Prawdopodobnie obluzowała się obsada wtryskiwacza , możesz to sprawdzić wyciągając wszystkie wtryskiwacze . Trzeba wytrzeć dokładnie obsady wtryskiwaczy i podać ciśnienie do układu chłodzenia, ale nie większe niż jest napisane na zaworku bezpieczeństwa w zbiorniczku wyrównawczym, po podaniu ciśnienia bacznie obserwować obsady wtryskiwaczy . Taka diagnoza...
Nie patrz na chwilowe spalanie tylko na rzeczywiste na 100 km i w jakich warunkach. Jeżeli ustawiłeś pierwszy pompowtrysk w zakresie 5.31+-0.05 to jest ok.pytanie czy wtryskiwacze wróciły na swoje miejsca, czy mostki zaworów są ustawione w jednym kierunku, czy prawidłowo i na ile zostały wyregulowane zawory i pompowtryski. Jeszcze pytanie czy faza koła...
W tym silniku są normalne wtryskiwacze i wirowa pompa bez zaworu sterującego. Szukaj zatkanego filtra paliwa, wody w zbiorniku. Warto ściągnąć zbiornik i wypłukać (robi się bardzo prosto). Do sprawdzenia przewód do gaszenia silnika(na pompie) lubi się ułamać.
W tym przypadku wtryskiwacze nie mają tu nic do rzeczy. Od razu po odpaleniu jakie masz ciśnienie na listwie? Po odpaleniu rośnie aż do 1800 bar?
Witam wtryskiwacze kończą swój żywot. Pozdrawiam
Po polsku to raczej nie ma. Instrukcja z euro 4 ale oznaczenie silnika się zgadza. Głowica 1 - 60Nm 2 - 120Nm 3 - 120st 4 - 60st Korbowody 60Nm + 60st Wtryskiwacze 30 - 35Nm Tłoczki hamulca JAKE BRAKE 19Nm Wałek rozrządu 80Nm + 60st Luz międzyzębny koła wałka/pośrednie 0.074 — 0.195 mm, jak nie rozkręcaĺeś kół pośrednich to można tylko sprawdzić,...
Wtryskiwacze zakodowane prawidłowo?
wtryskiwacze do badania
Witam ponownie. Nadal bezradnie próbuje się uporać z problemem. W międzyczasie wymieniłem wszystkie 4 wtryskiwacze na Nowe Bosch , okazało się, że 3 z 4 regenerowanych były padnięte, ponadto wymieniłem regulator paliwa na pompie, pompę w zbiorniku, wyczyściłem zbiornik, nowy przepływomierz i dalej to samo ! Silnik kuleje , co prawda nie od razu, ale...
Dużo czasu nie minęło od naprawy ale efekt jest bardzo dobry. Wychodzi na to że jeden wtryskiwacz był nie taki jak trzeba (dlaczego? nie wiem). Samochód przegoniony i praca wróciła do normy. Dymka nie puszcza , zbiera się jak powinien i spalanie w normie. Czasem tak niewiele trzeba żeby wszystko działało jak należy a lokalne mechery straszyli remontem...
Wtryskiwacze do sprawdzenia
Małe pytanko :) Jakie ciśnienie powinny mieć wtryskiwacze w Iveco 150e23
Problem jest w tym że tylko konkretne nr.wtryskiwaczy będą działały z tym sterownikiem(SW) texa dopisuje te wtryskiwacze bo o tym nie wie.Jak byś próbował dopisać E.A.S.Y to procedura by nie poszła i dostałbyś odpowiedni komunikat.Masz trzy wyjścia-albo szukać innych wtryskiwaczy,aktualizować soft lub wrócić kodami starych wtryskiwaczy.
Odpala ładnie? Wtryskiwacze sprawdzone?
W tym silniku nie ma klapy gaszącej. Jak dolot był rozpięty za intercoolerem przy próbie odpalenia na plak. Dodano po 3 Paliwo po poluzowaniu rurek na wtryskiwacze leje jak wściekle. Obroty wału widzi, nawet przy kręcenia rozruchem na kompie pokazuje 300 rpm i obrotomierz się podnosi. Nie wiem tylko jak sprawdzić czy wtryskiwacze się otwierają.
Kolego to jest model Iveco 3,0 HPI z 2006r, w tym modelu wtryskiwacze są jeszcze starej generacji i nie są programowane jak pisałeś, pierwsze co było robione w tym aucie to diagnostyka komputerowa i podgląd parametrów pracy itd. Ale Dziękuję i Pozdrawiam
Witam wszystkich mam problem z iveco daily 2.3 hpi. Auto zostało kupione jako uszkodzone silnik nie odpalał, po podłączeniu pod komputer sprawdzeniu błedów itp wyszło że uszkodzony jest komputer silnika więc został oddany do speca który tym się zajmuje potwierdził usterkę komputera i sprzedał mi sprawny po podłączeniu do samochodu auto dalej nie odpala...
iveco Daily gdy rozpędzę się do 120 i utrzyma ta prędkość to po dodaniu gwałtownie gazu auto gaśnie w aucie zostały sprawdzone wtryskiwacze wymieniony regulator w pompie i czujnik na listwie pompka wstępna też była zmieniona nic to nie daje proszę o pomoc co jeszcze może być
Dlatego wykazuje większa dawkę paliwa. Jeśli dawka była by bardzo mała to znaczyło by że wtryskiwacze leją. Na tym koniec mojej pomocy, na nic tu moje 20 letnie doświadczenie Sorry.
Witam, jeżeli to beda owe wtryskiwacze ściągnij górny plastik klawiatury i odpal auto, moze juz zobaczysz jak paliwo przedostaje sie do atmosfery -jezeli nie za filtrem podłącz wąż z powietrzem i podaj cisnienie w układ paliwowy wtedy na 100% pewne zobaczysz na którym gniezdzie wyrzuci opary, jezeli juz zaobserwujesz nie zawsze to tuleja, mozliwosc...
Iveco 35-90 2.8 d, silnik nie do zajechania czyli traktor, pompa wirowa, normalne wtryskiwacze z tanimi końcówkami. Czyli 3 przed lift ale nie za taką kasę. Za 2000+ rok trzeba się liczyć 10- 18 tys. Za mniej to szrot ze zgnitą budą i złamaną ramą. Do kolegi w następnym poście- przedstawiłem realia nie krytykowałem jego wpisu. Za 4 tysiące będzie Iveco...
Auto normalnie nie pali, cisnienie na listwie waha sie miedzy 3-5 bar. wytryski sprawdzone przelewowo sa spoko. Teraz pytanie co jeszcze sprawdzic zeby nie narobic kosztow? Koszt testu =2 do 4zł :D Wiem, że sprawdziłeś wtryskiwacze, ale zrób test. Zaślep kulką np. łożyskową (z "wianka" rowerowego) wszystkie 4 rurki paliwowe między listwą a wtryskiwaczami...
zaślep powrót paliwa z głowicy,do zasilania podłącz sprężone powietrze około 5bar(nie opróżniaj układu paliwowego z głowicy),dobrze oczyść pompo wtryskiwacze szczególnie w miejscach gdzie przykręcone są przewody i obserwuj je.pod ciśnieniem przy nieszczelnościach pojawi się paliwo i bąbelki.
Koledzy problem rozwiązany. Wina leżała po stronie wtryskiwaczy a dokładniej fachowcy, którzy wymieniali wtryskiwacze włożyli na jednym z cylindrów 2 podkładki pod wtryskiwacz. W związku z czym końcówka się schowała za głęboko w głowicy i rozlewała paliwo po ściankach zamiast dawać mgłę do komory. Egr odślepiony i faktycznie wartości trochę sie zmieniły...
zacznijmy od poczatku : - Turbina , musi byc dobrana z glowa turbina z 324 TD mysle ze byla by odpowiednia gdyz diesel generuje mniej spalin i do wysokoobrotowego silnika 1.8 bedzie dobrze ale ogolnie to radzilbym Ci dobrac turbosprezarke z jakiegos 2.0 T gdyz taka turbina bedzie chlodzona woda i wiecej wytrzyma . Na turbo szykuj 800-1000zl bo jak mniemam...
Wtryskiwacze były podmienione z innego sprawne i też to nie pomogło, po podpięciu texy i pojedyńczym wyłączaniu wtryskiwaczy silnik reagował (silnik pracuje równo tylko stuka ,im wyższe obroty tym bardziej stukanie ustaje ).
Witam! Mam problem z Iveco daily. Auto zostało zakupione z uszkodzonymi wtryskiwaczami(uruchamiało z plaka). Ktoś grzebał wcześniej gdyż dwa wtryskiwacze były od 2.3 i dwa orginalne od 3.0. Wymontowałem i zawiozłem do naprawy wraz z pompą cr. Dwa wtryskiwacze zostały zakupione kompletnie nowe. Po zmontowaniu całości okazuje się że pompa nie podaje w...
Gdzieś łapie powietrze w układzie niskiego ciśnienia paliwa,może już w samym zbiorniku.Sama pompka na wstępnym filtrze też jest istotna. Dwa.Gwałtowny spadek ciśnienia paliwa w układzie wysokiego ciśnienia i to może być np.zaworek na pompie, lub sama pompa, wtryskiwacze , pęknięty jedem z przewodów wysokiego (mało widoczny wyciek-mgiełka) Trzy.Utrudniony...
Jak dymi na czarno to może oznaczać że masz zatkany filtr powietrza albo wtryski już leją. Co do ciśnienia to jeszcze nie jest takie złe bo różnica pomiędzy cylindrami nie przekracza 1 at. Sugestie sprawdź wtryskiwacze i wymień filtr powietrza . Powodzenia.
Witam. Problem z Iveco Daily 3.0 HPI 2004r. Auto nie odpala. Około miesiąca temu zaczęło odpalać tyko na plaka. Następnie całkiem rzuciło palenie. Okazało się że wtryskiwacze puszczają paliwo przelewem. Wtryski zrobione i już nie odpaliło. Napiszę co zostało wymienione: -wtryski zregenerowane -pompa wysokiego ciśnienia sprawdzona (jest ok) -czujniki...
Posiadam iveco 4x4 z silnikiem DEUTZ 340KM silnik V8 z 2 turbinami i brakuje mu mocy,trzeba pedał gazu wciskać do końca żeby jakoś jechał,sprawdziłem pompe wtryskową i wtryskiwacze dalej jest to samo,wymieniłem wszystkie filtry paliwowe i powietrzne,może ktoś poradzi coś gdzie i co szukać dalej.
Z doświadczenia wiem że auto-com przy tych Daily przekłamuje, spróbuj odczytać błędy z samo-diagnostyki.Tak jak kolega wyżej podaje problem leży w układzie paliwowym,czyszczenie zaworu regulacyjnego M-prom na pompie nie zawsze pomaga należy podmienić na sprawny.Sprawdził bym wtryskiwacze na przelewy,pamiętając że jeden puszczający wtryskiwacz obniża...
Witam potrzebuje pomocy mam Mascotta 150 km silnik od iveco podczas gdy auto potrzebuje wiekszej dawki paliwa odcina moc, wystarczy wrzucić na luz i auto dalej jedzie normalnie. Wymieniłem wtryskiwacze , pompę wysokiego ciśnienia, wyczyściłem zbiornik wymieniłem filtry i nic. Po wymianie pompy był spokój jakieś dwa miesiące ale objawy wróciły. Pomocy...
Czytam ST-6000 Wtryskiwacze sprawne na 100% z obrotami dziś sprawdzę. Własnie sprawdziłem obroty podczas odpalania , ponad 300obr/min i w końcu pojawił się jakiś błąd , kod 85 , niestety nie mam opisu. Dodano po 3 Podmnieniłem czujnik cisnienia na listwie i pompkę elektryczną , nic nie pomogło. Jak jak sie poluzuje przewód paliwowy idący od pompy do...
Zaślepiaj po kolei wtryskiwacze.
Jeżeli paliwo dochodzi do pompy a ta nie daje rady z wtryskiwaczem to chyba wiesz co dalej. Cudów nie ma , elektrozawór sprawny?
Sprawdż wtryskiwacze.
Pompa elektryczna z baku minimum 3 bar, czasem jest 4-6bar. Dodano po 3 Z tych objawów można wywnioskować że leżą wtryskiwacze.
Na początek zrób diagnostykę komputerową, odczytaj błędy. Podejrzewam że będzie za niskie ciśnienie w listwie paliwowej, wymień filtr paliwa, a jak nie pomoże to sprawdź wtryskiwacze- zrób próbę przelewową.
Oczywiście, że można sprawdzić jeżeli czekasz na auto to serwis sprawdzi, hydraulikę, nox sensor plus wtryskiwacz w Iveco to banał - komputer serwisowy bardzo dobry. Pozdrawiam.
Jest to układ common rail więc ważne jest tutaj ciśnienie uzyskane podczas odpalania oraz stan wszystkich wtryskiwaczy.
Witam Mam problem z daily 35c12 swieci sie czerwona kontrolka a po podlaczeniu do kompa wyskakuje kod bledu 0013 i 0031 co one oznzczaja
dzięki za wskazówkę
U mnie lało z jednego wtryskiwacza, po regeneracji pali od strzała.
Podłączyć pod komputer ,najlepiej do Fiata, Iveco i zobaczyć błędy, ja używam MultiEcuScan, super program. Może być za mała dawka paliwa, wtryskiwacze,itd...
Wydaje mi się że problem leży po stronie systemu paliwowego brak utrzymania ciśnienia poprzez nieszczelność w układzie paliwowym wysokiego ciśnienia. Trzeba sprawdzić system niskiego ciśnienia za pompą paliwową (7), zawór awaryjny listwy (4) i przelew wtryskiwaczy wyjście (3) na 1 minutę za pomocą pomiaru menzurki. Schemat paliwowy poniżej.
Kolego tak jak przedmówca zaznaczył błędy diagnozuje tylko z EDC silnika.Jeżeli jest to silnik Iveco na EDC MS6,2 to kod 41 oznacza uszkodzenie czujnika ciśnienia turbosprężarki. Natomiast jeżeli dotyczy silnika Renault DCI kod 41to usterka 1-go wtryskiwacza.
Wtryskiwaczy kupione nowe w serwisie iveco pompa sprawdzona w serwisie Boscha i nadal problem ten sam
Wydaje mi się, że auto ma duży przbieg lub są źle ustawione wtryskiwacze.
Tak może być powodem.
Zanim zaczniesz wymieniać sterownik sprawdz wiązke silnika . Wygląda na to jak by było zwarcie po miedzy którymś wtryskiwaczem a czujnikiem wałka rozrządu.
bo iveca maja problem z rozrusznikami,juz sie przekonalem. iveco musi widziec obroty przy rozruchu dobrze ponad 200.inaczej niewysteruje wtryskiwaczy. do porzadnego diagnosty niech popatrzy w parametry co sie dzieje jak niechce odpalic
Wyciągnij pompę paliwa kora jest umieszczona w zbiorniku i zobacz czy sitko w pompie nie jest zasyfione. Miałem już dwa takie przypadki i sitko zasyfione było.
W tym silniku, w odróżnieniu od silników tradycyjnych, w celu dokonania regulacji obowiązkowo należy zachować kolejność opisaną w tabeli. A) Położenia wału korbowego silnika B) Cylindry, w których należy wyregulować luz zaworów C) Cylindry z zaworami w równowadze D) Cylindry, w których należy wyregulować wstępne ustawienie wtryskiwacza -Ustawić wał...
Sonda wymieniona także wtryskiwacz na nówki oryginał -bez zmian
Zostaw zielony w spokoju (na obecną chwilę) bo raczej masz większy problem. Objawy wskazują na późny zapłon lub niesprawne wtryskiwacze. Żeby nie narobić sobie biedy najpierw sprawdź rozrząd bo pewnie nigdy nie wymieniany i pewnie pasek przeskoczył. Nie męcz tego silnika bo jak przeskoczy dalej to głowica do roboty. Ten dynks z zielonym kabelkiem to...
Trzeba kupić zestaw do ustawiania pomp VE. Na all* opisany " Przyrząd do ustawiania pomp wtryskowych" np. GEKO G02652 lub Yato YT-05337 : Jak wygląda ustawianie ? Proszę obejrzeć filmik https://www.youtube.com/watch?v=FTXAm4P6... Można też tradycyjnie za pomocą kapilary zamontowanej zamiast przewodu do wtryskiwacza nr 1
Witam. Mam problem z Daily 2.3 hpi 2003,35c12 po wymianie wtrysku nie odpala,nie włącza się pompa paliwa.Nie komunikuje się z żadnych urządzeniem diagnostycznym,ale na kości 38pin jest napięcie na właściwych pinach. Auto dostało jeden zregenerwany wtrysk,od tej pory nie chce odpalić.Imo usuniete ponad rok temu. Wtrysk wymieniony na zregenerowany z innego...
witam , jak w temacie, podczas jazdy zapalił się komunikat EDC na czerwono i auto zgasło. Nie idzie go odpalić. Info telefoniczne z serwisu że brak sprężania na 3 cylindrze, ale nie mierzone manometrem tylko jakiś test komputerowy. Moje pytanie czy ktoś miał podobny przypadek, jakieś pomysły?może to problem elektryczny lub wtryskiwaczy?
Nowy regulator to w moim przypadku rozwiązanie problemu z migającym wtryskiwaczem na desce- , z paleniem na mrozach widocznie musiało tak być...
Tylko diagnostyka. Radzę pojechać i w razie czego zwrócić auto. Nie stało się to po zatankowaniu świeżego paliwa? Na diagnostyce jeszcze inne cuda mogą się pokazać.
Po dwóch tygodniach gaśnięcia na wolnych obrotach silnik dzisiaj zaczął pracować normalnie. Wcześniej był problem z poluzowanym wtryskiwaczem. Ale to nie miało raczej żadnego znaczenia. Jak nagle zaczął gasnąć tak po dwóch tygodniach przestał. To chyba jednak elektronika.
Na wstepie poduagnozuj jeszcze innym testerem,przy takich numerach to przymus. Pozniej zacznij drazyc podstawy,np czy sterownik ma wszystkie zasilania,masy itd. Sprawdz w parametrach czy wogole masz zezwolenie na rozruch od immo. Czy ster widzi obroty wału,co sie dzieje z cisnieniem na CR itd.Cała masa podstwowych tematow do sprawdzenia.
Witam Mam problem z kontrolkami EDC i Check Engine. Zapalają mi się i po pewnym czasie gasną . Do tego wyświetla mi się błąd 136 i 137. Silnik nie traci mocy ale na wolnych obrotach "kuleje". Wtryskiwacze, turbina i EGR sprawdzone- są w porządku. Co może być przyczyną. Pomoże ktoś ,proszę.
W zasadzie gdy by przekaźnik główny był wyłączony to nawet diagnostyki by nie było , chyba że w fordzie tak nie jest. A widzisz, masz jednak wątpliwości ,to dobrze, bo nie w każdym aucie główny przekaźnik jest potrzebny do diagnozy ,wystarczy linia 15. Ile razy to ja się naciąłem bo nie chciało się mnie się sprawdzać zasilań. Np błąd wtryskiwaczy w...
Dziękuję Panowie za zainteresowanie tematem. Samochod stoi i elektryka już tydzień jutro postaram się aby podał mi kody błędów to wrzucę na forum. W tym modelu pompka jest w zbiorniku A nie jak w starszych modelach przepływowa. Jest to rocznik 2010 więc nie wiem czy on ma już dpfa. Kontrolka na zegarach jest. Kolega z forum podpowiada że przyczyną błędów...
Potwierdzam. Ja jakiś czas temu (około piętnaście lat temu) miałem do dyspozycji Iveco Daily. I gdy w zimie nadciągały wysokie mrozy, a ja miałem wyjazd w góry, to specjalnie dolewałem do zbiornika około pięć, sześć litrów benzyny na cały pełny zbiornik oleju napędowego. Benzyna zapobiegała wytrącaniu się parafiny z oleju napędowego w bardzo niskich...
"Pod kontem" to będzie miał autor tematu jak silnik zdechnie w wyniku osłabienia zaworów przez spotkanie zaworów z tłokami do którego doszło. Co do zaworów, to znakomita większość diesli zawory równolegle do tłoków, ale to nie zmienia faktu, że energia z uderzających tłoków w zawory zanim przeniosła się na dźwigienki najpierw oddziaływała na same zawory....
warunki sa niezalezne czy to wysokie czy niskie obroty czy postoj czy jazda nie ma regule gasnie kiedy chce a co do wtryskow to jak moge sprawdzic czy to sa CR (nie napisalem ale koncowki wtryskiwaczy tez byly wymieniane)
P0094? Nie otwiera wtryskiwaczy z powodu niskiego ciśnienia paliwa. Masz zasilania na regulatorze w pompie? Co widzi ECU podczas kręcenia? Jest prąd na pompę paliwa w zbiorniku?
Kolego najpierw musiałbyś spróbować je skasować,a potem ponownie odczytać i skupić się na tych które pozostały.Te które masz dotyczą między innymi pedałów hamulca i sprzęgła ,ciśnienia paliwa ,wtryskiwaczy itp.
Witam, czujnik skrzyni korbowej wymieniłem, pompa adblue pracuje, ale wyskoczył nowy błąd związany z jednym czujnikiem NOX NH3. Ogólnie, dalej IVECO nie ma mocy jak przed wymianą czujnika ciśnienia skrzyni korbowej. Czekam na czujniki NOX, obydwa wymienię i dam znać czy już wszystko będzie dobrze czy jeszcze coś się urodzi. Czujnik Nox a czujnik NH3...
Iveco 35s18 18r Wiem, że temat przerabiany, ale nie udało mi się znaleźć odpowiedzi. Mianowicie Iveco z dnia na dzień zaczęła dużo palić, a komputer szaleje przy dodaniu gazu. Spalanie na ECU pokazuje 25l, realnie spalanie wzrosło o ok. 3-4l. Po wykryciu tego zachowania wymieniono przepustnicę, bo dawała błąd. Sprawdzono turbo, wtryskiwacze, wymieniono...
Iveco Eurocargo 75e17 2005 r. Gdy pokazuje błąd "niewypoziomowane", auto nie kręci rozrusznika. Ktoś spotkał taki przypadek? AI: Czy błąd niewypoziomowania pojawia się cały czas, czy tylko w określonych sytuacjach (np. na nierównym terenie, po jakichś naprawach)? Stało się to nagle — auto było zgaszone na stacji. Przy odpalaniu odcinało rozrusznik;...
Wypłukać woda najlepiej gorąca sprawdź dlaczego masz tyle mocznika przyczyną pierwsza to lejący wtryskiwacz lub uszkodzony noc przed katalizatorem i wtedy większe dozowanie Dodano po 1 Najlepiej myć kercherem są takie specjalne dysze wirujace
To prawda bez odpowiedniej wiedzy i przyrządów, można narobić sobie tylko kłopotów.Niezbędny jest np. czujnik zegarowy z odpowiednią stopką.Ustawiałem to dziesiątki razy,ale za każdym razem sięgałem do literatury w celu uniknięcia błędu.Jednocześnie ustawia się zawory i pompo-wtryski.Dla każdego modelu silnika (CURSOR 8 10 lub 13 euro3 lub 4,5) parametry...
Koniecznie przeprowadzić diagnostykę.Zasilanie gniazda diagnostycznego ,11 pin na ostro ze stacyjki styk 15A,pin 27 stałe zasilanie przez bezpiecznik nr. 29 to jest 5 A z prawej strony najniżej usytuowanego mini przekaźnika.Co do ręcznego wywołania kodów błędu zewrzeć do masy pin 23B EDC o nr.przewodu 5156 . Uaktywni na pulpicie migający symbol wtryskiwacza...
Posiadam Iveco Daily 2.3 HPI Euro 4 2008 r. z pompą Boscha CP4. Jest opcja, żeby założyć wtryski z CP3 i będzie to chodziło? Czy nie otworzy cewki wtryskiwacza?
Lukas...błędy w Iveco są zawsze dwucyfrowe tak że 7 nie występuje.Błąd 53i52 dotyczy wtryskiwacza 3i2,np.uszkodzony elektrozawór lub połączenie elektryczne.Błąd 62 to nieprawidłowy sygnał z wałka rozrządu.Przy aktywnych błędach kontrolka EDC będzie świeciła a dodatkowo ze względu na błąd 62 trudny rozruch.Błędy najlepiej wykasować i zrobić próbną jazdę.
1. Jeśli podejrzewasz uszkodzenie n 1 cylindrze to powinna być opcja testu sprężania przy pomocy Texy, Jaltestu itp... 2. Jeśli chcesz sprawdzić dokładnie manometrem to musisz zrobić adapter, ktory będziesz montował w miejsce wtryskiwacza. 3. Ewentualnie możesz kupić monometr z gumową koncówką, tylko nie wiem czy nie będzie Ci uciekało wtedy ciśnienie...
Komu są uwierzy bardziej, praktykom czy całej rzeszy biegłych, których wyliczeń sąd i tak nie zrozumie? Nie musi rozumieć. Dla sądu ważne jest np. takie zdanie w opinii biegłego: "Na podstawie powyższych wyliczeń/schematów/wykresów stwierdzam że nieliniowość kół pasowych większa niż 0,03mm może być przyczyną przyspieszonego zużycia i/lub uszkodzenia...
Witam ponownie . u mnie licznik cyfrowy wyswietla kilometry(przebieg) ale nic nie przybywa. Licznik wskazówkowy ..bywa tak ze czasem się obudzi i wskazuje prędkość . Do tej historii dochodzi jeszcze to że zapala się symbol wtryskiwacza na desce rozdzielczej po przejechaniu kilkunastu km i juz świeci do końca jazdy. Jak juz zdarzy się że licznik zaczyna...
Witam ponownie dla zainteresowanych do wiadomości; autko było kolegi dlatego nie podawałem więcej danych na jego temat, usterką okazał się uszkodzony jeden z wtryskiwaczy, dlatego komputer odcinał zapłon. Dziękuje i pozdrawiam
witam, odświeżam temat, po diagnostyce na komputerze wyszły takie błędy 1) możliwy błąd ciśnienia w obwodzie dostarczania(przed wtryskiem) kod:93 2) ogólny przekaźnik prądowy (tcg). Główny przekaźnik nie otwiera się w poprawnym czasie kod:D3 3) wysoka temperatura sdblue w module pompy lub błędny test (awaryjne rozłączenie) kod:D4 4) Błąd grupy sterowania...
Pompka przetłacza paliwo na powrót i nie ma ciśnienia. Jak zatkam powrót to ciśnienie od razu skacze do 8 bar i z króćca zrzuca przewód od powrotów z wtryskiwaczy. Pompka wydaje inny dźwięk. Teraz chodzi bez oporu. Żeby uzyskać ciśnienie coś musi dławić przepływ. Czy w tym silniku ma być na niskim ciśnieniu min 3,5 bara ???
Płomieniówka jest w kolektorze ssącym . Silnik ma zapalić a świeca dostaje paliwo po zaworku z przelewu wtryskiwaczy(do stabilizacji pracy ). Jaka jest kompresja?. Patent jak w FORD Transit 2,5 d.
Dość sporo skoro moje IVECO STRALIS z 2005 mieści się w granicy 22 l. przy tonażu 14 ton na solo Może masz problem z wtryskiwaczami paliwa?
Witam.Niedawno zakupiłem Fiata Ducato rok 92.poj.2,5TD silnik Iveco.Nie mogę poradzić sobie z wyciekiem paliwa spod jednego wtryskiwacza.Odwiedziłem już parę warsztatów i nic.Po założeniu nowej podkładki wtryskiwacza auto traci moc?Jak to naprawić?
Iveco z tego rocznika posiada sterownik EDC więc pomogła by diagnoza komputerowa lub chociażby samodiagnoza kodem migowym.Należy sprawdzić ciśnienie po niskiej stronie pompy CR jeżeli to nie pomorze wyczyścić regulator ciśnienia jak wspominał kolega.Problem może tkwić w puszczających wtryskiwaczach wtedy brak dostatecznego ciśnienia ok 200bar potrzebnego...
Objawy po nagrzaniu odpala i gaśnie (jak przy blokadzie immo). Pierwotnie podejrzewałem przewody do czujnika lub sam czujnik. Okazało się że rozrząd przestawiony (na granicy). Po rozgrzaniu łańcuch trochę się wydłużał i przesunięcie wychodziło poza dopuszczalny zakres. Rozrząd sprawdzony przez blokady na wałkach (wykręca się zaślepki i można zobaczyć...
Witam, Pytanie w zasadzie bardzo ogólne, a mianowicie czy w leciwym aucie (w moim przypadku Iveco Daily III, silnik 8140.43C, 2000r) bardziej opłaca się naprawiać to co jest, czy może poszukać nowego silnika i wymienić całość? Posiadam Iveco z zabudową do przewozu koni (więc kwestja wymiany auta na inne nie jest taka oczywista). W zeszłym roku musiałem...
kolejno- czujnik koła zamachowego,wtryskiwacz 2 cylindra,wtryskiwacz 6 cylindra,ciśnienie siłownika turbosprężarki,system sterowania geometrią turbosprężarki Dodano po 4 jeżeli jesteś z zachodniopomorskiego podaj kontakt
Chciałem krzyknąć: CEWKA! ale to diesel... więc trzeba sprawdzić sprężanie. W zależności od zużycia silnika, może to być nieszczelność na pierścieniach (najczarniejszy scenariusz) lub, co bardziej prawdopodobne, podparte zawory... Sprawdź luz zaworowy, i warto przy okazji docisnąć głowicę...uszczelka w młodych autach się po prostu "płaszczy", dlatego...
Regulacja zaworów to nie wszystko.jeszcze sprawdzić trzeba czy dobrze wyregulowane są pompo-wtryskiwacze, następnie fazę wałka rozrządu i fazę koła impulsowego W zależności od modelu są to różne wartości dla fazy wałka rozrządu.Piszesz że jest to silnik F3F,nie znam takiego.Może F3B czyli cursor 13, albo F3A-cursor10.ważne też jest czy jest to euro...
Dobry wieczór. Klient przyprowadził auto na krawacie. Sprawdzamy przelewy na samym rozruszniku... Dwa złomy. Właściciel zawiózł do regeneracji wszystkie wtryskiwacze. Po włożeniu auto nie chce zapalić. Coś ewidentnie blokuje rozruch. ECU celowo zamyka regulator i nie steruje wtryskiwaczami. Po odpięciu wtyczki od SCV ciśnienie pojawia się (1300bar)...
Mijanki w tym silniku się nie podejrzy ( bo wałki chodzą w pokrywie) są punkty gdzie się wkręca blokady wałków . ( ale nie wiem czy są w GMP)a raczej nie są. Żeby zdiąć dolną pokrywę rozrządu trzeba tutaj bardo dużo roboty włożyć . Więc chciałem wyjąć wtryskiwacz , i określić punkt blokady wału ( poprzez pomiar wysokości tłoka przed , lub po GMP)
Witam, mam problem z silnikiem Iveco Cursor 10 zamontowanym w kombajnie New Holland CR980. Komputer wywala błąd 1 cylindra 0414.2 CYLINDER 1, NIEPRAWIDŁOWE DANE. Według serwisówki cewki na pompowtryskach mają wynosić ok. 0.57 Ohm. Po pomiarach na cylindrze 1, 2, 4, 5 wynosi 0.082 Ohm, a na cylindrze 3 - 0.342 Ohm, a na 6 - 0.494 Ohm. Dziś zawiozłem...
Zdejmij przewody przelewowe z wtryskiwaczy i niech ktoś kręci rozrusznikiem a ty patrz z którego wtrysku najwiecej wydostaje sie ropy/ten do regeneracji lub wymiany /taka przypadłość tych silników Sofim takie same były montowane w Renault Mascott. sposób troche prymitywny ale skuteczny
hej temat iveco powraca spraw a przedstawia sie nastepujaco po przekręceniu stacyjki deska reaguje normalnie tzn poszczelgóne kontrolki gasną. podczas kręcenia rozrusznikiem w pewnym momencie zaczyna pulsować kontrolka diagnostyki silnika /symbol wtryskiwacza taki jak w bęzynowych/ samochodu nie daje siie uruchomić sytuacja ma sie sporadycznieczasek...
Dodatkowo korekcja wtryskiwaczy na ciepłym silniku na 4 cylindrze jest +4 na reszcie cylindrów oscyluje w granicach 0. Jaki silnik Nissan czy iveco ? Ja bym, zaczał od problemu na 4 cylindrze - korekcja może jest jeszcze w normie ale świadczy o tym że cylinder na 4 nie ma prawidłowego spalania - albo ma niższe cisnienie sprężania albo uszkodzony wytryskiwacz...
wtryskiwacze iveco wtryskiwacze iveco daily ducato wtryskiwacze
wyciszyć hałas silnika kosztorys naprawy komputera peugeot boxer komputer
renault laguna brzęczyk vaillant wymiana wymiennika
Candy CDCP 8/E - Czujnik poziomu wody - diagnostyka i wymiana Pace 500 Enigma 2 – brak obrazu, czarny ekran, HDMI, zasilacz, reset ustawień