Witam, jeżeli to beda owe wtryskiwacze ściągnij górny plastik klawiatury i odpal auto, moze juz zobaczysz jak paliwo przedostaje sie do atmosfery -jezeli nie za filtrem podłącz wąż z powietrzem i podaj cisnienie w układ paliwowy wtedy na 100% pewne zobaczysz na którym gniezdzie wyrzuci opary, jezeli juz zaobserwujesz nie zawsze to tuleja, mozliwosc...
Tak też kiedyś dałem pompowyryski do sprawdzenia do autoryzowanego serwisu Boscha.Wcześniej sprawdziłem je wstępnie swoim sposobem i przynajmniej dwa na 100% miały wycieki przy cewkach,na samej górze.Ale poszły do serwisu.Powymieniali co tylko możliwe,oprócz cienkich oringów na cewkach- przyczyny całego zamieszania.Dlaczego nie wymienili?W odpowiedzi...
Wpierw sprawdź czy świeca płomoeniowa działa tzn.czy spirala się nagrzewa i czy dochodzi do niej paliwo.
Jeżeli paliwo dochodzi do pompy a ta nie daje rady z wtryskiwaczem to chyba wiesz co dalej. Cudów nie ma , elektrozawór sprawny?
Klapa gdyby była to by na plaku nie palił chyba, nie zassało by. Kurczę zostaje jedynie synchronizacja i wysterowanie wtryskiwaczy czy jest ?. Jeśli inne parametry życiowe są dobre czyli ciśnienie CR ssanie na przepływce, i obroty wału widzi. Paliwo jest pewne tak?.
Podłącz pompkę bezpośrednio pod bańkę z paliwem i przezroczysty wężyk i zobacz czy po godzinie cofa paliwo.
Zamieszczony tu schemat nie zgadza się z tym w Iveco. Z filtra paliwa paliwo idzie na zawór dawki, który jest normalnie otwarty, prądem jest zamykany. Z zaworu dawki idzie na pompkę zębatą. Jak poda się napięcie na zawór dawki to ciśnienie powinno skoczyć. Zawór zamknie przepływ przez pompę WC.
Sprawdź czy na przewodzie paliwowym powrocie z pompy jest wkrecona śruba-zawór z napisem OUT i czy jak silnik pracuje idzie paliwo na powrót.
Mogę pomóc w temacie iveco z ogranicznikami 533623000 świętokrzyskie Pozdrawiam
Witam.W IVECO STRALIS 450 km. 2008R. idzie paliwo do oleju. Oringi ok. pompo wtryski ok pompa wstępna ok. Proszę o pomoc.
Wstaw go do kogoś kto ma pojęcie o temacie skoro nie dostaje paliwa to chyba dziecko by wiedziało od czego zacząć czyli sprawdzić układ zasilania paliwem.
Obok grzałki musi być termistor, bo zagotujesz paliwo. Sterowanie z 15 szeregowo z termistorem, zasilanie też 15. Inne rozwiązania nie istnieją. Sterowanie mozna zrobić ręczne w kabinie Może lepiej od razu oblać samochód paliwem i podpalić?
Brak luzów na zaworach ssących. Podłącz pompę pod pojemnik z ropą powyżej pompy i sprawdź czy idzie paliwo na powrót.
Zdejmij z filtra paliwa przewód zasilający,włącz zapłon i sprawdź czy podawane jest paliwo.
Iveca miały świece płomieniowe, jak będzie z niej kapać paliwo to będzie efekt świecy dymnej.
no to tak jest i na samostarcie go blokuje a bez nie odpala choć paliwo na wtryski idzie
zaślep powrót paliwa z głowicy,do zasilania podłącz sprężone powietrze około 5bar(nie opróżniaj układu paliwowego z głowicy),dobrze oczyść pompo wtryskiwacze szczególnie w miejscach gdzie przykręcone są przewody i obserwuj je.pod ciśnieniem przy nieszczelnościach pojawi się paliwo i bąbelki.
Ten silnik to 2.3HPI=2.3jtd fiata.Po pierwsze do dobrego mechanika niech sprawdzi wtryskiwacze.Ja miałem to samo tylko w lato. Padł jeden wtryskiwacz i przepuszczał paliwo.
Uszkodzony przekażnik pomki paliwa.
Witam Potrzebuję schematów do ustawienia pompy paliwa w silniku IVECO, chodzi mi głównie o znaki rozrządu. Dodam iż jest to silnik przemysłowy. Numer Silnika Iveco:196858, Numer pompy paliwa Bosch :5640600014
Witam. Nareszcie zakończyłem walkę z busem iveco. Uszkodzony był zawór zwrotny na filtra paliwa. Przepompowywal paliwo do baku z powrotem A na pompę nie dawał prawie nic.po wymianie na nowy bus pali od strzała
Zacznij od sprawdzenia wiązki w okolicy czujnika prędkości i pływaka paliwa bo w Iveco wiązki sypią się w palcach .
Szukaj problemu w pompie, na przeskoczonym rozrządzie miałbyś kolizję zaworów z tłokami. Ciągałeś auto? Podaj paliwo z bańki, zobacz czy wtedy zaskoczy.
Na elektrozawór w momencie grzania powinno dochodzić napięcie ,zawór się otwiera i podaje paliwo na świecę.
15l DieselGold + 2l benzyny. Nie wolno mieszać! Przy tankowaniu zapytaj na stacji o jakiś preparat, który dolewa się do paliwa.
zaadaptuj wtrysk komp go nie widzi i myśli że nie ma go wcale. jak odpowietzrałeś wtryski na odpiętych kostkach? jeśli kostek nie odpiełeś przy odpowietrzaniu to mogłeś je zatrzeć. wypnij czujnik ciśnienia paliwa poluźnij przewody paliwowe przy wtryskach i odpowietrzaj. spróbuj odpalać bez czujnika ciśnienia a potem z wpiętym czujnikiem. nie jestem...
Typowe objawy z powietrzem w układzie paliwowym, jakaś dziurka w w przewodach i paliwo przez noc spływa do zbiornika.
Znalazłem rozwiązanie, okazało się dosyć banalne mimo, ze zacząłem od bardziej kosztownych wymian części. Pewnie komuś pomoże ten temat z racji tego, ze iveco jest bardzo wrażliwe na układ paliwowy. Problemem był brudny smok, wystarczyło przedmuchac. Rozwiązanie jest dosyć okresowe bo brud wpadł do baku, niestety prędzej czy później będę musiał ściągnąć...
REgulator dawki paliwa w tej pompie WC CP3 jak dostaje napięcie (brzęczy) to obniża wysokie ciśnienie po odłączeniu od niego wtyczki elektrycznej pompa daje maksymalne cisnienie na listwę. Po wyciągnięciu regulatora dawki z otworu powinno wypływać paliwo pod ciśnieniem pompki w zbiorniku. Przy 12 atm zasilania to nawet po odkręceniu przewodu na wtryskiwaczu...
Nie pamiętam ale w sklepie motoryzacyjnym dostaniesz zapytaj o klej dwu składnikowy podobny do plasteliny zapytaj o klej do zbiorników paliwa sprzedawca powinien wiedzieć. Tak jak pisałem możesz kleić nawet jak paliwo cieknie
Witam. Temat ma już 10 lat ale nadal jest aktualny, obecnie usiłuję naprawić instalację paliwową do świecy płomieniowej w Iveco Daily z 1995 roku oto schemat zasilania paliwem świecy płomieniowej, poprawiony po konsultacji z fachowcami od Iveco http://i48.tinypic.com/2i12pp5.jpg a to jest sterownik świecy płomieniowej http://i52.tinypic.com/2eygkz4.jpg...
jeżeli nie chodzi elektryczna pompka paliwa w zbiorniku to normalne że wyrzuci ci czujnik ciśnienia paliwa, bo sterownik silnika nie widzi ciśnienia na rampie. Zaczął bym od naprawy tej pompki, żeby podawała paliwo na pompę wysokiego ciśnienia.
Świeca ciepła a paliwo przez nią płynie, zawór otwarty?
Możesz śmiało trzymać wciśnięty na maxa.Sam będzie odcinał paliwo przy zmianie biegów.
Mam problem z Iveco Daily z 2006 roku, silnik 3,0 diesel 100KW. Auto nie odpali bez plaku, na plaku odpali. Chodzi elegancko, ma moc, nie ma znaczenia, czy ciepły, czy zimno. Samo nie odpali. Błędów brak, pompka zasilająca pracuje, paliwo dochodzi, nie zapowietrza się. Co może być przyczyną?
tu chodzi o brak płomienia na świecy płomieniowej-nie dochodzi ON czyli świeca grzeje !!! to sie zdecyduj czy ta świeca grzeje czy nie Jeśli on nie dochodzi to znaczy że pompka ledwo dyszy albo tankujesz takie paliwo, które sie robi bardzo gęste jak jest zimno. A właśnie, jakie paliwo lejesz?
mam to samo tylko paliwo było , zaświeciła się kontrolka taka jak od świec i nie pali,kręci jak wariat i nic gdy tylko zgaśnie zapala od strzała
Iveco Daily 2,8 po 2000 r. ma pompkę paliwa elektryczną zewnętrzną na ramie, przed pompką jest dodatkowy filterek wstępny http://obrazki.elektroda.pl/3815501400_1...
zobacz czy się uruchomi /bedzie jakaś zmiana z odłączonym tym czujnikiem, nowy czujnik oczywieście może być wadliwy ale genaralnie dawką paliwa zażądza ECU wiec jeśli czujnik ok, to może być uszkodzone ECU albo ktoś grzebał w mapach wtrysku albo cośtam jeszcze jest wpięte z tych boosterów i oszukuje ECU. Sprawdż jeszcze jaką temperature powietrza i...
Witam szanowne forum. Mam dziwny problem z Iveco Daily 35C13 2.8 z 2002 roku. Miga mi kontrolka wtrysku, diagnoza sterownika silnika pokazuje problem z czujnikami temperatury płynu chłodniczego oraz paliwa. Czy zimny czy ciepły wskazanie jest identyczne, odpinałem czujnik podstawiając rezystancje dalej ten sam pomiar.57 stopni ciecz i 42 paliwo. Ponadto...
Nawet na wschodzie mają lepsze, na tureckim paliwie 1500km na baku mi wyszło za mną jechał kolega skoda superb z wynikiem 1400 na baku ale paliwo było droższe niż u nas
Rdza to woda w paliwie.
Smok w baku.
Witam podepnę się pod temat. Mam iveco daily 2.8 130kM niestety problem jest taki jak u wszystkich miga kontrolka wtrysku auto w trybie awaryjnym pedał w podłogę a on 80 max. Teraz moje spostrzeżenia po wciśnięciu na luzie gazu pod czerwone pole na obrotomierzu gaśnie spowodowane jest to zbyt wysokim ciśnieniem paliwa pompa na górnej sekcji przepuści...
Winnym okazał się pęknięty smok u samej góry, w miejscu w którym podłączony jest przewód paliwowy, w związku z tym pompa ssała z paliwem powietrze. Po podłączeniu tzw bypasa silnik pracuje bez zarzutów.
Witam ponownie dzięki za podpowiedzi, sprawdziłem grzałka świecy sprawna podpowiedzielibyście mi w takim razie jak sprawdzić ten elektrozawór, jak on wygląda i jak powinien dawkować paliwo dzięki.
nie koniecznie uszkodzili, nie oskarzaj nikogo, z wtryskami tak bywa, sa to bardzo precyzyjne urzadzenia i nie jest latwo wyjac je w sterylnych warunkach, ponadto potrafia sie uszkodzic a dokladniej zabrudzic w srodku/skorodowac z powodu wylania z nich paliwa.
Witam Od pewnego czasu zauważyłem, że znika paliwo zbiornika. Myślę że to kierowca kradnie paliwo. Gadałem z nim o tej sprawie ale on twierdzi, że to na parkingu więc pomyślałem o kamerze żeby sprawdzić kto kradnie paliwo. Mam białe iveco + firanka myślałem nad kamerą żeby ją schować na lusterku jakoś. Kwota do około 300zł ale jak będzie więcej potrzebować...
Tak rozpoznaje kluczyk - sytuacja wyglada tak: Rozrusznik startuje - pompa podaje paliwo do wtrysków, ale kńcówki wtrysków nie rozpylają paliwa. (Układ wtrysków jest sparwny!)
uszkodzona była rura ciagnaca paliwo w smoku u samej góry także nawet zatankowanie do pełna nie przykrywało uszkodzenia stąd to powietrze , wymieniłem smok i po problemie
zapaliła się kontrolka od wtrysku i stanął Stał teraz u elektryków Skoro już stał u elektryków to mogli chociaż błąd odczytać. Chyba, że nie mają uprawnień na 12V. Paliwo jest? Rozrząd dobry? Na plaka pali?
w moim przekonaniu, nie jest to immo. W przypadku immo zapalał by Ci i gasł przy czym zapalała by Ci się żółta kontrolka na desce. To może być cos z elektryką pompy, z samą pompą. Niedawno pisałem post bo miałem podobny problem z IVECO tzn pompa dawała paliwo lecz nie odpalał...okazało się iż wtryski się zapchały jakimś syfem który szedł z pompy.
Hej grupowicze, Mam problem z Iveco Daily, model rok 2006, 3.0. Po zimie samochód przestał odpalać, tzn. wywala błąd "za wysokie ciśnienie paliwa w listwie powyżej 1800 bar" i gaśnie po 30 sekundach. Po moich diagnozach i wymienionych częściach, problem nadal występuje. Wymieniłem: - pompę wysokiego ciśnienia, - regulator na pompie paliwa, - czujnik...
Witam potrzebuje pomocy w ustaleniu usterki a iveco daily 2.8 z 2002 roku zgasło podczas jazdy i nie odpala ,kreci normalnie ale nic nie łapie. sprawdziłem pompe paliwo dochodzi do wtrysków, niestety gdy wykreciłem wtrysk i polozyłem na boku nie przechodzi paliwo przez niego tak jak by nie działał czy prądu nie dostawał, na plaka też nie zapala. gdzie...
U mnie na Delpi komunikacja ok choć przekłamuje kody do odczytu używam diagnostyki migowej a do podglądu parametrów i kasowania Delpi.Co do błędu 81-monitorowane ciśnienie paliwa ,Ciśnienie zadane nie odpowiada ciśnieniu uzyskanemu,wymień regulator ciśnienia na pompie CR.Siateczka lubi się zapychać przy kiepskim paliwie.
Iveco moze miec jeszcze filtr ok zbiorika paliwa przy ramie
1. Czy stało się nagle? 2. Możliwe że jest nieszczelność w ukł paliwowy i paliwo spływa do zbiornika powodując jednocześnie zapowietrzenie 3. Padła pompka zasilająca jeśli jest takowa 4. Silnik już dokonuje żywota. Na początek obejżyj przewody paliwowe czy gdzieś nie wycieka paliwo, miejsca ich łączenia i to do czego są podłączone.
Znalazłeś rozwiązanie? U mnie dzieje się podobnie, wymieniłem pompkę paliwa, ale to nie pomogło
pompy bym się nie czepiał na razie. Skoro kopci to paliwo ma tylko coś nie tak w osprzecie, ciśnieniu doładowania, podcisnieniach.
Auto po zatankowaniu paliwa do pełna ujechało 500 m i momentalnie zgasło. Paliwo zostało zmienione i nic to nie dało. W czasie kręcenia rozrusznikiem nie wydobywa się dym z rury. Po odkręceniu przewodu wysokiego ciśnienia od wtryskiwacza paliwo ledwo kapie, pompa nie wytwarza ciśnienia. Podłączając żarówkę do wtyczki od zaworu dawki, zaświeca się w...
Wydaje mi się że pozostaje udać się do serwisu. Jeżeli jesteś pewny że części które podmieniłeś są w pełni sprawne, to pozostaje już tylko pompa wysokiego ciśnienia. Lecz samodzielnie na pewno nie jesteś w stanie tego sprawdzić. Myślę, że filterki paliwowe masz powymieniane ?. Serwisujemy u siebie 9 podobnego typu samochodzików i gdy czyszczenie zaworu...
Witam mam problem z Iveco daily 2008r. 2.3 hpi otóż oryginalny motor wywalił korbę bokiem więc kupilem drugi motor po przełożeniu silnika nie chce odpalić, brak ciśnienia na listwie popuszczając nakrętki przy wtryskach i kręceniu tylko delikatnie skapuje ropa w przelewach od wtrysków jest sucho, po sprawdzeniu komputerem diagnostycznym okazuje się że...
masz problem z układem wysokiego ciśnienia paliwa.
Przekaźnik który prezentujesz na zdjęciu w modelach 2000 w ogóle nie występuje,wszystkie te małe powinny mieć 5 pinów.Takie są w Daily po 2006r.W niektórych modelach może się trafić zespół diód ,który wygląda podobnie,ale jest minimalnie mniejszy. Teraz pytanie, czy po włączeniu zapłonu zapala się kontrolka wtrysku,a następnie gaśnie, a morze świeci...
Pssenny tak jest to silnik diesla.Zawor paliwa jest w pompie.Pompa jest rotacyjana, ale w obudowie ma zawor paliwa z ktorego wychodzi kabelek na ktory trzeba podac + zeby paliwo doszlo do pompy. Chodzi o to ze ten kabelek mam puszczony przez przelacznik do akumulatora (tak zrobil poprzedni wlasciciel). Jezeli wiesz gdzie jest podlaczony ten kabelek...
komputer podaje ze brak synchronizacji czujnika podejrzewam ze chodzi o czujniki walka rozrządu. ale po wymianie na nowe czujniki nadal jest to samo. Mruga kontrolka edc na czerwono paliwo na listwie jest prąd w kostkach tez jest.
Nie wiem jak w dwunastym roku ale u mnie 2009 r. gnije na potęgę wiązka pod lampą/akumulatorem. Tylko w moim przypadku światła tył wskaźniki paliwo, prędkość i inne drobnostki ale jak na razie zawsze odpala; -) a i padł sterownik abs.
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Można i tak. Trochę ryzykowna sprawa do tego opiłki aluminium, ale nie widzę innego rozwiązania. Mam frezarkę więc będzie pewniej. Później trzeba będzie uszczelnić bo płyta chłodzona jest na całej powierzchni paliwem.
Powodów może być 100, potrzebna diagnostyka i odczyt kodu usterki, inaczej nie da rady, najprawdopodobniej, zgłosi błędy związane z obwodem wysokiego ciśnienia paliwa.
Diagnostykę robiłem i miałem drobny błąd związany z pedalem hamulca oraz z podgrzewczem, ale to już naprawiłem więc na chwilę obecną błędów zero. Jak podam na krótko prąd na rozrusznik to rozrusznik kręci, ale nie odpala. Powiem więcej jak przekręcę stacyjką to paliwo z szyny na pompowtryski idzie, ale wtryski nie pobierają tego paliwa. Tak jakby do...
witam . mam temat zwiazany czesciowo z rozrzadem.moje iveco 2.3 z roku 2005 chodzilo bez problemu az pewnego ranka zapalilem bez problemu i po 15 sekundach przestal prawdopodobnie palic na jeden gar a po chwili na kolejny i kolejny az zgasl.teraz odzywa sie na jeden. wtryski sprawdzilem rozrzad tylny jest ok przedni przestawialem na rozne sposoby bez...
Wiem, wiem- paliwo, czas jazdy ale czy jest to potrzebne? Nie lepiej dobry GPS tylko nie za 200 zł. Jak jeździsz na krótkich trasach, w mieście to nie ma najmniejszego sensu.
Syf w regulatorze Cisnienia paliwa
A dlaczego się zawziąłeś na czujnik? Jak już zgaśnie, to sprawdź lepiej jakie widzi ciśnienie na CR podczas kręcenia. Bo możesz mieć problem z paliwem. Czujnik (obroty) tez powinien widzieć. No chyba że to jeszcze inny problem elektryczny. Potrzebna diagnoza..
Zacznij od wymiany filtrów paliwa.
Jakby świeca grzała to byś miał chmurę dymu po nieudanym starcie a jak kapie paliwo i nie zadymi to świeca nie grzeje
Witam Z tego co pamiętam to błąd czujnika położenia wału Który to rok jaki silnik ? Jeśli to common rail to spróbuj palić z wypiętą wtyczką z czujnika ciśnienia paliwa w pompie
Poszukaj na forum jak się ustawia rozrząd w cursorze, chodzi o to czy podołasz przy składaniu. Jak płyn do oleju to pewnie przegrzany nie raz i oringi na tulejach. W głowicy raczej nie ma drogi no chyba że sama uszczelka jakimś cudem. Zainteresuj się czy paliwo do płynu nie idzie bo to po przegrzaniu jest możliwe.
Na pewno nie diagnozowali EAZY tylko czymś innym, stralis ma przejechane ok 500 tyś km, tłumik był czyszczony a wtryski nie ruszane. Błąd dotyczył czujnika na listwie i na pompie , po wymianie problem zniknął auto rwie do przodu ale załadowany na max idący pod górę czasem potrafi się zakrztusić tak jak by zabrakło mu paliwa a przy tym czasem stuknie...
Na moje oko albo wtryski jeszcze raz do sprawdzenia bo różnie z regenerowanymi bywa albo gdzieś lewe powietrze łapie w układzie paliwowym (filtr paliwa). W iveco miałem problem z filtrami i był taki błąd, raz z wtryskami podobny był w Iveco i raz dwa razy mi poprawiali wtryski po regeneracji w C klasie 2.2cdi. T5 na szczęście jeszcze chodzi 😉
Płomieniówka jest w kolektorze ssącym . Silnik ma zapalić a świeca dostaje paliwo po zaworku z przelewu wtryskiwaczy(do stabilizacji pracy ). Jaka jest kompresja?. Patent jak w FORD Transit 2,5 d.
Na ramie jest wstępny filterek paliwa a za nim pompka elektryczna, która tłoczy paliwo do filtra pod maską. Wymień ten mały filterek i sprawdź czy pompka chodzi po włączeniu zapłonu.
Kontrolka gasnie i to jest dziwne, mam wrażenie jakby nie dostawał paliwa
Jak na razie problem stoi w miejscu jednakże są pewne poszlaki odnośnie sterownika gdyż gaz jest sterowany elektronicznie . Dodatkową poszlaką jest to że , bez gazu czyli podczas "toczenia się" pokazuje spalanie 2l/100 km czego nie powinno być bo wtenczas paliwo nie jest podawane . Więc albo błąd związany jest z nieprawidłowym wyświetlaniem wartości...
Witam.Mam iveco stralis 420 e5 z 2008 roku.Auto traci moc pod górki i zachowuje się jak by zamarzało paliwo a jest dodatnia temperatura.Wie ktoś co to może być za przyczyna?Znalazłem takie błędy RFC DTM F1 FMI 05 OC 0078 ACT Y.Auto było na serwisie ,ale nic nie znaleźli.Twierdzą,że może być coś z adblu.
Witam posiadam Iveco 2021 z silnikiem 2.3. Auto ogólnie po wypadku Lecz myślę że to nie problem, gdyż po naprawie auto chodziło i odpalało normalnie. dziś podchodzę do auta przekręcam kluczyk wskazówki od zegarów nawet nie drgną (a zawsze po przekręceniu robiły pełen zakres pracy i wracały do początku), nie pokazuje ilości paliwa ani temperatury cieczy...
Czujnik sprawny?
A próbowałeś dolać paliwa?Zdejmij kleme na chwile,podłącz i sprawdz ile wtedy pokaże paliwa.
Więc pewnie mam elektroniczny bo: zdarzyło się kilka razy, że kontrolka od grzania migała impulsowo (jakieś sygnały pewnie awarii), sterownika w komorze nie widać a przewody wchodzą do środka. Podłączyłem plus do tej świecy przez amperomierz i pobór prądu był bardzo mały około 0,6A i rósł powoli ale nie przekracza 1A - jakoś mało jak na świecę, jej...
W komorze silnika , skrzynka bezpieczników . Przekaznik T10 zaznaczony na czerwono. https://obrazki.elektroda.pl/7145583400_...
Trzeba podgląd parametrów tego co widzi sterownik na zimnym gdy nie chce odpalić. Temperatura płynu, powietrza oraz ciśnienie paliwa.
Zacznij od bezpieczników jest ich bez liku. Oraz sprawdź stacyjkę też często fiksuje.
Czy sprawdzałaś kolor paliwa .Może przedostaje się do układu paliwa.
Cześć, nad filtrem jest elektryczna pompka była zmieniana? jak zmieniałeś pompy wymieniałeś filtr paliwa? czy ktoś go otworzył i sprawdził czy nie ma opiłków? czy czyszczony był zbiornik paliwa i przewody? złe paliwo - pompa się łuszczy - powstają opiłki - padają wtryski przeważnie jako pierwsze , póżniej pompa. wtryski sprawdzone na przelew? pompa...
Podłącz diagnostykę i podaj błędy warto przyjrzeć się parametrom paliwowym. Wstępnie możesz sprawdzić ciśnienia paliwa zasilania.
Podłączyliśmy go pod komputer i wyskoczył błąd P1671 regulator ciśnienia paliwa. Wynika z tego, że nie chodziło wcale o pedał gazu, tylko regulację wysokiego ciśnienia paliwa w zasobniku za pomocą zaworu regulacyjnego wysokiego ciśnienia (zrwc) (1 - widok pompy wysokiego ciśnienia BOSCH poniżej). http://obrazki.elektroda.pl/8826458900_1...
Napewno masz problem z układem paliwowym.Najczęściej pada pompka pzy wstępnym filtrze paliwa.Ale w twoim przypadku sądząc po objawach, stawiam na przedmuchy do układu paliwowego w głowicy.Zrób taki test.Jak już ci zdechnie,podnieś kabinę i poluzuj odpowietrznik na głównym filtrze.Jeżeli będzie tryskać paliwo wraz z powietrzem,to jest to o czym wspomniałem.Test...
Po spuszczaniu wody nic nie trzeba odpowietrzac - odkrecasz korek, przekrecasz stacyjke i pompka paliwa sama wypycha paliwo z ew. woda. Po wymianie filtra tez nic sie nie odpowietrza - wystarczy przekrecic stacyjke 3-4 razy zeby pompka troche popracowala i po temacie. Co do stwierdzenia przyczyny - za malo konkretow. Moze woda w filtrze byla juz dluzej...
Witam. Pacjent to iveco daily 2005 3.0 166 KM na EDC16 Kupiłem uszkodzone auto, bez pewności czy pali czy nie Naprawiłem od strony mechanicznej i elektrycznej co się da, tzn wszystkie kostki i przewody naprawione/ na swoim miejscu Sprawdzone wszystkie bezpieczniki i przekaźniki Nie można auta uruchomić Kręci, idzie prąd na pompkę, pompka pompuje paliwo...
iveco filtr paliwo ciśnienie paliwo iveco iveco daily paliwo
dioda przygasać wzmacniacz tarcie paska bezpiecznik termiczny chłodnicy
strefa gracza suszarka samsung
Czy odłączyć wentylator CPU przed czyszczeniem? Lokalizacja zbiornika płynu wspomagania Nissan Qashqai 2010 J10