Witam jak w temacie mam problem z iveco Daily 2006r. Od jakiegoś czasu gasnie podczas jazdy zaczęła zapłać się kontrolka edc wymieniłem czujnik walka i jakby na chwile pomogło ale potem znowu to samo. Wyjął filtr paliwa okazało się ze był cały czarny jak go scisnalem to wręcz czarne paliwo z niego leciało. Po wymianie na nowy rakieta. Minął może miesiąc...
Zrobisz wtryski to lepiej zlać paliwo nalać świeżego i przepompowac przez układ, no i filtr obowiązkowo.
Na moje oko albo wtryski jeszcze raz do sprawdzenia bo różnie z regenerowanymi bywa albo gdzieś lewe powietrze łapie w układzie paliwowym (filtr paliwa). W iveco miałem problem z filtrami i był taki błąd, raz z wtryskami podobny był w Iveco i raz dwa razy mi poprawiali wtryski po regeneracji w C klasie 2.2cdi. T5 na szczęście jeszcze chodzi 😉
Zamieszczony tu schemat nie zgadza się z tym w Iveco. Z filtra paliwa paliwo idzie na zawór dawki, który jest normalnie otwarty, prądem jest zamykany. Z zaworu dawki idzie na pompkę zębatą. Jak poda się napięcie na zawór dawki to ciśnienie powinno skoczyć. Zawór zamknie przepływ przez pompę WC.
Sprawdź przewody do zbiornika zdąża się ze od ocierania ramy jest lekkie pęknięcie Zmieniłeś oczywiście dwa filtry - nie tylko ten wstępny?😆 Zobacz czy nie kapie paliwo z prawej strony na wysokości łączenia bloku ze skrzynia biegow
Iveco moze miec jeszcze filtr ok zbiorika paliwa przy ramie
Witam, jestem posiadaczem pojazdu Iveco 35-10 1994r, który nie chce odpalić po mrozach jakie były. Samochód przed mrozami odpalał na dotyk. Wymieniłem filtr paliwa, pozakładałem nowe rurki, paliwo na pompę i wtryski jest podawane, układ odpowietrzony, pompa była wymieniana jakieś 5 miesięcy temu. Na plaku odpala ale bez niego gaśnie. Co może być tego...
Po spuszczaniu wody nic nie trzeba odpowietrzac - odkrecasz korek, przekrecasz stacyjke i pompka paliwa sama wypycha paliwo z ew. woda. Po wymianie filtra tez nic sie nie odpowietrza - wystarczy przekrecic stacyjke 3-4 razy zeby pompka troche popracowala i po temacie. Co do stwierdzenia przyczyny - za malo konkretow. Moze woda w filtrze byla juz dluzej...
Zacznij od wymiany filtrów paliwa.
Wydaje mi się że pozostaje udać się do serwisu. Jeżeli jesteś pewny że części które podmieniłeś są w pełni sprawne, to pozostaje już tylko pompa wysokiego ciśnienia. Lecz samodzielnie na pewno nie jesteś w stanie tego sprawdzić. Myślę, że filterki paliwowe masz powymieniane ?. Serwisujemy u siebie 9 podobnego typu samochodzików i gdy czyszczenie zaworu...
Szczelne jest wszystko. Od zbiornika do filtra i od filtra do pompy są nowe węże, filtr paliwa nowy. Pompa daje do wtryskiwacza, ale nie przebija wtryskiwacza. Tak jakby w pompie było cały czas powietrze.
Witam. Nareszcie zakończyłem walkę z busem iveco. Uszkodzony był zawór zwrotny na filtra paliwa. Przepompowywal paliwo do baku z powrotem A na pompę nie dawał prawie nic.po wymianie na nowy bus pali od strzała
Bezpieczniki sprawdzone i wszystkie działają tak samo jak pompa paliwowa.Po odpaleniu i zgaszeniu po kilku sekundach też nie chce odpalić. Silnik po pierwszym odpaleniu musi trochę pochodzić i w tedy nie ma problemu z odpalaniem przez cały dzień. Do czego służa przewody przychodzące do filtra paliwa?(jeden chyba do elektrozaworu a drugi nie mam pojęcia).
Gdzie znajdę ten regulator w układzie paliwowym ?
Napewno masz problem z układem paliwowym.Najczęściej pada pompka pzy wstępnym filtrze paliwa.Ale w twoim przypadku sądząc po objawach, stawiam na przedmuchy do układu paliwowego w głowicy.Zrób taki test.Jak już ci zdechnie,podnieś kabinę i poluzuj odpowietrznik na głównym filtrze.Jeżeli będzie tryskać paliwo wraz z powietrzem,to jest to o czym wspomniałem.Test...
Witam szanowne forum. Mam dziwny problem z Iveco Daily 35C13 2.8 z 2002 roku. Miga mi kontrolka wtrysku, diagnoza sterownika silnika pokazuje problem z czujnikami temperatury płynu chłodniczego oraz paliwa. Czy zimny czy ciepły wskazanie jest identyczne, odpinałem czujnik podstawiając rezystancje dalej ten sam pomiar.57 stopni ciecz i 42 paliwo. Ponadto...
Witam, mam problem z iveco daily 35S14 2.3 HPI, otoz zazwyczaj po odpaleniu silnika, ale takze czasem podczas jazdy przez 5 sek nie podaje paliwa w sensie naciskam gaz lekko faluje obrotomierz ale paliwo nie idzie i auto nie jedzie po okolo 5 sek przestaje sie zacinac wchodzi na obroty i puszcza duzo niebieskiego dymy, normalnie nie kopci w ogole. Doszlo...
Sprawdż układ zasilania z filtrem paliwa włącznie.
Cześć, nad filtrem jest elektryczna pompka była zmieniana? jak zmieniałeś pompy wymieniałeś filtr paliwa? czy ktoś go otworzył i sprawdził czy nie ma opiłków? czy czyszczony był zbiornik paliwa i przewody? złe paliwo - pompa się łuszczy - powstają opiłki - padają wtryski przeważnie jako pierwsze , póżniej pompa. wtryski sprawdzone na przelew? pompa...
Witam, jeżeli to beda owe wtryskiwacze ściągnij górny plastik klawiatury i odpal auto, moze juz zobaczysz jak paliwo przedostaje sie do atmosfery -jezeli nie za filtrem podłącz wąż z powietrzem i podaj cisnienie w układ paliwowy wtedy na 100% pewne zobaczysz na którym gniezdzie wyrzuci opary, jezeli juz zaobserwujesz nie zawsze to tuleja, mozliwosc...
Czesto w tych autach zapycha się filtr siatkowy na końcu regulatora w pompie. Sprawdz pod lupą . Problem załatwia wymiana filtra paliwa na filtr UFI który ma wewnąrz siatke platikową wyłapującą wszytkie zanieczyszczenia
Czy w czasie gdy silnik chodzi na plaku podnosi się wskazówka od obrotomierza ? Jak się podnosi to sprawdzamy ciśnienie paliwa w kanale zasilającym pompowtryski. Na pompie powinien być korek i w jego miejsce podłączamy manometr. Zmień filtr paliwa.
Na początek wymiana filtra paliwa.
Witam serdecznie, od dłuższego czasu moje Komatsu WB 97R nie odpala (rocznik 2006, silnik Iveco) wymieniony filtr paliwa i pompa paliwa. Na początku problem był z zimnym silnikiem, potem odpalał na dotyk bez problemu, nawet po 6h stania. Teraz koparka w ogóle nie odpala, kręci silnik kopci białym dymem i to na tyle. Wcześniej też kopciła przy odpalaniu...
Witam mam problem z odpaleniem busa. większość mi mówi, że to przez niska temp. która teraz szaleje i żebym zmienił filtr paliwa. 3 dni temu (piątek) zalałem na STATOIL 15l DieselGold + 2l benzyny. Następnego dnia (sobota) odpaliłem ale ciężko (kręciłem, załapał!, załapał! załapał! aż zapalił - bleble ), musiałem polewać wrzątkiem filtr paliwa oraz...
Na początek zrób diagnostykę komputerową, odczytaj błędy. Podejrzewam że będzie za niskie ciśnienie w listwie paliwowej, wymień filtr paliwa, a jak nie pomoże to sprawdź wtryskiwacze- zrób próbę przelewową.
Iveco Eurocargo nie odpala na zimnym silniku - Iveco Eurocargo 180E28 - Rok produkcji 2003 - Typ motoru F4AE0681A (prawdopodobnie TECTOR) - 202kW, 6 cylindrów, pojemność 5900 - Pompa Bosch Common Rail - Auto ma tylko 300.000km przebiegu!!! Od dłuższego czasu mam problem z Iveco. Odpala rano z wielkimi problemami tzn trzeba kręcic rozrusznikiem nawet...
Witam, podobny problem z silnikiem 2.3 auto podczas jazdy wkręca się na max 2000-2500tyś obr po.czym albo gaśnie albo po prostu muli strasznie ciężko pod górę podjechać.Co ciekawe na postoju pedał w podłogę i biję do opisu ile fabryka dała choć od czasu do czasu potrafi zgasnąć wymienione filtry wyczyszczona przepustnica zaworek w pompie wtryskowej...
dzis doszedłem ze powietrze juz leci w przewodzie od baku do filtra, tyko tam po drodze jest smok w baku, pompka paliwa i jeden filtr jeszcze
Witam potrzebuje pomocy mam Mascotta 150 km silnik od iveco podczas gdy auto potrzebuje wiekszej dawki paliwa odcina moc, wystarczy wrzucić na luz i auto dalej jedzie normalnie. Wymieniłem wtryskiwacze , pompę wysokiego ciśnienia, wyczyściłem zbiornik wymieniłem filtry i nic. Po wymianie pompy był spokój jakieś dwa miesiące ale objawy wróciły. Pomocy...
Dzis odebrałem pompe z regeneracji , zapewniano mnie ze pompa jest 100% sprawna , sprawdzana itp. Zamontowałem pompe , nowy filtr paliwa i czas na uruchomnienie i dupa. Zero poprawy , absolutnie nic sie nie zmieniło. Na kompie brak błędow , jak z placzka odpale chodzi jak marzenie, bez plaka nie odpali , ręce mi opadają. Możliwe ze człwoiek ktory robi...
Wymieniłeś samą górę pompki czy całość filtr był w komplecie czy dolną część masz swoją - mogę się mylić ale wydaje mi się ze jest problem z doprowadzeniem paliwa - jak go uruchomisz do 1400 obr jest ok a pozniej przerywa i nie chce się wkręcić powyżej? Na zdrowy rozsądek jeżeli odpali ma paliwo to czy jest ten zaworek czy go nie ma w czasie pracy silnika...
Ad blue jest odlaczone, wstawiony modulator do tych testów, dziś ominąłem filtr wstepny,zbiornik, podgrzewacz, podpialem paliwo na krotko do pompki wstepnej, zero roznicy, zaraz jade z tłumikiem. Musze zainwestować w zegar i sprawdzić ustawienie rozrządu może faktycznie, bo juz zaczynam wątpić w najbardziej oczywiste rzeczy. No te regulacje na bank...
Taki komunikat wyskakuje na wyświetlaczu... Np jak wyświetlało edc 81 to chodziło o filtr paliwa...,
Przyczyna był zapychający się filtr paliwa parafiną. Wystarczyło zmienić filtr i stację benzynową.
Do tej pory to wyglądało tak: po przekręceniu kluczyka w poz.2 zapalały się wszystkie kontrolki i po okołu 2 sekundach wszystkie gasły z wyjątkiem ciśnienia oleju i jeszcze jakieś obok ciśnienia oleju. w poz 3 rozrusznik kręcił. Obecnie wygląda to tak: po przekręceniu kluczyka w poz 2 przez moment błyśnie żółta kontrolka chyba filtru i nie zapala się...
IVECO posiada elektryczny podgrzewacz filtra paliwa sterowany czujnikiem temperatury zasilany z obwodu świec żarowych , widziałem w sprzedaży take płytki montowane do filtra paliwa między kielich a głowiczkę zasilanie 24 v.
Do odpalenia potrzebne jest ciśnienie paliwa zasilające pompowtryski, oraz impulsy wyzwalajace do cewek pompowtrysków. Zmierz to ciśnienie na filtrach,(powinno mieć chyba 5 bar) czy gdzie ci tam wygodnie, sprawdź obecność tych impulsów, lub ponownie podłącz pod komputer. Jesli sam sie za to brałeś, to całkiem mozliwe, że wyścinałeś oringi przy zakładaniu...
Witam. W opisywanym przeze mnie przypadku okazało się że po wyczyszczeniu zbiornika i wymianie filtra paliwa na oryginalny filtr IVECO (Filtron - robił problem) lampka od wtrysku wyłączyła się. Okazało się że winą jest najprawdopodobniej przeładowująca turbina. W momencie włączenia się turbiny i nabierania prędkości (powyżej 3000 obr.) i przy opadaniu...
odlacz weze od zbiornika i od pompy przedmuchaj zobacz czy nie zaciognely jakiegos syfu z dna tanka chyba ze na koncu tychrurek jest filtr potem przedmuchaj te dwie rurki ale delikatnym powietrzem jesli wszystko jest drozne to zobacz czy pompa niskiego cisnienia niejest walnieta czasami pekaja gumowe uszczelki i uklad sie zapowietrza .
Witam. Mam problem ze starym iveco silnik 2.5 td 100km kupiłem były wycieki z pompki wstępnej paliwa ale nie ropy a oleju spod wajchy co pompuje się paliwo. Wycieka a raczej wywala olej góra odma czysta olej filtry powymieniane 3 sztuki pompek zmienione i problem taki sam czy oryginał czy zamiennik dziej popracuje i problem wraca
Posiadam iveco 4x4 z silnikiem DEUTZ 340KM silnik V8 z 2 turbinami i brakuje mu mocy,trzeba pedał gazu wciskać do końca żeby jakoś jechał,sprawdziłem pompe wtryskową i wtryskiwacze dalej jest to samo,wymieniłem wszystkie filtry paliwowe i powietrzne,może ktoś poradzi coś gdzie i co szukać dalej.
Jeśli jesteś pewny swego to twoja sprawa. Twierdzę że pomylone wężyki bo kiedyś sam pomyliłem i na przewód powrotny dawało dużo paliwa + ciśnienie na rampie na maksa (zawór bezpieczeństwa gwizdał) - nie analizowałem dlaczego tak się dzieje, ale wygląda na to że jeśli dasz 6bar z pompki zasilającej na powrót do zbiornika to pompa wysokiego ciśnienia...
Woda w filtrze paliwa i włączony tempomat.
Tak.Wygląda to tak jak by zamarzało paliwo.Teraz jeszcze mi zadzwonił,że bardzo dużo pali. Wymienię jeszcze filtr adblu może to pomoże.
Ta z lewej woda w paliwie, prawej zanieczyszczony filtr powietrza a na dole po środku niski poziom płynu chłodzącego- grozi przegrzaniem, zatarciem silnika.
Witam iveco daily 4 bus 2,3 35s14 pompa paliwa nie dostaje napiecia bak wyjety przepłukany filtr wymieniony pompka podłaczona na krotko działa po ponownym złozeniu niedziała juz białej goraczki dostaje bezpiczniki sprawdzone jeszcze przekaznik tylko ktory
Za filtrem paliwa idź dalej po przewodzie paliwowym do tyłu pojazdu Jest podobna jak w Iveco dailly można zamieniać A 3.0 dxi jak nie chce odpalać i układ korbowo-tlokowy jest w porządku to winna jest szyna paliwowa cała. Nie da się w niej wymienić zaworu.
Zaglądnij na zawory, hydro popychacze. Pod autem na ramie jest pompka paliwa elektryczna a przed nią filterek paliwa, wymień ten filterek, drugi filtr paliwa jest pod maską.
Wymiana filtra paliwa przed pompką elektryczną rozwiązała problem.
od czego zacząć grzebanie Od wymiany filtra paliwa.
Witam. Dawno nie pisałem ale widzę że są zainteresowani wiedz odpowiem jak to piszecie dla (Potomnych) u mnie błąd znikną gdy wymieniłem filterek paliwowy na ramie (miedzy bakiem a pompa wstępna) , filtr paliwa i regulator Ciśnienia na pompie CR (drogie to ustrojstwo) ale pomogło. Pozdawiam.
A ten regulator to został nowy wstawiony,filtry paliwa do wymiany jest ich tam dwa i otym wsępnym za pompa elektryczna czesto sie zapomina
Zdejmij z filtra paliwa przewód zasilający,włącz zapłon i sprawdź czy podawane jest paliwo.
Witam Opisze w skrócie mój problem. Auto 2.3hpi 85 kw f1a, kupione dwa tygodnie temu z padniętym akumulatorem na którym bardzo dobrze odpalał po mimo że bardzo słabo trzymał i złamanym kluczykiem w stacyjce. Kluczyk dorobiony(złamany kluczyk wsi obok) aku wymienione, jeździł bez problemu dodatkowo wymieniony nowy filtr paliwa. Auto po 3 dniowym postoju...
Zdejmij przewód paliwowy przy filtrze paliwa, ten od zbiornika. Włącz stacyjkę i patrz jakie podaje ciśnienie, jak nie sika mocno to masz walniętą elektryczną pompkę wspomagającą. Środek auta w ramie po prawej stronie.
Witam. U mnie się udało naprawić . Zmieniłem pompkę elektryczną tą na ramię na nową , wyczyściłem zbiornik , nowy filterek przed pompką , nowy filtr paliwa dobrej firmy i problem rozwiązany .
Układ paliwowy sprawdzony? Filtry czyste? Niezapowietrzone ?
MechAM według tego co się orientuję to pompa w zbiorniku paliwa tłoczy od 4,4-5,8 przed filtrem a za filtrem 3,5-5 W tym układzie wtryskowym regulator ciśnienia, umieszczony przed pompą wysokiego ciśnienia, reguluje przepływ paliwa konieczny dla układu niskiego ciśnienia. Następnie pompa wysokiego ciśnienia zasila prawidłowo szynę paliwową. Takie rozwiązanie,...
Witam w tej renówce po wymianie filtra paliwa nastąpiły pewne obiawy mianowice chwilowa normala praco pózniej dymiał na biało i był głosny stukot i był problem z uruchomieniam.po kolejnym zdejmowaniu przewodów z powraotnych z wtrysków na drugim po kreceniu rozrusznikiem ciekło paliwo.po rezebraniu wtrysku w czesci tema gdzie jest elektro zawór było...
Ducato 2,3JTD silnik IVECO po strzelonym pasku, remont silnika, nowy rozrząd, wszystko złożone na tip-top, wtryski po regeneracji, nowe filtry i płyny. Pierwsza próba 3 błędy: czujnik położenia wałka wadliwe działanie czujnik położenia wału korbowego wadliwe działanie niska wartość ciśnienia paliwa czyli klasyka po strzelonym pasku, reset, bez błędów...
Sprawdź ciśnienie przed pompą wysokiego ciśnienia po filtrze. Zrób zdjęcia parametrów paliwowych przy próbie rozruchu silnika.
Witam. Iveco Daily 65C18 3.0 176 KM 2009 Jazda pod górę, zaladowany- zapala się EDC kod błędu 062. Zjazd na parking, zgaszenie silnika, ponowne odpalenie- błędu brak aż do następnego sporego wzniesienia. Itd.. Ktoś zna temat i podpowie mi co jest do wymiany? Dodano po 1 Dodam, że filtr paliwa ma 8 tys.km. Ale zacznę od niego.
Ecm 99 błąd związany z układem paliwowym jak i doladowaniem. Czy adblue działa prawidlowo? Do sprawdzenia na szybko pompka za kabiną do filtra wstepnego- jest po odpaleniu twarda czy mozesz normalnie pompowac? Filtry paliwa. Odpowietrzniki. Nie poca Ci się przewody paliwowe od pompy do głowicy szczegolnie te dwa na wsporniku metalowym. Ile kreci turbina?...
Witam. Mam następujący problem z dwoma identycznymi samochodami. Iveco Daily 3,0 2010r Jedno i drugie auto zgasło w ten sam sposób, relacja kierowcy w czasie jazdy samochód raz zgasł ale odpalił nie zatrzymując się ale jak już stanął i zgasił silnik więcej już nie udało się ani jednego ani drugiego odpalić podkreślam obydwa w ten sam sposób.Na plaka...
Witam. Mam taki problem z moim iveco. Samochód odpala, ale po przejechaniu ok 1 km gaśnie. Im krócej stoi bez odpalania tym krótszy dystans można przejechać. Zmiana filtra paliwa nie pomogła. Czy ktoś miał taki problem? Dodam jeszcze, że jak zgaśnie to kontrolka wtrysku mruga
Na ramie jest wstępny filterek paliwa a za nim pompka elektryczna, która tłoczy paliwo do filtra pod maską. Wymień ten mały filterek i sprawdź czy pompka chodzi po włączeniu zapłonu.
Witam mam podobny temat co zamknięty jazda na oleju Przepalonym Dislem Więc tak Pracowałem 1/2 roku sezonowo jako kierowca w Cocacoli samochód Iveco Deli Turbo D do Iveca lałem przepracowany olej w sumie tym Turbo Dislem na Comon Rei z robiłem 10000 KM na przepalonym ale co dzienie wracałem na podwórko około 40 Km na oleju napędowym .Przepalony OLej...
Witam od pewnego czasu moje Iveco Stralis 400km 2005r stało się dużo slabsze filtry paliwa i powietrzne zmienione filtr podciśnienia turbiny też zmieniony na komputerze błąd Sterowania geometrią turbiny zbyt małe ciśnienie Oraz błąd ciśnienie siłownika turbiny I elektrozaworu VGT miał ktos taki problem i rozwiązał? Z góry dziękuję za pomoc https://obrazki.elektroda.pl/6909095000_...
W tym silniku są normalne wtryskiwacze i wirowa pompa bez zaworu sterującego. Szukaj zatkanego filtra paliwa, wody w zbiorniku. Warto ściągnąć zbiornik i wypłukać (robi się bardzo prosto). Do sprawdzenia przewód do gaszenia silnika(na pompie) lubi się ułamać.
Czesc sprawdź przewody paliwowe z balu do pompki na filtrze, pompka zawsze wymieniam jeżeli są jakieś problemy z zapowietrzeniem -dodatkowo zajrzyj czy pod filtrem nie robi się mokro i przewody z prawej strony bloku silnika lubi jeden się przetrzeć -ten w kierunku głowicy z tyłu.
Odpinaliście może przewody paliwowe z podstawy filtra?
Witam ja mialem tak.Kontrllka mruga tylko jak puszcze gaz powyżej 2 tyś obrotów.A problem był opiłki metalu w całym układzie wymiana filtr na ramie flitra pod maska, pompa paliwowa do regeneracji I z tyłu do wymiany regulator całe sitko było zasyfione płukanie zbiornika 2000 zł koszt.teraz śmiga jak nowy.Iveco daily 2.8 2002 camonn rail a I jeszcze...
Witam, Iveco Daily silnik 3,0, 2006 r. Włączyłem manometr pomiędzy filtr paliwa a pompę wysokiego ciśnienia, ciśnienie po włączeniu zapłonu 1 atm., jak pompka elektryczna przestanie pracować momentalnie spada do zera. Zatkałem powrót paliwa i wskazówka manometru skoczyła na 9 atm. Pompka ma możliwość wytworzyć dużo wyższe ciśnienie. W czasie rozruchu...
Witam. Mam problem z Ivekiem polegający na tym że zachowuje się jakby brakowało mu paliwa, czyli gaśnie, traci moc itp. Czasami można przejechać 100 km i nic a czasami nawet 1km nie można przejechać. Filtry i przewody są świeżo wymienione i smok wyczyszczony także nie ma możliwości aby coś zatykało układ paliwowy. Z moich badań jest to wina elektryki....
Kolego zacznij od szukania prostych przyczyn takich jak świece żarowe, czujnik temperatury (z tego najlepiej odczepić wtyczkę i spróbuj odpalić) możliwe że też się zapowietrza. Poza przewodami paliwowymi może być dziurka w filtrze paliwa (możliwe że będzie niewidoczna na pierwszy rzut oka). Co do błędów, możliwe, że ktoś odczepił kostki od wtrysków...
Tak w to samo, przekaźniki i bezpieczniki po kilka razy sprawdzane, ale sprawdzę jeszcze jak kolega wyżej pisał czy się nie cofnęły blaszki przy wkladaniu Dodano po 7 Sciagnelem przewód paliwowy zasilający do filtra i po przekręceniu kluczyka ani kropli, pompka elektryczna za zbiornikiem też jej nie słychać żeby pracowała
Wczoraj się dobrałem do mojego Iveco i skorzystałem z Waszych podpowiedzi. Na początek sprawdziłem oporność czujnika temperatury ( a było akurat -1°C) i okazuje się że jest ok 3kΩ, czyli OK. Następnie oporność cewki zaworu sterującego i było 8Ω, czyli również OK, podłączyłem go na krótko do aku i zawór działa prawidłowo, z ciekawości sprawdziłem...
Dziękuję za schemat. Zastanawiam się czy brak w układzie przekaźników nie wpływa na trwałość tej manetki od ustawiania lusterek i czy włącznik grzania luster też długo wytrzyma, bądź co bądź silniczki i grzałki troszkę prądu szarpią a styki w przełącznikach są delikatne. no ale cóż tak to zrobione to trzeba poszukać przyczyny dlaczego nie działa. Czy...
Witam. Mam problem z daily 2003 rok. Nie odpala, z plaka odpali ale po odstawieniu gaśnie. Pompa sprawdzona, regulator pompiarz też sprawdzal i jest ok. Dałem nowe czujniki walu i rozrządu i bez zmian. Paliwo na wtryski dochodzi. Bezpieczniki z edc dobre. Kiedys inny mechanik zdemontowal wstepna pompke z ramy i dal zaworek zwrotny zeby sie paliwo niecofalo....
zmień filtr paliwa, ten na ramie pod kierowcą obok pompki elektrycznej, taki jak do starego poloneza i wyczyść regulator paliwa na pompie cp, problem zniknie
Witam. Pacjent to iveco daily 2005 3.0 166 KM na EDC16 Kupiłem uszkodzone auto, bez pewności czy pali czy nie Naprawiłem od strony mechanicznej i elektrycznej co się da, tzn wszystkie kostki i przewody naprawione/ na swoim miejscu Sprawdzone wszystkie bezpieczniki i przekaźniki Nie można auta uruchomić Kręci, idzie prąd na pompkę, pompka pompuje paliwo...
Dodano po 3 Jak zimny silnik to nie chce odpalić, podgrzewałem filtr paliwa, pompę paliwową to nie raz odpali ale nie zawsze, jak już zatrrybi to cały dzień jest ok, nie raz też załapie jak go na kable odpalam
Cześć. Dzisiaj wymieniłem filtr paliwa, odpaliłem silnik i na desce zaświecił się ECM 38 na pomarańczowo. W menu, ECM już jest podświetlone na czerwono, i doszedł jeszcze błąd DTC 38.
Witam wszystkich Mam problem ze swoim iveco 2,8 diesel 2001 rok common rail nie chce palić jak jest zimno na dworze. Wtryski wymienione, filtr paliwa też, pompka na ramie i filtr.Kontrolka świecy płomieniowej świeci, elektrozawór podłączałem na krótko i chyba się załącza. Mechanik che mi pompę wymieniać, ale nie wiem czy to ma sens. Czy luzy zaworowe...
Witam. Iveco Daily 2.8, 2003 rok. Auto na zimnym odpalało od strzała, a po rozgrzaniu przerywało oraz gasło. Teraz już na zimnym jest problem z rozruchem, odpala z plaka i chodzi bez problemu, dopóki się nie rozgrzeje, wtedy znowu zaczyna wariować, świeci się kontrolka wtrysku oraz obrotomierz przestaje działać. Wtryski stosunkowo niedawno robione,...
Problem dotyczy PEUGEOTA BOXERA 3.0 HDI 160 KM 2007r mianowicie na wolnych obrotach silnik nierówno pracuje i po podpieciu pod PEUGEOT PLANET 2000 wyświetla zero błędów a w parametrach: -Zmierzone cisnienie paliwa: 430-595 bar -Nastawa ciśnienia paliwa: 300-576bar -Wartość zadana wydatku paliwa: 26.51 - 31.35 Mm3/wtrysk -Debit carburant injecte mesure:...
Witam wszystkich jestem posiadaczem iveco 3512 2,8 98r skrzynia bieg 4+R bliżniaki , samochód odpala bez problemu troszkę kopci rano na siwo ale mu to mija. Wożę na nim ładunek 2 tony rozpędza sie max do 70-80 km problem się zaczyna gdy wyczuje wzniesienie (górkę) prędkość spada do 30-40 przy redukcji do 3 biegu nie wiem od czego zacząć wymieniłem filtr...
Iveco Daily.. 2006---> Mój konkretnie 2008. 35C15 3.0 Hpi. Problem z nierowna praca silnika. Odpala ładnie- bez różnicy, czy na zimnym, czy ciepłym- natomiast chwilę po odpaleniu zaczyna się nierowna praca... + okrutny smród z wydechu. Przy zwiększeniu obrotów przestaje. Tylko na wolnych są problemy ! ... .....A najlepsze jest to, że nie zawsze tak...
Witam wszystkich , problem dotyczy auta iveco cursor 8 360 solówka , pierwsza usterka miała miejsce 8 miesięcy temu auto straciło moc w czasie jazdy okazało się że zabity był ssak w baku po wyczyszczeniu auto chodziło normalnie przez jakieś 2 miesiące następnie pojawił się identyczny problem tylko tym razem ssak był czysty ponownie wymieniliśmy filtry...
witam, proszę o pomoc , Iveco stanął na światłach i zgasł, rozrusznik nie chciał zakręcić, rozkręcenie klem na aku i kręci rozrusznik, nadal nie odpala, szybka wymiana filtrów paliwa i po ponownym odłączeniu i podłączeniu akumulatorów ciężko ale odpalił i zjechał na parking, bez naczepy zjechał do domu 300km ale po drodze gasł w trakcie jazdy jeszcze...
Iveco daily 2009r. 2.3 Problem z nim polega, że po nagrzaniu silnika przy większym obciążeniu gasnie np. 4 bieg, niskie obroty i gaz w podłodze. Szczególnie dotkliwe przy wyprzedzaniu. W sterowniku błędy 150 i 151. Wymienione oba zawory na pompie, filtr paliwa, elektryczna pompa pompuje 5.3 bar. Wtryski regenerowane, pompa była na sprawdzeniu. Zimny...
zacznijmy od poczatku : - Turbina , musi byc dobrana z glowa turbina z 324 TD mysle ze byla by odpowiednia gdyz diesel generuje mniej spalin i do wysokoobrotowego silnika 1.8 bedzie dobrze ale ogolnie to radzilbym Ci dobrac turbosprezarke z jakiegos 2.0 T gdyz taka turbina bedzie chlodzona woda i wiecej wytrzyma . Na turbo szykuj 800-1000zl bo jak mniemam...
Witam, moje Iveco 2,8 td 1999r, kuleje z mocą. Obiawy, max prędkość to 80KM/h. Z ładunkiem widzi górkę i już się prosi o drugi bieg. Wymieniłem filtr paliwa, powietrza, rozebralem turbina, klapa działa, nie zacina się, gruszka sprawna, przewód ciśnienia szczelny . Odpala normalnie, chwile przykopci na jasno, i po chwili jest już normalnie. Proszę o...
iveco daily filtr paliwo kontrolka filtr paliwo iveco filtr paliwo iveco daily
dht22 raspberry opalarka grzeje czujnik krancowy
bezpieczniki swiatla mijania zmywarka simens
Podłączenie alternatora w Ursus C-360 - schemat i instrukcje Fiat Panda 1.1 - Brak zasilania pompy paliwa