Jeżeli paliwo dochodzi do pompy a ta nie daje rady z wtryskiwaczem to chyba wiesz co dalej. Cudów nie ma , elektrozawór sprawny?
Witam Potrzebuję schematów do ustawienia pompy paliwa w silniku IVECO, chodzi mi głównie o znaki rozrządu. Dodam iż jest to silnik przemysłowy. Numer Silnika Iveco:196858, Numer pompy paliwa Bosch :5640600014
Witam immo sprawdzone jest OK,dodatkowo mruga kontrolka wtrysku. Dodano po 2 Witam moze ktos zna temat brak napiecia na cewke przekaznika pompy paliwowej prosze o pomoc Dodano po 13 Witam ,czy ktos posiada schemat zasilania pompy paliwowej Iveco daily silnik 2,3 rok 2002
Wydaje mi się że problem leży po stronie systemu paliwowego brak utrzymania ciśnienia poprzez nieszczelność w układzie paliwowym wysokiego ciśnienia. Trzeba sprawdzić system niskiego ciśnienia za pompą paliwową (7), zawór awaryjny listwy (4) i przelew wtryskiwaczy wyjście (3) na 1 minutę za pomocą pomiaru menzurki. Schemat paliwowy poniżej.
Sprawdź czy na przewodzie paliwowym powrocie z pompy jest wkrecona śruba-zawór z napisem OUT i czy jak silnik pracuje idzie paliwo na powrót.
Za zasilanie pompy odpowiada 47 bezpiecznik to jest czwarty rząd od dołu,pierwszy po prawej sprawdzić gniazdo czy nie wypalone.Pompa jest sterowana z EDC poprzez przekaźnik 25837 trzeci od dołu pierwszy po prawej i działa trzy sekundy po włączeniu zapłonu oraz podczas pracy silnik.
Sprawdź ciśnienie przed pompą wysokiego ciśnienia po filtrze. Zrób zdjęcia parametrów paliwowych przy próbie rozruchu silnika.
Witam. Może ktoś posiada wiedzę na temat hamulca silnikowego (dekompresyjnego) w IVECO, a dokładniej Iveco Trakker z 2014 r. Cursor 13 na CR. Chodzi mi o dokładniejszą zasadę działania siłowników na głowicy i dlaczego są podpięte pod szynę paliwową. Problem jest z porannym uruchomieniem silnika, cały układ paliwowy sprawdzony, włącznie z kompresją i...
Jeśli nie pompowtryski, nie pęknięta głowica to jest możliwość też pompą paliwową? Czy to jest pompa paliwa, która jest przy sprężarce i pompie wspomagania?
Czy opis błędu który odczytuje autocom to" 01 zawór paliwa immobiliser nie podłączony lub nie skonfigurowany" czy to są dwa błędy,czy jest jakiś numer bł. Podaj dokładnie jakie to jest Iveco czy jest to benzyna czy diesel . Jaki posiada system paliwowy common rail z pompą cp3 czy pompa rotacyjna.
dzięki koledzy okazało się że pompa paliwowa padła i dawała za niskie ciśnienie pozdrawiam
Odpinaliście może przewody paliwowe z podstawy filtra?
Nie ma wogle zasilania na pompie paliwowej i pompce paliwa, dziwne czy wyjecie bezpiecznika na zapalonym silniku mogło coś namieszać?
Iveco Daily 2,8 po 2000 r. ma pompkę paliwa elektryczną zewnętrzną na ramie, przed pompką jest dodatkowy filterek wstępny http://obrazki.elektroda.pl/3815501400_1...
Sprawdź szczelność układu paliwowego. Jak go podpompujesz i odpala normalnie to tam szukaj przyczyny. Sprawdź cały układ zaczynając od oringow na pompie
Witam, Iveco Daily III 3,0 2005, manometr włączony pomiędzy elektryczną pompkę na ramie a filtrem paliwa pokazuje 0,4 bara. Jak zablokuję przepływ paliwa za manometrem to ciśnienie paliwa skoczy na 8 barów. Prawidłowa wartość ciśnienia 3,5 - 5 barów. Za filtrem oleju jest coś, do czego dochodzą przewody paliwowe. Może tam być regulator ciśnienia. Wygląda...
Witam!! Mam iveco daily 35-8 (2,5 litra diesel).Problem w tym ze poprzedni wlasciciel zalozyl w kabinie przelacznik zalaczajacy zawor paliwa (umieszczony w pompie). Teraz jak wylacze zaplon i wyjme kluczyki auto dalej pracuje :),musze wylaczac przelacznikiem (osobiscie mi to nie przeszkadza). Gorzej rano kiedy wsiadam krece pare sekund i po chwili zdaje...
Diagnostyki jeszcze nie robiłem ale wszystko z układem paliwowym powinno być ok bo rok temu regenerowalem pompę i wtryski filtry wymienione we wrześniu a gasnąć zaczął jakoś w czerwcu Dodano po 1 Tam się pomyliłem gasnąć zaczął jakoś w czerwcu nie od miesiąca mój błąd
Winnym okazał się pęknięty smok u samej góry, w miejscu w którym podłączony jest przewód paliwowy, w związku z tym pompa ssała z paliwem powietrze. Po podłączeniu tzw bypasa silnik pracuje bez zarzutów.
Witam, potrzebna pomoc, Iveco Dayli 2.8, 2004 r, nie odpala, zgasł raz sam, odpalał z plaka, tylko wymienione zostało wszystko z drugiego palącego, pompa, wtryski i nie zapalał sam, tylko plak. Po tygodniu stania nawet nie zapala z plaka, prąd na zawór wysokiego ciśnienia i na pompę paliwową dochodzi, nie dostaje prądu na wtryski, usunięty jest immobilajzer...
Imo jest, ale nie jest fabryczne tylko dokładane, otwiera elektrozawór na pompie i przewodzie paliwowym. A czujnika impulsów to raczej w tych modelach nie ma bo... Zastanawia się nad rozrządem, żeby nie przeskoczył...
Witam. Dawno nie pisałem ale widzę że są zainteresowani wiedz odpowiem jak to piszecie dla (Potomnych) u mnie błąd znikną gdy wymieniłem filterek paliwowy na ramie (miedzy bakiem a pompa wstępna) , filtr paliwa i regulator Ciśnienia na pompie CR (drogie to ustrojstwo) ale pomogło. Pozdawiam.
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Przecież napisane jest wyrażnie !!!!! " nie dostaje ON " czyli nie ma ciśnienia wstępnego ,napisane jest równiez ze zawór jest nowy sterownik tez itd . A co do ON to co to ma za znaczenie ????? woda też powinna lecieć na zawó i olej też !!! weż przestań pisać w tym temacie bo wipisujesz bzdury totalne które mają być poradami a wcale nie wiesz o co chodzi...
Witam Mam następujący problem z iveco odpala ciężko, jak już pracuje to obroty lekko skaczą, w przewodzie paliwowym dochodzącym, od filtra do pompy, pojawiają się banki powietrza. Auto ma wymienione 2 filtry paliwa, oryginały, test na kompie nie wykazał żadnych błędów, szyna i wtryski ok, co jeszcze mam wymienić, bo chyba został tylko smok w baku i...
Witam podepnę się pod temat. Mam iveco daily 2.8 130kM niestety problem jest taki jak u wszystkich miga kontrolka wtrysku auto w trybie awaryjnym pedał w podłogę a on 80 max. Teraz moje spostrzeżenia po wciśnięciu na luzie gazu pod czerwone pole na obrotomierzu gaśnie spowodowane jest to zbyt wysokim ciśnieniem paliwa pompa na górnej sekcji przepuści...
Hej grupowicze, Mam problem z Iveco Daily, model rok 2006, 3.0. Po zimie samochód przestał odpalać, tzn. wywala błąd "za wysokie ciśnienie paliwa w listwie powyżej 1800 bar" i gaśnie po 30 sekundach. Po moich diagnozach i wymienionych częściach, problem nadal występuje. Wymieniłem: - pompę wysokiego ciśnienia, - regulator na pompie paliwa, - czujnik...
Panie "Dawid W " z pana wypowiedzi trudno jest zrozumieć co pan ma na myśli. To co opisałem niejednokrotnie było problemem w uruchomieniu silnika. Pewne jest że samochód Iveco Daily nie zapali bez impulsów z koła zamachowego natomiast jeśli będzie brakować impulsów z koła rozrządu to silnik będzie nierówno pracować jest słaby może kopcić ponieważ nie...
Witam ja mialem tak.Kontrllka mruga tylko jak puszcze gaz powyżej 2 tyś obrotów.A problem był opiłki metalu w całym układzie wymiana filtr na ramie flitra pod maska, pompa paliwowa do regeneracji I z tyłu do wymiany regulator całe sitko było zasyfione płukanie zbiornika 2000 zł koszt.teraz śmiga jak nowy.Iveco daily 2.8 2002 camonn rail a I jeszcze...
Czytam ST-6000 Wtryskiwacze sprawne na 100% z obrotami dziś sprawdzę. Własnie sprawdziłem obroty podczas odpalania , ponad 300obr/min i w końcu pojawił się jakiś błąd , kod 85 , niestety nie mam opisu. Dodano po 3 Podmnieniłem czujnik cisnienia na listwie i pompkę elektryczną , nic nie pomogło. Jak jak sie poluzuje przewód paliwowy idący od pompy do...
phupawel...na twoim miejscu wymienił bym regulator -(4) na pompie CR.Masz problem z układem paliwowym a regulator odpowiada za uzyskane ciśnienie. Posiada on w swojej strukturze mikro siateczkę która lubi się zapychać co przy większym zapotrzebowaniu na paliwo skutkuje powyższymi objawami.Natomiast z diagnostyki błąd z grupy 85 mówi o usterce zaworu...
Problem dotyczy PEUGEOTA BOXERA 3.0 HDI 160 KM 2007r mianowicie na wolnych obrotach silnik nierówno pracuje i po podpieciu pod PEUGEOT PLANET 2000 wyświetla zero błędów a w parametrach: -Zmierzone cisnienie paliwa: 430-595 bar -Nastawa ciśnienia paliwa: 300-576bar -Wartość zadana wydatku paliwa: 26.51 - 31.35 Mm3/wtrysk -Debit carburant injecte mesure:...
Ecm 99 błąd związany z układem paliwowym jak i doladowaniem. Czy adblue działa prawidlowo? Do sprawdzenia na szybko pompka za kabiną do filtra wstepnego- jest po odpaleniu twarda czy mozesz normalnie pompowac? Filtry paliwa. Odpowietrzniki. Nie poca Ci się przewody paliwowe od pompy do głowicy szczegolnie te dwa na wsporniku metalowym. Ile kreci turbina?...
Koledzy małe pytanko. Co tłoczy paliwo do świecy płomieniowej? Jest jakaś mała pompka lub coś podobnego? Przewód paliwowy idzie z pompy wtryskowej z przelewu ale co dalej? Chcę pominąć przekaźnik i zrobić grzanie na przycisk. Podłączyłem świecę i grzeje ale nie wiem co zrobić z paliwem?
Witam. Mam następujący problem z dwoma identycznymi samochodami. Iveco Daily 3,0 2010r Jedno i drugie auto zgasło w ten sam sposób, relacja kierowcy w czasie jazdy samochód raz zgasł ale odpalił nie zatrzymując się ale jak już stanął i zgasił silnik więcej już nie udało się ani jednego ani drugiego odpalić podkreślam obydwa w ten sam sposób.Na plaka...
Witam wszystkich mam problem z Iveco 35c12 2.3hpi 2003r. Auto zgasło kontrolka wtrysku mrugała,po zdiagnozowaniu komputerem wirtha wyszło że uszkodzone są wtryski 1 i 4.Wtryski wszystkie zostały oddane do sprawdzenia i potwierdziło się 1 i 4 trzeba było zregenerować reszta dobra. Po zamontowaniu kontrolka wtrysku dalej mruga błędów wirth nie widzi :/...
Silnik 2,5. Sam te wszystkie rozruszniki robię dlatego dostaje już trochę z tym na głowę. Zwłaszcza, że dostęp jest ładnie mówiąc utrudniony a leżenie na mrozie pod samochodem do przyjemności nie należy. Rozrusznik wymieniony, kręci. Samochód dalej nie pali. Pompa paliwowa paliwo podaje. Ciężko mi powiedzieć czy z należytym ciśnieniem ale podaje. Zapalił...
Obudowałem cały układ paliwowy na nowo zakułem przewody pompka nowa ,pompa rozebrana wymieniony uszczelniacz po sprawdzeniu na wolnych obrotach 2 bary na obrotach w jeździe 5 barów. Może się źle wyraziłem bo nie gaśnie po zatrzymaniu normalnie wchodzi na obroty jak by miał jechać , wystygnie jedzie następne 20 km. Gdyby się zapowietrzał to po wystygnięciu...
Mam problem, mianowicie w magistrali paliwowej podczas rozruchu rośnie ciśnienie podczas rozruchu, a tu nagle bum i w przelew jest strzał aż szybkozłączke odpina, pompa CR była sprawdzana, podłączenie filtra, wszystko dobrze, błąd, żaden się nie zapisuje, tam jest zawór bezpieczeństwa który wywala podczas kręcenia silnikiem, jak tylko załapie to 'srruu...',...
Silnik suchy jest tak i jak i reszta instalacji paliwowej ? Zalej go do pełna może po korek, przejedź się nim ze 100 km ECO trybem i zatankuj znowu po korek ... taki test będzie miarodajny. No chyba, że jeszcze zostaje sprawa kierowcy tego pojazdu :> I to by nawet pasowało. Odnośnie dymienia to nie ma bata jak wali czarnym dymem na postoju to za dużo...
Auto normalnie nie pali, cisnienie na listwie waha sie miedzy 3-5 bar. wytryski sprawdzone przelewowo sa spoko. Teraz pytanie co jeszcze sprawdzic zeby nie narobic kosztow? Koszt testu =2 do 4zł :D Wiem, że sprawdziłeś wtryskiwacze, ale zrób test. Zaślep kulką np. łożyskową (z "wianka" rowerowego) wszystkie 4 rurki paliwowe między listwą a wtryskiwaczami...
Dodano po 3 Jak zimny silnik to nie chce odpalić, podgrzewałem filtr paliwa, pompę paliwową to nie raz odpali ale nie zawsze, jak już zatrrybi to cały dzień jest ok, nie raz też załapie jak go na kable odpalam
Witaj. Nie chce cie wprowadzic w błąd ale ten blad od turbosprezarki to moim zdaniem jest zle wyregulowane ciegno od zmiennej geometri to co masz przykrecone do gruszki przy turbosprezarce. Gdybym mial to naprawiac zawiozl bym turbo na regeneracje ale to troche kosztuje wiedz najpier sprobowal bym wykrecic o dwa obroty srobe regulujaca zaworkiem turbosprezarki....
witam wracając do tematu mam podobny przypadek pompa podaje paliwo a nie ma napięcia na wtryskach. auto po wypadku stało rok a powiedzcie gdzie jest umiejscowiony te wyłącznik zderzeniowy w komorze silnika i jak wygląda z góry dzieki
Witam wszystkich , problem dotyczy auta iveco cursor 8 360 solówka , pierwsza usterka miała miejsce 8 miesięcy temu auto straciło moc w czasie jazdy okazało się że zabity był ssak w baku po wyczyszczeniu auto chodziło normalnie przez jakieś 2 miesiące następnie pojawił się identyczny problem tylko tym razem ssak był czysty ponownie wymieniliśmy filtry...
Paliwo do świecy płomieniowej podawane jest z dekla pompy bezpośrednio lub przez trójnik powrotu paliwa. Aby poszło tędy paliwo musi być dobrze odpowietrzona pompa, dlatego po dłuższym postoju ( lub gdy się zapowietrza) musisz dźwignią na pompce wstępnej pompować, aż wyczujesz że już nie stawia oporu - czyli masz pełne ciśnienie na zasilaniu pompy wtryskowej....
Auto po zatankowaniu paliwa do pełna ujechało 500 m i momentalnie zgasło. Paliwo zostało zmienione i nic to nie dało. W czasie kręcenia rozrusznikiem nie wydobywa się dym z rury. Po odkręceniu przewodu wysokiego ciśnienia od wtryskiwacza paliwo ledwo kapie, pompa nie wytwarza ciśnienia. Podłączając żarówkę do wtyczki od zaworu dawki, zaświeca się w...
Witam.W IVECO STRALIS 450 km. 2008R. idzie paliwo do oleju. Oringi ok. pompo wtryski ok pompa wstępna ok. Proszę o pomoc.
jeżeli nie chodzi elektryczna pompka paliwa w zbiorniku to normalne że wyrzuci ci czujnik ciśnienia paliwa, bo sterownik silnika nie widzi ciśnienia na rampie. Zaczął bym od naprawy tej pompki, żeby podawała paliwo na pompę wysokiego ciśnienia.
Cześć, nad filtrem jest elektryczna pompka była zmieniana? jak zmieniałeś pompy wymieniałeś filtr paliwa? czy ktoś go otworzył i sprawdził czy nie ma opiłków? czy czyszczony był zbiornik paliwa i przewody? złe paliwo - pompa się łuszczy - powstają opiłki - padają wtryski przeważnie jako pierwsze , póżniej pompa. wtryski sprawdzone na przelew? pompa...
to znaczy ze jak wtrysk wyjmę obok położę i podłącze to nie powinien lać disla jak zapłon włącze i pompa się załączy ,czy nawet na rozruszniku, bo paliwo dochodzi do wtrysków bez problemu tylko przez wtrysk nie przechodzi
Witam posiadam Iveco 2021 z silnikiem 2.3. Auto ogólnie po wypadku Lecz myślę że to nie problem, gdyż po naprawie auto chodziło i odpalało normalnie. dziś podchodzę do auta przekręcam kluczyk wskazówki od zegarów nawet nie drgną (a zawsze po przekręceniu robiły pełen zakres pracy i wracały do początku), nie pokazuje ilości paliwa ani temperatury cieczy...
pompy bym się nie czepiał na razie. Skoro kopci to paliwo ma tylko coś nie tak w osprzecie, ciśnieniu doładowania, podcisnieniach.
Witam! Koledzy mam Iveco 35-10 turbo z 1999r. poj.2800cm. Pompa Vacum siadła - rozwaliła się obudowa /jak by ją coś przyblokowało/. Zmieniłem na drugą. Próba odpalenia i nic, auto nie chce odpalić. Sprawdziłem wszystko paliwo do wtrysku dochodzi, nie ma immobilizera w kluczyku, w końcu się wkurzyłem i dałem bezpośrednio w turbinę placka /do tapicerki...
Podłączyliśmy go pod komputer i wyskoczył błąd P1671 regulator ciśnienia paliwa. Wynika z tego, że nie chodziło wcale o pedał gazu, tylko regulację wysokiego ciśnienia paliwa w zasobniku za pomocą zaworu regulacyjnego wysokiego ciśnienia (zrwc) (1 - widok pompy wysokiego ciśnienia BOSCH poniżej). http://obrazki.elektroda.pl/8826458900_1...
w moim przekonaniu, nie jest to immo. W przypadku immo zapalał by Ci i gasł przy czym zapalała by Ci się żółta kontrolka na desce. To może być cos z elektryką pompy, z samą pompą. Niedawno pisałem post bo miałem podobny problem z IVECO tzn pompa dawała paliwo lecz nie odpalał...okazało się iż wtryski się zapchały jakimś syfem który szedł z pompy.
Ogólnie nie wiem czy spięty na sztywno wentylator powinien aż tyle mocy zabierał że czuć było to bardzo? Wszystko zaczęło się od kombinacji z tym wentylatorem i nie wiem czy to przypadek czy tam coś spierdzielilem. Ogólnie kilku mechaników nie mogło się połączyć ze złączem diagnostycznym. Tak skopana jest instalacja. Dopiero jeden dał radę i wyszło...
Witajcie, Mam problem ze swoim autem. Sytuacja wyglądała mianowicie tak: Jadąc samochodem nagle poczułem, że samochód nie ma siły jechać (pedał w podłogę a auto się zatrzymuje) i nagle gasł. Po kręceniu rozrusznikiem odpalił, ale na krótko i znowu zgasł. Pomyślałem, że może filtry paliwa. Więc je wymieniłem, odpowietrzyłem układ i auto odpaliło, ale...
Witam. Mam problem z daily 2003 rok. Nie odpala, z plaka odpali ale po odstawieniu gaśnie. Pompa sprawdzona, regulator pompiarz też sprawdzal i jest ok. Dałem nowe czujniki walu i rozrządu i bez zmian. Paliwo na wtryski dochodzi. Bezpieczniki z edc dobre. Kiedys inny mechanik zdemontowal wstepna pompke z ramy i dal zaworek zwrotny zeby sie paliwo niecofalo....
Hmm, nadal błądzisz w słodkim mniemaniu, że wystarczyć coś odkręcić, coś odłączyć albo przeciąć kabelek. Za dużo amerykańskich filmów. Właśnie próbuje się tego dowiedzieć Jeździłem kiedyś starszym też miał kaganiec i dowiedziałem się że właśnie wystarczyło przeciąć przewodzik tak jak na amerykańskich filmach a był to kabelek który szedł od przewodu...
witam Niestety po kodach błędów nic nie powiem, ale z doświadczenia podejrzewam ze blokuje sie zawór regulujący ciśnienie paliwa(zawór znajduje sie na pompie wysokiego ciśnienia z tyłu, przykręcony jest na dwa torxy) na początek zdemontuj zawór przemyj go,włącz zapłon z miejsca po zaworze wyleci paliwo (wypłucze pompe) zamontuj zawór i sprawdz. Powinno...
Witam mam problem z odpaleniem busa. większość mi mówi, że to przez niska temp. która teraz szaleje i żebym zmienił filtr paliwa. 3 dni temu (piątek) zalałem na STATOIL 15l DieselGold + 2l benzyny. Następnego dnia (sobota) odpaliłem ale ciężko (kręciłem, załapał!, załapał! załapał! aż zapalił - bleble ), musiałem polewać wrzątkiem filtr paliwa oraz...
Witam. Borykam się z problemem jak w tytule. Auto odpala prawie jak TDI, ale po dodaniu gazu zapala się kontrolka wtrysku. Stało się nagłe, w jednej chwili, przy cofaniu na placu.Jak się dodaje gazu bardzo, ale to bardzo powoli to nawet się wkręci do 1500 obr. Po przekroczeniu tej bariery zapala się kontrolka. Przy gwałtownym ale delikatnym gazowaniu...
Ducato 2,3JTD silnik IVECO po strzelonym pasku, remont silnika, nowy rozrząd, wszystko złożone na tip-top, wtryski po regeneracji, nowe filtry i płyny. Pierwsza próba 3 błędy: czujnik położenia wałka wadliwe działanie czujnik położenia wału korbowego wadliwe działanie niska wartość ciśnienia paliwa czyli klasyka po strzelonym pasku, reset, bez błędów...
Witam wszystkich.Jestem w posiadaniu jumpera z silnikiem 2.8 iveco. Auto poszło do remontu tj. blacharka plus silnik. po wyjęciu silnika zostało zmienione sprzęgło turbina panewki główne i korbowodowe, oraz wszystkie uszczelki. Po montażu silnika mistrz od blacharki uruchomił silnik. i po dwóch dniach się był koniec jego pracy. Jakie są objawy. Silnik...
Witam, mam problem z Ducato 2008rok 3.0 mjtd, silnik IVECO. Auto odpala normalnie, przez chwile na zimnym silniku niema problemu, ale jak tylko dostanie troche ciepła, przy nagłym dodaniu gazu poniżej 2000 obr/min odcina go i gaśnie. Ciśnienie na listwie pod kompem pokazuje ok 390-400 zadane , a zmierzone tyle samo, jeśli powoli dodaje gazu to rośnie...
Witam mam problem z moim Iveco problem standardowy ale niekoniecznie po dodaniu gazy pod czerwone pole na obrotomierzu samochód gaśnie co zauważyłem wywali paliwo na górnej sekcji pompy potem gaśnie uszczelniłem pompę nie dało to nic wymieniłem zawór ciśnienia na pompie na nowy nie dało to nic. A i bym zapomniał miga kontrolka wtrysku ale dlaczego to...
Witam Opisze w skrócie mój problem. Auto 2.3hpi 85 kw f1a, kupione dwa tygodnie temu z padniętym akumulatorem na którym bardzo dobrze odpalał po mimo że bardzo słabo trzymał i złamanym kluczykiem w stacyjce. Kluczyk dorobiony(złamany kluczyk wsi obok) aku wymienione, jeździł bez problemu dodatkowo wymieniony nowy filtr paliwa. Auto po 3 dniowym postoju...
Mgiełkę zapewnia rozpylacz (taka część wtryskiwacza) bo pompa nic nie rozpyla (pompuje co wynika nawet z nazwy). Tak obrazowo: dobry rozpylacz rozpyla na mgłę wolno opadającą w powietrzu, słaby/zużyty na kropelki opadające dużo szybciej, złom sika strumieniami. Oczywiście jakość pylenia zależy od ciśnienia wtrysku i na pewno super rozpylacz z ciągnika...
Witam wszystkich, Mój Iveco daily z 2002 roku rzucił palenie i chodzi tylko na samostarcie. Wymieniłem wtryski, pompke paliwowa (elektryczna), regulator cisnienia paliwa. dalej nie pali. Po wyjęciu wnętrza zaworku znajdującego się w pompie wysokiego cisnienia podaje paliwo na listwe wtryskowa ale dalej nie zapala. Prosze o pomoc jezeli ktos ma jakies...
awaria pompy paliwowej astra pompy paliwowej odciecie pompy paliwowej
kocioł zapowietrzony uzwojenie robocze elektrozaczep brzeczy
pralka electrolux panel sterowania kontrolkę poduszki powietrznej
Przeróbka baterii żelowych na litowo-jonowe: co zmienić? Tani laptop z ekranem dotykowym do wideokonferencji – Lenovo IdeaPad Flex 5, Acer Spin 3, HP Pavilion x360, Chromebook