Witam. 1. Kolega, który pyta skąd masz pewność, że most był wymieniony, to odpowiedź jest prosta: jest to widoczny element i widać, że jest nówka, bo wkładają go też z nowymi hamulcami z tyłu. Mam to samo. W Iveco 2022 wymienione 5 mostów i od listopada nie reagują na zgłoszenia. W Iveco 2024 pierwszy szum przy 2000 km i wyje jak skurczybyk. Odezwij...
Tam znajdziesz to czego potrzebujesz :-) http://www.autocd2003.com/view_product.p...
Uszkodzeniu uległ scalak w tym module Body. Trzeba to naprawić uprzednio usuwając wszelkie zwarcia i problemy z resztą żarówek. Ciągnięcia dodatkowych kabli nic nie dadzą.
Kod --> 2211 <--
Zdejmij środkowe pokrętło ( to od prędkości nawiewu ) jest tam śrubka, która trzyma trzyma panel :)
problem rozwiązany
Proszę. http://obrazki.elektroda.pl/8977273200_1...
Witam. Iveco Daily 2.8, 2003 rok. Auto na zimnym odpalało od strzała, a po rozgrzaniu przerywało oraz gasło. Teraz już na zimnym jest problem z rozruchem, odpala z plaka i chodzi bez problemu, dopóki się nie rozgrzeje, wtedy znowu zaczyna wariować, świeci się kontrolka wtrysku oraz obrotomierz przestaje działać. Wtryski stosunkowo niedawno robione,...
A czy czujnik zamyka obwod? Co sie dzieje po zmostkowaniu? Światła świecą?
Właśnie o śrubach 10,9 pisałem ale przed łbem zatoczyć stożek który zaklinuje się w otworze. Oczywiście samą śrubę trzeba dorobić, ja użyłem lotniczych, kształt śruby do żuka czyli M14, potem część walcowa fi 16 (do stoczenia na stożek) i łeb na klucz 22 mm (sześciokątny) Tamte drugie śruby mają nakrętki zgrzewane do budy.
Napisałeś nie ma centralnego. TO CZEGO SZUKASZ ? Masz problemy ze zrozumieniem czego szuka? To Ci wyjaśnię, szuka miejsca, gdzie mogą zbiegać się przewody instalacji zamka centralnego, które zauważył w drzwiach, a pewnie szuka po to, żeby oszczędzić sobie roboty przy montażu. Dla mnie to całkiem całkiem zrozumiałe...
Zacznij od wyregulowania linek.
Właśnie miałem Ci wysłać "ścieżkę" do informacji w Texie na temat zerowania.
Bez napięcia zatkany z napięciem stałym przepływ. Ale musi być podłączone podciśnienie.
Sprawdz czy dochodzi napięcie do samego silniczka po nacisnieciu przycisku
Mogę pomóc, podaj vin autka na początek.
W kasecie EDC zapisany jest parametr rozcieńczenia oleju, podany w procentach.Trzeba go wyzerować i myślę że tylko w serwisie.Jeżeli będziesz dłużej zwlekał, silnik po pewnym czasie przejdzie w tryb awaryjny i o mocy możesz zapomnieć,po czym pojawią się następne kontrolki EDC OBD.Przy braku wykonania procedury wymiany oleju, przy przebiegu od 300-400tys....
Parę razy robiłem i nie żałowałem kolego. Jak chcesz dać na to komuś gwarancję, to zdejmi głowice i do szlifierza zanieś. Zawory sprawdzą, gniazda, uszczelniacze, podocierają j będziesz spał spokojnie.
http://obrazki.elektroda.net/85_12717810... http://obrazki.elektroda.net/85_12717810...
Autodata podaje że 643+/-25 NM.
http://lmgtfy.com/?q=P0063+iveco+
Witam. Ostatnio kupiłem Iveco Daily 35c13 2002r. Problem jest w tym, że nie działa ciepły nawiew. Co może być przyczyną?
Zacznij od sprawdzenia wiązki w okolicy czujnika prędkości i pływaka paliwa bo w Iveco wiązki sypią się w palcach .
Rozbierz licznik i zaślep diodę nie usuwaj jej
Dziś doszedłem przewody stojąc przodem do iveco z prawej strony obok chlodnicy są kostki tam się dzieją problemy ze światłami na tyl prędkościomierzem czujnikiem paliwa kol druby jasny cienki brąz i cienki pomarańcz nr 0000 i 7555
W obu drzwiach.
W załączniku daję serwisową procedurę wymiany rozrządu w silniku 2.3 Jest w niej wszystko ładnie opisane, łącznie z momentami dokręcania poszczególnych śrub.
Owija się to głównie dlatego, że przepływający czynnik przez w/w zawór hałasuje. W tym miejscu nie będzie aż tyle wilgosci aby trzeba było robić dodatkowy spływ.
Egr. Przepustnica próbuje wymusić wymagana ilość spalin w dolot. Typowo to albo dziurawe wężyki podcisnienia do egr lub zaworu sterujacego. Albo zatkane kanały zawracania spalin w glowicy czy sama chłodnica EGR.
Gasną zupełnie czy przygasają? Tak czy inaczej ma to najprawdopodobniej z połączeniem masy i spadkiem napięcia podczas przepływu prądu. Ewentualnie zasilanie jest z tego samego bezpiecznika i jest słabe połączenie pomiędzy obwodem zasilania a przekaźnikami załączającymi światła.
Kod to 1435.
Adres #300 D8 60 D6 10= kod 5456.
Dokładny numer błędu podaj.
Między przyciskiem eco a obiegiem wewnętrznym. Czujnik temp, zewnętrznej powinien być w lewym lusterku.
Niestety schematu nie posiadam. To wyprowadź sobie kabelek od pinu co po stacyjce prąd jest i wtedy jak nie będzie grzać sprawdzisz czy jest, czy nie ma napięcia.
17-tka,czyli z podwójną turbiną.Tam lubi się zacierać ciegno zaworu upustowego turbiny, sterowany podcisnieniem.Paskudny dostęp,ale wykonalne bez demontażu całej turbiny.Najlepiej wymontować siłownik, dobrze oczyścić połączenie mechaniczne i nasmarować smarem odpornym na wysokie temperatury np. z dodatkiem ceramiki.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Witam stawiam wypalona podstawa bezpiecznika sprawdź czy masz przejście i czy nie jest pin czarny .Pozdrawiam
Schemat masz tu: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi...
Możesz kupić na Codecard.lt , mają na stanie.
Sprawdź czy olej nie przechodzi przez wielofrez, środkiem piasty. W starszym modelu był uszczelniacz którego środek ciasno wchodził na wałek atakujący i ciasno do obudowy mostu. Uszczelnienie było wewnątrz a jego szczelność zależała od poprawnego montażu. Luz na łożyskach wałka atakującego był regulowany podkładkami. Zanim odkręcisz nakrętkę sprawdź...
Witam, proszę
Masz Miernik? To sprawdź co pisałem
Twój kod 4143
Zapomnij.
Po zregenerowaniu połączeń na wyjściach z płytki wstaw przekaźniki,gwarantowany spokój na lata.Załączam rozpiskę kostek płytki przełącznika.
Żółta naklejka mam jest c.z. pilot w kluczyku dwoje drzwi kabina
Witam. Próbuj ten wsad, zobaczymy czy zadziała. Pozdrawiam.
W tym roczniku schematy były w formie papierowej i rzadko kto je posiada, raczej marne szanse na znalezienie w formie elektronicznej. Instalacja oświetlenia jest tak prosta, że nie potrzebny jest żaden schemat tylko kontrolka.
A można w poniedziałek? Czy to pilne?
A poczekałeś godzinkę lub dwie czy sam się wyłączy?
Sam szukałem co z tym zrobić ale zbyt dużo konkretów nie znalazłem. Doszedłem jak to złożyć. Zaczynając od tego ze najlatwiej zdemontować stary tłok sprężonym powietrzem, wtłaczając je do środka. Wykrecasz zabezpieczenie trzpienia http://obrazki.elektroda.pl/7874267700_1... Wyjmujesz całość, wyjmujac zabezpieczenie wewnątrz zacisku,...
Zwarcie do masy gdzieś masz, cała instalacja obrysówek do przejrzenia.
Na tarczy powinno pisać Getribesite( strona skrzyni)
Sprawdź 1664.
Opis złącz Body-computera.
Witam, pacjent Iveco Daily. Jeżeli ktoś ma informacje o podgrzewaczu AdBlue rocznik 2021, chciałem sprawdzić, czy owy podgrzewacz jest sprawny i interesuje mnie, ile powinien mieć omów. Z góry dziękuję za odpowiedzi. AI: Czy zauważyłeś jakieś konkretne objawy lub problemy, które skłoniły Cię do sprawdzenia podgrzewacza AdBlue? Kody błędów od podgrzewacza....
Kasujesz interfejsem przez złącze diagnostyczne ,nie zdarzyło się żeby nie było tych pinów.Przypatrz się dobrze rozpisce i swojemu zdjęciu,1i2 są obsadzone brakuje 3.
Nie wiem jak to wygląda dokładnie ale nie ma możliwość abyś miske miał zintegrowaną z łożyskami wału korbowego stosuje się albo malutka miseczka i druga miska aluminiowa jaka usztywnienie bloku albo duża miska i to wszystko albo miska olejowa duża a druga połowa bloku to łożyskowanie wału, możesz miske zdjac bo napewno nie będzie tak że odkręcając miske...
W lusterku, chyba prawym. https://archiwum.allegro.pl/oferta/anten... Tu widać jak wygląda. Jest raczej w prawym lusterku zewnętrznym.
Szyba z takimi objawami to z reguły szczotki w silniczku.
Przy takich temperaturach jak teraz +10 to kontrolka świecy powinna zaświecić choć na sekundę w celu sprawdzenia sprawności układu.Może ktoś z posiadaczy iveco daily III potwierdzi że kontrolka powinna się zapalić na chwile Nie zapali się kontrolka, za wysoka temperatura.
Powinno zadziałać ok
Sprawdź 6135.
Sprawdz pocztę.
Rozrząd sprawdzony?
Klapa gdyby była to by na plaku nie palił chyba, nie zassało by. Kurczę zostaje jedynie synchronizacja i wysterowanie wtryskiwaczy czy jest ?. Jeśli inne parametry życiowe są dobre czyli ciśnienie CR ssanie na przepływce, i obroty wału widzi. Paliwo jest pewne tak?.
Za zasilanie pompy odpowiada 47 bezpiecznik to jest czwarty rząd od dołu,pierwszy po prawej sprawdzić gniazdo czy nie wypalone.Pompa jest sterowana z EDC poprzez przekaźnik 25837 trzeci od dołu pierwszy po prawej i działa trzy sekundy po włączeniu zapłonu oraz podczas pracy silnik.
Kupiłem Iveco Daily Nie miała baba kłopotu postanowiła sobie kupić Iveco :) Tak ma być Tak. Jest to "system dekompresji kabiny pasażerskiej" ułatwiające zamykanie drzwi poprzez wyrównanie ciśnienia, chyba wyje..... jakiegoś inżyniera z NASA i ten ktoś przyjął się do Fabryki Iveco :P mnie też to denerwuje nie wiem jak to wyłączyć https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Silnik nie, jak już to uszkodziłeś katalizator i nie wykluczone że jakiś komponent z układu adblue...
Witam jak w temacie co to jest jest to po lewej stronie pod filtrem powietrza ,wychodzą tam dwa przewody chyba jakieś ciśnieniowe jeden wychodzi gdzieś w ramę pojazdu a drugi chyba do elektrozaworu? http://obrazki.elektroda.pl/8530253800_1... moje pytanie tak z czystej ciekawości co to jest i do czego to służy i za co to odpowiada....
Sprawdź ten bin ,powinien zadziałać can off z kodem 5363. https://obrazki.elektroda.pl/7755454800_...
Sprawdź instalację od czujnika do sterownika jak i połączenia mas.
Witam, Czy pompka elektryczna była wymieniana? Jeśli tak to jakiego jest producenta? Chińskie potrafią robić takie problemy. Imobilizer w tym modelu jest sprzężony z EDC. Serwis może go wyprogramować jedynie za zgodą centrali Iveco.
IVECO DAILY / MY2014 LDWS to twoje radio?
http://obrazki.elektroda.pl/4078115200_1... http://obrazki.elektroda.pl/4078115200_1...
Oficjalnie z 7T(tacho) nie można tego zrobić. Jeżeli jest to samochód specjalny i spełnia wymogi ustawy to autoryzowany serwis powinien być w stanie wyłączyć blokadę/ogranicznik. Każdy samochód powyżej 3.5T powinien mieć założony kaganiec na 90 KM/h lub 100 km/h dla autobusów. Nie licząc wyjątków wg ustawy.(specjalne samochody użytkowe). Nieoficjalnie...
-60Nm -60Nm -180°
Jeżeli posiadasz 5 cyfrowy kod immobilajzera, można autko odpalić awaryjnie.Procedura jest w instrukcji.
Napisz który rok, bo nikt nie jest wróżką. Możliwe, że posypał się BCM czyli moduł zarządzający nadwoziem, który steruje m.in. spryskiwaczami. Najprawdopodobniej wskutek próby rozruchu na rozładowanym akumulatorze.
Powinno byc ok.
Nie jest to trudny rozrząd , na kole rozrządu masz dwa znaki więc się nie pomyl , pompa wtryskowa na kołek , wał korbowy na kołek w kole pasowym lub znak na kole zamachowym od spodu , kręcisz wałem i blokujesz rolkę .
W tym silniku są normalne wtryskiwacze i wirowa pompa bez zaworu sterującego. Szukaj zatkanego filtra paliwa, wody w zbiorniku. Warto ściągnąć zbiornik i wypłukać (robi się bardzo prosto). Do sprawdzenia przewód do gaszenia silnika(na pompie) lubi się ułamać.
Proszę - ponieważ cały plik serwisowy ma duży rozmiar zamieszczam tylko pełny schemat euro 5 i 6 plik zabezpieczony hasłem - hasło na pw.
W komorze silnika , skrzynka bezpieczników . Przekaznik T10 zaznaczony na czerwono. https://obrazki.elektroda.pl/7145583400_...
Sprawdź lepiej czujnik wału korbowego i wałka rozrządu.
Po pierwsze nie bar a mbar (1000mbar= 1 bar). Dwa które turbo tam siedzi? Bo w 3.0 były ze zmienną geometrią i by pass. Spaliny napędzają turbo i jak ich nie ma lub uciekły bokiem to turbo nie robi ciśnienia. Podobnie jak ciśnienie doładowania ucieka bo np rura za turbo pękła ,czy rozszczelniony jest intercooler. * Turbo ze zmienną geometrią. Byłem...
Sprawdź 2264 .
Wymień przycisk.
Zapewniam cię że błędy są w któryś ze sterowników tylko że niewiele komputerów poprawnie diagnozuje to auto. Najlepiej jak byś to zdjagnozował oryginałem do iveco EASY
Wymiana cylinderków i czyszczenie reszty.
Cancheck wyłączony. Co z WAIT nie wiem.
zaadaptuj wtrysk komp go nie widzi i myśli że nie ma go wcale. jak odpowietzrałeś wtryski na odpiętych kostkach? jeśli kostek nie odpiełeś przy odpowietrzaniu to mogłeś je zatrzeć. wypnij czujnik ciśnienia paliwa poluźnij przewody paliwowe przy wtryskach i odpowietrzaj. spróbuj odpalać bez czujnika ciśnienia a potem z wpiętym czujnikiem. nie jestem...
Musisz dobrze sprawdzić aktywator turbiny.
Iveco ma zespolony zespół przełączników w kolumnie kierowniczej ten którym wszystko załączasz , bardzo często się one psują a objawy z bezpiecznikami wskazują na albo zwiększony pobór w układzie kierunkowskazów albo właśnie na ten przełacznik Pozdrawiam
schemat poszedl na priv
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... wyslem Ci już
Jak kolega wyzej, pozatym ten sterownik nawet delphi jako tako goli, kwestia jeszcze do czego potrzebujesz :)
Problem rozwiazany. Zły docisk i auto świrowało. Przerobiłem to auto dość dokładnie więc jak ktoś miałby problem ze skrzynią to moge próbować pomóc.
witam, mam identyczny problem - jak Panowie doszliście do usunięcia usterki ?
iveco daily problemy odpalaniem iveco turbo daily problemy iveco daily problemy klimatyzacja
reset biosu toshiba laptop obciążenie symetryczny transformator ethernet
światłowód inwestycje światłowód inwestycje
Volvo V50 2.0D 2004 - Problemy z rozruchem poniżej 5°C Jak przywrócić ustawienia fabryczne w telewizorze Philips?