I nie trzeba wykręcać regulacji. No właśnie trzeba, bo dopiero pod nią są śrubki od pokrywy pompy. A wyciek masz z oski dźwigni gazu. Wyciek jest niżej na 100%, nie mam tylko pewności, czy to uszczelka, czy może jakieś mikro pęknięcie. Mam do dyspozycji jeszcze 2 silniki z pompami (dawcy), pompy sprawne, ale chciałem ominąć procedurę regulacji i demontażu...
Witam, mam pytanie czy jest możliwość przerobienia silnika 2.8 125km z wtryskiem CR na wersję z mechaniczną pompą wtryskową? Wystarczy sama pompa czy jeszcze głownica? Jakie są róznice między obiema wersjami. Sam nie robię w IVECO i nie mam wielu informacji. pozdrawiam
Jesteś pewien, że pompa jest w porządku? Ja osobiście ufam tylko oryginalnym częściom. Gdzie kupowałeś pompę? Problem jednak może tkwić w zupełnie innej części. Na twoim miejscu odwiedziłabym mimo wszystko mechanika, bo pompa to nie przelewki, a wymiana drobnych elementów jest często dość kłopotliwa.
Prosty sposób na sprawdzenie . Jeżeli po zagrzaniu silnik nie odpala należy polać pompę wtryskową zimną wodą.Jeżeli schłodzona pompa i silnik odpala to mamy usterkę (zużyte elementy pompy).
Mam problem!Poniewasz zrobiłem kapitalny remont silnika w Iveco!Wymieniłem pierscienie,panewki,uszczelniłem zawory!Wymieniłem także wtryski!Ale jak kopcił na biało tak kopci!Nie moge znaleść przyczyny !Czy to mozę być pompa wtryskowa????Jak sie ja reguluje????Przestawilem kąt wyprzedzenia wtrysku ale to nic nie dało!!Czy ktoś wie jaka jest przyczyna...
Dobra problem rozwiązany,ustawiłem wał korbowy na znak, zrzuciłem pasek, ustawiłem pompę wtryskową na znak i założyłem blokadę (wiertło 5mm), wałek rozrządu na znak założyłem pasek, napiąłem iiiiiiiiiii odpaliło od strzała, delikatnie dałem gazu (zdjęte chłodnica, cooler) silnik ładnie się wkręca, nie ma muła i nie kopci. Nowy komplet rozrządu zamówiony...
słuchaj jakby silniki iveco były tańsze w zakupie nie szukałbym rozwiązania w postaci 2,8 D od Fiata pompę wtryskową ma sterowaną za pomocą linki dlatego czy napotkam jakieś niespotykane problemy zdjęcie przedstawia sterownik komputer, instalacji silnika do niego też poszukuję http://obrazki.elektroda.pl/1499263600_1...
witam autko jak w temacie rok 2001 Problem polega na tym że autko od czasu do czasu nie chce zgasnąć po wyłączeniu stacyjki nadal pracuje silnik tylko obroty się obniżają ale motor pracuje. auto posiada zwykłą pompę wtryskową ,wymieniłem zawór odcinający(nowy) ale to nic nie pomogło, sprawdzałem czy niema jakiegoś prądu szczątkowego na tym zaworze ale...
Witam. Walczę z moim iveco i nie mam już siły... Wrócił z trasy, podjechał na załadunek, odpalił i zgasł, więcej już nie zapalił. Rozrusznik kręci prawidłowo. Do tej pory od zawsze świeciła się kontrolka wtrysku. Wówczas zaczęła migać, aż w końcu zgasła i już nie świeci w ogóle. Do tego zaczął brzęczeć przekaźnik pierwszy od góry, nie wiem do końca...
Witam.W dniu wczorajszym zapaliła mi sie kontrolka ze jest woda w filtrze paliwa.Spusciłem wode i kontrolka zgasła,a po chwili zapaliła sie kontrolka wtrysku i auto zaczeło tracic moc i klekotac (w zasadzie nie reagowało na pedał gazu).Trzeba było wrzucic na luz i po jakis 5 sekundach kontrolka gasła.Zauwazyłem rowniez ,ze podczas przyspieszania samochodu...
Witam . Od jakiegoś czasu gdzieś w okolicach zbiornika zaczęła wyć strasznie pompka od paliwa. Jeździłem do tej pory, dziś jadąc do Niemiec, zaczęła mrugać kontrolka wtrysku i samochód nie chciał jechać , trzymając pedał gazu załapał i tak do następnego razu kiedy to już nie chciał nawet reagować na pedał. Więc zgasiłem auto , kontrolka mrugała przez...
Panowie proszę o podpowiedź lub sugestię.W moim IVECU z 1999r 190E28 CURSOR 8 dostaje się paliwo do oleju (1000km-5 litrów więcej oleju).Jest trochę słabszy i kopci białym dymem.Wiosną wymieniłem oringi na pompowtryskach ,ale nie pomogło.Co powinienem zrobić żeby znaleść przyczynę usterki.Bardzo proszę o pomoc.
Witam, mam problem wymieniałem rozrząd w Iveco 2004, przeskoczył mi na zębach, podczas demontażu ustawiłem głowice i dolny wałek odpala ale nie chodzi tak jak powinien! Jak ustawić pompę paliwa?
Iveco Daily 2.3 2008, nie działa pompka wstępna, sprawdziłem bezpieczniki i przekaźniki, wszystkie są dobre, jak dam na krótko plusa na pompkę to działa, ale auto dalej nie odpala, nie wiem co może być nie tak z ta pompką.
Sprawdź czy na przewodzie paliwowym powrocie z pompy jest wkrecona śruba-zawór z napisem OUT i czy jak silnik pracuje idzie paliwo na powrót.
Model samochodu bądź kod silnika.
Uszkodzony zawór na pompie wtryskowej.
Wygląda że regulator obrotów wyzionął ducha. Czyli pompa na stół.
Master z tym silnikiem tylko na tych trzech śrubach.
licznik jest elektryczny, często pada wiązka przy wtyczce od impulsatora, czujnik obrotomierza zależy od wersji, czujnik z boku skrzyni przy kole zamachowym albo przy pompie wtryskowej mechaniczny czujnik generujący impulsy.
https://obrazki.elektroda.pl/4501257900_... 90% to zawor zwrotny pompy WC paliwa
Dziękuję kolego za konkretne info ponieważ zawór paliwa kojarzył mi sie i zapewne wszystkim z zaworem paliwa owszem ale pompy wtryskowej
Na dole tam gdzie niebieskie kółko jest zamontowana wakupompa, tam gdzie żółte chyba wchodzi rurka bagnetu, czerwone, nie wiem, wygląda jak napęd linki mechanicznego obrotomierza
Nie jest to trudny rozrząd , na kole rozrządu masz dwa znaki więc się nie pomyl , pompa wtryskowa na kołek , wał korbowy na kołek w kole pasowym lub znak na kole zamachowym od spodu , kręcisz wałem i blokujesz rolkę .
problem był w zaworku na pompie wtryskowej
ale na wale jest 4otwory a pompa wtryskowa musi byc na znak ustawiona bo mam ustawioną i nie chce zapalic
Witam. Błąd 148 to : Błąd dostawy paliwa / pompa paliwa / pompa wtryskowa. Tu tkwi twój problem. Pozdrawiam
Cześć, nad filtrem jest elektryczna pompka była zmieniana? jak zmieniałeś pompy wymieniałeś filtr paliwa? czy ktoś go otworzył i sprawdził czy nie ma opiłków? czy czyszczony był zbiornik paliwa i przewody? złe paliwo - pompa się łuszczy - powstają opiłki - padają wtryski przeważnie jako pierwsze , póżniej pompa. wtryski sprawdzone na przelew? pompa...
Witam. Iveco Daily 2.8, 2003 rok. Auto na zimnym odpalało od strzała, a po rozgrzaniu przerywało oraz gasło. Teraz już na zimnym jest problem z rozruchem, odpala z plaka i chodzi bez problemu, dopóki się nie rozgrzeje, wtedy znowu zaczyna wariować, świeci się kontrolka wtrysku oraz obrotomierz przestaje działać. Wtryski stosunkowo niedawno robione,...
W silniku były tylko panewki wymienione ,zrobiona głowica i pompa wtryskowa i przed remontem silnika wszystko działało pompa olejowa była nawet nie ruszana ściągnięta tylko z silnika .
Przerabialem takie bledy w moim iveco gdy w silniku graja zawory i w liczniku zapala sie czerwony kontrolka od wtrysku wtedy brak mu mocy. Wystarczylo wyczyscic czujnik znajdujacy sie z tylu pompy wtryskowej zawsze dziala.
Wiatm, posiadam Iveco 35C15 z 2002r. Jest po wymaianie filtrów paliwa i regulatora ciśnienia w pompie wtryskowej zaczął ciężko odpalać. Po nocy musze do dłużej kręcić i zaczyna mrugać kontrolka wtrysku, w tedy nie odpali na zaciąg po jednym metrze silnik pracuje bez zastrzeżeń. Co może być problemem? Z góry dziekuję za pomoc.
Witam ma problem z iveco 50c13 zapala sie kontrolka wtrysku paliwa przy odpuszczeniu pedału gazu.Pojazd wtedy traci moc. Po około 5 sekund wraca to do normy.Usterka ta nie występuje kiedy miedzy przełaczaniem biegu robi się przygazówke.Został wymieniony regulator ciśnienia pompy wtryskowej i pompa została wyczyszczona.Pomogło to tylko na pare kilometrów.
Ta tulejka ośki jest jakaś standardowa tzn taka jak do pompy z ducato czy iveco czy sa różne wymiary ? A druga sprawa to jesli juz mam pompe na wierzchu to chciałbym zdemontować immobiliser z pompy tylko nie wiem który mam później podpiąć kabel na pompe z kostki 3 pinowej nr pompy 0460424147
temat zamykam kontrolka od poziomu płynu chłodniczego.Brak przyspieszenia to przetarty wężyk podciśnienia idący od turbiny do pompy wtryskowej. dziękuje za odpowiedzi Pozdrawiam.
Nie wiem gdzie znajdują się cechy na wale korbowym na wałku rozrzadu i na pompie wtryskowej?
Hmm... dziwne z tym euro. Nie ważne. Rozumiem, że te 3 klocki obok regulatora zaznaczone przerywaną kreską, to jeden moduł (jedna wtyczka), przy pompie wtryskowej? Dziękuję za pomoc!!!
kolego z tego co pamietam jest to silnik sofimy . Więc na górze na wałku rozrządu masz znak koło ma tam nacietą szczelinkę a na pokrywie zaworów jest widoczny ząbek dodam ze naciencie na kole musi znajdowac sie na górze . Jak zdejmniesz zdejnmiesz osłone paska zobaczysz koła pompy wtryskowej tam powinien być otwór na wiertło 5 , jest tam też otwór w...
Kod błędu wskazuje na czujnik w pompie wtryskowej lub instalację do pompy. Wykasuj błąd z EDC i sprawdź czy się pojawia.
czujnik obrotomierza jest zamontowany w obudowie sprzęgła po lewej stronie przy łapce od sprzęgła lub w starszej wersji pobiera impulsy z czujnika mechanicznego przy pompie wtryskowej i tyle. żadnych innych żrudeł
Proszę o pomoc. Padał gazu nie reaguje w ogóle. Po uruchomieniu auta obroty rosną do 1.5 obrotów i tak się zatrzymują, silnik chodzi równo. Miga kontrolka wtrysku. Na serwisie po podpieciu wyskoczyly dwa błędy, blad od potencjometru gazu oraz od regulatora na pompie wtryskowej. Zawór pompy wtryskowej wymieniony na nowy. Potencjometr gazu wymieniony....
Pacjent to Iveco Daily 3.0 170 koni 70C17 2012 rok. Mam wrażenie, że auto jest zamulone. Mam też Iveco 65C18 Euro 4 i jest wielka różnica w mocy obu aut. W nowszym miałem problem z wtryskiem, został on naprawiony. Układ wtryskowy itp. ponoć ok. Pompa daje odpowiednie ciśnienie. Wymieniłem czujnik ciśnienia doładowania. Bez zmian. Na 1., 2., 3. auto...
Proszę o pomoc. Padał gazu nie reaguje w ogóle. Po uruchomieniu auta obroty rosną do 1.5 obrotów i tak się zatrzymują, silnik chodzi równo. Miga kontrolka wtrysku. Zawór pompy wtryskowej wymieniony na nowy. Potencjometr gazu wymieniony. Nic się nie zmieniło po wymianie. IVECO DAILY 2.8 35s13v
najprawdopodobniej problem tkwi w dawce szczątkowej pompy wtryskowej lub znacznym zurzyciu sekcji tłoczących ciepły musi zapalić bez grzania
Witam, kupiłem w niemczech busa iveco z silnikiem 2.3 rok 2012 (euro5) Problem jak w temacie po przejechaniu ok. 50km czasami 100km auto na około pół minuty kopci mocno na biało. Był podłączany na komputer - brak błędów. Auto ma cały czas moc pracuje równo. Przebieg 520000km przy ok. 480000 był robiony remont góry silnika (głowica, pompa wtryskowa,...
Trzeba kupić zestaw do ustawiania pomp VE. Na all* opisany " Przyrząd do ustawiania pomp wtryskowych" np. GEKO G02652 lub Yato YT-05337 : Jak wygląda ustawianie ? Proszę obejrzeć filmik https://www.youtube.com/watch?v=FTXAm4P6... Można też tradycyjnie za pomocą kapilary zamontowanej zamiast przewodu do wtryskiwacza nr 1
Dzisiaj miałem podobne na warsztacie i znalazłem czujnik przy kole zamachowym po stronie pompy wtryskowej. Jutro będe przyjedzie to na ten obrotomierz to sprawdzę jak tam jest
Dzięki kolego .. Chce ustawić go w ten sposób na starym pasku ,aby zobaczyć ,czy wogóle się odezwie .. Nie jestem pewny do tego schematu ,czy on na pewno jest prawidłowy do 2.5 diesla ? Na kole pompy wtryskowej jest jakiś znak ? Czy ew dziura na wiertło czy co kolwiek w tym znaczniu ? GDzieś wyczytałem ,że ma być o średnicy 5mm
Przydalo by sie konkretnie co to za typ silnika. Oprocz turbajek moze mimo wszystko byc to wina pompy wtryskowej zla regulacja albo zle sekcje tloczace - nie od tego typu silnika
Wracam z tematem, nie było czasu na pisanie i tak się dalej męczę z tym odpalaniem. W między czasie wymieniłem rozrząd, tą małą pompkę wstępną, olej i filtry, uszczelniacz wału, uszczelkę pokrywy zaworów, silnik zrobił się suchy a Iveco jak paliło tak pali. Jak pisałem ciężko odpala jak postoi, ale jak odpali to nie ma z nim problemu, ładnie się wkręca...
Jednym kołem napędzane są dwie pompy najpierw olejowa jesli się nie myle a za nią wtryskowa byc może któraś zblokowywuje pasek powodując przestawianie się rozrządu mimo prawidłowego naciągu paska zębatego.
Zależy jaki immobilaizer. W autach z pompą wtryskowa był system DDS, czyli zaworek paliwa zabudowany specjalnym urządzeniem. Można to zdjąć ale niestety trzeba do tego wyjąć pompę wtryskową. Silniki bez pompy wtryskowej mają elektroniczny immobilaizer i można go unieruchomić wklepując kod z karty kodowej pedałem gazu. Niestety trzeba to robić przy każdym...
Koledzy pomocy, mam iveco daily 2.3 2006r, samochód na zimnym działa w porządku, gdy się nagrzeje zaczyna gasnąć przy gwałtownym dodaniu gazu, nawet na biegu jałowym. Można się nim rozpędzić do 100km/h ale łagodnie dodając gazu, gdy da się but w podłogę, zaświeci się EDC i gaśnie. Na 4 biegu powyżej przy ok 3000 obrotów, można dać pedał w podłogę i...
Witam wszystkich, po raz kolejny liczę na pomoc forumowiczów. Auto IVECO DAILY 3.0 150 KM 2007r. przebieg 650 tys. km Iveco ma "wycięty" EGR, 3 miesiące temu założono nowe wtryski i regenerowano głowicę. Problem jest następujący. Po odpaleniu, auto na zimnym silniku mocno dymi na biało śmierdzącym dymem, a po przygazowaniu silnik się dławi. Sytuacja...
Elektrozawor ON jest zasilany z pompy wtryskowej.Pompa wtryskowa wytwarza wewnątrz ciśnienie ON. Jeżeli rozrusznik wolno kręci to brak jest ciśnienia ON i nawet jak zawor się otworzy to nie ma przepływu ON.
U mnie wygląda to tak: http://obrazki.elektroda.pl/4478715000_1... http://obrazki.elektroda.pl/3703816200_1... http://obrazki.elektroda.pl/1020445100_1... Sprężarka jest od Iveco pojemność 600cm3 musiałem tylko zamontować uszczelniacz. Sprężarka pracuje przy ok 900obr/min. Pompa smarowania od Fiesty dorobiłem...
zamontować pompę wtryskową odpowietrzyć pompę wtryskową odpowietrzyć pompę wtryskową bosch
inwerter monitora citroen odpowietrzać pompa pralka polar wymiana grzałki
sencor sle48f12 sencor sle48f12
Koszt wymiany baterii w MBG Line HS900 Wyłącznik termiczny w kosie elektrycznej – lokalizacja, Bosch, Makita, objawy przegrzania