W komorze silnika , skrzynka bezpieczników . Przekaznik T10 zaznaczony na czerwono. https://obrazki.elektroda.pl/7145583400_...
Witam podepnę się pod temat. Mam iveco daily 2.8 130kM niestety problem jest taki jak u wszystkich miga kontrolka wtrysku auto w trybie awaryjnym pedał w podłogę a on 80 max. Teraz moje spostrzeżenia po wciśnięciu na luzie gazu pod czerwone pole na obrotomierzu gaśnie spowodowane jest to zbyt wysokim ciśnieniem paliwa pompa na górnej sekcji przepuści...
Nie będę wróżył z fusów,ale przypuszczam że masz problem z ciśnieniem paliwa w szynie paliwowej(bez odczytania tego parametru podczas rozruchu, na kompie niczego się nie dowiesz)Do odpalenia silnik potrzebuje min 100-120 bar.Na wolnych obrotach pracuje w okolicach 300 bar.Przyczyną może być jeden lub więcej wtryskiwaczy,lub pompa wysokiego ciśnienia,które...
MechAM według tego co się orientuję to pompa w zbiorniku paliwa tłoczy od 4,4-5,8 przed filtrem a za filtrem 3,5-5 W tym układzie wtryskowym regulator ciśnienia, umieszczony przed pompą wysokiego ciśnienia, reguluje przepływ paliwa konieczny dla układu niskiego ciśnienia. Następnie pompa wysokiego ciśnienia zasila prawidłowo szynę paliwową. Takie rozwiązanie,...
W puszce z bezpiecznikami i przekaźnikami nad silnikiem są dwa przekaźniki od wtrysku: główny i od pompki paliwa. Czy załącza się przekaźnik główny? Jeżeli będzie przerwa pomiędzy sterownikiem a przekaźnikiem pompki paliwa (sterownik zwiera przekaźnik do masy) to silnik nie odpali nawet jak na krótko damy plus na pompkę. Można spróbować zewrzeć przekaźnik...
Dzis odebrałem pompe z regeneracji , zapewniano mnie ze pompa jest 100% sprawna , sprawdzana itp. Zamontowałem pompe , nowy filtr paliwa i czas na uruchomnienie i dupa. Zero poprawy , absolutnie nic sie nie zmieniło. Na kompie brak błędow , jak z placzka odpale chodzi jak marzenie, bez plaka nie odpali , ręce mi opadają. Możliwe ze człwoiek ktory robi...
P0094? Nie otwiera wtryskiwaczy z powodu niskiego ciśnienia paliwa. Masz zasilania na regulatorze w pompie? Co widzi ECU podczas kręcenia? Jest prąd na pompę paliwa w zbiorniku?
Napęd napędem. Ciśnienie powinno być. Ze schematu wynika że zawór redukcyjny jest w pompie zasilającej. Z drugiej strony pompa wysokiego powinna budować ciśnienie nawet bez pompy zasilającej jeśli układ jest odpowietrzony. Jeśli nie robi nic to albo powietrze w układzie albo pompa wc padła, albo rozrząd razem z głowicą padły a pompa się nie kręci bo...
Iveco Daily 2,8 po 2000 r. ma pompkę paliwa elektryczną zewnętrzną na ramie, przed pompką jest dodatkowy filterek wstępny http://obrazki.elektroda.pl/3815501400_1...
Iveco Daily 2002 r silnik 2.3 diesel mam problem,mruga kontrolka immobilizera , świeci się wtrysk,brak napięcia na pompie paliwowej,czy ktoś spotkał się z takim problemem, proszę o pomoc. Poprawiłem. Zdania zaczynamy z wielkiej litery a kończymy kropką, używamy również znaków przestankowych. 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających...
Witam . Od jakiegoś czasu gdzieś w okolicach zbiornika zaczęła wyć strasznie pompka od paliwa. Jeździłem do tej pory, dziś jadąc do Niemiec, zaczęła mrugać kontrolka wtrysku i samochód nie chciał jechać , trzymając pedał gazu załapał i tak do następnego razu kiedy to już nie chciał nawet reagować na pedał. Więc zgasiłem auto , kontrolka mrugała przez...
witam, wymieniłem pompe wtryskową w iveco daily 35c11 2001r 2.8, auto nie chce odpalić, jedynie na plaka, czy może ktoś mi podpowiedzieć gdzie moglem zrobić błąd i jak to ustawić?
Witam. Mam problem z moim iveco otóż, stojąc na parkingu robiąc lekką przerwę daily zaczynał spadać z obrotów i falować, aż w końcu zgasł. Przy próbie odpalenia kontrolka EDC mruga, myślałem, że brakło paliwa, ale wlałem 20litrów i dalej nic. Sprawdziłem bezpieczniki są OK. Pompka paliwa nie podaje paliwa, ale sprawdziłem na krótko to pompka działa.
Witam wszystkich Mam problem ze swoim iveco 2,8 diesel 2001 rok common rail nie chce palić jak jest zimno na dworze. Wtryski wymienione, filtr paliwa też, pompka na ramie i filtr.Kontrolka świecy płomieniowej świeci, elektrozawór podłączałem na krótko i chyba się załącza. Mechanik che mi pompę wymieniać, ale nie wiem czy to ma sens. Czy luzy zaworowe...
Iveco Daily 2.3 2008, nie działa pompka wstępna, sprawdziłem bezpieczniki i przekaźniki, wszystkie są dobre, jak dam na krótko plusa na pompkę to działa, ale auto dalej nie odpala, nie wiem co może być nie tak z ta pompką.
Witam Panowie. Mam problem z moim autem. Kupiłem je kilka miesiecy temu i nie miałem z nim żadnych problemów. Az do dnia kiedy to w deszczowy dzień podczas cofania z parkingu wieksza ilosc wody spadła między budę a plandekę. Autem przejechałem jeszcze 30 metrów i normalnie je zgasiłem pod załadunek. Do tej pory nie udało mi się go uruchomić. To co sprawdziłem...
Hej grupowicze, Mam problem z Iveco Daily, model rok 2006, 3.0. Po zimie samochód przestał odpalać, tzn. wywala błąd "za wysokie ciśnienie paliwa w listwie powyżej 1800 bar" i gaśnie po 30 sekundach. Po moich diagnozach i wymienionych częściach, problem nadal występuje. Wymieniłem: - pompę wysokiego ciśnienia, - regulator na pompie paliwa, - czujnik...
Witam, po odłączeniu akumulatora na parę dni nie można odpalić samochodu, ciągle podczas kręcenia miga "Code". Jest to Iveco Daily taki model po lifcie 1999r, z silnikiem 2.8, na starej pompie rozdzielaczowej. Wydaje mi się, że na pompę nie jest podawane zasilanie. Z tyłu pompy jest jakiś czujnik lub zawór pod plastikową obudową z wyjściem na trzy kable....
Witam po remoncie silnika pompa oleju nie pompuje oleju nie podaje go nigdzie ,pompa sprawna sprawdzana nawet ciśnienia nie robi przyczyny ,dlaczego . Proszę o szybką radę z góry dziękuję.
Witam. Problem z Iveco Daily 3.0 HPI 2004r. Auto nie odpala. Około miesiąca temu zaczęło odpalać tyko na plaka. Następnie całkiem rzuciło palenie. Okazało się że wtryskiwacze puszczają paliwo przelewem. Wtryski zrobione i już nie odpaliło. Napiszę co zostało wymienione: -wtryski zregenerowane -pompa wysokiego ciśnienia sprawdzona (jest ok) -czujniki...
Witam, zwracam się do Państwa z następującym problemem. Wczoraj w trakcie jazdy zaczęła mi pulsować kontrolka pompowtrysku. Po chwili jazdy samochód zgasł. Po wyłączeniu zapłonu i ponownym starcie silnika samochód działał normalnie, jednakże sytuacja ta powtórzyła się jeszcze dwa razy. Iveco Daily 65c15 2.8 107 KW 2004 r. Czy mają Państwo jakiś pomysł...
Jeśli by była płomieniówka, a była niesprawna to sterownik silnika wyrzuci usterkę (pomijając niesprawny bezpiecznik). Pompa paliwa elektryczna pracuje? Jeśli uruchomisz silnik , a następnie zgasisz po kilku sekundach uruchomisz od razu?
Witajcie Iveco Daily 3 2005 rok 3.0 100KW Od wczoraj mam problem z gaśnięciem auta w losowych momentach, raz na wolnych a raz pod małym obciązeniem , auto przytargałem do domu i po podłączeniu kompa mam błąd 62 Ciśnienie szyny - sygnał poza zakresem (odchyłka dodatnia) - przekroczenie normalnego zakresu Parametry widać zadane ciśnienie paliwa i rzeczywiste,...
Iveco Daily 2018 potrzebny schemat wiązki silnika. Auto przejechało na lawecie auto nie odpala, w sterowniku były następujące błędy: 38067 - Obd Code: P0380 Pre-Warming Glow Plugs Relay Pasted Contacts Intermittent Count: 1 34029 - Obd Code: P0340 Engine Revs Detecting - Camshaft Sensor - Signal Disturbed Intermittent Count: 3 256211 - Obd Code: P2562...
Sprawdziłem, czyściłem z wyciągniętą pompą i tragedii nie było. Zainstalowałem też manometr, który mierzy ciśnienie paliwa (wstępne), kierowca jeździ z tym i sprawdza, czy ciśnienie nie spada, gdy samochód wywala check i okazało się, że ciśnienie stabilne, około 4,5-5 bar. Więc pompa i zasilanie też odpada.
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
193 Fuel pressure sensor -high input 1. Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2. wtryski 3 Pompa 4 Czujnik lub przewody
Witam mam problem z Iveco daily 2008r. 2.3 hpi otóż oryginalny motor wywalił korbę bokiem więc kupilem drugi motor po przełożeniu silnika nie chce odpalić, brak ciśnienia na listwie popuszczając nakrętki przy wtryskach i kręceniu tylko delikatnie skapuje ropa w przelewach od wtrysków jest sucho, po sprawdzeniu komputerem diagnostycznym okazuje się że...
Koledzy pomocy, mam iveco daily 2.3 2006r, samochód na zimnym działa w porządku, gdy się nagrzeje zaczyna gasnąć przy gwałtownym dodaniu gazu, nawet na biegu jałowym. Można się nim rozpędzić do 100km/h ale łagodnie dodając gazu, gdy da się but w podłogę, zaświeci się EDC i gaśnie. Na 4 biegu powyżej przy ok 3000 obrotów, można dać pedał w podłogę i...
Panowie a jak w takim silniku wygląda sprawa dostępu do pompy paliwa wysokiego ciśnienia , czy do jej demontażu trzeba rozpinać rozrząd czy wystarczy odkręcić i odsunąć (zaczyna u mnie tam dosyć mocno się pocić od dołu patrząc niby mokra jest pompa wspomagania ale raczej to z pompy CR - jest nad nią a tam słaba jest widocznosc)
Witam. Błąd 148 to : Błąd dostawy paliwa / pompa paliwa / pompa wtryskowa. Tu tkwi twój problem. Pozdrawiam
Auto po zatankowaniu paliwa do pełna ujechało 500 m i momentalnie zgasło. Paliwo zostało zmienione i nic to nie dało. W czasie kręcenia rozrusznikiem nie wydobywa się dym z rury. Po odkręceniu przewodu wysokiego ciśnienia od wtryskiwacza paliwo ledwo kapie, pompa nie wytwarza ciśnienia. Podłączając żarówkę do wtyczki od zaworu dawki, zaświeca się w...
Witam, poproszę o pomoc w diagnozie: Chory IVECO DAILY 35S11 rok 2003 CR 116 KM objawy: Zimny pali na widok kluczyka, powyżej 60 st. zaczynają się problemy, kręci przez 10-15 sek. i z trudem zapala objaw tak jakby pompa w ramie nie podawała paliwa (kiedyś już to miałem, ale nie tak samo trudno palił na zimnym i ciepłym) dodatkowe objawy: Jak już z trudem...
Witam winna byla pompa paliwa zamykam temat pozdrawiam
Witam wszystkich serdecznie. Daily 35s18 z 2018 roku. Problem z iveco pojawił się na powrocie z ostatniej trasy. Najpierw zapalił się check ale auto chodziło normalnie. Po postoju 9h odpalił na strzała ale po dodaniu gazu i próbie ruszenia nie umiał się zebrać. Nie chodził na wszystkie gary i szarpał. Po "przegazowaniu" pare razy ,doszedł do siebie...
Witam posiadam Iveco 2021 z silnikiem 2.3. Auto ogólnie po wypadku Lecz myślę że to nie problem, gdyż po naprawie auto chodziło i odpalało normalnie. dziś podchodzę do auta przekręcam kluczyk wskazówki od zegarów nawet nie drgną (a zawsze po przekręceniu robiły pełen zakres pracy i wracały do początku), nie pokazuje ilości paliwa ani temperatury cieczy...
Witam, posiadam Iveco Daily 2004 rok 2.3 HPI 120 KM, silnik zgasł podczas jazdy. Przejechałem około 100 kilometrów, zjeżdżałem z autostrady i silnik zgasł i nie chce zapalić. Na plaku odpali ale zaraz zgaśnie, tak jakby paliwa nie dostawał. Na lawecie zawiozłem do mechanika, podpięli go pod komputer, wszystko ok, pompa też sprawna, co może być przyczyną?...
Cześć, nad filtrem jest elektryczna pompka była zmieniana? jak zmieniałeś pompy wymieniałeś filtr paliwa? czy ktoś go otworzył i sprawdził czy nie ma opiłków? czy czyszczony był zbiornik paliwa i przewody? złe paliwo - pompa się łuszczy - powstają opiłki - padają wtryski przeważnie jako pierwsze , póżniej pompa. wtryski sprawdzone na przelew? pompa...
Witam wszystkich mam problem z iveco daily 2.3 hpi. Auto zostało kupione jako uszkodzone silnik nie odpalał, po podłączeniu pod komputer sprawdzeniu błedów itp wyszło że uszkodzony jest komputer silnika więc został oddany do speca który tym się zajmuje potwierdził usterkę komputera i sprzedał mi sprawny po podłączeniu do samochodu auto dalej nie odpala...
: W miejscu gruszki zamontuj pompę paliwa elektryczną. Masz na mysli pompe przeplywowa taka jak w lagunie II na podluznicy lub iveco daily na ramie? Godne uwagi, pytanie co na to powie wlasciciel A co ma powiedzieć? Bus musi latać. I pompa nie może być taka. Te w.w to 3-4bar a ty szukaj takiej do gaźnika 0.1-0.5bar tylko aby przepchała paliwo przez...
Witam. Dawno nie pisałem ale widzę że są zainteresowani wiedz odpowiem jak to piszecie dla (Potomnych) u mnie błąd znikną gdy wymieniłem filterek paliwowy na ramie (miedzy bakiem a pompa wstępna) , filtr paliwa i regulator Ciśnienia na pompie CR (drogie to ustrojstwo) ale pomogło. Pozdawiam.
Bardzo proszę o pomoc. Jak w temacie Iveco zgasło podczas jazdy, tak jak by cofnięty został kluczyk w stacyjce. Schodził z obrotów aż zdechł, bez żadnych szarpnięć. Od tej pory nie mogę odpalić. 1. Brak błędu na immo kontrolka gaśnie. 2. Pompa paliwa wstępna pracuje. 3. Ciśnienie na listwie CR podczas kręcenia 250 bar. Tak jak wcześniej przed awarią....
Witam Szanownych Kolegów Proszę o pomoc w odpaleniu Iveco /daily 2001, 2.8 common rail/, już mi ręce opadły, walczę z nim 2 tydzień i nic, opisuję sutuację: - samochód był na chodzie wszystko sprawne, marchewka nie wykazywała żadnych błędów, problemem był cieknący olej z silnika, tak więc wyjąłem silnik, wymieniłem wszystkie uszczelki poza głową, włożyłem...
Czy opis błędu który odczytuje autocom to" 01 zawór paliwa immobiliser nie podłączony lub nie skonfigurowany" czy to są dwa błędy,czy jest jakiś numer bł. Podaj dokładnie jakie to jest Iveco czy jest to benzyna czy diesel . Jaki posiada system paliwowy common rail z pompą cp3 czy pompa rotacyjna.
Problem polega na nietypowej przerobce dokonanej przez poprzedniego wlasciciela :).Dolozyl on przelacznik do odciecia zaworu doplywu paliwa (zintegrowany z pompa dlatego nie da sie obejsc).Wszystko byloby OK tylko do przelacznika pociagniety jest plus z akumulatora i po wyjeciu kluczyka silnik pracuje (musze przelaczyc przelacznik :) zeby zgasl).Ale...
Witam Opisze w skrócie mój problem. Auto 2.3hpi 85 kw f1a, kupione dwa tygodnie temu z padniętym akumulatorem na którym bardzo dobrze odpalał po mimo że bardzo słabo trzymał i złamanym kluczykiem w stacyjce. Kluczyk dorobiony(złamany kluczyk wsi obok) aku wymienione, jeździł bez problemu dodatkowo wymieniony nowy filtr paliwa. Auto po 3 dniowym postoju...
jak sterownik jest blokowany przez układ paliwowy to miga kontrolka wtrysku, może masz zużytą pompę paliwa.
Przekaźnik który prezentujesz na zdjęciu w modelach 2000 w ogóle nie występuje,wszystkie te małe powinny mieć 5 pinów.Takie są w Daily po 2006r.W niektórych modelach może się trafić zespół diód ,który wygląda podobnie,ale jest minimalnie mniejszy. Teraz pytanie, czy po włączeniu zapłonu zapala się kontrolka wtrysku,a następnie gaśnie, a morze świeci...
Witam Z tego co pamiętam to błąd czujnika położenia wału Który to rok jaki silnik ? Jeśli to common rail to spróbuj palić z wypiętą wtyczką z czujnika ciśnienia paliwa w pompie
W tym silniku są normalne wtryskiwacze i wirowa pompa bez zaworu sterującego. Szukaj zatkanego filtra paliwa, wody w zbiorniku. Warto ściągnąć zbiornik i wypłukać (robi się bardzo prosto). Do sprawdzenia przewód do gaszenia silnika(na pompie) lubi się ułamać.
U mnie na Delpi komunikacja ok choć przekłamuje kody do odczytu używam diagnostyki migowej a do podglądu parametrów i kasowania Delpi.Co do błędu 81-monitorowane ciśnienie paliwa ,Ciśnienie zadane nie odpowiada ciśnieniu uzyskanemu,wymień regulator ciśnienia na pompie CR.Siateczka lubi się zapychać przy kiepskim paliwie.
Wtryski, pompa ciśnienia, pompa w baku paliwa, czujnik wału, czujnik wałka.
https://obrazki.elektroda.pl/4501257900_... 90% to zawor zwrotny pompy WC paliwa
Zapowietrzony układ paliwa , lub walnięty zaworek paliwa na pompie (wyjmij tłoczek ) .
jeżeli nie chodzi elektryczna pompka paliwa w zbiorniku to normalne że wyrzuci ci czujnik ciśnienia paliwa, bo sterownik silnika nie widzi ciśnienia na rampie. Zaczął bym od naprawy tej pompki, żeby podawała paliwo na pompę wysokiego ciśnienia.
Brak luzów na zaworach ssących. Podłącz pompę pod pojemnik z ropą powyżej pompy i sprawdź czy idzie paliwo na powrót.
zmień filtr paliwa, ten na ramie pod kierowcą obok pompki elektrycznej, taki jak do starego poloneza i wyczyść regulator paliwa na pompie cp, problem zniknie
Witam. Iveco Daily 2.8, 2003 rok. Auto na zimnym odpalało od strzała, a po rozgrzaniu przerywało oraz gasło. Teraz już na zimnym jest problem z rozruchem, odpala z plaka i chodzi bez problemu, dopóki się nie rozgrzeje, wtedy znowu zaczyna wariować, świeci się kontrolka wtrysku oraz obrotomierz przestaje działać. Wtryski stosunkowo niedawno robione,...
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa w pompie CP czy nie jest zabrudzony, tam często robisię nagar na sitku.
Witam. Nareszcie zakończyłem walkę z busem iveco. Uszkodzony był zawór zwrotny na filtra paliwa. Przepompowywal paliwo do baku z powrotem A na pompę nie dawał prawie nic.po wymianie na nowy bus pali od strzała
Tak rozpoznaje kluczyk - sytuacja wyglada tak: Rozrusznik startuje - pompa podaje paliwo do wtrysków, ale kńcówki wtrysków nie rozpylają paliwa. (Układ wtrysków jest sparwny!)
w moim przypadku jak iveco "padło" to z powodu braku prądu na pompie paliwa tej przy zbiorniku paliwa a co do kontrolki wtrysku to wymienili jeden z czujników na pompie wysokiego ciśnienia pozdrawiam i życzę powodzenia
iveco daily paliwa pompa pompa paliwa iveco daily iveco daily paliwa
ładowarka indukcyjna przewody awaria ekspresu philips volvo silnika
Suzuki Liana pilot 315 MHz – prąd spoczynkowy i nadawania, typowe wartości Warunki zabudowy czy podział działki - co najpierw?