Uszczelki głowicy w Iveco 3.0 około 2015r. Robiłem po 145 000km, ori uszczelka została "ulepszona" i ma ponoć być ok.
Witam, po wymianie pompowtryskow, po ok 2 tygodniach zaczelo ubywać wody. ok 4 litry płynu na miesiąc trzeba dolać/ tyle zawsze trzeba było dolać oleju. Cisnienie w zbiorniku wyrównawczym jest większe niż wcześniej ale nie na tyle, żeby uciekało tym zaworem bezpieczeństwa.Plyn jest czysty, bez oleju. Sprezarka powietrza sprawdzona. Czy możliwe że oring...
Tak też chyba uczynię. W sumie pompa nie była jeszcze nigdy wymieniona , a i pojawiające się od czasu do czasu krople chłodziwa w miejscu postoju mogą pochodzić np z pompy. Dzięki za pomysł - na pewno nie zaszkodzi i właśnie od tego zacznę.. Gdyby komuś jeszcze przyszedł do głowy jakiś pomysł to proszę o opinię. Mam tylko nadzieję ,że to nie są objawy...
Witam. Mam taki problem z moim IVECO DAILY 2,3 HPI 116 KM rośnie ciśnienie w układzie wodnym i wywala płyn korkiem. Uszczelka pod głowicą wymieniona. Głowica planowana oraz nowe szpilki. Co to może być?
No to nie wiem ile ale na całym nowym zestawie rozrządu co zamontowali chodziło nie wiem dokładnie 10-15 tys i po 4 miesiącach przywiozłem cześć im znowu nowe napinacze zamontiwali i dalej ten sam objaw. Będę teraz jeszcze badać ciśnienie na cylindrach. Bo to wsztsko się stało i rozrząd był robiony po remoncie głowicy i uszczelki może tam coś spaprali...
Na górze głowice z lewej strony masz EGR a przed nim w głębi silnika masz chłodnice EGR. Dochodzą do niej dwa węże 18mm. Uszczelka padła bo albo była pęknięta głowica albo coś spaprali (a że głowica duża to sporo rzeczy mogło pójść nie tak). Temperatura ok nie ma skoków.
Mam problem z mocą po wymianie uszczelki pod głowicą i rozrządu, auto strasznie zmulone, do 90 km/h ledwo się rozpędzi i ściana, Iveco 35c16, auto z 2018 roku, silnik 2,3 115 kW, sprawdzona turbina, ciśnienie w komorach spalania, był błąd 0600 ale wykasowany, wyszło, że leją 2 wtryski ale nie wiem czy to będzie przyczyna, bo auto przed postawieniem...
Witam. Mam problem z Iveco daily 2005r 2.8 silnik 125 KM. Otóż podczas jazdy auto zgasło, zapaliła się kontrolka od wtrysku i stanął. Po ponownym przekręceniu stacyjką kontrolka od wtrysku już się nie zapala lecz auto nie chce odpalić! Czasami lekko załapuje ale nie może odpalić. Żadnego stykania ani nic innego nie ma, kręci normalnie. Z rury wydobywa...
Samochody Iveco 100E18 i drugi 100E21 100E18 ma zwykłego diesla (nie wiem jaki typ, podobno 8060) 100E21 ma silnik Tector W obydwu przypadkach zaszła potrzeba wymiany uszczelki pod głowicą i co się z tym wiąże regulacji luzów zaworowych. Problem w tym że nie mogę nigdzie znaleźć żadnych wiadomości jakie prawidłowe mają być więc zwracam się do Was o...
Jak tak dostał to może i bezie szczelna ale po strzale skompresowało zawory i mogą pod wpływem temperatury się rozszerzać i zacierać. Ja bym targał głowice. Teorie znam, pytam o praktykę czy miał ktoś przypadek że złożył bez targania głowicy i padło (zatarło zawory czy uleciał grzybek). Na razie mam kilka opinii osób które zrobiły tak silnik i że nic...
Poszukaj na forum jak się ustawia rozrząd w cursorze, chodzi o to czy podołasz przy składaniu. Jak płyn do oleju to pewnie przegrzany nie raz i oringi na tulejach. W głowicy raczej nie ma drogi no chyba że sama uszczelka jakimś cudem. Zainteresuj się czy paliwo do płynu nie idzie bo to po przegrzaniu jest możliwe.
No to odważnie. Sam cztery razy robiłem uszczelkę pod głowicą i zawsze z ustawieniem był problem, nawet z tym co podałeś w pliku. Musisz zauważyć się koło zębate ma mimośród i potrzebny jest przyrząd serwisowy. Ja ustawiałem bez przyrządu i zawsze trzeba było po złożeniu przestawiać kilka razy bo auto nie idzie tak jak fabrycznie. Po każdym przestawieniu...
kolego możesz sprawdzić odkręcając kolektor wydechowy przy głowicy jesli kanały w głowicy są mokre w oleju to znaczy że silnik ma przedmuchy i chyba te pierścienie które wymieniłeś nie wiele pomogły czy aby na pewno to były orginalne pierścienie.
Jak w temacie, kto będzie robił remont silnika i gdzie? Potrzebujesz uszczelkę pod głowicę, do sprawdzenia wtrysk komplet uszczelek, uszczelkę z tyłu silnika pod odpowietrzenie skrzyni korbowej, kumatego gościa który ustawi pierwszy wtrysk po złożeniu silnika na zegar magnetyczny. Zmień połączenie gumowe - wodne to pod turbem, będzie dobre dojście,...
Chciałem krzyknąć: CEWKA! ale to diesel... więc trzeba sprawdzić sprężanie. W zależności od zużycia silnika, może to być nieszczelność na pierścieniach (najczarniejszy scenariusz) lub, co bardziej prawdopodobne, podparte zawory... Sprawdź luz zaworowy, i warto przy okazji docisnąć głowicę...uszczelka w młodych autach się po prostu "płaszczy", dlatego...
Też mu mówiłem na początku, że pewnie wtryski leją, ale twierdził, że ta kontrolka świeci, bo długo stoi i pewnie któryś się zawiesił. Mówił żebym zgasił silnik i zapalił to będzie w porządku, ale kontrolka po chwili i tak znowu sie zaświeciła. Jak go przegazowałem kopcił na biało jak diabli i wydaje mi się, że czuc było olejem, to mówił, że to napewno...
Witam posiadam samochód IVECO Daily 35c18 2006 r z 3 litrowym silnikiem i mam pytanie do znawców lub mechaników czy jest jakaś różnica miedzy małym lub dużym filtrem oleju czy mały jest tak samo wydajny jak duży dodam tylko że jak mam założony duży filtr to na zimnym silniku przez krótko chwile przy odpalaniu wyświetla mi się "sprawdź olej" ale na małym...
Są trzy drogi tuningu silnika: - modyfikacja silnika wolnossącego (wałki, zawory, gniazda, dolot, wydech), - montaż urządzenia doładowującego, - jedno i drugie Najlepsze efekty (w rozsądnych kosztach) zyskasz przez zastosowania doładowania (turbosprężarki), zakładając że sam wszystko zrobisz i wiesz jak się do tego zabrać, jak nie to najwyżej uszkodzisz...
Wyżej napisałem, że nie ma takiego problemu w tym modelu silnika - oczywiscie są przypadki pekania, zapiekania, powiedzmy rok wstecz otwieralem kilkanaście motorów (pamietaj, że w bloku od euro 3 do euro 6 nic sie nie zmieniło lacznie z głowicą- w iveco zależne czy euro 5 czy 6 np. walek rozrzadu ma inny kat krzywki(już się o tym przekonałem😄)...
Witam. Mam następujący problem, chodzi o ogromne zużycie oleju w silniku. Opiszę teraz co naprawialiśmy. Wymieniliśmy uszczelniacze na zaworach, co się okazało po rozebraniu głowicy, że w remontowanym silniku nie było ich wcale, założyliśmy więc nowe. Zmieniliśmy pierścienie, założyliśmy Goetza( chyba jakoś tak się nazywały) i wymieniliśmy panewki....
... nie wiadomo jak będą się sprawować... Może odgrzeję kotleta ale już wiadomo. Model 2007-2010 przejeżdża bez problemu 600-700 tys. km na jednym rozrządzie, turbo i skrzyni biegów, jeśli się dba oczywiście. Przy 400 tys. km zaczynają się problemy z wtryskami ELEKTROMAGNETYCZNYMI gdyż zaczynają kopcić. Z doświadczenia wynika, że po tym przebiegu są...
iveco głowicy głowicy iveco iveco uszczelka
szczotka bosch oryginalny schemat wzmacniacz tonsil zatkany wydech
power saver wskaznik wychylowy
Młotowiertarka Total – sprzęgło bezpieczeństwa, usterki, naprawa, części zamienne Peugeot Expert 1.9 TD 1996 – kompatybilne skrzynie biegów BE3/5, 20LE, Jumpy, Scudo