Jeżeli chcesz reanimować zawór osuszacza i zabezpieczyć inne zawory,wlej pare razy do podstawy filtra płyn do układów pneumatycznych za każdym razem nabij i spuść powietrze.Później wymień filtr.Jeżeli to nie przyniesie skutku,czas na nowy zawór.
Opis błędu 66: ZF ASTRONIC 2 12 AS 2302 -Zwarcie dodatnie na wyjściu zaworu Y2 (zawór GV :wysoki, OD: niski)
Udało się połączyć i okazało się ze nie daje zawór na lewą stronę w oś wleczoną Zamówiłem już zawór
Witam i jak udalo sie rozwiazac problem ?
Może zablokowny zawór elap, hamulca silnikowego. Zablokowane cięgno na wylocie spalin.
Witam. Ciągnik Iveco Stralis . Wyświetla błąd w EBS : DTC DC FMI 0C . Ma ktoś może możliwość sprawdzenia co to za usterka? Naczepa hamuje bardzo ostro. Wystarczy dotknąć hamulca .Przewód sprawny , Europa oraz czterodrozny zawór nowe.
W tym silniku, w odróżnieniu od silników tradycyjnych, w celu dokonania regulacji obowiązkowo należy zachować kolejność opisaną w tabeli. A) Położenia wału korbowego silnika B) Cylindry, w których należy wyregulować luz zaworów C) Cylindry z zaworami w równowadze D) Cylindry, w których należy wyregulować wstępne ustawienie wtryskiwacza -Ustawić wał...
http://obrazki.elektroda.pl/8919592500_1... Tak wyglądają zawory z niego.
Sprawdz wiazke pod wykladzina, w listwie progowej.
Z opisu błędu oraz parametrów dość jasno wynika w czym leży problem... Do wymiany ten zawór w ramie ebs?
No to odważnie. Sam cztery razy robiłem uszczelkę pod głowicą i zawsze z ustawieniem był problem, nawet z tym co podałeś w pliku. Musisz zauważyć się koło zębate ma mimośród i potrzebny jest przyrząd serwisowy. Ja ustawiałem bez przyrządu i zawsze trzeba było po złożeniu przestawiać kilka razy bo auto nie idzie tak jak fabrycznie. Po każdym przestawieniu...
Witaj weź w łape ten zawór i jedź do serwisu Renault ciężarowych,Bosch zaopatrzył te serwisy w części zamienne do pomp ad blue po gwarancji. Wiem bo sam naprawiam ,jak by co to moge sie zorientować odnośnie ceny, wyślij mi na maila zdjęcie tego zaworu. Na moje oko uszkodzony jest zawór rozdzielaczowy
Z tego co widziałem po podpięciu komputera to uszkodzony jest chyba czujnik prawego koła. Zawór sterowania naczepy nie zgłasza błędów.
Witam, wielkie dzieki za informacje . Luz na zaworach zrobiony, pompowtryski też *odkrecenie 180 stopni , na prostym kompe kat wtrysku pokazuje 13.99 stopnia na wolnych obrotach. Spalanie poki co srednio 38/100 pokazuje,ze tankowania raz go sprawdzilismy to 35 , ale w jedną strone 5ton ... ośka w górze i ogień. Z przeprogramowania co masz na mysli kolego...
Cześć, texa nie robilem nigdy testu hydrauliki ale od easy diagram odbiega wyglądem - więc może coś nie tak😄. Po prawej stronie ramy około 0.5 m od chłodnicy masz zawór - zwarcie do plusa - napraw to w pierwszej kolejności.
Modulator powinien dostawac sygnał gdy wciśniesz hamulec. A zasilanie to minimum dwa Piny lub wiecej. Zawsze 1 pin w modulatorze zasila zawory. A drugi sterownik. Pinów moze byc tez więcej. Podaj nr. Modulatora.
Czy w zbiornikach powietrza, które są z tyłu ramy jest woda? Bo jesli tak to przyczyną może być zanieczyszczone powietrze i tak jak kolega wyzej pisze zabrudzil sie zawór pod pedalem sprzęgła. U mnie przyczyną wody w butlach był uszkodzony zawór osuszacza, który regulowal cisnienie ale nie suszył powietrza
Nie patrz na chwilowe spalanie tylko na rzeczywiste na 100 km i w jakich warunkach. Jeżeli ustawiłeś pierwszy pompowtrysk w zakresie 5.31+-0.05 to jest ok.pytanie czy wtryskiwacze wróciły na swoje miejsca, czy mostki zaworów są ustawione w jednym kierunku, czy prawidłowo i na ile zostały wyregulowane zawory i pompowtryski. Jeszcze pytanie czy faza koła...
Ja obecnie nie otwieram cursora - kolega autor zamierza po zdiagnozowaniu No tak poputało mi się. Co do wyciągania wałka to przy zdejmowaniu głowicy całą klawiaturę i tak trzeba zdjąć więc tu nie problem. U mnie w pracy jeździ jedna ósemka w autobusie co ma ponad 2 bańki na liczniku. Zawory regulowaliśmy chyba 3 razy przy okazji padłych pompowtryskiwaczy.
Przebieg ok 600tys km, testy turbinie były robione i mieści się w granicach. Ostatnio auto było w serwisie boscha i ponoć stwierdzili, ze pompowtryskiwacze podają za dużą dawkę paliwa. Tylko on w ogóle nie dymi. Czy może być tak, że pompowtrysk ma końcówkę dobrą (rozpyla poprawnie) ale jakiś zawór za duzo paliwa podaje i stąd ten problem?
Witam. Proszę o info gdzie w silniku cursor 10 znajduje się zawór przelewowy paliwa. Auto nie odpala jak nie napompuję paliwa ręcznie, czasem gaśnie w czasie pracy. [/s]
Jeśli intrcooler jest suchy to świadczy tylko o tym ze turbo nie chlapie w stronę zimną ale może chlapać do wydechu a tego już nie sprawdziłeś. Trzeba rozpiąć wydech przy turbinie, przystawić kawałek kartonu w odległości powiedzmy 10cm i odpalić auto - jak pluje to pojawią kropki oleju na kartonie. Próbę zrobić na zimno i ciepło. Nie gazować żeby turbo...
Spróbuj od czujnika doładowania koszt 130zł netto. A co powiedzieli na temat turbiny?Ustaw też zawory i wtryski koszt 350 zł.netto w ASO. Sprawdź też czy pod obciążeniem grzybek od pompki paliwa jest wciśnięty.
Cześć nie trzeba spuścić oleju, przed demontażem sprawdź oporność powyżej 60 om jest do wymiany np: 94 om, plus bezpieczniki do sprawdzenia, przepraszam nie doczytałem chodziło mi w odpowiedzi o zawór magnetyczny retardera, jest mało miejsca z boku ramy na wyciągnięcie impulsatora jedna ręką wyciągasz z drugiej paluszek zatyka otwór powodzenia.
Po polsku to raczej nie ma. Instrukcja z euro 4 ale oznaczenie silnika się zgadza. Głowica 1 - 60Nm 2 - 120Nm 3 - 120st 4 - 60st Korbowody 60Nm + 60st Wtryskiwacze 30 - 35Nm Tłoczki hamulca JAKE BRAKE 19Nm Wałek rozrządu 80Nm + 60st Luz międzyzębny koła wałka/pośrednie 0.074 — 0.195 mm, jak nie rozkręcaĺeś kół pośrednich to można tylko sprawdzić,...
Witam. IVECO STRALIS 460 E6 250 tys. km przebiegu, silnik wykręca max obroty 1500, po dwóch minutach obroty wzrastają do max 1600 i wyświetla się błąd ECM38. Wstępna pompka paliwa nie trzymała ciśnienia (zawór w pompce był miękki). Kupiłem i wymieniłem kompletną pompkę z filtrem wstępnym i odstojnikiem (oryginał) i nadal jest miękka, wygląda że paliwo...
Witam w wielu stralisach wyskakuje błąd RFC a w moim przypadku zaczęły wariować wskaźniki ciśnienia powietrza w układzie pneumatycznym rużnie można interpretować ten błąd: uszkodzony czujnik ciśnienia na zaworze wielo obwodowym lub tak jak u mnie uszkodzone przewody. Radzę zdjąć peszel z przewodów od wtyczki przy czujniku na zaworze wielo obwodowym...
Witam.Problem polega na tym że wskazówka prędkościomierza wędruje do oporu.Tachograf VDO elektroniczny.Wtyczka A ma zasilania + oraz -. Pomiędzy wtyczką impulsatora oraz tachografem jest przejście.Tachograf ani komputer pokładowy nie wyświetla błędów na ekranach.Jaka wartość powinna być na wtyczce impulsatora?Na pinie nr 1 we wtyczce B jest lekko ponad...
iveco stralis stralis iveco bezpiecznik iveco stralis
volvo silnika cechowanie układów instrukcja fronius
triton temperatur mikrokomputer cobra1
EAWCBT-P Security Concerns and Issues Sterowanie centralnym zamkiem w Nissan Micra K12 - lokalizacja i diagnostyka