Stawiam na wadliwy zawór na pompie.
Auta nie można odpalić, brak ciśnienia na listwie. Zawór regulacji dawki paliwa się otwiera a paliwo nie jest pompowane do listwy.
Chwilowy zanik napięcia na zaworze dawki spowoduje skok ciśnienia paliwa. Podłącz oscyloskop i sprawdź czy zawór jest poprawnie wysterowany w czasie gdy silnik gaśnie. Sprawdź, ile idzie paliwa na powrót do zbiornika.
Witam, Iveco Daily silnik 3,0, 2006 r. Włączyłem manometr pomiędzy filtr paliwa a pompę wysokiego ciśnienia, ciśnienie po włączeniu zapłonu 1 atm., jak pompka elektryczna przestanie pracować momentalnie spada do zera. Zatkałem powrót paliwa i wskazówka manometru skoczyła na 9 atm. Pompka ma możliwość wytworzyć dużo wyższe ciśnienie. W czasie rozruchu...
Witam dołączę się do tematu mam problem z iveco daily 50c14 które nie pali jak jest zimno, lecz gdy postawie go w garazu temp ok 8 stopni pali na dotyk. Sprawdziłem świece wypalają sią ładnie i przekaźnik świec podaje na prąd ok 20 s. Wymieniłem filtr wstępny , sprawdziłem wtryski na przelewach i równo podawały, Komputer texa jedynie pokazał błąd wału...
No i chyba innej przyczyny nie będzie. Sprawdź jaszcze czy zawór nadmiarowy się nie zacina tzn blokuje się i nie otwiera się całkowicie. Z drugiej strony na gorącym silniku takie ciśnienie na jałowych nie powinno być.
P1631 układ kontroli ciśnienia paliwa - jakby ktoś kiedyś szukał. Dodano po 8 P1231 - zawór VGT. Pozdrawiam.
Wygląda na uszkodzony zawór przelewowy w listwie wtryskowej.
Witam. Mam Iveco Daily 2.3 l. Problem jest z powracającym błędem niskiego ciśnienia zaworu EGR. Wymieniłem czujnik, chłodniczkę, zawór EGR niskiego ciśnienia, spr. Wszystkie przewody trzymają szczelność oraz są drożne. Wyjście z komputera na czujnik sprawdzone miernikiem oraz żarówka. Kable są ok, przejście jest pełne i zasilanie mam. Co mogę jeszcze...
193 Fuel pressure sensor -high input 1. Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2. wtryski 3 Pompa 4 Czujnik lub przewody
Witam podepnę się pod temat. Mam iveco daily 2.8 130kM niestety problem jest taki jak u wszystkich miga kontrolka wtrysku auto w trybie awaryjnym pedał w podłogę a on 80 max. Teraz moje spostrzeżenia po wciśnięciu na luzie gazu pod czerwone pole na obrotomierzu gaśnie spowodowane jest to zbyt wysokim ciśnieniem paliwa pompa na górnej sekcji przepuści...
Witam. Iveco Daily 2.8, 2003 rok. Auto na zimnym odpalało od strzała, a po rozgrzaniu przerywało oraz gasło. Teraz już na zimnym jest problem z rozruchem, odpala z plaka i chodzi bez problemu, dopóki się nie rozgrzeje, wtedy znowu zaczyna wariować, świeci się kontrolka wtrysku oraz obrotomierz przestaje działać. Wtryski stosunkowo niedawno robione,...
IVECO DAILY 2015r. Brak czynnika chłodniczego w układzie klimatyzacji. Maszyna nie jest w stanie nabić zalecanaj ilości czynnika zamiast 475gram dobija tylko około 200gram. Po zrobieniu próżni i podłączeniu azotu pod złącze HP oraz puszczeniu azotu od razu ciśnienie pokazuje się na LP. Po odłączeniu szybkozłączy i naciśnięciu zaworku LP w celu spuszczeniu...
Takie objawy daje nie otwierający się EGR lub zapchane kanały EGR. Wtedy przepustnica próbuje wymusić przepływ spalin przez EGR (próbuje zmniejszyć wartość z przepływomierza do zadanej - ilość świeżego powietrza) ,ale przez zatkany/nie otwarty EGR brak w to miejsce spalin i silnik się dławi ma niskie ciśnienie w kolektorze. U mnie np jakiś geniusz wymienił...
Panie "Dawid W " z pana wypowiedzi trudno jest zrozumieć co pan ma na myśli. To co opisałem niejednokrotnie było problemem w uruchomieniu silnika. Pewne jest że samochód Iveco Daily nie zapali bez impulsów z koła zamachowego natomiast jeśli będzie brakować impulsów z koła rozrządu to silnik będzie nierówno pracować jest słaby może kopcić ponieważ nie...
Niestety kolego założenie nowego zaworu nic nie dało. Usterka występuje dalej . W czasie jazdy jest ok dopiero jak kilka minut na wolnych obrotach się zapala . Zawór oryginał iveco . Instalacja plus po stacyjce sprawdzony żarówka i masa z komputera sprawdzona nie ma przerw
Witam. Mam problem z Iveco Daily silnik 2.8 rok 2002. Gdy go odpalę i dodam gazu gaśnie. Czasami nawet nie chce odpalić albo jak odpali to po 5 sekundach zgaśnie. Bąk wyczyszczony, pompka wymieniona ta na ramie, filtr wymieniony, zawór wysokiego ciśnienia wymieniony na nowy, wtryski sprawdzone są dobre. Komputer się nie połączy ze sterownikiem silnika....
Po pierwsze nie bar a mbar (1000mbar= 1 bar). Dwa które turbo tam siedzi? Bo w 3.0 były ze zmienną geometrią i by pass. Spaliny napędzają turbo i jak ich nie ma lub uciekły bokiem to turbo nie robi ciśnienia. Podobnie jak ciśnienie doładowania ucieka bo np rura za turbo pękła ,czy rozszczelniony jest intercooler. * Turbo ze zmienną geometrią. Byłem...
Jesli silnik tak się zachowuje w pierwszej kolejności należy sprawdzić ciśnienie zasilania pompy paliwa przed filtrem paliwa Ciśnienie to wytwarzania. Jest przez elektryczną pompę paliwa umieszczoną pod samochodem na podłużnicy. Ciśnienie którego wartość to 3.5-5.5 bara jest ograniczane na zaworze umieszczonym na filtrze paliwa. Następną czynnością...
ten czujnik już miałem na wierzchu bo gdzieś wyczytałem że tam jest jakieś sitko i żeby go wyczyścić dla mnie dziwne było że ten bolec co wystaje z tego "czujnika" w ogóle nie pracował -nie szło go poruszyć ?? a jutro sprawdzę jeszcze ten zawór wysokiego ciśnienia pod filtrem i stan tych wężyków. Dzięki Chycel1 :D pozdrawiam
Witam posiadam Iveco daily 50c13 125km silnik 2,8 nie odpala w niskich temperaturach, kręci i jak nie zapału w ciągu 4 sekund to zapala się kontrolka wtrysku (pulsuje powoli) odpadli na plaka lub na kable przy minus 20 stopni tylko zaciąg na długości dosłownie dwóch metrów odpadli bez problemu, po uruchomieniu dopóki nie ostygnie nie ma problemu, zostały...
Witam Opisze w skrócie mój problem. Auto 2.3hpi 85 kw f1a, kupione dwa tygodnie temu z padniętym akumulatorem na którym bardzo dobrze odpalał po mimo że bardzo słabo trzymał i złamanym kluczykiem w stacyjce. Kluczyk dorobiony(złamany kluczyk wsi obok) aku wymienione, jeździł bez problemu dodatkowo wymieniony nowy filtr paliwa. Auto po 3 dniowym postoju...
Witam, zakupiłem ostatnio Iveco 97 r z nową paką (kiprem). Na pierwszy rzut oka wydawało się wszystko w miarę kupy trzymać, lecz po kilku dniach okazało się, że jest to taki ulep, że głowa mała. Silnik 2.5 D bez turbo. Ostatnio stał ponad dwa tygodnie nie odpalany. Po odpaleniu przez jakiś czas świeci się kontrolka oleju na czerwono, po paru minutach...
WITAM. Mam problem z ciśnieniem oleju w iveco daily 35-8 silnik 2,5 zwykły diesel. Mianowicie na zimnym silniku ciśnienie na zegarze ma ok 5 a jak się rozgrzeje to spada na 1,5 i zapala się kontrolna od ciśnienia oleju na wolnych obrotach jak dodaje trochę gazu to ciśnienie gaśnie. Wiecie może co go boli?
Witam serdecznie. Mam problem w Iveco Daily 3.0 2014 rok zbyt niskie ciśnienie oleju. Wymieniona pompa oleju na nową, filtry oleju, czujnik ciśnienia oleju, pedał gazu i dalej to samo.
Witam wszystkich Mam problem ze swoim iveco 2,8 diesel 2001 rok common rail nie chce palić jak jest zimno na dworze. Wtryski wymienione, filtr paliwa też, pompka na ramie i filtr.Kontrolka świecy płomieniowej świeci, elektrozawór podłączałem na krótko i chyba się załącza. Mechanik che mi pompę wymieniać, ale nie wiem czy to ma sens. Czy luzy zaworowe...
Hej grupowicze, Mam problem z Iveco Daily, model rok 2006, 3.0. Po zimie samochód przestał odpalać, tzn. wywala błąd "za wysokie ciśnienie paliwa w listwie powyżej 1800 bar" i gaśnie po 30 sekundach. Po moich diagnozach i wymienionych częściach, problem nadal występuje. Wymieniłem: - pompę wysokiego ciśnienia, - regulator na pompie paliwa, - czujnik...
Witam. Mam taki problem z moim IVECO DAILY 2,3 HPI 116 KM rośnie ciśnienie w układzie wodnym i wywala płyn korkiem. Uszczelka pod głowicą wymieniona. Głowica planowana oraz nowe szpilki. Co to może być?
Witam mam problem z Iveco Daily 4 (3.0 146km) mianowicie gdy auto pochodzi chwilę na wolnych obrotach (przykładowo na światłach) to zafalują obroty i zaświeca się błąd - na desce rozdzielczej 148 i zaczyna migać kontrolka EDC (po zgaszeniu auta i zapaleniu błąd gaśnie). - Wpiąłem auto w komputer i wychodzi na komputerze błąd 194 - ciśnienie doładowania....
Nie działa nawiew w w Iveco daily 35-10 98 r silnik nawiewu sprawny bo sprawdziłem (spiąłem na krótko) jednak wewnątrz nie działa. Jak sprawdzić włącznik?
Iveco Daily 2.3 2007, nie zapala silnik, sprawdziłem sterowniki silnika i jest ok, wyskakuje mi błąd czujnika ciśnienia szyny sygnał powyżej maksymalnie wartości progowej. Czujnik podkładałem z innego auta i jest tak samo, a do tego nie działa pompka paliwa.
Witam. Mam problem z Iveco Daily 2013 r. 3.0 170 koni. Problemem jest zbyt wysokie ciśnienie na powrocie wtrysków. Cała nowa magistralka powrotu jest oryginalnie bez żadnych zacisków, a u mnie wężyki spadają nawet, kiedy założę na nie opaski zaciskowe. Problem pojawił się po zmianie filtra paliwa, który został zmieniony na ori, ponieważ komputer sygnalizował...
Na komputerze pokazuje ciśnie 710 bar wymieniłem czujnik i jest tak samo sprawdziłem cała wiązkę od czujnika jest wszystko dobrze.Czy może być uszkodzony sterownik silnika
Witam. Mam problem z iveco daily 2016r 3.0. Sporadycznie wywala błąd cisnienia paliwa za niskie poza progiem i pojazd gasnie albo nie reaguje na pedał gazu. Wtryski sprawdzone w boschu są ok, zawor regulacyjny na listwie wymieniony, pompa cr bez śladów opilkowania i zawor regulcyjny wymieniony oraz zawor mechaniczny przelewowy, filtr paliwa wymieniony....
Panowie, brak ciśnienia paliwa z pompy wysokiego ciśnienia, nadmieniam że wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia, wymieniłem pompę paliwa w zbiorniku i nie idzie ciśnienie na listwę, co może być powodem?
Wyciągnij wtryski, odkręć filtr oleju i zakręć rozrusznikiem. Jak pójdzie olej to poskładaj i odpal. Jak nie pójdzie olej to dolej z 3 litry oleju i ponownie sprawdź jw. Potem olej spuść i trzymaj górny stan. Jak była miska uderzona to mógł się uszkodzić smok i łapie fałszywe powietrze. Piasek mógł zablokować zawór ciśnienia.
Układ regulacji nie jest w stanie utrzymać zadanego ciśnienia. Przyczyną może być zawór, nieszczelność układu dolotowego (okolice ic) uszkodzona turbina.
Wystarczy że ma luż i przy wyższych prędkościach obrtowych wirnik hamuje o obudowę. Że zawór wastegate jest nieszczelny. Sprawdzałeś to ciśnienie przy 100 km/h?
Cześć, czy udało Ci się naprawić ten problem? Czy było jedno źródło problemu, czy więcej? Mam to samo w nowo zakupionym Iveco Daily 2006 2.8 125 km. Odpala bez problemów, ale siły nie ma na drogach szybkiego ruchu (też 100 km ciężko przekroczyć, a jazda pod lekką górkę kończy się redukcją do 5. biegu i jazdą 70 km/h). Tak jakby paliwa mu brakowało....
U mnie problem już w dwóch samochodach 3.0. Jeden 145 KM drugi 177KM Na 5 biegu przy około 2500 wywala EDC i błąd zbyt duże ciśnienie doładowania. Mechanika zaproponował sprawdzenie szczelności dolotu ale brak czasu na to jak narazie. Wymieniłem już EGR, zawór regulujący, przepływomierz i przepustnicę.
Witam, Pacjent Iveco Daily 2.3 2007r. Problemem jest brak mocy i mrugająca kontrolka EDC. Błąd 194 - Niskie Ciśnienie Turbodoładowania, powyżej maksymalnej wartości progowej, błąd niestały. Po wyłączeniu zapłonu "resecie" wszystko wraca normalnie na trasie da się pojechać na dłużej bez odcięcia mocy w mieście krócej bo co chwilę przechodzi w tryb awaryjny...
jak w każdym coomon rall cisnienie wtrysk punkt i pójdzie,szukaj spokojnie najpiierw małych rzeczy filtry itp,w zawory scv i głębiej,coś znajdziesz?
W puszce z bezpiecznikami i przekaźnikami nad silnikiem są dwa przekaźniki od wtrysku: główny i od pompki paliwa. Czy załącza się przekaźnik główny? Jeżeli będzie przerwa pomiędzy sterownikiem a przekaźnikiem pompki paliwa (sterownik zwiera przekaźnik do masy) to silnik nie odpali nawet jak na krótko damy plus na pompkę. Można spróbować zewrzeć przekaźnik...
Witam. Problem z Iveco Daily 3.0 HPI 2004r. Auto nie odpala. Około miesiąca temu zaczęło odpalać tyko na plaka. Następnie całkiem rzuciło palenie. Okazało się że wtryskiwacze puszczają paliwo przelewem. Wtryski zrobione i już nie odpaliło. Napiszę co zostało wymienione: -wtryski zregenerowane -pompa wysokiego ciśnienia sprawdzona (jest ok) -czujniki...
Witam. Borykam się z problemem jak w tytule. Auto odpala prawie jak TDI, ale po dodaniu gazu zapala się kontrolka wtrysku. Stało się nagłe, w jednej chwili, przy cofaniu na placu.Jak się dodaje gazu bardzo, ale to bardzo powoli to nawet się wkręci do 1500 obr. Po przekroczeniu tej bariery zapala się kontrolka. Przy gwałtownym ale delikatnym gazowaniu...
Czujnik cisnienia nowy, przeplywka,przepustnica,EGR ,zawór turbo przełożony z drugiego sprawnego i dalej to samo
zawór iveco daily ciśnienia paliwa iveco daily iveco daily
silnik kondensator schemat zapis danych pamięci eeprom kodować moduł komfort fabia
Soundcraft Ui24R Preamp Repair: Fixing Heat or Phantom Power Damage (NJM4580, 6Ω Resistors) Bulb Cam Danger ZAQ8-12 UID Location: QR Code Sticker, Label, and App Retrieval