Wygląda że regulator obrotów wyzionął ducha. Czyli pompa na stół.
Model samochodu bądź kod silnika.
Wtryskiwaczy kupione nowe w serwisie iveco pompa sprawdzona w serwisie Boscha i nadal problem ten sam
Sprawdź czy na przewodzie paliwowym powrocie z pompy jest wkrecona śruba-zawór z napisem OUT i czy jak silnik pracuje idzie paliwo na powrót.
Uszkodzony zawór na pompie wtryskowej.
po pierwsze jak kupiłeś iveco to nie zajedziesz daleko hehehehe ale do rzeczy nowa pompa nie powinna się zatrzeć chyba że to bubel bez smaru w łożysku szkoda że nie masz tej która zatarła się pierwsza bo byś mógł zrobić sekcję zwłok i zobaczyć co się zatarło ale podejżewam że w drugiej to samo czyli łożysko bo nie sądzę żeby wogóle istniała jakaś inna...
Master z tym silnikiem tylko na tych trzech śrubach.
Pompa paliwa wymieniana ta podautem/w baku? Podlacz boxer pod kompa duzo podpowie. Sprawdz owy przelaznik pompy paliwa o ktorym piszesz. W 2.8 iveco ta pompa ma sie zalacxac przy kazdym wlaczeniem zaplonu.
Ja u swojego Iveco III przed liftem szukałem zasilania do pompy do gaszenia. W końcu zostało osobny wyłącznik do gaszenia i jest spokój.
Witam Z tego co pamiętam to błąd czujnika położenia wału Który to rok jaki silnik ? Jeśli to common rail to spróbuj palić z wypiętą wtyczką z czujnika ciśnienia paliwa w pompie
aktualne czy nie fakt jest taki że zestaw jest kilkakrotnie tanszy
Witam Potrzebuję schematów do ustawienia pompy paliwa w silniku IVECO, chodzi mi głównie o znaki rozrządu. Dodam iż jest to silnik przemysłowy. Numer Silnika Iveco:196858, Numer pompy paliwa Bosch :5640600014
Stawiam na wadliwy zawór na pompie.
Może najpierw odkręć misę olejową i zobacz czy smok nie jest zamulony. A olej zmieniałeś?
W komorze silnika , skrzynka bezpieczników . Przekaznik T10 zaznaczony na czerwono. https://obrazki.elektroda.pl/7145583400_...
Jeżeli paliwo dochodzi do pompy a ta nie daje rady z wtryskiwaczem to chyba wiesz co dalej. Cudów nie ma , elektrozawór sprawny?
Jakie są dokładnie błędy. Może rozrząd został przestawiony.
W którym miejsciu dokładnie znajduje sie ten zawór ? Demontaz pompy jest potrzebny ?
Być może jest to uszkodzona pompa ale nigdy nie ma pewności. Na wydanie kilku tysięcy ludzi stać i trafianie w ciemno zamiast zdiagnozować za niższą kasę i wymienić to co potrzeba. Są systemy że nawet gdy jeden z ważniejszych elementów jest uszkodzony to pompa milczy.
P0094? Nie otwiera wtryskiwaczy z powodu niskiego ciśnienia paliwa. Masz zasilania na regulatorze w pompie? Co widzi ECU podczas kręcenia? Jest prąd na pompę paliwa w zbiorniku?
Problem w tym, iż jest tylko jeden elektrozawór, ten na pompie CR, na listwie występuje tylko czujnik ciśnienia. Węże przelewowe z wtrysków przechodzą w wąż od powrotu z pompy.
Ma ktoś rozeznanie jak to jest z tym paliwem z powrotu, który łaczy się na trójniku z przewodem do świecy płomieniowej? Tam wgl nie podaje paliwa co może być przyczyną? Pompa ??
Witam serdecznie. Mam problem w Iveco Daily 3.0 2014 rok zbyt niskie ciśnienie oleju. Wymieniona pompa oleju na nową, filtry oleju, czujnik ciśnienia oleju, pedał gazu i dalej to samo.
Nie, kolego. Nie ma potrzeby demontażu rozrządu.
Przekaźnik który prezentujesz na zdjęciu w modelach 2000 w ogóle nie występuje,wszystkie te małe powinny mieć 5 pinów.Takie są w Daily po 2006r.W niektórych modelach może się trafić zespół diód ,który wygląda podobnie,ale jest minimalnie mniejszy. Teraz pytanie, czy po włączeniu zapłonu zapala się kontrolka wtrysku,a następnie gaśnie, a morze świeci...
licznik jest elektryczny, często pada wiązka przy wtyczce od impulsatora, czujnik obrotomierza zależy od wersji, czujnik z boku skrzyni przy kole zamachowym albo przy pompie wtryskowej mechaniczny czujnik generujący impulsy.
Zaczął bym od wiązki między sterownikiem silnika a pompą.
Przypadek z silnika- klient przy remoncie dobrze uszczelnił miskę olejową nie żałując silikonu. Gluty zatkały smoka do pompy olejowej.
Czy element zaznaczony strzałką to jest regulator ciśnienia ?? Nie, to tylko złączka. Zawór reducyjny jest w pompce zasilającej. Drugi w koszu pompy w zbiorniku.
Blokuje szynę komunikacji, Albo elektronika pompy ABS lub na kablach do pompy. A jak pompa ABS jest podłączona przy diagnostyce są błędy w samej pompie?
W tym silniku są normalne wtryskiwacze i wirowa pompa bez zaworu sterującego. Szukaj zatkanego filtra paliwa, wody w zbiorniku. Warto ściągnąć zbiornik i wypłukać (robi się bardzo prosto). Do sprawdzenia przewód do gaszenia silnika(na pompie) lubi się ułamać.
https://obrazki.elektroda.pl/4501257900_... 90% to zawor zwrotny pompy WC paliwa
Jak nie świeci lampka kontrolna, może nie jest spełniony jakiś warunek? np. hamulec pomocniczy, body nie ma jakiejś informacji itp. Schemat poglądowy ale powinien wystarczyć.
Ja tez mam ten sam problem w iveco daily pompa hamulcowa zmieniona i dalej to samo na zapalonym silniku przy pierwszym wciśnięciu pedał wpada w podłogę po trzech naciśnieciach robi się twardy ale przy ciągłym trzymaniu wciśniętego opada do podłogi ma ktoś jakieś sugestie
Pisałem że dobrze jak byś podał numer podwozia wtedy można sprawdzić go w systemie. Jeśli jest błąd dotyczący ciśnienia w skrzyni korbowej to może to być też przyczyną sterownik wchodzi w safe mode i ogranicza obroty, do tego jeszcze sprawdził bym turbo czyli wykonał pełny test silnik i turbosprężarki (zwróć uwagę na prędkość turbosprężarki) i moim...
Witam i jak udalo sie rozwiazac problem ?
Napisałeś że turbina okej i wtryski podpinałeś kompa turbina ma zmienną geometrie sprawdż podciśnienie do zaworu VGT.A jak z regulatorem ciśnienia na pompie.
Musisz odkręcić kolektor ssący. Przychód i powrót od pompy. A następnie trzy śruby mocujące pompę i wysunąć.
Jesteś pewien, że pompa jest w porządku? Ja osobiście ufam tylko oryginalnym częściom. Gdzie kupowałeś pompę? Problem jednak może tkwić w zupełnie innej części. Na twoim miejscu odwiedziłabym mimo wszystko mechanika, bo pompa to nie przelewki, a wymiana drobnych elementów jest często dość kłopotliwa.
A ten regulator to został nowy wstawiony,filtry paliwa do wymiany jest ich tam dwa i otym wsępnym za pompa elektryczna czesto sie zapomina
0,9 v do 3,40 v
Sprawdź działanie automatu (tego na drugim zdjęciu), mogą być wypalone styki, lub wina silnika napędzającego pompę hydrauliczną.
Pewnie znowu pompa do wymiany.
może być brak napięcia na zaworze głownym pompy
Mój teść ma TD5050 od jakiegoś roku ok 300mh na razie nie ma z nim problemów. Kupil można by powiedzieć najbogatszą wersję. Tu gdzie mieszkam jest dealer NH i ja robie im klimatyzację. z tego co rozmawialem z ludzmi to nie ma za dużo problemów Najczęściej to tarcze sprzęgłowe jeżeli jest z turem. Silniki są IVECO, pompy paliwa BOSCH. z pompami byl problem...
Sprawdź samoregulatory w bębnach. Jeżeli są zatarte to nie pracują i nie wybierają luzów pomiędzy szczękami a bębnem. Jeżeli są nie sprawne to efekt jest właśnie taki jakby hamulce były zapowietrzone. Chyba, że jak ktoś składał to po wymianie cylinderka coś źle założył.
wielkie dzięki a może wiesz gdzie się wkłada blokadę do pompy wspomagania?
Paliwo do pompy dochodzi Dodano po 1 Paliwo do pompy dochodzi
kolego , idacym od filtra do pompy
Już doszłem Była zaduza dafka Paliwa na pompie.
Czyli wychodzi na to że lipe odstawili sprawdzając pompę.
Witam! Ja bym sprawdził czujnik położenia wału. Znajomy miał tak, że był wymieniony czujnik na nowy zamiennik i pompa nie podawała paliwa po wymanie na oryginał śmiga (tylko to było 2,3 w ducato) A ja mam takie pytanie czy w Iveco 2004r 2.3 116km pompa elektryczna działa po przekręceniu kluczyka przez cały czas, w czasie pracy silnika też? Pozdrawiam!
To teraz dokładnie przestudiuj załączony rysunek i jeszcze raz sprawdź. Dodano po 19 Tam raczej Bosch jest a nie Siemens.
Ten włącznik nie steruje przekaźnikiem, który włącza pompę?
Moj mechanik nie sprawdzal cisnienia paliwa. Dzis będzie wymienial pompe paliwa. A wczoraj sprawdzał wtryski, to wtryski sa idealne. Zobaczymy co będzie sie dzialo po wymianie tej pompy.
Prosty sposób na sprawdzenie . Jeżeli po zagrzaniu silnik nie odpala należy polać pompę wtryskową zimną wodą.Jeżeli schłodzona pompa i silnik odpala to mamy usterkę (zużyte elementy pompy).
Sprawdź szczelność układu paliwowego. Jak go podpompujesz i odpala normalnie to tam szukaj przyczyny. Sprawdź cały układ zaczynając od oringow na pompie
Nie twierdzę ze sprinter ma pompę jak wyżej ktoś wspomniał. Tak, masz chyba rację że to w iveco widziałem tę pompę. Po prostu jak wspomniałem wcześniej, w którymś busie widziałem pompę i tyle. Pozdrawiam szanowne grono 😉
Ostatnio miałem taki przypadek ducato 2.3 - rdza w zaworze pompy CR - wymiana zaworu rozwiązała problem .
Powietrza nie ma i nigdzie nie cieknie a pedał wpada czyli pompa przepuszcza i innej przyczyny nie będzie. Kup ori pompę, zalej markowy płyn a nie no name ze stacji (ja stosuję z powodzeniem Organika) i problem powinien na długo zniknąć. Zamienniki pomp do iveco firmy LPR często są zepsute od nowości lub padają po tygodniu.
Cześć, nad filtrem jest elektryczna pompka była zmieniana? jak zmieniałeś pompy wymieniałeś filtr paliwa? czy ktoś go otworzył i sprawdził czy nie ma opiłków? czy czyszczony był zbiornik paliwa i przewody? złe paliwo - pompa się łuszczy - powstają opiłki - padają wtryski przeważnie jako pierwsze , póżniej pompa. wtryski sprawdzone na przelew? pompa...
Może tak, ale z mojego doświadczenia, a było tych awarii dosyć sporo to raczej jest to spowodowane niesprawnością pompy wysokiego ciśnienia. A ile ma to Iveco przejechane ?
tranzystor w sterowniku siadł
No właśnie trzeba, bo dopiero pod nią są śrubki od pokrywy pompy. Śrubkę od max obrotów spr suwmiarką, a od wolnych ustawisz na pracującym silniku. Ja piszę o śrubie dawki głównej. Z nią będziesz miał problem to złożyć. Tym bardziej, że masz w pompie kominek Dodano po 1 Gdybym miał to naprawić po znajomości za darmo, to wolałbym wyjąć pompę.
Witam immo sprawdzone jest OK,dodatkowo mruga kontrolka wtrysku. Dodano po 2 Witam moze ktos zna temat brak napiecia na cewke przekaznika pompy paliwowej prosze o pomoc Dodano po 13 Witam ,czy ktos posiada schemat zasilania pompy paliwowej Iveco daily silnik 2,3 rok 2002
Jeśli chodzi o cenę przetwornice to w granicach 1000zl. Podobna kupowałem.
Witam koledzy autko jak w temacie rok 2008 problem jest następujący tempomat auta działa prawidłowo z przełącznika na kierownicy gruszka betonu działa prawidłowo rewersy są żuraw się rozkłada pompa pompuje beton działa prawidłowo zarówno na sterowaniu ręcznym jak i z pilota natomiast nie reaguje na tempomat silnika w sterowaniu z uruchomionej pompy,...
Witam, problem jest z Iveco Daily 2.3 JTD 2000r, mianowicie: zimny odpala, po rozgrzaniu już nie. Auto świeżo zakupione, rozrząd sprawdzony i zmieniony, a przy okazji sprawdzona pompa wysokiego ciśnienia, ale jest bez zmian. Może ktoś miał podobny przypadek?
Możliwe żeby przez ten mechaniczny czujnik wydostawał się olej silnikowy?
Dzięki! jestem w Hiszpanii. Odnośnie silnika czego konkretnie powinienem szukać? W zasadzie pytanie brzmi co jest łatwiej włożyć zamiast 8140.43C, wersję S czy N. Widziałem kilka silników S na rynku w cenie 1200-1500 EUR, +przekładka i robi się pewnie koło 2000-2500 (lub więcej). Za samą regenerację pompy chcą 1200EUR.
Witam nikt nie chce mi pomóc ale to i dobrze bo temat zamykam kupiłem Iveco na zwykłej pompie 2001r pozdrawiam
dzięki za podpowiedź, spróbuję to sprawdzić, oczywiście ja też mam tylko jeden kluczyk :/ Jednak to nie immo, teraz już nie odpala w ogóle. Po wyciągnięciu zaworka z pompy okazało się że jest tam pełno syfu, także prawdopodobnie skończyła się pompa...
Blokady nie potrzebne (kołek do pompy ale to wiertło, śruba czy cokolwiek wystarczy), ale coś pamiętam że jest znak na kole zamachowym więc albo leżeć albo kanał. Poszukaj sobie jakiegoś manuala.
A elektryka będzie pasowała? om602 to wiele różnych silników Są z pompą rzędową z gaszeniem podciśnieniowym - zero elektroniki - Te pasują P&P (elektrycznie) Są z cyfrową pompą rzędową - Te wymagają przełożenia pompy analogowej (lub komputerka z gazem i czujnikiem obrotów) Są też z elektronicznie sterowaną rozdzielaczową pompą VP - J/w analogowa z...
Tak .To częsta usterka hebla.Ale skąd w IVECO silnik 2.3?To przecież 2.8.Elektrozaworem i świecą steróje ten sam sterownik zamontowany po prawej stronie kabiny.Możesz jeszcze sprawdzić czujnik temperatury(na pompie wodnej).
w moim przekonaniu, nie jest to immo. W przypadku immo zapalał by Ci i gasł przy czym zapalała by Ci się żółta kontrolka na desce. To może być cos z elektryką pompy, z samą pompą. Niedawno pisałem post bo miałem podobny problem z IVECO tzn pompa dawała paliwo lecz nie odpalał...okazało się iż wtryski się zapchały jakimś syfem który szedł z pompy.
Czy to ten model z pompą wstępną w ramie czy tandem.?
z tyłu pompy paliwa jest regulator cisnenia paliwa przykrecony na 2 srubki wykrec go i dokładnie przedmuchaj kompresorem mikrofiltr ktory jest w srodku czesto sie zatyka
problem był w zaworku na pompie wtryskowej
Jest jeden parametr nieodpowiedni ,"za wysokie ciśnienie na listwie",mechanik mówi ,że jeżeli to nie ten drugi regulator to musi być zajechania pompa i wtryski
Witam. Przerabiałem to w identycznym iveco. Winą była pompa...tzn pompa się rozpadała i jakieś opyłki trafiały do wtrysków i je zatykały. 2 razy mi je czyścili aż go sprzedaliśmy. Podobno to czesta przypadłosc tego modelu. Sprawdz to w pierwszej kolejności. Moje auto wędrowało od elektryka do mechanika i kazdy rozkładał ręce.
Na pompie czy na CR ???
Ta tulejka ośki jest jakaś standardowa tzn taka jak do pompy z ducato czy iveco czy sa różne wymiary ? A druga sprawa to jesli juz mam pompe na wierzchu to chciałbym zdemontować immobiliser z pompy tylko nie wiem który mam później podpiąć kabel na pompe z kostki 3 pinowej nr pompy 0460424147
U mnie na Delpi komunikacja ok choć przekłamuje kody do odczytu używam diagnostyki migowej a do podglądu parametrów i kasowania Delpi.Co do błędu 81-monitorowane ciśnienie paliwa ,Ciśnienie zadane nie odpowiada ciśnieniu uzyskanemu,wymień regulator ciśnienia na pompie CR.Siateczka lubi się zapychać przy kiepskim paliwie.
Zaciski najpierw miałem nowe ale chińskie a później kupiłem oryginalne regenerowane przez bosch. To jest Iveco z 2018r i ręczny jest na zaciskach. Pompa hamulcowa jest nowa firmy bosch. Zastanawia mnie, czy zaciski po regeneracji mogą być wadliwe, ale to raczej mało prawdopodobne by 2 z rzędu zaciski powodowały te same objawy
Jeśli nie pompowtryski, nie pęknięta głowica to jest możliwość też pompą paliwową? Czy to jest pompa paliwa, która jest przy sprężarce i pompie wspomagania?
Cześć. Mam problem, a właściwie brak danych jak ustawić pompę w Iveco AIFO 8210 SRI. Pompa Bosch PE6P120A700RS3192-1 Nie mogę znaleźć manuala jaka jest procedura ustawienia, montażu w silniku pompy Jakby mi ktoś podpowiedział coś byłbym wdzięczny lub podzielił manualem.
w moim przypadku jak iveco "padło" to z powodu braku prądu na pompie paliwa tej przy zbiorniku paliwa a co do kontrolki wtrysku to wymienili jeden z czujników na pompie wysokiego ciśnienia pozdrawiam i życzę powodzenia
Znalazłem schemat tych kabli na necie jutro będę sprawdzał ale dzięki. Mam jeszcze jedno pytanie mam wyciek oleju gdzieś koło czujnika obrotomierza (czujnik jest mechaniczny i znajduje się obok pompy ) skąd może być ten wyciek chciałbym to sprawdzić bez rozkręcania samochodu.Wyciek jest duży.Za pompą cieknie ropa też nie wiem czy może lać się z przewodu...
193 Fuel pressure sensor -high input 1. Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2. wtryski 3 Pompa 4 Czujnik lub przewody
Witam, mam problem wymieniałem rozrząd w Iveco 2004, przeskoczył mi na zębach, podczas demontażu ustawiłem głowice i dolny wałek odpala ale nie chodzi tak jak powinien! Jak ustawić pompę paliwa?
Takie pytanie Czy uszkodzony wtryskiwacz może być powodem zapowietrzania się układu ? sprawdziłem wszystko poza wtryskami. Ręce opadają . Uład sprawdzony pod ciśnieniem i pompą vacum
Regulator na pompie CR wymieniony- nic nie pomogło.. Ręce opadają
Bardzo możliwe że nie masz luzu między pompą hydrauliczną a sztyftem pedału hamulca w efekcie tłoczek się nie cofa i nie zwalnia płynu z cylinderka hamulca. Lub przycina sie pompa hamulca.
Nowsze, czyli początek lat 90 też jeszcze bez elektroniki. Fiat Ducato2,5D i Croma 2,5TD która miał już pompę VE, ale sterowana mechanicznie, Część poniżej też ma pompy VE, ale jeszcze bez elektroniki. Iveco Daily 2,5, Mitsubishi L200, L300 i Canter 2,5D i TD, Nissan Bluebird (T72) 2.0 i Uran, Peugot 504 2,3, Talbot 2,5 z silnikiem pochodzącym od Fiata...
Wizualnie podobne pompy widziałem do VW, Iveco itd... może ktoś z kolegów wie gdzie kupić taką pompę w używce na szybko, sprawa bardzo pilna a pompa na internecie nie dostępna pod tymi symbolami,przeszukałem już wszystko
Wtryski, pompa ciśnienia, pompa w baku paliwa, czujnik wału, czujnik wałka.
Jakie ciśnienie tłoczy pompa na rozruchu?
Czy opis błędu który odczytuje autocom to" 01 zawór paliwa immobiliser nie podłączony lub nie skonfigurowany" czy to są dwa błędy,czy jest jakiś numer bł. Podaj dokładnie jakie to jest Iveco czy jest to benzyna czy diesel . Jaki posiada system paliwowy common rail z pompą cp3 czy pompa rotacyjna.
Sprawdziłem, czyściłem z wyciągniętą pompą i tragedii nie było. Zainstalowałem też manometr, który mierzy ciśnienie paliwa (wstępne), kierowca jeździ z tym i sprawdza, czy ciśnienie nie spada, gdy samochód wywala check i okazało się, że ciśnienie stabilne, około 4,5-5 bar. Więc pompa i zasilanie też odpada.
ciśnienie pompy iveco sterownik pompy iveco iveco pompy paliwowej
linux puppy magneśnic wirnik kaseta adapter transmiter
czego służą układy scalone rozlutowane gniadzo zasilajace
Mini F60 2023 po wypadku kręci, nie odpala – diagnostyka, crash data, piro-bezpieczniki Arduino IDE komunikat "A programmer is required to upload" – ATtiny85, ATmega328P, STM32, ESP32, bootloader, programator