Chodzi ci na kontrolkę na panelu IVECO Control? Prawdopodobnie uszkodził się czujnik poziomu w misce olejowej. Jeśli to moze ci pomóc to po niedzieli dodam schemat ale od EuroTecha
Może najpierw odkręć misę olejową i zobacz czy smok nie jest zamulony. A olej zmieniałeś?
Mam takie coś do czujnika ciśnienia oleju i przepustnicy 3 piny
Witam serdecznie. Mam problem w Iveco Daily 3.0 2014 rok zbyt niskie ciśnienie oleju. Wymieniona pompa oleju na nową, filtry oleju, czujnik ciśnienia oleju, pedał gazu i dalej to samo.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... wyslem Ci już
Tyle co byś na miarce miał 3/4 pełnego tak około 5 litrów ( 7 bodajże jest max)
Zapewne myty był blok w środku przy naprawie i stąd wilgoć i para. Jeździć obserwować.
Czy ktoś znalazł jakąś procedure kasowania inspekcji serwisu olejowego W Daily które naprawiam jest tak ze w zegarach w komputerze w menu jest opcja serwis i jak się wchodzi w nią jest 0km jak to skasować dodatkowo po odpaleniu jakiś czas mruga kontrolka od oleju iveco daily 2013 r 3.0d
A może ktoś wie jak zasilić ten licznik na stole ?
Jak sprawdził wtryski?? Nie podnosi się poziom oleju?
fakt autentyczny smok na zawiasie opadający na dno miski olejowej Co ty piszesz w aucie smok ruchomy, może w stacjonarnym silniku tak ale nie w aucie, a nawet jak by był to część ruchoma zawsze ma być w oleju zamoczona
Cześć, Chciał bym odgrzać temat, potrzebuję schematu instalacji elektrycznej silnika i skrzyni biegów do Iveco Dailly 70C17, E6 rok 2014. Silnik mozna uruchomić ale na komuterze nie widzi modułu silnika i skrzyni, samochód nie przyjmuje biegów ( automat ), nie pokazuje temperatury silnika,oleju itp.
Widzę że podobnych problemów z rozrządem ma kilka osób. U mnie jest dokładnie to samo, wymieniony kompletny oryginalny rozrząd i kilka górnych napinaczy, wymienione szklanki, nic to nie daje. Na zimnym słychać przez 10 sek i się uspokaja, na ciepłym już nie. Mam jeszcze pomysł aby sprawdzić drożność kanałów olejowych, może góra silnika pracuje z za...
Iveco Daily 2.3 2003 rok brak mocy, jakby nie działało turbo. Kody błędów są takie: https://obrazki.elektroda.pl/1363712900_... AI: Jakie dokładnie kody błędów się pojawiają? 17 i 1364 AI: Czy były ostatnio przeprowadzane jakieś naprawy lub konserwacje pojazdu? Wymiana oleju
Dzień dobry, pojawiają się błędy P2141 i P250C zawsze po zgaszeniu auta, zaznaczam, że te błędy pojawiają się zawsze razem, nie ma problemu z ich skasowaniem na odpalonym aucie oraz silnik nie jest wyposażony w czujniki poziomu oleju (P250C).
Nie wiem jak to wygląda dokładnie ale nie ma możliwość abyś miske miał zintegrowaną z łożyskami wału korbowego stosuje się albo malutka miseczka i druga miska aluminiowa jaka usztywnienie bloku albo duża miska i to wszystko albo miska olejowa duża a druga połowa bloku to łożyskowanie wału, możesz miske zdjac bo napewno nie będzie tak że odkręcając miske...
Dokładnie jest czujnik zużycia oleju, po wymianie skasujesz serwis.
Dużo oleju bierze?
Blisko filtra oleju powinien być. Patrzyłeś tam?
Sprawdź dokładnie powrót oleju z turbiny do miski.
Potrzebuje schemat od czujnika ciśnienia oleju aż do licznika ..... świeci ciśnienie oleju czy czujnik wpięty czy wypięty iveco daily 35c18 po 2006 rok sterownik silnika EDC16C39 BOSCH
Zabrakło oleju, gdzieś złapało,przeskoczył rozrząd,silnik do remontu.
Chodzi o IVECO DAILY 2017r. 3.0 170KM. Sprężarka będzie zakładana nowa THERMOTEC KTT090033
Filtr im droższy tym lepiej. Faktycznie najlepiej orginalne. Przy ilość oleju w tym silniku ok 8l jak pamiętam i wymiana co 15tys km można zastosować mniejszy filtr choć w Iveco spotykałem tylko duża wersję.
Założone były trzy pierścienie dwa oddzielne i jeden ze sprężyną co ciekawa zmierzyliśmy dzisiaj ciśnienie i wynosi ono na każdym tłoku po 25 a z odmy kopci jak szalony. Ciśnienie to wydaje mi się prawidłowe przy tym roczniku silnika i jego wyeksploatowaniu, ale oczywiście mogę się mylić, jeśli nie to dlaczego tak kopci z odmy.
Dzień dobry, mam bardzo nietypowy problem, mianowicie kuna weszła pod maskę i zrobiła mi totalne spustoszenie. Teraz nie wiem gdzie szły pogryzione wężyki gumowe i kable . Czy będzie ktoś tak życzliwy i podeśle foto od siebie z silnika? Głównie chodzi o te cienkie wężyki gumowe, które odchodzą około korka wlewu oleju. Iveco Daily 2009r 3,0 CNG.
Przedzwonić kabel od wtyczki alternatora najczęściej przeciera się na szczycie silnika koło wlewu oleju. Lekko szarpnięcie za kabel i masz usterkę.
No właśnie nie widać oleju. Zastanawiam się nad wtryskami.
Potwierdzam. Ja jakiś czas temu (około piętnaście lat temu) miałem do dyspozycji Iveco Daily. I gdy w zimie nadciągały wysokie mrozy, a ja miałem wyjazd w góry, to specjalnie dolewałem do zbiornika około pięć, sześć litrów benzyny na cały pełny zbiornik oleju napędowego. Benzyna zapobiegała wytrącaniu się parafiny z oleju napędowego w bardzo niskich...
Witam serdecznie, posiadam na sprzedaż pompę oleju Iveco Daily 3.0 35S C17, przepływomierz oraz pedał gazu. Sprzedam w dobrej cenie, ponieważ zostały te elementy wymienione z dobrych na dobre przez pseudo mechanika. Auto z 2014 roku. AI: W jakim dokładnie stanie są te części – czy są sprawne, ile mają przejechane, czy były wcześniej naprawiane? Nie...
Mierzyłeś ciśnienie na cylindrach ? Odkręć korek wlewu oleju i sprawdź czy ten smród też jest w oparach wydostających się z silnika.
Czujnik masz w okolicy alternatora , bardzo zły dostęp . Ciśnienie na rozgrzanym 0.8 / 750 obr 3.5 / 4200 obr
Czujnik ciśnienia oleju jest na odejściu z silnika do turbiny. Podłączając do niego kontrolkę - nie zmienia się sygnalizacja kontrolka. Kontrolka cały czas świeci tak samo dzieje się w momencie gdzy przewód nie jest nigdzie podpięty. Podłączenie przewodu do klemy "+" powoduje zgaszenie kontrolki czyli wiązka jest sprawna. Czy to są objawy uszkodzonego...
Ale brałeś pierwsze lepsze - LgY jakie były na sklepie (takie pod 230V), czy typowo samochodowe? Trochę się boję że zwykłe będą źle znosić niskie/wysokie temperatury ewentualnie sól drogową, kontakt z olejem etc i będzie kruszyć się izolacja.
Proszę o pomoc w doborze zaworu regulującego swobodę opadania kipra w Iveco Daily do 3.5 t. Aktualnie mój problem polega na tym - gdy skrzynia kipra jest w górze i załączam opadanie to zbyt agresywnie leci na dół. Chciałbym dodać jakiś zawór który zapanuje nad przepustowością oleju by opadał swobodnie. Mam na zamiar kupić zawór tylko nie wiem czy jednostronnej...
Też to było brane pod uwagę. Praktycznie nie dymi nawet na najwyższych obrotach. Nie rozbieguje się, trzyma poziom oleju. Auto nie ma klapy gaszącej i można go normalnie wyłączyć w każdej chwili. Jedyne co to wywala błąd wałka rozrządu ,który generuje dziwne napięcia.
ten silnik bez turba a ja chcę dołożyć turbinę A nitro też? Wychodzi na to, że jesteś całkowitym laikiem - JTD to zupełnie inny silnik, nie dość że sterowany elektronicznie, to z zupełnie innym układem wtryskowym. Pewnie dało by się z niego wykorzystać co najwyżej wał korbowy i blok, jeśli są na identycznym słupku robione. Do "D" żeby dołożyć turbinę,...
wjedzie do garażu ciepłego, 15-20 min i chodzi, wyjedzie na dwór po godzinie znow lipa, zamyka się i nie otwiera, czy kto wie gdzie są tak małe przepływy oleju by tam akurat przymarzał? gdzie ocieplić lub co zrobić....
Witam, odkąd zostało kupione auto Iveco daily 50c13 2.8 hpi jest wolny kabel z wtyczką podobną jak do czujnika ciśnienia oleju, ale nigdzie nie brakuje niepodłączonych czujników, może ktoś z was ma takie auto i wie gdzie to powinno być podłączone? https://obrazki.elektroda.pl/6101545800_...
Zacznie wyć i to jeszcze bardziej. Złożenie talerz atak, ze wzgl. na luzy na łożyskach, pracowało w niewłaściwej pozycji, więc nastąpiły uszkodzenia płaszczyzn zębów. U mnie co prawda słyszalne w kabinie wycie następuje powyżej 100 km/h, ale jest. Do tego występuje mocne nagrzewanie się tylnego mostu, pomimo oleju zgodnego z danymi producenta. Auto...
Witam, Iveco Daily III 3,0 2005, manometr włączony pomiędzy elektryczną pompkę na ramie a filtrem paliwa pokazuje 0,4 bara. Jak zablokuję przepływ paliwa za manometrem to ciśnienie paliwa skoczy na 8 barów. Prawidłowa wartość ciśnienia 3,5 - 5 barów. Za filtrem oleju jest coś, do czego dochodzą przewody paliwowe. Może tam być regulator ciśnienia. Wygląda...
Witam posiadam Iveco 2021 z silnikiem 2.3. Auto ogólnie po wypadku Lecz myślę że to nie problem, gdyż po naprawie auto chodziło i odpalało normalnie. dziś podchodzę do auta przekręcam kluczyk wskazówki od zegarów nawet nie drgną (a zawsze po przekręceniu robiły pełen zakres pracy i wracały do początku), nie pokazuje ilości paliwa ani temperatury cieczy...
WITAM. Mam problem z ciśnieniem oleju w iveco daily 35-8 silnik 2,5 zwykły diesel. Mianowicie na zimnym silniku ciśnienie na zegarze ma ok 5 a jak się rozgrzeje to spada na 1,5 i zapala się kontrolna od ciśnienia oleju na wolnych obrotach jak dodaje trochę gazu to ciśnienie gaśnie. Wiecie może co go boli?
Witam. Mam problem z Iveco. Nie wskazuje na liczniku temperatury płynu i świeci się kontrolka EDC. Komputer pokazuje błąd 01e8 według opisów błędów to "Kontroler: napięcie typu 3 do zasilania czujników poza zakresem". Nie wiem co dokładniej opisuje ten błąd. Sprawdziłem w temperaturę w sterowniku silnika i mam 10 stopni na innych czujnikach podobnie,...
Z tymi luzami na panewkach oporowych to wydaje mi się że za mocno powiedziane. Ewentualnie do odpięcia czujnik wału(bez tego zapali) ale nie odwrotnie znaczy czujnik rozrządu. Zajrzyj jeszcze przez korek wlewu oleju czy prowadnice rozrządu się nie rozjeżdżają, dość częsty przypadek jak jest niski stan oleju-chociaż wtedy powinien być błąd niespójny...
Oleju przybywa, przegrzewa się, wyrzuca płyn testowy z rurki, na ciepłym silniku się pogarsza - pachnie pękniętą głowicą niestety. Jeśli pomieszało ci płyn z olejem i to w misce olejowej to kiepsko. Jeśli jest to duża ilość tego płynu w oleju to spróbuj może zostawić auto na noc a potem odkręć korek spustowy oleju i spuść trochę do jakiegoś pojemnika....
Witam. Mam problem ze starym iveco silnik 2.5 td 100km kupiłem były wycieki z pompki wstępnej paliwa ale nie ropy a oleju spod wajchy co pompuje się paliwo. Wycieka a raczej wywala olej góra odma czysta olej filtry powymieniane 3 sztuki pompek zmienione i problem taki sam czy oryginał czy zamiennik dziej popracuje i problem wraca
No i po zmianie opon i felg przesunęły się nieco prędkości przy jakich występują te telepawki, 40km na h, potem przy 60 potem powyżej 80. Czyli choć mało prawdopodobne jest jednak szansa że wszystko kręci się właśnie wokół kół skoro po ich wymianie jest różnica. Co do piast,to trojan 12 dobrze radzi. Jemu nie chodzi o luz,ale skrzywienie. Sprawdź jak...
Auto większe niż osobówka, można powiedzieć inna liga, silnik Cummins, dizel CR, bliźniacza konstrukcja do Iveco Tector (iveco zaleca syntetyk), ale są dwa iveca daily 2,5 i 2,8 i robią po 15kkm miesięcznie na mineralnym bez skutków ubocznych.
Problem znowu wrócił. Nie mam pojęcia co to może być. Jak tylko osiągnie temperaturę 70 stopni to odłącza zapłon. Jak jadę w dzień to go musze resetować co 200m a jak w nocy (niższa temperatura) to jakoś co 10 km. Może to jakiś czujnik temperatury oleju lub wody ? Nawet nie wiem czy coś to ma wspólnego z tym że się odcina zapłon. Niech mi ktoś doradzi...
iveco daily hi matic zrzuca biegi przy zjezdzie z gory za mocno i wchodzi na wysokie obroty co moze byc przyczyna? Witaj na forum! Opisany przez Ciebie problem ze skrzynią biegów w Iveco Daily Hi-Matic, który objawia się zrzucaniem biegów i wchodzeniem na wysokie obroty podczas zjazdu z góry, może mieć kilka potencjalnych przyczyn. Przeanalizujemy...
Najprościej i najtaniej to kupić świecę płomieniową od Perkinsa, nie wymaga zaworu paliwowego. Podłączamy do niej przewód paliwowy i gruby elektryczny. Włączanie na przycisk rozrusznika z ciągnika i liczenie do 15. Przewód paliwowy można wpiąć do instalacji samochodu tak jak w oryginale lub dołozyć zbiorniczek i zalewaćgo olejem opałowym, który nie...
Jeżeli Ty kolego tak naprawiasz auta swoim klientom, to im współczuję. Ja współczuję tobie, braku wiedzy. Zacznij czytać dokumentację serwisowe producentów a później dyskutuj sprawach o których jak widać nie masz zielonego pojęcia. Żeby zrozumieć siły działające na zawór trzeba skończyć szkołę podstawową a na lekcji fizyki było o siłach i wektorach....
Przypadkiem trafiłem na ten temat miałem założoną turbinę 3p w MF-255 Olej weź z czujnika ciśnienia oleju dajesz trójnik przepływ jest wystarczający powrót dałem do powrotu sprężarki powietrza. Nie wiem jaki masz filtr powietrza ale jeśli taki jak w MF-255 ma on za mała przepustowość Turbina od iveco daily 2,8l dmucha 0,3 bar od 1000rpm chłodnica oleju...
Iveco jak wyżej ma jakieś dziwne humory: # zapaliła się kontrolka DPF - przepaliłem (rozwiązano) #Zapaliła się kontrolka EDC - samo znikło (teoretycznie rozwiązano) #zapaliła się kontrolka oleju[miganie i napis Change engine oil] z tym że planowana wymiana będzie za ok 3 tyś. Km ( jeszcze nie rozwiązano - zajmę się tym po weekendzie) Ale problem główny...
Witam Mam pytanie co może być jeśli zakładając głowice juz zplanowana a zawory zostaną nie w tym miejscu co były. Chodzi o to ze robiłem remont silnika mogłem pomieszać zawory a problem jest w tym ze po odkręcaniu korka zaworów wychodzi jak by para jest widoczna jak Nie jest to para oleju, przekładając kartkę papieru to kartka podskakuje ale nie odfruwa....
Do tej pory to wyglądało tak: po przekręceniu kluczyka w poz.2 zapalały się wszystkie kontrolki i po okołu 2 sekundach wszystkie gasły z wyjątkiem ciśnienia oleju i jeszcze jakieś obok ciśnienia oleju. w poz 3 rozrusznik kręcił. Obecnie wygląda to tak: po przekręceniu kluczyka w poz 2 przez moment błyśnie żółta kontrolka chyba filtru i nie zapala się...
Przecież nikt nie będzie uczył sobie konkurencji. Fiskalizm władzy powoduje, że każdy stara się jak najwięcej wycisnąć z każdego. Na pewno nie będzie lepiej. Sąsiad dał Iveco Daily do firmy specjalistycznej żeby mu założyli metalową pakę podnoszoną hydraulicznie. Minęło pół roku i rozleciała się skrzynia. Okazało się, że jak odkręcili blaszany dekiel...
Witam! Mam w naprawie Iveco Daily 2.5TD (pompa mechaniczna, rocznik 96). Klient przyprowadził auto bo "coś cieknie" i nie ma mocy, a ostatecznie gaśnie. Jak wygląda sytuacja: Auto odpala na zimnym super, lekko kopci na niebiesko, ma moc i nic złego sie nie dzieje, póki się nie nagrzeje. Do mniej wiecej 70-80 stopni auto jedzie normalnie, po mocniejszym...
Witam,mam problem z samochodem Iveco Daily 50C13 aczkolwiek zmasowała się wiązka kabli.Po wymianie tych kabli problem tkwi w tym że cały licznik nie działa tzc, obrotomierz,kontrolka oleju,wskaźnik paliwa itp.Pytanie do was panowie,co dalej z tym zrobić? Dodam że wina nie leży po stronie licznika ponieważ był zakładany drugi i problem się nie rozwiązał,czekam...
Turbina Ori. Stara pompowała niby 1.3 bara i ogólnie już rzygala olejem. Nowa ponoć dmucha 2 bary. Czy mogłem zrobić jakieś zwarcie kablami od dmuchawy z jakimś czujnikiem i stąd moje problemy ? Dodam że nie działa mi jeszcze grzanie świecy płomieniowej i auto ciężko pali zimne. Jak odpalę i ruszę odrazu to przez jakieś 100 metrów kopci na niebiesko...
Na wstępie chciałbym napisać że obserwuję z ciekawością ten temat od początku. Nie miałem styczności z tymi podejrzanymi wężami, aczkolwiek jakiś czas temu udało mi się znaleźć kawałek takiego węża w komorze silnika jednego ze samochodów. Co ciekawe zamontowanego na silniku go nie było. Może zrobić z nim jakieś eksperymenty? Osobiście naprawiałem dwa...
oleju iveco daily daily iveco iveco daily
kontrolka ładowania matiz radio alpine schemat podświetlenie łącznika
Błąd A0544 w Siemens CU240S - Diagnostyka i Rozwiązania Mikrowoltomierz Selektywny DMS-4: Pierwsze IF