Witam. 1. Kolega, który pyta skąd masz pewność, że most był wymieniony, to odpowiedź jest prosta: jest to widoczny element i widać, że jest nówka, bo wkładają go też z nowymi hamulcami z tyłu. Mam to samo. W Iveco 2022 wymienione 5 mostów i od listopada nie reagują na zgłoszenia. W Iveco 2024 pierwszy szum przy 2000 km i wyje jak skurczybyk. Odezwij...
Tam znajdziesz to czego potrzebujesz :-) http://www.autocd2003.com/view_product.p...
Zależy o co pytasz. jeśli o przepustnice jest po przeciwnej stronie- pokazujesz lewą str a ona jest z prawej strony silnika-troche głębiej o ile dobrze pamiętam- za pokrywa silnika. Od razu mówię, że czyszczenie nic nie da.. problem z tymi przepustnicami jest na poziomie elektronicznym- z tego co czytałem wada fabryczna , natomiast przepustnice nowszej...
Sprawdz czy dochodzi napięcie do samego silniczka po nacisnieciu przycisku
Zacznij od sprawdzenia wiązki w okolicy czujnika prędkości i pływaka paliwa bo w Iveco wiązki sypią się w palcach .
Witam, doszedł Pan ze swoim samochodem. Mam taki sam problem.
Uszkodzeniu uległ scalak w tym module Body. Trzeba to naprawić uprzednio usuwając wszelkie zwarcia i problemy z resztą żarówek. Ciągnięcia dodatkowych kabli nic nie dadzą.
Napisałeś nie ma centralnego. TO CZEGO SZUKASZ ? Masz problemy ze zrozumieniem czego szuka? To Ci wyjaśnię, szuka miejsca, gdzie mogą zbiegać się przewody instalacji zamka centralnego, które zauważył w drzwiach, a pewnie szuka po to, żeby oszczędzić sobie roboty przy montażu. Dla mnie to całkiem całkiem zrozumiałe...
Dziś doszedłem przewody stojąc przodem do iveco z prawej strony obok chlodnicy są kostki tam się dzieją problemy ze światłami na tyl prędkościomierzem czujnikiem paliwa kol druby jasny cienki brąz i cienki pomarańcz nr 0000 i 7555
Witam naprawiam Iveco Daily 2007r 2.3HPI samochód ma problem z odpalaniem dłużej musi pokręcić po czym jak odpali wkręca się tylko na 1500 obrotów. Świeci się także kontrolka EDC . Zapewne samochód wchodzi w tryb awaryjny .. Po podpięciu do komputera pokazuje błąd 144 który brzmi tak "Wiarygodność wskazań pomiędzy czujnikiem koła zamachowego i wałka...
Witam. Mam problem z iveco daily 3.0 170km 2013r. Auto od pewnego czasu podczas jazdy zaczyna nie równo pracować. Włącza się kontrolna edc i momentalnie słychać jakby nie chodził na wszystkie cylindry. Nie ma żadnej zasady kiedy sie to stanie, raz wystarczy przejechać 200m a innym razem 30 km, czy zimny czy cieply. Miałem tak już ten problem na wiosnę...
Witam, mam problem z Iveco. Iveco Daily furgon blaszak 2.3 dizel, 2006 rok. Problem polega na tym, że raz na ileś razy odpalania silnika nie chce odpalić i mruga kontrolka wtryskiwacza. Nie dzieje się tak, jak silnik jest całkowicie wystygnięty, ale jak jest chociaż trochę rozgrzany, to potrafi odwalić takie coś, że kręci wszystko w porządku i nie chce...
Dzień dobry. Jak w temacie, bardzo proszę o schemat. Iveco po wypadku lewego przodu i naprawie karoserii, nie chce zapalić. Błędy z Texy wykazały CAN C, brak komunikacji. Wyciągnąłem body komputer, po włożeniu z powrotem, nic nie działa. Brak możliwości odczytania błędów, brak komunikacji z komputerem, zasilanie dochodzi do body komputera. Bardzo proszę...
Witam. Ostatnio kupiłem Iveco Daily 35c13 2002r. Problem jest w tym, że nie działa ciepły nawiew. Co może być przyczyną?
Witam wszystkich Mam problem ze swoim iveco 2,8 diesel 2001 rok common rail nie chce palić jak jest zimno na dworze. Wtryski wymienione, filtr paliwa też, pompka na ramie i filtr.Kontrolka świecy płomieniowej świeci, elektrozawór podłączałem na krótko i chyba się załącza. Mechanik che mi pompę wymieniać, ale nie wiem czy to ma sens. Czy luzy zaworowe...
Zacznij od wyregulowania linek.
Witam wszystkich mam problem z nowo zakupionym iveco daily 2.3 2005rok.Samochód został kupiony jako uszkodzony mianowicie z nie odpalajacym silnikiem. Po spędzeniu kilku godzin nad pojazdem skończyły mi się pomysły co może być nie tak, objawy wyglądają następująco rozrusznik kręci silnik nie odpala podczas kręcenia zapala się kontrolka "czerwony wtryskiwacz"...
Witam wyskakuje mi błąd EDC sprawdź silnik. Brak mocy. Zgasze samochód podjadę trochę i za chwilę to samo. Iveco 2.5 156km 2018r. Byle jakie wzniesienie lub dam za dużo gazu i odrazu wyskakuje. ..........
Witam ,zakupiłem ostatnio iveco 97r z nową paką (kiprem) .Na pierwszy rzut oka wydawało się wszystko w miare kupy trzymać ,lecz po kilku dniach okazało się ,że jest to taki ulep ,że głowa mała .... Wcześniejszy właściciel po prostu o niego nie dbał,podpicował go pod sprzedaż ,a ja głupi nie zauważyłem dość ważnych usterek ,które były ukryte .. A więc...
Witam . Mój problem dla wielu może wydawać sie prosty do rozwiązania ale założe się jednak że tak nie jest. Jak wiadomo problem utraty mocy i świecąca się kontrolka wtrysku jest powszechny w tym modelu samochodu. Tak więc u mnie ten problem powtarzał się wielokrotnie i powtarza sie niestety nadal. Ja odwiedziłem 3 serwisy autoryzowane Boscha 1 serwis...
Panowie pomóżcie !!! IVECO Daily VI 2015r. 3.0 174KM Wyświetla mi się kontrolka EDC (czujnik położenia wału) samochód normalnie odpala jeździ, ale po pewnym czasie jazdy zaświeca się EDC czujnik położenia wału i sprawdź silnik, wtedy odcina moc i nie da się przyspieszyć, obroty max 2500 więcej nie chce się wkręcić .... Mieliście już taki problem ? Co...
Witam, w Iveco Daily 2007 r nieregularnie na 10-15 odpaleń pojawia się błąd (kontrolka na foto ) https://obrazki.elektroda.pl/8494893400_... Zółte drzwi z kluczykiem oraz nie podnosi się wskaźnik poziomu paliwa.Auto jak by jest odcięte ,można krecic do upadłego i nie załapie,błąd znika również nieregularnie czasem juz po 20 min auto...
Cześć Mam problem z Iveco daily 29l13 2.3 hpi euro 4 Kreci i nie odpala w ogóle nie podaje napięcia na wtryski Samochód jeździł normalnie na drugi dzień nie odpalił Posiada dużo błędów https://obrazki.elektroda.pl/5311926600_... https://obrazki.elektroda.pl/5263127800_...
Witam auto po zapaleniu wchodzi w tryb serwisowy i niema mocy oraz wyświetlają mi się błędy na wyświetlaczu failure 136 oraz 061 może ktoś wie co to oznacza ?
Witam. Mam problem z iveco daily 3.0 z 2013r. Pali normalnie jedzie normalnie ale gdy ma jakieś obciążenie nawet małe jak cofanie przez krawężnik lub jazda na wyższym biegu pod górkę to zeczyna kopcić i śmierdzi nie spalonym paliwem. Objawy mniej więcej takie jak nie spalanie na jeden z sześciu tłoków. Oczywiście mogę się mylić. Po zgaszeniu odczekaniu...
Witam Pacjentka Ivona 35s15 146 km 2.8 Mam problem z turbo, auto po odpaleniu nie ma mocy, po przejechaniu jakiegoś dystansu i zapaleniu kontrolki edc, moc częściowo odzyskuje powiedzmy 70%. Byłem na diagnostyce, jak nie mruga edc silnik w ogóle nie jest doładowany, turbo dmucha 0.2 bara( to w momencie jak nie mam mocy, jak się zapali edc nie wiem,...
Witam. Jak w tytule pacjent to Iveco Daily IV z 2006 roku, 3.0. Problem polega na tym, że samochód bez plaka nie pali, ale gdy już odpali, korekty wtrysków nie są dobre, poza tym niby ma moc podczas jazdy. Jest jeden błąd w sterowniku, błąd 609 - błąd sterowania przekroczenie ECU. Sygnał nieprawidłowy. Co udało mi się ustalić, to wygląda to tak, jakby...
Witam. Pacjent to iveco daily 2005 3.0 166 KM na EDC16 Kupiłem uszkodzone auto, bez pewności czy pali czy nie Naprawiłem od strony mechanicznej i elektrycznej co się da, tzn wszystkie kostki i przewody naprawione/ na swoim miejscu Sprawdzone wszystkie bezpieczniki i przekaźniki Nie można auta uruchomić Kręci, idzie prąd na pompkę, pompka pompuje paliwo...
Dzięki. Z rana wziąłem się za szukanie tego czujnika wału korbowego i faktycznie był tam gdzie napisałeś, czyli strona od pasażera w lewym boku silnika (na styku silnika i skrzyni biegów, niedaleko alternatora i koła pasowego). Z tego co wiem przy silnikach 2.3 od Iveco jest on po stronie kierowcy blisko filtra oleju. Ogólnie musiałem wymienić, ten...
Witam. Mam problem z Iveco Daily 35c15 3.0 2007 rok (4 generacja). Liczę na pomoc osób, które miały podobne problemy z swoim "Ivanem", może uda mi się znaleźć i potwierdzić przyczynę. Problem występuję już od dłuższego czasu. Auto potrafi samo zgasnąć w trakcie jazdy lub zadławić się (ale nie zgasnąć) na biegu jałowym. Zazwyczaj to się dzieje na rozgrzanym...
Kod --> 2211 <--
Zdejmij środkowe pokrętło ( to od prędkości nawiewu ) jest tam śrubka, która trzyma trzyma panel :)
Po pierwsze nie bar a mbar (1000mbar= 1 bar). Dwa które turbo tam siedzi? Bo w 3.0 były ze zmienną geometrią i by pass. Spaliny napędzają turbo i jak ich nie ma lub uciekły bokiem to turbo nie robi ciśnienia. Podobnie jak ciśnienie doładowania ucieka bo np rura za turbo pękła ,czy rozszczelniony jest intercooler. * Turbo ze zmienną geometrią. Byłem...
iveco daily hi matic zrzuca biegi przy zjezdzie z gory za mocno i wchodzi na wysokie obroty co moze byc przyczyna? Witaj na forum! Opisany przez Ciebie problem ze skrzynią biegów w Iveco Daily Hi-Matic, który objawia się zrzucaniem biegów i wchodzeniem na wysokie obroty podczas zjazdu z góry, może mieć kilka potencjalnych przyczyn. Przeanalizujemy...
problem rozwiązany
Witam, miałem podobny problem. Rano ciężko odpalał, gdy był zimny. Wystarczyło dodać trochę paliwa i od razu odpalał. Sprawdzone zostały wszystkie masy, przewody paliwowe i filtry. Okazało się, że winny był rozrząd przestawiony o jeden ząbek. Często wystarczy wyciągnąć łańcuch, a także mogą pojawić się problemy z odpaleniem. Po wymianie rozrządu problem...
Miałem podobne problemy z moim Daily 35C13 wykręciłem oba czujniki od pompy oraz listwy wysokiego ciśnienie. Przemyłem nitro i przedmuchałem powietrzem - auto śmiga jak dawniej. Wszyscy zwalali winę na wtryski , a wystarczyło wyczyścić oba czujniki. Ważna wiadomość dla posiadaczy Iveco 2.8 Ducato 2.8 oraz Peugota i Renault z silnikami CR.
Może ktoś mi pomoże. Mam pogłębiające sie problemy z uruchamianiem Iveco daily 35c13. Silnik 2.8 diesel na common railu (2003r), "angol" po przekładce. Pierwsze problemy pojawiły się jesienią ub. roku. samochód nie chciał "odpalać z rozrusznika przy temperaturze ok."0" i niższych. Później nawet przy plus 5-7 stopni. Baz najmnieszego problemu "odpala"...
Pacjent Iveco Daily 4 Silnik 3.0 HPI Euro 4. Oberwał się ślizg górnego łancucha i przeskoczył rozrząd. Przeskoczył sporo 16 koników (popychaczy zaworowych) złamanych. Teraz pytanie czy po takiej awarii robić głowice czy nie. Bo po testach wychodzi że szczelna. Zawory są równolegle do tłoka i nie skrzywiły się. Ma ktoś doświadczenie czy były problemy...
Proszę. http://obrazki.elektroda.pl/8977273200_1...
A czy czujnik zamyka obwod? Co sie dzieje po zmostkowaniu? Światła świecą?
Właśnie o śrubach 10,9 pisałem ale przed łbem zatoczyć stożek który zaklinuje się w otworze. Oczywiście samą śrubę trzeba dorobić, ja użyłem lotniczych, kształt śruby do żuka czyli M14, potem część walcowa fi 16 (do stoczenia na stożek) i łeb na klucz 22 mm (sześciokątny) Tamte drugie śruby mają nakrętki zgrzewane do budy.
Witam to samo auto rok 2008, 2.3 hpi już ręce mi opadają, problemy to brak komunikacji z abs, wskaźnik paliwa, prawy stop i szyby żyją własnym życiem. Z szybami poradzę sobie ale do reszty potrzebuję pomocy. Co do abs to auto było podłączane pod kts i diagnoza CAN - KOMUNIKACJA Błąd w przesyłaniu danych. Pomiar rezystancji od strony podzespołu na zaciskach...
Właśnie miałem Ci wysłać "ścieżkę" do informacji w Texie na temat zerowania.
Iveco Daily.. 2006---> Mój konkretnie 2008. 35C15 3.0 Hpi. Problem z nierowna praca silnika. Odpala ładnie- bez różnicy, czy na zimnym, czy ciepłym- natomiast chwilę po odpaleniu zaczyna się nierowna praca... + okrutny smród z wydechu. Przy zwiększeniu obrotów przestaje. Tylko na wolnych są problemy ! ... .....A najlepsze jest to, że nie zawsze tak...
Temat wydzieliłem.
W kasecie EDC zapisany jest parametr rozcieńczenia oleju, podany w procentach.Trzeba go wyzerować i myślę że tylko w serwisie.Jeżeli będziesz dłużej zwlekał, silnik po pewnym czasie przejdzie w tryb awaryjny i o mocy możesz zapomnieć,po czym pojawią się następne kontrolki EDC OBD.Przy braku wykonania procedury wymiany oleju, przy przebiegu od 300-400tys....
Kolego Robert, to może być jedn feler, ale nie koniecznie. Nie wiem czy wchodziłeś na moje posty dotyczące Iveco, ale jakiś czas temu opisywałem moje problemy z licznikiem i jak sobie z tym poradziłem. Polecam bo warto. Natomiast mam pytanie jaki przekaźnik masz na myśli? Jak cos trzeba pisz może coś pomogę.
http://obrazki.elektroda.net/85_12717810... http://obrazki.elektroda.net/85_12717810...
Bez napięcia zatkany z napięciem stałym przepływ. Ale musi być podłączone podciśnienie.
Mogę pomóc, podaj vin autka na początek.
http://lmgtfy.com/?q=P0063+iveco+
Autodata podaje że 643+/-25 NM.
W obu drzwiach.
Rozbierz licznik i zaślep diodę nie usuwaj jej
Egr. Przepustnica próbuje wymusić wymagana ilość spalin w dolot. Typowo to albo dziurawe wężyki podcisnienia do egr lub zaworu sterujacego. Albo zatkane kanały zawracania spalin w glowicy czy sama chłodnica EGR.
W załączniku daję serwisową procedurę wymiany rozrządu w silniku 2.3 Jest w niej wszystko ładnie opisane, łącznie z momentami dokręcania poszczególnych śrub.
Jeśli masz taki zasobnik ciśnienia to może faktycznie się mylę bo serwisówka nie opisuje sygnałów lecz piny. Ale dotąd spotkane czujnik miały taki opis jak podałem. Mamy kilka modeli edc 17 i niestety dla każdego jest trochę inna penologia. Poniżej masz kilka przykładów hasło podane na pw.
Kod to 1435.
Gasną zupełnie czy przygasają? Tak czy inaczej ma to najprawdopodobniej z połączeniem masy i spadkiem napięcia podczas przepływu prądu. Ewentualnie zasilanie jest z tego samego bezpiecznika i jest słabe połączenie pomiędzy obwodem zasilania a przekaźnikami załączającymi światła.
mogłem zrobić jakieś zwarcie kablami od dmuchawy z jakimś czujnikiem i stąd moje problemy Komputer zgłaszał by błąd uszkodzonego czujnika. Świeca płomieniowa może zwyczajnie się uszkodziła i trzeba ją wymienić albo jest za ciepło żeby zadziałała. Pali się kontrolka grzania świecy przy rozruchu? Ja szukałbym przyczyny w turbodoładowaniu. Mówisz że kopci...
Owija się to głównie dlatego, że przepływający czynnik przez w/w zawór hałasuje. W tym miejscu nie będzie aż tyle wilgosci aby trzeba było robić dodatkowy spływ.
Schemat masz tu: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi...
Dokładny numer błędu podaj.
Adres #300 D8 60 D6 10= kod 5456.
17-tka,czyli z podwójną turbiną.Tam lubi się zacierać ciegno zaworu upustowego turbiny, sterowany podcisnieniem.Paskudny dostęp,ale wykonalne bez demontażu całej turbiny.Najlepiej wymontować siłownik, dobrze oczyścić połączenie mechaniczne i nasmarować smarem odpornym na wysokie temperatury np. z dodatkiem ceramiki.
Kolego "dommal97" poniżej schemat telmy.
iveco turbo daily problemy iveco daily problemy odpalaniem iveco daily problemy klimatyzacja
przerwania atmel polonez pompa nissan almera radio clarion
przekaźnik torowy canon pixma mg5750
Zimne powietrze na nogi, ciepłe na górze w Volvo V50 Lokalizacja przekaźników blokad drzwi Toyota Corolla Verso 2007