W komorze silnika , skrzynka bezpieczników . Przekaznik T10 zaznaczony na czerwono. https://obrazki.elektroda.pl/7145583400_...
Witam Potrzebuję schematów do ustawienia pompy paliwa w silniku IVECO, chodzi mi głównie o znaki rozrządu. Dodam iż jest to silnik przemysłowy. Numer Silnika Iveco:196858, Numer pompy paliwa Bosch :5640600014
P0094? Nie otwiera wtryskiwaczy z powodu niskiego ciśnienia paliwa. Masz zasilania na regulatorze w pompie? Co widzi ECU podczas kręcenia? Jest prąd na pompę paliwa w zbiorniku?
Przekaźnik który prezentujesz na zdjęciu w modelach 2000 w ogóle nie występuje,wszystkie te małe powinny mieć 5 pinów.Takie są w Daily po 2006r.W niektórych modelach może się trafić zespół diód ,który wygląda podobnie,ale jest minimalnie mniejszy. Teraz pytanie, czy po włączeniu zapłonu zapala się kontrolka wtrysku,a następnie gaśnie, a morze świeci...
Witam Z tego co pamiętam to błąd czujnika położenia wału Który to rok jaki silnik ? Jeśli to common rail to spróbuj palić z wypiętą wtyczką z czujnika ciśnienia paliwa w pompie
Mój teść ma TD5050 od jakiegoś roku ok 300mh na razie nie ma z nim problemów. Kupil można by powiedzieć najbogatszą wersję. Tu gdzie mieszkam jest dealer NH i ja robie im klimatyzację. z tego co rozmawialem z ludzmi to nie ma za dużo problemów Najczęściej to tarcze sprzęgłowe jeżeli jest z turem. Silniki są IVECO, pompy paliwa BOSCH. z pompami byl problem...
0,9 v do 3,40 v
Pod tym radiatorkiem na pompie wysokiego ciśnienia jest zębata pompka wstępna, jej napęd lubi się łamac.
Pompa paliwa wymieniana ta podautem/w baku? Podlacz boxer pod kompa duzo podpowie. Sprawdz owy przelaznik pompy paliwa o ktorym piszesz. W 2.8 iveco ta pompa ma sie zalacxac przy kazdym wlaczeniem zaplonu.
Ma ktoś rozeznanie jak to jest z tym paliwem z powrotu, który łaczy się na trójniku z przewodem do świecy płomieniowej? Tam wgl nie podaje paliwa co może być przyczyną? Pompa ??
A ten regulator to został nowy wstawiony,filtry paliwa do wymiany jest ich tam dwa i otym wsępnym za pompa elektryczna czesto sie zapomina
https://obrazki.elektroda.pl/4501257900_... 90% to zawor zwrotny pompy WC paliwa
Witam! Ja bym sprawdził czujnik położenia wału. Znajomy miał tak, że był wymieniony czujnik na nowy zamiennik i pompa nie podawała paliwa po wymanie na oryginał śmiga (tylko to było 2,3 w ducato) A ja mam takie pytanie czy w Iveco 2004r 2.3 116km pompa elektryczna działa po przekręceniu kluczyka przez cały czas, w czasie pracy silnika też? Pozdrawiam!
Wtryski, pompa ciśnienia, pompa w baku paliwa, czujnik wału, czujnik wałka.
W tym silniku są normalne wtryskiwacze i wirowa pompa bez zaworu sterującego. Szukaj zatkanego filtra paliwa, wody w zbiorniku. Warto ściągnąć zbiornik i wypłukać (robi się bardzo prosto). Do sprawdzenia przewód do gaszenia silnika(na pompie) lubi się ułamać.
Jeśli nie pompowtryski, nie pęknięta głowica to jest możliwość też pompą paliwową? Czy to jest pompa paliwa, która jest przy sprężarce i pompie wspomagania?
Stawiam na wadliwy zawór na pompie.
Zacznij od wymiany filtrów paliwa.
U mnie na Delpi komunikacja ok choć przekłamuje kody do odczytu używam diagnostyki migowej a do podglądu parametrów i kasowania Delpi.Co do błędu 81-monitorowane ciśnienie paliwa ,Ciśnienie zadane nie odpowiada ciśnieniu uzyskanemu,wymień regulator ciśnienia na pompie CR.Siateczka lubi się zapychać przy kiepskim paliwie.
Witam, mam problem wymieniałem rozrząd w Iveco 2004, przeskoczył mi na zębach, podczas demontażu ustawiłem głowice i dolny wałek odpala ale nie chodzi tak jak powinien! Jak ustawić pompę paliwa?
Witam winna byla pompa paliwa zamykam temat pozdrawiam
w moim przypadku jak iveco "padło" to z powodu braku prądu na pompie paliwa tej przy zbiorniku paliwa a co do kontrolki wtrysku to wymienili jeden z czujników na pompie wysokiego ciśnienia pozdrawiam i życzę powodzenia
Zapowietrzony układ paliwa , lub walnięty zaworek paliwa na pompie (wyjmij tłoczek ) .
Już doszłem Była zaduza dafka Paliwa na pompie.
z tyłu pompy paliwa jest regulator cisnenia paliwa przykrecony na 2 srubki wykrec go i dokładnie przedmuchaj kompresorem mikrofiltr ktory jest w srodku czesto sie zatyka
Wtryskiwaczy kupione nowe w serwisie iveco pompa sprawdzona w serwisie Boscha i nadal problem ten sam
Witam. Błąd 148 to : Błąd dostawy paliwa / pompa paliwa / pompa wtryskowa. Tu tkwi twój problem. Pozdrawiam
Sprawdziłem, czyściłem z wyciągniętą pompą i tragedii nie było. Zainstalowałem też manometr, który mierzy ciśnienie paliwa (wstępne), kierowca jeździ z tym i sprawdza, czy ciśnienie nie spada, gdy samochód wywala check i okazało się, że ciśnienie stabilne, około 4,5-5 bar. Więc pompa i zasilanie też odpada.
193 Fuel pressure sensor -high input 1. Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2. wtryski 3 Pompa 4 Czujnik lub przewody
Jeśli by była płomieniówka, a była niesprawna to sterownik silnika wyrzuci usterkę (pomijając niesprawny bezpiecznik). Pompa paliwa elektryczna pracuje? Jeśli uruchomisz silnik , a następnie zgasisz po kilku sekundach uruchomisz od razu?
Sprawdź układ powrotny paliwa czy nie jest gdzieś załamany lub zapchany, uszkodzony może być zawór regulacyjny paliwa na pompie.
jeżeli nie chodzi elektryczna pompka paliwa w zbiorniku to normalne że wyrzuci ci czujnik ciśnienia paliwa, bo sterownik silnika nie widzi ciśnienia na rampie. Zaczął bym od naprawy tej pompki, żeby podawała paliwo na pompę wysokiego ciśnienia.
zmień filtr paliwa, ten na ramie pod kierowcą obok pompki elektrycznej, taki jak do starego poloneza i wyczyść regulator paliwa na pompie cp, problem zniknie
Witam. Nareszcie zakończyłem walkę z busem iveco. Uszkodzony był zawór zwrotny na filtra paliwa. Przepompowywal paliwo do baku z powrotem A na pompę nie dawał prawie nic.po wymianie na nowy bus pali od strzała
Miałem podobny przypadek w iveco okazało się że było tyle syfu w baku że nawet elektryczna pompa[wtrysk bosch] nie mogła pompować paliwa po wyczyszczeniu zagadało iveco Ale i niestety Ten sam objaw co u ciebie mieliśmy w bravo jtd -pompa stanęła na amen Zobacz jeszcze do smoka bo i tak bak do czyszczenia
A czy odpowiedzialny może być jakiś czujnik ciśnienia paliwa po drodze,który np. nie włącza pompy paliwa? Każda sugestia będzie pomocna.
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa w pompie CP czy nie jest zabrudzony, tam często robisię nagar na sitku.
Czy w czasie gdy silnik chodzi na plaku podnosi się wskazówka od obrotomierza ? Jak się podnosi to sprawdzamy ciśnienie paliwa w kanale zasilającym pompowtryski. Na pompie powinien być korek i w jego miejsce podłączamy manometr. Zmień filtr paliwa.
Iveco Daily 2,8 po 2000 r. ma pompkę paliwa elektryczną zewnętrzną na ramie, przed pompką jest dodatkowy filterek wstępny http://obrazki.elektroda.pl/3815501400_1...
Witam chciałem sie podpiac pod ten temat mam to samo iveco i problem ze świecą płomieniową Na desce miga kontrolka świecy i nie wiem jak to naprawić podpiełem silniczek pompy paliwa do świecy na krótko jednak słychać tylko pojedyńcze uderzenia przy podpięciu
Witam, Iveco Daily silnik 3,0, 2006 r. Włączyłem manometr pomiędzy filtr paliwa a pompę wysokiego ciśnienia, ciśnienie po włączeniu zapłonu 1 atm., jak pompka elektryczna przestanie pracować momentalnie spada do zera. Zatkałem powrót paliwa i wskazówka manometru skoczyła na 9 atm. Pompka ma możliwość wytworzyć dużo wyższe ciśnienie. W czasie rozruchu...
Witam serdecznie, od dłuższego czasu moje Komatsu WB 97R nie odpala (rocznik 2006, silnik Iveco) wymieniony filtr paliwa i pompa paliwa. Na początku problem był z zimnym silnikiem, potem odpalał na dotyk bez problemu, nawet po 6h stania. Teraz koparka w ogóle nie odpala, kręci silnik kopci białym dymem i to na tyle. Wcześniej też kopciła przy odpalaniu...
Wyciągnij pompę paliwa kora jest umieszczona w zbiorniku i zobacz czy sitko w pompie nie jest zasyfione. Miałem już dwa takie przypadki i sitko zasyfione było.
Witam. Dawno nie pisałem ale widzę że są zainteresowani wiedz odpowiem jak to piszecie dla (Potomnych) u mnie błąd znikną gdy wymieniłem filterek paliwowy na ramie (miedzy bakiem a pompa wstępna) , filtr paliwa i regulator Ciśnienia na pompie CR (drogie to ustrojstwo) ale pomogło. Pozdawiam.
Chłopie wymień w końcu ten filtr paliwa. To podstawa. Robiłem już kilka busów i zdarzały się elektryczne pompy paliwa tylko że teraz już nie pamiętam czy to był Citroen czy inveko czy sprinter. W każdym razie pompa znajdowała się w lewej ramie podwozia na wysokości za lewym przednim kołem. Jak chcesz możesz sprawdzić. Pompka wygląda jak stara cewka...
Witam, posiadam Iveco Daily 2004 rok 2.3 HPI 120 KM, silnik zgasł podczas jazdy. Przejechałem około 100 kilometrów, zjeżdżałem z autostrady i silnik zgasł i nie chce zapalić. Na plaku odpali ale zaraz zgaśnie, tak jakby paliwa nie dostawał. Na lawecie zawiozłem do mechanika, podpięli go pod komputer, wszystko ok, pompa też sprawna, co może być przyczyną?...
Szczelne jest wszystko. Od zbiornika do filtra i od filtra do pompy są nowe węże, filtr paliwa nowy. Pompa daje do wtryskiwacza, ale nie przebija wtryskiwacza. Tak jakby w pompie było cały czas powietrze.
to wtakim razie sprawdz stacyjke bo tam jest gaszenie i pewnie im padła stacyjka i tak zrobili na skruty
Zapala się kontrolka z samochodem i kłódką, Iveco kręci ale nie chce odpalić. Po pierwszym razie po kilkunastu próbach zapalił ale problem pojawił się ponownie. Nie słychać pompy paliwa gdy pali się ta kontrolka. Przypuszczam, że coś z immobiliserem ale proszę o dokładniejsze wskazówki. Silnik 3,0 diesel 150KM
Kupiłem jednak nową oryginalną pompę paliwa firmy bosch , która po krótkim czasie również głośno chodzi. Już parę razy zdarzyło się to samo że nie chce jechać.
2 tygodnie wcześniej to zrobiłem i w sumie od tej pory zaczęły mi sie takie rzeczy przydarzac z tą kontrolka. 2 dni temu zmieniłem też pompę paliwa elektryczna plus filtr przy pompie bo myślałem że problem jest z pompa.. Dalej to samo :(
Tak rozpoznaje kluczyk - sytuacja wyglada tak: Rozrusznik startuje - pompa podaje paliwo do wtrysków, ale kńcówki wtrysków nie rozpylają paliwa. (Układ wtrysków jest sparwny!)
Nie ma wogle zasilania na pompie paliwowej i pompce paliwa, dziwne czy wyjecie bezpiecznika na zapalonym silniku mogło coś namieszać?
Musicie sprobowac odczytac jakies bledy z komputera to fachowcy sie odezwa bo tak to moze byc duzo powodow jakis czujnik cisnienia moze cos z pompa paliwa macie tam jakis wyswietlacz albo gniazdo diagnostyczne?
Witam, jestem posiadaczem pojazdu Iveco 35-10 1994r, który nie chce odpalić po mrozach jakie były. Samochód przed mrozami odpalał na dotyk. Wymieniłem filtr paliwa, pozakładałem nowe rurki, paliwo na pompę i wtryski jest podawane, układ odpowietrzony, pompa była wymieniana jakieś 5 miesięcy temu. Na plaku odpala ale bez niego gaśnie. Co może być tego...
Witam mam problem z Iveco daily 2008r. 2.3 hpi otóż oryginalny motor wywalił korbę bokiem więc kupilem drugi motor po przełożeniu silnika nie chce odpalić, brak ciśnienia na listwie popuszczając nakrętki przy wtryskach i kręceniu tylko delikatnie skapuje ropa w przelewach od wtrysków jest sucho, po sprawdzeniu komputerem diagnostycznym okazuje się że...
Wydaje mi się, że opcje są tylko dwie (mimo iż szczerze mówiąc nie widziałem tego silnika na oczy). 1. Jeżeli pompa paliwa jest chłodzona/smarowana olejem z obiegu silnika lub jest napędzana z rozrządu silnika a rozrząd jest "mokrą" konstrucja to ropa przedostaje sie poprzez pompe paliwa 2. Wtryski niepoprawnie dawkują paliwo (uszkodzone, zużyte rozpylacze...
Dziękuję kolego za konkretne info ponieważ zawór paliwa kojarzył mi sie i zapewne wszystkim z zaworem paliwa owszem ale pompy wtryskowej
Winnym okazał się pęknięty smok u samej góry, w miejscu w którym podłączony jest przewód paliwowy, w związku z tym pompa ssała z paliwem powietrze. Po podłączeniu tzw bypasa silnik pracuje bez zarzutów.
Hej. Niech elektryk sprawdzi czujnik. Gdzie pin w czujniku: 1 - zasilanie (po drodze 3 bezpieczniki i jeden przekaźnik od pompy paliwa) 2 - masa 3 i 4 to sygnał na jednostkę sterowania układami nadwozia połączenie między czujnikiem a jednostką 3 -> 24 4 -> 25
Kręci się ponad 2tys obrotów'pomka miekkawa k.filtry wymienione w listopadzie. Ogólnie źle chodzi od kwietnia gdy serwis wymienil sprzęgło i pompę paliwa. Kick down działa Dziś 2 kierowca jedzie do aso
Witam posiadam Iveco 2021 z silnikiem 2.3. Auto ogólnie po wypadku Lecz myślę że to nie problem, gdyż po naprawie auto chodziło i odpalało normalnie. dziś podchodzę do auta przekręcam kluczyk wskazówki od zegarów nawet nie drgną (a zawsze po przekręceniu robiły pełen zakres pracy i wracały do początku), nie pokazuje ilości paliwa ani temperatury cieczy...
Cześć, nad filtrem jest elektryczna pompka była zmieniana? jak zmieniałeś pompy wymieniałeś filtr paliwa? czy ktoś go otworzył i sprawdził czy nie ma opiłków? czy czyszczony był zbiornik paliwa i przewody? złe paliwo - pompa się łuszczy - powstają opiłki - padają wtryski przeważnie jako pierwsze , póżniej pompa. wtryski sprawdzone na przelew? pompa...
Panowie a jak w takim silniku wygląda sprawa dostępu do pompy paliwa wysokiego ciśnienia , czy do jej demontażu trzeba rozpinać rozrząd czy wystarczy odkręcić i odsunąć (zaczyna u mnie tam dosyć mocno się pocić od dołu patrząc niby mokra jest pompa wspomagania ale raczej to z pompy CR - jest nad nią a tam słaba jest widocznosc)
Witam. Iveco Daily 2.8, 2003 rok. Auto na zimnym odpalało od strzała, a po rozgrzaniu przerywało oraz gasło. Teraz już na zimnym jest problem z rozruchem, odpala z plaka i chodzi bez problemu, dopóki się nie rozgrzeje, wtedy znowu zaczyna wariować, świeci się kontrolka wtrysku oraz obrotomierz przestaje działać. Wtryski stosunkowo niedawno robione,...
Na regenerację też nie ma gwarancji. Bo albo zepsuło się właśnie to co nie było wymieniane , ew. wina kierowcy, no i wreszcie stały punkt programu to wina paliwa.
Wyciągnąłem regulator ciśnienia (zamontowany jest z tyłu pompy paliwa) umysłem go i pomogło jest wszystko ok. Tylko się boję że za jakiś czas może padać czujnik.
Problem dotyczy PEUGEOTA BOXERA 3.0 HDI 160 KM 2007r mianowicie na wolnych obrotach silnik nierówno pracuje i po podpieciu pod PEUGEOT PLANET 2000 wyświetla zero błędów a w parametrach: -Zmierzone cisnienie paliwa: 430-595 bar -Nastawa ciśnienia paliwa: 300-576bar -Wartość zadana wydatku paliwa: 26.51 - 31.35 Mm3/wtrysk -Debit carburant injecte mesure:...
Moj mechanik nie sprawdzal cisnienia paliwa. Dzis będzie wymienial pompe paliwa. A wczoraj sprawdzał wtryski, to wtryski sa idealne. Zobaczymy co będzie sie dzialo po wymianie tej pompy.
Wydaje mi się że pozostaje udać się do serwisu. Jeżeli jesteś pewny że części które podmieniłeś są w pełni sprawne, to pozostaje już tylko pompa wysokiego ciśnienia. Lecz samodzielnie na pewno nie jesteś w stanie tego sprawdzić. Myślę, że filterki paliwowe masz powymieniane ?. Serwisujemy u siebie 9 podobnego typu samochodzików i gdy czyszczenie zaworu...
Witam podepnę się pod temat. Mam iveco daily 2.8 130kM niestety problem jest taki jak u wszystkich miga kontrolka wtrysku auto w trybie awaryjnym pedał w podłogę a on 80 max. Teraz moje spostrzeżenia po wciśnięciu na luzie gazu pod czerwone pole na obrotomierzu gaśnie spowodowane jest to zbyt wysokim ciśnieniem paliwa pompa na górnej sekcji przepuści...
Przekaźnik pompy paliwa to pierwszy z prawej licząc od dołu.Bezpiecznik czwarty od dołu z prawej jeżeli masz obsadę wszystkich bezpieczników,słaba rozdzielczość zdjęcia.
Koledzy pomocy, mam iveco daily 2.3 2006r, samochód na zimnym działa w porządku, gdy się nagrzeje zaczyna gasnąć przy gwałtownym dodaniu gazu, nawet na biegu jałowym. Można się nim rozpędzić do 100km/h ale łagodnie dodając gazu, gdy da się but w podłogę, zaświeci się EDC i gaśnie. Na 4 biegu powyżej przy ok 3000 obrotów, można dać pedał w podłogę i...
Dynamic fuel Reference - 300 euro Promocja na rynku polskim: 1000 PLN (brutto) Powodzenia ;) za ta kase mam np: 1. Wydajna pompa paliwa Walbro 255hp - 380zl 2. FMIC od Iveco + orurowanie (cena dotyczy wykonania samemu) - 400zl 3. Regulator cisnienia paliwa - 200zl Zostaje mi 20zl na fajki i jakies piwo :) Do tego wmiare sensownie podniesiona moc......
Wymień zawór na pompie montowany jest za pompa na dwie sróbki na torx to jest najczestsza przyczyna w tych silnikach. chyba ze cos sie dzieje z wiązka.
Czyli aktywnych felerów nie ma. Wyszoruj dokładnie styki na wtyczce do pompy, bo jak siłownik listwy nie dostanie dobrego plusa, to będzie przebierał.
Mam tylko taki opis błędu: 15--dawka paliwa-sygnał za niski. Znalazłem jeszcze: 15--czujnik skoku regulacji pompy-sygnał zbyt niski.
witam iveca są tanie w kupnie ale ceny części już nie.a jeśli chodzi o twoje pytanie co to może być najlepiej jechać z kompem oprogramowanie ausy czyli izi typowe do iveca możesz sprawdzić turbinę,ciśnienie na pompie,pojedyncze w tryski dosłownie cały silnik.Albo texa troche mniej dokładna,wyświetlany wtrysk może oznaczać wszystko ciśnienie paliwa turbina.Powodzenia.
Witaj. W starej reni Swieca płomieniowa występuje z elektrozaworem paliwa. Silnik sofim 2.8 iveco. Model mesenger lub wczesny model mascott na pompie rotacyjnej. I jest tam taki 12 voltowy sterownik.
Przed turbina IC nie wskazany , bo podnosząc ciśnienie podniesiesz temperaturę powietrza. Poza tym IC masz w aucie. Do 200KM tłoki i korby powinny starczyc jak kierownik z glowa. Twin Turbo w ukladzie R4 jest nie oplacalne (jednak do zrobienia, koszty sterowania i wystrojenia Cie zabiją ) Zainwestuj w wieksze wtryski (bo jak myśle seria siedzi w aucie),+chlodnicę...
Witam problem polega na tym że auto po złapaniu temperatury przy dodaniu gwałtownym dodaniu gazu zapala się EDC i wtedy auto gaśnie .Jeśli obroty są ponad 1000 wszystko jest ok. Jest tylko jeden błąd komputer pokazuje za wysokie ciśnienie na listwie. Pompa regulator ciśnienia,czujnik na listwie sprawdzone wymienione wtryski, wiązka silnika,pompa w baku...
Hej grupowicze, Mam problem z Iveco Daily, model rok 2006, 3.0. Po zimie samochód przestał odpalać, tzn. wywala błąd "za wysokie ciśnienie paliwa w listwie powyżej 1800 bar" i gaśnie po 30 sekundach. Po moich diagnozach i wymienionych częściach, problem nadal występuje. Wymieniłem: - pompę wysokiego ciśnienia, - regulator na pompie paliwa, - czujnik...
Witam, mam problem z Iveco jak w temacie 3.0 176 HP Jednemu z kierowców brakło prawdopodobnie paliwa, auto zgasło pali się kontrolka EDC, nie dochodzi prąd do pompy, pompa spięta na krótko działa. Bezpieczniki całe Na forum jest podobny temat jednak bez wyjaśnienia w jaki sposób zostało naprawione. Jedyna przydatna informacja jest o czujniku położenia...
: W miejscu gruszki zamontuj pompę paliwa elektryczną. Masz na mysli pompe przeplywowa taka jak w lagunie II na podluznicy lub iveco daily na ramie? Godne uwagi, pytanie co na to powie wlasciciel A co ma powiedzieć? Bus musi latać. I pompa nie może być taka. Te w.w to 3-4bar a ty szukaj takiej do gaźnika 0.1-0.5bar tylko aby przepchała paliwo przez...
Sprawdź czy na przewodzie paliwowym powrocie z pompy jest wkrecona śruba-zawór z napisem OUT i czy jak silnik pracuje idzie paliwo na powrót.
Paliwo do pompy dochodzi Dodano po 1 Paliwo do pompy dochodzi
witam, proszę o pomoc , Iveco stanął na światłach i zgasł, rozrusznik nie chciał zakręcić, rozkręcenie klem na aku i kręci rozrusznik, nadal nie odpala, szybka wymiana filtrów paliwa i po ponownym odłączeniu i podłączeniu akumulatorów ciężko ale odpalił i zjechał na parking, bez naczepy zjechał do domu 300km ale po drodze gasł w trakcie jazdy jeszcze...
Witam Szanownych Kolegów Proszę o pomoc w odpaleniu Iveco /daily 2001, 2.8 common rail/, już mi ręce opadły, walczę z nim 2 tydzień i nic, opisuję sutuację: - samochód był na chodzie wszystko sprawne, marchewka nie wykazywała żadnych błędów, problemem był cieknący olej z silnika, tak więc wyjąłem silnik, wymieniłem wszystkie uszczelki poza głową, włożyłem...
w 95 roku to sobie można podpinać hehe chyba tak zrobię ze dobiorę się do turba narazie Dodano po 4 jeżeli nawet by dostawał za dużo paliwa to by był mocniejszy a nie słabszy a jeżeli pompa by padła to raczej jasny dym nie czarny dobrze myślę?
Witajcie Iveco Daily 3 2005 rok 3.0 100KW Od wczoraj mam problem z gaśnięciem auta w losowych momentach, raz na wolnych a raz pod małym obciązeniem , auto przytargałem do domu i po podłączeniu kompa mam błąd 62 Ciśnienie szyny - sygnał poza zakresem (odchyłka dodatnia) - przekroczenie normalnego zakresu Parametry widać zadane ciśnienie paliwa i rzeczywiste,...
Witam mam problem z odpaleniem busa. większość mi mówi, że to przez niska temp. która teraz szaleje i żebym zmienił filtr paliwa. 3 dni temu (piątek) zalałem na STATOIL 15l DieselGold + 2l benzyny. Następnego dnia (sobota) odpaliłem ale ciężko (kręciłem, załapał!, załapał! załapał! aż zapalił - bleble ), musiałem polewać wrzątkiem filtr paliwa oraz...
Witam Mam Iveco 2.3 z 2021r. Jest po wypadku, po naprawie wszystko ładnie pięknie. Chodził jak powinien. Pewnego razu podchodzę, kluczyk w stacyjkę i magia🙆 test zegarów nie działa, żadnych płynów nie pokazuje, wyrzuca wszystkie możliwe błędy na desce (komunikaty), miga kontrolka od rezerwy, rozrusznik nie kręci, pompa paliwa nie działa, kompletnie...
Iveco daily 2009r. 2.3 Problem z nim polega, że po nagrzaniu silnika przy większym obciążeniu gasnie np. 4 bieg, niskie obroty i gaz w podłodze. Szczególnie dotkliwe przy wyprzedzaniu. W sterowniku błędy 150 i 151. Wymienione oba zawory na pompie, filtr paliwa, elektryczna pompa pompuje 5.3 bar. Wtryski regenerowane, pompa była na sprawdzeniu. Zimny...
Iveco Eurocargo nie odpala na zimnym silniku - Iveco Eurocargo 180E28 - Rok produkcji 2003 - Typ motoru F4AE0681A (prawdopodobnie TECTOR) - 202kW, 6 cylindrów, pojemność 5900 - Pompa Bosch Common Rail - Auto ma tylko 300.000km przebiegu!!! Od dłuższego czasu mam problem z Iveco. Odpala rano z wielkimi problemami tzn trzeba kręcic rozrusznikiem nawet...
witam. Temat stary ale problem nowy. Mam takiego trakkera , najpierw upalił się przewód ( stopił się)od sterowania załączenia zasilania , urzadzenie odcina masę. Zostało pominięte ,czyli masa podłączona z pominięciem hebla. Auto odpalilo ,ale nie chciało gasnąć, po sprawdzeniu mostków diodowych, okazałosie że jedna się spaliła tam gdzie są trzy. Po...
Czy opis błędu który odczytuje autocom to" 01 zawór paliwa immobiliser nie podłączony lub nie skonfigurowany" czy to są dwa błędy,czy jest jakiś numer bł. Podaj dokładnie jakie to jest Iveco czy jest to benzyna czy diesel . Jaki posiada system paliwowy common rail z pompą cp3 czy pompa rotacyjna.
Faktycznie jak ściągłem przewód powrotu paliwa to nie ma szans zatkać go palcem , tylko sprawdzaliśmy w porównaniu z innym czy właśnie nie są zamienione i są prawidłowo podpięte , czy jest możliwe że pompa CR jest nie szczelna i przepuszcza z wysokiego na niskie bądź na powrót hmm ? na powrocie ma być koło 1bara ?
Problem polega na nietypowej przerobce dokonanej przez poprzedniego wlasciciela :).Dolozyl on przelacznik do odciecia zaworu doplywu paliwa (zintegrowany z pompa dlatego nie da sie obejsc).Wszystko byloby OK tylko do przelacznika pociagniety jest plus z akumulatora i po wyjeciu kluczyka silnik pracuje (musze przelaczyc przelacznik :) zeby zgasl).Ale...
Gdzieś łapie powietrze w układzie niskiego ciśnienia paliwa,może już w samym zbiorniku.Sama pompka na wstępnym filtrze też jest istotna. Dwa.Gwałtowny spadek ciśnienia paliwa w układzie wysokiego ciśnienia i to może być np.zaworek na pompie, lub sama pompa, wtryskiwacze , pęknięty jedem z przewodów wysokiego (mało widoczny wyciek-mgiełka) Trzy.Utrudniony...
Witam, poproszę o pomoc w diagnozie: Chory IVECO DAILY 35S11 rok 2003 CR 116 KM objawy: Zimny pali na widok kluczyka, powyżej 60 st. zaczynają się problemy, kręci przez 10-15 sek. i z trudem zapala objaw tak jakby pompa w ramie nie podawała paliwa (kiedyś już to miałem, ale nie tak samo trudno palił na zimnym i ciepłym) dodatkowe objawy: Jak już z trudem...
pompa paliwa iveco iveco daily pompa paliwa pompa paliwa iveco daily
bezpiecznik zasilacza komputera suzuki wagon różnicowy regulator temperatury
Jak zgasić lampki oświetlenia kabiny Ford Mondeo 2013? Jak zresetować pralkę Privileg 7245 - instrukcje krok po kroku