Jeśli chodzi o piastę tył to 90mm
kolego z tego co pamietam jest to silnik sofimy . Więc na górze na wałku rozrządu masz znak koło ma tam nacietą szczelinkę a na pokrywie zaworów jest widoczny ząbek dodam ze naciencie na kole musi znajdowac sie na górze . Jak zdejmniesz zdejnmiesz osłone paska zobaczysz koła pompy wtryskowej tam powinien być otwór na wiertło 5 , jest tam też otwór w...
Chwilowo sprawa stanęła w miejscu. Jest trochę roboty przy moście. Co do licznika to mam trop. Gdzieś czytałem o czerwonym przewodzie który podłączony jest bezpośrednio do akumulatora. A pamiętam też że był u mnie taki przewód, tyle że możliwe iż przy okazji prac przy rozrządzie gdzieś się zapodział. Zasadniczo mam dwa problemy. Pierwszy to to że jestem...
Podobny temat kiedyś był poruszany.http://www.elektroda.pl/rtvfor...
Ja bym bardzo prosił o schemat do IVECO Turbo Daily 35-10 97r do przełącznika wycieraczek bo nie działa mi spryskiwacz. Najlepiej jak byś wysłał o komplet schematów. Podaję maila gargi4482(małpa)wp.pl Z góry dziękuje.
Auto z roku 97, motor 2.5TD Kontrolka świeci na włączonym zapłonie jak i na uruchomionym silniku. W momencie odpalania silnika przygaśnie na pół sekundy. Auto dostało zmuły. Znalazłem kilka skorodowanych przewodów masowych przy karoserii. Czy kody błędów da się jakoś wybłyskać lub ma to jakieś złącze diagnozy?, bo wydaje mi się, że pewnie gdzieś jest...
Jest to kontrolka od immobilizera spróbuj odpalić z kluczyka zapasowego, podładować akumulator https://obrazki.elektroda.pl/2460093600_... https://obrazki.elektroda.pl/7344173500_... https://obrazki.elektroda.pl/3321629100_... Nie jestem pewien czy ta instrukcja będzie pasować do twojego modelu
problem rozwiązany, jak ktoś by szukał wtyczki do obrotomierza to jest za silnikiem nad skrzynią biegów, podłączyłem i działa!
Poszukuję schematu elektryki IVECO TURBO DAILY 2,5TD rocznik 94. Jest to model 10.35. Przetrząsnąłem kupe stron i nici. A w autodacie na CD są tylko dane technioczne, natomiast schematu brak :(( ciesiu
W moim Iveco po każdym długim postoju ( przez noc) bardzo dlugo musze kręcić rozrusznikiem zanim odpali. problem jest tylko za pierwszym uruchomieniem bo pozniej pali juz bez problemu . Wymieniłem swiece na nową i Sprawdzilem czy dochodzi do niej paliwo. Sprawdzilem cisnienie na cylindrach i tez jest ok. Ale zauwazylem ze u kolegi w takim samym modelu...
Nie wiem jak to wygląda dokładnie ale nie ma możliwość abyś miske miał zintegrowaną z łożyskami wału korbowego stosuje się albo malutka miseczka i druga miska aluminiowa jaka usztywnienie bloku albo duża miska i to wszystko albo miska olejowa duża a druga połowa bloku to łożyskowanie wału, możesz miske zdjac bo napewno nie będzie tak że odkręcając miske...
Witam Sory za podniesienie tak starego tematu ale nic innego nie byłem w stanie znaleźć Iveco Turbo Daily 3.0 HPI 2007r. też bym był zainteresowany zdjęciem kagańca. Czy może ktoś to rozpracował.
Może jest jeszcze czujnik ciśnienia oleju na przewodzie doprowadzającym olej do turbo ??
Iveco daily 2, 3510 (podobno), 2.8 turbo
P0245? -zawor na turbo
To pisałeś że sprawdzałeś gruszkę i zaworek ,sprawdź rurki od sterowania i od turbo do dolotu
trojan 12 w opisie masz 2.8td to raczej turbo
Po pierwsze nie bar a mbar (1000mbar= 1 bar). Dwa które turbo tam siedzi? Bo w 3.0 były ze zmienną geometrią i by pass. Spaliny napędzają turbo i jak ich nie ma lub uciekły bokiem to turbo nie robi ciśnienia. Podobnie jak ciśnienie doładowania ucieka bo np rura za turbo pękła ,czy rozszczelniony jest intercooler. * Turbo ze zmienną geometrią. Byłem...
Ale to widać wszędzie że "Lean managment" i kontrola jakości (by nie była za wysoka bo jak jest to znaczy że można taniej zrobić) jest już wszędzie. Jeszcze jako tako Toyota się wybija ,ale wszyscy robią testy końcowe na klientach w myśl najwyżej się zateguje jak padnie przed końcem gwarancji. Do tego wyżyłowane normy spalin czyli dołożenie dodatkowego...
Witam, Na wstępie chcę poinformować że żaden post na forum nie rozwiązał mojego problemu i nawet nie ma takiej usterki. Ok, Posiadam Iveco turbo daily II 2000r. 2,8 TD i od jakiegoś czasu zaczął gasnąć po tym jak się rozgrzał. Objaw taki że pracuje równo i nagle tak jakbym odłączył zapłon w stacyjce. Żeby go odpalić muszę przekręcić kluczyk w stacyjce...
Witam, jak w temacie - poszukuję katalogów z danymi pomiarowymi silników aut osobowych i dostawczych. Aktualnie potrzebuję luzu stykowego pierścieni w silniku 2.5 td 8140.27 sofim. Przydałaby się też informacja jaką uszczelkę zastosować przy jakim wystawaniu tłoków. Oraz gdzie mogę dostać takie katalogi.
Witam! Poszukuję schematu podłączenia obrotomierza w Iveco Turbo Daily 35-12 2.5 TDI 1994. Jest błędne podłączenie kabli , kable są też pomieszane. Nie wiadomo czy działają bo nie ma przejścia impulsu od kostki do kostki. Bardzo prosiłbym o schemacik oraz jakąś podpowiedź co zrobić. Z góry dziękuję !
witam Szukam schematu instalacji elektrycznej Iveco Daily 35-10 z 1998r
no, więc na 90 % to nie problem zasilania, ale zakłóceń dostających się poprzez antenę, powiem Ci tak - montowałem w kilkudziesięciu Ducato i z doświadczenia wiem, że antena musi być jak najbardziej oddalona od źródła zakłóceń, czyli od komory silnika ... Ducato w zależności od wersji, rocznika potrafi nieźle siać, tak samo jak Iveco Turbo Daily. Musisz...
Cześć, mam podobny problem ze spalaniem, z dnia nadzień średnie spalanie z 10,3-10,7 wskoczyło na 11,4 do nawet 12 l na 100km. Wystarczy lekko dodać gazu a chwilowe pokazuje po 20-25 l/100 km. Udało Ci się jakoś rozwiązać Twój problem?
To jest obejście problemu a nie rozwiązanie. Problem jest w niedrożnym\niedziałajacym EGR przeważnie. Dziurawym intercoolerze, dolocie na odcinku turbo przepustnica.
Witam Szukam schematu instalacji elektrycznej do Iveco 95-12. Jeśli ktoś mógłby mi pomóc to będę bardzo wdzięczny.
szukam schematu instalacji elektrycznej IVECO 35-10 do 1999r mój mail to nadrzeka.suprasl(at)gmail.com
Poszukuję schematu instalacji elektrycznej do Iveco Turbo Daily 35-12 z 1996 r. Z góry dziękuję za odpowiedź Andrzej
Witam, moje Iveco 2,8 td 1999r, kuleje z mocą. Obiawy, max prędkość to 80KM/h. Z ładunkiem widzi górkę i już się prosi o drugi bieg. Wymieniłem filtr paliwa, powietrza, rozebralem turbina, klapa działa, nie zacina się, gruszka sprawna, przewód ciśnienia szczelny . Odpala normalnie, chwile przykopci na jasno, i po chwili jest już normalnie. Proszę o...
tak jest to możliwe... jednak podczas pracy na biegu jałowym, przepływ EGR pokazuje idealne wartości ( poprzez przepływomierz )z wartościami zadanymi, to samo turbo sprężarka . pozdrawiam
Jaką turbinę zastosowałeś? Niech mechanik sprawdzi '' na kompie '' ciśnienie turbo podczas jazdy.
Witam. Pacjent to Iveco Daily z 2010r z silnikiem 3.0 o mocy 180km. Potrzebuje schemat, głównie wiązki co idzie od sond lambda, różnicy ciśnień, reg. turbo do sterownika. Potraktuje ktoś schematem?
ok sprawdze az do kompa .dzieki przypomnialo mi sie ze tlumik dostal po glowie i jest wgnieciony i rury zaraz za nim nie ma ale to chyba raczej wplywu nie ma na turbo?
No przecież masz napisane, czujnik pedału gazu lub hamulca. Sprawdź to.
Mgiełkę zapewnia rozpylacz (taka część wtryskiwacza) bo pompa nic nie rozpyla (pompuje co wynika nawet z nazwy). Tak obrazowo: dobry rozpylacz rozpyla na mgłę wolno opadającą w powietrzu, słaby/zużyty na kropelki opadające dużo szybciej, złom sika strumieniami. Oczywiście jakość pylenia zależy od ciśnienia wtrysku i na pewno super rozpylacz z ciągnika...
Przeczysc kolego zawor egr :)
witam , mam problem z iveco daily 3.0 bi turbo 2011 rok edc 17 , auto podczas jazdy zgasło , wskaźniki opadły po czym zapaliły sie wszystkie kontrolki i auto umarło , rozrusznik kreci auto nie odpala jakieś pomysły ? sterownik padł ?
Witam. Iveco Daily F1CFL411H 125 kW (170hp) 2016 rok. Miałem problemy z komunikacją między alternatorem a resztą sterowników. Plus problem z turbiną (nowa turbina, błędy zbyt mocno lub zbyt lekko wysuniętej dźwigni od turbo). Auto zjechało sobie z górki w międzyczasie i uderzyło w płot. Bez włączonego zapłonu, nie było kluczyków w stacyjce. Od tego...
Czujnik cisnienia nowy, przeplywka,przepustnica,EGR ,zawór turbo przełożony z drugiego sprawnego i dalej to samo
Witam! Potrzebuje rozpiski bezpieczników, przekaźników, oraz kontrolek, w sumie wszystkiego co macie, bo cały czas coś się dzieje z tym iveco, byłbym bardzo wdzięczny o podesłanie na emial ocies0101(małpa)gmail.com. Iveco Daily po 2006.
Prawdopodobnie jest problem z z przewodami/wężami do zaworka turbo sprężarki jak je wymienię to dam znać.
jestes pewny co do ustawienia rozrzadu? bledow nie ma wgl? Gdyby byl problem z wtryskami zauwazylbys tez ze turbo slabo dmucha, bo ecu obcina doladowanie
Skorp, daleko masz do wawki?? mozna cos przyciac;) mamy 2 Iveco daily 2008 3.0 16 v turbo normalnie nie odpala, tylko na plaku, przy delikatnym dodaniu gazu wchodzi na obroty, przy ostrym- zdycha wymyta przepustnica, egr, map (zawalony byl jak sie masz ) jak cos, to dzwon 883177793
Nowa czy regenerowana? Bo czasem regeneracja się nie udaje mimo iż serwis twierdzi inaczej.
Jak dla siebie to remontuj silnik chyba że nie masz dobrego mechanika. Ale wcześniej policz koszty na spokojnie.
Jak dasz obrotów to do ilu skacze? Iveco mają do siebie że jedne silniki mają ciśnienie 4 a inne 6 więc może nie tu przyczyna. Odnośnie wymian turbo - wymieniane na nowe czy "regenerowane" używki? Sprawdź spływ z turbo i drożność odmy.
musisz po kablach lecieć a zacznij od centralki z bezpiecznikami, mi pokorodowała z tyłu i musiałem złącza lutować turbo daily 4010 1994 rok, podobno to standart
Czy ktoś rozwiązał temat? Mam ten sam problem. Elektrozawory podciśnienia turbo i EGR nowe. Turbina po regeneracji. Przepływka podmieniona na próbę. EGR zaślepiony na próbę. Dolot szczelny. Kable elektrozawory-sterownik mają ciągłość. Dodatkowo, kiedy podciśnienie do turbo jest na stałe, pomijając elektrozawór, wywala błąd, ale moc jest cały czas.
Przed wymianą turbosprężarki komputer pokazywał brak ciśnienia doładowania, wymieniłem turbo, elektrozawór i przewody są ok, ciśnienie na wolnych obrotach wynosi 300, natomiast jadąc pod obciążeniem maxymalnie 750.
Dzien dobry:) prosze o pomoc, mam problem z iveco daily 3.0 170km 2010r bi-turbo, wiec tak -turbina dobrze ładuje -map sensor ok -przeplywomierz ( na biegu jałowym przeplyw 735ml) -dpf ok -sonda lambda ok -dolot cały sprawdzony ok -egr nowy -chłodnica spalin szczelna i czysta -wtryski nowe -kolektor ssący czysty -klapa gasząca nowa -filtr paliwa i grzałaka/...
Jak turbo podobne jak w daily to często zaciera się oś zaworu WASTE GATE. Sprawdź czy go coś nie trzyma.
Pewnie, że zadziała. Ale za jakiś czas, gdzieś na trasie urwie się grzybek i załatwi na cacy głowice, tuleje, tłok i turbo. A wtedy to dopiero będzie się chciało stawiać klientowi nowy silnik. Zrobisz jak uważasz, ale po co pchać się w opały...
Oki dzięki wszystkim za porady. Ogólnie rzecz ująć błąd mechanika tylko teraz koszty naprawy będą straszne ehhh taki to już los poczciwego człowieka. Spróbuję jeszcze raz wymienić te pierścienie tylko teraz tak jak należy z tulejami i tłokami zobaczymy co z tego wyniknie. Ach te turbo same kłopoty. Pozdrawiam LordJim78 i dziękuję za pomoc.
Witam mam problem z iveco daily 3.0 euro 5 bi turbo 170 koni , mianowicie problem zaczął się od teoretycznie uszkodzonej turbiny , samochód kopcił jak diabli pił olej litrami , zregenerował turbo auto nadal kopciło piło olej i rzucało olej na wydech , wymieniłem odme wszystko wróciło do normy ale teraz borykam się z wpadaniem auta w tryb awaryjny ,...
Temperatura silnika podczas jazdy??. Jezeli bedzie miał ponizej 80 niewypali dpf dobrze albo wogole. Przeładowanie turbo swiadczy i o uszk. czujnika ciś doładowania lub turba. Żadko zapchany dpf ma na to wplyw. Doładowanie jest mierzone na stronie zimnej czyli uklad ssacy a nie wydechowy.
Witam Doszedł tester edc, wybłyskałem błędy i jest: 2.7 czyli problem z czujnikiem ciśnienia doładowania, może ktoś powiedzieć gdzie go znajdę, tak się składa, że mam używkę na podmiankę albo jako inna kwestia tego błędu, problem z zaworem west gate, który w tej turbinie zastępują chyba kierowniczki w turbo? I teraz grucha w turbinie podobno dział,...
No to i ja swoje trzy grosze dorzucę: Polonez 1.9 GrzechotnikLD (GLD) rocznik 1992, przebieg 232 000 km ;) Przesiadłem się z Wartburga 1.3 1991 benzyna. Jak dla mnie, człowieka nie posiadającego stałych dochodów i uczącego się, różnica jest kolosalna. Na korzyść Poldka oczywiście. Powiadacie że Diesla nie można zagrzać w mieście, otóż można. Osłona...
Przypadkiem trafiłem na ten temat miałem założoną turbinę 3p w MF-255 Olej weź z czujnika ciśnienia oleju dajesz trójnik przepływ jest wystarczający powrót dałem do powrotu sprężarki powietrza. Nie wiem jaki masz filtr powietrza ale jeśli taki jak w MF-255 ma on za mała przepustowość Turbina od iveco daily 2,8l dmucha 0,3 bar od 1000rpm chłodnica oleju...
jeśli chodzi o ekonomię to fakt czym mniejsze obroty i najwyższy bieg na zdrowy rozum ale pomyślcie co przyżywa turbina jak się auto muli do obrotów zaczym ona zaczyna prawidlowo pracować do ~2k rpm, przez silnik jest niedostateczny przepływ powietrza, spaliny przez to mają o wiele większą temperature a turbina się gotuje, silnik turbodiesla powinien...
Witajcie. Trafiło mi się u kolegi Iveco Daily, jak kupował to sprzedawca twierdził, że silnik to 2.8 diesel. ECu jakie siedzi w budzie to EDC16 0281011228. Problem jest taki, że w trakcie jazdy sterowanie turbo zachowuje się co najmniej dziwnie, ponieważ regularnie faluje. Wiązka przy zaworkach podciśnienia jest pocięta, połatana i śmiem twierdzić,...
Witam. Do tej pory jezdzilem na własnej dzialalnosci Lublinem II non turbo. Jako iz roboty przybywa musze przesiasc sie na cos wiekszego (nie tyle co o kg chodzi, a o pojemnosc izotermy). Wybor padl na auto jak w temacie czyli Iveco Daily 40C11 99-06 (zarejestrowane na 3.5t bez tarczki). I tu dwie opcje. Szukac auta na zwyklej pompie (takie juz ogladalem...
Witam Mam ciągnik Massey Ferguson 275 z silnikiem MF A4.236 66KM/2200rpm i mam zamiar zamontować [url=https://www.google.pl/search?q=9945... z IVECO DAILY 2.8 122KM 99450703 posiadam jeszcze pompę wtryskową z tego pojazdu, tylko nie bardzo pasuje, wszystko w bardzo dobrym stanie....
turbo iveco daily iveco daily problemy iveco daily turbo
sprawny stator żelazko pokrętło miękki start wiertarka
Różnice między stabilizatorami LT i LM Hyster – wózek widłowy nie jeździ i nie podnosi, akumulatory sprawne