Zdejmij środkowe pokrętło ( to od prędkości nawiewu ) jest tam śrubka, która trzyma trzyma panel :)
Proszę. http://obrazki.elektroda.pl/8977273200_1...
Kod --> 2211 <--
Kolego "dommal97" poniżej schemat telmy.
Jeśli masz taki zasobnik ciśnienia to może faktycznie się mylę bo serwisówka nie opisuje sygnałów lecz piny. Ale dotąd spotkane czujnik miały taki opis jak podałem. Mamy kilka modeli edc 17 i niestety dla każdego jest trochę inna penologia. Poniżej masz kilka przykładów hasło podane na pw.
Właśnie o śrubach 10,9 pisałem ale przed łbem zatoczyć stożek który zaklinuje się w otworze. Oczywiście samą śrubę trzeba dorobić, ja użyłem lotniczych, kształt śruby do żuka czyli M14, potem część walcowa fi 16 (do stoczenia na stożek) i łeb na klucz 22 mm (sześciokątny) Tamte drugie śruby mają nakrętki zgrzewane do budy.
Kod to 1435.
Witam. 1. Kolega, który pyta skąd masz pewność, że most był wymieniony, to odpowiedź jest prosta: jest to widoczny element i widać, że jest nówka, bo wkładają go też z nowymi hamulcami z tyłu. Mam to samo. W Iveco 2022 wymienione 5 mostów i od listopada nie reagują na zgłoszenia. W Iveco 2024 pierwszy szum przy 2000 km i wyje jak skurczybyk. Odezwij...
Egr. Przepustnica próbuje wymusić wymagana ilość spalin w dolot. Typowo to albo dziurawe wężyki podcisnienia do egr lub zaworu sterujacego. Albo zatkane kanały zawracania spalin w glowicy czy sama chłodnica EGR.
Wypnij wtyczkę z ECU . Jaki kolwiek nalot czy śniedź na pinach da odpowiedź
Właśnie miałem Ci wysłać "ścieżkę" do informacji w Texie na temat zerowania.
A czy czujnik zamyka obwod? Co sie dzieje po zmostkowaniu? Światła świecą?
Jeśli to 3.0 to stojąc przed maską czujnik będzie po lewej stronie silnika, blisko koła pasowego.
problem rozwiązany
http://obrazki.elektroda.net/85_12717810... http://obrazki.elektroda.net/85_12717810...
W kasecie EDC zapisany jest parametr rozcieńczenia oleju, podany w procentach.Trzeba go wyzerować i myślę że tylko w serwisie.Jeżeli będziesz dłużej zwlekał, silnik po pewnym czasie przejdzie w tryb awaryjny i o mocy możesz zapomnieć,po czym pojawią się następne kontrolki EDC OBD.Przy braku wykonania procedury wymiany oleju, przy przebiegu od 300-400tys....
Sprawdź czy olej nie przechodzi przez wielofrez, środkiem piasty. W starszym modelu był uszczelniacz którego środek ciasno wchodził na wałek atakujący i ciasno do obudowy mostu. Uszczelnienie było wewnątrz a jego szczelność zależała od poprawnego montażu. Luz na łożyskach wałka atakującego był regulowany podkładkami. Zanim odkręcisz nakrętkę sprawdź...
Rozrząd sprawdzony?
Bez napięcia zatkany z napięciem stałym przepływ. Ale musi być podłączone podciśnienie.
Adres #300 D8 60 D6 10= kod 5456.
W załączniku daję serwisową procedurę wymiany rozrządu w silniku 2.3 Jest w niej wszystko ładnie opisane, łącznie z momentami dokręcania poszczególnych śrub.
Autodata podaje że 643+/-25 NM.
Dokładny numer błędu podaj.
A można w poniedziałek? Czy to pilne?
Zacznij od sprawdzenia wiązki w okolicy czujnika prędkości i pływaka paliwa bo w Iveco wiązki sypią się w palcach .
Mogę pomóc, podaj vin autka na początek.
Parę razy robiłem i nie żałowałem kolego. Jak chcesz dać na to komuś gwarancję, to zdejmi głowice i do szlifierza zanieś. Zawory sprawdzą, gniazda, uszczelniacze, podocierają j będziesz spał spokojnie.
Rozbierz licznik i zaślep diodę nie usuwaj jej
Bo 4 dużo elementów ma z 3 ale generalnie w katalogach jest mega zamieszanie.
Twój kod 4143
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Powinno zadziałać ok
Szyba z takimi objawami to z reguły szczotki w silniczku.
Sam szukałem co z tym zrobić ale zbyt dużo konkretów nie znalazłem. Doszedłem jak to złożyć. Zaczynając od tego ze najlatwiej zdemontować stary tłok sprężonym powietrzem, wtłaczając je do środka. Wykrecasz zabezpieczenie trzpienia http://obrazki.elektroda.pl/7874267700_1... Wyjmujesz całość, wyjmujac zabezpieczenie wewnątrz zacisku,...
17-tka,czyli z podwójną turbiną.Tam lubi się zacierać ciegno zaworu upustowego turbiny, sterowany podcisnieniem.Paskudny dostęp,ale wykonalne bez demontażu całej turbiny.Najlepiej wymontować siłownik, dobrze oczyścić połączenie mechaniczne i nasmarować smarem odpornym na wysokie temperatury np. z dodatkiem ceramiki.
W obu drzwiach.
Owija się to głównie dlatego, że przepływający czynnik przez w/w zawór hałasuje. W tym miejscu nie będzie aż tyle wilgosci aby trzeba było robić dodatkowy spływ.
Witam, proszę
Sprawdź (wymień) czujnik położenia wału.
Powinno byc ok.
Witam stawiam wypalona podstawa bezpiecznika sprawdź czy masz przejście i czy nie jest pin czarny .Pozdrawiam
Masz Miernik? To sprawdź co pisałem
Żółta naklejka mam jest c.z. pilot w kluczyku dwoje drzwi kabina
Sprawdź 6135.
Witam Może pomoże: http://obrazki.elektroda.pl/6567143100_1... http://obrazki.elektroda.pl/9920547800_1... http://obrazki.elektroda.pl/2502387000_1...
Schemat masz tu: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi...
Za zasilanie pompy odpowiada 47 bezpiecznik to jest czwarty rząd od dołu,pierwszy po prawej sprawdzić gniazdo czy nie wypalone.Pompa jest sterowana z EDC poprzez przekaźnik 25837 trzeci od dołu pierwszy po prawej i działa trzy sekundy po włączeniu zapłonu oraz podczas pracy silnik.
http://obrazki.elektroda.pl/4078115200_1... http://obrazki.elektroda.pl/4078115200_1...
-60Nm -60Nm -180°
Witam. Próbuj ten wsad, zobaczymy czy zadziała. Pozdrawiam.
iveco daily iveco daily 35c12 iveco daily iveco daily instrukcja daily
nokia działa internet ułożyć kabel elektryczny webasto zasilanie
reset drukarki epson odczyt licznik iskra am550
Radmor 5102-TE: Piszczenie po montażu Bluetooth Głośny wentylator - przyczyny i rozwiązania