Proponuję : Po pierwsze użyć ściągacza ;) albo jedna osoba naciska na łom i ciągnie za sworzeń w dół, a druga uderza w zwrotnicę w miejscu mocowania sworznia albo odkręcamy sworzeń od wahacza (może być problem gdy są fabryczne nity) albo odkręcić cały wahacz od nadwozia i nie walczyć ze sworzniem
Casami w kijance sworzen jest prasowany. Od ktoregos tam roku przykrecany. Jak prasowany to wahacz do wyjecia a jak przykrecany to 3 sruby do wywalenia i mlotek do wybicia go z wahacza.
Panowie jak radzicie sobie z górną śrubą spinającą oba wahacze w aluminiowej zwrotnicy , jest niby do tego ściągacz ale powiem szczerze jeszcze tego nie próbowałem Trzeba ją porządnie nagrzać i szybko wybić z nakręconą nakrętką (żeby nie zniszczyć gwintu). Jeśli była bardzo mocno dokręcona, to za skarby świata "na zimno" jej nie wybijesz (sklepiesz,...
Takie ściągacze są do zabawy jak robisz często i Ci się zwróci zainwestowana kasa to beta albo wurth czy cos innego markowego. Ten ściągacz wyglądający jak łyżka chętnie rozwala gumy na sworzniu. Lepiej odkręć koło. Zabezpiecz w dwóch miejscach dobrze auto by nie spadło Ci na głowę. Odkręć nakrętkę sworznia w pozostałych punktach pozostawiając śruby...
Auto Renault Clio 2 1.2 16V manual. Wymiana półosi prawej długiej, tam podobno jest jakiś pin do wybicia, czym to wybić, jak się na to natknę? (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Jeśli w Twoim Renault Clio 2 1.2 16V (manual) faktycznie zastosowano sworzeń (tzw. „pin” lub „kołek zabezpieczający”) blokujący prawą, długą półoś w okolicach...
Chciałem się podzielić z innymi przeróbka przegubów kulowych tj sworznie końcówki drążków etc. Już kilka lat temu zmienialiśmy sworznie w kia cee'd 2009 na firmy chyba NTY co się okazało te sworznie mają oryginalnie montowane kalamitki https://obrazki.elektroda.pl/6740438800_... Jakieś 3 lata temu przerobiliśmy wahacze BMW aluminiowe...
Kiedy jadę z małą prędkością i mocnej dodam gazu i poczuje ewidentne szarpniecie autem słyszę takie stukniecie lub przeskoczenie jakiegoś elementu w tym przednim lewym kole. Jeden z dolnych wahaczy do wymiany na 99.9%. Zdiagnozować mało kto potrafi, ale jak rozepniesz sworznie to jeden będzie luźno latał. Czesci zawieszenia to 555, yamato, koyo/kanaco...
Witam Mam problem z wymianą wahacza górnego( jest to całość wraz ze sworzniem) -chodzi o wyjęcie dwóch śrub mimośrodowych, jedna z nich zaznaczona na czerwono -rysunek. Nakrętki w miarę łatwo dało się odkręcić, ale same śruby zapieczone są w tulejach i nie ma jak ich wyjąć/wybić. Próbowałem podgrzać śrubę grzejąc łeb śruby tak na różowo zgrzewarką transformatorową,...
Żeby wyjąć przegub a później zwrotnicę trzeba wybić sworzeń wahacza...Nie chce mi się dyskutować na poziomie jaki prezentujesz. Jaki ściągacz da radę wyciągnąć to łożysko, prasy 20 T często stękają...Dam mu ktoś w końcu jakieś ostrzeżenie?
Ciesz się że stało sie to na postoju a nie w czasie jazdy. Największy problem będzie w wybiciu sworznia wahacza który został w zwrotnicy. Nie radze tym autem teraz jechać bo rozwalisz przegub. Najlepiej laweta lub naprawa na miejscu. Robota do 100zl. Wahacz od 50zl za używany, ok 120 za nowy do jakiś kilkuset zł w zależności od marki jąka chcesz tam...
sworzeń wahacza sworzeń wahacza renault sworzeń wahacza peugeot
koparka ładowarka jazda poziom ciśnienia dźwięku pralka czyszczenie hydrostatu
ducato schemat elektryczny schematy ducato
Sabotaż klawiatury w systemie Jablotron - przyczyny i rozwiązania Ford Fiesta Mk6 1.3 benzyna łańcuch - kolizyjność