy paliwa przed filtrem paliwa Ciśnienie to wytwarzania. Jest przez elektryczną pompę paliwa umieszczoną pod samochodem na podłużnicy. Ciśnienie którego wartość to 3.5-5.5 bara jest ograniczane na zaworze umieszczonym na filtrze paliwa. Następną czynnością...
Potrzebuję pinologię złącza Iveco. Potrzebuje odczytać jedynie dtc przez CDP, ale mam tylko do niego OBD2. Na wtyku w Iveco potrzebuję znaleźć niski i wysoki CAN. Linię K mam na pinie drugim, zasilanie też mam. W tym wtyku w Iveco Daily nie ma linii L. Ster jaki tam siedzi, to EDC16C8. Może ktoś posiada rozpiskę złącza z uwzględnionym CAN?.
Miałem podobne problemy z moim Daily 35C13 wykręciłem oba czujniki od pompy oraz listwy wysokiego ciśnienie. Przemyłem nitro i przedmuchałem powietrzem - auto śmiga jak dawniej. Wszyscy zwalali winę na wtryski , a wystarczyło wyczyścić oba czujniki. Ważna wiadomość dla posiadaczy Iveco 2.8 Ducato 2.8 oraz Peugota i Renault z silnikami CR.
Tak się dzieje jak zalejesz paliwo zawodnione (wtedy gasisz i po kilku dniach już nie odpalasz) lub poszły syfy (opiłki) na wtryskiwacze np z pompy wysokiego ciśnienia albo paliwo dziadowskie, ale musiał by być naprawdę nie palne bo przeważnie chodzi kulowo lub nie wkręca się na obroty.
Witam. Mam problem z Iveco Daily 2,8 2007r. Problem polega na tym, że w ciągu 3 miesięcy wykończyło mi 4 pompy wtryskowe i nikt nie może mi poradzić co może być przyczyną? Wywala błąd 151 - układ wysokiego ciśnienia, powyżej maksymalnej wartości progowej i 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Z góry dziękuję...
MechAM według tego co się orientuję to pompa w zbiorniku paliwa tłoczy od 4,4-5,8 przed filtrem a za filtrem 3,5-5 W tym układzie wtryskowym regulator ciśnienia, umieszczony przed pompą wysokiego ciśnienia, reguluje przepływ paliwa konieczny dla układu niskiego ciśnienia. Następnie pompa wysokiego ciśnienia zasila prawidłowo szynę paliwową. Takie rozwiązanie,...
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Z tym czujnikiem to prawda ,a ponadto iveko ma wredny komputer i większośc rzeczy on robi i mół wypadek zakwalifikować jako awarie i potrzebne będzie podłączenie go do firmowego kompai skasowanie błędów gdyż może blokować pracą wtryskiwaczy -kolega ma iveko i strasznie klnie na diagnostyke bo po prostu wszystko komp zapisuje (za wysokie obroty i hamowanie...
Witam serdecznie. Mam kłopot z Iveco, przy rozpędzaniu się na zimnym silniku jest w stanie osiągnąć 70km/h, wraz ze wzrostem temperatury prędkość ta maleje, auto gaśnie uprzednio lekko się dławiąc coś jakby paliwa brakowało. Kiedyś te usterkę usunąłem w dość nietypowy sposób bo wystarczyło wymienić pompkę paliwa. Mechanik powiedział, że to może być...
Witam potrzebuję schemat instalacji elektrycznej iveco daily ponieważ mam problem z nie włączającym się sprzęgle na wiskozie i w efekcie rośnie temperatura i ciśnienie czynnika co w efekcie prowadzi do rozłączenia sprzęgła sprężarki. Jeżeli przez sterownik silnika komputerem zasteruję wiskozę to działa poprawnie a klima go nie włącza i po 3 min mam...
Sprawdz temperaturę cieczy termometrem a nie sugeruj się zegarem,ja miałem taki przypadek kierowca zgłaszał wysoką temperaturę okazało się że zegar oszukiwał brak masy na silniku doprowadziłem nowy przewód i wszystko wróciło do normy.
Albo źle zmierzona kompresja, albo przy tak niskiej to zdziwiłbym się gdyby odpalił. Powinna być sporo wyższa.
Witam podepnę się pod temat. Mam iveco daily 2.8 130kM niestety problem jest taki jak u wszystkich miga kontrolka wtrysku auto w trybie awaryjnym pedał w podłogę a on 80 max. Teraz moje spostrzeżenia po wciśnięciu na luzie gazu pod czerwone pole na obrotomierzu gaśnie spowodowane jest to zbyt wysokim ciśnieniem paliwa pompa na górnej sekcji przepuści...
okazało że pękły popychacze i przestawił się rozrząd. Wszystko zostało wymienione ustawione jak trzeba niestety problem jest nadal auto nie odpala wymieniona pompa wysokiego ciśnienia listwy czujniki chyba wszystko co było możliwe i nadal nic. Na Plaka odpala i chodzi cicho komputer nie pokazuje żadnych błędów. może któs z was majakieś pomysły co jeszcze...
warunki sa niezalezne czy to wysokie czy niskie obroty czy postoj czy jazda nie ma regule gasnie kiedy chce a co do wtryskow to jak moge sprawdzic czy to sa CR (nie napisalem ale koncowki wtryskiwaczy tez byly wymieniane)
Tak jak myślałem komputer się uszkodził. Kupiłem drugi zawiozłem do elektronika który wyłączył immo podpiełem i na szczęście działa tylko obroty ma za wysokie. Pojadę na komputer to może to ustawią. Z tego co wyczytałem w necie to komputerki w Iveco tak mają dostanie zwarcie obudowa i wszystko staje. Nie ja pierwszy mam taki problem ponieważ odkręcając...
Witam. Mam Iveco jak w temacie. Wyświetla cały czas kod błędu nr 18 czyli w/g opisu to "czujnik pol przepustnicy /gazu: sygnal za wysoki ". Czy to dotyczy doładowania bo przepustnicy ten silnik nie posiada. Nadmienię że auto dużo pali i nie ma odpowiedniej mocy. Jak zinterpretować ten błąd?
Witam posiadam Iveco daily 50c13 125km silnik 2,8 nie odpala w niskich temperaturach, kręci i jak nie zapału w ciągu 4 sekund to zapala się kontrolka wtrysku (pulsuje powoli) odpadli na plaka lub na kable przy minus 20 stopni tylko zaciąg na długości dosłownie dwóch metrów odpadli bez problemu, po uruchomieniu dopóki nie ostygnie nie ma problemu, zostały...
dpf wypalałem , kolektorów nie ruszałem i egr tez nie ruszałem , jutro puszczam auto w trase około 300 km taka trasa może pomóc czy zaszkodzić ? Dodano po 20 dodam że jak się wkreci juz powyżej 2000 obrotów to leci jak strzała najgorzej jest jak zwolnie i chcę przyśpieszać ze zbyt wysokiego biegu jak np zwolnie i chcę przyśpieszyć od 1500 obrotów to...
No to powiem tak. Ten element na klucz 6mm o którym pisałem wcześniej wykręciłem jeszcze raz i za pomocą magnesu wydobyte wszystkie opiłki które się tam znajdowały, wkręciłem go z powrotem ale za mocno bo obroty były bardzo wysokie. Więc popuściłem o 2 obroty i silnik już ładnie pracuje. Nie gaśnie, a mało tego, dostał więcej mocy. Nie wiem czy to było...
Witam Szanownych Kolegów Proszę o pomoc w odpaleniu Iveco /daily 2001, 2.8 common rail/, już mi ręce opadły, walczę z nim 2 tydzień i nic, opisuję sutuację: - samochód był na chodzie wszystko sprawne, marchewka nie wykazywała żadnych błędów, problemem był cieknący olej z silnika, tak więc wyjąłem silnik, wymieniłem wszystkie uszczelki poza głową, włożyłem...
Ale to widać wszędzie że "Lean managment" i kontrola jakości (by nie była za wysoka bo jak jest to znaczy że można taniej zrobić) jest już wszędzie. Jeszcze jako tako Toyota się wybija ,ale wszyscy robią testy końcowe na klientach w myśl najwyżej się zateguje jak padnie przed końcem gwarancji. Do tego wyżyłowane normy spalin czyli dołożenie dodatkowego...
Nie będę wróżył z fusów,ale przypuszczam że masz problem z ciśnieniem paliwa w szynie paliwowej(bez odczytania tego parametru podczas rozruchu, na kompie niczego się nie dowiesz)Do odpalenia silnik potrzebuje min 100-120 bar.Na wolnych obrotach pracuje w okolicach 300 bar.Przyczyną może być jeden lub więcej wtryskiwaczy,lub pompa wysokiego ciśnienia,które...
Witam wszystkich mam problem z iveco daily 2.3 hpi. Auto zostało kupione jako uszkodzone silnik nie odpalał, po podłączeniu pod komputer sprawdzeniu błedów itp wyszło że uszkodzony jest komputer silnika więc został oddany do speca który tym się zajmuje potwierdził usterkę komputera i sprzedał mi sprawny po podłączeniu do samochodu auto dalej nie odpala...
Usterka naprawiona. Niestety mimo moich wcześniejszych ustaleń (diagnoz) poległem i auto musiało ostatecznie trafić do warsztatu z wysokim wjazdem i kanałem (moje iveco ma 3,5m wysokości) Przyczyną usterki był przerwany przewód, ale elektryk nie chciał szukać tej "przerwy" w całej wiązce która idzie w ramie. Ostatecznie prąd do świateł wstecznych w...
Witam . Mój problem dla wielu może wydawać sie prosty do rozwiązania ale założe się jednak że tak nie jest. Jak wiadomo problem utraty mocy i świecąca się kontrolka wtrysku jest powszechny w tym modelu samochodu. Tak więc u mnie ten problem powtarzał się wielokrotnie i powtarza sie niestety nadal. Ja odwiedziłem 3 serwisy autoryzowane Boscha 1 serwis...
Witam posiadam Iveco 2021 z silnikiem 2.3. Auto ogólnie po wypadku Lecz myślę że to nie problem, gdyż po naprawie auto chodziło i odpalało normalnie. dziś podchodzę do auta przekręcam kluczyk wskazówki od zegarów nawet nie drgną (a zawsze po przekręceniu robiły pełen zakres pracy i wracały do początku), nie pokazuje ilości paliwa ani temperatury cieczy...
Witam mam problem z iveco daily 3.0 euro 5 bi turbo 170 koni , mianowicie problem zaczął się od teoretycznie uszkodzonej turbiny , samochód kopcił jak diabli pił olej litrami , zregenerował turbo auto nadal kopciło piło olej i rzucało olej na wydech , wymieniłem odmę wszystko wróciło do normy ale teraz borykam się z wpadaniem auta w tryb awaryjny ,...
Witam wszystkich, moze moje doswiadczenie ulatwi komus zycie, a wiec moj kolega posiada iveco daily 2.8 2001 rok problem byl w tym ze po puszczeniu pedalu gazu zaczynala migac kontrolka wtrysku auto tracilo moc wiec trzeba bylo wcisnac sprzeglo lub puscic na luz odczekac 5 sekund i mozna bylo dalej jechac az do nastepnego puszczenia gazu, jezdzil z...
Błąd 8.1 jeśli występuje razem z 8.2 i 8.3 jest groźny. Samo występowanie 8.1 nie jest niczym szczególnym bo potrafi wskoczyć podczas kręcenia rozrusznikiem. Jeśli jest wiecznie powracający to może być problem z paliwem lub brudny regulator w pompie wysokiego ciśnienia. Na razie bym się nim nie przejmował. 1.7 wskakuje przy jednoczesnym naciśnięciu...
kolego wopor - bzdury wypisujesz! Cisnienie paliwa w ukladzie jest ZMIENNE! Wynosi od ok 250 bar do ok 1500bar (przyklad iveco daily) i zmienia sie zaleznie od obrotow, obciazenia cisnienia doladowania, temperatur itd Jest regulowane przez zawor na pompie CR. W pierwszej generacji ukladow zawor jest po stronie wysokiego cisnienia, w 2 generacji sterowana...
Witajcie. Będę przejmował pracę po znajomym, który dotychczas jeździł Lublinem 3. Paka standardowa, wysoka z izotermą. Auto niestety zajechane, strach się na nie przesiadać. Postanowiłem więc kupić coś lepszego. Praca polega na rozwożeniu towarów "nabiałowych" i wymagana jest izoterma. Po pobieżnym przeglądnięciu otomoto i mobile, znalazłem w zasadzie,...
Przypadkiem trafiłem na ten temat miałem założoną turbinę 3p w MF-255 Olej weź z czujnika ciśnienia oleju dajesz trójnik przepływ jest wystarczający powrót dałem do powrotu sprężarki powietrza. Nie wiem jaki masz filtr powietrza ale jeśli taki jak w MF-255 ma on za mała przepustowość Turbina od iveco daily 2,8l dmucha 0,3 bar od 1000rpm chłodnica oleju...
Witam! Mam w naprawie Iveco Daily 2.5TD (pompa mechaniczna, rocznik 96). Klient przyprowadził auto bo "coś cieknie" i nie ma mocy, a ostatecznie gaśnie. Jak wygląda sytuacja: Auto odpala na zimnym super, lekko kopci na niebiesko, ma moc i nic złego sie nie dzieje, póki się nie nagrzeje. Do mniej wiecej 70-80 stopni auto jedzie normalnie, po mocniejszym...
Immo jest tu z tego pamiętam w body (BCM). Tak że do odpalenia potrzebujesz BCM. ECU i kluczyk. Błędy ładnie odczytuje Delphi DS150E lub wyższy a klona można mieć za 250-300 pln.
Wystarczy że ma luż i przy wyższych prędkościach obrtowych wirnik hamuje o obudowę. Że zawór wastegate jest nieszczelny. Sprawdzałeś to ciśnienie przy 100 km/h?
Na wstępie chciałbym napisać że obserwuję z ciekawością ten temat od początku. Nie miałem styczności z tymi podejrzanymi wężami, aczkolwiek jakiś czas temu udało mi się znaleźć kawałek takiego węża w komorze silnika jednego ze samochodów. Co ciekawe zamontowanego na silniku go nie było. Może zrobić z nim jakieś eksperymenty? Osobiście naprawiałem dwa...
Witajcie. Trafiło mi się u kolegi Iveco Daily, jak kupował to sprzedawca twierdził, że silnik to 2.8 diesel. ECu jakie siedzi w budzie to EDC16 0281011228. Problem jest taki, że w trakcie jazdy sterowanie turbo zachowuje się co najmniej dziwnie, ponieważ regularnie faluje. Wiązka przy zaworkach podciśnienia jest pocięta, połatana i śmiem twierdzić,...
Jak w temacie . Potrzebny schemat zasilania regulatora paliwa. Z reguły jest tam plus z ECU i masa. Ja natomiast mam na 2 napięcie. Czerwono czarny około 4v i żółto czarny 11v . Auto raz pali raz nie pali , po podaniu wyższego napięcia z zapalarki pali na strzała, odłączam zapalarke nie chce zapalić. Pomocy panowie. Mam wrażenie jakby ECU było strzelone....
Witam. Mam problem z iveco daily 3.0 z 2013r. Pali normalnie jedzie normalnie ale gdy ma jakieś obciążenie nawet małe jak cofanie przez krawężnik lub jazda na wyższym biegu pod górkę to zeczyna kopcić i śmierdzi nie spalonym paliwem. Objawy mniej więcej takie jak nie spalanie na jeden z sześciu tłoków. Oczywiście mogę się mylić. Po zgaszeniu odczekaniu...
witam Iveco Daily 2008 rok 2.3 Auto pod obciążeniem sprawiało momentami wrażenie ślizgania sprzęgła na wyższych biegach 4 i wyżej. Rosły obroty np. 2200 - 2500/2600 bez przyśpieszenia pod górkę. Zgłosiłem się do mechanika. Zaproponowano mi sprzęgło. Ze względu, że mam dostęp do dużej hurtowni udało mi się to sprzęgło kupić sporo taniej. Sprzęgło, dwu-mas,...
Witam wszystkich, Mój Iveco daily z 2002 roku rzucił palenie i chodzi tylko na samostarcie. Wymieniłem wtryski, pompke paliwowa (elektryczna), regulator cisnienia paliwa. dalej nie pali. Po wyjęciu wnętrza zaworku znajdującego się w pompie wysokiego cisnienia podaje paliwo na listwe wtryskowa ale dalej nie zapala. Prosze o pomoc jezeli ktos ma jakies...
iveco daily obroty wysokie daily iveco iveco daily
zasilanie blaupunkt outlook import kwarc overtonowy
honda kierunkowskazy honda kierunkowskazy
Niskie ciśnienie oleju w Hyundai i30 1.4 benzyna Jak uruchomić Hondę Civic 2006 bez kluczyka?