Kod --> 2211 <--
Zdejmij środkowe pokrętło ( to od prędkości nawiewu ) jest tam śrubka, która trzyma trzyma panel :)
problem rozwiązany
A można w poniedziałek? Czy to pilne?
schemat poszedl na priv
Proszę. http://obrazki.elektroda.pl/8977273200_1...
Witam.Wrzucam schemat instalacji EDC IVECO DAILY po 2006r. + opisy do schematów.
Właśnie o śrubach 10,9 pisałem ale przed łbem zatoczyć stożek który zaklinuje się w otworze. Oczywiście samą śrubę trzeba dorobić, ja użyłem lotniczych, kształt śruby do żuka czyli M14, potem część walcowa fi 16 (do stoczenia na stożek) i łeb na klucz 22 mm (sześciokątny) Tamte drugie śruby mają nakrętki zgrzewane do budy.
IVECO DAILY / MY2014 LDWS to twoje radio?
Witam, czy jest ktoś w stanie pobrać org soft z tego postu : https://www.digital-kaos.co.uk/forums/sh... Ewentualnie czy posiada ktoś może oryginalny soft do iveco 3.0 hdi 0281011228 100KW Iveco Daily 3.0 100kw ecu 0281011228 sw 1037370676
Kod to 1435.
http://lmgtfy.com/?q=P0063+iveco+
Sprawdz czy dochodzi napięcie do samego silniczka po nacisnieciu przycisku
Parę razy robiłem i nie żałowałem kolego. Jak chcesz dać na to komuś gwarancję, to zdejmi głowice i do szlifierza zanieś. Zawory sprawdzą, gniazda, uszczelniacze, podocierają j będziesz spał spokojnie.
Zacznij od sprawdzenia wiązki w okolicy czujnika prędkości i pływaka paliwa bo w Iveco wiązki sypią się w palcach .
A czy czujnik zamyka obwod? Co sie dzieje po zmostkowaniu? Światła świecą?
Problem rozwiazany. Zły docisk i auto świrowało. Przerobiłem to auto dość dokładnie więc jak ktoś miałby problem ze skrzynią to moge próbować pomóc.
W kasecie EDC zapisany jest parametr rozcieńczenia oleju, podany w procentach.Trzeba go wyzerować i myślę że tylko w serwisie.Jeżeli będziesz dłużej zwlekał, silnik po pewnym czasie przejdzie w tryb awaryjny i o mocy możesz zapomnieć,po czym pojawią się następne kontrolki EDC OBD.Przy braku wykonania procedury wymiany oleju, przy przebiegu od 300-400tys....
Właśnie miałem Ci wysłać "ścieżkę" do informacji w Texie na temat zerowania.
W obu drzwiach.
Czy to by wystarczyło ewentualnie poszukam , https://knigaproavto.ru/shemy/en/iveco/d... .
Mogę pomóc, podaj vin autka na początek.
Witam proszę o wyliczenie z wsadu radio iveco daily cd blaupunkt.Pamieć 95320. Code 2264
Bez napięcia zatkany z napięciem stałym przepływ. Ale musi być podłączone podciśnienie.
Rozbierz licznik i zaślep diodę nie usuwaj jej
http://obrazki.elektroda.net/85_12717810... http://obrazki.elektroda.net/85_12717810...
W lusterku, chyba prawym. https://archiwum.allegro.pl/oferta/anten... Tu widać jak wygląda. Jest raczej w prawym lusterku zewnętrznym.
Rozrząd sprawdzony?
Mam ten sam problem wiesz może co trzeba zrobić
Autodata podaje że 643+/-25 NM.
Dokładny numer błędu podaj.
Twój kod 4143
W załączniku daję serwisową procedurę wymiany rozrządu w silniku 2.3 Jest w niej wszystko ładnie opisane, łącznie z momentami dokręcania poszczególnych śrub.
Powinno zadziałać ok
Temat do zamknięcia - auto odpalome. żarówka na kabelkach pokazała kiepski prąd na kompa - mimo że miernik pokazywał 12V. Pozdrawiam
Witam, proszę
Witam. 1. Kolega, który pyta skąd masz pewność, że most był wymieniony, to odpowiedź jest prosta: jest to widoczny element i widać, że jest nówka, bo wkładają go też z nowymi hamulcami z tyłu. Mam to samo. W Iveco 2022 wymienione 5 mostów i od listopada nie reagują na zgłoszenia. W Iveco 2024 pierwszy szum przy 2000 km i wyje jak skurczybyk. Odezwij...
Masz Miernik? To sprawdź co pisałem
Między przyciskiem eco a obiegiem wewnętrznym. Czujnik temp, zewnętrznej powinien być w lewym lusterku.
Sprawdź 6135.
Adres #300 D8 60 D6 10= kod 5456.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Owija się to głównie dlatego, że przepływający czynnik przez w/w zawór hałasuje. W tym miejscu nie będzie aż tyle wilgosci aby trzeba było robić dodatkowy spływ.
Gasną zupełnie czy przygasają? Tak czy inaczej ma to najprawdopodobniej z połączeniem masy i spadkiem napięcia podczas przepływu prądu. Ewentualnie zasilanie jest z tego samego bezpiecznika i jest słabe połączenie pomiędzy obwodem zasilania a przekaźnikami załączającymi światła.
17-tka,czyli z podwójną turbiną.Tam lubi się zacierać ciegno zaworu upustowego turbiny, sterowany podcisnieniem.Paskudny dostęp,ale wykonalne bez demontażu całej turbiny.Najlepiej wymontować siłownik, dobrze oczyścić połączenie mechaniczne i nasmarować smarem odpornym na wysokie temperatury np. z dodatkiem ceramiki.
Egr. Przepustnica próbuje wymusić wymagana ilość spalin w dolot. Typowo to albo dziurawe wężyki podcisnienia do egr lub zaworu sterujacego. Albo zatkane kanały zawracania spalin w glowicy czy sama chłodnica EGR.
Powinno byc ok.
Witam. Próbuj ten wsad, zobaczymy czy zadziała. Pozdrawiam.
Zapomnij.
Możesz kupić na Codecard.lt , mają na stanie.
Witam stawiam wypalona podstawa bezpiecznika sprawdź czy masz przejście i czy nie jest pin czarny .Pozdrawiam
Na tarczy powinno pisać Getribesite( strona skrzyni)
Niestety schematu nie posiadam. To wyprowadź sobie kabelek od pinu co po stacyjce prąd jest i wtedy jak nie będzie grzać sprawdzisz czy jest, czy nie ma napięcia.
Sprawdz pocztę.
witam mam podobny problem iveco 2010 r automat jechałem normalnie droga po czym zrzucił mi bieg na N i Oświęciy się kontrolki z ABS i Trujkacik w kole .... auto zmienia biegi tylko do 4 i po wymianie czujnika abs w tylnim kole dalej jest ten sam problem proszę o pomoc co może być przyczyną dalszej awari
Szyba z takimi objawami to z reguły szczotki w silniczku.
Sprawdź 1664.
Wymień przycisk.
194 =Zwiększona wydajność (moc) turbosprężarki to opis błędu dla Iveco daily czyli przeładowanie.
Opis złącz Body-computera.
Schemat masz tu: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi...
-60Nm -60Nm -180°
Interfejsem tylko.
A poczekałeś godzinkę lub dwie czy sam się wyłączy?
Sprawdź (wymień) czujnik położenia wału.
Taki tutek: [url=http://wiki.seloc.org/a/How_to_Rebu...
Żółta naklejka mam jest c.z. pilot w kluczyku dwoje drzwi kabina
Kolega sprawdzi stacyjkę.
Zwarcie do masy gdzieś masz, cała instalacja obrysówek do przejrzenia.
prosze i powodzenia :)
Jak to jest rozwiązane w Daily po 2014r ?
Jeśli masz taki zasobnik ciśnienia to może faktycznie się mylę bo serwisówka nie opisuje sygnałów lecz piny. Ale dotąd spotkane czujnik miały taki opis jak podałem. Mamy kilka modeli edc 17 i niestety dla każdego jest trochę inna penologia. Poniżej masz kilka przykładów hasło podane na pw.
Przy takich temperaturach jak teraz +10 to kontrolka świecy powinna zaświecić choć na sekundę w celu sprawdzenia sprawności układu.Może ktoś z posiadaczy iveco daily III potwierdzi że kontrolka powinna się zapalić na chwile Nie zapali się kontrolka, za wysoka temperatura.
Spróbuj to wgrać.
witam poszukuje schematu wymiany rozrządu w iveco daily 50c13 2003r 2.8 silnik
Wymiana cylinderków i czyszczenie reszty.
Sprawdź instalację od czujnika do sterownika jak i połączenia mas.
Nie wiem jak to wygląda dokładnie ale nie ma możliwość abyś miske miał zintegrowaną z łożyskami wału korbowego stosuje się albo malutka miseczka i druga miska aluminiowa jaka usztywnienie bloku albo duża miska i to wszystko albo miska olejowa duża a druga połowa bloku to łożyskowanie wału, możesz miske zdjac bo napewno nie będzie tak że odkręcając miske...
Wszystko wychodzi z modułu nadwozia Body. Nad nogami kierowcy.
Pilnie poszukuję rozpiski bezpieczników w Iveco Daily z 2009 r.; Iveco II z 2004 i Renault Mascot z 2005 r. Będę bardzo zobowiązany i z góry dziękują za jakąkolwiek pomoc. Pozdrawiam.
Po zregenerowaniu połączeń na wyjściach z płytki wstaw przekaźniki,gwarantowany spokój na lata.Załączam rozpiskę kostek płytki przełącznika.
Musisz dobrze sprawdzić aktywator turbiny.
Sprawdź czy olej nie przechodzi przez wielofrez, środkiem piasty. W starszym modelu był uszczelniacz którego środek ciasno wchodził na wałek atakujący i ciasno do obudowy mostu. Uszczelnienie było wewnątrz a jego szczelność zależała od poprawnego montażu. Luz na łożyskach wałka atakującego był regulowany podkładkami. Zanim odkręcisz nakrętkę sprawdź...
Nie nie ma żadnych znaków .
W tym roczniku schematy były w formie papierowej i rzadko kto je posiada, raczej marne szanse na znalezienie w formie elektronicznej. Instalacja oświetlenia jest tak prosta, że nie potrzebny jest żaden schemat tylko kontrolka.
Za zasilanie pompy odpowiada 47 bezpiecznik to jest czwarty rząd od dołu,pierwszy po prawej sprawdzić gniazdo czy nie wypalone.Pompa jest sterowana z EDC poprzez przekaźnik 25837 trzeci od dołu pierwszy po prawej i działa trzy sekundy po włączeniu zapłonu oraz podczas pracy silnik.
Klapa gdyby była to by na plaku nie palił chyba, nie zassało by. Kurczę zostaje jedynie synchronizacja i wysterowanie wtryskiwaczy czy jest ?. Jeśli inne parametry życiowe są dobre czyli ciśnienie CR ssanie na przepływce, i obroty wału widzi. Paliwo jest pewne tak?.
W dieslu obrotomierz podłącza się do alternatora do zacisku "W"
Cancheck wyłączony. Co z WAIT nie wiem.
zobacz tam http://obrazki.elektroda.net/73_12649473...
Jeżeli posiadasz 5 cyfrowy kod immobilajzera, można autko odpalić awaryjnie.Procedura jest w instrukcji.
Za lewym głośnikiem
Rozumiem, że wiesz jakie są konsekwencje wyłączenia. Spróbuj ten wsad.
Skrzynka bezpieczników z lewej strony kierownicy.
Wpada w rezonans . Źle rozłożony ciężar.
zaadaptuj wtrysk komp go nie widzi i myśli że nie ma go wcale. jak odpowietzrałeś wtryski na odpiętych kostkach? jeśli kostek nie odpiełeś przy odpowietrzaniu to mogłeś je zatrzeć. wypnij czujnik ciśnienia paliwa poluźnij przewody paliwowe przy wtryskach i odpowietrzaj. spróbuj odpalać bez czujnika ciśnienia a potem z wpiętym czujnikiem. nie jestem...
Napisz który rok, bo nikt nie jest wróżką. Możliwe, że posypał się BCM czyli moduł zarządzający nadwoziem, który steruje m.in. spryskiwaczami. Najprawdopodobniej wskutek próby rozruchu na rozładowanym akumulatorze.
Kupiłem Iveco Daily Nie miała baba kłopotu postanowiła sobie kupić Iveco :) Tak ma być Tak. Jest to "system dekompresji kabiny pasażerskiej" ułatwiające zamykanie drzwi poprzez wyrównanie ciśnienia, chyba wyje..... jakiegoś inżyniera z NASA i ten ktoś przyjął się do Fabryki Iveco :P mnie też to denerwuje nie wiem jak to wyłączyć https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
W tym silniku są normalne wtryskiwacze i wirowa pompa bez zaworu sterującego. Szukaj zatkanego filtra paliwa, wody w zbiorniku. Warto ściągnąć zbiornik i wypłukać (robi się bardzo prosto). Do sprawdzenia przewód do gaszenia silnika(na pompie) lubi się ułamać.
Oba fioletowe, HI-6110 LO-6111
iveco daily iveco daily 35c12 iveco daily iveco daily instrukcja daily
obliczenie pierwiastka wyrzuca internet transformator energetyczny
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Schemat mini wieży LG LF-M330 - gdzie znaleźć? Podłączenie głośników w Opel Agila - krok po kroku