Witam Sory za podniesienie tak starego tematu ale nic innego nie byłem w stanie znaleźć Iveco Turbo Daily 3.0 HPI 2007r. też bym był zainteresowany zdjęciem kagańca. Czy może ktoś to rozpracował.
witam Szukam schematu instalacji elektrycznej Iveco Daily 35-10 z 1998r
Poszukuję schematu instalacji elektrycznej do Iveco Turbo Daily 35-12 z 1996 r. Z góry dziękuję za odpowiedź Andrzej
Witam! Poszukuję schematu podłączenia obrotomierza w Iveco Turbo Daily 35-12 2.5 TDI 1994. Jest błędne podłączenie kabli , kable są też pomieszane. Nie wiadomo czy działają bo nie ma przejścia impulsu od kostki do kostki. Bardzo prosiłbym o schemacik oraz jakąś podpowiedź co zrobić. Z góry dziękuję !
Poszukuję schematu elektryki IVECO TURBO DAILY 2,5TD rocznik 94. Jest to model 10.35. Przetrząsnąłem kupe stron i nici. A w autodacie na CD są tylko dane technioczne, natomiast schematu brak :(( ciesiu
Witam Szukam schematu instalacji elektrycznej do Iveco 95-12. Jeśli ktoś mógłby mi pomóc to będę bardzo wdzięczny.
Ja bym bardzo prosił o schemat do IVECO Turbo Daily 35-10 97r do przełącznika wycieraczek bo nie działa mi spryskiwacz. Najlepiej jak byś wysłał o komplet schematów. Podaję maila gargi4482(małpa)wp.pl Z góry dziękuje.
Witam! Koledzy mam Iveco 35-10 turbo z 1999r. poj.2800cm. Pompa Vacum siadła - rozwaliła się obudowa /jak by ją coś przyblokowało/. Zmieniłem na drugą. Próba odpalenia i nic, auto nie chce odpalić. Sprawdziłem wszystko paliwo do wtrysku dochodzi, nie ma immobilizera w kluczyku, w końcu się wkurzyłem i dałem bezpośrednio w turbinę placka /do tapicerki...
Witam, potrzebuję zmienić rozrząd w iveco. Ma ktoś może instrukcję zmiany rozrządu, lub może opisać mi całą procedurę ?? Czy tu w tym silniku są także punkty na które trzeba ustawiać pasek czy trzeba coś zblokować ?
Witam mam problem z obrotomierzem, nie działa, wymieniłem czujnik ale to nie pomogło, zauważyłem że ktoś podpiął wtyczkę od czujnika cofania do czujnika obrotomierza, a wtyczki od obrotomierza nie mogę znaleźć, gdzie ona może być, jakiś schemat może ktoś podesłać? Mój emil smyko(malpa)poczta.fm
Witam, chciałbym się dowiedzieć jakiego klucza potrzebuję do odkręcenia piasty w Iveco tubo daily z wywrotką rocznik 2010. Klucz rurowy dwunastokątny 65 jest za mały, mile widziane linki do klucza, w który muszę się zaopatrzyć.
Auto z roku 97, motor 2.5TD Kontrolka świeci na włączonym zapłonie jak i na uruchomionym silniku. W momencie odpalania silnika przygaśnie na pół sekundy. Auto dostało zmuły. Znalazłem kilka skorodowanych przewodów masowych przy karoserii. Czy kody błędów da się jakoś wybłyskać lub ma to jakieś złącze diagnozy?, bo wydaje mi się, że pewnie gdzieś jest...
Witam. Potrzebuję schematu do Iveco Turbo Daily 35-10 1998r. Nie działa mi licznik, obrotomierz, zegarek i w części licznika podświetlanie
Witam! Mieszkamy w Berlinie i chcieliśmy zameldować naszego Iveco turbo Daily 4x4 z 1989 przebudowanego na kampera. Niestety przy przeglądzie okazało się że rozmiar opon nie zgadza się z tymi w dokumentach (są wieksze), więc predkościomierz przy 100km/h wskazuje prędkość 80km/h. Obdzwoniliśmy juz wszystkie warsztaty, również serwis Iveco w Berlinie...
Witam, moje Iveco 2,8 td 1999r, kuleje z mocą. Obiawy, max prędkość to 80KM/h. Z ładunkiem widzi górkę i już się prosi o drugi bieg. Wymieniłem filtr paliwa, powietrza, rozebralem turbina, klapa działa, nie zacina się, gruszka sprawna, przewód ciśnienia szczelny . Odpala normalnie, chwile przykopci na jasno, i po chwili jest już normalnie. Proszę o...
Po przekręceniu kluczyka zapala się kontrolka z żółtym kluczykiem i nie da się odpalić samochodu, silnik nie kręci. Jaki może być problem?
Witam, Na wstępie chcę poinformować że żaden post na forum nie rozwiązał mojego problemu i nawet nie ma takiej usterki. Ok, Posiadam Iveco turbo daily II 2000r. 2,8 TD i od jakiegoś czasu zaczął gasnąć po tym jak się rozgrzał. Objaw taki że pracuje równo i nagle tak jakbym odłączył zapłon w stacyjce. Żeby go odpalić muszę przekręcić kluczyk w stacyjce...
Witam, jak w temacie - poszukuję katalogów z danymi pomiarowymi silników aut osobowych i dostawczych. Aktualnie potrzebuję luzu stykowego pierścieni w silniku 2.5 td 8140.27 sofim. Przydałaby się też informacja jaką uszczelkę zastosować przy jakim wystawaniu tłoków. Oraz gdzie mogę dostać takie katalogi.
musisz po kablach lecieć a zacznij od centralki z bezpiecznikami, mi pokorodowała z tyłu i musiałem złącza lutować turbo daily 4010 1994 rok, podobno to standart
Witam. Do tej pory jezdzilem na własnej dzialalnosci Lublinem II non turbo. Jako iz roboty przybywa musze przesiasc sie na cos wiekszego (nie tyle co o kg chodzi, a o pojemnosc izotermy). Wybor padl na auto jak w temacie czyli Iveco Daily 40C11 99-06 (zarejestrowane na 3.5t bez tarczki). I tu dwie opcje. Szukac auta na zwyklej pompie (takie juz ogladalem...
Przed wymianą turbosprężarki komputer pokazywał brak ciśnienia doładowania, wymieniłem turbo, elektrozawór i przewody są ok, ciśnienie na wolnych obrotach wynosi 300, natomiast jadąc pod obciążeniem maxymalnie 750.
Witam, zakupiłem ostatnio Iveco 97 r z nową paką (kiprem). Na pierwszy rzut oka wydawało się wszystko w miarę kupy trzymać, lecz po kilku dniach okazało się, że jest to taki ulep, że głowa mała. Silnik 2.5 D bez turbo. Ostatnio stał ponad dwa tygodnie nie odpalany. Po odpaleniu przez jakiś czas świeci się kontrolka oleju na czerwono, po paru minutach...
Pewnie, że zadziała. Ale za jakiś czas, gdzieś na trasie urwie się grzybek i załatwi na cacy głowice, tuleje, tłok i turbo. A wtedy to dopiero będzie się chciało stawiać klientowi nowy silnik. Zrobisz jak uważasz, ale po co pchać się w opały...
Tam nie ma filozofii na zaworku jest skrót 'vac' to podciśnienie podłączone przy serwie hamulca i 'out' czyli do gruszki na turbosprężarce. PS obecny zaworek jest z Renault, ale powinnen pasować.
Witaj. Nie chce cie wprowadzic w błąd ale ten blad od turbosprezarki to moim zdaniem jest zle wyregulowane ciegno od zmiennej geometri to co masz przykrecone do gruszki przy turbosprezarce. Gdybym mial to naprawiac zawiozl bym turbo na regeneracje ale to troche kosztuje wiedz najpier sprobowal bym wykrecic o dwa obroty srobe regulujaca zaworkiem turbosprezarki....
W kolektorze ssącym zaraz pod turbosprężarką jest ta płomieniówka? Kompresji nie mam czym sprawdzić. Wtrysków nie wykręcałem, wykręcić z jeden?
Witam mam problem z iveco daily 3.0 euro 5 bi turbo 170 koni , mianowicie problem zaczął się od teoretycznie uszkodzonej turbiny , samochód kopcił jak diabli pił olej litrami , zregenerował turbo auto nadal kopciło piło olej i rzucało olej na wydech , wymieniłem odmę wszystko wróciło do normy ale teraz borykam się z wpadaniem auta w tryb awaryjny ,...
Witam mam problem z iveco daily 3.0 euro 5 bi turbo 170 koni , mianowicie problem zaczął się od teoretycznie uszkodzonej turbiny , samochód kopcił jak diabli pił olej litrami , zregenerował turbo auto nadal kopciło piło olej i rzucało olej na wydech , wymieniłem odme wszystko wróciło do normy ale teraz borykam się z wpadaniem auta w tryb awaryjny ,...
Zacina się sztangą na turbosprężarce.
Typowe gniazdo diagnostyczne w Daily to gniazdo 38 pin i do podłączenia do komputera stosuje się przejściówkę z 38 na 30 pin. Inne Iveca mają typowe 30 pin w gnieżdzie diagnostycznym.
Auto trafiło do mnie po dwu krotnej wymianie turbosprężarki z powodu przedostawania się oleju do wydechu . Z rysunku układu smarowania wynika że olej trafia do bloku pompy i dalej ,no właśnie jak to na ogólnym szkicu dokładnie nie wiadomo zapewne na stronę ssącą . Sądzę że utrudniony odpływ z zaworu nad miarowego może być przyczyną takiego wzrostu ciśnienia...
Witam Pacjentka Ivona 35s15 146 km 2.8 Mam problem z turbo, auto po odpaleniu nie ma mocy, po przejechaniu jakiegoś dystansu i zapaleniu kontrolki edc, moc częściowo odzyskuje powiedzmy 70%. Byłem na diagnostyce, jak nie mruga edc silnik w ogóle nie jest doładowany, turbo dmucha 0.2 bara( to w momencie jak nie mam mocy, jak się zapali edc nie wiem,...
Witam! Mam w naprawie Iveco Daily 2.5TD (pompa mechaniczna, rocznik 96). Klient przyprowadził auto bo "coś cieknie" i nie ma mocy, a ostatecznie gaśnie. Jak wygląda sytuacja: Auto odpala na zimnym super, lekko kopci na niebiesko, ma moc i nic złego sie nie dzieje, póki się nie nagrzeje. Do mniej wiecej 70-80 stopni auto jedzie normalnie, po mocniejszym...
witam , mam problem z iveco daily 3.0 bi turbo 2011 rok edc 17 , auto podczas jazdy zgasło , wskaźniki opadły po czym zapaliły sie wszystkie kontrolki i auto umarło , rozrusznik kreci auto nie odpala jakieś pomysły ? sterownik padł ?
Witam. Pacjent to Iveco Daily z 2010r z silnikiem 3.0 o mocy 180km. Potrzebuje schemat, głównie wiązki co idzie od sond lambda, różnicy ciśnień, reg. turbo do sterownika. Potraktuje ktoś schematem?
Witam koledzy pacjent iveco 35,15 rok 2007 . Auto w czasie jazdy ma moc normalnie przyspiesza . Turbo w czasie jazdy utrzymuje okolo 1.5 Bara . Przy przyspieszeniu max 2.2 bara. Problem zaczyna sie na postoju na komputerze pokazuje 0.5 Bara doładowania na wolnych obrotach aż zapali sie kontrolka edc i komputer łapie blad 0194 . Wtedy ciśnienie na komputerze...
Witajcie. Trafiło mi się u kolegi Iveco Daily, jak kupował to sprzedawca twierdził, że silnik to 2.8 diesel. ECu jakie siedzi w budzie to EDC16 0281011228. Problem jest taki, że w trakcie jazdy sterowanie turbo zachowuje się co najmniej dziwnie, ponieważ regularnie faluje. Wiązka przy zaworkach podciśnienia jest pocięta, połatana i śmiem twierdzić,...
Iveco daily 2, 3510 (podobno), 2.8 turbo
tak jest to możliwe... jednak podczas pracy na biegu jałowym, przepływ EGR pokazuje idealne wartości ( poprzez przepływomierz )z wartościami zadanymi, to samo turbo sprężarka . pozdrawiam
Podaj nr. podwozia na początek. Wpiąłem auto w komputer i wychodzi na komputerze błąd 194 - ciśnienie doładowania. Raczej nie diagnozujesz tego EASY skoro podałeś błąd 194. Ale jeśli błąd mówi o niskim ciśnieniu doładowania to musisz sprawdzić turbo, po pierwsze to podciśnienie a po drugie kable do zaworka turbo sprężarki. bo wymieniłem już chłodnice,...
Witam! Taki problem mam. Kupilem Iveco jak w temacie (Iveco Daily 2.0 TD 35C11 2001 r.), auto to mialo miec wymieniany rozrzad przy 180k mil. Takowy KIT zakupilem (pasek, dwie rolki, pompe wody). Dwa dni przed wymiana zaczela cieknac pompa wody, chcac nie chcac musialem z taka wrocic ponad 1000km do domu (stan plynu byl sprawdzany co 50 km, auto nie...
Oki dzięki wszystkim za porady. Ogólnie rzecz ująć błąd mechanika tylko teraz koszty naprawy będą straszne ehhh taki to już los poczciwego człowieka. Spróbuję jeszcze raz wymienić te pierścienie tylko teraz tak jak należy z tulejami i tłokami zobaczymy co z tego wyniknie. Ach te turbo same kłopoty. Pozdrawiam LordJim78 i dziękuję za pomoc.
Witam panowie mam problem z iveco podczas rozpedzania sie- bez roznicy na jakim biegu- turbo raz gwizdze raz nie czyli pracuje falujacą.blad z diagnostyki to zawor reg.cisnienia doladowania.na postoju blad sie pojawia dopiero od 3500 obr.przy depnieciu mocnym. rure harmonijke wymienilem co wchodzi do turba i nic.wyciaglem ten zawor co steruje praca...
Witam. Mam problem z Iveco daily 2005r 2.8 silnik 125 KM. Otóż podczas jazdy auto zgasło, zapaliła się kontrolka od wtrysku i stanął. Po ponownym przekręceniu stacyjką kontrolka od wtrysku już się nie zapala lecz auto nie chce odpalić! Czasami lekko załapuje ale nie może odpalić. Żadnego stykania ani nic innego nie ma, kręci normalnie. Z rury wydobywa...
WITAM. Mam problem z ciśnieniem oleju w iveco daily 35-8 silnik 2,5 zwykły diesel. Mianowicie na zimnym silniku ciśnienie na zegarze ma ok 5 a jak się rozgrzeje to spada na 1,5 i zapala się kontrolna od ciśnienia oleju na wolnych obrotach jak dodaje trochę gazu to ciśnienie gaśnie. Wiecie może co go boli?
Witam, piszę w związku z moja usterką, która przeszkadza w normalnej eksploatacji auta. Po odpaleniu silnik pracuje bez żadnych zastrzeżeń. Nie ma problemów z przyspieszaniem. W sytuacji gdy jadę na 5-6 biegu i na obrotomierzu jest poniżej 2 tyś. obrotów i chcę przyspieszyć zapala się EDC. Oczywiście wtedy nie ma już czym jechać. Awarie można zresetować...
Dzięki za podpowiedzi.. niektóre z nich okazały się pomocne. W rozwiązaniu problemu pomogło : Wymiana zaworu sterującego EGR (wielkością... jak kieliszek dołączany do żołądkowej :D czarny! - u mnie umiejscowiony pod filtrem powietrza - dochodzą do niego dwa cienkie wężyki+ kostka ) .. do tego czyszczenie EGR oraz.. wymiana jednego z katalizatorów (mniejszego)...
mogłem zrobić jakieś zwarcie kablami od dmuchawy z jakimś czujnikiem i stąd moje problemy Komputer zgłaszał by błąd uszkodzonego czujnika. Świeca płomieniowa może zwyczajnie się uszkodziła i trzeba ją wymienić albo jest za ciepło żeby zadziałała. Pali się kontrolka grzania świecy przy rozruchu? Ja szukałbym przyczyny w turbodoładowaniu. Mówisz że kopci...
Witam Mam w Ivecu problem z Egr, zaowr oczywiście nowy ori. przewody sprawdzone test turbo przechodzi A błędy nadal aktywne. Może przez coś innego jest to spowodowane? Wrzucę fotkę z błędami
To jest obejście problemu a nie rozwiązanie. Problem jest w niedrożnym\niedziałajacym EGR przeważnie. Dziurawym intercoolerze, dolocie na odcinku turbo przepustnica.
Wystarczy że ma luż i przy wyższych prędkościach obrtowych wirnik hamuje o obudowę. Że zawór wastegate jest nieszczelny. Sprawdzałeś to ciśnienie przy 100 km/h? W poniedziałek sprawdzę ciśnienie. Właśnie go odpaliłem. Jak zawsze po chwili zaczął kuleć... Odłączyłem przepustnice i ... chodzi równo Dodano po 17 Na pełnej mocy okolo 1 bar do 1.2 bara...
jestes pewny co do ustawienia rozrzadu? bledow nie ma wgl? Gdyby byl problem z wtryskami zauwazylbys tez ze turbo slabo dmucha, bo ecu obcina doladowanie
P0245? -zawor na turbo
Temperatura silnika podczas jazdy??. Jezeli bedzie miał ponizej 80 niewypali dpf dobrze albo wogole. Przeładowanie turbo swiadczy i o uszk. czujnika ciś doładowania lub turba. Żadko zapchany dpf ma na to wplyw. Doładowanie jest mierzone na stronie zimnej czyli uklad ssacy a nie wydechowy.
Czujnik cisnienia nowy, przeplywka,przepustnica,EGR ,zawór turbo przełożony z drugiego sprawnego i dalej to samo
trojan 12 w opisie masz 2.8td to raczej turbo
Ba, system common rail trzymałem w rękach, bo właśnie skończyłem kapitalny remont oprzyrządowania w Espace 2.2dci, a tam przy wymianie turbo musisz wyjąć całą listwe (zasobnik paliwa), bo pod nią jest ostatnia śruba. Nawet kupiłem go z uszkodzonym systemem common rail, jeden wtrysk przelewał za dużo i spadało ciśienie na listwie poniżej minimum jak...
Przypadkiem trafiłem na ten temat miałem założoną turbinę 3p w MF-255 Olej weź z czujnika ciśnienia oleju dajesz trójnik przepływ jest wystarczający powrót dałem do powrotu sprężarki powietrza. Nie wiem jaki masz filtr powietrza ale jeśli taki jak w MF-255 ma on za mała przepustowość Turbina od iveco daily 2,8l dmucha 0,3 bar od 1000rpm chłodnica oleju...
Skorp, daleko masz do wawki?? mozna cos przyciac;) mamy 2 Iveco daily 2008 3.0 16 v turbo normalnie nie odpala, tylko na plaku, przy delikatnym dodaniu gazu wchodzi na obroty, przy ostrym- zdycha wymyta przepustnica, egr, map (zawalony byl jak sie masz ) jak cos, to dzwon 883177793
Jak turbo podobne jak w daily to często zaciera się oś zaworu WASTE GATE. Sprawdź czy go coś nie trzyma.
Witam Mam ciągnik Massey Ferguson 275 z silnikiem MF A4.236 66KM/2200rpm i mam zamiar zamontować [url=]turbosprężarkę z IVECO DAILY 2.8 122KM 99450703 posiadam jeszcze pompę wtryskową z tego pojazdu, tylko nie bardzo pasuje, wszystko w bardzo dobrym stanie. Czy to ma szansę dobrze działać i przyniesie jakieś pozytywne efekty? Czy szkoda mojej pracy...
Witam ja mialem tak.Kontrllka mruga tylko jak puszcze gaz powyżej 2 tyś obrotów.A problem był opiłki metalu w całym układzie wymiana filtr na ramie flitra pod maska, pompa paliwowa do regeneracji I z tyłu do wymiany regulator całe sitko było zasyfione płukanie zbiornika 2000 zł koszt.teraz śmiga jak nowy.Iveco daily 2.8 2002 camonn rail a I jeszcze...
Iveco jak wyżej ma jakieś dziwne humory: # zapaliła się kontrolka DPF - przepaliłem (rozwiązano) #Zapaliła się kontrolka EDC - samo znikło (teoretycznie rozwiązano) #zapaliła się kontrolka oleju[miganie i napis Change engine oil] z tym że planowana wymiana będzie za ok 3 tyś. Km ( jeszcze nie rozwiązano - zajmę się tym po weekendzie) Ale problem główny...
Witam, mam problem bo misa olejowa poci się i po postoju robi się kieliszek oleju na ziemi. I nie wiem czy tak pod spodem to wymienić czy trz eba rozpołowić silnik od skrzyni i obr ó cić do góry nogami. Bo ktoś mi kiedyś m ó wił, że wał trz yma się na misce olejowej i po jej odkręceniu tłoki jak i wał wyleci. Proszę o pomoc
Witam, Pytanie w zasadzie bardzo ogólne, a mianowicie czy w leciwym aucie (w moim przypadku Iveco Daily III, silnik 8140.43C, 2000r) bardziej opłaca się naprawiać to co jest, czy może poszukać nowego silnika i wymienić całość? Posiadam Iveco z zabudową do przewozu koni (więc kwestja wymiany auta na inne nie jest taka oczywista). W zeszłym roku musiałem...
no, więc na 90 % to nie problem zasilania, ale zakłóceń dostających się poprzez antenę, powiem Ci tak - montowałem w kilkudziesięciu Ducato i z doświadczenia wiem, że antena musi być jak najbardziej oddalona od źródła zakłóceń, czyli od komory silnika ... Ducato w zależności od wersji, rocznika potrafi nieźle siać, tak samo jak Iveco Turbo Daily. Musisz...
Mgiełkę zapewnia rozpylacz (taka część wtryskiwacza) bo pompa nic nie rozpyla (pompuje co wynika nawet z nazwy). Tak obrazowo: dobry rozpylacz rozpyla na mgłę wolno opadającą w powietrzu, słaby/zużyty na kropelki opadające dużo szybciej, złom sika strumieniami. Oczywiście jakość pylenia zależy od ciśnienia wtrysku i na pewno super rozpylacz z ciągnika...
jeśli chodzi o ekonomię to fakt czym mniejsze obroty i najwyższy bieg na zdrowy rozum ale pomyślcie co przyżywa turbina jak się auto muli do obrotów zaczym ona zaczyna prawidlowo pracować do ~2k rpm, przez silnik jest niedostateczny przepływ powietrza, spaliny przez to mają o wiele większą temperature a turbina się gotuje, silnik turbodiesla powinien...
No to i ja swoje trzy grosze dorzucę: Polonez 1.9 GrzechotnikLD (GLD) rocznik 1992, przebieg 232 000 km ;) Przesiadłem się z Wartburga 1.3 1991 benzyna. Jak dla mnie, człowieka nie posiadającego stałych dochodów i uczącego się, różnica jest kolosalna. Na korzyść Poldka oczywiście. Powiadacie że Diesla nie można zagrzać w mieście, otóż można. Osłona...